Fijne communicatie, super montage!

Offertevorming en voorbereiding met wat probleempjes.

In de voorbereiding wat probleempjes in de communicatie. De uitvoering was prima Qua tijd en kwaliteit door een vakman

Goede produkten, uitstekende service

Vanaf het eerste contact ben ik zeer prettig geholpen. Ik had een wat groter project (vervanging van alle binnendeuren plus kozijnen) en ben een aantal keer van inzicht veranderd, waarbij ik toch weer een aanpassing van de offerte vroeg. Dit was geen probleem, en Reinier dacht pro-actief met me mee. De leveringen van eerst de renovatiekozijnen en later de (maatwerk) deuren en beslag verliepen altijd soepel. Kortom, ik ben een zeer tevreden klant.

perfecte deur

Deur op maat laten maken. Perfect gedaan. Had alleen sneller gemogen maar hadden dit wel keurig aangegeven.

Apart en mooi smeedijzer

Wij hebben het smeedijzer gevonden via google dat is heel mooi voor in de nieuwe aanbouw we hebben het besteld bij deco deurbeslag en het zit nu op het hout het geeft een mooie uitstraling apart

Erg goed !!!

Groot en fraai assortiment wat je niet vaak ziet, erg blij met de geleverde spullen, ga er zeker vaker bestellen !!

Mooie kwalitatieve deuren

We hebben zeer mooie deuren van hoge kwaliteit mogen ontvangen van Decodeur, die grotendeels vakkundig zijn geplaatst. De deuren zijn niet goedkoop, maar dat zie je dan ook. Het geeft een luxe uitstraling aan je huis.

Geld terugstorten kan 2 weken duren!

Ik heb op 4-4 een bestelling die ik een uur van te voren heb gedaan telefonische geannuleerd. Ik had een verkeerde bestelling geplaatst en ben daar door decodeurbeslag zelf op gewezen. Dat is goede service. Na 5 dagen ben ik gaan bellen waar mijn geld blijft. Ik kreeg een zwak verhaal dat dit tot twee weken kan duren! Letterlijk werd me verteld dat de mensen die de terugstorting doen maar eens in de zoveel tijd terugstorten. Bizar voor een webshop, en enorm ouderwets in 2024.

Hartelijk dank voor uw review en vervelend te lezen dat u langer dan gewenst op uw terugbetaling moest wachten. We begrijpen gezien de annulering van uw bestelling dat dit vervelend is. In onze algemene voorwaarden staat dat we bij een retour het aankoopbedrag uiterlijk binnen 14 dagen zullen terugstorten. Maar in de praktijk handelen we dit uiteraard altijd zo snel mogelijk af. Onze excuses dat dit in uw geval toch 14 dagen geduurd heeft. Team van DecoDeurbeslag

Vlotte, snelle levering tegen een goede prijs

Duidelijke web-site, vlotte levering, goede prijs

Mooie pakket/brievenbus helaas door onzorgvuldige behandeling kwam deze beschadigd aan.

Mooie pakket/brievenbus. Hij is gemaakt van relatief dun staalplaat dus zal niet vandaal bestendig zijn. Dit maakt hem ook kwetsbaar voor beschadiging tijdens vervoer (neem ik aan). Er zat een duikje in een zijpaneel en aan de onderkant was hij zo hard neergezet/gevallen dat een hoekpunt was beschadigd en zelfs drie popnagels waren los gekomen. Gelukkig heb ik zelf een popnageltang dus dat was snel gefixed, even de hoek met zarte verf gespoten en klaar. Dus ik zou hem de volgende keer zelf ergens afhalen en niet laten bezorgen.

Hartelijk dank voor uw review en wat vervelend om nu te lezen dat uw pakket met brievenbus beschadigd is aangekomen! Natuurlijk heel fijn dat u de pakketkast zelf hebt kunnen herstellen, maar dit is uiteraard niet de bedoeling. Wanneer u ons direct had geïnformeerd hadden we kunnen zorgen voor een vervangend exemplaar. Fijn dat u ons alsnog hierover informeert, want dit stelt ons in staat om contact op te nemen met de leverancier omtrent de verzendverpakking om deze te verbeteren. Wij wensen u ondanks dit alles heel veel gebruiksplezier toe van uw pakketkast! Team van DecoDeurbeslag

Snelle, correcte en mooi verpakte levering!

Topper

Mooi deurbeslag

De kwaliteit is top. Past precies bij ons deurbeslag dat we al hadden. Snel geleverd ook.

Nette snelle bezorging

Brievenbus vlot geleverd en handig in gebruik.

Mooie kwaliteit voor een goede prijs.

Mooie kwaliteit voor een goede prijs.

prima kwaliteit en duidelijke communicatie

prima spul voor redelijke prijs

Hoge Kwaliteit, snelle levering, goede service.

Goede ervaring, veel mogelijkheden, mooie kwaliteit en duidelijke informatie en snelle levering van maatwerkprodukten.

Prachtige kwaliteitsdeur, vak mensen maar kan iets beter qua communicatie

Heel blij met de nieuwe voordeur. Heel kundig de oude deur verwijderd. Zeer netjes en schoon gewerkt. In de communicatie mag het nog iets beter, heb wel paar keer moeten bellen voor een update terwijl de “deadlines” voorbij waren. Maar dat drukt de pret absoluut niet. Ja bellen ook goed opgepakt! Zeker een aanrader. Kwaliteitsdeur en kozijn. Ook beslag is schitterend!

Bijna een 10!

Goed assortiment, veel keus, goede informatie, prettig, snel en levering en installatie helemaal top!

Heldere afspraken, geen verrassingen. En goede aflevering en montage.

Snelle verwerking en vlotte communicatie

Omdat een artikel niet meer op voorraad was werd gevraagd of ik mijn bestelling wilde aanpassen of volledig annuleren.

Fijn dat u ondanks dat het gewenste artikel niet meer voorradig was, toch tevreden bent over onze werkwijze. Dank voor dit compliment! Team van DecoDeurbeslag

Fijn contact, goede prijs, snelle levering

Svedex binnendeur besteld - snel geleverd- goede prijs (na correctie offerte) - fijne communicatie.

Product als verwacht.

Snelle verzending, alleen moeizame aflevering door UPS. Heeft 4 dagen/ pogingen geduurd (terwijl we wel thuis waren)

Dank voor de moeite van het schrijven van een review. Vervelend te lezen dat de aflevering niet soepel verliep. Dit is een aandachtspunt voor de pakketdienst. Veel plezier van uw aankoop! Team van DecoDeurbeslag

Mooi kwaliteitsproduct

Het product is van een mooie kwaliteit. Er is een heel ruime keuze. Helaas was het product niet op voorraad. In plaats van een teleurstelling is deze is binnen een week alsnog in productie genomen. Goed opgelost en pluim voor de service.

Hartelijk dank voor uw mooie review! Daar doen we het voor :) Veel plezier van uw aankoop! Team van DecoDeurbeslag