tomtom

tomtom gekocht prima.

Top geregeld weer!

Nette communicatie, prima bezorging en snel. Altijd een plezier bestellen bij Coolblue.

Cool Blue, goed en snel!

Ik sta er altijd weer versteld van te kijken hoe snel Cool Blue levert. En bovendien altijd tevreden met het product. Maar zeker ook over de vriendelijke en behulpzame medewerkers. Helemaal toppie dus!

Precies zoals ze prediken

Bestelling kwam volgende dag prima op tijd. Makkelijke site, fijne vergelijkopties. Van grote keukenapparatuur tot een turbocharger, allemaal mogelijk. Kan er eigenlijk niets anders over zeggen dan dat Coolblue levert wat ze aangeven.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Coolblue heeft de beste klantenservice die ik ooit heb meegemaakt.

Sinds ik die goede klantenservice heb gekregen van coolblue koop ik bergens anders meer mijn spullen. Coolblue is echt een aanrader

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Snelle levering en goed verpakt

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Coolblue zorgt ervoor dat ik prettig kan shoppen

Bij de aankoop van mijn iPad pro ben ik keurig geholpen in de fysieke winkel in Rotterdam. Ik voel me er ook zeker bij dat er geen rare dingen gebeuren.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Ik heb al diverse producten gekocht bij Coolblue. Helaas ook regelmatig defecten, maar bij Coolblue is het nooit een straf om contact op te moeten nemen met de klantenservice. Het wordt altijd perfect, snel en vriendelijk opgelost. Ik ben echt onder de indruk van de service bij Coolblue.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Coolblue heeft alles in huis en alles op tijd thuis!

Coolblue heeft alles in huis en alles op tijd thuis! Maakt niet uit wat je bestelt het is er en het komt op tijd.

Netjes geleverd

Fijne laptop gekocht, degelijk en snel geleverd.

Aflevering was perfect

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Artikel kwam 1 dag te laat en was deels vies.

Helaas vergat Coolblue te communiceren over de speciale leveringsvoorwaarden voor de Waddeneilanden. Onze bestelling ( een koelkast) kwam een dag later dan aangegeven in de Track en Trace. Hij werd eerst afgeleverd bij een lokale vervoerder. Daarom zaten we een dag tevergeefs te wachten. Verder was de koelkast niet schoon, twee glasplaten bevatten vieze vegen, alsof ze al eens waren gebruikt en niet goed schoon gemaakt. We hadden een 2e kans product gekocht, maar je mag dan verwachten dat alles goed schoon is. Ik geef een 5 omdat het telefoongesprek wat ik had met de klantenservice en de schriftelijke reactie van Coolblue op deze misser naar behoren waren. De telefonist was erg vriendelijk en ook de mail met de reactie op mijn schriftelijke klacht was keurig.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Al doorgegeven

Levering volgens afspraak

Uitstekende communicatie tijdens leveringproces. Prima milieubewuste bezorging per bakfiets en milieu vriendelijke verpakking

TOP

Snelle levering altijd top kwaliteit

Super vrolijke dame

Pakket werd bezorgd door een superblije dame. Tijdje bleek. Heel vlot en ook nog op de fiets.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle service en netjes personeel, zowel de bezorgers als de jonge dame aan de telefoon alles snel geregeld!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Artikel precies zoals beloofd, en netjes op tijd. TOP

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee,

Weer zeer tevreden over coolblue

Bestellen ging eenvoudig, ik kon zelf de gewenste bezorgdag kiezen. De bestelling kwam op tijd aan en was helemaal in orde. Kortom: ik ben heel tevreden over coolblue.

Goeie en snelle service

Zie titel

Goede service en producten

De bestelde producten komen ook op de dag zoals beloofd

Snelle en goede service

Top altijd op tijd

Op tijd bezorgd en goede service

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Duidelijke website, fijne aanbiedingen, snelle levering

Coolblue heeft een duidelijke website, af en toe hele fijne aanbieding, aanbod van prodcten is groot en levering is heel snel en goede service.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goede service en snelle levering

Ik bestel regelmatig bij Coolblue. Snel en goede service

Over Coolblue