prima, goedkoop

Producten van goede kwaliteit voor een goede prijs. Snelle bezorging

Correcte prijzen correcte service!

Zeer correcte prijzen vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon en zeer snelle correcte juiste ! levering

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Prima levering en service!

Artikel na bestelling snel geleverd. Nog wat technische vragen en ook daarop een snel en passend antwoord. Genoeg kennis op de afdeling verkoop, dat is prettig! Graag tot de volgende gelegenheid.

Kon niet beter

Alles klopte daar wordt een vakman blij van

Perfect service

Perfect service en uitleg over het product

In een woord; prima!

Het werk uitstekend.

Duidelijke website en super snelle levering!

Snelle correcte levering

Dit is de tweede maal dat ik via de ventilatie shop koop, en ook nu weer snel en correct.

Vriendelijke klantenservice

Gebeld met de klantenservice over renson ventilatie systeem. Met de vraag of er koppel stuken nodig waren om de ventilatie schachten te koppelen aan de hoekstukken. Er werd aangegeven dat dit niet nodig was en alleen tussen de bochten/y stukken. Bij het monteren kwam ik er achter dat dit niet klopte en dat deze koppel stukken wel nodig waren als je de buis wilt koppelen aan een bocht. Probleem was gelukkig snel op te lossen door de koppelstukken als nog te bestellen.

Goedendag, Bedankt voor uw feedback! Wij zullen dit direct ook mededelen aan onze klantenservice. Excuses voor het ongemak!

Prima assortiment; prima waar voor je geld; prima levering!

Ik heb nu een aantal producten bij de Ventilatieshop besteld en dat is goed bevallen. Ten eerste hebben ze wat ik zocht en wat ik besteld werd keurig op tijd geleverd, Voor mij kan een webshop het niet beter doen dan dat!

Rapide et efficace

J'avais déjà installer plusieurs extracteurs - ventilateurs de la marque S&P Silent.

Bestelling keurig op tijd binnen gekregen

prima service, snelle levering

Apparaat blies zichzelf direct op, ventilatieshop niet thuis

Na het aanschaffen van een afzuig systeem voor het toilet (dat overigens vlot verliep), kreeg ik na het omzetten van de zekering een knal en een vonk. Gemaild, met daarin de melding: “u heeft het verkeerd aangesloten”. Na mijn bezwaar blijft het stil. Weg 70 euro. Niet aanbevelingswaardig in elk geval

Goedendag Sicco, Wat vervelend dat uw ventilator defect is geraakt. Helaas valt kortsluiting zo goed als nooit onder garantie. Wij hebben inderdaad mail van u ontvangen. Er zal vandaag gereageerd worden op de reactie op onze mail. Excuses voor het ongemak.

Vlugge en correcte levering

Eenvoudig makkelijk te bestellen

Mooie uitgebreide website waar voor ieder wat wils is met mooie betaalbare ventilatoren

Ongeloofelijk snel

In de ochtend besteld, dezelfde dag nog geleverd. Dat is een logistiek hoogstandje.

Duidelijke goede webwinkel en zeer snelle levering.

Aangenaam zaken doen met deze winkel!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

De pakjesbezorger had mijn pakketje op een compleet verkeerd adres bezorgd. Zelfs al kan ventilatieshop hier zelf niets aan doen, toch hebben zij het pakketje opnieuw verstuurd en heb ik het toch nog kunnen ontvangen. Een service die ik nog maar weinig heb gezien.

Ok

Netjes op tijd bezorgd

netjes en goed verpakt verstuurd

Goed advies, snelle levering

Op aanraden van een medewerker een juiste keuze kunnen maken

Goede service, snelle levering!

Makkelijke website, snelle levering, goede service met iets retourneren.

Service was weer top product geleverd zoals beschreven

Een goede servicedesk als je vragen hebt, niet gelijk te beantwoorden dan wordt het uitgezocht. Leveringen altijd op tijd.

Snelle service, product zoals verwacht.

Snel geleverd. Prima rol isolatie materiaal. Alleen enorme doos verpakking, voor iets dat als kleinere rol in folie geleverd kan worden.