Leuk bankje, snelle levering

Teak tuinbankje besteld; werd tijdig geleverd. Tijdens de levering 15 minuten vantevoren gebeld en chauffeur uiterst vriendelijk. Zette het pakket op gewenste plek (dat hebben we met andere transporteur ook wel eens anders meegemaakt). Bestelling prima verlopen!

prima levering en netjes verpakt

Snel en correct.

Snelle levering en product is precies wat we moesten hebben

Geleverd binnen 5 dagen voor een prima prijs.

Te laat geleverd

Te laat geleverd

Levering prima. Website info kan beter.

Vaas gekocht. Nette prijsstelling en redelijk vlot geleverd. Inzetbak nodig, daarvoor maatvoering info nodig. Dat was onduidelijk. En bestelde variant kwam niet goed overeen.

Dat wordt een vast koopadresje!

Goede overzichtelijke website, precies wat je zoekt, reele prijzen en snelle levering. Wat wil je nog meer? En o ja, je kunt het pakketje ook bij een afhaalpunt laten bezorgen.

2 Grote parasols besteld heel snel door een jonge man geleverd We kunnen er heerlijk van genieten

Redelijk

Barbecue bij ontvangst beschadigd. Vervanging hiervoor duurde veel te lang mogelijk speelt de bezorgdienst hier ook een rol in

Prima klantenservice, ze doen niet moeilijk. Een aanrader.

Snelle verzending. Toen bij levering bleek dat er één onderdeel ontbrak ontving ik deze meteen de volgende dag! Fijn, dus prima service.

Prettig winkelen, goed geleverd

Slechte service

Ik had een gouden bloempot besteld en wilde die graag met de IND betaling betalen! Tot op heden heb ik geen terugkoppeling gekregen.! Voor mij geen bloempot meer van tuincentrum outlet!

Vlotte levering, mooi product.

Praktische regenwatertank, prima voor een kleine tuin. Neemt niet veel plek in en is makkelijk op te hangen.

Beschadigd, bijgewerkt artikel geleverd

Helaas was de vaas flink beschadigd en slordig bijgewerkt. Na een mail moest ik zelf het grote pakket naar de post brengen. Ophaalservice was uitgesloten. Een heel gesjouw dus voor mij. Het enige positieve was de snelle afhandeling met Riverty betaaldienst.

Goede prijs/kwaliteit

Goede service.

Doen wat ze beloven

Bestelling kon niet geheel geleverd worden. Netjes het geld teruggestort. Het duurde wel ruim een week voordat de bestelling werd opgepakt.

Mocht zelf alle spullen naar binnen tillen

Ik ben ontzettend blij met de kwaliteit van de stoelen die we gekocht hebben. Helaas ben ik slecht te been, dus hebben we ervoor gekozen om de stoelen niet uit de winkel mee te nemen, maar thuis te laten bezorgen. Echter toen het busje met de spullen aankwam, werd er wel aangebeld, maar vervolgens werd er niks anders gedaan dan dat de dozen naar het gat van het busje geschoven werd (busje stond aan de andere kant van een drukke straat). Ik heb nog even gewacht, maar ben toen maar zelf de 6! Grote dozen met de stoelen erin gaan verslepen. Ik heb nooit hulp gekregen en ben daar nu nog teleurgesteld over. Dus helaas zit een cijfer hoger dan een 4 er nu niet in.

Mooie tuintafel

Goed te monteren. Keurig bezorgd en zag er goed verzorgd uit.

Perfecte deal

Ik zag een leuk tuinset voor een wel erg leuke prijs de koop was snel gesloten en werd bij ons afgeleverd. Top bedrijf

Goede klantenservice

Helaas een gemend gevoel. Een parasolvoet besteld die hier vele malen goedkoper was dan overal anders. De bijgeleverde bouten waren te kort, dus contact opgenomen met De klantenservice. Gemeld dat de 8,3cm bout te kort is en je M8 90mm nodig hebt. Meteen kreeg ik nieuwe toegestuurd. Helaas weer dezelfde korte bouten en moeren. Dus tje vriendelijk en snel en goedkoop, maar niet super. Ik heb uiteindelijk zelf voor €6 de juiste gehaald bij de bouwmarkt….

Product nog niet ontvangen

Na een week niets te hebben gehoord, zelf contact gezocht. Product bleek nog niet leverbaar te zijn. Daarna een nette mail gekregen met keuze mogelijkheden. Nu weer een poos niets gehoord, ook geen update oid. Prettiger om regelmatig contact te houden in dit soort situaties.

Zeer goed netjes geleverd

De klantenservice is ook keurig en behulpzaam. En de BBQ is op de juiste aangegeven tijdstip netjes geleverd door een nette en behulpzame chauffeur van het zelfde bedrijf. Een top team. Dankjewel.

Slechte afhandeling

3 dagen nadat ik de blackbastard URBAN had besteld kreeg ik de melding dat de urban was uitverkocht, slecht voorraad beheer, maar daardoor had ik ook een aanbieding elders misgelopen. Soort van concurrentie vervalsing dus. Tevens ook raar want bij de importeur waren er genoeg op voorraad Vervolgens proberen ze me een gewone BB aan te smeren. Blijkbaar snappen ze daar het verschil niet En als je dan ook achter je geld aan moet zitten, om dat binnen normale tijd terug te krijgen zodat je elders snel een bbq kan kopen, vind ik dit een slechte webshop.

Best beoordeeld uit 3 leden

- Tuinmeubels.nl | 8.5