Aanrader

Gemakkelijk besteld en perfect geleverd

Geen

Levering OK product ok

Alles in orde !

Snelle reactie klantendienst, alles conform geleverd.

uitermate hulpvaardig

Op het laatste moment leveringsadres telefonisch laten aanpassen en had ons zo een logistiek probleem bespaard nogmaals dank.

prima aankoop

niet de goedkoopste maar wel zeer degelijke ladder, zorgvuldig ingepakt, vlotte levering, uitstekende communicatie. Top produkt. Zou het aanraden voor ieder die goede ladder nodig heeft voor de tuin- of buitenwerkzaamheden.

Voor herhaling vatbaar

Mijn levering was perfect ben heel tevreden ook over de prijs.

Uitstekend product - Vlotte en snelle service

Ladder stevig en veilig, gemakkelijk in gebruik. Heel tevreden

Great

Great

Zeer vlotte levering

Mijn levering was geplaatst en de dag erna was mijn bestelling er

prijs / kwaliteit : ok

Zeer snelle en correcte levering

Veiligheid boven alles

Ik werk met deze ladder op mijn werk , ik ben echt geen laddermens .op deze ladder voel ik mij echt veilig . En had er thuis 1 nodig dus mijn keuze was snel gemaakt .even het merk opzoeken . Prijs kwaliteit zat zeker goed .dus keuze was snel gemaakt

Snel geleverd aan een correcte prijs

Zeker aan te raden, trapladder 8 treden Altrex

Correct

Snelle levering voor goede prijs

Snelle aflevering en goede kwaliteit

Gemakkelijk bestellen online. Levering vlot en correct. Goede kwaliteit.

top

Aangename mensen met ervaring

Vlotte antwoord op mijn vragen, gevolgd door een correcte levering. Goeie tips gekregen.

Correcte en vlugge levering.

Nadat de bestelling werd doorgegeven en de betaling gedaan, .mochten wij de goederen 2 dagen daarna ontvangen. Het uitschuifbaar platform gaan we morgen voor de eerste keer in gebruik nemen, maar op het eerste zicht ziet dit er degelijk uit.

Perfecte afspraken.

Bestaald, betaalt, geleverd.

Vlot en vriendelijk

Vriendelijke telefoon service en vlotte levering

Prima product en perfecte levering

Bestellen, prijs en leveren zijn uitstekend>

Zeer Kwalitatief

We zijn zeer tevreden over de vlotte levering, alsook van het product zelf. Het was vlot te installeren en kan tegen een stootje. Bedankt voor dit product, zeker aan te raden

Zeer vlotte levering van gevraagde trapladder

Goed materiaal en snelle en correcte levering

Bliksemsnel geleverd ...

Ik had de ladder de avond ervoor besteld en hij werd de dag erna al geleverd. Ook de persoon die de ladder kwam leveren was zeer vriendelijk en behulpzaam. Super Service !!!

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Over Altus NV

ALTUS NV BRUGGE - ROLSTELLINGEN, KAMERSTELLINGEN, LADDERS EN TRAPLADDERS De naam ALTUS staat in het Latijns voor hoog, vandaar hebben wij onze firma naam te danken. Ons bedrijf bestaat inmiddels ruim 19 jaar (sinds januari 2000). Voorheen was onze zaakvoerder werkzaam gedurende 9 jaar bij de firma Altrex alwaar hij de ruime ervaring en kennis opgedaan heeft. Wij zijn, naast fabrikant en groothandel, ook webwinkelier en retailer met 1 winkel in Brugge. Dit betekent dat we op zowel de inkoop kant alsook de verkoopkant onze ervaringen hebben en goed weten wat de consument zoekt en verwacht. Altus staat voor: Kwaliteit Service Stock Garanties Scherpe prijzen Klant tevredenheid