snel en correct

prima service zoals beloofd aan de telefoon

Betrouwbaar en geestig

Jaaa fijne winkel en tot nu toe tevreden over de afhandeling van iedere bestelling. Prima service en veel fijner dan bv de arrogante mediamarkt

Keurig geleverd en vlot

makkelijk en vlot en goed bestellen. keurige bezorging volgens afspraak

Super snelle levering

Kan niet beter wensen. Alles zoals gepland is gedaan.

Aardige bezorgers

Aardige bezorgers, netjes afgeleverd. Wasmachine doet wat een wasmachine moet doen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

23.15 gaat mijn beeldscherm stuk, 14:15 de volgende dag ben ik weer aan het gamen.

Perfecte service, zoals altijd niets op aan te merken.

Coolblue, altijd fantastisch

Top product, uitgebreide beschrijving, prima prijs kwaliteit verhouding, goede service en supersnelle levering!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee, alles is top

Snelle levering en een geweldige aankoop voor een goede prijs

Ik had iets besteld en de volgende dag binnen. Het product is precies als beschrijving en heel fijn voor een goede prijs

Supersnelle levering

In de middag een bestelling gedaan, de volgende ochtend al ontvangen

Altijd goede service

Van bestelling tot levering altijd goede service. www.snackbardewalenburger.nl

Gewoon GOED en SNEL!!

Zocht een nieuwe iPad voor mn vrouw (de oude had zij "versleten"), kwam uit bij iPad Air 2020 en wilde er gelijk een Apple Pencil (2nd generation) bij hebben. Dit bleek een pakket-deal te zijn bij Coolblue (overigens met een korting die wel wat hoger had kunnen zijn). Bestelling gedaan en de volgende dag ALLES in goede staat bezorgd. Bestelling is gewoon GOED en SNEL verlopen daar is werkelijk niets aan af te dingen; COMPLIMENT.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Pakket-deals aantrekkelijker maken.

goede levering zelfs op zaterdag

op vrijdag besteld en op zaterdag voor de middag al in huis.

Dat was snel

Nieuwe stofzuiger gekocht : de oude liet het afweten . De keuze van Coolblue gevolgd en hij doet het als een zonnetje: lekker lang snoer èn weinig herrie P.s ik heb een hekel aan stofzuigers

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle levering en goede service. Als je de klantenservice nodig hebt reageren ontzettend snel op de e-mail en Whatsapp

Alles wat ik wou

Ik heb een aantal producten bij coolblue besteld en alles is naar wens. Ik raad coolblue daarom zeker aan

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

snel geleverd. Product volgens wens.

Het product was zelfs sneller geleverd dan track en trace aangaf. Het product bevalt prima.

Snelheid perfect

Snelle levering, milieubewust met de fietskoerier in de stad!

Snel

Betrouwbaar en snelle levering

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Snelle sirvers

De levering is snel mijn pakketje kwam eerder dan ik door gekregen had dus dat was helemaal top Het pakketje is uitstekend aan gekomen ben er zo blij mee

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

makkelijk de beste klantenservice ooit.

ik heb nu al redelijk vaak van coolblue iets besteld, ik ben nog nooit door ze teleurgesteld en ze zijn erg vriendelijk. hun gevoel van humor is verfrissend en de leveringstijden zijn indrukwekkend, absoluut geen minpunten (naast dat ze de lat heel hoog leggen voor andere winkels)

• Heb je nog tips of verbeterpunten? misschien meer winkels openen

Super snel geleverd

Bedacht me vrijdag dat het wel weer was om te maaien. Vrijdag besteld, kon zaterdag al aan de slag. Top!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee, perfect zo.

Goed aanbod, snel geleverd.

Mijn elektronica bestel ik altijd op CoolBlue, dan weet ik zeker dat het goed komt.

Duidelijke site, heldere communicatie

Wat ik verder waardeer aan Coolblue is dat zij ook aan zakelijke klanten twee jaar garantie geven.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snel geleverd en alles op voorraad

Ik ben vooral erg tevreden over de voorraad en de levering. Super snel besteld en super snel in huis. Je krijgt een sms'je 15 minuten voordat je pakket word gebracht en dat vind ik persoonlijk erg fijn.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Keurige levering en toelichting op product inclusief garantie

Het enige wat ik jammer vind is dat de heren het bureau niet de trap op wilden dragen om reden van tijd.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Laat medewerkers bureau even boven zetten (ik had fooi gegeven, maar medewerker zat onder tijdsdruk). Actie minder dan 1 minuut !

Over Coolblue