Geweldig apparaat!

Ik ben dol op mijn Instantpot, ik was altijd bang om een traditionele snelkookpan te gebruiken, maar met de Instantpot mijn probleem was opgelost! Het is zo gemakkelijk en veilig om te gebruiken, Ik heb al veel gerechten gemaakt en worden ze altijd zo lekker en het beste is hoe snel het eten klaar wordt. Ik raad deze pan 100% aan!

Een glazen deksel voor mijn instant pot besteld, volgende dag al in huis!!! Top

Instant Pot besteld, daarna nog wat toebehoren. Snelle, correcte levering.

Uitstekende service, betrouwbare business partner

Ook als er vertraging dreigt zorgt dit bedrijf dat er tijdig geleverd wordt. Een bedrijf om op te kunnen vertrouwen.

Robuust apparaat, degelijk uitgevoerd en doet wat hij moet doen

Vlotte levering volgens afspraak. Moet nog een en ander uit proberen maar instantpot werkt goed en doet wat hij doen moet. Jammer dat de gebruiksaanwijzing alleen in het engels is maar via deepl vertaalprogramma toch een redelijke vertaling gekregen.

Super snel prima product

Zondag besteld en dinsdag geleverd. Stevig verpakt. Geen poespas gewoon goed.

Sehr zufrieden

Ich bin mit dem Produkt und der sehr schnellen Lieferung durchweg zufrieden. Der Preis war auch unschlagbar!

Zeer goede prijs kwaliteit

Snelle levering Kwalitatieve producten Top!

Goede investering

Mooie kwaliteit, goede bezorging Met stekker voor België Gemakkelijk in gebruik De binnen pot is inox dus enorm makkelijk te reinigen Het werkt snel , het toestel is heel snel op temperatuur wat enorm leuk is . Blij met deze aankoop

ik mis goede en eenvoudige recepten voor de slow cooker

de app is moeilijk toegankelijk voor mij

Snelle levering!

Snelle levering tegen een eerlijke prijs.

Top! Snelle levering

Erg blij met deze winkel. Goede en snelle levering. Ik shop graag nog een volgende keer!

Quick and helpful customer service

The payment with "sofort" didn't work very smoothly, but the customer service solved the problem very quickly.

Alles perfect in orde

Alles op tijd na vlotte bestelling en levering

vlugge levering

product wat ik heb besteld is ideaal voor mij

Super geholpen.

Mijn paniek dat ik mijn pan niet meer kon gebruiken hebben jullie het superieur opgelost. Dank u allen.

Good product

good product

Alles prima Dus gerust hier bestellen is niets mis mee

gewoon goed

Alle nodige info op één plaats

Deze site is een goudschat voor elke beginnende drone piloot.

fantastische oplossing om heerlijke maaltijden eenvoudig te maken

Prima machine gekocht en goed geleverd. machine voldoet aan alle verwachtingen en is super om mee te werken

Overzichtelijke site

Goede kwaliteit en makkelijk in gebruik, top

Goede snelle service

Mooie potten en genoeg keuze voor hulpmiddelen. Service is goed en snel. Je krijgt na een vraag redelijk snel en vriendelijk antwoord. Dus zeer tevreden

Makkelijk bestellen

Vinden en bestellen ging makkelijk. Z3ker als je een bericht krijgt dat het artikel weer leverbaar is. Verzending met DHL minder blij mee.

Weer vlekkeloos verlopen levering met duidelijke communicatie.

Was zoals een paar keer eerder naar de goed werkende en duidelijke website van souvidekenner.nl gegaan omdat ik op korte termijn folie nodig had die makkelijk te vinden was met duidelijke omschrijving en de zekerheid dat het op voorraad zou zijn. In beveiligde omgeving bestelling geplaatst en betaald. Via mail ook weer onmiddellijk bevestiging gekregen van bestelling en belofte van snelle levering. Volgende dag al mail met track en trace en zelfde avond al gezien dat het al onderweg was. De dag hierna al keurig volgens verwachting van DHL binnen beloofde termijn bezorgd door nette vriendelijke bezorgster. Precies wat ik besteld had goed verpakt in huis dat noem ik nu web winkelen zoals het moest zijn.