Keurig nette en snelle levering tegen een mooie prijs

Donderdag besteld , zaterdag geleverd. Keurig verpakt. En tegen een mooie prijs. Top Service

goed maar levering duurde wel lang

prima tafel en goede communicatie rond afleveren van de goederen *(zowel de klantenservice als de chauffeur). Was alleen jammer dat het wat lang duurde voordat de bestelling daadwerkelijk is geleverd.

Achter de bestelling aan

Helaas heb ik vaak moeten bellen/mailen waar mijn bestelling bleef. Uiteindelijk is het goedgekomen. Bij een vorige bestelling geen problemen gehad.

alles snel en goed verpakt geleverd . Top

correct

Mooie spullen met mooie prijzen.

Ik heb hier via de webshop twee mooie bloempotten gekocht. De eerste bestelling was niet naar wens kwa kleur , dus retour gestuurd, dat verliep soepel en netjes verwerkt. De nieuwe bloempotten waren zeer goed verpakt. Daar was het blij mee want de zijn nogal groot van maat. Al met al zeer tevreden met deze winkel. Was helemaal nieuw voor mij.

goede service!

nadat een pot waren vergeten (niet meelever) had heel snel contact op mijn email....en was heel snel terug betaald (binnen een dag!) verder de goede sevice blijk ook bij de bezorgen ...kan gekochte spullen op plaats brengen.... en de eigenaar belde mijn op en was iets vergeten om mee te leveren (achter loosalarm!)

Netjes en op tijd geleverd

Op maandag besteld en op woensdag geleverd top service

bestelling was snel geleverd, goede prijs?kwaliteit verhouding

niet goed of slecht

Ik heb 2 weken op mijn bestelling gewacht.

Teleurstellend

Helaas was mijn ervaring zeer teleurstellend. De levertijden die op de website worden getoond, komen totaal niet overeen met de werkelijkheid. Daarnaast is het ook een uitdaging om iemand telefonisch te pakken te krijgen. Voor mij is het duidelijk: geen barbecueopen.nl meer.

Besteld 30 september ,nog steeds niets ontvangen.Geprobeerd telefonisch contact te krijgen krijg ook

mijn ervaring is niet goed

Ik ben zeer tevreden met mijn groene stoel.

De stoel staat alleen niet in de tuin maar in de badkamer!! Daar is hij zeer welkom.

Zeer goede service. Prettige klantenservice

defected products

we have been bought a tuintaffel. The delivery was taken place on time. But defected parts found on the corner then replaced a week later. however new product also observed some paints that have been appeared when cleaned by wet rag. We claimed with pictures again so no response came through one week. Once remind with call they replied our e-mail and requested to clarify defects. we sent an email and explained again. we are waiting to find a solution urgently. if it is not, please proceed with return the table.

Goede service.

Vluge levering.

Bonne transaction

Chaque fois très satisfait. Prix raisonnables et envoi rapide. Une firme sérieuse en qui l'on peut avoir toute confiance ! +++++

super service

De initiele levering was door een foutje niet volledig, echter na één telefoontje met een bijzonder vriendelijke dame, was alles in no time nageleverd en afgehandeld. Foutjes kunnen gebeuren, maar het gaat hem om hoe je het recht zet. Service zoals het hoort en waar je op hoopt, maar niet altijd een feit is, bij Tuincentrumoutlet echter wel

Ben zeer tevreden

Prima levering, maar waarom wel bouten meegeleverd en geen pluggen En... de opgegeven maten van de boordiameter en de steeksleutel zijn te klein

Snelle levering en keurige prijzen

Snelle levering en keurige prijzen

Heel goed tot je na levering een vraag stuurt

Heel goede service, uitleg en alles wat je wilt tot na de levering heb ik intussen al meerdere keren dezelfde vragen gestuurd naar de klantendienst zonder antwoord te mogen ontvangen.

Prima prijs en correcte levering

Een hele mooie bank gekocht voor een prima prijs. Levering volgens afspraak

Snelle levering, top produkt, 30 euro goedkoper dan in een ander tuincentrum

Snelle levering, een bedrijf die afspraken na komt.

Elho hangpotten besteld, snel geleverd en de prijs is oke.

keurig snel en netjes verpakt

keurig snel en netjes verpakt

Snelle levering, correcte info op de site.

Er is een voldoende ruim assortiment bloembakken voor buiten. De bestelling verloopt vlotjes en de bakken worden snel geleverd.

Best beoordeeld uit 3 leden

- Tuinmeubels.nl | 8.8