Veel keus, helaas ondoorzichtige levertermijn

Mooie producten op de site. Na bestelling bleek helaas dat toch niet alle onderdelen voorradig waren. Na vragen omtrent levertijd werden steeds ''mogelijke'' levertijden gegeven, waardoor ik vanwege tijdsdruk de bestelling helaas toch moest cancellen. Contact via chat en mail was verder correct en positief.

heel erg snel ,goed materiaal ,snelle service

Toestel werkt perfect .

Goed bevallen

De bestelling was perfect

prima kwaliteit en vlotte levering.

De bestelde ventilatieroosters werden snel geleverd en zijn van goede kwaliteit. Er zit alleen verschil in de roosters van 600 mm en van 800 mm waardoor de opening voor de 800 mm roosters groter moest zijn en de roosters kunnen schuiven.

Mooie fan tegen een goede prijs

Ik was op zoek naar een 'niet standaard' afzuiging voor een badkamer. Deze fan heeft een moderne, strakke uitstraling.

Geleverd conform afspraak. Zeer goede ventilators die weinig geluid maken.

Omdat ik geen bevestigingsmail had ontvangen, heb ik telefonisch contact met hen opgenomen. Er was blijkbaar een storing, maar de ventilatoren zijn volgens afspraak geleverd. Vriendelijk en behulpzaam persoon die ik gesproken heb.

Zoals het hoort

Goeie overzichtelijke webshop, Goed en snel geleverd Vooral het uiterlijk van de verpakking...geweldig bedacht

Degelijke service zoals beloofd.

Goed en degelijk.

Snelle en keurige kevering

Mooie duidelijke website duidelijke verzend informatie en een keurige snelle levering

Gewoon goed en snel

Snel

Snel en foutloos geleverd

Verpakking was beschadigd maar spullen waren in orde.

Snelle verzending

Mooie producten snelle verzending.

goed en snel geleverd

na bestelling snel geleverd

Duidelijk, snelle afhandeling en levering!

Duidelijke site, gewenste product snel gevonden, makkelijk te bestellen en geheel volgens afspraak geleverd.

Zeer snelle levering

Snelle levering en netjes verpakt in noppenfolie

Prima materiaal.

Snel geleverd. Materiaal is prima.

supersnelle levering

Super snelle levering

Prima geregeld.

Makkelijk besteld, snel en compleet geleverd.

Top product en snelle levering

Kwalitatief product en snelle levering.

Niet zo goed

Product niet nageleverd. Jammer herhaaldelijk email gestuurd. Maar geen antwoord retour. Ook niet een mail dat ze ermee bezig zijn. Is niet zo netjes.

Correct product

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Precies wat ik nodig had.

Lekker stil en prima kwaliteit.