Kopen zonder gezeur

Snelle en vlotte levering

Zeer positief, aan te raden

Alles is zeer positief, zowel de levering als de geleverde goederen!

Goede kwaliteit

Helaas was de bezorgdienst slordig en kwam het pakket in een zwaar gehavende doos aan. Hier voor de zekerheid eerst een foto van gemaakt, maar het artikel en zijn verpakking bleek gelukkig ongeschonden

Super service!

Goede kwaliteit voor een mooie prijs. De levering met DHL was teruggestuurd door "onkunde" van de bezorger maar werd door dronekenner direct opnieuw verzonden via PostNL.

Uitstekend product

Very good product and deliver was very fast. Really happy with the product

Kennis van zaken en een optimale goede service!

Bij aankoop werd ik uiterst vriendelijk te woord gestaan door een dame die goed begreep dat ik wat haast had met mijn aankoop. Doordat de specialist even niet paraat was op dat moment opperde zij dat ik, mocht het product niet bevallen/passen, het gratis retour gestuurd mocht worden. Super aanbod en voor mij doorslaggevend om tot directe aanschaf te gaan. Kort hierna werd ik door de specialist gemaild, die reeds had gezien dat de mount waarschijnlijk niet zou passen, wat ik reeds ervaren had. Wederom een blijk van veel kennis van zaken. Voor mij helaas nog even geen passend product voor deze keer, maar ik zal zeker met veel plezier in de toekomst hier nog eens bestellen. Veel succes en bedankt, Herman en team. Mvg. Koen

Top Preis! Schneller und zuverlässiger Service! Alles bestens!

Perfect.

Alles is Ok, vooral de service.

Goeie en verrassend snelle service naar België

Binnen de 24 uur geleverd op adres in belgië!! Vooraf telefonisch contact voor wat vragen; heel vriendelijk en behulpzaam. En tot nu toe heel tevreden over mijn duo evo plus.

Goed assortiment en snelle levering.

Ik vond meteen wat ik zocht en een dag later was het al thuis. Prima geregeld!

Top product

Mijn vrouw kan niet stoppen met koken Instantpot bedankt

Snelle levering!

De sousvide accessoires nog niet gebruikt maar wel het deksel op mijn instant pot,past perfect!

Helemaal zoals het hoort

Goede prijzen en snelle verzending. Meer kan je niet willen.

snelle levering, top product

mooi product (instant pot pro) maar nog helaas weinig Nederlandse recepten. heb er al diverse maaltijden in bereid, werkt perfect ! Heb de instant pot 's avonds besteld en de volgende dag al in huis!

Vielen Dank

Alles Super geklappt. Vielen Dank

Goede snelle service

Snel geleverd. Verkeerd product geselecteerd als accessoire, werd direct vervangen door het goede product. Als instantpot.nl nog de touwtjes in handen neemt als het gaat om gebruiksaanwijzingen dan gaat het goed komen want de Amerikaanse variant is ronduit minimaal.

Sehr gut.

Schnelle Lieferung, freundlich und kompetent.

Wat een luxe

Snelkoken op een nieuw niveau. Even je verdiepen in de werking, maar dan is het zo'n gemakkelijke pan. Bent steeds weer verwonderd hoe snel het klaar is en dan met turbo gebruik gaat het nog sneller. Ben allerlei recepten aan het uitproberen. De pan bevalt reuze goed.

Zeer snelle levering.

Snelle levering en helemaal naar wens

Inmiddels twee keer bij Dronekenner besteld. Beiden keren perfecte service gehad.

Moest een klein kabeltje hebben met een haakse aansluiting. Dronekenner leverde precies het kabeltje wat ik zocht.

Veel proberen zeer weinig informatie in het Nederlands.

Als we eerder hadden geweten dat er geen boeken met recepten in het Nederlands zijn te krijgen hadden we nog enkele jaren gewacht.

Net als de vorige keer snel geleverd en goede producten

Goede prijs/kwaliteits verhoudingen en een snelle levering. Dit keer een instant pot en een losse sous vide stick aangeschaft met nog wat rand artikelen. Alles al uitvoerig getest en ben er net als de vorige keer weer zeer tevreden mee.

Nice

Nice love the instant pot

Prima artikelen en snel geleverd

Meerdere artikelen besteld en snel geleverd en goede service