Geweldige service

Vorig jaar een starterset voor sous vide aangeschaft bij sousvidekenner.nl Snel bezorgd en goed verpakt. Onlangs heeft de sousvide stick het begeven en onder garantie 2 dagen later een nieuwe in huis! Geweldige persoonlijke service! Een echte aanrader.

Klantgericht

Spullen besteld en daarbij bleek dat één product (op site beschikbaar) toch niet beschikbaar was. Daarover werd adequaat gecommuniceerd. Omdat het product in de nieuwe termijn ook niet leverbaar was, werd door Dronekenner proactief een gratis upgrade uitgevoerd. Dit getuigt van klantgerichtheid: klasse.

Topservice en supersnelle levering

Geweldige service, ik had wat problemen tijdens mijn bestelling en de klantendienst kwam hier enorm snel op terug! Elke vraag werd perfect beantwoord en ze kwamen steeds met een goede oplossing!

Slecht

Slechte levering.

Beste Emile, het spijt ons te horen dat je ervaring met ons slecht is bevallen, maar daarover willen we wel het volgende kwijt. Eén van de productverpakkingen die je hebt geretourneerd was ernstig beschadigd als gevolg van het openscheuren van de verpakking waar dit niet nodig was. Volgens de Wet Koop Op Afstand zijn wij gerechtigd daarom een vergoeding voor de schade in te houden op de creditering. Wij hebben je daarop een week lang meermaals geprobeerd te bellen en te mailen, maar daarop ontvingen wij geen enkele reactie. Na 2 weken hebben wij besloten om €12,50 in te houden op de creditering (in onze voorwaarden stellen we deze kosten eigenlijk op €25). We vinden het jammer dat we je niet hebben kunnen bereiken en tot een oplossing hebben kunnen komen die voor beide partijen aanvaardbaar is. Met vriendelijke groet, het Kenners team

heb propellors besteld voor de mavic mini, prima product voor een goede prijs. levering was super snel.

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering van zeer goed materiaal.

Snel en correct

Betrouwbaar

Goedkoop en snel!

Goede site met veel keuze en schappelijke prijzen en keurig op tijd geleverd

Mijn bestelling is keurig op tijd en zeer verzorgd geleverd. De reden van mijn bestelling was dat dit een van de weinige sites was die dit apparaat kon leveren en ook tegen een zeer redelijke prijs.

Goed, snel, voordelig en uitstekende kwaliteit

Samen met vrienden en aantal verbruiksartikelen en accessoires gekocht. Wederom alles prima geregeld.

Super combinatie

Hele fijne sous vide stick, via app makkelijk instelbaar en ook goede recepten. Het waterreservoir van 12 liter is een goede maat voor mooie stukken vlees en vis. De vacuum sealer vacumeert goed, het sealen levert soms problemen op als er vocht uit vlees getrokken wordt. Samengevat is het een hele goede set om sous vide te leren kennen en goed uit te voeren.

Snelle verzending. Net contact.

Inmiddels meerdere keren besteld, snelle levering

Goede webshop

Ruim assortiment rondom sous vide. Goede prijzen. Mijn bestelling was de dag erna al in huis dus bezorging ook prima in orde

Top product snelle levering

Alles volgens afspraak afgehandeld.

Levering keurig op tijd.

Super snelle levering

‘S avonds om 21u30 droogoven van Hendi online besteld en de dag erna tegen 12u ‘s middags reeds bij mij thuis in België geleverd! Super

Snel en efficiënt

Prima. Meer niet.

De mooiste manier van het bereiden van producten

Sinds kort heb een sousvide set gekocht waar ik nu al ontzettend veel plezier van heb. De manier van bereiden en de rust die je daardoor meekrijgt vind ik heerlijk. Uiteindelijk geniet de visite ook van al het lekkere wat ik met de sousvide bereid heb en ook hele positieve krijg over de manier waarop het klaargemaakt is.

Een nieuwe manier van koken. Resultaat is waanzinnig.

Ik bestel altijd bij dronekenner

Ik heb al meerdere dingen voor mijn drone besteld, en altijd supersnelle levering, de volgende dag al in huis. Echt een aanrader.

goede service

goede en snelle service!

Super service!

Zeer prettig bedrijf dat een probleem bij de uitlevering super snel en professioneel afhandelde. Geen lange in-de-wachttijden maar gewoon de telefoon gelijk opnemen en oplossen! Bam! O ja... en ook heel happy met de Sous Vide stick natuurlijk :-)

Gewoon goed

Eigenlijk niks mis mee. Gemotiveerde mensen (althans aan de telefoon). Alleen jammer dat de levering van mijn product langer duurde dan op de site vermeld.