Vandaag besteld, morgen geleverd!

Zo'n vlotte en vlugge service heb ik nog niet dikwijls meegemaakt.

Prima mailcontact en snelle levering en spullen netjes ingepakt

Netjes en zeker aan te raden

Goede service en snelle levering

Ik had op zeer korte termijn twee etagères nodig. Tijdens een telefoontje werd meteen gecheckt of ze op voorraad waren. Dat was niet zo maar wel twee van een ander formaat. Er werd gegarandeerd dat ik ze de volgende dag in huis zou hebben, en dat was ook zo!

Netjes en snel

Producten waren goed geprijst, netjes ingepakt en snel geleverd.

Prima site, snelle levering.

Bestelde artikel was snel geleverd en prima kwaliteit.

Geweldig appataat

Een keuken machine om deeg te kneden top apparaat. Wij bakken ons eigen brood en wilde daarom een kneed machine. Maar nu staat hij dagelijk aan. Ook voor andere heerlijke recepten te maken.. Alleen 1 klein probleempjes. We moeten uit gaan kijken dat we geen overgewicht gaan krijgen. .

Snelle levering!

Binnen 2 dagen binnen en heel goed verpakt, en ze werken prima! We zijn heel tevreden.

Snel, makkelijk en fijn.

Gebruiksvriendelijk website en betaalbare brijzen

Top geleverd, ziet er keurig uit. Wel beschadiging op het hout, maar dit mag met dit hout.

Top levering

Beste Manou, Bij dit artikel staat duidelijk aangegeven dat de levertijd 5-10 werkdagen is, wij vinden het dan ook jammer dat deze onterechte review geplaatst wordt. https://www.horecavoordeelshop.nl/krijtborden/stoepbord-krijtbord-budget-medium-teak-125-cm U heeft de bestelling geplaatst op 15 september en wij hebben hem geleverd op 22 september, dat is ruim binnen de uiterlijk aangegeven levertijd, wij hopen dan ook dat u deze review wilt herzien. Bedankt en een fijne dag verder. Met vriendelijke groet, Horecavoordeelshop

Ruim assortiment en goedkoop (ste)

Duidelijke website en indien bezorging mee werkt, snelle levering

Super tevreden

Snelle levering prachtig kwaliteit

Late verzending

Had op dinsdag besteld, had uiterlijk vrijdag de bestelling verwacht er stond 1 tot 2 werkdagen levering, op vrijdag krijg je een mailtje verzonden. Mag blij zijn als pakket er dinsdag is. Was de voornaamste reden dat ik hier bestelde Oops gefopt

competitive price, quick sending

Fast service, good pricing

Snel en degelijk

Makkelijk online besteld. Degelijke levering

very speedy delivery

very speedy delivery

goede levering

De verzending duurde een paar dagen, maar er zat een weekend tussen. De afhandeling was verder prima.

In één zin top.

Goeie snelle servies.

top!

Erg makkelijk in gebruik, groot genoeg.

slecht service

ik moet ieder dag bellen om te kijken wanneer mijn pakketje gaat komen niemand weet. en ze zeggen we gaan zo meteen terug bellen en bellen ze nooit terug en mijn pakketje nog niet. erg slecht service

Producten beschadigd, probleem opgelost

Na maandan wachten op de levering van mijn bestelling werden de artikelen eindelijk geleverd. De verpakking zag er reeds zorgwekkend uit met verpakkingstape in elkaar geplakt. De inhoud was beschadigd. Direct foto's gemaakt en per email ingediend en gevraagd om retour met restitutie, dit is opgepakt door het team van Horeca voordeelshop, de producten zijn afgehaald en het geld wordt netjes terug gestort.

Friteuses

Zeer snelle levering van topkwaliteit!

prima service en snelle afwikkeling

Bestelling geplaatst en even was er geen track en trace. Kon gelijk reageren in de chat en kreeg hierop gelijk reactie en de volgende dag de levering al binnen.

Piema

Communicatie kan iets beter. Men zegt levertjjd 1 dag. Helaas duurde dit 3 dagen. Ze zijn telefonisch wel goed bereikbaar alleen geen terugkoppeling gekregen. En dpd werkte ook niet mee, met een track and tracé die niet zichtbaar was. Tot de volgende keer.

Prachtige ladekast en goede service bij de levering.

Na abonneren was de aankomsttijd van het pakket duidelijk zichtbaar. De ladekast was prima verpakt.

Snelle goede levering

Goede kwaliteit en niets op de snelheid betrouwbaarheid aan te merken!

Over HorecaVoordeelshop.nl

De HorecaVoordeelshop is de nummer 1 horeca groothandel m.b.t. horeca non-food artikelen en horeca apparatuur. Van horeca keukenapparatuur, horeca kleding en keukengerei tot interieur en exterieur aankleding, wij hebben het allemaal opgenomen in ons ruime assortiment. Alle artikelen zijn zeer scherp geprijsd en hier wordt nog eens extra kracht aan gegeven door regelmatig onze aanbiedingen te verversen. Wij verkopen uitsluitend A-merken, waarbij het assortiment iedere maand verder groeit. Uiteindelijk is het ons doel om uit te groeien tot een one-stop-shop horeca groothandel. HorecaVoordeelshop is onderscheidend door het servicelevel naar een hoger plan te trekken.