Website erg duidelijk en snelle levering en netjes ingepakt!

Artikel netjes op tijd geleverd

Artikel netjes op tijd geleverd

Levering en prijs Top

De levering was een prioriteit en dan was de prijs ook correct.

op zich uitstekend maar!

M., als ik bezig ben met een bestelformulier in te vullen, maar ik ben niet in staat direct te bestellen , wordt door u te snel de inhoud van de winkelkar geleegd! Mogelijke oplossing: Laat de winkelkar ingevuld ,op mijn account, bijvoorbeeld staan! Wanneer de kar geleegd is moet ik de tekening er weer bij pakken , dat is zonde van mijn tijd of anderen! Mijn opmerkingen negeren mag ook!,groet Hans Vlottes

Helemaal prima

Goed bedrijf, doen wat ze zeggen. Voor herhaling vatbaar.

Geleverd wat ik had verwacht.

Normaliter vul ik dit soort reviews nooit in. Ik wil toch even laten weten dat er is voldaan aan mijn verwachtingen. Het ging om simpele schuimrubberen ringen maar toch wilde ik even laten weten dat ik zeer tevreden ben over het algemeen. Gebruiksvriendelijke website snelle en nette levering. Geleverd wat ik had verwacht. Bedankt voor de service!

Niets op aan te merken!

Prima voor mekaar bij Ventilatieshop.com

Ok

Levering op tijd en correct

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zoals gezegd prima in orde.

Op tijd geleverd en prima kwaliteit.

Zéér goed.

Spullen snel in huis. Daarna iets retour moeten sturen en ook dit was prima geregeld. Credit nota snel afgehandeld. Ze hebben het goed voor mekaar daar, top!

Ruime keuze

Ruime keuze, niet de goedkoopste maar snel geleverd. Overzichtelijke intetnetsite

Prima producten!

Het geleverde product voldeed aan de omschrijving.

Precies zoals afgebeeld en omschreven ontving ik heel snel mijn pakket. Netjes in doos en ingepakt. Installeren van de flexibele buis ging snel en direct enorme ruimtewinst. Betrouwbare website en als ik weer iets nodig heb kom ik terug.

zeer goed

snel en alles goed

Heel tevreden

Heel tevreden en snelle levering

Was op tijd geleverd.

Apparaat op tijd geleverd en goed van kwaliteit

Apparaat op tijd geleverd en goed van kwaliteit

Snel en goed prijs

Snel en goed prijs

top prijs kwaliteit

goed advies en top prijs kwaliteit

Super snelle levering!

Fantastisch product!

Zeer snel geleverd en goed aanbod

Top product, prima geleverd

Het product is boven de verwachting samengesteld en geleverd. Alle benodigdheden waar ik niet aan had gedacht zaten er bij. Top kwaliteit en precies volgens de afspraak geleverd.