Mijn pakket is nog steeds niet toegekomen

De instant pot is ergens zoekgeraakt. Ik contacteerde de klantendienst, die een onderzoek zou starten, maar tot dusver heb ik nog steeds niets vernomen... Ik vermoed dat Sousvidekenner er niets aan kan doen en dat het probleem bij PostNL ligt, maar als klant maakt dat geen verschil wanneer je wel betaald hebt, maar niks ontvangt.

Levertijd na gekomen.

Sneller afgevoerd als afgesproken levertijd.

Voor herhaling vatbaar

Het artikel was goed verpakt en snel geleverd.

Prima de lux

Goede service,kortom aanbeveling.

Goede keuze webwinkel

Mijn bestellingen bij Instantpot is goed verlopen, binnen 24 uur geleverd via post.nl, op de hoogte gehouden van verzending via email, track en tracé code om pakket te volgen, aantrekkelijke prijzen, goede artikelen. Beveel deze webwinkel aan.

Goede prijs/kwaliteits verhouding

Goede prijs/kwaliteits verhouding en vandaag besteld voor 22.00 uur idd de volgende dag in huis.

Niks mis mee

Keurig geregeld.

Snelle levering, heel blij met de instant pot!

Instant pot pro crisp besteld en die was de volgende dag geleverd! Fantastisch apparaat! Je moet je er even in verdiepen, maar dan kan je wel lekkere, bijzondere en gezonde gerechten maken! Aanrader dus

Zeker een aanrader.

Gemakkelijk winkelen, afrekenen EN goed bezorgd!!

En duidelijke site.

Vlot en correct

Materialen snel gevonden op de site en vlot geleverd

Perfect!

Super, snelle levering en het product (koffer) voldoet boven verwachting gezien de prijs-kwaliteit verhouding.

Vlugge levering, prima service, degelijke kwaliteit

In de namiddag besteld en de volgende voormiddag al ontvangen, door een vriendelijke koerier medewerker. Product in uitstekende staat afgeleverd. Prijs - kwaliteit zeker een aanrader. Je wordt gedurende het ganse traject van verzending tot aflevering op de hoogte gehouden.

keurig en snel geleverd

2 x wat besteld en iedere keer keurig geleverd

Veel kennis maar helaas komt het niet alles na

Op zich heb ik goed ervaringen met dronekenner. Herman is een kenner met een grote K. Alleen voor 2200 besteld morgen is huis hebben ze niet waar gemaakt! Omdat mijn huidige Drone de geest gaf dacht ik even " snel " toch een mini 3 er bij te bestellen. Helaas kwam deze dus TE LAAT en nog een dag later als beloofd. Hierdoor moest ik elders een drone lenen.. Ik kreeg als antwoord dat het druk was. Met alle respect daar heb ik geen boodschap aan. Dan moet je daar niet mee adverteren.

Verkeerde bestelling snel verwerkt. Keurig geld terug.

Rundum perfekt!

Schnelle Lieferung, sehr zuverlässig, Artikel wie beschrieben und sehr umweltfreundlich ohne viel zusätzliches Verpackungsmaterial versendet - ich bin begeistert!!! Vielen Dank!

snelle levering, mooie accessoires voor je instant pot.

Goed, snelle levering en mooie stoommandjes van Ziva. Het is bij 4 sterren gebleven, omdat een goede gebruiksaanwijzing mist bij de stapelbare stomer mandjes. Inmiddels ben ik erachter dat ook in de stapelbare mandjes water gebruikt moet worden bij aardappelen, groenten, rijst enz. Het kan zonder, maar met water een beter resultaat.

Schnelle Lieferung, gute Verpackung, einwandfreie Ware

Ich liebe meinen neuen (und ersten) Instant Pot, vielen Dank!

Goed geïnformeerde en bereikbare helpdesk; snelle levering

Na een enorme deceptie bij een andere leverancier is Dronekenner een verademing!

Goede snelle betrouwbare service

Ik had gaspatronen besteld, waren binnen een dag aangekomen waarom het etentje een feestje werd!

Absoluter Top-Shop

Super coolen Job gemacht Immer wieder gerne

Prima service en prima product

Zeer snelle verzending en het artikel voldoet helemaal aan de verwachting.

uitstekend

Fijne sousvide zakken voor niet al te veel geld en snel geleverd.

Goede, snelle service!

Het product werd na een kleine miscommunicatie heel snel verstuurd. Het kwam helaas stuk aan, maar ik hoefde niets te doen en er werd een nieuw product opgestuurd. Heel erg fijn! Hierdoor een leuk vaderdagcadeau van onze dochter voor mijn man. Ik ga hier zeker vaker bestellen!