Good price, very late delivery

They have good prices but it took 2 weeks to deliver a simple BBQ. If you need it ASAP, think again.

Uitstekend!

Uitstekende levering, prima service!

Snelle correcte levering

Ik was door m’n aanmaak blokjes heen en had geen voorraad meer. Gebruikte de witte blokjes van Weber voor m’n houtkachel. Super prijs en ook nog snel geleverd

Netjes en snel verzonden.

Alles is heel snel en netjes verzonden. Echt een hele nette service!

Pakketje zoek

Maar een medewerkster van bedrijf kwam meteenin actie volgendag was mijn pakketje er klasse goede service dank je wel mvg Marian

Top verzorgd

2 x achter elkaar een bestelling geplaatst. Keurig alles geregeld

keurige levering en geheel compleet

Kwam per ongeluk op jullie site en vond daar een muurregenton die veel goedkoper was dan wat ik eerder had gevonden. Besteld en betaald en na bevestiging werd het stil. Aangeven wanneer een product wordt geleverd zou ik op prijs stellen. Op de site staat 5 werkdagen maar het werden ruim 2 weken. Levering wel perfect in doos met alle toebehoren

Snelle levering en goede prijs!

Het loonde weer om eerst prijzen te vergelijken.

De kennis leek aanwezig totdat ik het product thuis gestuurd kreeg

De online medewerker duidelijk aangegeven wat ik nodig had. Diameter van de buis etc. Artikel was op voorraad en na lang wachten kreeg ik het thuis gestuurd. Diameter fout 1,5 cm er naast. Klantenservice heeft mij gebeld en in plaats van een aanbod hoe probleem op te lossen kreeg ik alleen maar te horen wat het tuincentrum niet kon in plaats van wat ze mogelijk wel kunnen. Erg vreemd, geen aanbod, niets opgelost en kom hier niet meer terug.

Service vriendelijk verzending niet snel

Product verzenden duurde dagen. Bij navraag wel vriendelijk te woord gestaan

Volgende keer weer!

Naar aanleiding van mijn zoekopdracht vond ik een duidelijke advertentie, ik kon het makkelijk bestellen, ben vriendelijk te woord gestaan per telefoon. Ik heb een prachtige tuintafel tegen een héél redelijke prijs ontvangen!

mooie producten, goede levering, prijs kwaliteit = top

Prima webshop

Goede ervaring: mooie prijs, gratis verzending en binnen toegezegde tijd geleverd.

Mooie prijs snelle levering goed veroakt

fijne webshop

Kwaliteit is perfect, keurig op tijd thuis bezorgd. En het product voldoet precies waar het voor bedoeld is. Deze shop is een aanrader

No delivery

First delivery option is only 2 weeks from the order and no chance to change for another day. Track and trace code on delivery day totally useless and unreliable After waiting a full day at home on planned delivery date, no one shows up or calls , and delivery was not done Customer service is not trained to help customers or to look for solutions to make it up to their customers. Worse of all, despite knowing and accepting that delivery was not completed which was a mistake of the company, no proper apology was given and still no sincere attempt to find a solution to gain the customer again

Snelle nette service

Ik had een bloempot besteld en deze werd de volgende dag al geleverd. Hij was zeer goed verpakt, waardoor de pot zonder enkele beschadiging aangekomen was. Heel blij mee.

Slechte verzending

Een ELHO plastic plantenbak tot twee maal defect afgeleverd. Waarschijnlijk is de minimale verpakking hier mede debet aan. Telefonische helpdesk niet te bereiken, maar support online functioneert uitstekend. Zeer snelle en effectieve acties via Email. Ik wacht nu af of de derde bak wel in orde is

Beste Wim, Inderdaad vervelend dat de bakken al tot twee keer toe niet in goede staat zijn aangekomen. Zoals u aangaf heeft u gelukkig al mail contact met mij gehad. De nieuwe bak is nu naar u onderweg. Als ik u verder nog ergens mee kan helpen hoor ik dat natuurlijk graag. Vriendelijke groet, Lotte

Goede webshop

Duidelijke webshop, veel diversiteit. Producten goed verpakt en snel geleverd

Snel geleverd... en het product tegen een zeer scherpe prijs!! Wij zijn blij!!!

Goede prijzen. Vriendelijke mensen

snelle levering en goede service

onverhoopt moeten bellen met levering om te verplaatsen! dit alles geen probleem en vol begrip

Snelle levering, goede service

2 Regentonnen besteld, helaas was er 1 beschadigd (vervormd) tijdens transport. Gemeld via email, meteen reactie en diezelfde dag nog omgewisseld bij de vestiging in Tilburg. Geen gedoe, gewoon geregeld. Inmiddels zijn de regentonnen al vol in gebruik zonder problemen.

Uitstekende service, informatie en uitvoering bestelling

Telefonisch contact gezocht voor meer info. Geen antwoord. Eigenlijk al afgehaakt, maar gelukkig werd ik teruggebeld. Correcte en volledige info vertrekt. Vervolgens besteld en opnieuw zeer correcte info over levertijd/moment.

Alles liep naar wens zoals bijv; terugkoppelingen, eigen vervoer en afspraken maken waar alle transporteurs een voorbeeld aan kunnen nemen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.