Bij dit coole bedrijf loop je zeker geen blue'tje!

Zeer tevreden met mijn aankoop en de service die coolblue levert. De klantenservice via whatsapp/mail was goed, adequaat en vriendelijk. Bij coolblue is alles voor een glimlach, maar het gebeurt ook met een glimlach :)

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Geweldig en sympathiek bedrijf.

De geluiden om heen over Coolblue zijn altijd zeer positief en ze zijn accuraat in hun leveringen en bieden een geweldige service. Binnen een dag kon ik al met plezier mijn nieuwe Senseo koffiemachine in ontvangst nemen en een heerlijke kopje koffie maken.

Alles goed

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle levering; had wel extra gereedschap nodig

Zeer snelle levering van mijn nieuwe bureaustoel voor mijn thuiswerkplek. Na een zoektocht online, was mijn keuze gemakkelijk te maken door de overzichtelijke pagina en duidelijke omschrijving van de verschillende opties. Wat alleen niet duidelijk was in de productomschrijving was het feit dat je een lange inbussleutel nodig hebt om de stoel in elkaar te zetten. Deze zit niet bij de doos van de stoel inbegrepen. En nee, de standaard Ikea-inbussleutels die je vast in huis hebt liggen zijn verre weg niet lang genoeg. Dus is een ritje naar de plaatselijke bouwmarkt nodig om een (relatief prijzige) extra lange inbussleutel aan te schaffen die je waarschijnlijk maar 1 keer gebruikt. Verder zeer tevreden over de service van Coolblue. Had hen nog gebeld om te verifiëren of het klopte dat deze niet bij de verpakking inbegrepen zou zijn, en werd daarbij keurig te woord gestaan.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Voor zaken die gemonteerd moeten worden, aangeven of er (speciaal) gereedschap nodig is.

snelle levering en goeie producten.

Het pakketje dat ik besteld had kwam binnen 1 dag al aan, daardoor ben ik er zeker van dat als ik nog iets ooit nodig heb dat ik hier eerst kijk

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Dag later geleverd en stuk goedkoper dan amazon

Erg goed

Het was erg prettig om bij cool blue te bestellen. Alles ging precies zo als het moest, de bestteling, het betalen, de bezorging. Ik vond het helemaal top!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Geweldige communicatie en aflevering !

Het bestelproces, communicatie en aflevering zijn in 1 woord TOP !

Goede snelle service

Besteld, volgende dag om 14 uur bezorgd zonder bezorg kosten.. Hoe mooier, fijner kan je het hebben :-)

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Snelle service en goed product!

Altijd een super snelle levering, verder ook altijd tevreden met de kwaliteit van de producten.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Wat ik zoek vind ik altijd

Wat ik zoek vind ik altijd. Bovendien zijn de app en de site zo slim dat ik nooit lang hoef te zoeken. Bezorging is altijd top, ook same day delivery als ik weer eens niet kan wachten.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Nieuwe laptop voor dochter gekocht, de dag erna meteen geleverd en handige info via de mail! Fijne service, wederom zeer tevreden met Coolblue.

Snel en goed product

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

op site: volgende dag, bij afronden bestellen ineens dagen later

Tijdens bestellen bleek de "volgende dag" niet realiseerbaar voor de wasmachine. Wij vinden dat dit niet kan. Buiten dit kader een irritatie bij de bestelling van de koelkast. Voor de koelkast hebben wij veel moeite gedaan om tijdens de geplande aflevertijd aanwezig te zijn, echter, toen wij ruim 30 minuten voor aanvang van het afleverblok aanwezig waren bleek Post NL al geweest en mocht ik zelf een dag later de koelkast ophalen wat altijd handig is zonder auto. Ik heb hiervoor overigens een heel fijn gesprek gehad met uw servicedienst en een tegoedbon gekregen, prima afgehandeld dus, maar heb er veel overlast van gehad.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? zie boven

Uiterst gebruiksvriendelijk bestelproces, zorgvuldige klantgerichte communicatie van bestelmoment tot en met levering, en zeer vriendelijke, correcte en behulpzame heren bezorgers! Naast een sterk concurrerend productaanbod.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Dit unieke en onderscheidend serviceniveau behouden

precies op de afgesproken dag

Uitstekend!

Beste online winkel! Coolblue mensen zijn klantvriendelijk en bezorgen ook nog op de zondag en je hebt altijd garantie!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle levering en goeie kwaliteit

Aardige medewerkers

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Super service van Rutger met een dikke smile als afscheid

Prima service met welke tijden we de tv konden verwachten. Bovendien belde hij 15 minuten van te voren. Sloot zelfs de boxen aan.

slechte ervaringen met product

ik had gloednieuwe laptp gekocht en het zet dat het cool blijft maar ik heb hm binnen maar hij wordt hardstikke heet

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Zoals verwacht op basis van eerdere bestellingen, prima.

Bestelling, 2e kans product (nieuw, geretourneerd product in verpakking die open geweest is en daarom wat goedkoper), keurig op tijd geleverd en het voldoet bij mij prima.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goede uitleg en keuze snel geleverd

Top pagina alles mooi duidelijk uitgelegd soms wat jammer dat het op telefoon lastiger is met de vergelijking van producten

Precies volgens afspraak

Zoals je mag verwachten. Precies volgens afspraak Niks meer Niks minder

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Perfect goeie service snelle levering

Alles is goed, een goed filiaal

Snel en makkelijk

Snel, makkelijk en vriendelijke medewerkers. Goede retour afdeling.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Misschien SSD niet door de brieven bus gewoon aanbellen graag.

Over Coolblue