perfecte paraat!

echt een aanrader product!!

Goed product, goede service

Ik ben erg tevreden met de service van Instantpot. Na bestelling kreeg ik o.a. mails met tips en recept ideën. De levering was snel en ik ben nu al fan van de instant pot. Ik heb er onder andere al soep en stoofpot mee gemaakt. Scheelt ontzettend veel tijd. Waar ik met bepaalde recepten normaal gesproken uren kwijt ben, heb ik het nu binnen een uur op tafel. Heb al nieuwe leuke (en hopelijk lekkere) recepten gezien voor o.a. champignon risotto en rijstepap met vanille.

Afgelopen zaterdag 1.5 kg Entrecote voor 4 uur sous vide bereidt. Stick werkte prima, vlees groot succes

Fast and simple

Experience was seamless and product was cheapest on the internet, practically half the price of what is practiced in Poland, already recommended to friends.

Snel gefixt

Ik had een hele mooie Instant Pot Ultimate Crisp voor mijn verjaardag gekregen van mijn schoonbroer en mijn zus. Crispen deed hij, maar stomen helaas niet. Het duurde eventjes om in contact te komen met Instantpot.nl, maar toen het contact er was, liep alles heel voorspoedig. Netjes, vriendelijk en snel afgehandeld. Compliment. Helaas van de uitvoering die ik had gekregen er niet meer, maar heb ik er een luxere voor teruggekregen.

perfect

snel en correct. Eenvoudig om te bestellen

Tot nu toe een nuttige site

Ik ben nog niet zo lang geleden lid geworden, maar tot nu toe zeer nuttige tips gezien.en zal daar zeker gebruik van maken.

veel te duur en zeer onpraktisch!

De stick zelf werkt goed en doet het ook goed, maar er omheen is een tranendal! Het water verdampt nogal snel, wat inhoud dat je het steeds moet bijvullen zodat hij niet droog komt te staan. Je kan er balletjes bij kopen, maar dan nog verdampt het water nog steeds. Een bak er bij kopen kost kapitalen met zo'n hoes er bij. En daarbij komt ook nog eens dat je dan niet in de bak kan kijken, want die hoes is zwart. Beter en goedkoper is gewoon een sous-videbak kopen. Het water wat verdampt komt tegen de deksel en komt terug in de bak. Dit houdt in dat je amper hoeft te kijken of het water te ver is gezakt, want dat doet het amper. Ook is deze vele malen goedkoper!

Beste CMR Buijtenhek, Allereerst willen we u hartelijk bedanken voor het delen van uw ervaring met onze producten. We vinden het spijtig om te horen dat u onze producten als te duur en onpraktisch heeft ervaren. Uw feedback is voor ons zeer waardevol en we nemen deze dan ook serieus. We begrijpen uw bezorgdheid over het verdampen van het water en de bijkomende noodzaak om dit regelmatig bij te vullen. Echter, dit zou met de sous vide ballen niet nodig moeten zijn als deze het gehele wateroppervlak afdekken, en zouden verdamping tot wel 90% moeten voorkomen. We zijn blij te horen dat de stick zelf goed functioneert, maar we betreuren het dat de accessoires niet aan uw verwachtingen voldoen. We raden u aan om een sousvidebak met deksel te gebruiken. Dit is een goede en voordelige oplossing. De Ziva sous-vide waterbak medium met deksel is een uitstekende keuze om verdamping tegen te gaan en maakt het bijvullen van water minder frequent nodig. U kunt deze vinden op onze website via deze link: https://www.sousvidekenner.nl/sv/sous-vide-waterbakken/bak-met-deksel/ziva-sous-vide-waterbak-medium-deksel/ Wat betreft de isolatiehoes, deze vertegenwoordigt inderdaad een initiële investering, maar zoals u terecht opmerkt, kan deze op lange termijn aanzienlijk besparen op energie - tot wel 80%. Vooral voor diegenen die regelmatig sous-vide koken, kan dit een waardevolle toevoeging zijn. We bieden een volledige geïsoleerde waterbak set aan: https://www.sousvidekenner.nl/sv/sous-vide-waterbakken/geisoleerd/medium/ We stellen het op prijs dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen. Onze klanten helpen ons om onze producten en diensten te verbeteren. Voor verdere vragen, opmerkingen of persoonlijk advies staan we graag voor u klaar via telefoonnummer 085 301 2306 of via e-mail [email protected] Met vriendelijke groeten, Het Kenners / SousvideKenners team

Prima Ware, schnelle und zuverlässige Lieferung

Die eMail-Kommunikation war zwar sehr umfangreich, aber komplett auf Niederländisch und damit für mich weitgehend unverständlich. Warum nicht zusätzlich auf Englisch? Das verstehen die meisten!

