keurig en snel geleverd

2 x wat besteld en iedere keer keurig geleverd

Veel kennis maar helaas komt het niet alles na

Op zich heb ik goed ervaringen met dronekenner. Herman is een kenner met een grote K. Alleen voor 2200 besteld morgen is huis hebben ze niet waar gemaakt! Omdat mijn huidige Drone de geest gaf dacht ik even " snel " toch een mini 3 er bij te bestellen. Helaas kwam deze dus TE LAAT en nog een dag later als beloofd. Hierdoor moest ik elders een drone lenen.. Ik kreeg als antwoord dat het druk was. Met alle respect daar heb ik geen boodschap aan. Dan moet je daar niet mee adverteren.

Verkeerde bestelling snel verwerkt. Keurig geld terug.

Rundum perfekt!

Schnelle Lieferung, sehr zuverlässig, Artikel wie beschrieben und sehr umweltfreundlich ohne viel zusätzliches Verpackungsmaterial versendet - ich bin begeistert!!! Vielen Dank!

snelle levering, mooie accessoires voor je instant pot.

Goed, snelle levering en mooie stoommandjes van Ziva. Het is bij 4 sterren gebleven, omdat een goede gebruiksaanwijzing mist bij de stapelbare stomer mandjes. Inmiddels ben ik erachter dat ook in de stapelbare mandjes water gebruikt moet worden bij aardappelen, groenten, rijst enz. Het kan zonder, maar met water een beter resultaat.

Schnelle Lieferung, gute Verpackung, einwandfreie Ware

Ich liebe meinen neuen (und ersten) Instant Pot, vielen Dank!

Goed geïnformeerde en bereikbare helpdesk; snelle levering

Na een enorme deceptie bij een andere leverancier is Dronekenner een verademing!

Goede snelle betrouwbare service

Ik had gaspatronen besteld, waren binnen een dag aangekomen waarom het etentje een feestje werd!

Absoluter Top-Shop

Super coolen Job gemacht Immer wieder gerne

Prima service en prima product

Zeer snelle verzending en het artikel voldoet helemaal aan de verwachting.

uitstekend

Fijne sousvide zakken voor niet al te veel geld en snel geleverd.

Goede, snelle service!

Het product werd na een kleine miscommunicatie heel snel verstuurd. Het kwam helaas stuk aan, maar ik hoefde niets te doen en er werd een nieuw product opgestuurd. Heel erg fijn! Hierdoor een leuk vaderdagcadeau van onze dochter voor mijn man. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Mooiboek en duidelijk

Ik heb net een voedseldroger gekocht, Dus ben benieuwd naar al het heerlijks dat er aan gaat komen!

geweldig

gemakkelijk in gebruik

Kennisbank voor Sous-vide.

Mooie toegankelijke website. Waar alle informatie die nodig is voor Sous-vide koken staat vermeld.

Super survise met snelle levering

Ik heb de sousvide bak met hoes besteld voor Vaderdag en hij ruim optijd binnen. Mijn vriend is er super blij mee

Alles wunderbar, schnelle Lieferung und günstig!

Perfekt

Goede en snelle service

Ik heb hier mijn DJI mini 3 Pro gekocht. Waar deze vrijwel overal uitverkocht was kon ik deze hier nog kopen en zelfs binnen 2 uur ophalen. Klantenservice is erg vriendelijk, hier kom ik zeker de volgende keer terug!

Alles gewoon oké.

Zat geen Nederlandse handleiding bij (dat stond ook niet vermeld en was ook niet op internet te vinden), maar daar heb ik over gemaild. Het bleek dat deze net op de site bij het product stond.

Hoet

Heelgoed

Fantastisch apparaat!!

Ik gebruik m praktisch elke dag en de kinderen er ook 1 gegeven.

Zeer tevreden.

Goede service.

Eenvoudig en zeer duidelijk in gebruik.

Alle mogelijkheden zitten erop/in. Goede en duidelijke menusturing. Sous vide is een fijne extra (ondanks onze al aanwezige Anova stick) Oren aan de binnenpan en GEEN anti aanbaklaag met teflon ofzo (JA GEEN antiaanbaklaag is ook wel eens een voordeel) Losse deksel, dus geen scharnier. Makkelijk reinigen. Kortom zeer tevreden!

Ouderwetse service

Perfekt!

Habe aus Deutschland "Wartmann" Mixer, dazugehörigen Vakuumpumpe und Vakuumbecher bestellt. Schnelle Lieferung. Alles Top!