Mooie caravan, misschien handig om de caravan ook met een simpele zak luifel te verhuren. Dan hoef je niet een gedeelte van de hele tent op te zetten.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Bert, Bedankt voor je positieve waardering en feedback. Groet, Team Henk Pen

Voor de eerste keer een caravan gehuurd, en gelijk door de goede service en adviezen de juiste caravan hiervoor. De persoon die ons hielp heeft er verstand van en begrijpt wat je wilt. Alles zat bij de caravan dus bijna zelf niks nodig.

Beste Gerben, hier doen we het voor! Groet, Team Henk Pen

Zeer fijn!

We kregen een nieuwe camper mee met alles er op een aan. De uitleg is helemaal duidelijk bij afhalen. Men neemt de tijd voor vragen. Na akkoord van inlevering de borg snel terug betaald gekregen. Ik ben zeer tevreden en heb een mooie vakantie gehad.

Beste Léon, Bedankt voor deze waardering! Groet, Team Henk Pen

Gewoon goed, zoals verwacht.

Net bedrijf, alles naar wens geweest.

Beste Inge, Goed om te lezen dat je zo tevreden bent! Groet, Team Henk Pen

Dit kan niet in 1 zin worden verwoord.

Er is veel miscommunicatie geweest van jullie en er is zonder ons medeweten door jullie voor een andere camper gekozen. Verder waren er punten zoals de deur van de camper die moeilijk dicht ging aan de binnenkant en vieze bekleding van de stoelen en banken. Zo erg dat we ze hebben afgedekt om er op te gaan zitten. Een ander punt was dat jullie aangeven dat de huurder een nieuwe camper mee krijgt. Nu kan het zijn dat dat door omstangheden niet lukt, maar comminuseer dat niet pas als huurder de camper terug brengt en hier opmerkingen over heeft. Tijdens onze vakantie tien we net de grens over waren werd aangegeven dat de motorolie moest worden ververst en later werd aangegeven dat Ad blue bij gevuld moest worden. Vooral dat laatste had voorkomen kunnen worden als er voordat wij de camper meekregen dit bij was gevuld. Al met al reden om toch nog eens goed na te denken of we volgend jaar weer bij Henk Pen huren en of we een aanbeveling doen in onze omgeving

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Han, Vervelend dat onze communicatie niet op het niveau is geweest dat wij nastreven. We nemen jullie feedback mee om dit punt te verbeteren. Het klopt dat wij elk jaar nieuwe campers en caravans inzetten, maar aan het eind van het seizoen kan het natuurlijk voorkomen dat er wat gebruikssporen zichtbaar zijn. Wat betreft de olie en AdBlue, deze vullen wij bij, maar rond de 3.500 km heb je kans dat je een eerste waarschuwing krijgt om zelf bij te vullen. Dus als je tijdens je reis veel kilometers maakt zul je ook zelf de AdBlue nog eens moeten bijvullen. We hopen jullie volgend jaar natuurlijk weer te zien, al was het alleen maar omdat wij morgen graag beter zijn dan vandaag. Dit willen wij jullie dan graag laten zien. Groet Team Henk Pen

goede service

we hebben onze camper gehuurd bij henk pen en dit is ons uitstekend bevallen. vooral de uitleg bij het ophalen en de vlotte afhandeling bij het terug brengen verliep soepel. we hebben een super vakantie gehad!

Hoi Jolanda, fijn om te horen dat je tevreden bent! Groet, Team Henk Pen

Heerlijke campertrip

Mooie nieuwe camper, complete uitleg.

Beste Gerard, Bedankt voor deze waardering! Groet, Team Henk Pen

Ik ben heel goed behandeld.

