Op veel punten net niet..

Ik had een Kamado Joe 2 fully loaded pakket besteld, maar dat ging niet helemaal goed. Ik kan er een lang verhaal van maken waarom ik net een voldoende geef maar dat gaat een te lang verhaal worden. In grote lijnen gaat het hier mis: *Bestelling niet compleet zonder een bericht vooraf *Van de 2 vergeten / niet op voorraad items 1 nagestuurd gekregen de andere moest ik zelf achteraan bellen. Het was niet bekend dat ik dit item nog moest krijgen. Ik heb deze alsnog nageleverd gekregen. *Zak met kolen was aan de bovenkant al voor de helft open. *Zonder overleg ander (veel goedkoper en minder ) rookhout ontvangen dan dat afgebeeld staat in de advertentie. Na nogmaals contact met de klantenservice alsnog de juiste ontvangen. *Klantenservice slecht of niet bereikbaar bijvoorbeeld wordt de verbinding verbroken als ik al 20 min in de wacht sta. Helaas hebben deze ervaringen er voor gezorgd dat ik met een minder prettig gevoel een mooie en dure aankoop heb gedaan. Wel moet ik zeggen dat de klantenservice top is als je eenmaal contact hebt. Ze zijn vriendelijk, denken mee en doen hun best om de problemen op te lossen. Maar als het bij de verkoop, levering en communicatie wat beter georganiseerd was dan had de klantenservice het wat minder druk gehad en hadden jullie wat meer tevreden klanten en betere reviews. Beveel ik jullie aan? Nog niet, de prijs en klantenservice zijn top. Maar dat is niet waarom ik een online aankoop doe. Ik koop iets en wil het dan ook graag krijgen. Nu betaal je een goede prijs, maar je weet niet of en wanneer je iets krijgt en hoe vaak je de klantenservice daar voor moet bellen. Waarschijnlijk gaat het anders als ik bij jullie in de winkel de aankoop had gedaan. Maar daar kan ik geen oordeel over geven.

Slechte service

Na 1 mail dat de spullen snel geleverd zouden worden niets meer gehoord. Na 2 weken zelf gaan bellen en ook dan zijn ze slecht bereikbaar. Uiteindelijk iemand aan de telefoon die zegt dat de bestelling niet goed is doorgekomen maar dat de spullen er de volgende dag zullen zijn. Na 3 dagen wachten nog niets. Weer bellen weer wachten en ja hoor 1 dag later eindelijk de spullen. Ik bestel hier nooit meer

Het is alsnog snel opgelost

Ik hoorde niks. Er kwam geen mail met verzend gegevens dus ik heb na 2dgn een mail gestuurd. Het bleek dat het artikel uitverkocht was. Dat kan gebeuren als het in de aanbieding is. Maar ze hebben er werk van gemaakt en me op de hoogte gehouden en het artikel was alsnog snel te leveren dus door te communiceren was het zo opgelost. Top gedaan en een tevreden klant.

Heel slecht geregeld allemaal

Ik bestel op 3 juli een reinigingsset voor de bbq. De bestelling komt keurig op 5 juli, echter het is een heel ander artikel en veel duurder. Gelijk gemeld en men was blij dat ik zo eerlijk was geweest. Foutje in de uitvoering. Artikel op 8 juli teruggestuurd en het op 9 juli bericht dat het ontvangen was. Krijg op 11 juli een mail dat mijn artikel klaar staat voor verzending op 12 juli. Gemaild waarom het niet meteen verstuurd was. Verder hoor ik niets en op 16 juli maar eens gebeld waarin ik nog steeds niets ontvangen heb. Na veel gepraat zou het dezelfde dag nog verstuurd worden en ja hoor! Op 17 juli eindelijk mijn bestelling ontvangen. Heel slecht geregeld allemaal.

Goede levering van product

Geleverd volgens afspraak

Mooie potten, makkelijk bestellen

Product niet ontvangen.

Door een voorraadverschil was de kast opeens niet leverbaar. We hebben ook na contact te hebben gehad best lang moeten wachten op ons geld.

Betrouwbaar en snel

Bbq van Weber gekocht met 300 Euro korting op de officiële prijs. Netjes thuis geleverd in België. Het stoflaagje op de doos was het enige minpuntje... :-;

Fijn product, goed en snel geleverd!

Ik was op zoek naar bloempotjes voor aan de regenpijp, die waren èn voordelig, èn de goede kleur èn snel geleverd!

Tuintafel besteld, keurig bezorgd op de dag en tijd die erbij stond en voor me naar de tuin gedragen. Gewoon prima service! Tafel is van een goede kwaliteit.

