Een betere ervaring bestaat niet

Henk Pen is een fantastisch bedrijf, een voorbeeld voor de caravan branch. De mensen die er werken, top!

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?
  • Henk Pen is dé specialist in de camper- en caravanmarkt, ervaar je dat ook zo? Ja

Beste Rob, Bedankt voor deze geweldige beoordeling en je complimenten. Wat fijn dat jullie zo'n goede ervaring hebben gehad. Graag tot ziens! Groet, team Henk Pen

Goede communicatie en prima service !

Zeer klantvriendelijk bedrijf dat met je meedenkt en goede oplossingen wil. Daarnaast aflevering uitstekend en werd een week later gebeld door de firma Pen of alles naar wens was gegaan. Als kers een prima goodiebag !

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Harry, Bedankt voor deze fantastische review! Leuk om te horen dat onze goodiebag in de smaak is gevallen. Veel plezier met jullie aankoop en graag tot ziens! Groet, team Henk Pen

Prima in een woord.

We zijn goed geholpen bij de verkoop en bij de aflevering. Goede uitleg.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Wijnand, Bedankt voor deze mooie beoordeling. We wensen jullie veel plezier met jullie aankoop! Groet, team Henk Pen

Zeer slecht

Voor de aankoop van de caravan zijn ze zeer vriendelijk en behulpzaam goede ervaring. Maar aflevering en service kennen ze niet ben je aan je lot overgelaten. Aantal keren contract gehad over klachten reageren ze zeer slecht op en het contact stopt steeds moet je zelf weer contact opnemen. Rij aub een paar kilometer verder naar Winterswijk en trap niet in de mooie verkoop praatjes voor dat je het weet heb je slapeloze nachten en ben je spaarcenten kwijt.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?
  • Henk Pen is dé specialist in de camper- en caravanmarkt, ervaar je dat ook zo? Nee

Iedereen nam de tijd voor ons. Prettig om hier klant te zijn.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Lydia, Bedankt voor je review! Fijn dat het jullie zo goed bevallen is. Groet, team Henk Pen

Uitstekend bevallen.

Uitstekend bevallen, voor herhaling vatbaar.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Jos, Fijn dat het huren zo goed bevallen is en bedankt voor je review! Graag tot ziens! Groet, team Henk Pen

Perfect.

Mooie nieuwe caravans, naar de wens van de klant. Compleet

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste EG, Fijn dat alles naar wens was en bedankt voor je beoordeling! Groet, team Henk Pen

Prima start van de vakantie

Zeer behulpzaam bij het reserverenen dito uitleg van de camper bij het ophalen.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste B, Bedankt voor deze positieve beoordeling! We hopen dat jullie een mooie vakantie hebben gehad! Groet, team Henk Pen

Prima camper ,goed afgeleverd

Het rijden in de camper van Henk Pen is prima. Bij problemen kun je n qr code scannen, en op zoek gaan naar de oplossing. Gelukkig hadden we dit niet nodig. Omdat we zelf nog kampeerspullen hebben, waren we geen extra uitrusting nodig. Meer dan voldoende opberg ruimte. Koelkast wat klein, en deur krap te openen. Gasfornuis niet helemaal schoon. Verder prima vakantie gehad met de camper.Top.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Eddy, Bedankt voor jullie goede beoordeling en voor het doorgeven van jullie feedback. We zullen er extra op letten dat alles goed wordt schoongemaakt. We hopen jullie in de toekomst weer terug te zien! Groet, team Henk Pen

Prima bedrijf voor het huren van een camper.

Geen enkele verrassing achteraf.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Bert, Bedankt voor deze fantastische beoordeling! Graag tot ziens! Groet, team Henk Pen

Wij hebben het als zeer goed ervaren om bij Henk Pen een camper te huren

Wij hebben dit zomer een mooie camper gehuurd en we zijn 5 weken door Scandinavië rondgetrokken. Helaas hebben we een ongelukje met de buitenspiegel gehad, maar dit werd allemaal erg goed opgelost. Zeer vriendelijk personeel (Luuk van de afdeling verhuur). Voor vertrek werd alles goed uitgelegd. Wij komen zeker terug!