• Hoe beoordeelt u de communicatie vanuit Henk Pen?
  • Hoe beoordeelt u de snelheid waarmee u bent geholpen en de afspraak heeft plaatsgevonden?
  • Is de daadwerkelijke opdracht naar tevredenheid uitgevoerd? Ja

Hoi Bennie, fijn om te horen dat je tevreden bent! Groet, Team Henk Pen

Uitstekende nazorg en service na aankoop van StarCamp Magnum Air Force

Prima meegedacht en meegewerkt aan de aanschaf van een showroom-model StarCamp Magnum Air Force. Uitstekende nazorg en service na aankoop van de voortent.

• Hoe beoordeelt u de afhandeling van uw bestelling bij Allesvoormijnvakantie.nl?
  • Hoe beoordeelt u de service vanuit Allesvoormijnvakantie.nl?
  • Hoe beoordeelt u de gebruiksvriendelijkheid van Allesvoormijnvakantie.nl?

Wij hebben deze zomer voor het 2e jaar een caravan bij Henk Pen gehuurd. We zijn 3 weken op pad geweest met een splinternieuwe Tabbert Rossini 450e. Super fijne degelijke caravan. We zijn goed geholpen tijdens het ophalen, we konden de caravan zelfs een dag eerder ophalen. Helemaal top! Al met al voor herhaling vatbaar!

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Prima camper met goede voorwaarden

De camper en de voorwaarden waren prima. goed uitgeruste camper, nieuw materiaal. Niks op aan te merken en daarom hebben we voor henk pen gekozen. Nadeel vond ik (wat ik ook bij verhuur mondeling heb toegelicht) is het ontvangst. U moet zich voorstellen dat ik in 'vakantiestemming' de winkel betreed, thuis alles klaar heb staan om een welverdiende reis van 4 weken naar Noorwegen te maken.... En dat het éérste wat ik hoor is; 'hallo meneer, u heeft nog niet betaald hè, dat moeten we even nakijken!' Alles was keurig in orde van mijn kant en de collega vertelde daarna dat het om een andere man ging Had ik niet hoeven weten, maar toch... Vervolgens ging hij de camper uitleggen en tijdens onze vakantie hebben we nog veel moeten ontdekken aan de camper wat ons niet verteld is. Terwijl ik duidelijk heb aangegeven dat we voor het eerst met een camper op pad gingen. Afin, bij het inleveren van de camper hoorde ik dat vóór mijn huurperiode 2 medewerkers van Henk Pen met dié camper op pad zijn geweest. Was fijner geweest als 1 van de 2 ons had geholpen. Uiteindelijk duurde het bijna 2 uur voordat ik de camper mee kon nemen, omdat deze nog schoongemaakt moest worden tijdens de instructie. Je kan maar 1x een eerste indruk maken en die was bij het ophalen van de camper niet goed. Verder complimenten aan Luuk voor zijn manier van werken. Daar heb je een goeie aan

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Wij hebben een top vakantie gehad, er is alleen 1 minpuntje. Bij de caravan die wij mee hadden was er bij de randen kit onderuit gekomen, wat met het op de plaats zetten en opzetten van de voortent vervelend was. Ook was de buitenkant van de caravan niet schoon, wij hebben voor vertrek de ramen nog schoon gemaakt.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Was een luxe avontuurlijke ervaring samen !

We hebben een week lang kunnen genieten op 4 verschillende campings in Zuid Limburg, Duitsland en Luxemburg Dit was een mooie ervaring en zeker voor herhaling vatbaar

Prima service!

Waarschijnlijk door topdrukte verliep het administratief wat minder soepel.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Zeer teleurstellende afhandeling nadat we tot koop waren overgegaan.

Geen terugkoppeling, niet nakomen van gemaakte afspraken, zeer vervelend gesprek toen we uiteindelijk camper konden ophalen. Wederom niet nakomen van afspraken. Bij poging om bespreekbaar te maken, was het antwoord: dan laat je em toch staan. Als je al ruim een jaar wacht op aflevering, voelt dat niet als klantvriendelijk. Bij technische problemen tijdens vakantie (waar we langs de kant van de weg stonden) kregen we geen gehoor. Gelukkig wist de concurrent wel wat klantvriendelijkheid is en heeft ons kunnen helpen.

