Zeer gied geadviseerd en geholpen

Wilde een vervangen voor mijn buva ventilatie unit met behoud van de bedienings modules, dankzij goede en juiste kennis van zaken een prima vervangtoestel kunnen bestellen . Ook levering was zeer snel (de volgende dag) Al in huis . Bedankt nog ventilatie shop

Gemakkelijk te bestellen en snel geleverd.

Goede service.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede update systeem na aankopen, goede prijs.

Ik ben heel blij met de producten die we hebben gekocht bij Ventilatieshop.com Hun update systeem is goed en je weet precies wat de stappen zijn tot ontvangst. Prijs is ook goed.

Perfecte levering

Levering perfect volgens afsprak

snelle en correcte levering

alles was ok . snelle levering pakketje was stevig ingepakt .

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Prima service, lekker snelle levering.

Prima service, lekker snelle levering.

Voor herhaling vatbaar

Duidelijke website en alles keurig op tijd geleverd. Netjes verpakt en producten zijn naar wens.

Top ervaring

De webshop is heel overzichtelijk en geeft voldoende informatie om een keuze uit het assortiment te maken. Bestellen gaat eenvoudig en de levering gebeurt correct en supersnel. De kwaliteit van de producten (in mijn geval spirobuizen en hulpstukken) is volgens verwachting. Dankjewel voor de goede service!

Van bestelmoment tot levering prima op de hoogte gehouden!

Precies goed

Precies goed alleen een dag later geleverd dan aangekondigd door Postnl.

nu wel ok

er is iets heel anders opgestuurd in eerste extantie. nu is het juiste aangekomen. ik wel het vorige naar een post nl punt mogen brengen.

Ventilatie voor badkamer in pand uit 1935 weer helemaal van nu

Ik heb telefonisch contact met de klantenservice gehad. Het badkamertje zonder gevelopening in een appartement uit 1935 wordt totaal gerenoveerd en er is geen standaard ventilatie mogelijk. De koker waardoor vocht afgevoerd kan worden is gemetseld, ruw van binnen, 6 meter hoog èn niet voorzien van een pvc buis. Wederom goed geadviseerd over de mogelijkheden. De keuze is gevallen op een stille ventilator die continue loopt en automatisch inschakelt als deze vocht of geur waarneemt. Omdat het enige toilet in de badkamer ook door gasten gebruikt wordt en ik geen gebruiksaanwijzing neer wil hangen over het gebruik van de ventilatie heb ik gekozen voor gemak en zekerheid. In de oude situatie was er schimmel dus gekozen voor extra vermogen en meetfuncties. Wederom helemaal content over de ventilatieshop!

Snelle en goede levering

Correcte en snelle levering. Het product doet wat het moet doen

Correcte en snelle levering. Duidelijke communicatie

Netje afgeleverd

Top afgeleverd

Helemaal toppie

Bestelling geplaatst op zaterdag. Maandagochtend verzonden en dezelfde avond al ontvangen! Snel gemonteerd en het werkt perfect, alle vocht is weg. Eindelijk man! Het apparaat ziet er ook nog eens mooi uit. 10 jaar garantie ook mooi meegenomen! Bedankt voor de uitstekende service, ventilatorshop!

Goed product

Goed en snel geholpen en prima product

Snel en gemakkelijk

Goede keuze , breed assortiment , eenvoudige bestelprocedure.,snelle verzending,

Correct

Correcte en snelle levering

snelle en juiste levering

artikel makkelijke besteld via webshop en volgens afspraak volgende dag geleverd.

Goede hulp

Mijn ventilator had ik aangesloten op blauw en bruine draad. Hij werkte wel maar ging niet meer uit. Gebeld met de helpdesk, goed advies gekregen waardoor het probleem opgelost is en alles werkt zoals het moet

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Goed produkt Snelle levering

Snel en vlot

Ontving mijn bestelling snel en vlot en goed ingepakt.

snelle correcte levering

Telefonisch snel geholpen. Snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.