Mooie deur en goede service!

Goed geholpen, snelle levering, goede montage service!

Snel , goede berichtgeving, en goed product

Zeer mooie producten van goede kwalteit.

Alle producten zijn op tijd geleverd. Zeer mooi deurbeslag van goede kwaliteit.

Hartelijk dank voor uw review! En fijn te lezen dat u helemaal tevreden bent. Wij wensen u veel plezier toe van het deurbeslag! Team van DecoDeurbeslag

Slecht

Ik heb het verkeerde beslag wat niet past in de webshop lees je niet waar je rekening mee moet houden

Bedankt voor uw review en vervelend om te lezen dat de deurkruk niet past op uw deur. Bij het artikel staat een maattekening vermeld. Wij zouden graag weten waarom deze niet past om u verder te kunnen helpen. Uiteraard kunt u het artikel retourneren en krijgt u uw aankoopbedrag terug, zoals u ook op onze website kunt lezen. Team van DecoDeurbeslag

Gewooon goed

Omdat ze ver uit de goedkoopste zijn

Service en product in één woord, fantastisch

Kwaliteitsproducten, snelle levering en zeer goede klantenservice!

Namens het team van DecoDeurbeslag hartelijk dank voor deze positieve review! Hier doen we het voor ;) Veel plezier gewenst van het deurbeslag!

prima service

mooie deuren geleverd

Deurbeslag

Tevreden over de levering en snelheid van leveren. Mooie greepjes en blij met de aankoop. Voor het bevestigen zaten er geen schroefjes bij om de schilden te bevestigen, hier nog separaat naar de winkel gegaan. Een uitleg of instructie bij dit type deurbeslag zou welkom zijn.

Hartelijk dank voor uw review en goed te lezen dat u blij bent met uw aankoop! De bevestigingsmaterialen voor de deurkrukken leveren we altijd mee in de doosjes. Vervelend te lezen dat deze er niet bij zaten. We hadden ze anders ook kunnen nasturen. Excuses voor het ongemak! Voor nu veel gebruiksplezier gewenst van het mooie zwarte deurbeslag! Team van DecoDeurbeslag

Mooie deur geplaatst door vaklui

Kwaliteitsdeur geplaatst door echte vaklui.

Artikel goed te vinden, snelle levering

Prima, website duidelijk, snelle levering. Goede ervaring:)

Goed, snel en voordelig

Goed advies over de keuze van het product en de verschillen tussen huismerk en duurder merk. Daarna snel verzonden en ontvangen. Product is nergens zo voordelig als bij DecoDeurbeslag, dus helemaal top!

De beste Deur komt van Decodeur

Onze ervaring is met decodeur is prima eerst afspraak voor bezichtiging in showroom geslaagd voor mooie deur met beslag afspraak gemaakt voor de levering van de deur wel even geduld hebben maar dan krijg je een mooie deur demontage en montage van deur vakkunde alles keurig gerepareerd en alle rommel en oude deur meegenomen.

prima product

goed product, zeer goed verpakt, volgens afspraak verzonden en bezorgd. Wel erg lastig te monteren: eerst gaten boren met speciale boor en dan schroeven vanuit de binnenkant waardoor je niet kunt ziwn wat je doet

Hartelijk dank voor uw reactie. Dit geeft ons de mogelijkheid om de informatie op onze website verder te optimaliseren. De Bobi brievenbussen hebben inderdaad geen voorgeboorde montagegaten. De plekken waar de gaatjes zelf geboord dienen te worden, zijn in het metaal gemarkeerd. Om de montage van de Bobi brievenbussen met of zonder statief te verduidelijken, zijn we thans bezig om een montage instructie toe te voegen aan de productinformatie. Wij wensen u ondanks dit veel gebruiksplezier toe van uw Bobi brievenbus op statief! Team DecoDeurbeslag

Mooie producten voor een nette prijs

Ook deze levering conform verwachting. Kan sneller, na 3 dagen geleverd, maar verder zeer tevreden.

