Geweldige service.

Een miscommunicatie is uitstekend en zonder gezeur direct opgelost. Ze reageren supersnel op mailtjes en regelen het vervolgens ook direct. Heel blij mee!

Ik heb een voedsel droger en een vacumeermachine met diverse zakken en rollen besteld. Goed verpakt en snel geleverd. Een van de rollen bleek echter niet van de maten te zijn die op de website was aangegeven. Probleemloos opgelost, gratis goede rollen toegestuurd gekregen (en de verkeerde mogen houden). Top service!

Klasse service

Meedenken met de klant en samen komen tot een perfecte oplossing. Dit maak je niet vaak meer mee.

Snel, overzichtelijk en niet te duur.

De keuze is ruim (als je van DJI houdt) en de prijzen zijn redelijk. Soms zelfs zijn lichte koopje mogelijk. Vooral op de accessoires. Alleen op gebied van koffers voor drones mag er nog wat meer aangeboden worden. Mailtje worden snel beantwoord. Kortom: ik ben tevreden. :-)

Goede service en prijs

Hendi sous vide en caso vc250 vacuum machine en vacuum zakken gekocht voor een goede prijs. Zijn makkeilijk via de chat bereikbaar voor advies. Een item in mijn bestelling was niet de volgende dag meer leverbaar en ik kreeg een beter en duurder item voor dezelfde prijs :) een goede en snelle service.

Had nogal wat op start probleempjes waar gij me super door heen loodste. Prachtige drone voor scherpe prijs.

perfecte service

na problemen met mijn wartmann stick is het keurig opgelost en zeer correct afgehandeld dikke pluim voor de service

We hebben alles heel sneel ontvangen en al een paar keer met de sous vide gekookt! Wat een sucess!

Tof

Per abuis afgemeld doe zo voort

Fijne mensen die er veel tijd in stoppen om je te helpen, dat maak je tegenwoordig niet veel meer mee. Altijd reactie op je vraag zowel op de mail als op de app. Ik raad iedereen dan ook aan om je goed voor te berijden als je een drone aan wil schaffen. Opgelet!!!...Als er zich een probleem voor doet met je drone dan is er maar 1 bedrijf dat je goed kan helpen die ervaring heb ik zelf meegemaakt. De firma waar ik mijn eerste drone had gekocht liet het 1 half jaar afweten en kon niks doen. Ik nam toen contact op met de Dronekenner en alles liep op rolletjes, en het werd uitstekend opgelost. Dus doe u voordeel hiervan. Gr Ricus

Beste Ricus, bedankt voor je lovende woorden. Toen we van uw kwestie vernamen waren we eerlijk gezegd zeer verbaasd dat kennelijk zelfs de grootste online verkopers zich schuldig maken aan deze praktijken (je was namelijk niet de enige dit jaar). Voor reparatie en garantie kwesties vertrouwen wij inmiddels blind op de onbetwiste expert in DJI drones, namelijk DJI zelf, en wij raden altijd aan om de kwestie rechtstreeks met DJI op te nemen (meer informatie: http://dk.kenr.shop/DJI-repair). Wij adviseren uitgebreid hoe dat moet, en ondersteunen daar eventueel bij, en wij factureren nooit (u betaald altijd aan DJI rechtstreeks, dus geen marge van ons, zelfs niet als we u ondersteunen). We doen dit niet uit gemakzucht maar omdat een drone een uitzonderlijk complexe vliegende machine is die potentieel verloren kan gaan, of schade / letsel kan veroorzaken. Daarom vinden wij dat een drone ALTIJD nagekeken moet worden door DJI omdat zij als geen ander weten hoe het moet. In dit artikel lees je meer over de uitstekende service van DJI in Europa: http://dk.kenr.shop/DJI-super-service Helaas blijk meer dan eens dat grote verkopers zelf reparaties behartigen, al dan niet via DJI, en de eindklant ook zelf factureren. We zien dan dat de eindrekening voor de klant een stuk hoger is (tot wel 20% extra marge) terwijl dat vrijwel niet nodig is. In uw geval is de partij zelfs zelf aan het knoeien geweest en heeft uw drone zelfs uit elkaar gehaald, en zelfs zo geretourneerd toen u vroeg te stoppen. Dit proces duurde VEEL langer dan normaal. De vraag is daarna ook hoe goed hoe deskundig de reparatie is uitgevoerd en wat het risico op verlies / schade / letsel voor u zal zijn. Gelukkig konden wij nog bemiddelen via onze goede contacten bij DJI en waren ze bereid zelfs de half gedemonteerde drone kosteloos voor u te vervangen! Petje af voor DJI. De verkoper heeft uiteindelijk zelfs een officiële berisping gehad van DJI want ze zijn geen officiële servicepartner van DJI en hadden dit nooit zo mogen aanpakken. We hopen dat dit soort gevallen niet / minder voor zullen komen in de toekomst want dit gaat ten koste van drones in het algemeen en de goede naam van DJI in het bijzonder. Wij houden het in ieder geval scherp in de gaten. Met vriendelijke groeten, het Kenners team