Ik had problemen met mijn binnen pot Na contact kreeg ik gelijk een nieuwe top

Vandaag besteld, morgen in huis.

De air fryer is perfect. Duidelijk, snel en eenvoudig te bedienen.

Geweldige producten en snelle verzending!

De door ons bestelde sous-vide stick overtreft onze verwachtingen! Daarnaast is de webshop van sousvidekenner.nl erg klantvriendelijk en konden we rekenen op een snelle verzending. Ga zo door!

Goedkoop maar goed

De airfryer was goedkoper dan ik had verwacht maar doet goed en snel precies datgene wat ik nodig heb.

Uitstekende shop, mooie producten, had al een instantpot en nu ook een airfryer. Zeer tevreden.

Nog niet alles uit geprobeerd maar tnt heel tevreden

Heel tevreden

Makkelijk om in te koken en bakken. Heel blij mee

Uitstekende webshop

Webshop met een prima assortiment.Uitstekende informatie en uitleg over de producten. Komen de belofte snelle en correcte levering prima na. Alle lof.

Prima site, leuke artikelen

Uitgebreide site met handige artikelen.

Na 8 dagen nog niet ontvangen

Zie boven

Beste Judith, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wij vinden het zeer spijtig te horen dat u uw bestelling na 8 dagen nog niet heeft ontvangen en begrijpen volkomen dat dit teleurstellend voor u is. We nemen uw feedback zeer serieus en gaan direct voor u onderzoeken wat er precies is misgegaan met de verzending van uw pakket. Ik wil benadrukken dat het onze standaardprocedure is om bestellingen direct te verwerken en over te dragen aan de bezorgdienst om zo een snelle levering te garanderen. Helaas hebben wij geen invloed op externe factoren die de bezorgtijd kunnen beïnvloeden nadat het pakket ons magazijn heeft verlaten. We waarderen uw begrip hiervoor. We vinden het ook jammer dat u direct een negatieve review heeft geplaatst zonder eerst contact met ons op te nemen en ons de kans te gunnen het sneller voor u op te lossen. Als de track & trace link de volgende ochtend niet werkt kunt u altijd even contact met ons opnemen en gaan we er gelijk achter aan bij de vervoerder. Waarschijnlijk had u dan het pakketje inmiddels al enige tijd in huis gehad. We staan altijd klaar om eventuele problemen proactief en naar tevredenheid op te lossen. Communicatie is voor ons essentieel, en we hadden graag de kans gekregen om dit probleem voor u op te lossen voordat het tot een review kwam. Uit de meer dan 4100 reviews van Kenners op diverse platformen blijkt dat we gemiddeld beoordeeld worden met een score van 9,3 en dat 96% van onze klanten ons aanbeveelt. Uw ervaring staat hier haaks op, en daarom nemen we uw feedback uiterst serieus en zullen we alles in het werk stellen om een dergelijke situatie in de toekomst te voorkomen. Mocht u in de tussentijd nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om telefonisch contact op te nemen of een e-mail te sturen naar onze helpdesk. We staan klaar om u te ondersteunen op werkdagen van 10:00 tot 17:00 uur en hopen snel een passende oplossing te bieden. Met vriendelijke groeten, het Kenners / Instant Pot team

snelle levering van het toestel. Alles goed verpakt. Handige website

Geweldige degelijke pan. Goede binnenpot. Veel recepten. Vervangt in principe snelkookpan, rijsstomer, braadpan, en sous vide, en slow cooker. Aanschaf lijkt duur, maar is dat natuurlijk door zijn veelzijdigheid niet. En op Youtube en de instantpot site veel recepten.

Ik had pech met de levering, maar dat komt door de pakketdienst. De klantenservice van instant pot.nl was hierbij goed. Ik moet de instant pot zelf nog wel leren kennen, maar tot nu toe ben ik tevreden. De kooktijd van gedroogde bonen en stoofpotjes is in ieder geval een stuk korter. Nadeel is wel dat er geen starters handleiding wordt meegeleverd. Ik ben dan ook blij met de tips op deze site.

Gaat allemaal perfect

Transparenter Bestellprozess

Produkt ausgesucht, bestellt und in annehmbarer Zeit von NL nach DE geliefert. Produktkarton noch einmal mit passendem Pappkarton geschützt. Gerne wieder!

Super duo plus

Snel even zoeken in menu Goed aankoop Snelle en goed verpakte levering.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.