Vlotte communicatie en levering

BBQ besteld, maar werd niet meteen geleverd. Vlotte communciatie waarin werd vermeld dat het momenteel heel druk was. Een paar dagen daarna kwam de BBQ zonder problemen aan.

Prima bbq, prima prijs, uitstekende bezorging

De track&trace kwam niet twee à drie dagen voor de geplande bezorgdatum, daardoor was ik een beetje zenuwachtig… Even gebeld en toen bleek dat de code een dag voor bezorging zou komen. Dat klopte en daarna verliep alles perfect!

Meer dan prima

Complete showroom bij Groenink Tilburg, Netjes bezorgd, montage van napoleon bbq viel mee.

Top communicatie!

Lange levertijd, slecht verpakt

Gebeld omdat ik dagen niks hoorde na mijn online bestelling. Uiteindelijk na verwerking is de levering 2 keer verzet waardoor ik mijn regenton 1,5 week later kreeg. Regenton was ovaal gevormd (door onbeschermde verpakking in een doos?) waardoor de deksel niet helemaal aansluit. Met het vooruitzicht wederom 1,5 week te wachten, buiten de retour tijd, het product gehouden.

Onbetrouwbaar

Geen levering van product, geen communicatie, geen terugbetaling!! Laat je niet vangen door hun verkoopsargumenten (goedkoper, gratis, snelle levering,...) op de website!

Gewoon simpel met aandacht voor kwaliteit en klanten

Prima prijs kwaliteit verhouding

snellere levering dan verwacht

bloembakken waren keurig verpakt, zodat ze niet konden beschadigen.

Wat een geweldige service!

Goede service snelle levering

Ik had een vraag over een bepaalde bbq en ze hebben me goed te woord gestaan en goede uitleg gegeven. Daarna meteen de bbq besteld en binnen 3 dagen geleverd, met hun eigen transport service! Top geregeld.

Wat super

Heb nog nooit zn goede service meegemaakt als bij toqwebshop. Binnen 3 dagen mijn tuinset van 5000 euro uitgepakt en wel in de tuin laten zetten. Geweldig

Ongelooflijk slecht

Op zondag 3 dure Capi bloempotten besteld. Op dinsdag bericht dat een niet meer leverbaar was. Dat kan gebeuren maar ik heb wel meteen aangegeven dat ik de andere potten graag zo snel mogelijk wilde hebben. Vervolgens totale stilte. Geen status updates. Chat is geen medewerker zoals gesuggereerd maar een robot die alleen standaardantwoorden geeft. Telefoon en email worden 9 van de 10 keer niet beantwoord. En als je eindelijk een keer iemand spreekt doen ze beloftes die niet nagekomen worden. Uiteindelijk een week later aangegeven dat ik op donderdag op vakantie zou gaan, en dat ik de order wilde annuleren als de potten niet voor die tijd afgeleverd zouden worden. En wat gebeurt er? men zet de potten toch op transport, terwijl ze weten dat ze te laat geleverd zullen worden. En als ik dan nog aangeef dat ik dan al op vakantie ben, weigeren ze doodleuk de potten nog van de kar af te halen (wat nog gekund had). Dus ik mag op zoek naar een oplossing terwijl ik al in het buitenland zit. Ongelooflijk wat een puinhoop en wat een totaal gebrek aan klantgerichtheid. Ik ga bij deze shop echt nooit meer iets kopen.

Goed product

Goed product en snel geleverd

Geen tweede keer

Als je op meerdere foto's een kweekbak met deksel ziet en er nergens bij vermeld staat dat dit artikel exclusief deksel is dan voel je je als klant misleid als het artikel zonder deksel geleverd wordt.

Beste Veronique, Nadat de bestelling is ontvangen is er duidelijk mailcontact geweest waarin wij ook vermelden dat de bak zonder deksel is. Online op de website staat er nadrukkelijk bij dat het zonder is en je wordt geadviseerd de bijbehorende deksel erbij te bestellen. Jammer dat je weer vermeldt je misleid te voelen, terwijl dat absoluut niet het geval is. Ik begrijp dat je het jammer vindt, maar dit probleem is gemakkelijk op te lossen door de bijhorende deksel te bestellen. Fijn weekend gewenst.

