Door corona maar laten verzenden. Afhalen in Ede werkt nog sneller.

Uitmuntend

Snel besteld en snel bezorgt Prima voor elkaar

Goede website. Duidelijk.

goede informatie, veel aanbod en snel geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Vind hier de producten die ik nodig heb en worden keurig de volgende dag bezorgd. Soper dus. Mvg Sandra

Heel jammer dat de mensen niet even de moeite nemen om te wachten. Ze bellen aan, zetten t voor de deur en voordat de deur opengaat hoor je ze al wegrijden

Vlot en zoals het hoort

Bestelde artikelen werden geleverd op de afgesproken dag. Netjes verpakt. Ik zou in de toekomst nog bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

super goed personeel en een zeer snelle levering

super goed bedrijf

Goede en snelle service

Bestellen gingen soepel en makkelijk de spullen waren snel geleverd.

Vlotte correcte levering

zeer goed

goed netjes op tijd

nette levering en goed product

Topservive

Heel gemakkelijk om online te bestellen en topservice bij de levering !

Niet tevreden

Eerste ventilator was stuk. De nieuwe die werd opgestuurd was verkeerde type. Wacht op telefoontje. Mvg Marion Kuijs

Uitstekend!

Duidelijke site, makkelijk bestellen, scherp geprijsd en snel bezorgd.

Snel gevonden op de website, en nog dezelfde dag geleverd

Geweldig goed materiaal.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snel accuraat en scherp in prijs

Ik heb de ventilator en terugslagklep beteld na telefonisch overleg. Daar werd mij ook de terugslagklep geadviseerd als extra accessoire. Of eea functioneert weet ik nog niet. Het wachten is op loodgieter voor montage. Ventilatorshop was supersnel. Één dag levertijd.

alles ging goed snel levering

zeer goed

Snel, veel en superprijs

Snelle levering van filterdoek G3. Zijn per saldo gewoon 12 (!) filters voor een airbrush cabine.

snellen service

snel geleverd, en top producten in huis.

Perfect.

Prima website. Duidelijke omschrijvingen en uitleg van maatvoering.

Groot assortiment en snelleLevering

De afwijkende maten van ventilatie buizen gewoon op voorraad. Super en de volgende dag geleverd. En de prijsstelling is prima!

Ik ben zeer tevreden

Ik heb er al 3 stuks gehad ze gaan ongeveer 10 jaar mee kan dat AzG Henri Leijendeckers

prima levering wel veel verpakking

De levering van 50cm buis 150mm doorsnede in een veel te grote doos met erg veel verpakkingsmateriaal was goed bedoeld maar mijn inziens onnodig. Verder ben ik erg tevreden over de levering. Makkelijk te bestellen in de webshop, snel en duidelijk in communicatie.