Super tevreden

Ideaal voor een klein gezin. Mooi en compact ontwerp. Het is aangeraden om de extra binnen pot te kopen.

Snel en goed, concurerende prijs.

Fijne zaak snel en goed. Vakkundig.

ZEER GOED

Snelle levering goed product. Bevalt zeer goed

‘S avonds na werk een koffertje voor de DJI FPV bestelt, rond 19:30. Meestal bestel ik bij een van de ‘grote’ E-commerce platformen omdat de service beter is, maar Dronekenner had een mooie aanbieding en het had niet super veel haast. Meteen netjes bevestiging ontvangen, en de volgende dag om 11:30 stond de bezorger op de stoep. Niks aan te merken op product of bezorging. 10/10.

Wat een geweldige manier van koken

Alles in 1 keer bekeken, besteld en de volgende dag geprobeerd. Geweldige manier van koken. Top product voor een super prijs!

Super wonderpot

Hij werkt perfect. Scheelt tijd en energie.... af en toe is het wat uitproberen, maar het komt er lekker uit....

received a used pot

The package was obviously opened before us. It was a used or returned pot. Accessories were in a bad shape and without plastic bag, there was no cooking timetable and the pot has calcification stains. Our experience is full of disappointment. We returned the pot and waiting for a refund!

Snel en goed!

Besteld en na een paar dagen in huis. Kwam goed aan en we zijn er tevreden mee. Goede kwaliteit.

Vriendelijk bij bellen, snelle bezorging en een top apparaat rijker.

Snelle levering.

Voor t eerst bij deze shop een case voor mijn mavic 3 gekocht. Fijn dat je achteraf kunt betalen voor t geval dat t product niet bevalt, maar ben er auper blij mee. Dank jullie wel… En uiteraard een aanrader…

Een ontdekking!

Was totaal nieuw voor ons. De kleine instant pot is voldoende voor 2 personen. Eenvoudig in gebruik. Je moet wel tijdig starten zocat hij kan nagaren. Een pluspunt: een laa vermogen zodat hij bruikbaar is op de camping en in de camper.

Na bestelling goede communicatie en snelle levering.

Belofte waargemaakt

"vaak kunnen we dan dezelfde dag al een vervangende zending versturen" Deze melding staat op de online service pagina voor de "instant pot" over transport schade. Helaas moesten wij zien of dit waargemaakt zou worden nadat wij constateerde dat onze bestelling beschadigd was geraakt door het transport. Dit is gebeurd

Snelle levering top pot

Het is een geweldige kookpot

Ik gebruikte altijd zulke potten uit China, maar mijn man heeft mijn Chinese electrische pressure pot op de grond laten vallen, en die was kapot. Om een nieuwe uit China te halen, duurt het 2-3 maanden. Ik heb die dus even gegoogled, en eentje van 6L via instantpot.nl besteld. De volgende dag was hij al bezorgd. Meteen heb ik de pan gebruikt, soep gemaakt, kip gerechten gemaakt. Die heeft mijn veel tijd bespaard! Aanrader Groetjes

De zwarte lak op de sluitingsrand slijt nu al weg. Een deel zal in het voedsel kunnen komen

Teleurstellend. Nu al na een paar keer gebruiken kale.plekken op de rand. Ziet er nu al sleets uit.

Beste Ronald, We vinden het jammer dat u nu al schade heeft aan uw Instant Pot. Gelukkig heeft dit geen enkele invloed op de werking of veiligheid van uw machine. Helaas zijn Instant Pots niet onverwoestbaar. Uw klacht is bekend en krijgen we helaas heel soms. We hebben het zelf uitgebreid getest met meerdere modellen en het ligt helaas aan te ruw open en sluiten van de deksel. Als dit met enige voorzichtigheid gebeurd, en er niet op het deksel wordt gedrukt tijdens het sluiten, dan ontstaat er geen schade. Het deksel ligt vrij los op de rand en druk is niet noodzakelijk. Het deksel sluit zichzelf wanneer er druk wordt opgebouwd. Dit wordt ook zodanig omschreven in de handleiding. Het is onmogelijk dat deeltjes in uw eten terechtkomen. De binnenpan en het deel van de deksel dat in aanraking kan komen met uw eten is gemaakt van voedselveilig RVS. Alle andere delen (waaronder die met een vorm van coating) bevinden zich buiten de hermetisch afgesloten binnenpan en er kan niets zomaar in terecht komen. Het onderdeel in kwestie (de buitenste rand voor het deksel) bevindt zich volledig buiten de binnenpan (die zelfs geseald is door de afdichtingsring) en het is dus onmogelijk dat deeltjes in de binnenpan en uw eten terecht komen. De deeltjes zullen buiten de cooker vallen of tussen de buitenwand en de binnenpan. Helaas valt deze schade niet onder garantie en valt ook niet te repareren omdat de buitenrand een fundamenteel onderdeel is van de machine. De schade kan echter totaal geen kwaad voor het functioneren en de veiligheid van de machine. Met vriendelijke groet, het Instant Pot team.

Een goede en snelle levering.

goede site met genoeg keus. mooie spullen kunnen uitzoeken.

Wel jammer dat ik 2 dagen te vroeg met aanschaffen was, waardoor ik de Black Friday korting miste.

Prima product en levering binnen 24 uur

Polariserend filter voor mijn DJI mini 2

Gemakkelijk en snel.

Duidelijke website en snelle verzending

Weer goede ervaring, snelle verzending

geweldig

grote keuze,mooie aanbiedins en zeer snelle levering,

Goede levering en snel

Zeer tevreden over product, verpakking en levering

Snelle nette levering

Makkelijk bestellen, goede uitleg op de site. Producten snel binnen gekregen

Super snelle levering, met de juiste maten