Producten zien er goed uit

De spelconsoles gaan na 2 jaar stuk dat vind ik minder dat heb je bij een nieuwe niet

Slecht

Ik had de ps4 v2 controller besteld in middelgoede staat, zijden Dat alleen de buitenkant van de controller beschadigd zou zijn. Maar toen ik de controller open maakte miste bijde tril motoren. Dus ik was best teleur gesteld omdat ze hebben gelogen over de controller.

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Beste Levi, Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat het ontvangen product niet overeenkomt met wat je besteld hebt. Wij verkopen ook controllers waarbij de trilmotoren ontbreken. In dit geval verwachten we dat er een fout gemaakt is in de verzending, waardoor je het verkeerde product hebt mogen ontvangen. Waarvoor uiteraard onze excuses! Zou je contact op willen nemen met onze klantenservice via [email protected]. Via die weg helpen we je graag verder met een oplossing! Groet, GooHoo Gameshops

No nonsense great service

Just what you need. Nothing more nothing less.

• Nazorg / Garantie

Snel geleverd en bestelling aangepast van ps4 naar ps3. Alleen nog geen geld terug gestort

Controller niet goed

Verzending was vlot. Controller opgeladen en na twee dagen laden haalde ik de controller van de lader. Ik start de ps4 op en kreeg direct melding dat controller leeg was. Kabel aangesloten en weer verbonden maar de controller wordt gloeiend heet. Is als tweede controller dus wordt niet veel gebruikt.

Lekker snel geleverd

Lekker snel geleverd

Toppie!

Product zoals verwacht, fijn dat je extra's kan kiezen, goede prijs (inkoop trouwens ook erg netjes en goed) en goed verpakt. De verpakking was wel erg opzichtig dat het om een console ging. Jammer dat je voor extra garantie moet betalen.

• Nazorg / Garantie

Het zag er allemaal goed uit en werkt perfect. Aanrader

Correct

Top en snel geleverd. Toestel topkwaliteit. En de kinderen zijn gelukkig.

• Nazorg / Garantie

Snelle levering en goede nazorg.

Zeker aan te bevelen.

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Snelle levering en alles werkt

Nog geen problemen gehad met de spullen die ik kocht en alles in netjes en snel geleverd.

Niet 100% na verwachting

Ik had een tijdje geleden een xbox360 elite besteld. Hij zou in GOED werkende staat wezen, de xbox maakte een heel raar geluid en de disc tray ging niet open. Ik had meteen de klanten service gebeld. ze zeiden: stuur hem maar terug op we kijken wat er aan de hand mee is. (( niet gedaan ik leef er wel gewoon mee)) Maar over de games ect die ik heb besteld de afgelopen dagen niets mis mee! Ik hoop dat ze bij zowel als mij en andere klanten de producten testen! Voor dat ze hem opsturen zodat ze zeker weten of er niets mis mee is ! Als dat beter gaat zal ik zeer zeker 8 / 8.5 sterre geven!

• Nazorg / Garantie

Veel keuze! En snel geleverd! Hier gaan wij zeker vaker bestellen!

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Goed snel en betrouwbaar.

Geen problemen. Zeer goed en tevreden

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Game die ik zocht snel ontvangen

Enige tijd op zoek geweest naar een bepaalde game die beschikbaar kwam. Snelle en nette bezorging.

Goeie controller

Pro switch werkt goed. Op tijd geleverd en in goede conditie

• Nazorg / Garantie

Zeer tevreden en snelle bezorging

• Nazorg / Garantie

Altijd goede tweedehands spullen met duidelijk wat er wel of niet aan mankeert. Al regelmatig hier wat aangeschaft

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Zeer tevreden een zeer goede service waarvoor dank u

Uitstekend product

Snelle levering, goede kwaliteit.

Defecte game-dvd

De cover van het spel is Forza 3, maar de binnenkant is Forza 2 Motorsport. Ik dacht dat je me een beter spel zou sturen. Ik heb al een flink aantal racegames.

Goede ervaring

Snelle levering en goede spullen zag er als nieuw uit alleen zegt dochter dat de knoppen af en toe niet reageren tijdens spelen op de switch lite die ze heeft gehad.

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Kids zijn er super blij mee