Een goed, vriendelijk en professioneel bedrijf

We zijn vriendelijk en professioneel geholpen bij de inruil van de caravan en de koop van de camper.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?
  • Henk Pen is dé specialist in de camper- en caravanmarkt, ervaar je dat ook zo? Ja

Beste Gerard, Bedankt voor deze positieve beoordeling! We wensen jullie veel mooie reizen toe met de nieuwe camper! Groet, team Henk Pen

Alles prima geregeld.

Beste Marcel, Bedankt voor je review! Groet, team Henk Pen

Goed ontvangen, prima begeleid en uitleg van de caravan. Top

Erg fijn geholpen en goed opgevangen. We hebben een camper ingeruild voor een (nieuwe) caravan. Helaas gaf de camper een storing toen wij hem uit de stalling wilden halen. Moest eerst voor reparatie naar de garage. Uiterst begripvol en de caravan werd netjes zonder dat we in de eerste instantie zonder camper mee konden nemen, afgeleverd.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Albert, Bedankt voor je positieve review! Fijn dat om te lezen dat jullie zo goed begeleid zijn. We wensen jullie veel plezier met jullie nieuwe caravan! Groet, team Henk Pen

Via top klantbeleving naar de ultieme vrijheid op wielen!

Zeer gastvrij, luisteren naar de klant, ontspannen sfeer en merkbaar gemotiveerd en vrolijk personeel. De 'vakantie-vibe' begint meteen al in de showroom bij Henk Pen. Mark Mink heeft ons op een kundige en enthousiaste manier onze eerste eigen camper verkocht. Van aankoop tot en met aflevering beleef je dat jij als klant ertoe doet. En dat de levertijd uiteindelijk langer was dan voorzien, deed daar niets aan af. En het was de dealer geenszins te verwijten. Waar ze bij Henk Pen wel invloed op hebben organiseren ze met klantbelang voor ogen. Het is geen gewone caravan of camper dealer, maar een recreatiebedrijf dat ingrediënten verkoopt waarmee klanten de optimale vakantiebeleving kunnen beleven. Top bedrijf!

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Robbert en Tamara, Wat leuk om jullie uitgebreide en positieve review te lezen! Bedankt! Onze klanten staan bij ons altijd hoog in het vaandel, goed om te horen dat dit ook jullie ervaring is geweest. We wensen jullie heel veel plezier met jullie nieuwe camper. Daarmee komt het vast goed om de ultieme vrijheid van kamperen te ervaren! Groet, team Henk Pen

Prima sfeer

Vriendelijke mensen met goede voorlichting.

Netjes, geduld en deskundig

hartelijke open benadering

Beste Tim, Bedankt voor deze positieve review! Groet, team Henk Pen

Superfijn en klantvriendelijk geholpen

Bij het inruilen van mijn camper en het kopen van een nieuwe caravan zijn wij uiterst professioneel en klantvriendelijk behandeld. Heel vriendelijk personeel in alle geledingen van het bedrijf en alles volgens afspraak gedaan.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Gerard, Bedankt voor je review! Fijn dat het zo goed bevallen is bij Henk Pen. We wensen jullie veel mooie reizen toe met jullie nieuwe caravan! Groet, team Henk Pen

Prima, persoonlijk en deskundig

Prima, persoonlijk en deskundig

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?
  • Henk Pen is dé specialist in de camper- en caravanmarkt, ervaar je dat ook zo? N.v.t.

Beste Anjo, Bedankt voor je goede beoordeling! Groet, team Henk Pen

Aankoop en aflevering zijn prettig verlopen

Aankoop en aflevering zijn prettig verlopen.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Gertjan, Bedankt voor deze positieve review! Veel plezier met jullie aankoop! Groet, team Henk Pen

Behulpzaam, duidelijkheid, snel en vriendelijk

Duidelijke uitleg, mee denkend. Men neemt de tijd voor de klant

Beste Eskes, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Groet, team Henk Pen

Netjes maar lange levertijd

We moesten wel heel erg lang wachten voordat de 2e hands camper geleverd werd. Later bleek dat er meer mankementen aan het voertuig waren. Hierover werd niet gecommuniceerd. Dit is een puntje van aandacht.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Rijn, Bedankt voor je review! We zullen je feedback meenemen om onze communicatie verder te blijven verbeteren. We wensen jullie veel plezier met jullie camper! Groet, team Henk Pen

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk bedrijf en een goede service. Maatschappelijk betrokken.

Beste Jan, Bedankt voor deze goede beoordeling! Groet, team Henk Pen

Prettig

Nemen de tijd....

Beste J., Bedankt voor deze mooie review! Groet, team Henk Pen

Vaak ben je een nummer. Hier ben je allemaal nummer 1. TOP.

