Laden reviews...
Laden reviews...
4.345 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Over het algemeen melden klanten snelle levering en vriendelijke service. Veel feedback prijst een soepele bestelling en duidelijke communicatie. Sommige ervaringen noemen vertragingen of voorraadproblemen, maar de meeste opmerkingen zijn positief over prijs en service.
Keurig steeds op de hoogte gehouden hoe laat de bezorger kwam. Helemaal top
Heb je nog tips of verbeterpunten?
N.v.t.
Beveelt aan
24 June 2026
Lien
Almere
Snelle correcte afhandeling
Heb je nog tips of verbeterpunten?
Nvt
Beveelt aan
24 June 2026
Thijs
Leeuwarden
super bezorging
Heb je nog tips of verbeterpunten?
N.v.t.
Beveelt aan
24 June 2026
Wubbo
Oudeschip
Goedemiddag Ik ging er vanuit dat onze droger netjes geplaatst zou worden. Helaas. Vermeld dit dan beter. Wat zouden jullie doen bij een alleenstaande moeder? Klantvriendelijk is dit echt niet en er ook nog geld voor durven te vragen als het wel geplaatst wordt
Heb je nog tips of verbeterpunten?
Slechte info en service
Beveelt niet aan
24 June 2026
JJHB Collaris
HEERLEN
Koop geen 'tweede kans'. Het product zou alleen licht beschadigd zijn, verder als nieuw. Met een mooie korting is iemand zoals ik, met een kleine portemonnee, al snel tevreden en ik dacht: het is ook zonde als zo'n apparaat wordt weggegooid. Het product zou opnieuw zijn nagekeken en getest. Nou, doe dat dan ook, CoolBlue! Want dat is duidelijk niet gebeurd: het apparaat bleek kapot. Ook al is ruilen geen probleem: het kost toch een hoop tijd, moeite en extra onnodige ellende. Niet alleen voor mij (weer bellen, wachten en weer een dag kwijt), het kost ook extra ritten en sjouwen voor de trouwe opgewekte bezorgers. Dit kan voorkomen worden door zorgvuldiger de staat van het product te checken, lijkt mij.
Heb je nog tips of verbeterpunten?
Check 2e kans apparatuur: of deze daadwerkelijk nog als nieuw is en goed werkt.
Beveelt aan
24 June 2026
Marle
Utrecht
Snel, duidelijk
Heb je nog tips of verbeterpunten?
N.v.t.
Beveelt aan
24 June 2026
Ruud
Elsloo
Totaal niet blij mee Lag ook niet aan postnl maar aan t feit dat jullie t gewoon niet ingepajt hadden
Heb je nog tips of verbeterpunten?
Ja gewoon aan afspraken houden en harder doorwerken
Beveelt niet aan
24 June 2026
Eva
Thorn
Super ervaring bij het afhalen van mijn bestelde product. Meteen verwelkomt door een aardige super behulpzame Coolblue medewerker. Ik werd meteen, nogal warm buiten, een verkoelend glaasje water aangeboden. Zeer attent! Snel geholpen en de aangeschafte ventilator maakt nu overuren!
Heb je nog tips of verbeterpunten?
N.v.t.
Beveelt aan
24 June 2026
Paul Schreurs
Eindhoven
Komen bezorgafspraak na.
Heb je nog tips of verbeterpunten?
Nee
Beveelt aan
24 June 2026
Alle Wieringa
Middelburg
Great service though!
More choice of products
Beveelt aan
24 June 2026
Dennis
Knegsel
Prijs bij meerdere winkels gelijk. Coolblue geeft aan het snelst te leveren. Uiteindelijk wordt het alsnog een dag later en dus te laat geleverd. Niet door pakketdienst, maar omdat coolblue het pakket niet bij pakketdienst aanlevert.
Heb je nog tips of verbeterpunten?
Alleen snelle levering vermelden als je dit waar kan maken.
Beveelt niet aan
24 June 2026
Sander
Hoogeveen
Een duidelijke en informatieve website, goede klantenservice en prettige communicatie
Heb je nog tips of verbeterpunten?
N.v.t.
Beveelt aan
24 June 2026
Rob
Vlaardingen
Top employees
N/A
Beveelt aan
24 June 2026
Sylvere
Amsterdam
Bestellen gaat altijd makkelijk en de bezorger was hartstikke gezellig.
Heb je nog tips of verbeterpunten?
N.v.t.
Beveelt aan
24 June 2026
Timothy Valentijn Karper
Capelle aan den IJssel
Macbook besteld van 3000euro die geleverd zou worden door DHL.... niet geleverd. Klantenservice start een onderzoek, en dan is er stilte. Klantenservice bellen? da's een mooie uitdaging bij Coolblue! 25 minuten in de wacht gestaan op maandag, vandaag 30 minuten (en sta nog in de wacht...) Kansloos.
Heb je nog tips of verbeterpunten?
N.v.t.
Beveelt niet aan
24 June 2026
Brian
Haarlem
Er is niet veel meer over te zeggen dan dit: het online bestelde lag de volgende ochtend om openingstijd (10.00 uur) analoog voor me klaar in de winkel op (voor mij) fietsafstand. Dat kan dus niet efficiënter. En de man die het bestelde even ging pakken (ik meen 'Amir') was netjes en vriendelijk
Heb je nog tips of verbeterpunten?
N.v.t.
Beveelt aan
24 June 2026
Henk
Den Haag
Je besteld een tv, tv muurbeugel en soundbar. In combinatie installatie en ophangen. Ze vergeten de tv muurbeugel door een sorteerfout. Kan gebeuren. Volgende dag komen ze hem leveren en alles installeren. Levering komt maar de man op de bakfiets levert hem alleen en weet niks over het installeren. Na 2 dagen maar is bellen en er zou iemand komen om het te maken. Vandaag de hele dag paraat omdat mevrouw aan de telefoon zij dat er iemand zou komen. Niemand geweest. Morgen maar weer is bellen..
