Great

Great

Zeer vlotte levering

Mijn levering was geplaatst en de dag erna was mijn bestelling er

prijs / kwaliteit : ok

Zeer snelle en correcte levering

Veiligheid boven alles

Ik werk met deze ladder op mijn werk , ik ben echt geen laddermens .op deze ladder voel ik mij echt veilig . En had er thuis 1 nodig dus mijn keuze was snel gemaakt .even het merk opzoeken . Prijs kwaliteit zat zeker goed .dus keuze was snel gemaakt

Snel geleverd aan een correcte prijs

Zeker aan te raden, trapladder 8 treden Altrex

Correct

Snelle levering voor goede prijs

Snelle aflevering en goede kwaliteit

Gemakkelijk bestellen online. Levering vlot en correct. Goede kwaliteit.

Aangename mensen met ervaring

Vlotte antwoord op mijn vragen, gevolgd door een correcte levering. Goeie tips gekregen.

Correcte en vlugge levering.

Nadat de bestelling werd doorgegeven en de betaling gedaan, .mochten wij de goederen 2 dagen daarna ontvangen. Het uitschuifbaar platform gaan we morgen voor de eerste keer in gebruik nemen, maar op het eerste zicht ziet dit er degelijk uit.

Perfecte afspraken.

Bestaald, betaalt, geleverd.

Vlot en vriendelijk

Vriendelijke telefoon service en vlotte levering

Prima product en perfecte levering

Bestellen, prijs en leveren zijn uitstekend>

Zeer Kwalitatief

We zijn zeer tevreden over de vlotte levering, alsook van het product zelf. Het was vlot te installeren en kan tegen een stootje. Bedankt voor dit product, zeker aan te raden

Zeer vlotte levering van gevraagde trapladder

Goed materiaal en snelle en correcte levering

Bliksemsnel geleverd ...

Ik had de ladder de avond ervoor besteld en hij werd de dag erna al geleverd. Ook de persoon die de ladder kwam leveren was zeer vriendelijk en behulpzaam. Super Service !!!

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Heel efficiënt

Zowel bestelling als levering gingen super vlot.

Verkeerde maat besteld van zoldertrap Telefonisch zeer goed hun best gedaan voor de levering niet te laten doorgaan. Zonder kosten. Nogmaals dikke merci.

Geweldige service

De ladder die we besteld hadden bleek na uitpakken beschadigd te zijn, waarschijnlijk tijdens het transport. Na contact met de firma en na het verzenden van foto’s konden we kiezen tussen een prijsvermindering of omruiling. Wij kozen voor omruiling maar dat moest snel gebeuren omdat we met vakantie vertrokken. Alles werd prima geregeld en inderdaad voor we met vakantie gingen. Super service en bedankt Chelsea

Snelle en Goede Levering

Altrex Ladders zijn van zeer hoge kwaliteit

Vlotte dienstverlening

Gemakkelijk aanlijn te bestellen. Snel geleverd. Goede en handige ladder in degelijk materiaal

Stipt, snel en correcte service

Trapladder besteld, en volgende dag reeds op de toegewezen plaats geleverd.

Over Altus NV

ALTUS NV BRUGGE - ROLSTELLINGEN, KAMERSTELLINGEN, LADDERS EN TRAPLADDERS De naam ALTUS staat in het Latijns voor hoog, vandaar hebben wij onze firma naam te danken. Ons bedrijf bestaat inmiddels ruim 19 jaar (sinds januari 2000). Voorheen was onze zaakvoerder werkzaam gedurende 9 jaar bij de firma Altrex alwaar hij de ruime ervaring en kennis opgedaan heeft. Wij zijn, naast fabrikant en groothandel, ook webwinkelier en retailer met 1 winkel in Brugge. Dit betekent dat we op zowel de inkoop kant alsook de verkoopkant onze ervaringen hebben en goed weten wat de consument zoekt en verwacht. Altus staat voor: Kwaliteit Service Stock Garanties Scherpe prijzen Klant tevredenheid

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.