We zijn tevreden over de goede service die verleend wordt.

We zijn tevreden over de service die geleverd wordt.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Bert, Fijn om te horen dat onze service goed bevallen is. Bedankt voor je review en graag tot ziens! Groet, team Henk Pen

Zorgeloos genieten

Service is goed.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Prima camper gehuurd met dito service.

Bijna nieuwe camper gehuurd. Perfect afgeleverd, alles wat erbij gehuurd is, was aanwezig. Hele proces oogt zeer professioneel. Voldoende tijd genomen om e.e.a. uit te leggen (uur). Inleveren/afhandeling verliep allemaal prima.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Pim, Bedankt voor deze geweldige 10 en de mooie complimenten! Goed om te horen dat het proces zo soepel is verlopen. Graag tot ziens bij Henk Pen! Groet, team Henk Pen

Wat een topteam

Wij hebben voor het eerst een caravan gehuurd bij Henk Pen en dit is ons zeer goed bevallen. Splinternieuwe caravan met alles erop en eraan. Fijn team en op al je vragen kwam een duidelijke uitleg. Wij zijn dus heel blij met onze keuze voor Henk Pen. Met vriendelijke groeten, Fam van Straten.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste familie van Straten, Bedankt voor dit mooie cijfer! Fijn om te horen dat jullie gehuurde caravan zo goed bevallen is. We hopen jullie in de toekomst nog eens terug te zien! Groet, team Henk Pen

Niets dan lof over de camper en het verhuurbedrijf. Vriendelijk personeel en goede service ! Ik heb geen enkel negatief punt kunnen ontdekken

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Martin, Bedankt voor deze mooie review! We zien jullie graag weer terug bij Henk Pen. Groet, team Henk Pen

Uitstekend verhuurbedrijf

Een hele bijna nieuwe camper gehuurd natuurlijk met kleine kinderziektes,maar je kan altijd iemand van het bedrijf bereiken voor advies!

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste George, Bedankt voor deze mooie review! Fijn om te horen dat je ons goed kon bereiken en dat we er op die manier samen uit konden komen. Graag tot ziens bij Henk Pen! Groet, team Henk Pen

Absoluut een aanrader!

Wat hebben wij genoten van onze vakantie met een caravan die wij bij Henk Pen hebben gehuurd! Een prachtige nieuwe caravan met werkelijk alles er op en aan! Prima uitleg gehad en werkelijk aan alles was gedacht. Hartelijk dank!

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Dries, Bedankt voor deze positieve review! Fijn om te horen dat jullie zo hebben genoten van jullie vakantie met één van onze caravans. We hopen jullie in de toekomst nog eens terug te zien! Groet, team Henk Pen

Prettig bedrijf om mee te werken.

Prima camper meegekregen nadat oorspronkelijk gereserveerde camper niet op tijd beschikbaar was. 3 geweldige weken. Voor 2025 weer 1 gereserveerd.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Edwin, Bedankt voor deze geweldige beoordeling! Goed om te horen dat jullie zo'n fijne vakantie hebben gehad met onze huurcamper en natuurlijk super dat we jullie weer terug gaan zien in 2025. We kijken ernaar uit! Groet, team Henk Pen

Zeer compleet qua camper en dienstverlening: tijd voor een vestiging in de regio Rotterdam!

Zowel bij het reserveren, het afhalen, als het terugbrengen zeer goed en compleet behandeld. Onze Sunlight I68 was zo goed als nieuw, schoon en voorzien van al het noodzakelijke. Naast een kijkdag en de uitleg bij het ophalen, was er via instructie video's op internet en allerlei naslag documentatie in de camper zeer eenvoudig aan eventueel gewenste informatie te komen. Volgende keer zonder meer toch weer huren in Haaksbergen, wanneer die vestiging in de regio Rotterdam nog even op zich laat wachten...:).

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Karin, Bedankt voor je zeer enthousiaste en uitgebreide review! Wat leuk om te horen dat het zo goed bevallen is. Zo goed dat jullie er zelfs vanuit regio Rotterdam nog voor terug willen komen. Wanneer we een vestiging in Rotterdam openen, ben je de eerste die het hoort! :) Groet, team Henk Pen

Je krijg alle tijd die je nodig voor de goede keuze

Ook aftersales een prima opvang en wat kleine storingen worden meteen aangepakt. Goede zorg en adviezen en we konden zorgeloos op reis.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?
  • Henk Pen is dé specialist in de camper- en caravanmarkt, ervaar je dat ook zo? Ja

Beste Cees, Bedankt voor deze positieve review! Hopelijk hebben jullie een mooie eerste reis gehad met jullie nieuwe kampeervoertuig. Graag tot ziens bij Henk Pen! Groet, team Henk Pen

Gewoon goed!

