Mijn bestelling werd gewoon niet opgestuurd

Na een week gewacht te hebben en niets ontvang, toch maar keer gebeld. Dit was s’woensdags. Er werd mij verteld dat het gewoon op voorraad lag in het magazijn en dat het verstuurd zou worden. Vrijdagmiddag nog niets ontvangen, dus weer gaan bellen. Ik zat nu al 9! dagen op mijn bestelling te wachten. Na twee keer bijna een half uur in de wacht te hebben gestaan en dan tot twee keer toe de verbinding wordt verbroken, was ik helemaal goed over de zeik. Dan nog eens diverse keren opnieuw gebeld, maar een ander nummer gevonden om te bellen. Daar kreeg ik dus wel iemand aan de lijn en die vertelde mij dat het product wat ik had besteld nog steeds niet was verstuurd. Er wordt van jullie uit niets gemeld. Ik krijg niets te horen in al die tijd dat ik op mijn pakketje aan het wachten ben. Er komt geen mail met de mededeling dat het pakketje vertraagd is niets. Ik heb alles geannuleerd. Vindt het van de zotte hoe jullie met klanten op gaan!

Klanteservice

Ik heb geprobeerd de klanteservice te bellen na 20 min in de wacht gestaan te hebben kreeg ik te horen dat ze gesloten terwijl het 15:30 was

Coole bak

De plantenbak met isolatie ziet er cool uit, maar de rand is naar binnen toe geplaatst, zodat je bij verpotten de boel er maar heel moeilijk uit kunt krijgen als de kluit helemaal verworteld is wat snel het geval is. Daar moet een betere oplossing voor gevonden worden. Bijvoorbeeld de isolatie heel geleidelijk schuin dikker laten worden tot die rand of toch maar een ander ontwerp... .

Voordelig en snel

Ik heb voor de 2e keer vogelpindakaas besteld bij Tuincentrum outlet. Het is voordelig, snel binnen en de vogels vinden het heerlijk.

goede levering

verder zeer tevreden met de service en persoonlijk contact,alleen jammer voor terugbetaling na 4 weken toch moest bellen terwijl ik mail kreeg dat het binnen 14 dagen werd terug gestort?retour met label erg omslachtig want ik heb geen printer en met smartphone werkte het niet op postkantoor ..dus moest vaak bellen?

Snelle, correcte levering

De bbq werd op het afgesproken tijdstip geleverd. Hij werd in de garage gezet door een zeer vriendelijke medewerker. Aangename ervaring!

Slecht

Na lang wachten kreeg ik te horen dat het Weber product toch niet op voorraad was maar dat ik mijn geld binnen 14 (!) dagen terug zou krijgen.

Het was prima in orde

snel en goed geleverd.

Prima Service en goede kwaliteit voor een betaalbare prijs

Blij met mijn multilevel cooking system. Goede kwaliteit, duidelijke informatie bij de advertentie en snelle levering. Ik koop hier zeker weer.

Mooi product en snel geleverd!

Nare ervaring

Binnen 5 dagen in huis kun je vergeten. Daarnaast is de klantenservice niet te bereiken en sta je gewoon geparkeerd in de wacht, daarna wordt de verbinding verbroken. Mail gestuurd, kregen we te horen dat de verzenddozen op waren...daarna weer maar eens een paar keer gebeld waar alles bleef. Niemamd te pakken gekregen, waarna ik plots een voicemail in kon spreken en ik werd teruggebeld. Toen was er weer iets anders vam de regenton niet leverbaar. Uiteindelijk de opdracht geannuleerd, waarna ineens de boel verzonden werd. Product is wel aangekomen, maar de algehele ervaring is niet positief

Mooie potten besteld echter eerst ik gebeld dat er 2 zodanig waren beschadigd dat er een nalevering zou zijn. Dit is perfect opgelost , prima service en de artikelen waren goed verpakt. Nu genieten in de tuin.

