Zeer tevreden!

Goede levering, mooie deur en uitstekende communicatie

Uitstekend geholpen

In de winkel zijn we van kundig advies voorzien en het bestellen en leveren verliep allemaal probleemloos.

Goede begeleiding in besteltraject met vakkundige adviezen en geduld

slecht ervaring

De communicatie was niet duidelijk en niet gehad wat ik besteld heb. dat vind ik erg jammmer

Vervelend dat uw ervaring niet goed is geweest met ons bedrijf. We hebben ons best gedaan om u optimaal te bedienen en ook in te spelen op de spoed die met dit traject gemoeid was. We hopen dat ons laatste advies helpend geweest is, zodat uw nieuwe voordeur thans naar wens is. Team van DecoDeur

gewoon TOP

2e keer dat ik een hele stapel deuren bestel voor een huis. Mooie kwaliteit en goede prijs.

Prima geholpen

Had verkeerde beslag gehad Is keurig opgelost

Prima spullen

Duidelijke website, prima spullen en ook nog snel geleverd. Aanrader.

Aanrader!!

Zeer snel bezorgd en ziet er goed uit!

Zeer tevreden.

In nog geen twee uur was de klus geklaard, hele vriendelijke werklui en hebben alles keurig netjes achtergelaten. Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe deur en ze hebben het lek probleem van de voordeur verholpen. 5 sterren.

Voor de tweede keer. Echt super goede service Afspraken worden 100% nagekomen

Reageren alert op telefoontjes

Er leek iets niet compleet te zijn. Een klein boutje. Na melding werd het enkele dagen later nagestuurd. Bij de montage bleek - ik schaam me diep - dat het boutje toch aanwezig bleek te zijn. Klanten hoeven niet altijd professioneel te zijn en DecoDeurbeslag blijkt daar adequaat me om te kunnen gaan. Chapau.

Mooi deur

Jammer dat er geen gat voor de klink standaard aangebracht is als je wel het slot in laat frezen. Hierdoor dien je alsnog een timmerman in te schakelen. Deur had een hele kleine beschadiging. Waarschijnlijk ergens tegen een scherp voorwerp aangestoten. Maar dit is goed bij te tippen met de bijgeleverde verf.

Dank voor uw review! Zijboringen als krukgaten, sleutelgaten, vrij/bezet gaten worden standaard niet voorgeboord. Indien dit gewenst is, kunnen deze boringen in overleg aangebracht worden. Maar in de praktijk is het aan te bevelen om dit ter plekke te doen, om te zorgen dat de boring op de juiste plek zit. Vervelend te vernemen dat de deur een kleine beschadiging had en goed te lezen dat u dit bij heeft kunnen tippen met de meegeleverde stift. Dank voor uw flexibiliteit! Veel plezier gewenst van uw deur! Team van DecoDeur

Snelle levering. Jammer dat jullie niet zelf de brievensleuf wilden maken. Verder top!

Vriendelijk vakkundig en meedenkende mensen.

Super leuk bedrijf. Mijn speciale wensen zijn allemaal serieus genomen en werkelijkheid geworden. Heb ik niet , kunnen wij niet komt niet in hun op. helemaal TOP!!!

Goede service en vakmanschap

De voordeur was even passen en meten omdat alles scheef is in huis maar zit er uiteindelijk perfect in. Ben er heel blij mee.

Uitstekend service van DecoDeur

Wij zijn uitstekend geholpen zowel door heer Arnoud Wetzels in de showroom, als door heer Rien Bos met het inmeten en de montage van onze binnendeuren. Beide heren waren erg vriendelijk en gaven ons goede adviezen. Onze dank daarvoor. Als we weer toe zijn aan nieuwe deuren weten we waar we moeten zijn. Heren ontzettend bedankt! Met vriendelijke groet, Sharifnia

verkeerde product geleverd

Besteld was de messing kogellagerscharnier 89 x 89 met rechte hoeken. Geleverd scharnier met ronde hoeken !!!

Hartelijk dank voor uw review en wat vervelend nu te lezen dat u de verkeerde scharnieren ontvangen heeft. Helaas is dit mis gegaan in ons magazijn, onze excuses hiervoor. Uiteraard kunnen wij u alsnog de juiste scharnieren sturen, als u dit wenst. Team van DecoDeurbeslag

mooi bedrijf, een aanrader

goed personeel wat inventariseert en meedenkt. 2 benen op de grond. en een prima service

Probleemloos

Netjes afgehandeld met offerte, transparante prijzen en goede inschatting leveringstermijn. Aanrader en voor mij voor herhaling vatbaar.

super goed op tijd ingeleverde...........mooi je product

super goed op tijd ingeleverde.

Goede, betrouwbare winkel

Goede service en kwalitatief goede producten

Vriendelijk en denkt goed mee

Prima ervaring gehad, vragen worden vriendelijk opgepakt en snel behandeld. Zeer tevreden .

Uitstekende samenwerking

Doen zoals beloofd en er wordt meegedacht.

Levering en product prima

Product was er op de afgesproken tijd

Fijn contact en schitterend eindresultaat!

We zijn echt sprakeloos van het eindresultaat. Plezierig contact en zonder enkel probleem geplaatst, zeer professioneel afgewerkt.

Best beoordeeld uit 2 leden

- DecoDeur | 9.2