wij bestellen een ventilator op 220V en krijgen er 1 op 12V daar kwamen we oas achter toen de 220V er op stond. Dit per mail doorgegeven maar nog steeds geen contact terug gehad.

Goedendag Peter, Wat vervelend dat u van ons een verkeerde ventilator heeft ontvangen. Onze klantenservice heeft gisteren al contact gehad met u hierover. Wij zullen het dan ook via onze klantenservice verder oppakken. Excuses voor het ongemak.

De spullen werden dezelfde dag geleverd en pasten precies.

Snelle en prima afhandeling

Correcte afhandeling

Spullen werden keurig op tijd geleverd

Goede prijs, snel geleverd

Goede prijs, snel geleverd

Satisfait

Satisfait Livraison rapide Super boulot Merci

Superb!

Snel geleverd, goed verpakt. Gewoon noets aan toe te voegen.

Snel levering, goede communicatie.

Goed bedrijf.

Een groot assortiment en je hebt snel gevonden wat je zoekt. Elk artikel is goed omschreven en de afmetingen staan er bij. Goede service en snel geleverd.

Na winkebezoek ook online uitstekend geholpen

Eerst wat zaken opgehaald in de winkel in Ede en daar nog goed aanvullend advies gekregen. Daarop online besteld en wederom keurig op maat geholpen. Pluim voor de afhandeling van iets wat niet standaard in het assortiment zit.

Snel geleverd, product werkt naar behoren

Duidelijke site, product zoals verwacht.

Vlotte bestelling en levering

Tot mijn verassing product gevonden dat ik zocht. Bestelling en levering prima op orde. Product is naar verwachting.

prima artikel

kon mijn keuze direct maken binnen 5 minuten had ik mijn artikel gevonden en prijs was prima.

Goed product

Hadden we veel eerder moeten doen. Hij doet zijn werk uitstekend en we hebben geen aangeslagen ramen meer. Levering was zoals afgesproken.

Gevraagde artikelen geleverd volgens afspraak.

Ventilatieshop heeft haar beloftes nagekomen, iets wat in de huidige maatschappij steeds minder standaard lijkt te worden.

Snel makkelijk betaalbaar kwaliteit

Goede prijzen en snelle levering

Ruim assortiment, goede prijzen, snelle levering en netjes verpakt.

Duidelijke site, snelle levering

Ik ben niet thuis in de ventilatoren, maar de informatie op de site heeft me snel geholpen om de juiste te vinden. Het bestellen ging vlot en ik had het product de volgende dag al in huis.

Topbedrijf

Alles volgens plan verlopen. Besteld en de week daarna al mogen ontvangen. Vriendelijke medewerkers die er alles aan doen, zodat JIJ tevreden bent.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snel en correct geleverd!

Perfect materiaal, ruime keuze en correcte prijs.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Mijn bestelling snel geplaatst en gekregen.. top betrouwbare winkel

Snelle levering en prima product

Website is zo duidelijk dat ik meteen de goede afsluitklep kon vinden die ik daarna ook binnen 10 minuten had geplaatst. Hoe duidelijk kan het zijn!

Goed geholpen na een verkeerd gestuurde dakpan

Zeer snelle levering, maar een foutje meteen opgelost!!

Prima advies nav verzoek wat geschikt voor mijn uitdaging

Kreeg een prima voorstal welke artikelen geschikt zijn voor het maken van mijn wanddoorvoer. Kreeg het snel en de arikelen zijn van een goede prijs / kwaliteit. Levering vervolgens zelfde dag omdat er voor 12.00 uur besteld was. Prima service.

Goede firma

Snel, goede voorraad, prima service. En goede contactmogelijkheden