Prima service!

Ik heb een hele goede ervaring. Er was helaas iets mis gegaan bij DHL. Ze zeiden dat de bestelling geleverd was, maar ik had geen bezorger gezien. Sousvidekenner heeft dit prima opgelost!

Prima service!

Snelle vriendelijke reactie en service, ben heel blij met de instant pot en de service van Kenners.

Een hele goede service, ik word netjes terug gebeld. Goed uitgelegd over de stappen wat ik moet doen. Geen gedoe en problemen met ruilen. Ik heb zelden een zo'n goede service mogen ervaren.

Prima service!

Super product, goede prijs en snelle levering.

Een klein rubber dopje was kapot van een apparaat. Een mailt sturen met het probleem,een mailtje terug gekregen waar men mijn adresgegevens wilde hebben, en het rubber dopje werd netjes per post bezorgd. Echt zo iets kleins waar ik blij van wordt. Top!

Super service!

Helaas is na enkele maanden onze sous vide stick plotseling stuk gegaan. Maar dankzij de vlotte service van Jolien bij "Kenners" wordt er onder garantie en op dezelfde dag nog een nieuw apparaat opgestuurd. Super service dus!

prima service!

Goede prijs, snelle levering, duidelijke site, kwaliteitsproducten. De site geeft goede informatie en er worden veel en relevante producten aangeboden. Vrijdag besteld, zaterdag geleverd. Netjes verpakt en produkt zoals omschreven. Geen poespas maar gewoon doen wat ze beloven. Prima dus!

Gewoon super

Heb verleden jaar oktober een Hendi smoke infuser besteld en alles keurig op tijd gekregen. Nu is deze infuser helaas defekt geraakt en is zeer snel en met een grandioze service vervangen. Hier kunnen veel bedrijven wat van leren.

Prima product, deskundige advies en goede service bij een eventueel defect

Super service en snel!!

Top service!

Geweldige en snelle service. Verstand van zeken! En bij een klein foutje is het binnen no-time opgelost :)

Ideaal. Altijd super mals vlees. Heerlijk voor je gasten

Prettige medewerkers,fijne afhandeling

Ik beveel,deze van harte aan. Duo evo plus, vandaag gearriveerd, zoals afgesproken, netjes en onbeschadigd via dhl.getest en volledig werkend. Tevens een kundige uitleg over het sous vide koken.

Veel keus en niet duur!

Ik heb een DJI Mavic Spark via Facebook gekocht, 2 jaar oud. Dronekenner heeft nog accessoires voor de Spark, terwijl hij nieuw volgens mij niet meer te krijgen is. Super! Binnen 24 uur in huis. Ik heb al een Landing Pad en een kabeltje gekocht, goede kwaliteit.

Top product sold by top company

I wanted a brother for my old Steba SV200 Pro which is still running like a Rolls-Royce so I bought a new one (cool to have 2 runners side by side operating at different temperatures for meat and vegetables). Same excellent quality with new features as cleaning function and timer starting when the desired temperature is reached. Quite happy I bought it at Kenners. Excellent advices, top support obliging and polite. Swiss worthy on time delivery. I can only and warmly recommend!

goede producten, scherpe prijs

al eerder bij sousvide kenners gekocht. nu gekozen voor sousvide zakken, snelle respons maar DHL liet het afweten. wordt naar tevreden heid opgelost door Jolien, dank

Geweldige service

Vorig jaar een starterset voor sous vide aangeschaft bij sousvidekenner.nl Snel bezorgd en goed verpakt. Onlangs heeft de sousvide stick het begeven en onder garantie 2 dagen later een nieuwe in huis! Geweldige persoonlijke service! Een echte aanrader.

Klantgericht

Spullen besteld en daarbij bleek dat één product (op site beschikbaar) toch niet beschikbaar was. Daarover werd adequaat gecommuniceerd. Omdat het product in de nieuwe termijn ook niet leverbaar was, werd door Dronekenner proactief een gratis upgrade uitgevoerd. Dit getuigt van klantgerichtheid: klasse.

Topservice en supersnelle levering

Geweldige service, ik had wat problemen tijdens mijn bestelling en de klantendienst kwam hier enorm snel op terug! Elke vraag werd perfect beantwoord en ze kwamen steeds met een goede oplossing!

Slecht

Slechte levering.

Beste Emile, het spijt ons te horen dat je ervaring met ons slecht is bevallen, maar daarover willen we wel het volgende kwijt. Eén van de productverpakkingen die je hebt geretourneerd was ernstig beschadigd als gevolg van het openscheuren van de verpakking waar dit niet nodig was. Volgens de Wet Koop Op Afstand zijn wij gerechtigd daarom een vergoeding voor de schade in te houden op de creditering. Wij hebben je daarop een week lang meermaals geprobeerd te bellen en te mailen, maar daarop ontvingen wij geen enkele reactie. Na 2 weken hebben wij besloten om €12,50 in te houden op de creditering (in onze voorwaarden stellen we deze kosten eigenlijk op €25). We vinden het jammer dat we je niet hebben kunnen bereiken en tot een oplossing hebben kunnen komen die voor beide partijen aanvaardbaar is. Met vriendelijke groet, het Kenners team

heb propellors besteld voor de mavic mini, prima product voor een goede prijs. levering was super snel.

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering van zeer goed materiaal.

Snel en correct

Betrouwbaar

Goedkoop en snel!

Goede site met veel keuze en schappelijke prijzen en keurig op tijd geleverd

Mijn bestelling is keurig op tijd en zeer verzorgd geleverd. De reden van mijn bestelling was dat dit een van de weinige sites was die dit apparaat kon leveren en ook tegen een zeer redelijke prijs.