Prima service!

Mijn sous vide Anova Nano werkt goed en zie er prachtig uit! Het apparaat was heel snel in huis. Mijn, via de mail, gestelde vraag werd meteen beantwoord. Ik ben zeer tevreden!

mijn ervaring met dronekenner is zeer goed!

Dronekenner heeft veel kennis over drones en ik ben zeer goed geïnformeerd en geholpen met de zoektocht naar de juiste drone die past bij mijn wensen.

Goede site, snelle levering en prima prijs.

Bestellen en levering waren top. De prijs ook. Het vacumeer apparaat bij het totaal pakket doet het af en toe niet goed en dan moet ik het soms 4x doen voordat het zakje echt vacuüm is.

Super apparaat!

Wij zijn heel blij met onze Sousvide. De vacumeermachine werd iets later geleverd, maar dat mocht de pret niet deren.

Zeer goed.

Snelle levering. Goed product.

Service en kwaliteit

Snelle service en producten zijn wat ze moeten zijn.

goede service

product is als omschreven

Levering snel, maar helaas niet zoals beloofd. Één dag later in huis

Wel prima helpdesk met snelle reactie op mijn vragen.

Beste Ronald, Bedankt voor je beoordeling! Het spijt ons dat we iets later hebben geleverd dan beloofd, en we werken continu naar nóg betrouwbaarder informatie op onze productpagina's dmv automatisering en live communicatie met ons magazijn en leveranciers / vervoerder. De Mavic Mini is enorm populair en de vraag is groot, en daardoor is het des te lastiger om alles in goede banen te leiden. Helaas kwam de zending Mavic Mini Fly More Combo's die dag veel later binnen in ons magazijn dan beloofd en konden we ze niet meer op tijd inslaan, waardoor we jouw drone helaas iets later dan gehoopt konden verzenden. Onze excuses voor de vertraging en het ongemak, maar je kunt er op vertrouwen dat je bij ons aan het beste adres bent als je vragen of hulp nodig hebt met je drone. We staan op werkdagen van 10.00 tot 20.30 uur (chat, mail en telefonisch) klaar voor ons klanten met ervaren support bij problemen en vragen, en in het weekend van 12.00 tot 17.00 uur (via live chat). Met vriendelijke groet, het Kenners team

Mooi aanbod van producten, snel geleverd.

Ik kan nog geen beoordeling geven over de producten zelf, die heb ik pas afgelopen week ontvangen. Voor sous vide koken heeft de website een mooi aanbod, mooie prijs en de bestelde spullen producten werden snel en netjes verpakt geleverd. Directe levering bij een PostNL pakket afhaalpunt zou mijn bestel ervaring nog positiever maken.

Na de melding van een probleem werd er snel en adequaat gereageerd.

Prima ! Praktisch en snel geleverd !

Aanbod is duidelijk en overzichtelijk, prijs is ZEKER concurentieel, en de levering was snel en correct. Wat wil je nog meer ?

van bestelling tot levering verlopen zoals verwacht

van bestelling tot levering verlopen zoals verwacht

goede ontvangst van producten - Geen problemen

goede ontvangst van producten - Geen problemen

Snelle levering, topapparaat!

Ik had na veel research het voordeelpakket besteld, met sous-vide, bak, vacumeermachine, zakken en balletjes. Dan ben je gelijk klaar en het is echt een goede prijs voor wat je krijgt! Ik had de bestelling ondanks de drukke periode (net voor kerst) binnen en kon dus pareltjes op Tafel toveren door mijn nieuwe aanwinst. Heel blij mee, heb er de eerste maand al heel veel perfecte diners mee gekookt!

Verwachting qua service level en product kwaliteit helemaal waargemaakt.

Om een goede mening g te geven, heb ik de sousvide te kort in mijn bezit.

Snelle en keurige afhandeling van goede producten.

Zoals beloofd, binnen 24 uur geleverd.

Past perfect in steamer van Miele!

Makkelijk besteld snel geleverd

Prima snelle levering

Ik had mijn bestelling de volgende dag in huis

Er wordt meegedacht en afspraken worden nagekomen! Perfect!

super

Snel, prijs kwaliteit was good, en sousvide is geweldig

Winkelen bij Sousvidekenner.nl verliep goed met een kleine 'maar'

De bestelling, verpakking en de bezorging van twee enigszins kwetsbare producten is heel goed en makkelijk verlopen. Wat ik een niet zo fijne verrassing vond is, dat ik twee keer verzendkosten moest betalen, toen de producten niet gelijktijdig geleverd konden worden. Dat had ik graag van te voren willen weten.

deskundig en informatief

Ik heb al vaker tot volle tevredenheid gekocht in deze webshop. Ik waardeer vooral de goede deskundige informatie (telefonisch en op de site), recepten, het brede assortiment. Een bonus is de leuke nieuwsbrief.

Ongekende persoonlijke service

Voor mijn vakantie naar Laos en Cambodja kwam de DJI Mavic Mini uit. Met name de combi pakket trok mijn aandacht. Bij Dronekenner leek hij op voorraad te zijn, echter liep dient door leveringsproblemen van DJI wat anders. Vanuit Dronekenner ben ik actief op de hoogte gehouden van alles door Herman. Zo heb ik het nog nooit ergens anders mogen ervaren, zo persoonlijk en plezierig. Desondanks dat ik niet de combo versie van de DJI Mavic Mini heb mogen ontvangen, is er enorm maatwerk geleverd. Ik ben op reis gegaan met een drone en wat heb ik er van mogen genieten. Dankzij Herman en zijn collega’s heb ik mooie beelden kunnen maken van deze mooie landen. Mensen ontzettend bedankt voor jullie onvoorwaardelijke inzet. Top team, top service bij een top bedrijf. Niet twijfelen of je bij deze organisatie moet bestellen, gewoon doen. Je krijgt er zeker geen spijt van. Ik blijf klant en een zeer tevreden klant. Beter gezegd een trotse klant van Dronekenner.

Beste Ralph, wat ontzettend leuk om te horen dat je reis is bevallen. Herman is inderdaad reislustig, verteld er met plezier over en geeft graag reistips. We zijn ook blij te horen dat de drone (en ons advies) goed is bevallen. De combo was helaas nog niet leverbaar toen, maar gelukkig kon je toch met de versie zonder combo uit de voeten. Heel graag gedaan Ralph. Bij Kenners streven we continu naar de beste mix tussen het gemak van online shoppen en de persoonlijke ervaring van een winkel. Dat is wat ons betreft de toekomst van online shopping, en dit zul je terug zien in al onze Kenners webshops (voor meer informatie, zie: www.kenners.nl). Met vriendelijke groet, het Kenners Team.

Goede ervaring

Product was volledig volgens mijn verwachting