Spoedige levering en leuk product

Leuke drone vliegt goed met een controller minder goed dan de app en bereik valt wat tegen is nog geen 100 mtr.. Camera is mooi goeie beelden.. Leuke drone voor in de tuin.

Beste Richard, we vinden het jammer om te horen dat de Tello drone (losse prijs van deze drone is slechts €99) niet bevalt. Echter, wij geven op onze productpagina (als één van de weinigen) duidelijk aan dat het bereik ca 50 meter is en de maximale hoogte ca 10 meter. Deze goedkope toy drone werkt op Wi-Fi en daar kan niet hetzelfde van verwacht worden als de vele malen duurdere DJI drone die we normaliter verkopen. De Tello is een leuke beginnersdrone die desondanks de lage prijs uitzonderlijk goed presteert. Toy drones rond deze prijs halen doorgaans dit bereik niet, en zijn zeer zeker niet zo stabiel en betrouwbaar. We hopen dat onze service desondanks uitstekend was want ik zie geen tickets bij uw order en uw bestelling is binnen de beloofde tijd geleverd. Daarom hopen we dat u uw beoordeling wilt herzien en ons beoordeelt op de geleverde service (waarvoor deze pagina bedoelt is). U kunt het product zelf hier beoordelen: http://dk.kenr.shop/tello-boost-combo Met vriendelijke groet, het Kenners team

Goede informatie, levering als beloofd, prima producten. Ik heb er al met veel succes mee gekookt.

Slowcooker zelf, top ! Vacuum machien, grootste rommel ooit

Klein woordje; ik ben kok van beroep , dus ik weet best wel waarmee ik bezig ben. De slowcooker zelf is een topproduct , makkelijk te gebruiken & duidelijk te gebruiken, indien ik meer wil klaarmaken kan ik zelf een groter water reservoir nemen. Het vacuum machine daarintegen is echt rommel, Trekt zo goed als nooit volledig vacuum, Zeker niet als er marinade mee in de zak steekt , sealt ook vaak ni volledig , waardoor en water mee in de zak terecht komt ; dit is echt niet de bedoeling tijdens het garen, mijn vlees hoeft niet gepocheert te zijn. Verder nog het garing schema dat jullie erbij geven is best handig, maar niet helemaal correct vrees ik . maar uiteindelijk is het superleuk speelgoed voor in mijn keuken, heb men Chef op het werk er ook eentje aangesmeerd

