Precies volgens de doorgegeven info afgeleverd

In 1x goed, dat is een pluim waard. Onze ervaring met andere postorders van andere aanbieders zijn minder.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Blijf dit vasthouden

Koop snel en krijg snel

Was een goeie aankoop, en een snelle aankoop binnen!

Goede en snelle service

Ik werd snel geholpen en goed geadviseerd bij vragen. Vriendelijk personeel!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Het is echt waar : Alles voor onze glimlach.

Ik ben al klant vanaf de geboorte van Coolblue. Ze worden alleen maar beter met bijvoorbeeld bezorging per bakfiets. Toen ik een koelkast kocht werd deze goed neergezet en een week later kwam de monteur langs na een belletje om te kijken of alles in orde was. Hij vertelde : Ach ik was toch bij U in de buurt. Alles voor de glimlach het werkt.

Snel en overzichtelijk

Mooi ovrrzicht van de producten en snel verwerkt en verzonden

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle levering en altijd ruime keus.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Snel besteld snel geleverd

Het winkelen en leveren per fiets is echt cool& bleu.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee hoor

Vanwege overprikkeld zijn en werken in een kantoortuin deze Böse noice canceling 700 gekocht. Tot nu toe erg tevreden ermee.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Korte handleiding bediening knoppen

Snelle bezorging

Gekozen voor een tweede kans. Product zag er als nieuw uit en was binnen een dag bezorgt

Snel en duidelijk

Duidelijke informatie. Snelle levering

Fijne bezorging en kwaliteit

Bezorging met ruime opties aan mogelijkheden, kwaliteit is er ook naar incl. gewenste service.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snel, correct en bijzonder vriendelijke bezorgster op haar fiets. Ze vroeg ook nog of ze gebruikte batterijen mee kon nemen Geweldig, geweldig

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen

Mijn bestelde product netjes op tijd ontvangen

Goed tot zeer goed

Prima geholpen

een prettig gesprek met iemand die verstand heeft van een een ipad

tevreden

Top personeel altijd vriendelijk

Met bestellen zo gedaan en bij ophalen wordt je altijd warm welkom geheten staan voor je klaar

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee op dit moment niet

Perfect. En. Vlug

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle levering zoals altijd een super service!

Als ik laat op de avond iets bestel, wordt het alsnog de volgende dag geleverd! Ik heb hier al diverse ervaringen mee en het gaat altijd super snel bij Coolblue. Ik ben ook heel goed geholpen bij klantenservice ivm een kortingcode die niet werkte. Deze heb ik alsnog gekregen. Ik ben altijd heel tevreden als ik iets bij Coolblue bestel.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Fijne kleine, maar krachtige powerbank

Supergoede keuzehulp op jullie site! ik heb nu echt het gevoel dat ik precies de juiste keuze voor mij heb gemaakt. Lekker smooth bestelproces, goede suggesties voor accessoires. En jullie humor! Ik kom niet meer bij. Fijne powerbank gekocht. Lekker klein, past in mijn schoudertas om mijn oude iPhone aan de beademing te leggen onderweg. Prettig dat er een hoesje bijzit, kabeltje past er bij. Maar ff..wat doet het knopje op de powerbank? De handleiding is nét iets te beknopt daarvoor. Of hoort dat bij jullie humor? ;-)

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Handleiding iets minder beknopt maken

Weer perfect

Bestelling echt op tijd, en de bestelling netjes verzorgd, geen krasse of kreukels.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nu niet.

Klopt allemaal wat beloofd wordt

Tot nu toe bestellingen gedaan en de gegarandeerde belofte: voor 23.00 uur besteld l, de volgende dag in huis, is wederom waargemaakt

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

State of the art klant beleving!

De keuze voor een tv begint met de app. Tv via AR in je woonkamer plaatsen. Dan bestellen, super makkelijk. Maar een mail binnen minuten met bevestiging. Van te voren een sms’je met de status van de verzending. Dan gebeld worden dat ie komt. En nog even helpen met tillen het huis in. Tevens inzichtelijke prijzen en even duur als “de rest”. Maar die extra klant beleving is simpelweg super. Deed de rest dat maar….al hoewel; voor mij geen andere elektra zaak meer!

Altijd snel en correct

Super geregeld, snelle bezorging die je digitaal tot aan je deur kan volgen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Bestelt = volgende dag in huis. Product voldoet aan de omschrijving! Om de korting te krijgen via de interpolis, moest enig werk worden verricht. Dit duurde vrij lang allemaal.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Klantenservice chat

Over Coolblue