Kiyoh biedt bedrijven de mogelijkheid om elders verzamelde reviews te archiveren. Deze externe reviews worden niet opgenomen in de berekeningen van Kiyoh. De reviews zijn daarnaast alleen afkomstig van partijen die net als wij een Google Certified partnership hebben.

95% tevreden.

Heb inmiddels div. ontwerpen laten drukken. 1 keer ging er iets mis...dat doen ze dan af met sorry. Ik had persoonlijk voor een passende oplossing gekozen...vandaar 95% tevreden. Maar, dat is een mooie score...er zijn bedrijven die dit bij lange na niet halen.

Super service, snelle levering

Al meerdere malen besteld. Heel erg tevreden. Er wordt meegedacht. Goed advies en een super snelle levering! Kortom top!

• Aanbevelen Ja

Vanaf de eerste mail werd ik door Patrick zeer goed geholpen. De Opmaak en specificaties werden zelfs nagekeken op eventuele fouten. Top!

Vlotte en nette afhandeling

Dit bedrijf reageert altijd snel en levert net werk af.

• Aanbevelen Ja

Prima ben super tevreden!

Prima ben super tevreden!

Goede service!

Goede service!

Alles netjes en volgens afspraak

Alles netjes en volgens afspraak

Top service!!! Vlotte bediening , super snel geregeld

Kwaliteit en prijsverhouding.

Kwaliteit en prijsverhouding. Goeie communicatie, snel afhandelen van de order en snelle levering voor scherpe prijzen.

Nijsblad

Ik laat onze nieuwsbrief Nijsblad drukken bij drukwerkconcurrent. En heb tot nu toe alleen maar goede resultaten en service ervaringen. Ik kan ze van harte aanbevelen.

Makkelijk schakelen

Makkelijk schakelen. Persoonlijke communicatie ondanks dat het een onlinedrukker is. Zeer tevreden.

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede kwaliteit en snelle levering

• Aanbevelen Ja

Van begin tot eind perfect geholpen

Van begin tot eind perfect geholpen. Deskundig, snel, vriendelijk! Uitstekend dus.

Gevouwen kerstkaarten

Na de bestelling van zelf ontworpen kerstkaarten deze laten afdrukken op A5 formaat bleek dat daze niet gevouwen waren. Na contact opgenomen te hebben is dit uitstekend opgelost. Wat een uitstekend kwaliteit!!

Fijne duidelijke communicatie

Fijne duidelijke communicatie, proefstukken eerst over de mail ter goedkeuring ontvangen en na wat wijzigingen telkens weer de vraag ter bevestiging, dus helemaal fijn en goed. Tevens snelle levering, top!

• Aanbevelen Ja

Helemaal top vanaf eerst email tot de levering

Helemaal top vanaf eerst email tot de levering. Goed, snel, goedkoop, en prima drukwerk, precies waar ik om gevraagd had. Meer tevreden kan dus eigenlijk niet.

Goed persoonlijk contact.

Goed persoonlijk contact.

goede samenwerking gelukkig nieuwjaar

goede samenwerking, olp naar het komend jaar!

Goed en netjes geregeld

Goed en netjes geregeld. En ook nette prijs.

Tevreden klant.

Vlotte communicatie, drukproef wordt snel gemaild. Snelle levering ruim binnen 5 dagen.

• Aanbevelen Ja

Betrouwbaar van begint tot het�

Betrouwbaar van begint tot het eindproces

• Aanbevelen Ja

Als particulier maken wij al een aantal�

Als particulier maken wij al een aantal jaren, eens per jaar met nieuwjaarskaarten, gebruik van de diensten van DrukwerkConcurrent.nl. Nimmer hebben zij ons teleurgesteld. Zeer tevreden klant dus.

• Aanbevelen Ja

Stickers zien er strak uit

Stickers zien er strak uit. levering als gepland. niks op aan te merken behalve dat niet alle stickers even makkelijk los te halen zijn, de helft is voorzien van een ''in 2 stroken af te halen vel'' en de andere helft niet. verder prima

• Aanbevelen Ja

Zijn z��r tevreden over de kwaliteit en�

Zijn z��r tevreden over de kwaliteit en service, TOP!

• Aanbevelen Ja

Snel geleverd en goede communicatie.

Snel geleverd en goede communicatie.