Top Kwaliteit

Ladder gekocht, service directed levering top... Dan de kwaliteit echt meer dan ik verwacht heb dus echt een aanraden... Zullen verder in de toekomst alle ladders van Altus kopen... Mvg, RenoMa

Alles liep voorbeeldig

De bestelling ging goed. De levering langs pakjesdienst was niet correct, Toestel was beschadigd. De vervanging verliep correct Dank u

perfekt

vlug geleverd en perfekt produkt

snel en efficiënt

vlug antwoord op chatbericht en dito levering. Prima

Een zeer goed ervaring. Goede levering.

Vlotte bestelling, snelle levering.

...

Zie E-mail

Beste, Bij deze laat ik u weten dat de plukladder een barst van 10 cm heeft in de voet van de ladder. Ik verstuur een foto in aparte E-mail. Jos STEVENS 0476/450271

Correcte levering

Toen ik hem had uitgepakt en geprobeerd maakte ik mij de bedenking dat het nog altijd beter is om zo'n aankoop te doen met de ladder in 'Real life'. Uiteindelijk had ik een liever 1 maat groter gehad. Terugsturen wou/ kon ik niet meer doen omdat bij het uitpakken de papieren op de ladder beschadigd waren. Is niet te vermijden aangezien alles in de krimpfolie gewikkeld is. Maar los daarvan kan ik niks negatiefs meer zeggen.

Super service!

Alles perfect verlopen,vlug geleverd gewoon TOP

Vlot besteld goeie service voor levering

Gemakkelijk online bestellen ook de bevestiging voor levering werkt uitstekend en een behulpzame en vriendelijke chauffeur

Kwaliteit

Degelijk materiaal en goede service.

Snelle vlotte afhandeling

Snelle vlotte afhandeling, degelijke ladder

Goed voor één keer

Een ladder omruilen kan alleen in de originele verpakking. Hoe kan je ze dan testen???

Beste Kurt, bedankt voor de review. Uiteraard is een omruiling mogelijk. We zijn blij dat dit toch nog in orde is gekomen!

Vlotte levering. Prima kwaliteit.

Charlotte en het team hebben voor een stipte levering gezorgd en hebben me altijd correct op de hoogte gehouden van de stand van zaken van de levering.

Super service, snelle persoonlijke levering, producten van de beste kwaliteit

Mijn vraag tot wijziging van de bestelde ladder van 9 naar 10 treden werd dadelijk uitgevoerd en enkele uren later werd de aangepaste bestelling reeds persoonlijk afgeleverd. De opleg is later via overschrijving geregeld.

goede service

De aangekochte ladder bleek een gebrek te vertonen.Na contact op te nemen met Altus werd de ladder zonder dralen vervangen met ander nieuw exemplaar.Ben heel tevreden over deze firma.

Alles vlot verlopen Snelle levering Vriendelijk!

Vlot, duidelijke communicatie, snelle levering.... en een heel degelijke ladder ...top!

Perfecte service, snel en efficiënt

Kwaliteitsvol product aan een scherpe prijs, heel snel geleverd door eigen bezorgdienst.

Snel, competitieve prijs, vriendelijke bezorger

Wat ik al op google maps zei: Check out this review of Altus Ladders & Steigers nv on Google Maps https://goo.gl/maps/3cx4beZEBgLpns8g9 Enige puntje: ik heb geen account, particulier, en had geen bevestigingsmail of sms gekregen dus had ik schrik dat ik mijn gegevens misschien verkeerd had ingevuld. Voor de rest niets anders dan lovende woorden: Snel, competitieve prijs, vriendelijke bezorger en een zeer overzichtelijke website

Goede prijs en snelle levering

Prijs is goed voor kwaliteitsmateriaal. Alsook was het een vriendelijk en behulpzame chauffeur waarmee ik een vlotte communicatie had via sms over de leveringstijd en plaats. Doe zo verder.

Zeer overzichtelijke website, met correcte informatie en goede prijzen. De chaffeur was zeer vriendelijke en hielp om de rolsteiger te monteren op de trap met enkele tips. Onze volgende aankoop van een ladder zal zeker en vast bij jullie zijn!

Over Altus NV

ALTUS NV BRUGGE - ROLSTELLINGEN, KAMERSTELLINGEN, LADDERS EN TRAPLADDERS De naam ALTUS staat in het Latijns voor hoog, vandaar hebben wij onze firma naam te danken. Ons bedrijf bestaat inmiddels ruim 19 jaar (sinds januari 2000). Voorheen was onze zaakvoerder werkzaam gedurende 9 jaar bij de firma Altrex alwaar hij de ruime ervaring en kennis opgedaan heeft. Wij zijn, naast fabrikant en groothandel, ook webwinkelier en retailer met 1 winkel in Brugge. Dit betekent dat we op zowel de inkoop kant alsook de verkoopkant onze ervaringen hebben en goed weten wat de consument zoekt en verwacht. Altus staat voor: Kwaliteit Service Stock Garanties Scherpe prijzen Klant tevredenheid