Perfect!

Overzichtelijke site, makkelijk om producten met elkaar te vergelijken. Snelle, milieuvriendelijke levering. Duidelijke info over bezorging en beperkt tijdsvlak dat je op bezorger moet wachten.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Op tijd en snel geleverd..

Ruime keuze in laptops. Milieu vriendelijk bezorgd.

Makkelijk en snel

Website werkt prettig, duidelijk en overzichtelijk. Track en trace klopte met werkelijkheid, en dat terwijl het black friday drukte was.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goed, komen hun afspraken na.

Alle afspraken zijn nagekomen, klantvriendelijk aan de telefoon.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Zoals altijd super geleverd!

Ik vind het altijd zo fijn als ik bij jullie wat bestel. Ik krijg altijd direct een mailtje met daarin de verwachtte leverdatum, zodra het product verzonden is krijg ik een mailtje over de levertijd. Ik kan ook altijd kiezen tussen mijn huisadres of een post nl punt. En uiteraard is de kat dol op de dozen :-)

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Alleen maar glimlachen als ik bestel bij Coolblue

Coolblue is mijn favoriete winkel voor al mijn spulletjes. Deskundige reviews en "Coolblue's keuzes". Altijd snelle verzending en perfecte service. Ik kan werkelijk niets bedenken waarom ik niet bij Coolblue zou bestellen. Bedankt!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle levering via afhalen in winkel

Zeer ruim aanbod van wat ik ndig had (webcam en router), zelfs als ik me beperk tot aanbod van wat ik bij een winkel in de buurt kon afhalen. Alles binnen een paar uur geregeld. Afhandeling in de winkel gaat ook gestroomlijnd nadat ik de email had gekregen dat de bestelling klaar lag.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Werd keurig de volgende dag geleverd. Scherpe prijzen.

Zeer blij met mijn Ring Fit

In tegenstelling tot sommige andere online verkopers komt Coolblue wel haar belofte wat betreft levertijd na. Dus dat is al een plus punt. Daarnaast wordt het ook nog eens op de fiets bezorgt dus dat vind ik helemaal goed. Het bestelde product is ook goed en wordt veel gebruikt. Heel erg handig nu de sportscholen en zo weer vroeg op slot gaan.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snel geleverd en prima verzorgd

Duidelijk te bestellen via website en levering perfect verzorgd

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

De oculus bevalt me prima, en een snelle levering.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Fantastische communicatie en snel geleverd

Wat heerlijk om iets bij Coolblue te bestellen!! Bestellen in no time gebeurd en dan hop, naar de wachttherapie want je wilt niets liever dan vermaakt worden tijdens het wachten op je bestelling. De manier van hun geschreven communicatie is fantastisch wat het vertrouwen wekt iets bij Coolblue te bestellen. Ook als je ze belt nemen ze snel op en lossen ze je vraag in één keer op.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Blijf zo doorgaan

Goede prijs fijne webshop

Veel keuze, snelle levering

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Een van de fijnste websites om al je elektronica te bestellen

Het was een donderdag avond, ik zat te surfen op het internet en uit het niets werkte de laser van mijn muis niet, stuk was hij zeker. Ik pakte mijn mobiel en downloadde de Coolblue app omdat die mij zeer aansprak. De juiste muis voor mijn smaak gevonden te hebben, snel een profiel aangemaakt wat vrij soepel ging en me bestelling geplaatst. De levering: Om eerlijk te zijn een van de snelst leverende bedrijven ik had mijn bestelling in de avond geplaats en hij was de volgende dag na de middag in de brievenbus en 1 uur voordat hij aankwam kreeg ik een melding van de bezorging fijn om te weten natuurlijk. Coolblue is een aanrader qua prijs/kwaliteit in mijn mening beter dan de concurrenten Mediamarkt, Amazon de levering is niet zo snel als Coolblue en de prijs/kwaliteit valt vaak tegen bij de concurrenten. Al met al een top bedrijf voor al je elektronica.

Fijn, snel

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Heel fijn dat ik wist wanneer ons nieuwe tosti ijzer zou komen!

Ons tosti ijzer was oud en aan vervanging toe. Ik had al een beetje rondgekeken en toen ie echt de geest gaf, hebben we snel een George Foreman tosti grill besteld. Gelukkig was ie er een dag later, zelfs 's avonds per fiets geleverd!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle levering door een aardige jongen :)

Goede service en fijn dat er mailtjes worden gestuurd over de levering :)

Veel te late levering

Onze droger zou bezorgd worden tussen 10.15 en 11.15. Helaas gebeurde dat niet, alleen een sms om 10 uur dat de zending onderweg was maar erna ook geen enkele communicatie. Heb rond 13 uur zelf gebeld en vervolgens 50 minuten in de wacht gezeten waarna een mederwerker zei dat de droger rond 14.30 geleverd zou worden. Het gaat met niet eens om de late levering maar om het uitblijven van de communicatie en het 50 min moeten wachten om iemand te spreken te krijgen. Echt jammer want had hiervoor altijd goede ervaringen met coolblue.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Beter communiceren

Levering kwam dag te laat, maar was geen probleem

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Helderder maken dat het toch een dagje later zou komen ipv volgende dag in huis.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snel en goed geleverd en veel informatie om te helpen kiezen.

De beschrijvingen en tips hebben mij erg geholpen om het juiste te kiezen. Ik erg blij en tevreden met mijn aankoop en het was heel snel geleverd.

Ipad was snel geleverd

Mijn dochter heeft een Ipad besteld en deze was snel geleverd in de drukke periode.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Hele fijne site en bezorging

Ik kon gemakkelijk bestellen en mijn bezorging kwam de dag erna. Helemaal top!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Een mailtje krijgen wanneer de bezorger komt

Eenvoudig vinden, bestellen, betalen en ontvangen !

Een prachtige Black friday bij Coolblue kunnen scoren

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goeie service en snelle levering

Hele goede service en snelle levering. Ik ga zeker vaker bestellen bij cool blue!

Over Coolblue