Wat een geweldig gave voordeur!

Lang op zoek geweest naar een (betaalbare) voordeur. Na een lange zoektocht en goede vergelijkingen met andere aanbieders, uiteindelijk bij Decodeur uitgekomen. Daar de voordeur gevonden die aan al mijn wensen voldoet. Contact met DecoDeur verliep vlot en fijn. Duidelijke offertes, aanpassingen werden snel en goed verwerkt. Werd meegedacht. Snelle terugkoppeling bij vragen per mail en telefonisch. Ook de monteur die ingezet was voor het inmeten en plaatsen van de voordeur is uitstekend bevallen. Werkt netjes en snel. Plaatsing helemaal top.

Snel, vriendelijk, scherp geprijsd!

Gewoon prima

Het contact met DecoDeur verliep vlot en soepel. Verder dacht men goed mee en kwam men nog met een alternatieve (voordeligere) deur en de benodigde accessoires. Het was wel even wachten (ik meen zo'n 14 weken van opdracht tot levering) maar dat was vooraf bekent. Deuren nu in huis en het ziet er goed uit. Dik tevreden.

Hartelijk dank voor de moeite om deze mooie review te schrijven! Hier doen we het voor :) Veel plezier gewenst van uw nieuwe deur! Team van DecoDeur

Vriendelijk en efficiënt samengewerkt tot mooi eindresultaat.

Heelt tevreden.

Dank voor uw positieve review! Veel gebruiksplezier gewenst van uw binnendeuren! Team van DecoDeur

Mooie producten - prima service - goed vakwerk

DecoDeur heeft ons uitstekend geadviseerd en begeleid bij de aanschaf van 3 prachtige binnendeuren met magneetsluiting en een buitendeur/achterdeur. Financieel overzichtelijk en een prettig gevoel bij de mensen die ons adviseerden deden ons besluiten met DecoDeur in zee te gaan. De montage werd verricht door een doorgewinterde timmerman, die na een uiterst stroef begin, gaande de dag iets ontdooide en uiteindelijk de deuren keurig afgehangen heeft. Jammer dat de vele jaren ervaring van de timmerman ook de gebruikelijke vooringenomenheid jegens andermans producten met zich mee brachten, waardoor een nieuwe order voor dubbele voordeuren niet uitgevoerd kon worden, omdat de ervaren timmerman er geen brood in zag en de firma DecoDeur maar met één vaste ZZP-er werkt.

Was goed

Bestelling snel en goed geleverd, track and trace kan mooie toevoeging zijn

Prima geholpen

Verschillende wijzigingen op de offerte was geen probleem en herziene offerte steeds weer snel ontvangen.

Mooie deurklinken

Hele mooie klinken goede kwaliteit en staat prachtig op de deuren. Wat ik heel jammer vind is dat er geen sluitplaatje bij zat. Ik ben al dagen aan het zoeken naar een plaatje in dezelfde kleur. Helaas niet te vinden. Het is daarom geen mooi setje geworden. Geen 1 geheel

Hartelijk dank voor uw review! Uw opmerking verbaasd ons enigszins, want zover wij kunnen nagaan heeft u bij ons scharnieren besteld en geen deurklinken. Misschien kunt u even contact met ons opnemen, mochten we u toch nog ergens mee van dienst kunnen zijn? Team van DecoDeurbeslag

Goed advies en goede service!

Vriendelijk contact en advies in de showroom gehad. De order is vervolgens direct in gang gezet en er is duidelijk gecommuniceerd over de levertijd van het product (binnen de afgesproken tijd geleverd). Product is onbeschadigd en van goede kwaliteit. Dank voor het advies en de goede service en wij komen zeker nog eens terug!

Alles volgens het boekje ondanks de lange voorbereiding

Alles volgens het boekje ondanks de lange voorbereiding

Instructie ontbreekt

Er zit geen instructie bij voor montage, website van producent geeft ook ondoldoende info.

Dank voor uw moeite om ons een review te sturen. Vervelend te lezen dat de montage handleiding ontbrak. In de verzenddoos had een kaartje moeten zitten met hierop een QR-code welke leidt naar de website pagina van de fabrikant waarop de handleidingen te vinden zijn. Hierop wordt per artikel van de gekochte set uitgelegd hoe deze gemonteerd dient te worden. Onze excuses dat dit kaartje ontbrak in uw zending. Uiteraard kunt u ons ook altijd telefonisch of per mail benaderen wanneer u vragen heeft omtrent de montage. Wij wensen u desondanks veel plezier toe van uw aankoop! Hartelijke groet, Team DecoDeurbeslag

Professioneel en voorkomend!

