Een absoluut betrouwbaar verzendhuis ,die nakomt wat men beloofd.

Ik heb een gps tracker voor mijn drone geleverd gekregen. Er werd een ondersteuning toegezegd. Dit is ook uitgevoerd,maar de gps tracker wilde niet mee werken,jammer wij kregen deze niet werkend ook niet met de toegezegde ondersteuning. In goed overleg is besloten de koop te ontbinden. Ik kon na 4 weken proberen het app. retourneren en heb 10 dagen na retourzenden het aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug ontvangen. Dit vind ik grote klasse. Nogmaals veel dan voor deze service!! G. Braam

Snelle levering en een fijn klantencontact ivm een aanpassing.

Mijn eerst kennismaking met Sous Vide, en heb bij Sous-Vide kenner, na goede informatie op hun website gelezen en gezien te hebben, daar mijn bestelling voor een mooi set tegen een goede prijs geplaatst. Na 2 dagen kon het al geleverd worden. Gebeld met de klantenservice om mijn bestelling op een ander adres af te laten leveren. Een zeer prettig gesprek met Herman gehad, en hij heeft het perfect geregeld! Ik heb inmiddels de set uitgetest, en ben helemaal blij! Mijn volgende bestelling doe ik zeker weer bij Sousvidekenner.nl

Absolute topservice

Mijn aangekocht toestel viel na enkele malen te gebruiken defect. Na contact met de helpdesk slechts 36 uur verstreken tussen het melden van het probleem en het ( geheel gratis ) ontvangen van een nieuw toestel. Een top - service waar andere webshops nog iets van kunnen leren !

Gewoon een superservice en een vriendelijk woord

Met wat aanloopproblemen omdat ik nieuw ben in het drone wereldje ben ik supergoed geholpen, en een vriendelijk woord , gewoon een dikke 10+

Kennis van zaken en uitstekend geholpen

Ik was op zoek naar een DJI drone maar had wat vragen die ik echt beantwoord wilde hebben voordat ik tot de aankoop overging. Uitstekend beantwoord via mail en telefoon. Snelle response en komen afspraken na. Denken met je mee, geven net advies en de prijzen zijn prima. Levering was als beloofd lekker snel via DPD. En ook de tips om de extra garantie te activeren waren welkom. Webshop is overzichtelijk en geeft duidelijke informatie. Echt aanrader, mocht ik accessories nodig hebben ga ik zeker retour.

We zijn hier ZEER tevreden over Dronekenner uit Rotterdam

Assortiment lijkt gering, maar dat komt omdat ze alleen maar kwaliteitsproducten van en voor DJI verkopen - Verder een overzichtelijke website - snelle levering - betrouwbare en geteste 3rd-party producten - veel naslagwerk en links m.b.t. het vliegen met drones, (mag gezien de EU wijzigingen die komen gaan misschien wat actueler) - maar het belangrijkste; bij Dronekenner staan ze altijd met raad en daad voor je klaar! Als ik dan toch een opmerking moet maken: Ik denk dat het voor nieuwe piloten veel duidelijker moet worden dat ze het "Care Refresh" pakket (verzekering) binnen 48 uur na de eerste vlucht ZELF moeten activeren!!! Het breingedeelte waarmee je leest, en het gedeelte waarmee je in de eerste dagen de drone probeert eigen te maken, liggen namelijk mijlenver uit elkaar ; ) Een Care Refresh activatie is dus geen geautomatiseerd proces zoals menigeen verzekering. En ik zou er zelf geen moeite mee hebben gehad om in het begin van dit proces een extra e-mailtje (notificatie) (of zelfs meerdere) te hebben ontvangen m.b.t. deze activatie. NP! Maar ik snap ook dat Dronekenner niet aan der mate handholding doet omdat het allang geen speelgoed meer is wat zij verkopen. Dik tevreden! Erg professioneel.

Redelijk goed

Een van de artikelen die ik had besteld bleek niet op voorraad, daardoor werd de totale bestelling pas na een week verzonden. Erg jammer omdat de andere artikelen wel op voorraad waren.

Beste Dirk, Wanneer een product op voorraad is dan wordt dat duidelijk weergegeven met een vinkje en dikgedrukte groene letters. Wij kiezen er echter voor om uitverkochte producten niet onbestelbaar te maken, maar in plaats daarvan duidelijk (direct boven de winkelwagenknop) aan te geven wat de verwachte levertijd is en deze geven we vrij pessimistisch weer (om teleurstelling te voorkomen). Bestellingen van 49 euro worden gratis verzonden en vanaf 98 euro willen we dit wel splitsen in twee zendingen op verzoek of uit eigen beweging als blijkt dat we de voorspelde levertijd niet halen. Het spijt ons te horen dat het kennelijk niet helemaal duidelijk was en we zullen ons best doen om dit nog verder te verbeteren. Groeten, het Kenners Team

Super service, enorme kennis

Super snelle levering. Erg snelle reactie op vragen. De kennis van drones is enorm.

Prima webshop

Keurige snelle levering

Goede sousvide stick

Goede sousvide stick,tot op 0.1 graad nauwkeurig, De Bluetooth functie werkt top.

Supersnel geleverd, goede kwaliteit!

Mijn sousvide pakket keurig netjes en snel ontvangen. Naderhand had ik nog een vraag en ben echt heel fijn te woord gestaan aan de telefoon. Ik ga zeker vaker iets bestellen!

had graag gezien dat de vertaling van het apparaat beter vertaald was. verzending prima

Goeie club

Mooi zo’n site waar je als sousvide liefhebber Terecht kan

prima!

snel geleverd, mooie geplastificeerde sheet erbij

Juiste info met geduld gekregen aan de telefoon en spulletjes snel in huis!

Geweldig gewoon

Onderdelen zijn heel vaak op voorraad en de prijs is ook zeer aantrekkelijk. Ook een zeer snelle levering, mits het bestelde op voorraad is natuurlijk.

Er wordt geleverd wat is besteld

Bij dronekenner heb ik een kabeltje besteld. Het bestelde kabeltje is mooi op tijd geleverd en het geld is van mijn rekening afgeschreven. Eigenlijk precies zoals in een gewone winkel. Alleen wordt daar niet tot twee keer toe gevraagd wat ik er van vond.

Heel erg goed en fantastische service

Mijn souschef vide apparaat was kapot, Kon ik gratis terug sturen en heb een nieuwe sous vide gekregen . Ben er heel blij mee. Alles is perfect afgehandeld!

Deze had ik eerder moeten kopen!!!

Alles blijft heerlijk mals!! Geweldig!!!

Top Service

Mijn bestelde artikelen bleken niet voorradig te zijn, telefonisch werd aangekondigd dat er een ander merk die duurder is kosteloos verzonden gaat worden...zo gezegd, zo gedaan. Top Service.

Heel leuk product!

ik heb een leuke drone gevonden voor een leuke prijs.

Duidelijk, stipt en snel

Snel gekregen wat ik had besteld, alles werkt prima en zeer gunstig geprijsd.

Super behulpzaam

De naam dronekenner zegt alles al in de naam. Mensen die kennis hebben van het spul wat ze verkopen en altijd bereikbaar om van advies te voorzien zonder dat je iets aangesmeerd word wat je niet wilt hebben. Of je er iets koopt of niet en alleen maar contact zoekt om tips en dergelijke bij dronekenner ben je allemaal het zelfde.

Goede machines en ook goede service verleend.

Aanrader