Elke keer heeeeeeel content.

En die overdoos Je blijft dansen

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snel vriendelijk en goede prijs

Ik wordt heel blij van cool blue

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Zonnetje

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Keep up the good job

Messcherpe timing

Zeer tevreden over mijn bestelling met nieuwe scheermesjes voor mijn Philips OneBlade. Beste prijs/kwantiteit verhouding en ik kreeg keurig een kwartier van tevoren een smsje dat de bezorger over 15 minuten aan mijn deur stond. Timing was spot-on! Mijn baardje is weer zo smooth als de bezorging van Coolblue.

Bezorging ging fout

Mijn pakket werd als alleereerst verstuurd naar het verkeerde depot en bij aankomst was deze niet compleet.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goed advies en prima levering

Uitstekend advies, heel fijn

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Gewoon happy

Top...

Van bestelling tot en met levering prima geregeld ...product naar behoren.

Helemaal top

S avond besteld en 0900 in Tilburg opgehaald. Erg vriendelijke medewerkers en snel geholpen.helemaal blij

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Ga zo door. Oh ja gratis uitrij kaartje?

Dit is een winkel die zijn woordt houd

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Altijd snel bezorgd en goede klantservice

Beste service van alle webwinkels. Nooit problemen mee gehad.

Goed contact klantenservice

Na een prettig contact over advies met de klantenservice overgegaan tot aankoop

geweldig

Heel goed maar de service bij het plaatsen was meer dan geweldig.

Volgende dag al geleverd

Snelle levering en goede aanbiedingen.. Veel keuze en fijne website

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen

super

zie boven

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Wij besteld ons nieuw tv laat in de avond en tot ons groot verbazing twee aardig jongens vroeg op de stoep de volgende ochtend. Wat een super service. Bedankt Cool Blue

• Heb je nog tips of verbeterpunten? dit kan niet betere!!!

Bestellen en afgehaald, zonder problemen. Goed geregeld!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle levering in verpakking niet groter dan nodig is.

Zeker een aanrader

Super snelle levering!!! Keurig netjes verpakt en ontvangen. Zeker ga ik weer bestellen bij jullie!!!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Komen bezorgafspraak niet na. Geld terug na week nog niks

Twee weken heb ik voor 1300 euro aan spullen gekocht voor mijn nieuwe woning. Dit zou vorige zondag moeten worden bezorgd. Dus ik in alle spanning afwachten op mijn nieuwe witgoed. Ik krijg netjes e-mails met wij zijn onderweg. Dus alles goed zou je denken? Maar niemand kwam opdagen op door hun zelf aangegeven tijd! Vervolgens krijg ik na ruim 90 min email met SORRY WIJ KOMEN NIET. Was zo boos dat ik heb gebeld en gelijk heb aangegeven dat ze mij geld terug morgen storten. Was prima volgens klantenservice en zou het geld binnen drie dagen op de rekening hebben. Nu zijn we 7 dagen verder en heb nog niks gekregen!!! Opnieuw klantenservice gesproken die zeggen pas als de spullen in grote warehouse zijn dan krijg ik mijn geld. Maar lieve Coolblue, mijn spullen zijn niet bij mij geleverd. En dat ik zo lang op mijn geld moet wachten. Is echt bale want ik heb mijn geld nodig. Dit gaat immers wel om 1300 EURO!!!!! Beste klanten mochten jullie dit lezen. Voor grote uitgaven niet bij Coolblue kopen. Want nazorg is tering slecht!!! En je word ook niet wijzer van de klantenservice. Dus wat dat betreft zijn zij net als Mediamarkt hetzelfde en komt BCC beter uit. Ga daar maar is kijken. Dus Coolblue, wanneer krijg ik mijn geld???!!!!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Nog nooit problemen gehad met coolblue, levering is altijd z.s.m. Thuis en nog geen enkele keer een foutief product gehad.

Altijd goed

Coolblue is misschien wel de beste online winkel voor electronica!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Vooral zo doorgaan

Betrouwbaar

Coolblue heeft mij nog nooit teleurgesteld. In de afgelopen jaren diverse artikelen besteld en altijd komen ze hun beloften na. De prijzen kloppen, de artikelomschrijvingen, de levertijden en de after-sales (zo weet ik uit ervaring). Kortom, gewoon een heel betrouwbare webwinkel. Zoals het hoort, eigenlijk.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? De klantprofilering zou beter kunnen.

Een fijne en goede service!

* snelle en nette levering * goed assortiment * goede klantenservice

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Gehele proces is naar volle tevredenheid verlopen. Van uitzoeken op website tot en met betaling.

Goede en overzichtelijke website met makkelijk bestelproces. Makkelijk en soepel afrekenen en overhandiging van product in winkel bij afhalen. Handig mailtje wanneer het product kan worden opgehaald. Personeel vriendelijk en behulpzaam. En last but not least: ''Zeer tevreden met gekochte product.''

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Duidelijke website om mijn keuze te maken. Goedkoopste prijs Snelle levering

Over Coolblue