TOP SERVICE!!

Op de google zag ik een aanbieding van de Napoleon Rogue SE 425 RSIB bij BBQkopen. Even een telefoontje gepleegd wat de actie leek er op de website niet te zijn. Nick ging het even voor ons uitzoeken. Helaas was de actie voor gratis accessoires er niet meer aangezien er een nieuwe actie was met 10% korting. Nick ging ook nog even met de transporteur bellen om te kijken wanneer hij geleverd kon worden. En dat was gelukkig al erg snel. Hij belde zelfs nog even terug of alles gelukt was. Dat noem ik nou TOP SERVICE. De dag na levering de BBQ aangestoken en heerlijk genieten deze zomer!! Dankjewel BBQKopen.nl en Nick in het bijzonder.

Goede levering

Artikelen netjes afgeleverd op tijd en een makkelijke website om te bestellen.

Zeer tevreden!

Ik ben 100 % tevreden over het product, de duidelijke afspraken en de correcte levering.

Er ontbrak een onderdeel bij de 1e levering. Na telefoontje, waarbij ik zeer vriendelijk werd geholpen, werd het ontbrekende onderdeel binnen 2 dagen bezorgd. Blij mee !!

Betreft 2 loungestoelen. Nadat de eerste zending kwijtgeraakt is bij de vervoerder heeft zeer vriendelijke medewerker van de klantenservice gelijk een nieuwe order gemaakt. De netjes aangekomen. Prima verpakt.

Levering op tijd, maar doos volledig kapot, onderdelen vielen eruit.

Het waren zware metalen items, voor de buitentrampoline, maar de doos was langs de onderkant volledig open en kapot en de onderdelen vielen er gewoon uit.

Mijn bestelling werd gewoon niet opgestuurd

Na een week gewacht te hebben en niets ontvang, toch maar keer gebeld. Dit was s’woensdags. Er werd mij verteld dat het gewoon op voorraad lag in het magazijn en dat het verstuurd zou worden. Vrijdagmiddag nog niets ontvangen, dus weer gaan bellen. Ik zat nu al 9! dagen op mijn bestelling te wachten. Na twee keer bijna een half uur in de wacht te hebben gestaan en dan tot twee keer toe de verbinding wordt verbroken, was ik helemaal goed over de zeik. Dan nog eens diverse keren opnieuw gebeld, maar een ander nummer gevonden om te bellen. Daar kreeg ik dus wel iemand aan de lijn en die vertelde mij dat het product wat ik had besteld nog steeds niet was verstuurd. Er wordt van jullie uit niets gemeld. Ik krijg niets te horen in al die tijd dat ik op mijn pakketje aan het wachten ben. Er komt geen mail met de mededeling dat het pakketje vertraagd is niets. Ik heb alles geannuleerd. Vindt het van de zotte hoe jullie met klanten op gaan!

Klanteservice

Ik heb geprobeerd de klanteservice te bellen na 20 min in de wacht gestaan te hebben kreeg ik te horen dat ze gesloten terwijl het 15:30 was

Coole bak

De plantenbak met isolatie ziet er cool uit, maar de rand is naar binnen toe geplaatst, zodat je bij verpotten de boel er maar heel moeilijk uit kunt krijgen als de kluit helemaal verworteld is wat snel het geval is. Daar moet een betere oplossing voor gevonden worden. Bijvoorbeeld de isolatie heel geleidelijk schuin dikker laten worden tot die rand of toch maar een ander ontwerp... .

Voordelig en snel

Ik heb voor de 2e keer vogelpindakaas besteld bij Tuincentrum outlet. Het is voordelig, snel binnen en de vogels vinden het heerlijk.

goede levering

verder zeer tevreden met de service en persoonlijk contact,alleen jammer voor terugbetaling na 4 weken toch moest bellen terwijl ik mail kreeg dat het binnen 14 dagen werd terug gestort?retour met label erg omslachtig want ik heb geen printer en met smartphone werkte het niet op postkantoor ..dus moest vaak bellen?

Snelle, correcte levering

De bbq werd op het afgesproken tijdstip geleverd. Hij werd in de garage gezet door een zeer vriendelijke medewerker. Aangename ervaring!

Slecht

Na lang wachten kreeg ik te horen dat het Weber product toch niet op voorraad was maar dat ik mijn geld binnen 14 (!) dagen terug zou krijgen.

Het was prima in orde

snel en goed geleverd.

Prima Service en goede kwaliteit voor een betaalbare prijs

Blij met mijn multilevel cooking system. Goede kwaliteit, duidelijke informatie bij de advertentie en snelle levering. Ik koop hier zeker weer.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.