Toppie controller voor een goeie prijs.

De controller die ik heb gekocht is mooi binnen gekomen! De beschrijfing geeft aan dat je tijdens het gamen niet merkt dat er problemen zijn met de controller. En dat is waar! Dit is zeker een aanrader.

• Nazorg / Garantie

Leuke spelletjes en snelle levering

Mijn zoontje zoekt regelmatig een 2de hands spelletje uit voor op zijn playstation 3. Veel keuze en niet duur.

laag prijs & snell verzending

top qualiteit and laag prijs

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Snel, goedkoop en makkelijk.

Wat wel een mens nog meer? De originele joy con controller voor de switch was mij te duur. Vooral voor een extra setje. Hier goedkoop gehaald. Daarnaast effe super smash gekocht voor de helft van de nieuwprijs. Maar de spellen werken gewoon prima. Alsof je het verschil ziet. En medewerker was zeer vriendelijk.

• Nazorg / Garantie

De service is precies zoals omschreven, ben blij met het product.

• Nazorg / Garantie

perfect hoe het beschreven stond

ons toestel was in perfecte staat en helemaal zoals beschreven... top!

Goede prijs voor Pokémon game

We kunnen het er allemaal wel over eens zijn dat Pokémon games voor belachelijke prijzen in de winkel liggen, zelfs de tweedehands varianten. Dus het is dan extra fijn om via GooNintendoSwitch.nl een veel redelijkere prijs te kunnen krijgen voor een game die toch al niet meer heel nieuw is. Doosje was in prima staat, game doet het en ik kan voorlopig weer met plezier een game spelen op m'n Switch. Zeker een aanrader om hier te bestellen!

Gewoon goede kwaliteit

Mijn bestelde 3DS-spellen kwamen snel en in goede orde, met bijbehorend originele doosjes, aan. Erg blij mee!

hele goede ervaring

ik heb 2 spellen gekocht en dopjes voor op men xbox controler en is effe geduurd maar ik heb ze wel en ben er heel blij mee

Snelle en correcte levering

Snelle kevering. Correcte prijs. Vriendelijk

Game besteld voor ps2 en super netjes ontvangen. Aanrader

Helemaal top

Binnen 1 dag geleverd, spellen waren in orde en verder niks op aan te merken.

• Nazorg / Garantie

Snelle levering dus kon snel mijn xbox weer gebruiken .

Top.

Zelf hou ik er niet van playstion 4, Maar Mijn kinderen vinden het top! Ze zijn er blij mee en werkt goed had niet verwacht, beter dan ik had verwacht.

• Nazorg / Garantie

Producten zien er goed uit

De spelconsoles gaan na 2 jaar stuk dat vind ik minder dat heb je bij een nieuwe niet

Slecht

Ik had de ps4 v2 controller besteld in middelgoede staat, zijden Dat alleen de buitenkant van de controller beschadigd zou zijn. Maar toen ik de controller open maakte miste bijde tril motoren. Dus ik was best teleur gesteld omdat ze hebben gelogen over de controller.

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Beste Levi, Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat het ontvangen product niet overeenkomt met wat je besteld hebt. Wij verkopen ook controllers waarbij de trilmotoren ontbreken. In dit geval verwachten we dat er een fout gemaakt is in de verzending, waardoor je het verkeerde product hebt mogen ontvangen. Waarvoor uiteraard onze excuses! Zou je contact op willen nemen met onze klantenservice via [email protected]. Via die weg helpen we je graag verder met een oplossing! Groet, GooHoo Gameshops

No nonsense great service

Just what you need. Nothing more nothing less.

• Nazorg / Garantie

Snel geleverd en bestelling aangepast van ps4 naar ps3. Alleen nog geen geld terug gestort

Controller niet goed

Verzending was vlot. Controller opgeladen en na twee dagen laden haalde ik de controller van de lader. Ik start de ps4 op en kreeg direct melding dat controller leeg was. Kabel aangesloten en weer verbonden maar de controller wordt gloeiend heet. Is als tweede controller dus wordt niet veel gebruikt.

Lekker snel geleverd

Lekker snel geleverd

Toppie!

Product zoals verwacht, fijn dat je extra's kan kiezen, goede prijs (inkoop trouwens ook erg netjes en goed) en goed verpakt. De verpakking was wel erg opzichtig dat het om een console ging. Jammer dat je voor extra garantie moet betalen.

• Nazorg / Garantie

Het zag er allemaal goed uit en werkt perfect. Aanrader

Correct

Top en snel geleverd. Toestel topkwaliteit. En de kinderen zijn gelukkig.

• Nazorg / Garantie

Snelle levering en goede nazorg.

Zeker aan te bevelen.