Zending in prima staat en op afgesproken tijdstip ontvangen.

Ik beveel coolblue zeker aan bij familie, vrienden en kennissen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Eigenlijk niet

Servicegericht

Levering is snel, houden je op de hoogte en respect voor de bezorgers, hun snelheid, zorgvuldigheid en heldere uitleg

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Altijd de beste service en komen afapraken na. Ook als het een beetje tegenzit.

Punctueel!

In alles een aanrader!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Ik heb na diverse bestellingen en winkel/tel. contacten alleen maar positieve ervaringen met Coolbleu

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goede keuzehulp en vlekkeloze aflevering

Het aanbod van beeld is breed. Door de keuzehulp van Coolblue is het eenvoudig om datgene te vinden wat jij zoekt

Heel behulpzaam

Snelle levering, alles prima

Een nieuwe smartwatch besteld en werd keurig geleverd op de afgesproken dag. Fietskoerier bracht hem aan de deur. Er wordt dus ook aan het milieu gedacht.

Overzichtelijke website

Overzichtelijke website met veel makkelijke filters en adviezen. Ook het vergelijken van producten is heel handig om tot een goede keuze te komen.

Snel en duidelijk

Snelle vindbare set en snel bestelt en geleverd. We gek dat ik en eerste zoekactie bij een product kwam dat NOOIT meer geleverd wordt. Dan is het ook niet noodzakelijk om het nog te laten zien denk ik.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen producten laten zien die niet meer leverbaar zijn.

Snelle en goede levering

Wordt goed op de hoogte gehouden

goed advies

Via coolblue kreeg ik de juiste adviezen en kon zo van het product van mijn keuze een tweedekans product kopen voor een lagere prijs. helemaal top.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle en correcte bezorging. Vraag aan de klantenservice duidelijk beantwoord en vriendelijk te woord gestaan.

Om blij van te worden

Afgelopen woensdag om 21:45 een Samsung tv besteld, en direct daarna de bevestiging ontvangen. Tevens de melding dat ik de volgende dag voor 05:00 een bericht zou ontvangen. Is idd gebeurt met de exacte tijd erbij. Een kwartier van tevoren werd ik gebeld, dat de bezorger eraan kwam. Top die service. De laatste zeven jaar alles bij Coolblue besteld. Service is echt goed. Ga zo door

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Binnen een paar kliks gevonden wat ik zocht

Makkelijk dat je met de filters snel je product kan vinden.

Goede en duidelijke levering

Duidelijke webshop. Doen wat ze zeggen

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Snel en correct geleverd

doen waar ze voor staan

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Netje en op tijd geleverd

Na bestelling van nieuwe iPhone. Alles werd een dag later voor 10.30 geleverd. Alles netjes in orde.

Coolblue bestelt makkelijk

Valt weinig over te zoeken ben erg tevreden

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Uitstekend en goed geholpen! Klasse...!!!

Super snelle levering

Snelle levering van Coolblue en handige instructievideo van het product.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Uitstekend productenaanbod en uitmuntende orderafhandeling

idem

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Reeds aangegeven binnen andere feedback d.d. 27-9-20 (top-down vs bottom-up keuze benadering)

Simpel en snel

Wat een geweldige service! Coolblue bied van begin tot eind van een bezorging volledige service. Door echt te luisteren naar de behoeftes van klanten bewijzen ze dat een kapotte wasmachine je niet in de weg hoeft te zitten.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

kijk bluebot is een super machine niks mis mee. Maar is het zelfde als bij een ander . Maar de service is echt geweldig . Heb paar keer chatcontakt gehad super geholpen alles is super uitgelegd . Kan nog wel even door gaan maar gewoon"geweldig coolblue

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Sneller regeren? Viel wel mee maar dat is het eenigste wat ik kan bedenken .

Perfect goede service

Snelle levering en van te voren gebeld als de bezorger onderweg was. Vriendelijke bezorger en goed product ontvangen

Over Coolblue