Bezorger vriendelijk

Plus punt de bezorger was vriendelijk. De rest valt reuzen tegen. Veel misleiding op de website. De dame van de klanten service heeft denk ik veel last van de maandelijkse problemen. Die doet niet veel goed voor het bedrijf. Alleen al door zo iemand bestel ik al niks meer daar. Al zou het misschien de goedkoopste zijn dan bsstel ik het product toch ergens anders.

Slechte service

Ik heb twee grote bloembakken besteld en 2 grote zakken hydrakorrels. De levering zou binnen 3 tot 5 werkdagen zijn. Na 5 werkdagen niets te hebben gehoord, heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Ik kreeg van hun te horen dat de bestelling te groot en te zwaar is voor PostNL. Zij zijn pas na mijn e-mail ertoe overgegaan een afspraak in de plannen voor eigen transport. Had ik geen contact opgenomen, weet ik niet hoe lang het zou duren voordat mijn bestelling zou zijn geleverd. Die opmerking heb ik ook bij klantenservice geplaatst, het werd genegeerd, geen reactie. Niet eens een verontschuldiging. De levering is uiteindelijk wel goed gegaan en over de producten ben ik wel tevreden. Verder zijn de prijzen scherp.

De geleverde tuintafel met glasplaat was van de hoek een stukje glas af. Een mail gestuurd en keurig opgelost door een nieuwe tafel te leveren! Een ontzettend aardige en meedenkde chauffeur, al met al een top service. Dit bedrijf is echt een aanrader!

Geweldige ervaring

De levering kan je elk moment zeer nauwkeurig volgen. De communicatie omtrent de levering verloopt zoals aangegeven op de site. Wanneer iets niet meer voorradig is wordt er een alternatief aangeboden. Kortom een hoog niveau klantvriendelijkheid en er wordt met de grootste zorg voor je pakket gezorgd.

Makkelijk te bestellen via internet. Snelle levering.

Alles klopte

De product omschrijving op de website klopte als een bus en de prijs was zeer aantrekkelijk. Levering binnen de gestelde termijn.

Niet goed

Je word niet goed op de hoogte gehouden van je bestelling na een week zelf contact op genomen

Cobb barbecue besteld, daarbij werd een gratis tas geleverd. De Cobb tas werden binnen enkele dagen netjes geleverd.

Tevreden klant

De bestelling is afgeleverd geweest zoals afgesproken, echter de wachttijd is wat langer aangezien ze zelf leveren wat eigenlijk geen meerwaarde was voor mij.

Op veel punten net niet..

Ik had een Kamado Joe 2 fully loaded pakket besteld, maar dat ging niet helemaal goed. Ik kan er een lang verhaal van maken waarom ik net een voldoende geef maar dat gaat een te lang verhaal worden. In grote lijnen gaat het hier mis: *Bestelling niet compleet zonder een bericht vooraf *Van de 2 vergeten / niet op voorraad items 1 nagestuurd gekregen de andere moest ik zelf achteraan bellen. Het was niet bekend dat ik dit item nog moest krijgen. Ik heb deze alsnog nageleverd gekregen. *Zak met kolen was aan de bovenkant al voor de helft open. *Zonder overleg ander (veel goedkoper en minder ) rookhout ontvangen dan dat afgebeeld staat in de advertentie. Na nogmaals contact met de klantenservice alsnog de juiste ontvangen. *Klantenservice slecht of niet bereikbaar bijvoorbeeld wordt de verbinding verbroken als ik al 20 min in de wacht sta. Helaas hebben deze ervaringen er voor gezorgd dat ik met een minder prettig gevoel een mooie en dure aankoop heb gedaan. Wel moet ik zeggen dat de klantenservice top is als je eenmaal contact hebt. Ze zijn vriendelijk, denken mee en doen hun best om de problemen op te lossen. Maar als het bij de verkoop, levering en communicatie wat beter georganiseerd was dan had de klantenservice het wat minder druk gehad en hadden jullie wat meer tevreden klanten en betere reviews. Beveel ik jullie aan? Nog niet, de prijs en klantenservice zijn top. Maar dat is niet waarom ik een online aankoop doe. Ik koop iets en wil het dan ook graag krijgen. Nu betaal je een goede prijs, maar je weet niet of en wanneer je iets krijgt en hoe vaak je de klantenservice daar voor moet bellen. Waarschijnlijk gaat het anders als ik bij jullie in de winkel de aankoop had gedaan. Maar daar kan ik geen oordeel over geven.