Het bedrijf straalt rust uit. Niet pushen maar uitleg. Men neemt de tijd voor je. Een openbaring

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Bill, Bedankt voor deze fantastische beoordeling. We vinden het zeker belangrijk om onze klanten te voorzien van eerlijke en vakkundige informatie, dus fijn om te lezen dat dit zo gewaardeerd wordt! Groet, team Henk Pen

Wij zijn zeer tevreden over Henk Pen

We zijn bij Henk Pen vanaf de eerste minuut vriendelijk en professioneel benaderd. Onze buscamper zag er goed onderhouden uit. Ook van binnen zag de bus er keurig uit. We zijn zeer tevreden over hoe de medewerkers van Henk Pen ons als klant behandelen.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Wim, Bedankt voor jullie positieve waardering! Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn over Henk Pen. We wensen jullie veel mooie reizen toe met jullie buscamper! Groet, team Henk Pen

TOP

Wederom een camper bij Henk Pen gekocht. Zeer tevreden over de aflevering. In het verleden wat kleine “ dingetjes” gehad maar tot volle tevredenheid opgelost. Wij zijn erg blij met onze nieuwe camper.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Harm, Bedankt voor deze mooie review! Fijn dat de "dingetjes" goed zijn opgepakt en zijn opgelost. We wensen jullie mooie reizen toe met jullie nieuwe camper! Groet, team Henk Pen

Vriendelijke mensen bij Henk Pen

Mooie camper bij Henk Pen aangekocht

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Frank, Bedankt voor deze review! We wensen jullie veel plezier met de nieuwe camper! Groet, team Henk Pen

Vriendelijk en bevlogen oplevering.

Duidelijk en met verstand van zaken alle onderdelen aan ons uitgelegd. Op het gemak en geduld zijn alle opleveritems doorgenomen.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Barend, Bedankt voor deze positieve beoordeling! Fijn dat alles duidelijk is uitgelegd. We wensen jullie veel plezier met jullie aankoop! Groet, team Hen Pen

Prima deskundige verkoper

Enige opmerking is dat de mover hardware niet op de afgesproken plek zat. Was geen halszaak.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste David, Bedankt voor je review. We zullen je feedback over de hardware meenemen in ons overleg. We wensen je veel plezier met jullie aankoop! Groet, team Henk Pen

We kochten bij Henk Pen een nieuwe luifel. Bij het uitpakken bleek dat er drie stokken te weinig waren. Dit kenbaar gemaakt bij Mitchell, die ons met de verkoop geholpen heeft. Hij heeft er voor gezorgd dat die drie stokken bij ons afgeleverd werden. Petje af voor de goede service van Mitchell. Mitchell, bedankt.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Frans, Bedankt voor deze positieve review! Fijn om te lezen dat het probleem met de ontbrekende stokken zo goed is opgelost. We zullen de complimenten doorgeven aan Mitchell. Groet, team Henk Pen

Warm ontvangst en belangstelling

Helemaal happy met de eriba

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Ellie, Bedankt voor dit mooie cijfer! We wensen jullie veel plezier met jullie Eriba! Groet, team Henk Pen

goede combinatie van professionaliteit en vriendelijkheid

we hebben zin in onze vakantie met een caravan door goede uitleg en inspiratie.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Ellis, Bedankt voor deze fantastische beoordeling. Leuk om te horen dat we jullie vragen hebben kunnen beantwoorden en dat jullie geïnspireerd zijn geraakt. We wensen jullie een hele fijne vakantie met jullie caravan! Groet, team Henk Pen

Prima en genoeg tijd voor alles

Voldoende

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Kees, Bedankt voor je review en graag tot ziens bij Henk Pen! Groet, team Henk Pen

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

Wij hebben een camper gekocht bij Henk Pen. Zowel bij de verkoop als aflevering nam men volop de tijd voor ons. Erg klantvriendelijk.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste John, Bedankt voor de beoordeling, we stellen jullie mooie cijfer zeer op prijs. Fijn dat het zo goed bevallen is en we wensen jullie veel fantastische reizen toe met jullie nieuwe camper! Groet, team Henk Pen

Henk Pen is een prettig en deskundig bedrijf.

Hoewel we erg lang, ruim 2 jaar, op onze camper hebben moeten wachten, was het contact met Pen heel klantgericht en behulpzaam. Ook de ervaring met het onderhoud van de vorige camper is goed.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Boy, Gelukkig wordt het lange wachten beloond! Bedankt voor jullie positieve beoordeling en we wensen jullie heel veel prachtige reizen toe met jullie nieuwe camper! Groet, team Henk Pen