Gewoon Top!

Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Duidelijk overzichtelijke website en communicatie

De website is erg overzichtelijk met plus en min punten van elk product. Vervolgens wordt je gekozen product direct vergeleken met andere producten om er verzekerd van zijn dat je een goede keus maakt. Genoeg reviews van klanten aanwezig om een weloverwogen keuze te maken. Na het plaatsen van de bestelling heb je in no time een bevestigingsmail. Product wordt volgens afspraak tijdig en snel geleverd. Fijn bedrijf!

Probleemloos en snel.

Duidelijke website, goede prijs en snelle levering PER FIETS! Goed voor mij en het milieu!

Bezorging keurig volgens afspraak

Al meerdere keren met hetzelfde resultaat. Coolblue maakt waar wat ze zeggen en bezorgen op de afgesproken datum.

Snel,makkelijk en goede service

Zeer prettig

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen

Perfect product met de beloofde levertijd

mooie aanbieding, snel en correct geleverd.

Service is gewoon goed

Kleine of grote pakketten maakt niks uit de service blijft snel. Ook de bezorgers zijn vriendelijk en handelen snel. Iets retour doen ging ook makkelijk.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Niet echt

Bestelling, berichtgeving, aflevering uitstekend.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Eigenlijk nog geen halve ster waard…

Afspraak was dat een wasmachine ‘s-avonds zo tussen 8 en 9 zou worden bezorgd. Halve zeven gaat de telefoon 1x over en als we opnemen is de lijn net verbroken. Niet lang daarna hebben we een mail; ons adres is niet bereikbaar. OK 3 straten verderop wordt e.e.a. Verbouwd maar gelukkig is de wijk van 3 kanten bereikbaar en onze straat is in die wijk ook van 3 kanten bereikbaar. We bellen de bezorger dus terug en krijgen te horen dat hij al naar een ander adres is maar meteen half uur klaar is en dan komt. Hij zal ons bellen. Na een half uur dus klanten service gebeld. E.e.a. Uitgelegd en krijgen begrip. Geven mobiele nummer van de bezorger door zodat hij door Coolblue gebeld kan worden dat wij desnoods hem opvangen en de wijk in brengen door voor hem uit te rijden. We worden nog teruggebeld….. na een uur weer klanten cervix bellen. Vriendelijke dame zegt dat ze wat uit moet zoeken en zet ons in de wacht… na een kwartier bellen we ook met een ander toestel en vernemen dat er maar twee bellers zijn… klopt wij, met twee toestellen…. Deze keer worden we te woord gestaan en annuleren de bestelling. De chauffeur/bezorger heeft dan inmiddels de rit afgesloten, we gaan de wasmachine niet krijgen. Klacht ingediend omdat de andere lijn, na daar 30 minuten te wachten wordt verbroken. Gelukkig heeft Jeannetta ons aangehoord, de order geannuleerd en namens ons een klacht ingediend en dit per mail bevestigd. Alles voor een glimlach??? Niet voor ons, niet voor Coolblue want wij hebben een andere leverancier inmiddels.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Kom afspraken na, lever op tijd en verbreek geen verbinding na iemand 30 minuten in de wacht te zetten.

Snel , precies en volgens afspraak, vriendelijke bezorger!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Order cancelled by Coolblue and no refund

I placed order 57232116 for an iPhone 13 Pro 3 weeks ago. I paid for it with my bank account and with a €300 gift card. I received the confirmation email that it was all ok and that it would be delivered the next day. However, it was never delivered. When I called customer service they said the order had been cancelled but they couldn’t explain why (they gave excuses about the payment when the money was already taken from my account). Now it has been 21 days and they still owe me the €300 voucher (they only refunded me the other part). I’ve sent at least 5 emails and customer service keeps asking me “to be patient” because “they are working on it”. This is completely unprofessional. I couldn’t get the phone I paid for and I don’t even have all my money back. It seems Coolblue has no real intentions to refund it. Very disappointed.

Mooi op tijd

Netje aankomst gecommuniceerd !

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Glimlachend te woord gestaan met een lach mijn boox ontvangen

Prettig te woord gestaan, geholpen met de adviezen en snel het product ontvangen!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Ruim aanbod en snelle levering

Vindt dat jullie een ruim aanbod hebben, veel keus en een snelle levering.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Nette service gehad op een aankoop

Binnen 1 dag nadat ze mijn defecte product hadden ontvangen, kreeg ik al gelijk een seintje dat ze het geld op mijn account tegoed hadden geboekt. Daarmee gelijk een nieuwe aankoop kunnen doen, die er weer mega snel was. Super service!

Super goed.

Levering volgens afspraak

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen

Super blij met de snelle levering van Coolblue

Altijd als er iets kapot gaat kijk ik eerst op de site van Coolblue. Snelle levering zelfs tijdens feestdagen en in de avond of zondag.

uitstekend

Betrouwbare en snelle service

Betrouwbaar, snel en aflevering op de geplande dag en tijd.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Klantvriendelijke levering tegen scherpe prijs

Makkelijk zoeken en vergelijken op de website, ruime keuze, makkelijk bestellen en supersnelle levering - zo hoort het!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Ga zo door

Hartstikke blij met mijn nieuwe wasmachine! De mannen lieten keurig weten dat ze iets later langs zouden komen en hadden de machine in 10 minuten geïnstalleerd!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snel geleverd. Bleek toch niet helemaal nat wens, maar perfect systeem voor retourneren.

Makkelijk en snel

Het online bestellen was makkelijk en de volgende dag had ik mijn bestelling al in huis.

Zoals altijd prima !!

Ruim assortiment en duidelijk omschreven product informatie. Concurrerende prijzen en zoals altijd snelle levering. Coolblue is super cool !!

uitstekend

uitstekende ervaring