Fantastisch!

Eigenlijk overal vind je goede reviews over dit bedrijf en die zijn allemaal meer dan terecht. Goede service en snelle contactmogelijkheden. Ik raad dit bedrijf zeker aan, bedankt.

Waterbak voor sous vide snel geleverd.

Goed en snel

Prima leverancier

Groot assortiment, goede prijzen en uitstekende service.

Groot assortiment, goede prijzen en uitstekende service. Voesel droger en vacumeer apparaat gekocht met aantal verschillende zakken en rollen er bij. Zeer snel geleverd! Een van die rollen was niet zoals in de omschrijving. Netjes opgelost, een goede variant gratis opgestuurd gekregen en de verkeerd geleverde rol mogen houden. Zeer aanbevelenswaardige webshop!

Keurig op tijd

Keurig op tijd

Gewoon zoals het hoort....

Wienig om over te vertellen, bestellen lukte goed, levering ging goed, Produkt was volgens verwachting. Gewoon zo doorgaan

Correcte directe levering

Correcte levering en goede kwaliteitsproducten

Totaal geen op of aanmerkingen

mooi compact apparaat om mee te werken.Praktisch

Ik heb eerder als cadeau een sousvide stick gekregen. In verband met technische problemen heb ik hem ingeruild voor deze bak. Het werken hiermee is veel praktischer. Niet nodig om een pan te isoleren en geen gedoe met die balletjes. prima apparaat.

Probleem met de verzorging werd keurig opgelost.

Werd heel vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. Excuses werden aangeboden voor de gemaakte fout en de fout werd onmiddellijk hersteld.

Zeer goede service!

Was iets fout gegaan (waar Dronekenner zelf niets aan kon doen). Dit werd goed opgelost en en goede compensatie! Wat er ook goed of fout gaat, service staat bij Dronekenner blijkbaar zeer hoog in het vaandel!

Makkelijke bestellen en snelle levering

Makkelijke bestellen en snelle levering

Gewoon goed.

Van bestellen tot afleveren wordt je goed op de hoogte gehouden.

Ontdekkend

Even moeten kijken op de instructies wat ik normaal nooit doe haha oeps... maar werkt perfect precies zoals ik verwacht had!! Zeker een aanraden voor particulieren

Prima. Snelle levering, mooie prijzen en prima producten!

Heel erg tevreden, aanrader!

Goede ervaring

De voedseldroger werkt goed. Heb hem gebruikt om appeltjes te drogen

Snelle levering en conform product informatie

Fijn bedrijf met snelle service. Zeker een aanrader. Ga zo door!

Prima webshop

Duidelijke website, snelle levering

super, hier moet je zijn voor alles over een drone

is er iets wat je niet van je drone weet, dan ben je hier aan het BESTE adres elders verkoopt men alleen maar, maar iets van weten !!!! er zijn winkels waar er een drone te koop aangeboden wordt maar er geen kennis van is ( o.a. Mediamarkt)

Uitstekend!

Makkelijk bestellen, keurig op tijd geleverd, degelijk verpakt, producten allemaal in orde; kortom: een dikke TIEN!

levering op tijd volgens afspraak

bereikbaarheid OK

Keurige winkel