Top Produkt und schnelle Lieferung!

Die bestellte Ware ist perfekt Verpackt und entsprach genau die Beschreibung. Die Bestellung wurde schnell bearbeitet und sehr schnell geliefert. Ich bin sehr zufrieden. Vielen Dank!

netjes

Een instant pot besteld, kwam zeer snel en netjes verpakt aan. Dit is de 1ste keer dat ik bestelde bij sousvidekenner.nl maar ga dat zeker nog eens doen moest ik nog iets nodig hebben.

Super schnelle Lieferung

Ich hatte den Instatnt Pot Duo bestellt und er war innerhalb zwei Tage da! Top! Er ist super einfach in der Benutzung und ist sehr vielseitig. Perfekt für Menschen, die gerne neue Sachen in der Küche ausprobieren wollen. Das nächste mal teste ich den Instant Pot Duo aus um Yoghurt zu machen! Als kleine Anmerkung: die Bezahlung mit sofortübweisung hatte etwas Schwierigkeiten und ging nicht direkt durch (keine Bestätigung), darauf kam natürlich eine Email, dass der Instant Pot Duo noch nicht bezahlt ist, wie sich herausgestellt hat, wurde das Geld dann paar Tage später vom Konto abgebucht. Also lieber etwas warten, nicht dass doppelt gezahlt wird :)

Online Einkaufen

Anfang gibt's kleines Problem wegen Sprache und Server am Wochenend, es wird schnell gelöst und fließend bearbeitet, schnell Lieferung, sehr günstig statt 224€ im deutschen Gebiet, habe ich 158€ in EU Raum bezahlt, Lieferzeit ist gleich, Ware ist identisch gleich.

Waar voor je geld dus heel content

Uitstekende informatie en snelle levering.

De informatie over mijn Instant Pot Pro Crisp was duidelijk en volledig. De levering was bijzonder snel. Top!

Babita

It js at times confusing to understand the function with details.

Uitmuntende klantenservice & snelle bezorging !

Ik was op zoek naar een een multi pressure cooker en kwam bij sousvidekenner.nl terecht. Mooi geprijsd dus gelijk het product aangeschaft. Ik had nog wat inlichtingen nodig, dus probeerde ik hen te bellen. Tot twee maal toe werd ik zeer vriendelijk te woord gestaan door de medewerkers. Ook een mailtje werd zeer snel en netjes beantwoord. Mijn bestelling was de volgende dag al bezorgd! Ik beveel iedereen aan om bij deze webwinkel producten aan te schaffen.

Alle beloofde afspraken nagekomen

Alle informatie die op hun website staan, komen ze ook 100,% na. Top site

Goede webshop en een snelle levering

goede service

uitstekend

Uitstekend materiaal

De geleverde goederen zijn van een prima kwaliteit. Levering erg snel meestal binnen een dag

Order came quick. Instant pot is awesome as always.

Already recomended the company to my friends and family.

Concurrerende prijs en snelle levering.

Al diverse items besteld en keurig de volgende dag geleverd, top.

Uitgebreide keuze en snelle levering

Er is een uitgebreide keuze op de website en is ook veel nuttige informatie te vinden. Fijne snelle en goed verzorgde levering!

Goed product, snelle levering duidelijke info

Het product is super, snel geleverd, goed verpakt. En duidelijke informatie via mail.

Great communication and quick delivery

The items arrived in less then 48h. I had a payment issue and the customer service quickly resolved it. I recommend them.

Besteld via duidelijke site met goed uitleg, met daarna zeer snelle levering.

Mijn producten zijn to en werken naar believen Zonvakantie en container zijn een plezier Nu nog heel veel lekkere gerechten maken

zeer goed

is zeer goed geen goede omschrijving

Perfect apparaat

Ik ben zeer tevreden, ook over de service van het bedrijf

Zeer snelle levering

Wij wonen in Zweden, en hier duren alle verzendingen heel wat langer dan in NL. Maar ik was verbaasd over hoe snel m’n IP binnenkwam. Vrijdag avond besteld en dinsdag had ik hem al. Als je ze belt bellen ze ook terug zodra zij tijd hebben. Is meestal snel. Prima service!

Heel fijn om mee te werken

Je kan alles heel goed bewaren. Aardappels kan je zelfs tot 3 weken bewaren in de koelkast.Super makkelijk. Na een zware werkdag toch snel lekker vers eten.

Fast Delivery to Germany

All Good, best price I found online Free Delivery to Germany within 3 Work day's

Snelle levering en zeer goede communicatie

Ondanks het bestellen van een klein artikel toch op de hoogte gehouden door middel van 4x een mail. Artikel werd de volgende dag al geleverd. Fijn en accuraat bedrijf. Wat mij betreft een aanrader.