Very quick delivery

I ordered a product one day at 18:00 and I received it the next day before 11:00, in a weekend. Excellent service (and eco-friendly bike delivery)

• Heb je nog tips of verbeterpunten? The website is sometimes hard to navigate

Zowel een interne als een externe harde schijf besteld. Binnen twee dagen in huis. Minpunt is dat de interne HD niet in bubblewrap verpakt zat en de postbezorger deze door de brievenbus duwde met als gevolg een kapotte schijf. Weliswaar snel opgelost, maar alle computerschijven moeten gewoon in bubblewrap verpakt worden en een sticker breekbaar op de doos.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? bubblewrap en breekbaar sticker

Zeer te spreken over Coolblue. Ik ken geen ander bedrijf in ons land dat met haar klanten omgaat zoals zij dat doen. Heel incidenteel (< 1%) gaat het niet helemaal goed, maar alles komt altijd op zijn pootjes terecht. Beslist een aanrader.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nog meer producten!

Klantvriendelijk, duidelijk, perfecte afhandeling, zowel op social media tot in huis.

Snelle afhandeling, duidelijke communicatie, goede prijsverhouding en de service perfect ook van de medewerkers die bezorgen, alleen maar positief.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen

Overzichtelijke site, snelle levering, scherpe prijzen.

Top aanbieding Samsung tablet S7 met toetsenbord

PRIMA!!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Snelle en goede service.

Coolblue levert zeer snel bestelde artikelen. After sales service is ook dik in orde!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snel geleverd en tegen een goede prijs

Online gezocht naar een usb c lader. Deze direct gevonden en besteld en werd de volgende dag al bezorgd!

Blij mee

Het apparaat is precies wat ik wilde: handig, draagbaar, licht, compact en een prima geluid voor de prijs.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Een afstandbediening erbij had leuk geweest..

Duidelijk helder en transparant

Je wordt heel snel geholpen en word je ook nog voorzien van tips en tricks door het personeel!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Komt beloft niet na, denkt ook niet mee in oplossing

Probleem met systeem. Bestelling niet goed doorgekomen. Had bestelling 5 dagen van te voren besteld. Alles was gewoon op voorraad. Mag nu door coolblue een klant bellen en zeggen dat ik het project niet optijd af krijg. Jullie worden bedankt. Nooit meer bij zon groot klote bedrijf bestellen. Geldwolven zonder geweten.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Belofte nakomen zou een begin zijn

Weinig op voorraad

Erg duur Kado bonnen maximaal 10 Veel niet op voorraad

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Betere aanbiedingen

Er ging wat mis maar is goed opgelost

Mijn product kwam maar niet binnen. Heel jammer want ik had het echt nodig en had daarom voor coolbleu gekozen. Volgende dag in huis. Ik heb er 3 dagen op moet wachten en uiteindelijk zelf opgehaald na telefonisch contact. Ik werd goed geholpen aan de telefoon en het zal vast een uitzondering zijn. Maar was wel beetje balen

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Volgende dag in huis moet ook echt volgende dag in huis of vermeld het anders bij product

Defect product na garantie 100% vergoed

Stofzuiger die het ruim na de garantieperiode begeeft aangeboden bij Coolblue. Deze bleek niet te repareren, waarna ik het volledige aankoopbedrag kreeg aangeboden als Coolblue-tegoed, waarna ik een soortgelijk nieuw product kon uitkiezen. Dit is de definitie van klantvriendelijkheid en service!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee, alles super

Super produkt

Top apparaat, plug en play. Goed beeld en geluid. Mooi design.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? nee

Gisteren besteld, vandaag ontvangen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Hele dag zitten wachten op pakketje!

Gisteren besteld, vandaag zou levering plaatsvinden tussen 10:50-11:50 volgens het gemailde schema waarin ik kon 'aftellen' Het is nu 22:25 en niets ontvangen hoor. Zit je dan de hele dag op te wachten... Waardeloos! Geef dan een melding als het niet lukken gaat. Nu moet ik morgen weer de hele dag wachten?

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Communiceer als het leveren niet op tijd lukt. Slechte service, toch gewoon weer naar een winkel de volgende keer

ideaal

Zowel in de winkel als online goede service en uitleg bij het maken van je keuze!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Coolblue is een creatieve, duidelijke en klantvriendelijke winkel

Coolblue is overzichtelijk qua site, perfect en snel via klantenservice. De site geeft veel en duidelijk informatie over producten. De levering is goed en ook nog eens zijn ze bij coolblue erg creatief als het om marketing draait.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Helaas klopte het voor 12 uur bestellen, morgen in huis niet

Het beste verkoopbedrijf in elektronische spullen

Altijd goede service en snelle levering en goede verzekering.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee het is gewoon geweldig

Prima site en de volgende ochtend op de fiets afgeleverd

De site is uitstekend, voorraad informatie en lever tijden kloppen tot nu toe steeds, nette levering

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Geweldige service en adequaat personeel!

Een Nederlandse web (winkel) met enorm gemotiveerd personeel prima service en snelle leveringen!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

A éviter pour les garanties

Non seulement on ne vous répond pas de votre langue mais en plus on vous facture des frais sans vous laisser le temps de réagir à un mail. A mon avis, c'est juste pour inciter les gens à leur laisser les produits pour qu'ils puissent les revendre. Je trouve scandaleux qu'on ne puisse pas faire fonctionner la garantie sur un article de même pas 6 mois.

• Nous recommanderiez-vous? Non
  • je ne comprends pas, je ne parle pas néerlandais, ni anglais

Bestelling in goede staat ontvangen

Jammer dat de bestelling in twee verpakkingen werd verstuurd en daardoor daags na elkaar werden bezorgd..

• Heb je nog tips of verbeterpunten? De hele bestelling in een keer versturen

Over Coolblue