Mooie multicooker

Maar waarom leveren jullie het apparaat nog steeds verpakt in piepplastic? Niet meer van deze tijd toch? Moet er speciaal voor naar de gemeentewerf rijden om het weg te kunnen gooien.

Totalmente recomendable

Compré una Instant Pot Duo Crisp de 8L el pasado 29 de Abril y no puedo estar más contenta. Llegó a España en 5 días, muy rápido. La olla está en perfecto estado. Totalmente recomendable.

Prettige webshop

Duidelijke informatie en snelle levering

Very Satisfied

I bought Instant pot. It is delivered fast and everything went smooth. Good service and Nice product !!

Zeer goede service en communicatie

Er waren leveringsproblemen met de Instant Pot uit de USA door Covid en andere ellende, de Kenners hebben mij goed op de hoogte gehouden en mee gedacht over de beste oplossing. Uiteindelijk voor een iets ander type gegaan en deze is vorige week geleverd. Ben er superblij mee! Uitstekende adviezen, service en communicatie!

Toppers goeie informatie proberen alles ondanks dat ze zelf veel tegenslag hadden

Goeie service netjes delen je zorgen terwijl ze zelf al genoeg zorgen hadden pannen zijn super zou zo weer bestellen met een woord toppers

super service

Zowel het bestellen, zeer eenvoudig en informatief, de levering snel en zeer goed verpakt als de producten zijn perfect. De eerste gerechten hebben wij al met de sousvide gemaakt en het was echt restaurant kwaliteit. Het vlees was super mals en smaakvol.

Zeer klantvriendelijk en supersnel!

Mijn sousvide-apparaat was kapot. Op donderdag naar hen gebeld. Op hun verzoek een filmpje van het apparaat gemaakt en gemaild. Na een half uur bericht dat het apparaat onder garantie werd vervangen. Hoefde het oude apparaat niet terug te sturen. En.....de volgende dag werd het pakje per DHL bezorgd. Hulde!

Eerste indruk prima.

Nog weinig ervaring, maar de eerste bestelling is vlot geleverd.

Niet tevreden

Niet tevreden nog niks ontvagen

Uitstekend bedrijf

Alles volgens afspraak

Heel goede service

Zoeken mee naar een oplossing als een product tijdelijk niet leverbaar is

fantastisch

gemakkelijk in gebruik en een super resultaat - ben zeer blij met mijn nieuw speelgoedje in de keuken een rookpistool mag niet ontbreken in de keuken van een hobbykok!

Heldere site en snelle levering

Makkelijke site om producten te vergelijken en je keuze te maken. De levering verliep vlot, dus ik kon lekker snel aan de slag.

Supersnel geleverd

Besteld en een dag later al geleverd. Perfect in orde. Beter kan niet.

Exzellenter Service

Super schneller Versand & Ware einwandfrei!! Vielen Dank!!

Goed en duidelijk antwoord na een vraag

Kennis van zaken en vraag wordt zeer duidelijk beantwoord. Tablet houder die besteld had werd snel geleverd en de kwaliteit is top. Als ik weer iets nodig heb dan bestel ik het bij dronekenner

Heldere omschrijving producten, kwalitatief goed vacuümfolie, bestelling eenvoudig en snel thuisbezorgd. Prima dus!

Supersnelle levering!

Mooie site en supersnelle levering

bestelde filters waren niet naar verwachting, maar zonder problemen geruild.

Product voldeed aan de omschrijving /snelle levering

Product voldeed aan de omschrijving /snelle levering

Vlotte bestelling en levering.

Hi, Producten waren op stock overeenkomstig wat op de site te lezen viel. Bestelling en levering ook zeer vlot. Als er een minpunt is dan is het de link die ik doorgekregen had ( ik had via mail bevestiging gevraagd van de stock) die verschilde in prijs met wat er op de site stond. het verschil was wel 9 euro op een bedrag van 69 euro.

Goede en snelle service

De beschrijving van het sous vide apparaat klopt ook met wat er geleverd is

Goed en eerlijke Drone webshop

Goede overzichtelijke webshop met veel relevante informatie per product. Mijn code voor de DJI Care Refresh (2 jaar) voor de Mini 2 was binnen een paar minuten binnen.