Duidelijke website snel geleverd

Senseo besteld, en de volgende dag geleverd

Geweldig service !

Ben heel tevreden! Alles is gegaan zoals aangegeven stipt op tijd en heel behulpzaam. Zal vaker bij coolbleu mijn spullen bestellen en nogmaals bedankt voor de goeie service.

Altijd goede service

Ik vind coolblue een enorm fijn bedrijf, overzichtelijke website, snelle levering en heel goede service.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Van denken aan kopen tot ophalen van product! Alles klopt!

Service en dienstverlening gekoppeld aan vriendelijk personeel. Heel goed!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen verbeterpunten

Doen wat je zegt

Vandaag besteld, morgen in huis. Fijne keuze hulp op de site in in de app . Cool blue is cool,

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Alles volgens afspraak. Goed geregeld!!

Keurig gebeld dat ze wat vroeger kwamen. Vriendelijk personeel. Alles netjes volgens afspraak uitgevoerd.

Prettige ervaring

Smartwatch gekocht die de concurrent nog niet binnen had , snelle en vriendelijke afhandeling bij de kassa top

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Persoonlijk geholpen

Creatief te werk gegaan omdat ik twee verschillende, eigenlijk 3 wensen hadden. Super vriendelijke geholpen. Ben thuis gegaan met een “glimlach “

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Uiterst betrouwbaar, doch duur!

Blij zijn wij met de fysieke winkel van CoolBleu in de Bilderdijkstraat in Amsterdam, daar waar voorheen BCC was gehuisvest. Het personeel is uiterst behulpzaam en bekwaam. De service van CoolBleu is uitstekend. Echter, de tv die ik deze week bij CoolBleu heb gekocht, waar ik zeer tevreden over ben, bleek bij andere bedrijven €200 goedkoper. Ik zal me bij een volgende aankoop van een apparaat eerst beter oriënteren.

Professionele service en advies

Love jullie collega’s in het Almeerse filiaal. Leuke mensen en komen met advies zodat je echt je media streamer goed kunt gebruiken. ♥️

Teveel overbodige onderdelen ( wie heeft dat nodig ?) ,veel plastic

Al die verschillende onderdelen moeten ook betaald worden. Mijn hele leven heb ik genoeg gehad aan een zuigmond. Die anderen gelijk opgeborgen tot nooit meer ziens. Drijft de prijs onnodig op. Zuigslang laat regelmatig los ,irritant. Overweeg om die hele handel terug te sturen

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Een zuigmond is voldoende

Super fast delivery

Great product - quality - price.

• N/A

Had een tweede kans product besteld, maar keurig overnieuw verpakt en prima bruikbaar

Goede website snelle levering beschrijvingen en revieuws bij elkaar te vinden, top bedrijf.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Super snelle levering. Goed product. Dank u wel.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Wachttijd belachelijk lang en waardeloos klant systeem

De wachttijd was belachelijk lang, in de ochtend na 1 uur weggegaan en in de middag nog een keer geprobeerd, duurde net zo lang maar volgehouden tot ik aan de beurt was. Je ziet op een bord je naam staan maar je heb geen idee waar je dan moet zijn, de medewerkers zijn heel veel tijd kwijt naar het zoeken van de juiste klant(in het verleden stond er een balienummer, werkte fantastisch. Gelukkig geholpen door een fantastische medewerker die zelf niet begreep dat de klanten zoveel geduld hadden.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Volgende ochtend geleverd, je word via mail en belletje op de hoogte gehouden hoe laat de bezorger er is.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Snelle aflevering, goeie kwaliteit blender en voordelig

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Imou camera voor een scherpe prijs.

Binnen 1,5 dag geleverd.

Levering dag te vroeg.

Niets mis met het bestelde product. Had een andere dag aangegeven om te leveren. En betaald voor levering in de avond. Helaas niet gebeurd.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Afspraken levering nakomen

snelle levering maar niet binnen 24 uur

bestellen ging snel en voor 23:59 maar bezorging vond niet de volgende dag plaats.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? niet beloven wat niet waargemaakt wordt

Bestelling correct en snel afgeleverd

Ok.

Goed en snel

Had het product de dag ervoor besteld en kom hem de volgende dag na 9 uur ophalen in de winkel. Erg handig en top geregeld.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Ervaring was goed echter bij het ophalen van het product in de inwinkel zou het handig zijn als 1 medewerker enkel afhaal dienst heeft zodat de mensen die iets komen ophalen niet te lang hoeven te wachten op mensen die iets willen kopen of advies willen.

Goede ervaring

Prettig

Top service!

Goed op de hoogte gebracht van het tijdvak. Ook nog een kort belletje van een zeer vriendelijke bezorger. Deze levert het product netjes af en geeft je tips als je evt wilt retourneren (niet gedaan, want blij met het bestelde product!) en de ruimte om evt vragen te stellen. Al met al: super blij met Coolblue!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Product zelf had slechte kwaliteit pluggen en schroeven voor ophangsysteem. Kunnen jullie niks aan doen. Maar als je dat nog aangeeft, ter verwachtingsmanagement, dan kunnen we daarop voorsorteren. Helemaal top.

Oostplein 97

3011 KW Rotterdam

Over Coolblue

Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis. Zelfs op zondag. Bij Coolblue kies je uit ruim 60.000 producten, van tablets tot stofzuigers. Je krijgt altijd persoonlijk en specialistisch advies in onze 300+ shops. Voor vragen kun je 7 dagen per week tot 23:59 bij onze klantenservice terecht. Via de telefoon, maar ook via social media. Je kunt 30 dagen nadenken over je aankoop. Toch niet helemaal tevreden na je aankoop? Geen probleem.. Mocht u een goede ervaring met ons hebben dan stellen we het op prijs als u deze wilt delen in een beoordeling of recensie. Een minder goede ervaring of klacht vernemen we ook graag waarbij we er alles aan zullen doen om deze naar tevredenheid op te lossen.