Filters

9

Vriendelijk en goed

In de shop snel en vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
10

helemaal top, kan niets anders zeggen

Bestelling ging super, gemakkelijk opties vergelijken en keuze maken, bestellen en de volgende werkdag netjes afgeleverd. Als er dan een verbeterpunt is, dan ligt die bij de fabrikant van de wasmachine, er geldt namelijk een cashback actie maar die instructie zat niet bij het apparaat, maar online kom je daar ook weer snel achter

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
10

Perfect, zoals altijd!

Mooie actie, snelle levering en duidelijke afhandeling van de bestellingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Zo doorgaan
4

Pakket later dan afgesproken

Wij hadden een pakket zaterdag besteld. We hebben gekozen voor zondag bezorging en daar ook extra geld voor betaald. Het pakket kwam later, maar was geen duidelijke oorzaak voor aangegeven. We snappen dat het warm is en dat zal wel een mede oorzaak zijn. Maar mijn 10 euro extra zondags geld zou je dan toch eerlijk moeten terug betalen...

  • Would you recommend us? No
  • Weed eerlijk over levertijd en geef extra betaald geld terug als de afgesproken levertijd niet haalbaar is
10

Gemakkelijk on line te bestellen en snelle bezorging b

Zoals hierboven

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
7

bestelling in orde echter vertraagd

Beschrijving product prima, echter levering zou volgende dag zijn. Speciaal daarom CoolBlue gekozen. Levering duurde langer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? beloof niets wat je niet kunt waarmaken
10

Top

Goede prijs, kwaliteit. Snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee
10

Super aardige en behulpzame bezorging.

Coolblue site is fantastisch en heel gemakkelijk om te bestellen. Je wordt perfect op de hoogte gehouden met mail. De bezorger belt je ruim van tevoren zodat je niet de hele dag voor Jan Jaffa zit te wachten. Ik geef Coolbue een 10.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
7

Jammer dat de geplande datum niet gehaald wordt

Zondagavond vond ik al bijzonder dat Coolblue stellig beweerde op maandag te leveren. Maandagavond werd de planning dan ook bijgesteld naar woensdag. Onhandig want dan is niemand thuis. En zeker in combinatie met DHL weten we hier dan al dat er iets niet gaat kloppen. Deze maal werd het apparaat gewoon zo voor de deur gelegd. Gelukkig regende het niet, want ook dan doet DHL dat hier zo. Ga aub over naar een betere bezorger. DHL heeft hier in het dorp de naam dat het nooit goed gaat (in veel gevallen legge. Ze het ergens in de straat voor een deur, via de buurtapp kan je dan op zoek).

  • Aanbevelen? Nee
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Neem een anere bezorger, bijv TNT, dat gaat eigenlijk altijd goed,.
1

Bagger ingepakt product

Ik had een "onbeschadigd" tweedekans racestuur (logitech G29) besteld. Toen deze aankwam was het product alleen in originele doos verstuurd. Deze doos is veel te zwak en dun voor verzending, en het is niet reëel om te verwachten dat dit onbeschadigd zou aankomen. Dit was dan ook meteen duidelijk aan de enorme scheur die in de doos zat, waar waarschijnlijk de twee missende onderdelen uit zijn gevallen (de stroomtoevoer voor het stuur en de schakelpoot). Dit product wordt normaal gesproken om precies deze redenen met een omdoos verstuurd. Je kunt zeggen dat de pakketdienst ruig is omgegaan met de doos, maar deze doos was simpelweg niet geschikt voor versturen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? controleer werkelijk of het inpakmateriaal enigzins geschikt is
10

Top

Keurig steeds op de hoogte gehouden hoe laat de bezorger kwam. Helemaal top

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
8

8

Snelle correcte afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Nvt
10

geweldig

super bezorging

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
1

Zeer slechte service

Goedemiddag Ik ging er vanuit dat onze droger netjes geplaatst zou worden. Helaas. Vermeld dit dan beter. Wat zouden jullie doen bij een alleenstaande moeder? Klantvriendelijk is dit echt niet en er ook nog geld voor durven te vragen als het wel geplaatst wordt

  • Aanbevelen? Nee
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Slechte info en service
8

Service is goed, maar koop geen 'tweede kans' producten.

Koop geen 'tweede kans'. Het product zou alleen licht beschadigd zijn, verder als nieuw. Met een mooie korting is iemand zoals ik, met een kleine portemonnee, al snel tevreden en ik dacht: het is ook zonde als zo'n apparaat wordt weggegooid. Het product zou opnieuw zijn nagekeken en getest. Nou, doe dat dan ook, CoolBlue! Want dat is duidelijk niet gebeurd: het apparaat bleek kapot. Ook al is ruilen geen probleem: het kost toch een hoop tijd, moeite en extra onnodige ellende. Niet alleen voor mij (weer bellen, wachten en weer een dag kwijt), het kost ook extra ritten en sjouwen voor de trouwe opgewekte bezorgers. Dit kan voorkomen worden door zorgvuldiger de staat van het product te checken, lijkt mij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Check 2e kans apparatuur: of deze daadwerkelijk nog als nieuw is en goed werkt.
8

goed

Snel, duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
1

Ik koop iets met als belofte bezorging de volgende dag en vervolgns wordy het pas na 3 dagen bezorgd

Totaal niet blij mee Lag ook niet aan postnl maar aan t feit dat jullie t gewoon niet ingepajt hadden

  • Aanbevelen? Nee
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Ja gewoon aan afspraken houden en harder doorwerken
10

Altijd goede ontvangst

Super ervaring bij het afhalen van mijn bestelde product. Meteen verwelkomt door een aardige super behulpzame Coolblue medewerker. Ik werd meteen, nogal warm buiten, een verkoelend glaasje water aangeboden. Zeer attent! Snel geholpen en de aangeschafte ventilator maakt nu overuren!

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
10

Goed

Komen bezorgafspraak na.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee
7

Sometimes more choice on products would be great

Great service though!

  • Would you recommend us? Yes
  • More choice of products
3

Levert niet op aangegeven data.

Prijs bij meerdere winkels gelijk. Coolblue geeft aan het snelst te leveren. Uiteindelijk wordt het alsnog een dag later en dus te laat geleverd. Niet door pakketdienst, maar omdat coolblue het pakket niet bij pakketdienst aanlevert.

  • Aanbevelen? Nee
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Alleen snelle levering vermelden als je dit waar kan maken.
10

Een betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf met een leuke kwinkslag

Een duidelijke en informatieve website, goede klantenservice en prettige communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
8

Good

Top employees

  • Would you recommend us? Yes
  • N/A
10

Alles ging perfect

Bestellen gaat altijd makkelijk en de bezorger was hartstikke gezellig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
1

Pakket zoek, klantenservice niet bereikbaar

Macbook besteld van 3000euro die geleverd zou worden door DHL.... niet geleverd. Klantenservice start een onderzoek, en dan is er stilte. Klantenservice bellen? da's een mooie uitdaging bij Coolblue! 25 minuten in de wacht gestaan op maandag, vandaag 30 minuten (en sta nog in de wacht...) Kansloos.

  • Aanbevelen? Nee
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Weena 64

3012 CN Rotterdam

010-7988999

[email protected]

Over Coolblue

Bij Coolblue doen wij alles voor een glimlach. Daarom hebben we 2 doelen voor ogen: een voorbeeldbedrijf zijn op het gebied van klantgericht ondernemen en waarde toevoegen. Om deze doelen te halen, kijken we per producttype waar klanten behoefte aan hebben en op basis daarvan richten wij onze productreizen in.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.