Het product voldoet aan de verwachtingen.

Vlotte service

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering en goede prijzen

Snelle service en fantastisch produkt

Ducobox had ik 5 jaar eerder moeten kopen wat een verschil met de oude koffiemolen. Ook voor een amateur goed te instaleren.

Super snelle levering; goede kwaliteit.

Besteld, 1 dag later zoals aangegeven geleverd. Per abuis de terugslagklep verwijderd (plastic folie). Bij navraag m.b.t. de TK te woord gestaan door vriendelijke medewerker.

Werkt uitstekend met eenvoudige bediening.

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop. Kan het iedereen aanbevelen. Het ventilatierooster werkt uitstekend.

ziet er goed uit

1. snelle levering en ter plaatse afgeleverd aan de juiste persoon 2. heel gemakkelijke installatie procedure en ook per email toe gekregen in taal die je wenst

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede prijs en snel geleverd

Product als omschreven en op tijd geleverd

Super snelle levering ,top

Doet wat het belooft

Websitebezoek is simpel en duidelijk. Ben er blij mee.

Adequate afhandeling

Makkelijke webshop

snel goed en betaalbaar

t stuk wit pvc keurig verpakt en snel verzonden . top

Snel geleverd.

na de onderdelen te hebben uitgekozen en opgegeven was de levering er snel.

Top geleverde materialen

Bestellen was makkelijk en info duidelijk. Levering snel en alles netjes verpakt. Gewoon zoals het hoort.

Komen na wat ze beloven!

Ventilatieshop.com is een uitstekende webshop.

Ik ventileer mijn mening over Ventilatieshop.com graag. Het is gemakkelijk zoeken en vinden op de webshop naar de ventilator die je nodig hebt. En ook naar de accessoires die er bij kunnen voor een gemakkelijke montage. Samen met de snelle levering een uitstekende webshop.

Snel en correct

Bestelling nog dezelfde dag geleverd. En met prima service.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Eerst een hele goede ervarin. Daarna een dompertje

Een mooie ventilator uitgezocht met 10% blackvrijday korting. Op donderdag bezorgd. De volgende ochtend bij het wakker worden een mail van blackvrijday korting 25%. Tip stuur de klanten die in deze dagen voor een hogere prijs iets gekocht hebben deze mail niet of pas de mailing aan. Je denkt een goede deal te doen maar het kon toch beter.

Prima op tijd geleverd

Geleverd zoals beschreven en netjes op tijd.

Snelle levering!

Prima website, makkelijk te bestellen voor een goede prijs. De volgende dag al geleverd!

Goed product snelle levering

Al meerdere besteld gehad vent axia En al jaren tevreden .

Responce

Wel responce maar helaas geen oplossing voor mijn "probleem"

Goedendag Dick, Wij hebben vanwege de grote Black Friday acties extra drukte in zowel ons magazijn als bij onze klantenservice. Het is ons helaas niet gelukt eerder te reageren. Ik zie dat u ondertussen vanmorgen een uitgebreide mail terug heeft gehad van onze klantenservice. Wij hopen hierbij op uw begrip. Excuses voor het ongemak.

Direct en juiste levering!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede prijs-kwaliteitverhouding + fijn dat maatwerk mogelijk is

Goede prijs kwaliteitverhouding van producten. Bieden ook maatwerk aan van ventilatieroosters, waarmee ze zich onderscheiden. Snelle levering en goede service.

Snelle levering en afhandeling

De spullen werden snel geleverd. Ook werd ik goed op de hoogte gehouden via de mail. Zelfs bij het terugsturen van producten werd het geld gelijk weer teruggestort op mijn rekening.