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Monique en Michel, Bedankt voor jullie 10! Vijf weken door Scandinavië rondreizen klinkt echt als een droomvakantie! Als jullie het leuk vinden om een reisfoto te delen, mag je die sturen naar [email protected]. We kijken uit naar jullie terugkomst! Groet, team Henk Pen

Prettige ervaring

Beste Jan, Bedankt voor dit mooie cijfer! Groet, team Henk Pen

Goed geregeld

Beste Remco, Bedankt voor deze goede beoordeling! Groet, team Henk Pen

Prima geregeld

Alles was weer prima geregeld net zoals voorgaande jaren. Top

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Rene, Bedankt voor dit mooie cijfer! We hopen jullie ook volgend jaar weer terug te zien! Groet, team Henk Pen

Iedereen bij Henk Pen neemt alle tijd om je te helpen

Zo wel bij aankoop als bij aflevering nemen ze alle tijd voor je! Geen haastklus.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Gijs, Bedankt voor deze mooie beoordeling! We wensen jullie veel kampeerplezier met jullie nieuwe aankoop. Groet, team Henk Pen

Service schroomt nog wat aan

Vorig jaar oktober bij pen een geweldig mooie camper gekocht ,,in de eerste week dat wij weg gingen ,pomp doorgebrand ,kan gebeuren ,afspraak gemaakt voor maart het jaar erop ,had namelijk de camper geschorst ,in maart terug naar pen niet alleen de pomp maar ook de EBL was stuk ,dus noodoplossing dat we toch weg konden afspraak gemaakt voor juli ,toen werd de EBL eruit gehaald en opgestuurd ,hadden geen andere EBL voor mij bijna 7 weken de hele zomer vakantie de camper niet kunnen gebruiken ,dat vind toch wel een kwalijke zaak ,dat zo,n bedrijf als pen nog geen revisie EBL er heeft liggen ,heb tenslotte bijna 1500€ betaald voor garantie en onderhoud pakket ,dus mijn zomer vakantie is letterlijk in het water gevallen ,maar achteraf nog geen sorry of excuus ,wil er wel bij zeggen dat we netjes te woord zijn gestaan

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?
  • Henk Pen is dé specialist in de camper- en caravanmarkt, ervaar je dat ook zo? N.v.t.

Beste John, Wij vinden het vervelend dat e.e.a. niet aan uw verwachting heeft voldaan. Dus bij deze alsnog een excuses voor die kant van het verhaal. Het verandert echter niet veel aan wat we voor u hadden kunnen doen. Er zijn heel veel verschillende EBL's. Om deze allemaal op voorraad te houden, enkel voor noodgevallen, is voor ons (economisch) helaas niet haalbaar. En op dat moment zijn wij overgeleverd aan de levertijden van onze leveranciers. Dat u de camper met een onderhoud- en garantiepakket heeft afgenomen was in dit geval een goede zet waardoor we alles kosteloos voor u hebben kunnen oplossen. Vriendelijke groet Team Aftersales

Voor het eerst een caravan gehuurd. Alles was prima verzorgd door Henk Pen! leuke vakantie gehad!

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Bas, Goed om te horen dat jullie een leuke vakantie hebben gehad en bedankt voor dit mooie cijfer. Graag tot ziens! Groet, team Henk Pen

Prettige en vertrouwenwekkende omgang

Als ik al punten voor verbetering zou kunen aangeven dan deze: De bandenspanning was niet gelijk tussen links en rechts. In de nwe caravan zat een grote zwarte magneetstikker geplakt ter reclame... De stekker van de caravan is bijna niet aan te sluiten op de doos van de auto terwijl mijn foetsdrager stekker zonder moeite door mijzelf is te plaatsen. Evenzo problemen bij het ontkoppelen van de caravanstekker. Drie stekkerdozen in de caravan vinden wij te weinig. Voor ons was het beter geweest daarop te wijzen.

• Hoe beoordeel je de professionaliteit en vakbekwaamheid van Henk Pen? N.v.t.
  • In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste B.F.J, Bedankt voor deze mooie beoordeling en de verbeterpunten. We zullen je feedback zeker meenemen om onszelf verder te blijven verbeteren. Veel kampeerplezier met de nieuwe caravan! Groet, team Henk Pen

Tevreden klant, super geholpen door ervaren personeel.

