Dienst naverkoop is een zootje

Bij de het openmaken van mijn levering merkte ik dat er niet de juiste set wielen bij waren.Ik had de wielen met spindel gevraagd,maar er was de set met borgpennen geleverd.Ik heb daags nadien gebeld om dit te melden.Er was echter een probleem:de wielen met spindel waren niet meer te verkrijgen voor deze rolsteiger.Ze gingen een oplossing zoeken en mij een kwartier later terug opbellen.Dit was op 24 december. Ik wacht nog altijd op dat telefoontje!!!!! Ik heb zelf al aan de volgende oplossing gedacht:de meerwaarde voor de wielen met spindel mag teruggestort worden op rekeningnr:BE10734151028504

Beste, U hebt volkomen gelijk, ik herinner mij deze telefoon nog, ik ben echter vergeten terug te telefoneren, deze dag was het hier inventaris,ik had het niet genoteerd en het was mij ontsnapt. Vandaag heb ik de terugbetaling van het verschil onmiddellijk uitgevoerd na het lezen van deze recentie. Ik hoop dat je mij het kunt vergeven. Het klopt idd dat de leverancier altrex dit uit de standaard verpakkingen haalde en enkel nog in optie aanbied. Je kan dit ook zo zien op onze website. Ik wens je een super 2021 en veel gebruiksgenot van uw steiger. Mvg, Christopher Strubbe

Top prijs en supersnel

Ik heb hier een ladder besteld. De dag erna direct geleverd. Erg vriendelijke levering en het was een zeer scherpe prijs. Top!

Heel goeie service

Was uiteindelijk niet aanwezig op thuisadres. Transporteur heeft stelling tot aan de werkplaats gebracht. Super service !

Perfect, levering binnen 2 dagen, correct en vriendelijk

Zoals de samenvatting zegt, niks aan toe te voegen.

Top service, alles vlot en correct verlopen.

Goeie prijs, snelle afhandeling en stipte communicatie

super kwaliteit en super service aan goede prijzen

Ik bestelde enkele ladders, s avond besteld en de dag erna al gratis geleverd

Zeer goede service

Vlotte levering - goede communicatie

Snelle en korrekte levering

Snelle en correcte levering

Na bestelling is alles correct en snel geleverd .

Zeer snelle en vlotte uitvoering van de bestelling.

Info aan de telefoon werd op een zeer aangename en vriendelijke wijze verleend. Bestelling via de web verliep vlot en de levering ban de bestelling volgende enkele dagen later. Ook de chauffeur was zeer vriendelijk.

super

snel en correct !

Zeer correct.

Bestelling zeer vlot en correct afgeleverd, en dit ook in corona tijden.

Snelle en correcte afhandeling

Goed advies

Altrex rolsteiger besteld, goede prijs, snelle levering. Alles zeer vlot verlopen. Ik ben een tevreden klant.

Prima service op 1 ding na. Als ik niet gemaild had waren de ladders misschien nog niet geleverd daar men vergeten had de bestelbon af te printen ( vermeld in antwoord via mail)

geen enkele opmerking

Vlotte online bestelling, correcte prijs, vlotte vriendelijke levering. Meer moet dat echt niet zijn.

duidelijk, snel en correct !

prima, heel correcte firma

Perfect.

Snelle opvolging. Duidelijke informatie betreffende levering. Dank u

Positieve ervaring, goed product, aanbevolen verkoper

Ik bestelde een trapladder. Zeer degelijke en stabiele constructie. Correcte levering. Kortom een positieve ervaring. Aanbevolen!

Zeer tevreden over aangekocht product en levering.

Steiger van prima kwaliteit. Snelle levering, vriendelijke en hulpzame chauffeur.

Proficiat...zoals het hoort...ben zeer tevreden.

Goed product, duidelijke communicatie, verzorgd eigen transport.

Zeer goede ervaring

Top zowel qua website als leveringsstiptheid

Vlotte on-line bestelling met een snelle + vriendelijke levering

On-line besteltool is duidelijk en werkt vlot. Facturatie direct in orde. Snelle levering.

eerste klas firma

Product online gekozen, uitgebreide keuze, uitstekende prijs en correcte levering, gratis onder bepaalde voorwaarden. Contact met de firma verliep snel en vlekkeloos.

Over Altus NV

ALTUS NV BRUGGE - ROLSTELLINGEN, KAMERSTELLINGEN, LADDERS EN TRAPLADDERS De naam ALTUS staat in het Latijns voor hoog, vandaar hebben wij onze firma naam te danken. Ons bedrijf bestaat inmiddels ruim 19 jaar (sinds januari 2000). Voorheen was onze zaakvoerder werkzaam gedurende 9 jaar bij de firma Altrex alwaar hij de ruime ervaring en kennis opgedaan heeft. Wij zijn, naast fabrikant en groothandel, ook webwinkelier en retailer met 1 winkel in Brugge. Dit betekent dat we op zowel de inkoop kant alsook de verkoopkant onze ervaringen hebben en goed weten wat de consument zoekt en verwacht. Altus staat voor: Kwaliteit Service Stock Garanties Scherpe prijzen Klant tevredenheid