Next level service

Nadat de koelvries-combinatie geleverd was bleken er een aantal zaken niet goed te zijn gegaan tijdens de levering. Klantenservice gebeld en het probleem uitgelegd. De klantenservice was vriendelijk, luisterde goed, dacht mee en kwam direct met een paar gerichte oplossingen die door een andere afdeling verder afgehandeld zouden worden. Binnen een dag werd er contact opgenomen met mij (ik hoefde dus niet zelf te bellen!) om alles verder goed af te handelen. Binnen een paar dagen was alles geregeld zonder gedoe! Alles voor een glimlach zeg maar :-) Geweldig! Echt next level service. bedankt.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

De laptop start helaas niet op

De laptop start niet op, hij geeft een blauw scherm weer met een error-code. Dat is jammer maar ik ga bellen en hoop dat jullie helpdesk me verder kan helpen. Verder was de levering netjes en op tijd.

TOP SERVICE

Echt geweldig, super vriendelijke en behulpzame klantenservice. Uitstekende levering, heel vriendelijke en bekwame bezorgers die echt de tijd namen om alles uit te leggen en tips te geven. Raad het aan iedereen aan om hier te bestellen!

Top- Service zum besten Preis

Der erfolgreiche Angriff gegen die Servicewüste Deutschland ist diesem Unternehmen gelückt. Nachdem ich bei einer großen Handelskette eine Waschmaschine bestellt habe und diese ohne weitere Kommunikation gar nicht geliefert wurde, ist mir coolblue von einem Freund empfohlen worden. Maschine mit kostenloser Anlieferung und preiswertem Aufbau- und Anschlussservice um 17.00 Uhr bestellt und am nächsten Tag um 10.15 Uhr geliefert. Die beiden Mitarbeiter waren motiviert, kompetent und sehr freundlich. Auch noch zu erwähnen: die Maschine war hier zum Bestellzeitpunkt am günstigsten zu beziehen, nochmals gut 10% günstiger, als in dem Markt, den ich jetzt wohl viel seltener aufsuchen werde.

• NZ

Besser geht's nicht!

Blitzschnelle Lieferung, tolle Infrastruktur und nette Mitarbeiter. Immer gerne wieder!

• NZ

Top bedrijf

S’avonds om 22.45 uur besteld s’morgens om 11.00 uur geleverd. Vriendelijke behulpzame chauffeur. Is toch top. Alles voor de klant, waar vind je dat nog in deze tijd. Onderuit op de bank bestellen, nachtje slapen. Tijdens de koffie s’morgens afgeleverd, met een glimlach. Superrr.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee niet echt, kan haast niet beter.

Gewoon super

Keuze was snel gemaakt. Door de overzichtelijke website. En natuurlijk de snelle afhandeling en levering. Perfect gewoon kan niet beter.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Makkelijk te bestellen en een fijn site en snelle levering

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Slechte communicatie, van het kastje naar de muur gestuurd

Ontzettend slecht, eigenlijk totaal niet geholpen door Coolblue. Ondertussen 8x aan de telefoon gehangen met klantenservice en 6 mailwisselingen verder. En nog steeds is mijn wasmachine niet afgeleverd, waar ik wel voor betaal. Dit speelt ondertussen al 4 weken.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Contractuele beloftes nakomen - en producten leveren

Pakket niet geleverd in aangegeven tijd.

Pakket van ruim €1100 niet geleverd in het beloofde tijdsbestek. Voor 23:59 besteld morgen in huis is dus niet te vertrouwen. Vervolgens met klantenservice contact gehad en vertellen mij dat ik geduld moet hebben tot 6 dagen na de afgesproken leverdag. Andere oplossingen worden niet geboden. Erg kwalijk. De klantenservice via de telefoon reageren een stuk gemoedelijker dan de klantenservice via de app.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Blijf je klant op de hoogte houden, zonder dat ze er zelf achteraan moeten bellen.

Goede en attente service van mooie producten

Goed,

Goed , heb alleen maar goede ervaring met Coolbleu

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Zoals altijd dik in orde.

Uitzoeken, bestellen, betalen, ontvangen. Nog nooit problemen mee gehad.

Prettig.

Prima, komen elke afspraak na.

Duidelijke website. Snelle service

Wat een service!

Zo fijn dat je precies weet wanneer het komt en je geen hele dag thuis moet zijn. Echt top!

Supersnelle levering

Goede informatie. Snelle levering. Vriendelijke bezorger.

Eenvoudig en snel

Makkelijk bestellen en snel geleverd

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

bestellen gaat goed hoor maar de bezorging is om te janken

De bezorging zorgt er voor dat dit mijn laatste bestelling was. Ik vind het niet normaal dat de bezorger zonder probleem het pakket in de tuin zet, naast de schuur, ten eerste voor de pak voor een ieder die het wil hebben, en ten tweede in de stromende regen. Toevallig mocht ik dit schouwspel vanaf de zolder gadeslaan. Even naar de voordeur lopen en aanbellen was er niet bij, nee hup vanuit de auto de tuin in en wegwezen. En zegt Coolblue dat ik hem de groeten moet doen...

• Heb je nog tips of verbeterpunten? NOOIT MEER POSTNL

Was alleen niet op zondag geleverd.

Vrijdag besteld , dus zaterdag geleverd. Werd toen zondag door drukte en uiteindelijk maandag geleverd

Zelfs op zondag bezorging

Zaterdag ging mijn stofzuiger kapot en door de top service van Coolblue kon ik zondag weer fijn stofzuigen met mijn nieuwe stofzuiger!!!

Goed ervaring bij Coolblue

Snel, goede service en medewerkers met kennis

• Heb je nog tips of verbeterpunten? -

geweldige service en beloven wat ze doen

Zaterdagavond besteld en zondag werd het ECHT gebracht , geweldig!!

Goede snelle service

‘S avonds besteld en de keuze gekregen om de volgende dag op te halen (al vanaf 8 uur) of thuis te laten bezorgen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Op zaterdag besteeld en op zondag de paketje was geleverd! Prima service!

Over Coolblue