Goede en snelle service

Veel keuze qua producten, snelle levering.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Kundige medewerkers en goede producten!

Een handige site met goede zoekfilters, maar ook kundige medewerkers met een goed advies rekening houdend met de prijs-kwaliteit verhouding. Levering is ook top!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Ga zo door!

Op zaterdag besteld en de volgende dag al in huis. Heel fijn. Het liefst ga je natuurlijk naar een winkel om wat informatie te krijgen maar door de uitgebreide vragen krijg je wat je graag wilt kopen. Bedankt voor de goede uitleg.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Het is alleen jammer dat, waar het stekkertje zit om op te laden zit, aan de onderkant zit, zodat je niet kan werken/spelen terwijl de tablet opgeladen wordt. Verder erg tevreden.

Except for last mile screwup by the sender, all perfect

Except for the PostNL screwup that delayed the delivery by one day, all went great. Thanks

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Ondanks Corona een van de weinige bedrijven met kwaliteit & service. Perfect op tijd op de fiets geleverd ! Super !

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Maken beloofde service waar!

Waarom moeilijk doen als t coolblue kan! <3

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle levering en correcte fijne service

Product zeer snel geleverd: op de fiets! En de afhandeling van de bestelling was overzichtelijk in een mailbericht. Blij met deze firma!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen

Geweldig !

Supermooie Apple-watch besteld, en de volgende dag al in huis. Keurig ingepakt, en perfecte bezorging. Heel erg blij mee.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

is goed bevallen nette cervice

bezorging binnen 24 uur heel snel

Gemakkelijk en snel

Makkelijk vooral in carona tijd en snel in huis

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee zou het niet weten

Na bestelling goed op de hoogte gehouden van het proces en bestelling kwam volgnes afspraak een dag na bestelling binnen.

Prima en snelle service

Goede en snelle service. Mooie producten voor een eerlijke prijs.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Schade aan de vloer en aanrecht in onze keuken

Coolblue heeft bij de bezorging en plaatsing van onze nieuwe was-droogcombinatie ons aanrechtblad en de vloer kapot gemaakt. De was-droogcombinatie is uiteinderlijk midden in de keuken blijven staan. Daarnaast is de machine ook beschadigd tijdens het plaatsten. We zijn nu bijna 2 maanden verder en wij willen de keuken herstellen in de staat die het was, maar wij worden via de mail door Coolblue aan het lijntje gehouden. Telkens wordt gemeld dat ze de offertes niet kunnen beoordelen en er een zogenaamde "onafhankelijke expert" naar moet kijken die door Coolblue betaald wordt. Laat niets door Coolblue installeren, de installatieservice is zeer onprofessioneel. Ik zit na bijna 2 maanden nog met de shit.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Betere schadeafhandeling en neem vakmensen aan voor het werk, niet een stel tieners

Levering 5 dagen later

Boos

toppie

Nette mail met de uitleg over het product netjes mijn vraag beantwoord en het product is op tijd geleverd

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Mooie laptop met vele mogelijkheden. Super tevreden!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Mss eigen bezorgservice, post.nl gaf het pakket af bij de buren terwijl we thuis waren en "vergaten" een briefje in de bus te doen

Duidelijke beschrijving van artikelen

Heerlijk om de video’s te bekijken met duidelijk uitleg van de Coolblue’ers. Dit is nog een winkel die alles zelf verkoopt, geen moeilijk gedoe met verkopers zoals bij Bol.com.

TOP SERVICE

Een te klene tv besteld. Binnen 1 dag omgeruild voor een grotere en binnengekregen. Meerbedrag overgemaakt met 1 klok! Geweldig!

super service

zaterdagavond bestelt en de volgende ochtend een sms dat een kwartier later de fietskoerier zou aanbellen. Exact op tijd, pakketje bij de deur en de sympathieke koerier op afstand. Petje af!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? niets aan te verbeteren

Zeer snelle levering zaterdag middag besteld zondag geleverd zoals vermeld. Correcte en duidelijke omschrijving. Cool blue levert wel op de afgesproken datum kan bol.com met de wederverkopers wat van leren.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen

Snel, makkelijk,duidelijk gewoon top

Helemaal Top!

Ik bestelde een Ipad met hoes voor een scherpe prijs en die had ik zoals beloofd de volgende dag in huis. Sjaa, meer kan ik niet wensen, ben supertevreden.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Hou dit vol!

22.00 uur besteld 10.00 uur volgende dag bezorgd

Netjes uitleg gehad vriedelijke bezorgers TOP

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Broodbakmachine besteld en werd de dag erna (op zondag) gratis geleverd. Ik kon meteen aan de slag. Heerlijk

Over Coolblue