Zeer goed geholpen

Januari 2024 besteld juni 2014 geplaats. Duurde wel wat lang. Professioneel.

Goede service snel in huis

Goede service Goede monteur voor het plaatsen Keurgi en net werk geleverd. 1 opmerking. Afspraak was enkele weken voordien bevestigd, wellicht handig om 1 of 2 dagen voor plaatsing nog een herinnerings bericht / sms of iets dergelijks te sturen.

Zeer vriendelijk te woord gestaan.Zeer snel gereageerd!

Zie hierboven Ik hoop alleen dat mijn bestelling snel in orde mag komen.

Goede kwaliteit

Ik misten alleen de pakkertjes voor de rozetten vast te zetten,als je het op de deur wil schroeven

Goed en snel

Goed geholpen en keurig geplaatst

Zeer tevreden!

Goede levering, mooie deur en uitstekende communicatie

Uitstekend geholpen

In de winkel zijn we van kundig advies voorzien en het bestellen en leveren verliep allemaal probleemloos.

Goede begeleiding in besteltraject met vakkundige adviezen en geduld

slecht ervaring

De communicatie was niet duidelijk en niet gehad wat ik besteld heb. dat vind ik erg jammmer

gewoon TOP

2e keer dat ik een hele stapel deuren bestel voor een huis. Mooie kwaliteit en goede prijs.

Prima geholpen

Had verkeerde beslag gehad Is keurig opgelost

Prima spullen

Duidelijke website, prima spullen en ook nog snel geleverd. Aanrader.

Aanrader!!

Zeer snel bezorgd en ziet er goed uit!

Zeer tevreden.

In nog geen twee uur was de klus geklaard, hele vriendelijke werklui en hebben alles keurig netjes achtergelaten. Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe deur en ze hebben het lek probleem van de voordeur verholpen. 5 sterren.

Voor de tweede keer. Echt super goede service Afspraken worden 100% nagekomen

Reageren alert op telefoontjes

Er leek iets niet compleet te zijn. Een klein boutje. Na melding werd het enkele dagen later nagestuurd. Bij de montage bleek - ik schaam me diep - dat het boutje toch aanwezig bleek te zijn. Klanten hoeven niet altijd professioneel te zijn en DecoDeurbeslag blijkt daar adequaat me om te kunnen gaan. Chapau.

Mooi deur

Jammer dat er geen gat voor de klink standaard aangebracht is als je wel het slot in laat frezen. Hierdoor dien je alsnog een timmerman in te schakelen. Deur had een hele kleine beschadiging. Waarschijnlijk ergens tegen een scherp voorwerp aangestoten. Maar dit is goed bij te tippen met de bijgeleverde verf.

Snelle levering. Jammer dat jullie niet zelf de brievensleuf wilden maken. Verder top!

Vriendelijk vakkundig en meedenkende mensen.

Super leuk bedrijf. Mijn speciale wensen zijn allemaal serieus genomen en werkelijkheid geworden. Heb ik niet , kunnen wij niet komt niet in hun op. helemaal TOP!!!

Goede service en vakmanschap

De voordeur was even passen en meten omdat alles scheef is in huis maar zit er uiteindelijk perfect in. Ben er heel blij mee.

Uitstekend service van DecoDeur

Wij zijn uitstekend geholpen zowel door heer Arnoud Wetzels in de showroom, als door heer Rien Bos met het inmeten en de montage van onze binnendeuren. Beide heren waren erg vriendelijk en gaven ons goede adviezen. Onze dank daarvoor. Als we weer toe zijn aan nieuwe deuren weten we waar we moeten zijn. Heren ontzettend bedankt! Met vriendelijke groet, Sharifnia

verkeerde product geleverd

Besteld was de messing kogellagerscharnier 89 x 89 met rechte hoeken. Geleverd scharnier met ronde hoeken !!!

Hartelijk dank voor uw review en wat vervelend nu te lezen dat u de verkeerde scharnieren ontvangen heeft. Helaas is dit mis gegaan in ons magazijn, onze excuses hiervoor. Uiteraard kunnen wij u alsnog de juiste scharnieren sturen, als u dit wenst. Team van DecoDeurbeslag

mooi bedrijf, een aanrader

goed personeel wat inventariseert en meedenkt. 2 benen op de grond. en een prima service

Probleemloos

Netjes afgehandeld met offerte, transparante prijzen en goede inschatting leveringstermijn. Aanrader en voor mij voor herhaling vatbaar.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.