Prima regenton, waardeloos bedrijf

Wij hebben een regenton besteld welke snel werd geleverd. Bij uitpakken bleek de regenton een flinke beschadiging te hebben (krassen aan de voorkant, zichtkant). We konden deze kosteloos retourneren. Een dikke week later ontvingen we de ''nieuwe'' regenton... niet dus, het was precies dezelfde, met exact dezelfde beschadiging en de vulautomaat ontbrak. De regenton weer retour gestuurd. 3x is scheepsrecht zeggen we dan maar. De derde levering was een andere regenton, echter ook met (lichte) beschadigingen. Deze krassen zaten op het gedeelte waar je planten in kunt zetten en wij hebben besloten deze regenton te houden, aangezien over deze krassen planten komen te hangen. Uiteindelijk hebben we 20% korting gekregen. De regenton zelf wat betreft functionaliteit is prima en hij staat goed op ons terras. Ook leuk dat je bovenop de regenton planten kunt planten. Echter zullen wij niet snel nog een bestelling plaatsen bij tuincentrumoutlet. Jammer.

Waardeloos

Na 2 weken nog steeds niks ontvangen, ook geen verzendbevestiging. Mail gestuurd maar ook daar geen antwoord op gekregen.. Schandalig!

Beste Katrien, Bedankt voor je review. Ik zie dat er contact is geweest, maar zonder terugkoppeling. Als ik het nu bekijk zie ik dat het is ingepland om te komen leveren. Ik hoop dat het goed is opgelost! Als er verdere vragen zijn hoor ik het graag. Mooie dag gewenst. Groet, Nilay

Lage prijzen en snel bezorgt.

"voorraad" BBQ die niet geleverd werd

op 22 april een BBQ besteld die voorradig en snel leverbaar was. Dag erna ingepland om enkele dagen later de levering af te stemmen. Echter, 1 avond voor levering (heb geregeld dat er die dag iemand thuis blijft) krijg ik een mailtje dat de levering niet doorgaat want ze hebben de BBQ toch niet op voorraad en dat deze ergens midden juni verwacht wordt en dat ik tzt wel een mailtje krijg om de levering opnieuw in te plannen. Sorry, maar wat voor service is dat nu weer? Heb meteen de bestelling geannuleerd en mijn geld terug gevraagd. Dat laatste hebben ze gelukkig wel binnen redelijke termijn afgehandeld.

voordelig,en snel

Service!

Correcte afhandeling van een internetbestelling

Prima ervaring

Makkelijk bestellen en snelle levering

Topm service

Product besteld en keurig geleverd. Product is mooi, goed en voldoet aan alle vooraf gestelde beschrijvingen. We zijn er erg blij mee.

Top ervaring A+++

Overzichtelijke webshop met een ruim aanbod en veel mooie aanbiedingen! Levering van de bbq verliep snel en goed! Ook de klantenservice reageert vlot en vriendelijk! Ik ben positief! Een aanrader!

Levering nog niet binnen

Levering nog niet ontvangen. Na enige tijd te hebben gewacht zelf maar eens contact opgezocht waar mijn bestelling bleef. Oppakken van mijn email gebeurde spoedig maar wat bleek, het product was niet aanwezig (wel in andere kleur voorradig maar dat is juist niet de gewenste kleur)en zou afgelopen week geleverd moeten worden. Zoals de titel van mijn review al verklapt, deze belofte is niet correct. Tot op heden niks ontvangen of een levering bevestiging. Op basis van niet pro actief informeren van mij als klant en het niet nakomen van belofte na contact zou ik niet nog een keer bestellen bij deze partij.

Snel geleverd en goed ingepakt. Fijn dat ze het onderdeel hadden van Boretti. Is niet echt een outlet merk.. Boretti had dit onderdeel zelf niet meer op voorraad dus heel blij mee!

Mooie smalle ton

Deze regenton is extra smal en daardoor goed te plaatsen. Wel heb ik een spanband om de ton gezet omdat deze vrij hoog is en kans op omvallen te verkleinen.

2 grote bloempotten online gekocht Perfect verpakt kwamen ze aan. Die potten hadden gelukkig geen enkele kans om beschadigd te raken.

Goed en goedkoop

Vogelpindakaas gekocht. Snel en volgens afspraak geleverd, de vogels vinden het heerlijk.

Mooi product, snel geleverd.

Op maandag een regenton besteld en op donderdag al geleverd. Prima verpakt en geheel compleet.

Producten zoals beschreven

Producten zoals beschreven, goede en accurate communicatie over verzenden, prima ervaring.

Vlotte afhandeling van de bestelling .

Zeer tevreden over de manier waarop de bestelling en levering gebeurd. Zeer goede communicatie , zowel met de leverancier als met de afleverfirma.

De regenton werd snel geleverd toen bleek dat er onderdelen miste werden deze zeer snel nagestuurd.

Helemaal goed !!!!

Alles naar wens !!! Op tijd bezorgd. Goeie service

Onvoldoende

Regenton Tubes goed. De erbij behorende accessoires om deze goed aan te sluiten op regenpijp en overloop naar naar de tuin zijn niet goed/compleet. Evenals de video film geeft niet volledig/ correct aan : ook de opstelling verhoogd om water te tanken wordt niet vermeld. En het feit dat in de deksel veel te veel water blijft staan. Planten rotten in deksel. Al met al onvolledig info en onvoldoende accessoires. De prijs is goed.

nog nooit zo'n vreselijke bezorgservice gehad

de bezorger heeft zojuist de BBQ voor het huis neergezet, heeft niet eens geprobeerd hem binnen te brengen. Kom op mensen, wat is jullie idee? 150 kg BBQ voor het huis afleveren bij een vrouw alleen en gewoon weggaan? Ik koop nooit meer iets bij jullie!

Bloem bakken elders duurder,bestelling heel goed verpakt en bezorgd

Niets ontvangen wel betaald

Niets ontvangen, wel betaald

Goede service en snelle levering van tuintafelset Veltis

Er ontbraken wat onderdelen van één stoel, maar die werden gelijk nagestuurd.

ik heb mijn goederen nog niet ontvangen

Beste - ik ben nog steeds aan het wachten op mijn goederen - gelieve contact op te nemen met mij op +32498598336 of [email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.