Filters

10

Van bezoek showroom tot installatie super service

Uiterst vriendelijk en behulpzaam van bezoek showroom en aankoop tot uiteindelijke installatie.

  • Aanbevelen? Ja
8

Makkelijk proces en topmontage door een echte vakman

Wij hebben een goede ervaring gehad met onze nieuwe voordeur. Het proces van bestellen tot en met inmeten verliep makkelijk en duidelijk. De levertijd was wel lang, ongeveer 24 weken, maar ik vermoed dat dit in deze branche redelijk normaal is. Een verbeterpunt zou zijn om tussentijds wat vaker een update te geven over de leverstatus. Dan weet je als klant beter waar je aan toe bent. De montage was echt top. Rien is duidelijk een echte vakman: hij werkt netjes, denkt mee en regelt het gewoon. Binnen twee uur was alles klaar en het resultaat is helemaal naar wens. Al met al zijn wij erg tevreden met de nieuwe voordeur en de montage. Een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
10

In één woord: prima.

Grote keus, goede voorlichting in de winkel. De deuren zijn prima afgehangen

  • Aanbevelen? Ja
10

Top geregeld!

Goede communicatie, afspraken zijn nagekomen. Nette levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Super mooie deur, goed geplaatst en goed geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
10

op tijd en naar wens

gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
10

De mooiste raamgrepen

Wij bestellen maandelijks de mooiste raamgrepen voor onze draaikiepramen en het assortiment is perfect!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

DecoDeur opent nieuwe mogelijkheden

In februari winkel van concurrent bezocht en daarna volgens hun offerte dezelfde kenmerken ingevuld op de DecoDeur website. Dat scheelde zo’n €700! Vervolgens bij DecoDeur de beste 100 en de slechtste 100 reviews gelezen. Met die kennis een bezoek gebracht aan de showroom. Was bijzonder leerzaam en prettig. Goed advies etc. In het verdere proces heen en weer gemaild en alle uitkomsten en afspraken nauwgezet in woord en beeld vast laten leggen in de factuur. Op papier hadden we de perfecte deur en een transparant en reëel proces. En zo is het precies gegaan, zonder enige hobbel. Ook inmeten en afhangen door Rien Bos was klasse. Wat een vakman! Kortom: goed oriënteren, goed vastleggen en over en weer doen wat is afgesproken. Resultaat is een sluitend proces en een mooie, kwaliteitskeurmerk als afsluiting.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super mooie deur van DECODEUR

De deur uitgezocht via de website van DECODEUR, Er word een offerte gemaakt ,dat heb ik goedgekeurd, De timmerman komt de deur dan inmeten ,.na het inmeten wordt de bestelling door mij gedaan, Dezelfde timmerman plaats de deur heel professioneel in het kozijn . Super mooie deur met 3 puntssluiting . Heel erg bedankt DECODEUR team

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede communicatie

Contact goed, uitvoering deuren monteren goed. Afronding kosten ivm beschadiging en deursluiting moeizaam.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Service is prima. Aandachtspunt is de traagheid van leveren. Het product was al bij jullie aanwezig en dan nog duurde het drie weken voor montage.

  • Aanbevelen? Ja
6

Een bestelling wordt door 2 leveranciers geleverd!

Ik heb een levering ontvangen maar van de tweede hoor ik niets. Kan niet verder zo. Liever pas verzenden als de bestelling compleet is

  • Aanbevelen? Nee
9

uitstekende service

uitstekende service

  • Aanbevelen? Ja
6

Op zich goed

Deur zelf is goed maar heb wel opmerking over de vrij korte weldorpel had 3 cm langer mogen wezen Verder de driepuntsluiting is matig en een gebruiksaanwijzing voor de valdorpel zou welkom zijn

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede ervaring.

Van begin tot het einde helemaal tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
6

Uiteindelijk prima deur, maar heel lange wachttijd

Bestellen e.d. ging prima, alleen leverdatum werd steeds opgeschoven. Dit werd ook niet actief gecommuniceerd maar alleen als we erom vroegen, en we kwamen door de veel langere levertijd (uiteindelijk bijna een jaar) in de knel met ons doorzaamheidspotje. De levering ging verder prima en de deur is zoals verwacht. Ik zou het alleen aanraden als je absoluut geen haast hebt en veel geduld.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima

Mooie deuren, goed geplaatst

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele mooie deur waar we erg blij mee zijn

Het hele beetelproces ging eenvoudig. Vragen werden snel beantwoord en er werd prettig meegedacht. Inmeten en plaatsen ging ook vlekkeloos. We zijn er erg blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Lijnen zijn kort, duidelijke afspraken en een goede service en montage. Echt een aanrader

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede kwaliteit deuren en prettige en persoonlijke service

DecoDeur heeft mij zeer goed geadviseerd en daar nam men ook echt de tijd voor. Iedereen die ik sprak was vriendelijk en persoonlijk. Er werd aan allerlei details gedacht die ik zelf niet had kunnen bedenken. De deuren zijn prachtig en de montage verliep vlot en was heel netjes. Een vriendelijk bedrijf met mooie producten en ouderwetse service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Denken mee en snelle service

Denken mee over wat je nodig hebt en leveren snel. Fijne ervaring!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede ervaring

Top, zeer mooi deurbeslag van hoogwaardige kwaliteit, tevreden. Snelle klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtige voordeur

Alles is soepel verlopen. Het samenstellen en bestelling van de voordeur ging heel makkelijk en tijdens het inmeten van de voordeur hebben ze nog alles gecheckt en advies gegeven over bijvoorbeeld de kleur van de scharnieren. Goed geïnformeerd over de duur van het proces en de levering. Op de dag van het plaatsen is alles ook soepel en goed verlopen met als eindresultaat een prachtige voordeur. Eindelijk tocht vrij!

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig gemonteerd en alles volgens afspraak.

Vanaf het eerste contact t/m oplevering een keurige afhandeling, met een factuur voor een betaling na de levering (gentlemans agreement zoals Deko-deu vertelde bij opdracht).

  • Aanbevelen? Ja
7

Helemaal goed

Snelle reacties en levering

  • Aanbevelen? Ja

Best beoordeeld uit 2 leden

- DecoDeur | 9.2

- DecoDeurbeslag | 8.8

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.