Snel accuraat, goeie aftersales

Had een datakabel nodig voor mijn tablet om die te linken met mijn DJI mavic air. Eenvoudig op gezocht op de site besteld en de andere dag in huis! Top!

Prettige na-service

Ik heb vandaag een belletje gehad van uit hun bedrijf. Hierbij legde hij uit waarom het zo lang duurde en wat er fout is gegaan met mijn bestelling. Het is mij nu zeer duidelijk. En het was een zeer aangenaam gesprek. Kortom een aanrader om hier te bestellen.

persoonlijk

Nadat een bestelling niet helemaal goed was gegaan, werd ik per mail persoonlijk te woord gestaan en werd het goed opgelost.

Aanrader!

De levering klopte niet helemaal, mail gestuurd en binnen no time antwoord en nog beter alles opgelost, door het ontbrekende direct op te sturen. Kortom een hele fijne correcte betrouwbare firma!

Goed bedrijf, service gericht

Gebeld om te vragen of het product op voorraad was, werd onderbroken maar ze belden terug. Na bevestiging online besteld, de volgende dag via DHL bezorgd. Zeer content met product! Snelle service en levering.

Goede, klantvriendelijke service

Wartmann sousvide en vacumeertoestel van Caterchef aangeschaft. Met de sousvide had ik helaas reeds 2 x een defect; vermoedelijk een maandagochtendtoestel. Dit overkomt de beste merken. Ook al viel dit één maal buiten de garantieperiode, telkens zijn de euvels onberispelijk en kosteloos gerepareerd. De correspondentie met de helpdesk verloopt steeds snel en correct. Medewerker Vanja van de helpdesk verdient bovendien een speciale vermelding wegens klantvriendelijkheid.

Top!!!

Ik dacht een probleem te hebben met mijn DJI Osmo pocket en zag de bui al hangen dat ik deze moest opsturen naar waar ik hem aangeschaft had namelijk in Duitsland. Maar toen kwam ik op het idee om mijn twijfels over der werking van de DJI voor te leggen aan Dronekenner. Ik kreeg binnen 3 dagen antwoord op al mijn vragen en twijfels en dat vind ik toch heel wat en veel vertrouwen geven om in de toekomst hier bijvoorbeeld een drone aan te schaffen.

Goeie producten, goeie service

Ik bestel hier mijn producten zoals vacuüm zakken. Deze zijn van een prima kwaliteit voor een goeie prijs. Daarnaast denken ze ook goed met je mee; toen ik laatst een verkeerde bestelling had gedaan, hebben zij dat ontdekt en namen zij contact met mij op om te checken of Dat inderdaad het product was wat ik wilde bestellen.

Prima service!

Mijn sous vide Anova Nano werkt goed en zie er prachtig uit! Het apparaat was heel snel in huis. Mijn, via de mail, gestelde vraag werd meteen beantwoord. Ik ben zeer tevreden!

mijn ervaring met dronekenner is zeer goed!

Dronekenner heeft veel kennis over drones en ik ben zeer goed geïnformeerd en geholpen met de zoektocht naar de juiste drone die past bij mijn wensen.

Goede site, snelle levering en prima prijs.

Bestellen en levering waren top. De prijs ook. Het vacumeer apparaat bij het totaal pakket doet het af en toe niet goed en dan moet ik het soms 4x doen voordat het zakje echt vacuüm is.

Super apparaat!

Wij zijn heel blij met onze Sousvide. De vacumeermachine werd iets later geleverd, maar dat mocht de pret niet deren.

Zeer goed.

Snelle levering. Goed product.

Service en kwaliteit

Snelle service en producten zijn wat ze moeten zijn.

goede service

product is als omschreven

Levering snel, maar helaas niet zoals beloofd. Één dag later in huis

Wel prima helpdesk met snelle reactie op mijn vragen.

Beste Ronald, Bedankt voor je beoordeling! Het spijt ons dat we iets later hebben geleverd dan beloofd, en we werken continu naar nóg betrouwbaarder informatie op onze productpagina's dmv automatisering en live communicatie met ons magazijn en leveranciers / vervoerder. De Mavic Mini is enorm populair en de vraag is groot, en daardoor is het des te lastiger om alles in goede banen te leiden. Helaas kwam de zending Mavic Mini Fly More Combo's die dag veel later binnen in ons magazijn dan beloofd en konden we ze niet meer op tijd inslaan, waardoor we jouw drone helaas iets later dan gehoopt konden verzenden. Onze excuses voor de vertraging en het ongemak, maar je kunt er op vertrouwen dat je bij ons aan het beste adres bent als je vragen of hulp nodig hebt met je drone. We staan op werkdagen van 10.00 tot 20.30 uur (chat, mail en telefonisch) klaar voor ons klanten met ervaren support bij problemen en vragen, en in het weekend van 12.00 tot 17.00 uur (via live chat). Met vriendelijke groet, het Kenners team

Mooi aanbod van producten, snel geleverd.

Ik kan nog geen beoordeling geven over de producten zelf, die heb ik pas afgelopen week ontvangen. Voor sous vide koken heeft de website een mooi aanbod, mooie prijs en de bestelde spullen producten werden snel en netjes verpakt geleverd. Directe levering bij een PostNL pakket afhaalpunt zou mijn bestel ervaring nog positiever maken.

Na de melding van een probleem werd er snel en adequaat gereageerd.

Prima ! Praktisch en snel geleverd !

Aanbod is duidelijk en overzichtelijk, prijs is ZEKER concurentieel, en de levering was snel en correct. Wat wil je nog meer ?

van bestelling tot levering verlopen zoals verwacht

van bestelling tot levering verlopen zoals verwacht

goede ontvangst van producten - Geen problemen

goede ontvangst van producten - Geen problemen

Snelle levering, topapparaat!

Ik had na veel research het voordeelpakket besteld, met sous-vide, bak, vacumeermachine, zakken en balletjes. Dan ben je gelijk klaar en het is echt een goede prijs voor wat je krijgt! Ik had de bestelling ondanks de drukke periode (net voor kerst) binnen en kon dus pareltjes op Tafel toveren door mijn nieuwe aanwinst. Heel blij mee, heb er de eerste maand al heel veel perfecte diners mee gekookt!

Verwachting qua service level en product kwaliteit helemaal waargemaakt.

Om een goede mening g te geven, heb ik de sousvide te kort in mijn bezit.

Snelle en keurige afhandeling van goede producten.

Zoals beloofd, binnen 24 uur geleverd.