Heb je nog tips of verbeterpunten?
N.v.t.
Beveelt niet aan
23 June 2026
Daan
Montfoort
Ik stond kwart voor elf in de winkel. Sorry, uw bestelling is er niet. U hebt hierover een mail ontvangen. Wegens drukte in het magazijn. Vrijdag bevestiging van levering, zaterdag 10.54 mail over het niet kunnen leveren op die dag. Ik moest van Schalkhaar komen richting Hengelo. Balen! Oplossing ander vergelijkbaar labtop aangeraden of bestelde labtop laten bezorgen. Iets mindere labtop gekozen. Vriendelijke rustig gebleven medewerker, complimentje! Ik kreeg ter compensatie een kleine korting. Veel tijd kwijt voor het afhalen van een bestelling. Jammer!
Heb je nog tips of verbeterpunten?
Geen beloftes doen die je niet waarmaakt.
Beveelt niet aan
23 June 2026
Ben
Schalkhaar
makkelijk zoeken en kiezen (veel keus), makkelijk bestellen en de volgende dag geleverd zoals alle betstellingen eerder bij Coolblue ; prima !
Heb je nog tips of verbeterpunten?
de flauwe mailtjes (deal is rond, gelukkig nietvierkant) hoeven voor mij niet perse ;-)
Beveelt aan
23 June 2026
Leen Huijer
Ooltgensplaat
Heb al meerdere apparaten gekocht in de tijd. Nu overgegaan naar coolblue energie. En begonnen met nieuwe apparaten die wel wifi hebben ivm gratis stroom tussen 12 en 3 uur.. de eerste wissel is de vaatwasser en ook dat was een verrassing 100 euro korting “BLIJ MEE” .. nog een paar apparaten te gaan. Ook het helpen in de winkel vind ik heel prettig, ze nemen de tijd om je te adviseren Dikke duim.
Heb je nog tips of verbeterpunten?
Geen
Beveelt aan
23 June 2026
Jan
Rotterdam
Bij de soundbar stond dat het artikel 'morgen in huis' zou zijn. Op vaderdag. Ik kon het product niet eerder bestellen daarom koos ik ervoor om bij coolblue te bestellen want dan zou het de volgende dag in huis zijn. Nu zijn we 3 dagen verder en we hebben het nog steeds niet binnen helaas. Vind dat heel jammer. Beloven maar niet nakomen...
Heb je nog tips of verbeterpunten?
Niet verkondigen dat het morgen in huis is
Beveelt niet aan
23 June 2026
Samantha
Spijkenisse
20/6 jl bestelling van koffiecupmachine met belofte morgen in huis. In ons geval op camping in Nederland, omdat ons apparaat oin onze camper stuk is gegaan. En zonder koffie zetten toch vervelend. Zondagmiddag bericht dat bezorger ons “gemist” heeft en maandag tussen 10 en 18 uur weer komt. Maandag bericht dat bezorging een paar dagen vertraagd is. Na een half uur in de wacht heeft medewerkster mij verzekerd dat het dinsdag absoluut bezorgd wordt. DHL bevestigt bezorging tussen 10 en 18 uur. Dinsdagmorgen wederom bericht dat bezorging enkele dagen verhinderd is. Opnieuw na 45 minuten wachten medewerkster gesproken en order geannuleerd. Zodra pakket terug is wordt mijn betaling terugbetaald. Conclusie is dat voorbouw ernstig moet overwegen om andere bezorgdienst in te schakelen in de toekomst. Over dr deskundigheid en vriendelijkheid van beide medewerksters niets dan waardering. Zal voortaan nog eens goed nadenken bij een evt bestelling bij jullie
Heb je nog tips of verbeterpunten?
Andere bezorgdienst inschakelen
Beveelt niet aan
23 June 2026
Ad
Bennekom
Snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding. En de ventilator is echt muisstil.
Heb je nog tips of verbeterpunten?
N.v.t.
Beveelt aan
23 June 2026
Elly da Silva
Boskoop
De optie mijn product in de winkel op te halen, heb ik gebruikt en het is me goed bevallen. Op veel schermen in de zaak kun je zien of je al aan de beurt bent. Dat wachten kan wel eens langer duren omdat er geen ophaalmoment is gereserveerd en je in een wachtrij staat. Ondertussen kun je door de winkel andere producten bekijken. Ik werd geholpen door een medewerker die wist waar hij het over had en me dus ook goed kon helpen.
Heb je nog tips of verbeterpunten?
de inpaktafel is handig, maar de plakband machine werkt niet, de rol vliegt er alsmaar uit.
Beveelt aan
23 June 2026
Willem
Arnhem
Heb de afgelopen week 2 keer iets besteld bij Coolblue waarbij de levering de volgende dag zou zijn (1 daarvan was afhalen bij een filiaal). Beide keren kregen we op de dag van afhalen/bezorgen te horen dat het met een dag vertraagd was i.v.m. drukte in het magazijn. Jammer want je houdt bewust rekening met een snelle levering.
Heb je nog tips of verbeterpunten?
Eerlijker over levertijd.
Beveelt aan
23 June 2026
Dennis
Eelde
Bij Coolblue doen wij alles voor een glimlach. Daarom hebben we 2 doelen voor ogen: een voorbeeldbedrijf zijn op het gebied van klantgericht ondernemen en waarde toevoegen. Om deze doelen te halen, kijken we per producttype waar klanten behoefte aan hebben en op basis daarvan richten wij onze productreizen in.
Weena 64
3012 CN Rotterdam
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Overige bedrijven