Er was een probleem met mijn BBQ. De klantenservice heeft hierin uitstekend gereageerd op het gebied van snelheid en vriendelijkheid en effectiviteit van dienstverlening.

Hele goede service

Producten voor een eerlijke prijs. de Volt Kamado gekocht heel compleet allemaal. zeer tevreden over de bezorging en contact met klantenservice

Super betrouwbare en goede webshop

Ik heb onlangs voor mijn Napoleon bbq accessoires besteld. Deze was hier ruim 70% goedkoper. Daarnaast waren deze snel geleverd

Snelle levering en scherp geprijsd

Zijn moeilijk telefonisch bereikbaar maar toen ik keurig terug gebeld was had ik er vertrouwen in en dat is 100% waargemaakt.

Ligstoelen voor de tuin besteld. Vlotte levering van prima stoelen, duidelijke communicatie over bestelstatus en levering.

Ben zeer tevreden over het artikel en het bezorgen ervan dat was snel.

Mooie en duidelijke site en het bestelde product werd snel geleverd.

Gewoon heel,goed

Ondanks een vertraging in de bezorging verder heel tevreden. Correct geholpen aan de telefoon. En het product ook ok.

Goed.

Juiste adres bezorgd, artikel zag er goed uit en chauffeur was behulpzaam

Keurige chauffeur. Snel en netjes geleverd

Bezorgen duurde 'n week en kreeg verkeerde product toegestuurd

de afhandeling viel tegen

Zeer goed geholpen en een klantenservice TOP!

Leveren niet

Dik 2 weken geleden wat besteld. Na een week een mail gestuurd. De medewerker had opdracht gegeven direct te versturen want het was gewoon op voorraad. Gaat weer een week overheen, niks verstuurd. Wederom een mail gestuurd, en ineens aangemeld bij PostNL zonder reactie op de mail. Benieuwd of er nog wat mag komen. Levertijden van bijna 3 weken. Het was een cadeau, dus het product maar elders gekocht. Betaal niet voorruit of gewoon niet als je het snel wil gebruiken of een cadeau is.

Voorraad Site was niet up to date

Lemax huisjes die ik besteld had en in winkelwagentje kon plaatsen, bleken daarna helemaal niet meer leverbaar. Ik hoorde weken niets over evt uitlevering. Na twee keer bellen kreeg ik te horen dat twee van de drie items niet meer leverbaar waren. Heb toen hele bestelling geannuleerd en bedrag werd toen wel vrij vlug terug gestort op onze rekening. Heb hier eerder gekocht en moet ook zeggen dat het toen wel goed gegaan is. Vandaar toch een ja als aanbeveling. Maar sites moeten op orde zijn vind ik en mensen moeten anders geïnformeerd worden en niet weken lang gewoon niets laten weten. Drukte vind ik hierin nooit geldig excuus.

Afwijkend product ontvangen

Ik bestelde twee effen rode kussens, zie de bestelbon/factuur op de foto. Ik ontving 2 rode kussens met eenfel oranje bloemendessin. Ik stuurde een mail met de vraag om dit recht te zetten. De klantendienst wilde dit graag doen en vroeg mij om het labelnummer. Achteraf bleek dit bij het rood/oranje bloemen kussen te horen. ‘Waarschijnlijk zijn de foto’s op de website niet goed’, kreeg ik te horen. En daar moest ik het mee doen. Ik heb rode kussens gekocht, wat hebben labelnummers daarmee te maken? Dat de foto’s niet kloppen en het kussen niet duidelijk is afgebeeld is het probleem van de verkoper. Nu zit ik met twee vreselijk lelijke kussens. Aan nieuwe klanten kan ik zeggen : vertrouw de website niet, je weet niet wat je koopt. En op de klantendienst zitten erbij die niet logisch, laat staan klantgericht kunnen denken. Oordeel zelf.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Teleurstellend

Wij mogen deze recensie invullen, maar onze bestelling is nog niet binnen. Op 19 mei hebben wij 2 stoelen besteld die op voorraad waren. Deze konden 11 dagen later pas geleverd worden. Op de dag van transport kwamen ze er achter dat ze niet meer op voorraad waren. Hoezo op de dag van bestelling niet? De producten konden nageleverd worden, maar inmiddels zijn we weer 1,5 week verder en wordt er ook niet op onze mail gereageerd.

zeer fijne site die zich houden aan de regels

service is ok en word netjes behandeld PERSOONLIJK ..je word goed op de hoogte gehouden qua zending en terug betaling bij eventueel retour krijg je ook een bericht dat het geld binnen 14 dagen word terug gestort zonder veel problemen en daar kunnen vele zaken een voorbeeld aan geven...dus ik zal hier als klant terug komen.

Levertermijn overschreden - goederen op voorraad

Jammer genoeg werd de levertermijn grondig overschreden voor goederen die op voorraad waren. Wij werden niet geïnformeerd en moeten zelf contact opnemen. Tot op heden werd het pakket nog steeds niet ontvangen.

Snel en adequaat in afhandeling

Prettig, zoals het hoort. Wel alerter op de verpakking ivm krassen ed.

Snelle en vriendelijke service

Mooie design bloembak die snel en zorgvuldig geleverd werd !

bestelling en levering regenton MAZE 2-in-1 240 l verliep vlot

Het materiaal, zoals besteld, werd netjes geleverd. Ik heb slechts 1 opmerking : zorg voor een Nederlandstalige uitleg voor de installatie. Wat betreft de ton zelf : er zou een betere oplossing dienen te worden gezocht voor het onderste gat (voor laten leeglopen onderste deel van de ton), in de zin van gecontroleerd open en dichtzetten ervan, zonder kraan). Met voet kan er geen grote gieter onder, dus beetje zinloos.

mooie kwaliteit, kleine prijs

het is een mooie schaal voor een klein prijsje, het was allemaal netjes verpakt en snel verzonden

Goeie snelle service en goeie kwaliteit

Ik heb een kweektafel besteld en deze is van goeie kwaliteit en mooie prijs! Ben zeer tevreden nu hopen dat er de lekkerste groente in gekweekt gaat worden.

Ik ben zeer tevreden.

Ik heb hier een prachtige BBQ gekocht, daar waren wel wat problemen mee, maar dat was snel.en heel fijn opgelost. Zeker een aanrader.

Top ervaring

De bestelling en levering was heel correct. Heel vriendelijke chauffeur JP

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.