Slechte service

Na 1 mail dat de spullen snel geleverd zouden worden niets meer gehoord. Na 2 weken zelf gaan bellen en ook dan zijn ze slecht bereikbaar. Uiteindelijk iemand aan de telefoon die zegt dat de bestelling niet goed is doorgekomen maar dat de spullen er de volgende dag zullen zijn. Na 3 dagen wachten nog niets. Weer bellen weer wachten en ja hoor 1 dag later eindelijk de spullen. Ik bestel hier nooit meer

Het is alsnog snel opgelost

Ik hoorde niks. Er kwam geen mail met verzend gegevens dus ik heb na 2dgn een mail gestuurd. Het bleek dat het artikel uitverkocht was. Dat kan gebeuren als het in de aanbieding is. Maar ze hebben er werk van gemaakt en me op de hoogte gehouden en het artikel was alsnog snel te leveren dus door te communiceren was het zo opgelost. Top gedaan en een tevreden klant.

Heel slecht geregeld allemaal

Ik bestel op 3 juli een reinigingsset voor de bbq. De bestelling komt keurig op 5 juli, echter het is een heel ander artikel en veel duurder. Gelijk gemeld en men was blij dat ik zo eerlijk was geweest. Foutje in de uitvoering. Artikel op 8 juli teruggestuurd en het op 9 juli bericht dat het ontvangen was. Krijg op 11 juli een mail dat mijn artikel klaar staat voor verzending op 12 juli. Gemaild waarom het niet meteen verstuurd was. Verder hoor ik niets en op 16 juli maar eens gebeld waarin ik nog steeds niets ontvangen heb. Na veel gepraat zou het dezelfde dag nog verstuurd worden en ja hoor! Op 17 juli eindelijk mijn bestelling ontvangen. Heel slecht geregeld allemaal.

Goede levering van product

Geleverd volgens afspraak

Mooie potten, makkelijk bestellen

Product niet ontvangen.

Door een voorraadverschil was de kast opeens niet leverbaar. We hebben ook na contact te hebben gehad best lang moeten wachten op ons geld.

Betrouwbaar en snel

Bbq van Weber gekocht met 300 Euro korting op de officiële prijs. Netjes thuis geleverd in België. Het stoflaagje op de doos was het enige minpuntje... :-;

Fijn product, goed en snel geleverd!

Ik was op zoek naar bloempotjes voor aan de regenpijp, die waren èn voordelig, èn de goede kleur èn snel geleverd!

Tuintafel besteld, keurig bezorgd op de dag en tijd die erbij stond en voor me naar de tuin gedragen. Gewoon prima service! Tafel is van een goede kwaliteit.

TOP SERVICE!!

Op de google zag ik een aanbieding van de Napoleon Rogue SE 425 RSIB bij BBQkopen. Even een telefoontje gepleegd wat de actie leek er op de website niet te zijn. Nick ging het even voor ons uitzoeken. Helaas was de actie voor gratis accessoires er niet meer aangezien er een nieuwe actie was met 10% korting. Nick ging ook nog even met de transporteur bellen om te kijken wanneer hij geleverd kon worden. En dat was gelukkig al erg snel. Hij belde zelfs nog even terug of alles gelukt was. Dat noem ik nou TOP SERVICE. De dag na levering de BBQ aangestoken en heerlijk genieten deze zomer!! Dankjewel BBQKopen.nl en Nick in het bijzonder.

Goede levering

Artikelen netjes afgeleverd op tijd en een makkelijke website om te bestellen.

Zeer tevreden!

Ik ben 100 % tevreden over het product, de duidelijke afspraken en de correcte levering.

Er ontbrak een onderdeel bij de 1e levering. Na telefoontje, waarbij ik zeer vriendelijk werd geholpen, werd het ontbrekende onderdeel binnen 2 dagen bezorgd. Blij mee !!

Betreft 2 loungestoelen. Nadat de eerste zending kwijtgeraakt is bij de vervoerder heeft zeer vriendelijke medewerker van de klantenservice gelijk een nieuwe order gemaakt. De netjes aangekomen. Prima verpakt.

Levering op tijd, maar doos volledig kapot, onderdelen vielen eruit.

Het waren zware metalen items, voor de buitentrampoline, maar de doos was langs de onderkant volledig open en kapot en de onderdelen vielen er gewoon uit.

Best beoordeeld uit 3 leden

- Tuinmeubels.nl | 8.5