Wat een topper!!!

Helemaal geweldig, wou dat ik hem eerder had gehad!

Top service,top product.Aanrader!

snel, voordelig

op tijd en voordelig

Top apparaat!

Snelle levering. Apparaat voldoet aan de omschrijving.

Top materiaal.

Heb nu een hele set, sous-vide bak geisoleerd, sous-vide verwarmer, rekjes, vacuumapparaat en diverse seal verpakking. Alles goed op elkaar afgestemd en het resultaat verbluffend.

alles in order

goede klantenservice, top product

I love it!

This is the 2nd one I get. I used to have the small version for years and now we got the medium one. Good size, different functions and very efficient

Alles super

Schnelle Lieferung und original Ware wie erwartet. Super

Goed stevig vacuüm zakken

Was wel goed

Alleen de bestelling kwam niet een dag later maar pas na 3 dagen.

Snelle vakkundige service, goede uitleg, Garantie 100% tevredenheid. Vriendelijke mensen die achter hun producten staan en dat ook uitdragen in positieve zin. Tot diep in technische details zoeken ze uit voor je als nodig is.

Voldoet goed aan verwachting.

Snelle levering. werkt prima. Plastic is misschien wat kwetsbaar. Maar de standaard was ook niet duur.

Perfecte service

Goede kwaliteit vacuüm zakken en goede prijs levering anderen dag al lekker snel super

Mooie prijzen, goede service en snelle levering

Baggerslecht!

Eerste bestelling zou volgende dag geleverd worden maar kwam pas na 1 week. 2de bestelling 2 weken geleden gedaan en nog steeds niets ontvangen. Zijn telefonisch niet bereikbaar

Prima product

Prima product, snelle verzending, makkelijke site

Super fijn

Goede competetieve prijs en snelle levertijd. top!

Makkelijk besteld, snel antwoord

Makkelijk bestellen, goede prijs en ook nog eens snel antwoorden op vragen.

Slow cooker

Mooi product aan mooie prijs , werkt zoals het hoort te zijn .

Bad luck

Everything is ok, but for the love of God, I bought 3 replacement pots and NONE OF THEM were the right size for my InstantPot. I just can't give 5 star review.

Opvolging bij probleem is snel en meer dan prima.

Na ongeveer 6 maanden begon 1 van onze Instant luchtreinigers een geluid te maken alsof er iets aanliep. Een paar uur na een email met een vraag hierover m.b.t. reparatie was hier meteen een reactie van Kenners met de vraag om meer informatie (video). Snel daarna kregen we het bericht dat een nieuwe zou worden opgestuurd. Buiten dat de Instant producten (naast de luchtreinigers ook een IntanstPot en Airfryer) uitstekend werken, is dus ook de klantenservice meer dan prima op orde. Compliment!

Prijs & Levering zoals het hoort

Vacuumzakken waren exact wat ik nodig had en werden geleverd zoals aangegeven.

Super Service!

Alles perfekt!

Suuupppeeer

OK

Geweldig snelle verzending

‘S avonds besteld , volgende dag in huis Wat wil je nog meer ?

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.