Goede dienstverlening, vriendelijke mensen. Goed materieel.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Emile, Fijn om te horen dat het zo goed bevallen is! Bedankt voor je review en we zien je in de toekomst graag weer bij ons terug! Groet, team Henk Pen

Vriendelijk en correcte afwikkeling bij verkoop.

Fijne ervaring zowel met de onderhandeling als bij de aflevering en de nazorg..

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Bob, Bedankt voor deze positieve review! We wensen jullie veel vakantieplezier met jullie nieuwe aankoop! Groet, team Henk Pen

Prachtige camper

Mooie reis gehad met een erg mooie camper waarin niets ontbrak om onze vakantie tot succes te maken.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Peter, Goed om te horen dat jullie reis met onze huurcamper zo goed bevallen is! We zien jullie graag nog eens terug bij Henk Pen! Groet, team Henk Pen

Goed met 1 aantekening

Knaus boxlife 6.0 gehuurd. Prima bevallen 1 AANTEKENING : wij hebben 9 dagen betaald, echter op de eerste dag kun je camper pas na 15.00 ophalen én op de laatste dag moet je camper voor 11 uur inleveren. En de nieuwe klant idem., en de volgende dag idem Kassa Kassa Voelt niet goed.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Jos, Bedankt voor de beoordeling, fijn dat alles goed is bevallen. Wat betreft de kosten, wij hanteren net als een hotel een nachtprijs. Net zoals bij hotels en recreatieparken hebben wij specifieke in- en uitchecktijden. Dit is niet om extra geld te verdienen, maar tussen 11:00 en 15:00 zijn wij druk bezig met het klaarmaken en controleren van de camper voor de volgende klant. Dit is essentieel om de kwaliteit en service te waarborgen die je van ons mag verwachten. Desondanks zijn we erg blij met jouw feedback en willen we je hartelijk bedanken voor deze opmerkingen. Groet, team Henk Pen

Goed jong materiaal!

Mis een trekhaak en mogelijkheid om fatsoenlijk tv te kunnen kijken!

Vakkundige verkopersteam

Verkoper was met gerichte vragen te weten te komen wat we wensten.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Jan, Bedankt voor je review en dit mooie compliment aan het verkoopteam. Graag tot ziens bij Henk Pen! Groet, team Henk Pen

Top ervaring

Alles conform afspraak Top materiaal caravan en toebehoren. Caravan was voor 3 personen. Desondanks nog af en toe hele toer om caravan zonder mover gied op de plek te krijgen bij zachte en glooiende ondergrond. Mover was geen overbodige luxe geweest.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste TGJ, Bedankt voor je review! Het is begrijpelijk dat het manoeuvreren van de caravan soms lastig kan zijn, vooral zonder mover op een zachte of glooiende ondergrond. We waarderen je feedback hierover en zullen dit zeker meenemen voor toekomstige huurders. Groet, team Henk Pen

Prima camper echter met schade en slechte voorbanden afgeleverd.

De camper was prima, kwam er na een paar dagen achter dat de voorbanden versleten waren en aangezien we meer dan 5000 km gingen rijden was dit niet verantwoord. Gebeld en foto gestuurd, dit was echter niet voldoende, er heen gereden en ter plekke bleek dat de banden inderdaad versleten waren, helaas niet op voorraad dus de andere dag nogmaals naar Haaksbergen om ze te laten wisselen. De km stand was dusdanig dat er eigenlijk een beurt nodig was binnen 5000 km, kwam er na een paar weken achter dat het oliepeil bijna aan het minimum stond, is dan geen fijn gevoel om het risico te lopen dat het oliepeillampje zou kunnen gaan branden. Camper liep verder voortreffelijk ook in de bergen, vermogen voldoende.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Jan, Bedankt voor deze uitgebreide review. We controleren de banden regelmatig en vervangen deze indien nodig. Fijn dat je zelf hebt aangegeven dat de staat van de banden voor jouw reisbestemming niet afdoende waren. We proberen je in dat geval weer zo snel mogelijk op weg te helpen en gelukkig is dat gelukt. Natuurlijk streven wij ernaar om iedereen met een schadevrije camper op pad te sturen. Schade aan een huurcamper kan nou eenmaal voorkomen. Dit is al erg vervelend voor degene die de schade rijdt, maar natuurlijk ook voor degene die ná deze schade met de camper op pad gaat. Helaas kunnen wij, wanneer er tussen huurperiodes niet voldoende tijd zit, de schades soms niet volledig herstellen. Hiervoor vragen we om begrip. Vaak voeren we een noodreparatie uit, zodat je in ieder geval op vakantie kunt. Dat is in dit geval ook gebeurd. Bij controle nadien bleek het oliepeil volledig in orde. Te veel olie is schadelijker voor de motor dan een laag oliepeil. Bij een minimum oliepeil gaat het oliepeillampje nog niet branden en kun je er nog een heel ruim aantal kilometers mee rijden. En gelukkig heb je jouw vakantie er ook prima mee kunnen uitrijden. Fijn om te horen dat de camper verder goed is bevallen. We hopen je op een ander moment weer terug te zien bij Henk Pen, zodat we van de nu beoordeelde 6 een 10 kunnen maken! Groet, team Henk Pen

