Filters

4

Teleurstelling

Ik had een mooie plantenpot besteld, die achteraf betaald zou worden. Na herhaalde herinneringen van betalingen bleek de pot nog steeds niet geleverd te zijn. Pas nadat ik contact had opgenomen kreeg ik via de mail een reactie dat de pot niet voorradig bleek te zijn en dat de bestelling werd geannuleerd. Het had mooier geweest dat men zelf had doorgegeven dat de pot niet voorradig was, ipv dat ikzelf eerst moest vragen waar m’n bestelling bleef. Ik heb eerdere bestellingen geplaatst die wel goed zijn gegaan, dus zal daar nog wel vaker bestellen en aanbevelen, maar voor deze bestelling geef ik toch een onvoldoende

  • Aanbevelen? Ja
8

Is over het algemeen ok

Ben tevreden met de service maar mag iets vlotter zijn, zeker als probleem, verkeerde zending van hun kant is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele goede service

De regenzuil werd snel geleverd, op een zelfgekozen tijdstip, heel handig. Er ontbrak een onderdeel maar nadat ik hierover gemaild had, werd het meteen dezelfde dag verstuurd. Heel tevreden met deze webshop.

  • Aanbevelen? Ja
1

Lange levertijd en niet compleet afgeleverd

8 dagen na bestelling belde ik om te horen wanneer de bestelling van 2 schalen geleverd zou worden. Een paar dagen later ontving ik 1 schaal. Ik belde opnieuw en kreeg te horen dat de 2e schaal nageleefd zou worden per omgaande. Helaas ontving ik een dag of 4 later een mail waar werd beschreven dat de schaal niet meer op voorraad is en dat het geld terug gestort zou worden. Dit isvtot op heden niet gebeurd. De 2e schaal heb ik opnieuw besteld op de website van Hermie en ontving deze 2 dagen na bestelling. Kortom bedrijf blijkt op meerde vlakken een probleem te hebben

  • Aanbevelen? Nee
8

Goed

Alleen maar 4 sterren omdat de lievering lang duurde. Het Produkt Ecopot goedkoper.

  • Aanbevelen? Ja
10

Eerst stroef, daarna geweldig

Weber Master Touch online besteld,na 4 werkdagen mailtje gekregen dat deze niet op voorraad was,na wat heen en weer gemaild, kwamen ze met een hele mooie oplossing ipv de zwarte Weber Master Touch kreeg ik de blauwe Weber Master Touch. Dat vind ik nou geweldige service,dank daarvoor. De blauwe is een stukje duurder, maar daar werd niet over gediscussieerd. Top!! Nogmaals een stroef begin met geweldige service en oplossing. 5 sterren meer dan verdiend .

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie waterton, prima prijs, gratis vulautomaat en bezorging

Mooie regenton besteld. Prima prijs, gratis vulautomaat en thuis bezorgd binnen een week.

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer slecht

Zeer slecht koop hier aub nooit wat

  • Aanbevelen? Nee
10

Snelle levering aan een voordelige prijs.

Nog maar een van de weinige online shops waar je meer dan 1 zak houtskool van het merk Boretti kan bestellen. Snelle levering aan een prima prijs !

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering, goede service

Regenton besteld. Kregen snel bericht voor de levering. Je kan zelf aangeven wanneer je de levering wilt en ze bellen ook nog eens netjes op. Artikel was in goede staat.

  • Aanbevelen? Ja
3

zeer traag en helpdesk is onbekwaam

hoewel alles op voorraad stond online heeft het zeer lang geduurd eer ik mijn zending mocht ontvangen. in tussentijd had ik de helpdesk gecontacteerd maar die konden geen enig zinvol antwoord geven.