• Hoe beoordeel je de professionaliteit en vakbekwaamheid van Henk Pen?
  • In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?
  • Henk Pen is dé specialist in de camper- en caravanmarkt, ervaar je dat ook zo? Nee

Beste Linda, Er zijn hier inderdaad een aantal dingen fout gegaan, waarvoor nogmaals onze excuses. Wij hebben dit met jullie doorgenomen en jullie gecompenseerd voor het ongemak, waarna jullie aangaven tevreden te zijn. Groet, Team Henk Pen

Alles prima geregeld

Goede uitleg bij ophalen camper en ook de inname ging vlot. Prima camper.

Heerlijke camperreis gemaakt

De camper was helemaal in orde en het ophalen en wegbrengen ging soepel. We kregen goede uitleg. De communicatie vooraf was ook prettig. De facturering daarentegen was een drama; maar we begrepen dat dit door een externe partij werd gedaan en dat zij hier zelf ook veel last van hadden. Dit heeft de camper pret niet beïnvloed!!

Fijne Camper!

Camper is netjes afgeleverd door Luuk van Henk Pen. Hij heeft alle functionaliteiten van de camper op een rustige en duidelijke manier uitgelegd. Ook toen wij onderweg nog een vraag hadden werd deze snel beantwoord. We hadden er een inventaris pakket bij genomen, deze was van alle gemakken voorzien! Schoon en netjes. Gekozen voor een automaat deze reed zeer prettig, ook in de bergen geen probleem! Kortom we hebben een heerlijke zorgeloze vakantie gehad en waren van alle gemakken voorzien.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Goed service, uitstekende sfeer, mooi bedrijf. Moest wel 150 km rijden om een camper te huren maar was het zeker waard.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Prima caravan, fijne vakantie mee genoten

Caravan en bijgeleverde voortent, fietsendrager enz zijn prima bevallen. We misten wel een luifel aan de voortent. Als die er een volgende keer bij zit word het een 10.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Fijne nieuwe caravan, voor een redelijke prijs!

De administratie was een beetje rommelig, maar verder een super ervaring. Alle benodigdheden zaten bij de caravan. We kregen een nieuwe caravan mee. We hebben drie weken genoten van onze vakantie!

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Denken er met plezier aan terug, ook leermoment en beter inzicht in voor- en nadelen camper(en)

Nieuw ervaring voor ons, weg zoeken, Druk vanwege hoogseizoen (druk/vol). Steeds heel vroeg overnachting reserveren., minder spontaniteit mogelijk. Geen camperplek liefhebbers (vrachtwagenchauffeur gevoel, nauwelijks contacten). Liever op camping. Camper ok, compleet, uitstekende koelkast, goede warmwater voorziening (boiler). Lastig kook- en wasbak onder één afdekplaat- bij afwassen ook kookgedeelte nat/vies). Niet complete instructie (niet verteld: kentekenbewijs in zonneklep, wijze van vervangen/ aansluiten gasflessen, geen reserve flacon motorolie). Gemist: waterslang om drinkwater te tanken.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

kopen betalen maaar dan stopt het

nieuwe camper gekocht al direct was de afvoer van grijswater niet goed. Pas na tussenkomst van onze rechtsbijstand werd het verholpen. Na een eerste mooie reis kwamen er nog een aantal gebreken naar voren . Dit gemeld maar ze geven weer niet thiuis. We zullen helaas weer de recchtsbijstand moeten inschakelen .

• Hoe beoordeel je de professionaliteit en vakbekwaamheid van Henk Pen?
  • In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Uitstekend!

Uitstekende service. Goed contact. Mooie campers!

AANRADER

Wij hebben voor 1 maand een camper gehuurd en kregen een prachtige splinternieuwe mee. Alles prima geregeld en zeer klantvriendelijke medewerkers.