Fantastische service!

Afgelopen maand mei hebben wij voor een aantrekkelijk tarief een gloednieuwe caravan gehuurd bij Henk Pen. Bij het ophalen kregen we uitgebreide uitleg en er werd fijn met ons meegedacht. We hebben fantastische weken gehad met de huurcaravan en het gaf een geruststellend gevoel dat we hen altijd konden bellen bij vragen of problemen. Wij gaan zeker nog eens een caravan of camper huren bij Henk Pen!

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Kim, Bedankt voor deze enthousiaste en positieve review! Fijn om te horen dat jullie huurcaravan zo goed bevallen is en dat we jullie in de toekomst nog eens terug gaan zien. Tot dan! Groet, team Henk Pen

geweldige vakantie gehad

Mooi bedrijf, goed geholpen, het online verhuur platform werkt ook perfect. wij werden netjes op de hoogte gehouden. Daarnaast mooie campers z.g.a.n. bij Henk Pen Verhuur. En een persoonlijke uitleg bij het af halen. Kortom, aanrader!

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Zakelijk doch vriendelijk en ruime keus

Goede afspraken kunnen maken omtrent aanschaf camper. Uitvoerige voorlichting tijdens aflevering.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Cor, Bedankt voor deze mooie review! We wensen jullie veel plezier met jullie nieuwe camper. Groet, team Henk Pen

Prachtige caravan gehuurd, goede communicatie. Borg snel terug ontvangen. Het is geen maatwerk en elke optie kost geld. Als je de caravan in de ochtend op wil halen betaal je een dag extra idem in de middag terug brengen en elke extra optie kost 100 euro

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Anita, Bedankt voor je review, fijn dat het goed bevallen is! Wij hanteren net als een hotel een nachtprijs. Net zoals bij hotels en recreatieparken hebben wij specifieke in- en uitchecktijden. Tussen 11:00 en 15:00 zijn wij druk bezig met het klaarmaken en controleren van de caravan voor de volgende klant. Dit is essentieel om de kwaliteit en service te waarborgen die je van ons mag verwachten. We zien je graag nog eens terug bij Henk Pen! Groet, team Henk Pen

Fijne ontvangst, duidelijke uitleg.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Linda, Bedankt voor dit mooie cijfer! Fijn om te horen dat het naar wens is geweest. Groet, team Henk Pen

Zeer goed. Aanrader

Goede uitleg. Goede service en uitstekende vakkennis bij het personeel. Vriendelijk en geduldig. Zeer fijne ervaring bij de aankoop van onze nieuwe caravan.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Ruud, Bedankt voor dit mooie cijfer! Goed om te horen dat de aankoop zo'n positieve ervaring is geweest. We wensen jullie veel plezier met jullie nieuwe caravan! Groet, team Henk Pen

Super gaaf met de Sunlight Cliff RT van Henk Pen!

Wij hebben een geweldige vakantie gehad met de buscamper Sunlight Cliff RT van Henk Pen verhuur. Vooraf was de boeking via het online platform, het bezichtigen op de verhuurkijkdag en de communicatie zeer goed. Onze verwachtingen zijn overtroffen! Volgende vakantie staat al geboekt. m.v.g. Lotte

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Lotte, Bedankt voor deze geweldige review! De Sunlight Cliff is zeker een gave camper! Fijn dat de communicatie zo naar wens is geweest en leuk om te horen dat de volgende vakantie al weer staat gepland. Groet, team Henk Pen

Best beoordeeld uit 4 leden

- Henk Pen Verhuur | 8.9