Zeer goed en snel!!!

goed vacuum en sealapparaat

goede handleiding en het werkt erg goed

Goede website en vlotte levering

Ik ben nog niet bekend met sousvide koken en deze website geeft goede informatie en aanbevelingen. Ik heb een vacumeerapparaat gekocht en diverse maten zakken.

Snelle levering, goede service

Overzichtelijke website, snelle levering.

Duidelijke site, goede prijs-kwaliteitverhouding, snelle levering.

Duidelijke site met veel informatie. Heb twee dingen besteld en werden snel geleverd. Ben er erg blij mee! :-)

Dit had ik veel eerder moeten kopen

Wow wat een top apparaat. Eerste wat ik deed was een bitterballen test. Zelfs de bitterballen die voor de frituur bedoeld waren kwamen er lekker uit, alleen de kleur was bleek. Wij noemden ze snowballs. Was al bekend met het merk Instant Pot uit Canada dus aankoop van de airfryer was vertrouwd. Levering ook uitstekend! Wat deze airfryer helemaal top maakt is dat deze zeer gemakkelijk te bedienen is, heel geluidsarm is en uitstekende resultaten levert. Zat eerst te kijken naar een Philips, vast vergelijkbare prestaties maar de prijs is niet vergelijkbaar.

Klantvriendelijk

Werd snel, netjes en goed geholpen. Superblij met de nieuwe Instant Pot.

Gemakkelijke overzichtelijke website Snel besteld en geleverd. Goed op de hoogte gehouden via de mail. Perfect

Een super en veelzijdig apparaat

De Instant Pot is veelzijdig, makkelijk in gebruik en heel netjes en degelijk afgewerkt. We gebruiken de pot veel en met plezier ! Als extra een binnenmand en de glazen deksel gekocht, extra gemak !

Fijn en snel contact met de klantenservice

Fijn en snel contact met de klantenservice

Doen wat ze beloven

Altijd goed bereikbaar en kennis van zaken

prima produkt en levering

Helaas was niet van tevoren bekend dat invoerrechten betaald moesten worden

Cold smoker

Ik heb een coldsmoker pistool gekocht via Souvidekenner. Het is wel een leuke ervaring om eten en drinken mee te bewerken en het is zeker een leuke spannende ervaring om met visite de show te mogen stelen. Alleen ik gebruik het apparaat te weinig en het is toch een gedoe om het in te stellen en weer schoon te maken. Ik had het toch makkelijk gevonden als de slang en het gedeelte waar het hout in gaat makkelijk schoon te maken is. Toch ga ik proberen meer te gebruiken.

Prima spullen

Handige vacuüm-zakken en knijpers (veel goedkoper dan bij bol.com). Tip: DHL is in Leiden nooit erg punctueel, Post NL: wel

Perfecte service, goed materiaal.

Al verschillende keren hier besteld en altijd tijdig geleverd en alles mooi verpakt. De inhoud is steeds van goede kwaliteit.

Gewoon super

Snel geleverd!

Keurig geleverd

Lipo bags besteld voor mavic2 accu’s. Scherpe prijs, prima kwaliteit en snel geleverd.

Prima product ontvangen. Goede en snelle communicatie.

Helaas gewoon een aliexpress product met en eigen stickertje

Via de site drone filter lenzen van .50 cal besteld en een lipo-bag. Levering was snel, echter na het openmaken blijken het gewoon goedkope Chinese lenzen van het merk Sunnylife te zijn. Deze koop je op Aliexpress/Amazon beduidend goedkoper. Dronekenner heeft alleen op het doosje een stickertje .50 cal geplakt. Wees gewoon eerlijk over wat je verkoop, voel me genaaid en zal dus niet weer iets kopen via deze site.

Beste Tim, We vinden het jammer om te horen dat je ontevreden bent. De producten die wij verkopen onder ons huismerk 50CAL komen in veel gevallen wel China. Echter, het betreft geen drop shipping en wij leveren de producten uit onze eigen voorraad (meestal binnen 1 werkdag) en met volledige Nederlandse garantie en rechten. Zo heb je bijvoorbeeld 14 dagen om je product te retournen en krijg je gewoon je volledige aankoopbedrag terug. 50CAL producten zijn met zorg geselecteerd door onze drone kenners en worden groot ingekocht. Er is veel te koop in China, waaronder veel producten van inferieure kwaliteit. Wij zorgen ervoor dat jij alleen producten van goede kwaliteit koopt, die betrouwbaar zijn en geen risico vormen voor je dure drone. Wij hebben deze moeite voor je gedaan en je hoeft zelf dat risico niet te lopen. Het is natuurlijk eenvoudig om achteraf het product op AliExpress te vinden. Dat is de meerwaarde van bestellen via een betrouwbare Nederlandse partij. Dat we deze Chinese accessoires onder de noemer 50CAL verkopen heeft diverse redenen, maar met name dat wij 100% achter de door ons geteste en gekozen producten staan en daarvoor volledige verantwoordelijkheid nemen. Het maakt deze herkenbaarder als producten van prima kwaliteit, gewaarborgd door een betrouwbare verkoper die zich keurig aan het Nederlandse consumentenrecht houdt. Onze 50CAL drone accessoires komen van diverse "merken" / fabrieken en daarom scharen we het onder ons "huismerk" 50CAL, waar we overigens niet heel geheimzinnig over doen want het Sunnylife logo staat op de meeste productfoto's in onze webshops. Op AliExpress staan vele drone accessoires, waaronder erg veel spullen van ronduit slechte kwaliteit. Wij besteden de nodige moeite aan het testen van alle producten uit China zodat we kunnen garanderen dat het goede kwaliteit is (2 jaar garantie via ons). Bovendien wordt je bestelling meestal in slechts 1 dag geleverd en krijg je direct antwoord van een Nederlandse medewerker als je vragen hebt. Het enige grote verschil is natuurlijk de prijs die toch vaak hoger ligt, maar het is helaas onmogelijk om bovenstaande voordelen te leveren voor dezelfde lage prijs. We hopen daarom op je begrip. Met vriendelijke groeten, het DroneKenner team

Prima website, bestelling en levering!

Prima website, bestelling en levering!

Snel en goed !

Okidoki !

Bijna perfect

De service is perfect op 1 klein dingetje na: Ik had een 8 qt binnenpot nodig. Ik heb daar heel lang op moeten wachten. Hij was niet voorradig. Ik had op de site aangegeven, dat ik een e-mail wilde ontvangen, als ie er weer was. Na plm. Een half jaar was ie weer op voorraad, maar die e-mail kwam niet. Door toeval kwam ik er achter, dat ie er weer was. Gelukkig heb ik hem nu. Verder een perfect bedrijf. De prijzen zijn goed. De binnenpan kost bij Amazon bijna € 100,= en bij Instant Pot heb ik € 30,= betaald. Incl. verzendkosten..

Goed en snel geholpen!

Drone besteld en die was snel binnen. Bij het aansluiten ontdekt dat de drone reeds gekoppeld was aan een ander account, maar dit is door dronekenner.nl snel en correct afgehandeld. Hulde daarvoor!

Klantvriendelijk

Snel, klantgericht en oplossingsgericht, toen bleek dat een aanbieding inmiddels vervallen was.

Positieve ervaring.

Goede producten en snelle service.