Beste Ben, bedankt voor je feedback, dat waarderen we! De Wartmann vacuümmachine WM-1604 EU is ons goedkoopste model (±€60) en is onderdeel van de voordeelbundel die u heeft gekocht. Geavanceerdere vacuümmachines worden al gauw duur. Hoewel dit beslist geen topmodel is doet het wel wat het moet doen. Voor deze prijs "koopt" u ±65% vacuüm. Een vacuüm van ±75% begint bij €200 en ±90% of hoger begint bij €1000. Een "volledig" vacuüm vind je alleen in laboratoria. Maar we hebben wel twee tips voor u mbt de marinade: 1) vries de zak met marinade even aan, zodat het dikker wordt en minder makkelijk uit de zak wordt gezogen. 2) hang de zak tijdens het vacumeren over de rand van uw werkblad zodat de zwaartekracht een handje helpt om de marinade in de zak te houden. Hopelijk heeft u meer succes met deze tips. De WM-1604 is een prima voordelige vacuümmachine maar voor veeleisender koks wellicht iets te "licht". In dat geval raden we de CASO VC 150 sterk aan (https://www.sousvidekenner.nl/vacuum-verpakken/vacumeer-vacuum-machine/caso-vc-150-vacuummachine/). Sous-vide is geen exacte wetenschap en onze tabel is meer een richtlijn, want de mening zijn verdeeld (ook onder de experts). Maar we horen graag waar u vind dat we er naast zitten! U kunt dit mailen naar info@kenners.nl, en we belonen dergelijke input altijd. Met vriendelijke groet, het Kenners team

Eenmalige aankoop, correct afgehandeld

Voldoet aan de verwachtingen

Snelle levering en de producten zijn zoals omschreven.

Snelle levering, correcte retournering

Producten waren exact zoals beschreven op de website & goed verpakt. Omdat een product niet goed op mijn gsm pastte, kon ik makkelijk en kosteloos retourneren. Wat je verwacht van een webwinkel!

eenvoudige website maar doeltreffend

bestellen en kiezen ging eenvoudig en alles was keurig op tijd geleverd.

Incompleet pakket gekregen

Mijn ervaring was uiterst teleurstellend omdat ik het pakketje ontving, openmaakte, een lege polarpo katana doos aantrof en een paar losse schroeven. Het heeft twee weken geduurd voordat ik vervanging kreeg. De externe leverancier kreeg de schuld, zij hebben een nieuwe verzonden, na 4 telefoontjes. Al met al zeer matig. Eigenlijk onvoldoende

Beste Joris, Het spijt ons te horen dat je een incompleet product hebt ontvangen. Nadat we je melding ontvingen dat het product onvolledig was hebben we ons best gedaan het zo snel mogelijk voor je op te lossen. We vertrouwden je daarin op je woord. Om herhaling te voorkomen moesten we een aantal dingen controleren, samen met onze leverancier. Het (schaarser wordende) product was helaas ook niet op voorraad, en om tijd te besparen heeft de leverancier het rechtstreeks naar u verzonden. Dit duurde helaas langer dan gehoopt, maar niet langer dan noodzakelijk. Op de 10e dag vanaf de eerste levering en melding had u een vervangend product. Als die geen "end of life" product was geweest en op voorraad werd gehouden had u al na 2-3 dagen een vervangend product van ons gehad; dit viel helaas tegen en we hadden nooit verwacht dat het topmerk PolarPro een fout als deze kon maken (want het product was immers nieuw en verzegeld). Nogmaals onze excuses voor de vertraging en het ongemak. Als u zich even meldt bij het plaatsen van uw volgende bestelling zullen we zorgen voor een genoegdoening. Met vriendelijke groet, het Kenners team

Netjes

Onze aankoop was niet helemaal naar wens en bleek ook kapot te zijn, 1 belletje en binnen half uur een verzendlabel voor DHL gekregen en bij terug komst, werd er nieuwe opgestuurd, al met al een hele goeie service

Snel en volgens afspraak geleverd

Product is mooi op tijd geleverd. Daarna nog nuttige tips ontvangen.

Goed product, snel geleverd

Drone koffer besteld voor onze DJI pro. Prima omschrijving, bestelproces gemakkelijk en snelle levering.

Producten zijn snel en volgens afspraak geleverd

vlotte levering

vlotte levering en goede prijs/kwaliteit

Prima aankoop, mooi product en snel geleverd. Goede verkoper!

heel goed

hele goede serves