Licht teleur gesteld

We hebben langer dan voorzien op ons pakket moeten wachten. De levering was alles behalve goed. Nooit aangemeld op opgegeven adres. Zelf naar een punt moeten gaan om op te halen. Licht beschadigd. Toch pluim voor Sybren die zeer vriendelijk en professioneel ons steeds te woord heeft gestaan en naar oplossingen gezocht en gevonden.

Hartelijk dank voor uw review en heel vervelend dat dit zo verlopen is. Helaas zijn wij afhankelijk van de pakketdiensten en hun medewerkers en verloopt dit in uitzonderlijke gevallen niet goed. Onze excuses nogmaals hiervoor. Wij wensen u voor nu veel gebruiksplezier toe van het product! Team van DecoDeurbeslag

Snel, goed en fijne service

Snelle levering en goede kwaliteit. Bij een gebrek wordt er snel, klantvriendelijk en adequaat gereageerd.

Degelijk, functioneel en stijlvol

Mooie, functionele en stevige brievenbus. Snel geleverd en goed verpakt. Enige minpuntje is dat er geen bevestigingsmateriaal bij wordt geleverd.

Veel keuze, goede prijs. Goed contact. Helaas niet alles op voorraad.

Veel keuze in deurbeslag en voor een goede prijs. Communicatie met de klantenservice is ook erg prettig. Helaas ben ik nog steeds aan het wachten op een deel van mijn bestelling die niet op voorraad was.

Vakkundig advies en bijzonder vakkundige plaatsing.

Vakkundig advies bij de aanschaf van onze 6 nieuwe kamerhoge HPL binnendeuren compleet met Colo-renovatiekozijnen. DecoDeur gaf in het adviesgesprek aan wat er allemaal mogelijk was zonder hierin sturend te zijn. Vaktimmerman Rien heeft, na het inmeten, de kozijnen en deuren binnen één dag geplaatst. Wij zijn bijzonder tevreden over het eindresultaat.

Hartelijk dank voor uw mooie review! Dit is precies waar wij als DecoDeur een verschil in willen maken -> het geven van het juiste advies in een specifieke situatie. En zo te lezen is dit gelukt! Fijn dat u tevreden bent over het eindresultaat en wij wensen u veel gebruiksplezier toe van de deuren! Team van DecoDeur

Bestellen gaat eenvoudig, bevestigingsmail komt vlot, levering ging ook goed.

Professioneel, betrokken, meedenkend en flexibel

We hebben via DecoDeur, na een grondige verbouwing van onze woning, nieuwe binnendeuren laten plaatsen, evenals een voordeur en deurbeslag. Het gehele traject is zeer soepel en prettig verlopen; van het eerste contact in de showroom tot aan de montage/plaatsing. Professioneel, welwillend, meedenkend, adviserend, betrokken en geduldig; zo hebben we de inzet vanuit DecoDeur ervaren. Het eindresultaat is prachtig is geworden, voor ons de kers de taart! Reinier en Rien: ontzettend bedankt voor het mee helpen realiseren van ons droomhuis!

Wat fijn te lezen dat u zo tevreden bent over onze werkwijze! Hartelijk dank voor deze positieve review! Wij wensen u veel woonplezier toe in uw droomhuis. En natuurlijk in het bijzonder van de voordeur en de binnendeuren! Team van DecoDeur

Goeie service!

Wij hebben de brievenbus afsluiter gekregen en helaas ging het schroefje kapot omdat je deze dus op maat kan afsnijden. Gebeld met decodeur en Binnen 2 dagen een nieuw pakketje gekregen kosteloos opgestuurd. Dit keer ging het goed. Mooie brievenbus afsluiter!

Goede en snelle levering

Duidelijke site. Levering is snel. Bestelling meer dan mijn verwachting, top.

Ontzorgende vakmensen met oog voor detail

Liever een tevreden klant dan een klant is bij decodeur echt van toepassing.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.