Snel, goed en betrouwbaar.

Snel geleverd, redelijke prijs.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Goed geholpen met mijn zoektocht naar een laptop met touchscreen.

Product niet kompleet ontvangen

Koffiezetapparaat besteld maar kreeg het thuis zonder koffiepot! Regelmatig met servicedesk van Coolblue gesproken maar nog steeds geen oplossing!! Via mail contact nog geen reactie gehad Met vriendelijke groet, Jan

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Betere Service en een oplossing!! Niet het probleem aan de klant overlaten

nonchalant

allereerst stond bij het bezorgadres het verkeerde huisnummer, en dat terwijl ik dat vooraf had gecontroleerd,daarna kreeg ik geen beloofde sms en vond ik het pakket met de toch niet goedkope lens bij de buren,terwijl er op de verpakking weer een ander huisnummer stond,ben blij dat ik goed gegokt had waar ik het eerst zou aanbellen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? eerlijk blijven

altijd klantvriendelijk ingesteld zowel online als winkel

coolblue helpt je graag met al je vragen en keuzes. website is super overzichtelijk. vandaag besteld wordt gelijk afgehandeld. kort gezegd. zoek niet verder. coolblue is er.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? niet tevreden met budbee. bezorgdienst waarmee jullie samen werken

Altijd goed en passend advies

Kundige mensen aan de telefoon, meteen een goed en passend advies

• Heb je nog tips of verbeterpunten? te lange wachttijd

Fijne service, keus in overvloed en zeer snel in huis

Alle informatie over het artikel staat uitgebreid beschreven, ideaal dat je producten kunt vergelijken en zo kunt kiezen wat het beste bij jou past. Lekker snel bezorgd en niet te vergeten, de prijs is zeer reëel! Kortom, tot de volgende keer!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee, zeer tevreden

Uitsekende service

Ik heb van de week een wifi versterker besteld. Deze is direct de volgende dag bezorgd. Dit is een uitstekende service.

Geweldige service

Ik had een verkeerd hoesje besteld, van de verkeerde telefoon. Toen ik daar achter kwam en ik het hoesje net binnenkreeg heb ik Coolblue gebeld, van hoe moet ik dit oplossen. Vervolgens hebben ze gezegd “ stuur deze maar terug en dan sturen we de nieuwe op de post. ( dag later was het goede hoesje binnen en de dag daarna was mijn retour aangekomen) WAT EEN TOPSERVICE!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Makkelijk besteld en snel geleverd. Ik ben blij.

Makkelijk, snel en goede informatie mbt de levering.

heerlijk vertrouwd goede service

Ik heb goede levering gehad en een goede service bedankt daar voor

Prima ervaring

Snelle levering en goede kwaliteit

snelle goede service

's avonds besteld de volgende ochtend in huis. Goede service!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Makkelijk bereikbaar, ook op de website.

Kwalitatief goed, snel en degelijk.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Ga zo door

Snelle service!

Ik had via internet mijn telefoon besteld en kon hem meteen ophalen in de winkel! Ben in totaal misschien vijf minuten in de winkel geweest :) Erg vriendelijke service ook!

Supersnel de vriezer bezorgd

Gisteren besteld de dag erna bezorgd,leuk toch !

Goede en fijne service

Hele bestelproces uitstekend.

Bestelling makkelijk via site te plaatsen. Goedkoopste adres van de printer Epson 2825. Snelle levering en goede garantievoorwaarden.

Fantastisch!

Goede deals, snel geleverd!

Altijd goed

Snelle en goede service, fijne communicatie en goede producten!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goede kwaliteit, professioneel personeel en snelle levering.

Wij zijn erg goed geholpen iedere keer en kregen goede uitleg, niet bij de laatste bestelling ( was niet nodig), maar eerder. Ook als wij online bestellen gaat dat lekker snel.

Perfecte service

Makkelijke bestelling methode en snelle levering

Heldere afspraken

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen

Coolblue, zeer Coolbluedig

Wat zal ik zeggen.... Ik bestel met enige regelmaat producten via Coolblue, zelfs wanneer deze bij een concurrent goedkoper uitvalt. Waarom? Door de jarenlange ervaring die ik ondertussen heb opgebouwd met Coolblue. Soms ga ik wel eens stiekem vreemd bij de concurrent waarna ik dan keihard word afgestraft omdat een levering op zich laat wachten of ik zelfs producten krijg die niet eens besteld zijn. De kennis bij Coolblue zit hem wel goed....bij vrijwel alle producten staat een mooie uitgebreide beschrijving wat het product omschrijft, wat je er bijvoorbeeld mee kan en waarom al die lampjes er nou op zitten. Je wil natuurlijk niet zomaar iets bestellen zonder dat je weet wat het is of wat het doet....dat zou natuurlijk wel een beetje vreemd zijn. In de winkel word je niet de eersten de besten producten aangeboden, maar krijg je ook gewoon de vraag of je daadwerkelijk wel het product wil hebben en of een ander product niet misschien beter zou kunnen passen bij jou. Bij Coolblue mag je zelfs zonder product weer naar buiten lopen, geen enkel gevoel van verplichting bij binnenkomst en bij het naar buiten gaan. Heel fijn dit Coolblue! Zo hoef ik niet elke keer een busje te huren om naar jullie te rijden. De uitgebreide beschrijvingen bij de producten op de website van Coolblue maken mijn dag helemaal goed. Boeken? Die heb je niet meer nodig! Ga gewoon at random producten bekijken, de omschrijving is dusdanig uitgebreid dat je hier zeker een aantal uur kan vertoeven. Het word helemaal mooi als je producten met elkaar wil vergelijken...zo verlies je ineens een paar uurtjes aan scrollen en klikken door de website door de uitgebreide golf van informatie die Coolblue levert. Goed bedacht en ga zo door! Helaas kan en mag ik niet meer schrijven over Coolblue omdat mijn maximale aantal tekens is bereikt, maar ik had hier zeker nog een A4'tje bij kunnen typen. Deze had ik dan mooi kunnen printen op een bij Coolblue bestelde printer!

Over Coolblue