Supersnelle levering en goede kwalitatieve accutas! Helemaal top!

Zeer positief over de service en kwaliteit van de accutas!

snel en goed

goed verpakt, snelle verzending

sehr schnelle und einwandfreie Zusendung

sehr schnelle und einwandfreie Zusendung

Beloftevol

Nog maar 2 maal uitgeprobeerd, telkens met goed resultaat. Ken nog niet alle mogelijkheden, dus kan geen goed oordeel geven.

Belofte maakt schuld!!

Ik zal mijn ervaring hoe ik het heb ervaren duidelijk verwoorden.Allereerst is het voor mij heel belangrijk (als je werkt)dat als er duidelijk wordt gezegd (belooft zelfs).Zodra het product in voorraad is en dat kunt u duidelijk zien bovenaan het artikel, en het wordt voor 16 uur besteld,dan heeft u hét de volgende dag in huis.En ik had namelijk een DJI mini 2 fly more combo besteld,en er stond bij gratis tot (een datum waar ik ver onder zat). Dat je er een set vleugels met schroeven draaier en een doosje om je propellers in te bewaren (ter waarde van 23,95) Nou mooi dacht ik dus ik bestel de drone en automatisch kwam het setje erbij voor o euro.Maar nou komt het ga ik naar bestellen en betalen wordt er opeens vernoemd dat het setje propellers en doosje niet meer voorradig was,en dat het dus automatisch bij het afrekenen er weer werd afgetrokken.Ik contact opgenomen met de mededeling dan doen jullie er maar wat anders bij?.Dus ik had het op Donderdag besteld en één dag verlof op genomen,,want ik moest er namelijk zelf voor tekenen stond erbij.Nou Vrijdag niks, Zaterdag niks (terwijl er op Zaterdag wordt bezorgd) Mooie service,ik nog even op de site rondgeneusd.staat daar gewoon het zelfde propellers setje te koop voor 13,25 ,en ook nog eens het doosje kon je appart erbij kopen ook iets in die prijs (dat klopte precies kwam op 23,25,of iets meer)Dus het was gewoon vooraardig? Ik dacht gelijk ik neem contact met Post NL op en zeg ze dat ze het niet meer bij mij hoeven te bezorgen (want deze mensen wisten dat ik 2 dagen na mijn verjaardag mijn drone was kwijtgeraakt)De Mini 2 net 1 maand oud Maar wat moet je dan doen ook nog eens de kosten betalen voor het terugsturen!! BELACHELIJK GEWOON!En ik was afgelopen Maandag op mijn werk en het pakketje werdt zonder problemen bij de buren afgeleverd En ik moest persoonlijk er toch voor tekenen? Voor het zelfde geld weg drone Oja wat hebben ze mij gegeven een setje propellers (zonder het belangrijkste het doosje waar ze in horen

Beste Willem, We vinden het jammer om te horen dat je zo teleurgesteld bent. Helaas zien we dat je inderdaad dat case niet hebt ontvangen. We zullen onderzoeken waar het mis is gegaan en ervoor zorgen dat dat niet meer kan gebeuren. We sturen je vandaag nog de beloofde case toe. Onze excuses dat het mis is gegaan. Belofte maakt inderdaad schuld en tot onze spijt was het zo enorm druk in ons magazijn die dag dat je bestelling om 16.00 uur helaas niet meer om 22.00 gereed was voor de vervoerder om mee te nemen. We hebben ons magazijn hier uiteraard op aangesproken, maar er was sprake van overmacht en helaas worden we daar niet altijd pro-actief over geïnformeerd. Soms is dat ook niet mogelijk omdat het in de avonduren (buiten onze werktijden) gebeurd. De volgende dag is je order opgehaald door PostNL en je ziet in de track & trace dat de dag daarop een poging is gedaan om af te leveren, maar dat was een zaterdag en het afleveradres was een bedrijf dat was gesloten (zie de "gesloten verklaring" van PostNL in de track & trace). Dat laatste was ons helaas niet bekend. Door deze samenloop van omstandigheden en het weekend kon het helaas pas op maandag afgeleverd worden. Onze welgemeende excuses hiervoor. Dit was natuurlijk niet de bedoeling maar we hebben het helaas niet altijd in de hand en soms gaan dingen gewoon fout of maken mensen fouten. Gelukkig komen we in 99% van alle gevallen onze belofte gewoon na en dat lees je ook wel in de reviews. We zijn sterk afhankelijk van automatiseringen en de prestaties van vervoerders. Het is in de praktijk erg lastig om alle bestellingen in de gaten te houden want de vervoerders communiceren niet altijd even accuraat. Bovendien is een dure drone onderweg die we niet zomaar even alvast opnieuw kunnen sturen als er iets mis gaat, wat we meestal wel gewoon doen. Hierdoor is het helaas soms onmogelijk voor ons om adequaat te reageren op problemen bij derden, maar we doen er alles aan om dat te beperken en investeren veel in IT om dat mogelijk te maken. We staan op werkdagen van 10.00 tot 17.00 uur klaar voor onze klanten. Je eerste ticket (vóór de bestelling en over een ander onderwerp) hebben we binnen 30 minuten uitgebreid beantwoord, en zo snel reageren we ook op leverproblemen. We doen ons best voor onze klanten, en problemen lossen we altijd zo goed en zo snel mogelijk op, maar helaas lukt dat niet altijd op tijd. We zullen vandaag de case nasturen. Nogmaals onze excuses voor de vertraging rond je levering en enig ongemak. Met vriendelijke groeten, het DroneKenner team