  • Aanbevelen? Nee
10

Gewoon top

Op de webshop besteld super gemakkelijk , betaald en na een paar dagen geleverd . Topservice

  • Aanbevelen? Ja
8

Late bezorging

Bestelling van 28 mei werd pas 11 mei bezorgd. Bestelling werd met eigen bezorgdienst bezorgd. Vriendelijke chauffeur en plantenbakken waren binnen afgeleverd in goede staat. Zou hiet zo weer een bestelling doen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooie BBQ en een goede service

De BBQ werd snel geleverd, maar ik kwam er niet helemaal uit met de handleiding om het in elkaar te zetten. Na een mailtje naar bbqkopen werd ik al snel teruggebeld, en de persoon had naar aanleiding van mijn email al precies uitgezocht waar ik iets niet goed had gedaan. Was echt een hele nette service.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Er was een onderdeel beschadigd geleverd. Dit is op een snelle manier opgepakt binnen een week nieuw onderdeel geleverd. Echt goede snelle service

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Super ervaring

Als ik een paar reviews las had ik mijn twijfels . Stuur je een mail ontvang je een antwoord soms na 1dag of 2dagen mr er komt antwoord . Leveringen komen na een weekje aan soms ook sneller hangt af van de grote van het pakket. Heb er ecopotten en bbq besteld en was allemaal prima in orde . Aanrader

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!

Levering precies volgens afspraak. Een tevreden klant!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Mooie producten en vriendelijke mensen en mooie prijzen

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht

Stoelen besteld, maar vervolgens geen enkele reactie ontvangen. Uiteindelijk heb ik zelf contact opgenomen en kreeg ik te horen dat de stoelen beschadigd in het magazijn stonden. Er werd voorgesteld om foto's van de schade toe te sturen, maar die zijn nooit verzonden. Vandaag opnieuw gebeld. Toen bleek dat de stoelen zó ernstig beschadigd waren dat men had besloten geen foto's meer te sturen. Dit besluit is echter nooit aan mij gecommuniceerd. Tijdens dit gesprek is afgesproken dat de bestelling wordt geannuleerd en dat ik het volledige aankoopbedrag terug ontvang. Wat deze ervaring vooral teleurstellend maakt, is het complete gebrek aan proactieve communicatie. Op geen enkel moment heeft iemand contact met mij opgenomen om mij te informeren over de situatie of om samen naar een oplossing te zoeken. Ik vraag me oprecht af hoe lang het had geduurd voordat iemand zelf contact met mij had opgenomen als ik niet steeds zelf had gebeld. Daarnaast gaat het niet om een klein bedrag. Voor twee stoelen heb ik ruim €600 betaald. Juist bij een bestelling van deze omvang mag je een professionele en klantgerichte afhandeling verwachten.

  • Aanbevelen? Nee
4

Afspraak van levering fauteuil

Er werd via de mail bevestigd dat het product geleverd zou worden. Uiteindelijk werd het product niet geleverd terwijl op de dag zelf werd gemaild dat de bezorger onderweg was. Uiteindelijk werd er een mail gestuurd in de middag dat de bestelling pas 3 weken later bij Groenrijk binnen zou komen. Geen passende compensatie, geen excuses. Niks. Onze eerste aankoop bij hun was een loungebank wat wel prima verliep qua contact en levering. Spijtig dat het nu anders ging…

  • Aanbevelen? Nee
2

Twee weken geleden iets besteld maar nog steeds niets ontvangen

Tot op heden zeer slechte ervaring omdat het bestelde opdraaiwiel voor een zwembadafdekking nog steeds niet is ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee
6

Afhalen bestelling verliep niet soepel

Mijn bestelde artikel lag niet gereed toen ik deze af kwam halen ondanks de bevestiging hiervan per mail. Uiteindelijk is het door verschillende medewerkers opgelost zodat ik het bestelde artikel vanuit de winkel mee heb kunnen nemen

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle en correcte levering en communicatie

Makkelijk kunnen bestellen en snel en correct geleverd. Eerste levering was ik helaas niet thuis omdat ik moest werken en ik het levermoment niet kon wijzigen, uiteindelijk is het de volgende werkdag geleverd. Erg tevreden mee. Mooie stoel ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
10

Mijn papasan stoel zit als mijn lounge-oase....

Mijn oude papasan stoel was kapot gegaan. Dankzij tuinmeubels.nl zat ik 1 week later al in mijn nieuwe loungestoel te chillen!

  • Aanbevelen? Ja

Best beoordeeld uit 3 leden

- bbqkopen.nl | 8.4

- Tuinmeubels.nl | 8.4

- Tuincentrumoutlet.com | 7.5

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.