Mooie ligbank met wat gebreken

Ligbank besteld. Ik dacht dat deze nieuw was. Echter kwam deze in het geheel binnen zonder verpakking. Ook zaten er vlekken op de kussens en beschadigingen op het frame. Waarschijnlijk een showroommodel. Graag hadden we dit van tevoren willen weten. In het kader van verwachtingen.

Traag en geen communicatie tenzij je zelf vraagt

Op 1 mei een bestelling geplaatst, de factuur op 5 mei betaald via achteraf betalen. Op 10 mei een mail gestuurd omdat ik geen betaal-verzendbevestiging kreeg. Ik kreeg een automatisch antwoord maar verder dagenlang niks. Geen uitleg, geen verzendgegevens. Op 16 mei kreeg ik per email een bevestiging dat de bestelling klaar stond voor verzending. Vandaag is het bezorgd, dankzij Postnl wist ik dat het geleverd zou worden, niet via de verkoper. Tot nu toe geen antwoord gehad op mijn vraag van 10 mei. Slechte communicatie, of beter gezegd nagenoeg geen communicatie waardoor ik bang was dat ik opgelicht was. De bestelling is gelukkig goed aangekomen en volledig.

Alles leek wel fout te gaan bij onze order van een bbq, veroorzaakt door post nl. Lege doos geleverd en de doos met de bbq was op een post nl afhaalpunt neergezet. Bij uitpakken bleek de bodem van de bbq flink beschadigd. Telefonisch contact met de webwinkel ging zeer plezierig en begripvol. De bodem werd los opgestuurd en de zending was opgeleukt met bbq goodies. Nogmaals dank. Een andere transporteur en dan zijn het 5 sterren.

Uitstekende kwaliteit en service

De levering is snel en efficiënt en de kwaliteit van de meubels zijn boven mijn verwachtingen. Bovendien is de klantenservice vriendelijk en behulpzaam. Ik kan tuinmeubels.nl zeker aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar kwalitatieve tuinmeubelen en uitstekende service!

Mooie spullen en mooie prijzen

Mooie spulletjes. De prijzen zijn goed. De service die ze verlenen is top! Helpen je vlot en netjes verder met een klacht.

Hele fijne service

Meedenkende service om het zsm op te lossen!

Mari

Uitstekende service! Netjes op tijd geleverd en vriendelijke chauffeurs.

Supper goed en snel gelevert

Fijne afhandeling van de levering

een dikke 10

ik heb besteld en krijg gelijk een transport planning te zien waar ik een moment kan kiezen die mij het beste uitkomt. de 4 Seasons tuinset is zoals gepland aangekomen en staat prachtig in onze tuin. Dankjewel TOQ webshop voor de uitstekende service die hier geboden is.

Prima regenton, waardeloos bedrijf

Wij hebben een regenton besteld welke snel werd geleverd. Bij uitpakken bleek de regenton een flinke beschadiging te hebben (krassen aan de voorkant, zichtkant). We konden deze kosteloos retourneren. Een dikke week later ontvingen we de ''nieuwe'' regenton... niet dus, het was precies dezelfde, met exact dezelfde beschadiging en de vulautomaat ontbrak. De regenton weer retour gestuurd. 3x is scheepsrecht zeggen we dan maar. De derde levering was een andere regenton, echter ook met (lichte) beschadigingen. Deze krassen zaten op het gedeelte waar je planten in kunt zetten en wij hebben besloten deze regenton te houden, aangezien over deze krassen planten komen te hangen. Uiteindelijk hebben we 20% korting gekregen. De regenton zelf wat betreft functionaliteit is prima en hij staat goed op ons terras. Ook leuk dat je bovenop de regenton planten kunt planten. Echter zullen wij niet snel nog een bestelling plaatsen bij tuincentrumoutlet. Jammer.

Waardeloos

Na 2 weken nog steeds niks ontvangen, ook geen verzendbevestiging. Mail gestuurd maar ook daar geen antwoord op gekregen.. Schandalig!

Beste Katrien, Bedankt voor je review. Ik zie dat er contact is geweest, maar zonder terugkoppeling. Als ik het nu bekijk zie ik dat het is ingepland om te komen leveren. Ik hoop dat het goed is opgelost! Als er verdere vragen zijn hoor ik het graag. Mooie dag gewenst. Groet, Nilay

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.