Zeer tevreden met de service, de aflevering was top en de verkoper Frank heeft ons geweldig geholpen met de aankoop van de caravan. Van ons krijgen jullie een dikke voldoende.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste A. Vreugdenhil, Bedankt voor deze mooie beoordeling en wat fijn dat jullie zo tevreden zijn! We zullen de complimenten aan Frank doorgeven. Geniet van jullie nieuwe caravan! Groet, team Henk Pen

De klantenbinding ontbreekt

Het veruurproces verloopt volledig digitaal. Geen probleem natuurlijk, maar daardoor is e.e.a. wel wat afstandelijk. Waar het mis gaat is als je wat speciale wensen hebt. Wij wilden de caravan wat eerder ophalen. Dat was geen probleem, maar er zou dan geen tijd zijn voor een uitgebreide uitleg. Ook geen probleem, want wij hebben ervaring met caravans. Toch had ik, nadat we de caravan in ontvangst hadden genomen, nog wel een vraag. Immers, de ene caravan is de andere niet. Toen bleek dat bellen om deze vraag te stellen niet de bedoeling was. Ik werd eenvoudigweg afgewimpeld. Als laatste moesten wij betalen voor schade die niet door ons is veroorzaakt, simpelweg omdat we dat pas bij het inleveren meldden (naast schade die we wel hebben veroorzaakt). Zwart-wit gezien terecht, maar een beetje klantvriendlijke ondernemer zou ons het voordeel van de twijfel hebben gegeven. Wij denken eraan om een camper of caravan aan te gaan schaffen. Maar dus waarschijnlijk niet bij Henk Pen.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Martijn, Wat jammer van deze onvoldoende beoordeling. We hebben ons best gedaan om aan al jullie wensen te voldoen. Eerder ophalen was er hier één van. Helaas was er door jullie wens geen tijd voor enige uitleg bij de caravan. Daar waren jullie ook mee akkoord gegaan. Het is dan ook vervelend te horen, dat jullie alsnog een aantal vragen beantwoord hadden willen zien over de caravan. Op het originele uitgiftetijdstip hadden we hier alle tijd voor gehad. Op andere momenten hebben we hier helaas geen personeel voor beschikbaar (dus ook niet telefonisch). In het geval van schade zijn we helaas letterlijk door schade en schande wijzer geworden. We vragen al onze huurders in al onze communicatie om schade op voorhand te melden. In jullie geval is dat niet gedaan. Gebeurt dit niet, dan is een simpel: ‘dit hebben wij niet veroorzaakt’, helaas niet voldoende. Er zijn simpelweg te veel klanten die hier misbruik van maken en allemaal graag ‘het voordeel van de twijfel’ willen. Jammer dat jullie ervaring niet optimaal was. We wensen jullie in de toekomst veel kampeerplezier! Groet, team Henk Pen

Nette service

We hebben een fijne caravan kunnen huren inclusief inventaris. Het afhalen en retour brengen was zeer goed geregeld en er is samen gekeken naar een oplossing bij een onverwachte schade. Fijne communicatie en super service!

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Frederike, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat het jullie zo goed bevallen is. We hopen jullie in de toekomst nog eens terug te zien! Groet, team Henk Pen

Vanaf de reservering tot het inleveren van de caravan prima geregeld

Het hele traject van aanvraag tot aan het inleveren is uitstekend geregeld. Dit is de 4e keer dat ik bij jullie huur en alle keren heb ik kwalitatief uitstekende caravans mee gehad. Ook even een "pluim op de hoed" van de heren die de caravan meegeven en weer innemen. Zij bieden een uitstekende service en alles gaat zeer relaxt op z'n Twents.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Marcel, Goed om te horen! We zullen de 'pluim op de hoed' doorgeven. Bedankt voor deze beoordeling en graag tot ziens voor de vijfde keer huren! Groet, team Henk Pen

Zeer positief

Beste Bert, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groet, team Henk Pen

Goede afwerking, goede informatie.

Het contact was prettig. Snelle afwikkeling, goede informatie.

Beste Jan, Bedankt voor dit mooie cijfer! Groet, team Henk Pen

prima geholpen

Prima bedrijf, klantvriendelijk en meedenkend.

Beste Wim, Bedankt voor deze positieve waardering! Groet, team Henk Pen