Super ervaring

Tot nu toe veel bij Coolblue besteld, word altijd op tijd geleverd en bij problemen word je altijd vriendelijk geholpen!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Het is heerlijk om online te winkelen en ze zorgen zelfs voor de nazorg na dat je het pakketje hebt besteld en moet wachten

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Perfecte aflevering op zondag precies op tijd

Perfecte aflevering op zondag precies op tijd. Bijzonder vriendelijk, correct en service gericht. Verpakkingsmateriaal netjes gescheiden mee terug.

Snelle afhandeling, goede prijs

Hele goede ervaring bij coolblue

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Voor zover niet, alles goed gegaan

Eerst slecht daarna beter

Op 10-2 een droogkap besteld op 11-2 een email bestelnr. 51229742 komt met vertraging, navraag leverde niets op uiteindelijk bestelling onbekend, 2e keer besteld dat ging beter droogkap was er binnen 24 uur

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Niets op aan te merken, duidelijk, super snelle levering

Op zondagmiddag een bestelling gedaan, maandagochtend werd er al aangebeld door de bezorger. Een nieuwe, super snelle laptop!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

fijne snelle service, ook bij vragen is de klanten service snel! heerlijk

erg snel, fijne duidelijke omschrijvingen

• Heb je nog tips of verbeterpunten? whatsapp klantenservie kan sneller

Superservice!!!!

Snelle service, ook als je iets om wilt ruilen. Zeer klantvriendelijk.

Heel snel in huis

Op zaterdag gaat mijn stofzuiger stuk, nieuwe uitgezocht op zaterdagavond bij Coolblue en zondag werd de nieuwe al bezorgd, prima stofzuiger en super snelle levering

Geniaal !

Snelle levering! Prijs uitstekend! Maar man man, je ligt in een krul van dit bedrijf! De teksten op de verzenddoos, wat een humor ! Wat maakt dit een doos leuk ! Hahaha ! Ingrediënten, trekt katten aan, maak een eigen creatie! Wacht therapie op de website ! Ik vind het echt geniaal !!!! Lang leve cool blue !!!!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Ga zo door ! Jullie staan bovenaan bij mij ! Ik ben fan!

Super, beleefd en behulpzaam.

Zie boven , zegt al voldoende.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Op een lijn staan. We moesten oude vaatwasser op de stoep zetten volgens de regels maar van jullie werknemers hoefde dat niet??

Fijne internet winkel

Van alles te krijgen en een super snelle levering en als het een keertje niet goed is of tegenvalt kan je het zonder gezeur terug sturen.

Muziek is nu alles.

Goede snelle bezorging. Ik hoop dat de dag van de bezorger wat beter is geworden na die ongelukkige ochtend die hij had. product is in goede staat, alle accessoires aanwezig en ik heb hem snel kunnen installeren. Ik heb nu warme oren vol muziek en podcasts en minder last van geluidsprikkels op mijn werkplek. Ook fijn dat het zowel met bluetooth als een aux kabel werkt.

simpel en direct

Gebruiksvriendelijke website. Leveren volgens afspraak en klantvriendelijke bezorgdienst

Waardeloze communicatie en service

Ik stuur mijn telefoon op ter reparatie en coolblue of koerier raakt deze kwijt. Ik moet zelf telkens informeren, wordt nooit teruggebeld op verzoek, krijg geen duidelijkheid over hoe lang dit mag duren en er wordt geen tussentijdse oplossing geboden. Ja ik kan voor de volle pond (honderden euro’s)een telefoon ‘huren’, dat is geen tegemoetkoming natuurlijk. Bizar slechte ervaring, elke medewerker is staat me vriendelijk te woord maar niemand kan me daadwerkelijk helpen. Coolblue, hoezo is dit mijn probleem geworden? Mijn advies, blijf ver weg van dit bedrijf. Prachtig als het goed gaat, maar als het tegenzit ben je nergens.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Zie hierboven

Super service en snelle levering

Gewoon goed

Uitstekend bedrijf

Goed bedrijf, goed assortiment en goede levering! Top !

Precies zoals beloofd

Bestellen en bezorgen gaat zoals het wordt beloofd. Zelfs in deze gekke tijd. Het klopt. De VR bril is netjes ingepakt en naar verwachting. Wij zijn tevreden, eigenlijk over alles.

Super ervaring

Duidelijke website, goede informatie over het product. Fijne communicatie met de klantenservice en vriendelijke bezorgers. Wasmachine werkt fantastisch, heel handig met de app, makkelijk te bedienen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Levering keurig op tijd maar aflevering niet conform de informatie vooraf

Na pakket afgegeven te hebben bij buren wordt er geen info verstrekt. Bij niet thuis zou er gebeld worden maar dit gebeurt niet. Zelf op zoek waar het pakket is afgeleverd.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Eigen voorschriften die aan klant wordt gemeld ook uitvoeren

Makkelijk kiezen, vriendelijke bezorging

‘s-Avonds een deursensor besteld. Makkelijk afrekenen, duidelijke info over de bezorging. En afgeleverd met de Coolblue-fiets én een glimlach!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Een bredrijf die alles goed geregeld heeft!

Vriendelijk personeel en de juiste service.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Het ging soepel en het was zo binnen

nog steeds niet geleverd

teleurstellend

• Heb je nog tips of verbeterpunten? doe wat wordt beloofd

Snel, simpel, save en service

De site is overzichtelijk en duidelijk. Als er iets is, ervaar ik een goede communicatie en service.

Over Coolblue