Heel goede service.

Levering was nog niet compleet. Meteen bericht daarover. Op verzoek deel al verzonden. Erg klantgericht.

Na een hobbeltje in de verzending mijn product in twee dagen in huis.

Na een foutje in de verzending contact opgenomen. Direct opgelost en de andere dag het product keurig in huis.

Snelle levering, goed product.

prima, makkelijk besteld en snel geleverd

prima, makkelijk besteld en snel geleverd

Netjes geregeld

Het was maar 1 onderdeel en het was keurig verwerkt

Duidelijke informatie, communicatie, vlotte service en correct!!

Na lange zoektocht voor ventilatieroosters, dan bij jullie terechtgekomen. Onmiddellijk gevonden wat we nodig hebben. Besteld, vlot ontvangen, betaald, geïnstalleerd, voila!

Frisse ervaring

Zehnder Comfolan besteld bij dit bedrijf Ruim assortiment en overzichtelijke webshop Levering was vlot en volgens opgave, (over)verpakking was dik in orde

Mijn bestelling was snel geleverd, prima

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit snel geleverd voldoet aan verwachting netjes verpakt

Mooi product levering liet te wensen over ivm verkooppraatje ??

De ophangschroeven die erbij geleverd worden zijn zwaar onder de maat !! buigen en alleen met ringetje te bevestigen wat onmogelijk is omdat je eerst de kast in mekaar moet zetten. De zin als je hem nu voor 16.30 besteld morgen in huis is op voorraad was dat een verkooppraatje?? (13.30 besteld) dan na volgende dag wachten geen levering niet op voorraad?? Jammer ombouw zelf wel degelijk produkt

een klasse shop

goede site, snelle levering. dus gewoon top

Prima geregeld

Makkelijke keuze door goed overzicht en prima stevig rooster.

Super snelle levering

Op zondagavond de benodigde onderdelen besteld en die werden op maandagavond al geleverd.

Efficiënt, en doel gericht!

Als boven

Great Service

Eccellent experience in every way

Beschadigd artikel meteen vervangen.

Mijn artikel was beschadigd. toegekomen. Ik stuurde een mail en had snel antwoord. Er werd meteen een nieuw exemplaar opgestuurd.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Ruim assortiment, redelijke prijzen.

Snelle levering, verzendkosten alleen onder € 25 en gratis retour. Zo hoort het, complimenten!

Perfecte levering en degelijke producten.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Uitstekende service en vlotte levering.

Alles perfect. Van emailcontact tot en met de snellelevering.

Professioneel

Overzichtelijke website en snelle levering. Omruil voor verkeerd onderdeel goed afgehandeld.

Prima apparaat; doet wat ‘ie moet doen. Waar voor je geld.

Prettig dat de ventilator verschillende mogelijkheden heeft op het gebied van luchtkwaliteit en vochtmeting. Fijn te bedienen via de app op de mobiel.

Goed product, snel geleverd

Product geleverd zoals omschreven. Prima service.

Snelle en juiste levering en een goed product

De ventilator was er heel snel en met goede aanwijzingen geleverd. Na installatie werkt de ventilator heel goed en geruisloos.

ontvangen wat ik heb besteld

Vlotte service

Vlotte afhandeling van bestelling - Top service