perfekte levering, snel en op tijd

boven de verwachting.

Very good

Very good service and fast delivery. I recommend

Snelle levering, goede service en prima retour beleid

In totaal heb ik 2 bestellingen geplaatst die snel geleverd werden. 1 keer was er een verkeerd onderdeel geleverd maar na contact gehad te hebben met de klantenservice werd het correcte onderdeel direct toegezonden. De spullen die ik na de klus over had, kon ik moeiteloos aanmelden voor gratis retour. Helemaal top!

Het bedrijf komt de afspraken goed na .

Een vlotte levering en duidelijke website

De website is duidelijk en makkelijk te gebruiken. Pluspunt is dat er bij 1 bepaald artikel bvb buitenrooster, er ook een bijhorend binnenrooster. 1 aandachtspuntje: de roosters werden in 2 zendingen verstuurd met maar 1 dag tussen. 1 van de artikelen was nog niet in voorraad. Ik had het fijn gevonden om ergens te kunnen aanduiden dat alles samen mocht geleverd worden.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

De ventilator werkt beter dan die van de bouwmarkt,snelle levering

Order snel en correct geleverd

Snel en voordelig

Mooi aanbod en snelle, correcte levering.

Bezorging postnl helemaal ruk

Donderdag besteld met de garantie de volgende dag bezorgd. Postnl liet vrijdag weten dat het pakkket zaterdag op een afleverpunt bezorgd ging worden (waarom weet ik niet ze zijn niet eens bij mij thuis geweest) Zaterdag niets meer gehoord en maandagmiddag een bericht dat het pakket op een afleverpunt ligt. De klus stond gepland voor zaterdag dus voor mij te laat, had al wat anders geregeld. Ventilatieshop zou de klant moeten laten kiezen welke bezorgdienst ze wil gebruiken, met dhl nooit problemen.

werkt up to date

had ik eerder moeten weten

Prima opmaat gemaakt ventilatierooster!

Ben erg tevreden over het rooster dat een afwijkende maatvoering had, maar gelukkig is dit goed gekomen. Levering was netjes verpakt en is goed aangekomen, wel moet ik eerlijk bekennen dat ik de prijs erg hoog vind. Maar in dit geval konden wij niet anders. Edwin Guldemond

Gewoon prima!

Duidelijke omschrijving, goed product, netjes verpakt, snel bezorgd, dus helemaal prima!

Snelle correcte levering

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Veel aanbod met elders lastig te verkrijgen roosters en snelle levering.

Veel aanbod met elders lastig te verkrijgen roosters en snelle levering.

Nog niet gemonteerd maar afhandeling goed

Alles zoals beloofd, zelf extra gevraagde info.

Ik ben zeer tevreden over de prijs, de snelheid van de levering en de extra advies dat ik gevraagd heb.

Goed toegankelijke website. Perfecte levering

Zeer snelle levering

Badkamer ventilator besteld, binnen 1 dag in huis en vooraf netje een handleiding per E-mail alvast opgestuurd.

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering, uitpakken en installeren binnen 10 min.

makkelijk bestellen

produkt is prima levering is oke ik had een week eerder 6 stuks besteld. en een week later 4 maar kreeg geen korting had ik er 10 in een keer moeten bestellen. beetje jammer

Totaal onbetrouwbaar

Website geeft aan dag erop geleverd, bij het afhandelen kan plots enkel nog een dag later (en ja we waren zeer goed op tijd om te bestellen dus niet oké). Dan de dag zelf, website staat vol met avond levering de dag zelf dus dat geprobeerd voor 10u, kan je niet aanduiden maar na een telefoontje werd gegarandeerd dat het in orde kwam en de levering tussen 18u en 22u zeker en vast zou gebeuren. Bestelling geplaatst zoals gevraagd en ze zouden het in orde brengen... Helemaal niets of niemand gezien! Geen erg als het niet kan, dan weet een klant dat hij elders moet zoeken maar een hoop beloven en niets ervan uitvoeren is niet zoals het hoort dus hier koop ik nooit meer.

Goede service, vriendelijke prijsjes

Ik kwam binnen met een stukje profiel waar achter een ventilatierooster van 250mm weg gewerkt moest worden. toen ik aan kwam had ik nog geen idee hoe en met welke materialen ik dit zou gaan doen. mijn zoontje was mee (nog geen 2jr.) die ging als een fanatiekeling door het hele filiaal. waarop de verkoop medewerker zij: ik heb er ook twee en moest lachen. na een zo goed mogelijk uit proberen te leggen hoe de klus geklaard moest worden stond ik na 30min buiten met alle benodigde materialen. en een gratis ventilatieshop rolmaat. de medewerker hielp inladen en ik kon weer op pad. vandaag gaan we het plaatsen. ik ga zeker weten mijn ventilatiematerialen tevoortaan bij ventilatieshop.com halen. bedankt!

uitstekend

bestelling in orde en snel bezorgd prima bedrijf

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Scherpe prijzen en deskundigheid.

Een zaak met medewerkers die deskundig zijn. Scherpe prijzen en vriendelijk. Zeer behulpzaam personeel. Ik word daar vaste klant.

Goede ventilator en snel geleverd

Goede site. Snel een goede ventilator gevonden die goed afzuigt en niet te veel herrie maakt.