Super snelle levering

Zeer snelle service en kwalitatief materiaal

Prima bedrijf

Snel geleverd.

Doen wat ze beloven

Snelle levering tegen een goede prijs

Alles super

Hat alles gut geklappt. Die Bestellung wurde schnell geliefert und entsprach der Beschreibung.

Goed verzorgd en snel geregeld

Bestelling geplaatst en deze werd snel en keurig verzorgd geleverd.

Eindelijk een compacte instant pot!

Ideale kleine instantpot. Geschikt voor 2 personen, bijgerechten, rijst koken etcetera.

Duidelijke website.

Prima service. De aankopen voldoen aan de verwachting en snelle levering.

Heel fijne webwinkel om spullen bij aan te schaffen

Snelle levering, snelle reactie bij vragen en een nette snelle afhandeling toen een product beschadigd is tijdens transport.

Goede winkel, geen probleem met de product.

Ik heb slowcooker gekocht en ik ben super tevreden. Eten smaakt veel beter en ik hoef niet te lang in de keuken staan! Aanrader.

Netjes goed en alles duidelijk geformuleerd !! In een woord Prima !!

Geweldig apparaat

Een Multifunctioneel apparaat wat echt wat toevoegt in de keuken. Niet alleen de airfryerfunctie maar ook sauteren, stomen en de hogedruk mogelijkheid maken dat dit apparaat bijna dagelijks wordt gebruikt!

Super snel en energie zuinig

In 1 uur draadjesvlees of hachee ipv 3 uur. Eenvoudige bediening. Zelfs van te voren aanbraden gaat in deze electrische snelkookpan

Geweldige toevoeging voor de keuken

Echt een super apparaat. Ik heb tot nu toe vooral de slowcook functie gebruikt en dat gaat echt top! zelf na 4 uur plakt er niks vast en is het gerecht helemaal ready. Ook rijst maken hier in ging super. Heerlijk om 1 apparaat te hebben die alles kan inplaats van 20 verschillende dingen te moeten kopen.

Gewoon een goed bedrijf.

Producten met een goede prijs- kwaliteitverhouding. Kwaliteit van de producten zoals op de website is vermeld. Levering zoals beloofd.

Wou dat ik dit veel eerder had aangeschaft

Al heel veel gebruikt voor stoofpotjes, slow cooked dinners en soeps. Helemaal blij mee. Wou dat ik m eerder had aangeschaft!

Prima service en snelle levering

Dik ok

Geen enkel probleem moeten ervaren

Wat een topper!!!

Helemaal geweldig, wou dat ik hem eerder had gehad!

Top service,top product.Aanrader!

snel, voordelig

op tijd en voordelig

Top apparaat!

Snelle levering. Apparaat voldoet aan de omschrijving.

Top materiaal.

Heb nu een hele set, sous-vide bak geisoleerd, sous-vide verwarmer, rekjes, vacuumapparaat en diverse seal verpakking. Alles goed op elkaar afgestemd en het resultaat verbluffend.

alles in order

goede klantenservice, top product

I love it!

This is the 2nd one I get. I used to have the small version for years and now we got the medium one. Good size, different functions and very efficient

Best beoordeeld uit 4 leden

- Dronekenner | 9.5