Probleem snel opgelost

Artikel was te klein kreeg geld terug en hoefde niks terug te sturen

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen

Alles klopte, bestelling, afhalen, vriendelijkheid

Als omschreven ging koop en afhalen heel goed. Apparaat kenden wij al. Oude machine gaf na 8 a 9 jaar de geest.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Slechte communicatie en ondoorzichtige afhandeling

Reparatie onder garantie bleek toch niet onder garantie te vallen. Klacht was over één airpod. Maar prijsopgave was voor 2 want.hij voldoet niet aan de Apple test'. Aanvankelijk geen reactie op email met vragen, na tweede mail wel, maar alsnog deels niet beantwoord. En dan een prijsopgave doen die boven de nieuwprijs van nieuwe airpods pro... Jullie hebben afgedaan voor mij. Dag Coolblue.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Helderdere en meer communicatie met

Snel geleverd, helaas geen retourlabel

Dat je zelf een retourlabel moet printen ipv laten scannen bij post ipv scannen bij Post NL is lastig.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Ja, retourformulier direct meesturen

Super snel geleverd!

Super snel geleverd door een hele vriendelijke chauffeur!

Worst service, fraud

Worst service ever! I wouldn't recommend to anyone to buy anything from these guys. Zero help, all they want is your money, but if something goes wrong, they won't take any responsibility. I paid 500 euro for a dishwasher a year ago. Warranty should be 2 years minimum. In the last 1 month I asked them to fix ot at least 30 times. No one fixed it, they refuse to help, basically they broke all the EU law with this, but they do not care. Even one star would be too much to give. All they can give you is stress. Horrible service!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? They should just close

Altijd tevreden

Zoals beloofd. Altijd tevreden over coolblue

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Gewoon zo doorgaan

Beschadigde verpakking en gratis antivirus die niet gratis is.

Helaas kwam mijn nieuwe laptop in een beschadigde verpakking, een scheur midden in de doos en zelfs een indruk in de piepschuimen bescherming. Dat verwacht je niet als je meer als 500,- uitgeeft. Gelukkig lijkt alles naar behoren te werken. En dan "gratis" Norton antivirus bij je bestelling. Die is niet gratis, daarvoor betaal je met je creditcard nummer en weet ik wat allemaal. Natuurlijk kan je het uitzetten, maar noem het niet gratis. Je gegevens liggen gewoon op straat. Tot slot een mailtje met "zo ga je aan de slag..." met een niet werkende link, dat is ook geen service.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? wat minder op de auto piloot.

Wacht nu al 3 dagen op mijn bestelling

Er staat voor 23.59 besteld is morgen in huis, ik wacht nu al 3 dagen op mijn bestelling en het is nog niet eens aangekomen bij postnl volgens de track en trace nummer.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Op tijd leveren

Dramatische service

Beloven het pakket de volgende dag af te leveren in werkelijkheid is dit pas dagen later. Waardeloze service!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nakomen wat je beloofd

snel vriendelijk en goede prijs

Ik kon het de volgende morgen afhalen, de afhandeling was klantvriendelijk en binnen 3 minuten gebeurd.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

23.40 toch echt wel een extra monitor nodig. Check de site, snel keuze gemaakt. 23.50 besteld EN de volgende dag in huis (in de winkel niet op voorraad) nu kunnen we weer lekker thuis werken

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Fijne site, uitleg over mogelijke keuzes, betrouwbaar en vlotte levering.

Verkeerde specificatie

Ik heb een JBL Xtreme3 aangeschaft, zo'n indrukwekkend apparaat met aan beide uiteinden een luidspreker. In de online specificatie stond 'stereo'. Mooi! Maar bij aankomst bleek hij slechts mono te zijn. Onacceptabel. Een valse voorstelling van zaken. Ik koop nooit meer iets bij Coolblue.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Voortaan de waarheid vertellen

Dik tevreden

Ik heb geen klachten, bestelling op tijd geleverd. Shopkorting van 50 euro van 2020, door mij al lang vergeten, keurig van het factuurbedrag afgetrokken. Koopje waar ik niet meer op rekende. Heb alleen een hekel aan de vraag om beoordeling. Kan dat niet achterwege blijven?

