Super Klantvriendelijk met goede service

Ik had bij deze shop een compleet setje (Souvide Stick, vacumeerapparaat en waterbak) besteld en ontvangen. Na enige tijd was er een probleem met de stick. 's Avonds een melding gemaakt via hun site en de volgende ochtend vroeg ontving ik al een reactie. Nadat ik verdere tekst en uitleg heb gegeven werd er direct een voorstel gedaan om het op te lossen op een manier die het beste voor mij paste. Waar vind je deze service nog?

Uitstekende klantenservice

Snelle klantenservice, snelle reactie, vriendelijk, denken mee, geen robots. Heel fijn!

Uitstekend advies, mooi product tegen concurrerende prijs. Snelle levering!

Was al bekend met het fenomeen slow-cooker, maar las op diverse culinaire blogs over de nieuwe tegenhanger, de electronische snelkoker. Ik twijfelde tussen de crock-pot express en de Instant Pot. Sousvidekenner gebeld en zij hebben de Instant Pot geadviseerd wat een uitstekend advies bleek. Ben zeer tevreden over het apparaat!

Fantastische service!!

Fantastisch geholpen per mail en toen bleek dat de diverse tips niet hielpen, kreeg ik een nieuwe binnenpan voor mijn Instant Pot

Alles voor de klant

Eerlijk en heel erg klantvriendelijk

Absolutely fantastic experience

I recently bought my first Instant Pot from Sousvidekenner.nl and I must say I am really impressed. Before my purchase I emailed them to ask about the manual and if shipping to Germany was Okay. The emailed back in the very same day. Then I ordered my Instant Pot, it was at my front door in 2 days. (And I live in no man's land Germany). As an expat American living in Europe this kind of customer service is unheard of and greatly appreciated! Top notch business in my eyes. Thank you Thank You Thank You! Happy Cooking!

Na telefonisch contact te hebben gehad hebben ze direct aan mijn bestelling gewerkt. Goede informatie en goede service. Drone kwam op afgesproken datum binnen in goede staat en netjes verpakt. Complement voor het personeel van dronekenners.

goede kwaliteit met telange levertijden

artikelen van zeer goede kwaliteit leveringstermijn moet beter

Beste Ilse, we vinden het jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent. Helaas heeft DPD hier voor de vertraging gezorgd. Wij hebben namelijk je bestelling 2 uur na betaling al aangeboden en je hebt hiervan ook bericht via de track & trace link van DPD. Wij verzenden 6 dagen per week (op zondag t/m vrijdag) en uw bestelling had normaliter ook de volgende dag (vrijdag, of desnoods zaterdag) afgeleverd moeten worden. De zending was op 27-05 om 17:29 uur als "in transit". Dezelfde dag nog dus, zoals u kunt zien in uw track & trace link: https://tracking.dpd.de/status/en_GB/parcel/05218974344054). Helaas heeft het daarna maar liefst 4 dagen geduurd tot het in hun parcel centre bij jou in de buurt was aangekomen, en nog één dag om het bij je thuis af te leveren. Het is helaas voor ons bijna niet te doen om alle zendingen dagelijks handmatig te controleren op vertraging en we vertrouwen op de betrouwbaarheid van de vervoerder (want het gaat in 99% van de gevallen gewoon goed) of een seintje van de klant wanneer er vertraging optreedt. Hoewel we aan vertraging in de praktijk meestal helaas weinig kunnen doen, zullen we altijd ons best doen om een oplossing te vinden, indien mogelijk (bv door het pakket opnieuw aan te bieden als blijkt dat deze vermist is geraakt). We zijn dagelijks van 10 tot 17u erg goed bereikbaar via telefoon of e-mail. Helaas hebben we in dit geval geen melding gehad tot we deze review ontvingen, en dat betreuren we ten zeerste omdat wij er alles aan hebben gedaan om uw pakketje op tijd bij u te krijgen en de vertraging ontstond bij de vervoerder. We hopen dat deze uitleg heeft geholpen en hopelijk zien we u nog eens terug!> Met vriendelijke groet, het Kenners team.

heerlijk, geen angst om de biefstuk te verprutsen

eenvoudig gebruik, redelijk makkelijk op te bergen (verwarmingsonderkant kan "in" de bak). Wel even in de gaten houden qua starttijd

Goede website en snelle levering

Keurig verpakt en snel

Uitgebreid assortiment, voor een redelijke prijs

Ik was op zoek naar wat accessoires voor mijn drone. Ik kon alles hier vinden voor een schappelijke prijs.

Goede informatie, vlotte levering

Had vóór de bestelling nog wat vragen, die via email vlot werden beantwoord. Definitieve bestelling werd correct en vlot afgeleverd.

Goede service snelle levering!

Betrouwbare en goede web shop!

Probleemloze bestelling en snelle levering.

Specifiek aanbod, snel geleverd

Betrouwbaar, beperkt assortiment

Fijne zaak, voor zover ze de producten op voorraad hebben. De planning omtrent verwachte artikelen is nl. minder goed. Er werd mij echter een prima alternatief geboden en daar ben ik zeer tevreden mee. Twee punten nog: Sousvidekenner zou m.i. best wat aan acties mogen doen, al is het maar met gebruikte en goed bevonden artikelen. Ten tweede is het assortiment tamelijk klein, vooral wat accessoires betreft. Dat val nog een wereld te winnen.

perfecte levering

Perfecte levering en info

Sous vide waterreservoir en gewichten gekocht. Alles was prima ingepakt. Vriendelijke klanten service. Ik beveel deze site aan.

Snel en goed ontvangen

Heb probes voor mijn besteld. Prijs was goed. Werd snel geleverd.

Keurige en snelle service zoals beloofd

Product van hoge kwaliteit, goed verpakt en met een snelle levering.

Nieuwe techniek geleerd

Leuk om mee bezig te zijn en je de techniek eigen te maken. Kookboek over Sous Vide, is ondersteunend met leuke recepten.

Overzichtelijke site, groot assortiment

Ik had een bestelling gedaan en hierop zat veel levertijd. Ik kreeg bericht dat hier ook een goede vervanger voor was, die veel sneller leverbaar was. Ik had hier nog enkele vragen over, die snel werden beantwoordt. Goede ervaring met de site en vriendelijke personeel. Zeker aan te bevelen.

Good overall

The pot came in good condition once in stock. It had not been clear to me that it was not in stock when I ordered hence 4 stars, otherwise all good.

Perfecte service.

Snel geleverd, ben heel tevreden.

Helemaal blij!

Het bestelde artikel snel en zonder problemen ontvangen. Ben er meteen mee aan de slag gegaan en gebruik het nu regelmatig.