Precies gevonden waar we naar op zoek waren. Heel blij mee!

Uitstekende begeleiding

Top bedrijf die tijdens en na oplevering in contact met je blijft en meedenkt in oplossingen!

Fijne mensen die met je meedenken.

Wegens eerdere ervaringen weer bij decodeur besteld. ga zo door toppers

Prima kwaliteit en vakmanschap

Het gehele proces is prima verlopen . Duidelijke communicatie en prima vakmanschap. Eindresultaat naar tevredenheid. Een echte aanrader

Op afspraak geleverd en gemonteerd, zeer tevreden , ook netjes de oude gaten afgewerkt en geschilder

Slecht

Na besteld te hebben, kreeg ik geen verzendcode de 1 week gebeld zeiden ze hebben geen verzendcode, moest maar afwachten, toch weer gebeld en nu zouden ze de verzendcode opvragen en doormailen, wat blijkt was het pakket al een dag eerder afgeleverd bij Post.nl En had aangegeven dat het thuis afgeleverd zou worden; zeer slecht Decodeurbeslag

Hartelijk dank voor uw reactie en wat vervelend te vernemen dat de bezorging niet goed verlopen is. Onze excuses voor het ongemak. Wij gaan intern na hoe dit heeft kunnen gebeuren. Wij wensen u ondanks dit veel gebruiksplezier van uw aankoop! Team van DecoDeurbeslag

Super tevreden over hoe ik geholpen ben tijdens het bestellen van de deur.

We zijn heel blij met de deur die we hebben gekocht. Het kost dan wel een paar centen maar dan heb je ook wel wat. Goede kwaliteit en gelukkig geen beschadigingen bij levering.

Prachtige Wehkamp deur besteld hier voor een mooie prijs

Fijne mensen die snel reageren op een offerte aanvraag en goed met je meedenken. Goeie prijs voor de Wehkamp deur die we hier bestelden.

Product zoals omschreven en de volgende dag al in huis. Goede kwaliteit.

Goede service, niet moeilijk doen

De pakketbrievenbus die ik bestelde werd een dag later al geleverd. Helaas was deze beschadigd aangekomen. Dat was aan de buitenkant van de doos niet te zien. Telefoontje en wat foto's en 2 dagen later vervangende pakketbrievenbus ontvangen, zonder gedoe. Professioneel, snel en niet moeilijk doen als het een keer tegenvalt. Prima bedrijf.

tevreden

afspraak goed aangekomen en service ook

Online gevonden en vervolgens een afspraak gemaakt. Prima showroom met begeleiding op maat. Samen de verschillende mogelijkheden doorgenomen en tot een keuze gekomen. Vervolg traject was ook goed, afspraak met de monteur voor het inmeten en daarna een afspraak voor de montage. Alles is netjes opgeleverd en de woning heeft een heel ander aangezicht door onze mooie nieuwe deur. Kortom, een aanrader

super service

Goed geholpen en geadviseerd. Werd goed op de hoogte gehouden van de bestelling en wijzigen waren geen probleem. Kwaliteit van de deuren is ook top.

Vakwerk!

Na het bestellen van de deur en beslag werd er netjes een bevestiging gestuurd dat alles in goede orde ontvangen was. We zijn zeer netjes te woord gestaan en ondanks de lange levertijd zijn wij erg tevreden!

Fijn dat u tevreden bent! Daar doen we ons best voor. Dank voor het sturen van uw review en veel gebruiksplezier gewenst van uw deur en deurbeslag! Team van DecoDeur

Prettig bedrijf met goeie vakmensen!

Bij de showroom wordt er goed geadviseerd en ze nemen alle tijd voor je. Er is veel keuze, ook in het beslag voor op de deur. Daarna wordt de deur ingemeten en op maat gemaakt. De deur hangt er netjes in. Dit bedrijf kan ik van harte aanbevelen.

Hartelijk dank voor de moeite die u genomen heeft om een review te schrijven! En heel fijn te lezen dat u helemaal tevreden bent over onze diensten en ons assortiment. Veel gebruiksplezier gewenst van uw deur. En mocht u in de toekomst weer eens op zoek zijn naar nieuwe deuren of deurbeslag, dan zien wij u graag weer terug! Team van DecoDeur

Goed geïnformeerd en snelle levering

Goed bereikbaar voor vragen en prettig te woord gestaan. Snelle levering en goede prijzen.

Hartelijk dank voor uw positieve review! Fijn dat u tevreden bent over de wijze waarop u te woord bent gestaan en de afhandeling van uw bestelling. Veel plezier van uw aankoop! Team van DecoDeurbeslag

Goede service en goede kwaliteit/ prijsverhouding

Uitstekend geholpen met het kiezen van xe juiste deur. De deur zelf is mooi en van goede kwaliteit . En dat voor een redelijke prijs. De deur is vakkundig geplaatst door een vriendelijke, professionele en behulpzaame medewerker. Heel tevreden

Wat fijn dat u heel tevreden bent met de deur en ook met de vakkundige montage! Hartelijk dank voor uw mooie review, daar doen we het voor! Veel plezier gewenst van uw deur! Team van DecoDeur

Goede en snelle levering

Snel en goed geholpen!

In een noodgeval met voorrang geholpen. Hartelijk dank!

Fijn te lezen dat we u hebben kunnen helpen! Veel gebruiksplezier van uw aankoop. Team van DecoDeurbeslag

Zeer goed geholpen

Januari 2024 besteld juni 2014 geplaats. Duurde wel wat lang. Professioneel.

Dank voor uw review! En er is soms wat geduld nodig, dat hebben we helaas niet in de hand. Maar als het wachten maar beloond wordt ;). Veel plezier van uw aankoop! Team van DecoDeur

Goede service snel in huis

Dank voor uw review! Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Team van DecoDeurbeslag

Goede service Goede monteur voor het plaatsen Keurgi en net werk geleverd. 1 opmerking. Afspraak was enkele weken voordien bevestigd, wellicht handig om 1 of 2 dagen voor plaatsing nog een herinnerings bericht / sms of iets dergelijks te sturen.

Zeer vriendelijk te woord gestaan.Zeer snel gereageerd!

Zie hierboven Ik hoop alleen dat mijn bestelling snel in orde mag komen.

Goede kwaliteit

Ik misten alleen de pakkertjes voor de rozetten vast te zetten,als je het op de deur wil schroeven

Goed en snel

Goed geholpen en keurig geplaatst

Best beoordeeld uit 2 leden

- DecoDeur | 9.2