Mooi product, snel geleverd.

Op maandag een regenton besteld en op donderdag al geleverd. Prima verpakt en geheel compleet.

Producten zoals beschreven

Producten zoals beschreven, goede en accurate communicatie over verzenden, prima ervaring.

Vlotte afhandeling van de bestelling .

Zeer tevreden over de manier waarop de bestelling en levering gebeurd. Zeer goede communicatie , zowel met de leverancier als met de afleverfirma.

De regenton werd snel geleverd toen bleek dat er onderdelen miste werden deze zeer snel nagestuurd.

Helemaal goed !!!!

Alles naar wens !!! Op tijd bezorgd. Goeie service

Onvoldoende

Regenton Tubes goed. De erbij behorende accessoires om deze goed aan te sluiten op regenpijp en overloop naar naar de tuin zijn niet goed/compleet. Evenals de video film geeft niet volledig/ correct aan : ook de opstelling verhoogd om water te tanken wordt niet vermeld. En het feit dat in de deksel veel te veel water blijft staan. Planten rotten in deksel. Al met al onvolledig info en onvoldoende accessoires. De prijs is goed.

nog nooit zo'n vreselijke bezorgservice gehad

de bezorger heeft zojuist de BBQ voor het huis neergezet, heeft niet eens geprobeerd hem binnen te brengen. Kom op mensen, wat is jullie idee? 150 kg BBQ voor het huis afleveren bij een vrouw alleen en gewoon weggaan? Ik koop nooit meer iets bij jullie!

Bloem bakken elders duurder,bestelling heel goed verpakt en bezorgd

Niets ontvangen wel betaald

Niets ontvangen, wel betaald

Goede service en snelle levering van tuintafelset Veltis

Er ontbraken wat onderdelen van één stoel, maar die werden gelijk nagestuurd.

ik heb mijn goederen nog niet ontvangen

Beste - ik ben nog steeds aan het wachten op mijn goederen - gelieve contact op te nemen met mij op +32498598336 of [email protected]

fantastisch

Van bestelling tot levering alles was perfect. de bezorgtijd klopte perfect, de bezorger was zo vriendelijk om mijn pakketje op het terras achter te laten. Het enige nadeel is dat de site niet in het Frans kan zijn. (Ik gebruik concealer).

Komen afspraken niet na

2 x bezorgmoment voor dure BBQ op het laatste moment geannuleerd. Verjaardag verziekt, zeer ongeïnteresseerde telefoonmedewerkster. Ze komen zelf al met het voorstel :"dan koopt u hem toch ergens anders. Nou graag, koop hier niet. Vandaag besteld, over 2 weken nog niets is hun motto.

Beste Jan Jaap, Vervelend dat je het niet fijn hebt ervaren met onze service. We hebben inderdaad de bezorgafspraak 2x moeten verzetten, hier hadden wij helaas geen grip op. De leverancier was niet tijdig met de levering. Onze excuses. We hebben een eerlijk gesprek met u aan de lijn gehad, u zou ons terugbellen als u de bbq toch nog wenste te ontvangen. Er is nooit door onze klantenservice een voorstel aangeboden 'om het ergens anders te kopen'. Zeer jammer deze reactie, terwijl we met z'n allen druk zijn bezig geweest om het op te kunnen lossen. Wij wensen u toch nog een fijne dag namens de klantenservice.

Duidelijk en snelle levering

Zeer snelle levering en alles keurig verzorgd qua informatie. Aanrader.

goede producten, fijne prijs en snelle levering

Ik heb een regenton besteld. Ben hem in Tilburg in de showroom gaan bekijken, en besloot daarna om 'm online te bestellen. Hij werd supersnel geleverd, en ook netjes met de aanbieding zoals die op de site was vermeld. Helemaal blij mee dus!

Beetje teleurgesteld.

We hadden iets moois gekocht en dachten een koopje te hebben maar helaas het was ons niet gegund. De volgende dag kregen we bericht dat het verkeerd geprijst was. Dus dat was een teleurstelling! Maar goed we nemen het ze niet kwalijk een foutje is menselijk.

Mijn product was goedkoper als bij een ander en snel en goed afgeleverd.

Verbluffend

Goed product voor een prima prijs met een snelle levering !

Betrouwbare partner

Ruim assortiment tegen concurrerende prijzen. Elho plantenbakken tegen mooie prijzen in het assortiment.

Wederom prima!

Snelle levering van fijne tuinset, met kussens en bijzettafel met glasplaat, onbeschadigd aangekomen. Online juiste, voordeligste én veilige aankoop gedaan. Hou dit niveau vast!

Commande conforme et reçue très rapidement.

Commande conforme et reçue très rapidement.

zeer slecht

een Cobb grilplaat besteld in de aanbieding later een bericht via email dat de grilplaat niet geleverd gaat worden daar de prijs niet goed vermeld was zelf nog even gebeld met de vraag is er een mogelijkheid om ergens elkaar tegemoet te komen nu dit was niet het geval met een beetje service hadden we elkaar wel kunnen vinden maar heellaas dit was niet aan de orde mvg Simon Bal

Beste Simon, Bedankt voor je reactie. Helaas is het inderdaad niet mogelijk geweest om het artikel voor de online prijs te verkopen. Zoals gecorrespondeerd heeft er een fout in het systeem te lage verkoopprijzen aangeboden. We hebben met alle betrokken klanten duidelijk contact gehad om het tot een mooi eind te brengen. Ik vind het jammer dat de service niet naar wens is verlopen en dat je enorm teleurgesteld bent. Als er andere vragen zijn hoor ik het graag. Ik wens je een goed weekend. Groet, Nilay

Super slecht

Ik had uit de aanbieding de Cobb grillplaat besteld en natuurlijk ook betaald.was voor een kado . Nog extra gebeld of het snel verstuurd werd ja hoor 100% oké Wat gebeurd er door bbqkopen zelf geannuleerd met het excuus foute prijs.nogmaals gebeld want nu had ik geen kado.nee hoor u krijgt uw geld terug want wij verkopen hem niet voor die prijs . Echt erg en dan in de mail zetten dat ik zelf geannuleerd hebt. Ja doeiiiiiii nooit weer

Beste, Bedankt voor je review. Helaas is het niet naar wens verlopen. Dit product is door een systeemfout met een te lage verkoopprijs aangeboden. We hebben open en eerlijk contact gehad met de desbetreffende klanten dat het niet voor de aangegeven prijs verkocht kon worden. Onze excuses hiervoor dat het niet mogelijk is geweest om je bestelling te laten bezorgen. Ik begrijp dat je zeer teleurgesteld bent. Als er andere vragen zijn hoor ik het graag. Ik wens je toch een heel mooi weekend. Groet, Nilay

Vervangende plant.

Op mijn op het Oosten liggende venster wilde ik een wat grotere plant plaatsen. Mijn ervaring is dat de meeste planten daar niet kunnen overleven, ook de zonminnende planten niet. Daarom ging ik op zoek naar een , niet van echt te onderscheiden kunstplant , die vond ik bij Tuincentrumoutlet.com. ,ik koos voor een Dracena. Deze plant is inderdaad nauwelijks van echt te onderscheiden en vult de lege plek perfect op

Vlotte levering

Vlotte levering voor een kwaliteitsproduct voor een aantrekkelijke prijs!