• Heb je nog tips of verbeterpunten? geen beoordeling vragen

Onwillige bezorger

Als oudere man van 92 was ik onaangenaam verrast over het feit dat de bezorgers niet bereid waren om mijn oude wasmachine welke in mijn appartement in de woonkamer vlakbij de voordeur stond mee te nemen. Na lang soebatten deden ze dit toch maar ging allesbehalve van vriendelijk en bereidwilligheid. had hem buiten (op de galerij) moeten zetten, terwijl het voor hun een paar meter extra lopen met een steekwagen was. Dus geen ervaring van service met een glimlach.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Service gerichtere bezorgers, zeker bij zulke oude mensen

Weer prima levering

Vrijdagmiddag besteld, zaterdagavond in huis. Dat is meer dan 24 uur.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Het kan altijd beter en sneller..

Snelle levering, zeer klantvriendelijk retourbeleid

Goed product, snel geleverd en goed retourbeleid.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goede, duidelijke informatie en vriendelijke bezorgers! Heel wat waard tegenwoordig!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

snel, correct en goed als altijd

zoals hierboven vermeld

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

die zijn helemaal de weg kwijt

Klantenservice weet wat een bios van een labtop is de topexperts vrienden van me van philips hebben ernaar gekeken bios is niet te omzeilen, zelfs met een nieuwe usb stick met de bios erop geschreven doet ie niets nu moet ik hem terug sturen en gaan ze er niet zelf naar kijken, maar gaat naar HP waar het extreem druk is dus kan maanden duren, ik heb een internet bedrijf en kan niet zonder labtop 1 week ala, maar meer word bijna onmogelijk geen leidinggevende aan de telefoon te krijgen, ze weten als de bios kapot is is het einde oefening van welke labtop dan ook, maar hun experts die kunnen er niet naar kijken weet een aantal grote bedrijven die hier kopen die zet ik nu mijn verhaal plus belgesprekken door, hopelijk bestellend ie hier ook niets meer, door al mijn it vrienden werd gezegd beste klantenservice, dat zal kloppen met sommige dingen, maar dit is gewoon duidelijk bios kapot is einde oefening, dus ze snappen absoluut niet waarom ze zo moeilijk doen en hebben me net al gezegd als ze het zo oplossen kopen wij er niets meer topman inkoop philips net gesproken, die ging even uitzoeken wat zei allemaal kopen bij cool blue, wat een waardeloze webshop zeker als de klantenservice weet wat een bios (erg knap van ze), maar dan word gewoon dezelfde procedure gestart, als een schermpje kapot.

in 1 woord : TOP

makkelijk besteld uit ruime keuze en de volgende dag al geleverd

• Heb je nog tips of verbeterpunten? ga zo door

Eigenlijk altijd goed

Bestelproces duidelijk, voortangsrapportage duidelijk and bezorgd op de tijd als beloofd

Slechte communicatie, goed opgelost

Had speciaal een tijdvak aangevinkt voor de levering, alleen dat ging niet zo als het hoorde. Gebeld en binnen een uur mijn geld retour. Uiteindelijk goed opgelost

Keurig, snel, vriendelijk

Prima, keurig, snel , vriendelijk

Bedrijfsgegevens

Oostplein 97

3011 KW Rotterdam

010-7988999

[email protected]

Over Coolblue

Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis. Zelfs op zondag. Bij Coolblue kies je uit ruim 60.000 producten, van tablets tot stofzuigers. Je krijgt altijd persoonlijk en specialistisch advies in onze 300+ shops. Voor vragen kun je 7 dagen per week tot 23:59 bij onze klantenservice terecht. Via de telefoon, maar ook via social media. Je kunt 30 dagen nadenken over je aankoop. Toch niet helemaal tevreden na je aankoop? Geen probleem.. Mocht u een goede ervaring met ons hebben dan stellen we het op prijs als u deze wilt delen in een beoordeling of recensie. Een minder goede ervaring of klacht vernemen we ook graag waarbij we er alles aan zullen doen om deze naar tevredenheid op te lossen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.