Kiyoh biedt bedrijven de mogelijkheid om elders verzamelde reviews te archiveren. Deze externe reviews worden niet opgenomen in de berekeningen van Kiyoh. De reviews zijn daarnaast alleen afkomstig van partijen die net als wij een Google Certified partnership hebben.

Goed verpakt prima kwaliteit

In orde

supersnelle levering

volgende dag reeds in huis

• Aanbevelen Ja

Verwachtingen niet ingelost inzake levertermijn

Verf een week geleden besteld. nog altijd niets geleverd. Ook geen indicatie van wanneer levering wel zou plaats vinden ..

• Aanbevelen Nee

Beetje vroeg om naar een ervaring te vragen

ik schrijf liever mijn review nadat ik de producten heb ontvangen. Dus ik hoop de producten snel te ontvangen

• Aanbevelen Ja

Ik heb nog steeds niets ontvangen

Nog steeds niets ontvangen. Dus vreemd dat ik een beoordeling moet geven

• Aanbevelen Nee

Super servies goede verf en heel snel levering En Aanrader dank u

• Aanbevelen Ja

Mooie duidelijke website, grote keuze, voordelige prijzen, prima verpakt en snel verstuurd, want wil een mens nog meer. Toppie. aanrader

• Aanbevelen Ja

Perfect service! Bedankt !

Vlotte afhandeling van wat ik bestelde en prima kwaliteit van het product aan een juiste prijs.

Goed product

• Aanbevelen Ja

Geen mening want mijn product is nog niet geleverd

Best een beoordeling vragen nadat men er zich van bewust is dat artikelen geleverd zijn, nu al een mening vragen is wat voorbarig.

Prima levering. Conform afspraken. Mis alleen roerstokjes

Prima levering. Goed verpakt. Conform afspraken. Roerstokjes ontbreken

Zéér goed!

Vlotte webshop, leveringen zijn altijd heel snel geleverd. Producten ervaren zoals ze ook omschreven zijn als op de website. Altijd krijg je de juiste en bestelde artikels die je als klant besteld nooit missingen of misverstanden. Je klikt wat je hebben wilt!

Doen wat ze zeggen.

Prima service, ook telefonisch contact gehad. Ook toen goed geholpen. Alleen jammer dat de twee verfblikken aardig ingedeukt waren. Kan met vervoer gebeurd zijn, maar dat weet ik niet.

• Aanbevelen Ja

Supergoede kwatiteit en zeer snelle uitlevering ga nog kopen

Vriendelijk en meedenkend

Goede communicate

• Aanbevelen Ja

Onbekend maar toch bemind.

Gewenste producten op tijd en goed verzorgd ontvangen. Geen negatieve opmerking.

Positief

Producten netjes op tijd geleverd. Netjes verpakt en zelfs nog een kortingsbob voor de volgende bestelling toegevoegd.

Supersnel geleverd

Prima kwaliteit/prijs verhouding

Super Service !!

Levering in België binnen de 24u. Gezien de huidige omstandigheden: buitengewoon! Daarbij ook nog extreem, maar dan ook extreem goed verpakt! Ongeziene service!

• Aanbevelen Ja

Scherpe prijs en snelle levering!

Goed product, duidelijke site en snelle levering.

Helemaal top

Helemaal top

goed.

Bbnmm

Lekker werkende site Scherpe prijzen Snel en goed geleverd

Prima bedrijf

Snelle verzending en bezorging.