Na wat opstart problemen alles goed afgehandeld

Hier online een regenton besteld maar na 5 dagen niks gehoord. Daarna telefonisch contact opnemen en daar heeft een vriendelijke behulpzame dame ( Yvonne) me te woord gestaan. Zij vertelde dat het automatisch doorzetten van de bestelling niet helemaal goed was gegaan en dat zij dit handmatig zou gaan doen. De volgende dag arriveerde de regenton met Post.nl. Maar tijdens transport met Post.nl is het pakket beschadigd met als gevolg dat de deksel van de regenton flink averij had opgelopen. Hierover gebeld en met Yvonne hierover gesproken. Nadat zij foto's had gezien die we gemaild hebben heeft zij verschillende oplossingen geboden. We zijn naar alle tevredenheid tot een goede oplossing gekomen met elkaar. Ik kan mij derhalve ook niet vinden in een aantal reviews die op het internet staan. Met vriendelijke groet Benno

Beste Benno, Bedankt voor je fijne review en dat we het zo samen op hebben kunnen lossen. Laat de regen maar komen 😜 Groetjes Yvonne Tuincentrum Outlet

Goed en op tijd geleverd

Bestelling werd netjes en goed afgeleverd. De tijd van aflevering werd netjes doorgegeven én gehandhaafd.

Service is top

Precies zoals het hoort. Het bestellen gaat gemakkelijk, vlotte bezorging en dus een betrouwbare winkelier, waar je als klant graag besteld.

Geweldig,meer dan TOP !!!!!!!!

Geweldige ervaring, dat deze grote service nog bestaat ! Eén jaar geleden een Waterform regenton 230 liter aangeschaft. Door een onhandigheid / stommiteit van onze kant met het deksel van de regenton hetgeen als plantenbak kan fungeren ,brak een deel Van de rand deksel af. Balen natuurlijk! Laat in de avond via chat direct/ snel en binnen enkele seconden -antwoord mbt de vraag over levering los deksel! Na de info- chat, mail gestuurd met aankoopbewijs! Werd de andere dag al opgepakt met…. Vervelend ,wij gaan het oplossen! U snapt het al! Binnen enkele dagen kregen wij geheel kosteloos een nieuw deksel ( best groot) toegestuurd! Wat een klantgerichtheid/ klantvriendelijkheid. Fam de Gier Delft

Alles prima in orde!

Alles ziet er precies zo uit als op de foto.

correcte en snelle afhandeling

Snelle en nette levering

Fijne flexibiliteit met levering product

Na mijn bestelling bleef het onduidelijk wanneer het product geleverd ging worden en heb ik contact gezocht. Het bleek dat een gratis meegeleverd actieproduct niet beschikbaar was waardoor de hele order niet uit werd geleverd. Na uitgelegd te hebben dat ik een andere tegelijkertijd bestelde aansluit-set ging gebruiken en dat ik het gratis product niet ging gebruiken, werd de regenton alsnog uitgeleverd zonder het actieproduct. Punten ter verbetering: - Bij vertraging pro-actief de klant informeren. - Telefonische bereikbaarheid verbeteren.

Jammer dat ik niet geleverd kreeg

Na mijn bestelling en betaling kreeg ik veel mails met bevestiging ed, maar duurde het vrij lang voor ik verzend informatie kreeg. Toch maar even gezocht en zie ik een mail dat de betaling teruggedraaid was. De mail was van Riverty. Geen mail van de winkel. Dus gemaild en kreeg een vrij koele mail terug dat er voorraad verschil was dus er kon niet geleverd worden. Teleurstellend..

Snel geleverd en veel op voorraad

Ik zocht een speciale kolenhouder voor de kamado. Gelukkig hadden zij hem op voorraad en nog voor een goede prijs. Dag later in huis. Keurig verpakt en verzonden. Als ik iets nodig heb ga ik eerst even bij jullie kijken. Nogmaals dank.

Goede ervaring

Altijd mijn bestelling snel binnen

Snelle service met onderbouwde uitleg.

Mooie korting op de koop toe.

Trage levering

Na ruim 2 weken nog niks ontvangen

Tevreden, top !

Heel klantvriendelijk, vlotte levering, super vriendelijk

Best beoordeeld uit 3 leden

- Tuinmeubels.nl | 8.5