Snelle levering, mooie site

Mooie duidelijke site met alles wat je nodig hebt voor Sous vide. En ook wat je niet nodig hebt, maar toch wil hebben. Gewoon omdat je het waard bent. En dan tegen nette prijzen en lekker snel geleverd. Top gewoon!

alles geleverd zoals afgesproken

Geweldig.. Soep maken is een eitje

Top..

Funktioniert so, wie ich es mir vorgestellt habe.

Ich wohne in Deutschland und bin überrascht und schnell Drohne und Zubehör zu mir geliefert wurden. Alles perfekt!

Overzichtelijke website, snelle levering en producten doen wat ze horen te doen

Aan bovenstaande is niets nodig toe te voegen.

Snelle verzending

Op vrijdagnamiddag besteld. Dezelfde avond nog verzonden. Ontvangen op dinsdag. (België)

Wat een topwinkel

Ik had een crockpot besteld op zondag, dus ik had niet verwacht dat het de dag erna al zou komen. Maar jawel hoor...een pracht exemplaar en goed ingepakt. Hij staat te pronken in de keuken. Als ik meer dan 5 sterren kon geven dan kregen jullie die!

Nog zoekende hoe alles werkt

Helaas geen Nederlandstalige handleiding. Dus zelf van alles uitproberen. Zoek me suf op internet. Bij welke functies stoomventiel open of dicht? Geen idee.... Ik verlang naar een workshop met uitleg

Erg blij met de instant pot

Product was snel geleverd, we zijn erg tevreden met de instantpot. Site biedt ook informatie en recepten.

Het was makkelijk en duidelijk om iets bij jullie te kopen.

what a great kitchen appliance!!

the IP so easy versatile and easy to use! and the pre and after sales assistance is also very friendly reliable and efficient.

Top service.

I bought here a Mavic 3 battery and a Freewell filter. At the next day I had the items, and I call regarding some information about the filter, they gave me all the info I needed. Definitely I’ll buy more accessories for my drone here.

Mooi product, snelle levering

Snel bezorgd en goede prijs. Al veel lekkere dingen met de Instantpot gemaakt.

Versatile appliance

I am very surprised, you can cook pasta, stew, sauté in this same appliance, made of quality materials and very safe. I totally recommend.

Snelle levering en uitstekende service

Snelle levering en uitstekende service

Zeer goed. Snelle levering

Ik had al een Crockpot nu een instant pot duo evo plus erbij. Helaas de bijgekochte losse deksel zat een flinke deuk in de knop. Maar verder tevreden.

Inzake drone waarvoor ik eerst mijn papieren moet halen en meer dan 900 gram is. Heb ik een DJI mini 2 pro aan geschaft, al gauw met het vliegen bemerkte ik dat deze gauw zo klein is tegen de achtergrond dat ik volg lampjes heb moeten bestellen en zeker op afstand, de drone moeilijk te volgen is. En dat heb ik dus ook gedaan. Lampjes zijn fel en hebben 3 standen normaal, knipperent en snel knipperent, set, 2x groene kleur en 2x rode kleur met reserve batterijen. Top product. Thx

Ze doen wat ze moeten doen

De IP werd netjes op tijd bezorgd, goed verpakt. Ik maakte gebruik van een mooie aanbieding waardoor de 8l ineens interessanter werd dan de 5.7l.

uitstekend

al gebruikt en goede resultaten vlug en goed ontvangen

Prima ervaring, maar graag niet meer via DHL

Onlangs een Instant Pot besteld en snel via Postnl thuisbezorgd. Tevreden met het apparaat, wel nog veel te ontdekken aan de vele functies. Daarna nog een paar accesoires bijbesteld, de order werd snel bevestigd. Helaas deze keer per DHL verzonden. We zouden op het moment van bezorgen niet thuis zijn geweest, maar waren dat wel. Bestelling is toen drie dagen later bij een ophaalpunt bezorgd met zeer beperkte openingstijden. Bleek het pakje ook nog ruw behandeld te zijn en de verpakking beschadigd. Gelukkig de inhoud niet. Is de tweede keer in korte tijd dat me dit overkomt bij DHL, dus liever voortaan via Postnl.