gewoon goed

besteld, heel snel ontvangen dus gewoon erg goed.

Goede service en snelle levering

Super fijn apparaat

Fijn apparaat, alleen jammer dat er geen Nederlandse handleiding bij zit.

Praktischer als een snelkookpan.

Ik ben al tientallen jaren gebruiker van een snelkookpan. Nu gebruik ik de instantpot. In korte tijd heb ik er zelf 2 gekocht. 1 van 5.6 liter, voor kleinere hoeveelheden en 1 van 7,8 liter voor b.v. een wat grotere hoeveelheid stampot of soep. Met name het gebruiksgemak is fijn en er zitten nog zoveel mogelijkheden op die ik nog niet ken.

Prachtige keukenspullen & snelle service

Mooie keukenspullen voor als je mooie en goede spullen wilt hebben! Snel en goed verpakt verzonden

Cuve instant pot

Bon service Livraison rapide

Instant Pot Duo Mini

Goede resultaten, ik ben er blij mee.

Großartig

Tolle Ware zu einem vernünftigen Preis und der schnellste Versand aller Zeiten! Vielen Dank.

Prima service, snelle bezorging

Instant pot.nl Mijn ervaring is positief, goede site, leuk productaanbod. De hele range instant pot ( van klein naar groot) wordt hier aangeboden. Goede communicatie en snelle levering, wat wil je nog meer?

De Instantpot duo doet alles wat ik verwachte.

Zeer goed. Het kan worden gebruikt om meerdere gerechten te bereiden. Jammer dat hij niet verkrijgbaar is in industriële maat, die begint bij 25 liter. Misschien later.

Bevalt goed, helaas ontbreekt Nederlandse handleiding

Goede apparatuur, scherpe prijs en belangrijkste, goede service

Reeds 2 Ziva Sense sousvide sticks in gebruik, tot volle tevredenheid van iedereen. Helaas was er met eentje een probleem, kan altijd gebeuren natuurlijk, maar voornaamste is dat dit zeer snel beantwoord en opgelost werd.

Ik ben heel blij met onze nieuwe Instant Pot Duo Crisp. Wat ik alleen mis is een uitgebreide Nederlandstalige gebruiksaanwijzing. Inmiddels heb ik de Engelstalige uitgebreide versie gedownload en een Nederlandstalige beknopte versie van een ander type Instant Pot. Ik red me hier redelijk mee maar het zou fijn zijn als er toch een uitgebreide Nederlandstalige gebruiksaanwijzing bijgevoegd zou worden.

Precies wat ik had besteld

Alles wat ik had besteld was goed verpakt en van goede kwaliteit. Precies wat ik nodig had!

easy peasy

simpel en snel

Sehr schnell geliefert.

Tolles Produkt. Funktionen top. Koche täglich mit dem Instant Pot.

Stipte levering met buitengewone deskundige informatie via de chat als koopadvies.

Correcte service, mooie aanbiedingen voor instantpot ( diverse modellen) ook de nodige accessoires voor aan te slag te gaan met vacuüm garen voorradig. zeer mooi assortiment voor alle budgetten.

Snelle levering van mijn filters.

Uitstekende service, super blij.

Top shop

Gewoon goed

Onderdeel voor dji mini 2 bestelt. Super, origineel deel, ongeveer de “gewone prijs” maar veel goedkoper geleverd (schappelijke verzendkosten). Vooral prettig dat je echt origineel krijgt dat perfect functioneert.

Zeer content over de service en het product

Alles wordt vriendelijk en snel opgelost en verzonden . Ik ben een nieuweling in het gebruik van de Instapot, Ik ben na al super verrast over de werking en de maaltijden die ik er mee maak. Echt top!

everything ok

I didn't encounter any problems while ordering my instant pot. It would be great if there were more accessories available in the shop.

helemaal top

Ik ben helemaal tevreden met de instantpot en met de klantenservice van de website. Ik had wat vragen en was even ergens over bezorgt maar ik kreeg super snel antwoord en het werd me allemaal heel goed uit gelegd. Dus ik ben tevreden en ik kan het de mensen aanraden om hier contact te zoeken voor info en voor hun producten.

great new kitchen pal

the product arrived as hoped also at a very good price