Perfect service en snelle levering.

Het geleverde artikel voldoet helemaal aan de verwachtingen en de levering ging snel en zoals afgesproken.

Eén van de bestelde producten was niet op voorraad. Vermits ik het product dringend nodig had, werd mij na correct en snel mailverkeer door de klantendienst een alternatief aangeboden. Daags nadien heb ik mijn volledig bestelling ontvangen.

Buitengewoon goed

Na een vlotte bestelling bleef het eerst stil. Geen bevestiging of iets en telefonisch was men onbereikbaar. Daaropvolgend een mail gestuurd, die vrijwel direct werd beantwoord. Na wat uitgezocht te hebben, werd de conclusie getrokken dat er ergens iets heel erg verkeerd was gegaan. Deels door een communicatie fout en deels door onderbezetting door corona, wat ik overigens goed kan begrijpen. Het werd direct opgepakt, recht gezet en binnen 24uur, had ik mijn bestelde product in huis. Ik kan alleen maar zeggen; Top!!

netjes verpakt, snel verzonden

Lensje besteld voor de Mavic Air 2. Ging lekker gemakkelijk en werd dezelfde dag verzonden. De volgende dag in huis. Goed verpakt, prima allemaal

correcte, snelle levering

goede product op afgesproken moment geleverd

Snel en correct

Verassend snelle levering en alle bestelde artikelen waren gelijktijdig leverbaar en solide verpakt.

Voldoende keuze aan accesoires

Goede servic

Filterset een aanwinst voor de video opnames

Kleine veilige opbergbox, makkelijk mee te nemen. Mijn eerste vluchten zien er aannemelijk beter uit, vooral in de lucht en wolken partijen.

perfekt

Perfekt

Goede aankoop

Mooie stevige drone koffer. Snelle levering.

Sehr gut

Sehr gut

Volgende dag in huis

Bestelde onderdelen waren de volgende dag in huis, prima updates over de verzending

Very good, thank you.

Very good, thank you.

Prima product, snel en goed verpakt geleverd

Prima, snel geleverd.

Duidelijk, snel en goede bezorging,

Makkelijk en duidelijk iets bestellen, bij dronekenners.nl Zeer snelle levering,, goed bezig,,

Prima webshop, is mijn vaste adres als het om vacuümzakken gaat. Altijd snel geleverd en zonder problemen.

Schnelle Lieferung und sehr guter Preis

Alles reibungslos und unkompliziert gelaufen. Top, gerne wieder.

Fantastisch!

In het weekend besteld en maandags al bezorgd!

Na bestelling heel snel geleverd, perfecte verpakking

Zeer snelle en correcte levering

Zeer snelle en correcte levering

Prima en snel geleverd. Tip: bijverkopen! Bedacht me later pas dat ik nog wat andere dingen ‘nodig had’.

Goede website. Snelle levering

Website is klantvriendelijk en artikel dus makkelijk te bestellen. Snelle afwikkeling/levering.

Prettige ervaring met de sousvide kenner.

Ik heb telefonisch een aantal vragen gehad over de Sous Vide die op een goede manier werden beantwoord door medewerker, waar na ik direct zonder twijfel een set heb besteld waar ik tot op de dag vandaag geen spijt van heb.

Snelle levering, snelle reactie klantenservice

2 producten besteld, dat ook nog eens tijdens de feestdagen. Volgende dag al ontvangen. Ook snelle reactie en hulp van de klantenservice. Tevreden!

Snel geleverd en een goed product

Makkelijk in gebruik