Tis goed

Tis goed

Door eenzijdige communicatie vertraging in levering

Mei 2023 offerte gedaan via de website. Niet doorgekomen en 2 juni een nieuwe offerte gedaan. Verwachte levertijd oktober 2023. Medio oktober zelf gebeld om te vragen wat de status was. Deuren waren binnen en zouden binnenkort geplaatst worden. 24/10 1 deur beschadigd, nieuwe besteld. Verwachte levering december 2023. Half december wederom zelf moeten bellen wat de status was. Deuren waren binnen maar timmerman was ziek, daardoor vertraging. Uiteindelijk zijn de deuren geplaatst op 15 januari 2024. Zijn erg blij met het resultaat maar wel jammer dat de communicatie eenzijdig was en dat wij vooral moesten bellen en/of mailen over de voortgang.

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven. Vervelend om te lezen dat de communicatie m.b.t. uw opdracht niet was hoe deze hoort te zijn. Onze excuses hiervoor. Wij vinden het juist heel belangrijk dat de communicatie met de klant optimaal is. Maar goed om te lezen dat u erg blij bent met het resultaat! Wij wensen u veel gebruiksplezier toe van uw mooie deuren! Team van DecoDeur

Goed product tegen een scherpe prijs

Meermaals hier huismerk deurbeslag gekocht dat niet onderdoet voor het duurder merk, maar wel een stuk voordeliger is. Snel verzonden en goed verpakt.

Duidelijke website

Duidelijke website met top kwaliteit deurbeslag!

Komen afspraken na

Komen afspraken na.

Veel keus, goede prijs en goede communicatie

Op basis van de website heb ik me goed kunnen oriënteren. Vervolgens werd ik deskundig geadviseerd en werd ik ook na de bestelling goede op de hoogte gehouden rondom levering. TOP!

Hartelijk dank voor de top review ;) Fijn dat u tevreden bent over onze website en diensten! Team DecoDeur

Zeer goede service en betrouwbare afspraken

Wij hadden Eric Baas als contact voor deze aankoop. Heel vriendelik, eerlijk en deskundig. En zeer goede en snelle reactie op onze vragen. Kortom, we zijn heel blij ermee....

Fijn te lezen dat u blij bent met onze wijze van advisering, de mooie binnendeuren en ook met uitvoering van de montage. We wensen u veel woonplezier toe! Team DecoDeur

Top, snelle levering, mooi materiaal

Prima. Er ontbrak alleen wel een handleiding, waardoor we veel tijd kwijt waren met het monteren.

Goede kwaliteit, vlotte levering

Namens onze particulieren opdrachtgever hier beslag besteld. Heldere orderbevestiging, en vlotte levering via GLS. Onze timmerman heeft het beslag na ontvangst probleemloos kunnen monteren.

Hartelijk dank voor uw positieve review! Wij zien u graag weer terug op onze website. Team van DecoDeurbeslag

Goed geadviseerd, deur netjes gelever

We zijn goed geadviseerd. Deur is netjes en op tijd geleverd. Werden goed op de hoogte gehouden over de bezorging ervan.

Beste Linda, Dank voor de mooie 10! Goed te vernemen dat onze werkwijze gewaardeerd wordt. Veel plezier gewenst van uw deur! Team DecoDeur

Prima site, ruime keuze, fijne correspondentie, juiste informatie, goede producten (deuren met glas)

Hartelijk dank voor uw mooie review! Veel plezier van uw deuren! Team DecoDeur

Goede site en snelle levering

Op de website wordt beweerd dat levering binnen 1 tot 2 werkdagen gaat plaatsvinden. Dit is niet zo.

We hebben slot besteld voor onze brievenbus. Levering zou binnen 1 tot 2 werkdagen zijn volgens de website. We kregen bericht dat de levering op 2 januari zou plaatsvinden. Dat was al later dan de beloofde termijn op,de website. Uiteindelijk werd er op 4 januari geleverd. Zonder berichtgeving dat de levering later zou zijn. Op zich niet wereldschokkend, maar niet volgens belofte van de website en de bevestiging van de bestelling. Het product is overigens prima.

Hartelijk dank voor uw review en vervelend te vernemen dat uw bestelling later geleverd is dan vermeld op onze site. Bij dit artikel staat vermeld dat wij leveren binnen 1 tot 3 werkdagen. Gezien de feestdagen is uw bestelling op 2 januari direct verwerkt en op 4 januari geleverd. Onze excuses dat dit niet duidelijk vermeld was. Goed te lezen dat het product naar tevredenheid is! Team van DecoDeurbeslag