Terrasmeubelen gekocht, mooi spul!

Ik moet hier wat schrijven.

Snel, betrouwbaar en goede service. blij met mijn product!

snelle levering en degelijk product

snelle levering en goede kwaliteit

Vlotte afhandeling, goed materiaal!

Het bestellen bij HorecaVoordeelshop verloopt heel snel en gemakkelijk. De keuze aan producten is heel groot en de prijzen heel voordelig! Zeker een aanrader.

Goede kwaliteit, prijs en service.

Kwaliteit, snelle levering en een goede prijs.

Snelle en correcte levering

Goede service. Geen extra verpakking bij verzending van mijn bestelling.

Hël goed.

Ik heb maar 1 minpuntje, en dat is dat het moeilijk betalen is met de kaart.

De aangeboden producten perfect volgens afspraak geleverd.

Mooie producten, goeie procedure, en snelle afhandeling met correcte levering en duidelijke communicatie.

goede kwaliteit, goedkoop, en snel shoppen

duidelijke website, goede kwaliteit, ruime keuze, en snel geleverd. is zeker een aanrader

Goeie hulp en snel geleverd!

Goeie hulp bij online bestelling. Dag nadien al geleverd! Top!

Het stoepbord zag er goed uit en was snel geleverd.

Prima stoepbord. Ik ben er blij mee

Zeer snel en nette prijzen

Ze hebben heel veel. Zeer snelle levering en nette prijzen.

Goed product

Degelijk tafeltje, heel compleet. Kwam een dag later dan verwacht. Bezorging was waardeloos

perfecte tafellakens aan zeer scherpe prijs - aanrader

Zeer mooie en goede linnen tafellakens. Snel geleverd en aan een heel goede prijs.

Snel, netjes en het product is zoals ik het had verwacht!

Snelle en mooie producten! Ideaal voor het snel kunnen realiseren van ideeën!

Beste prijs

Mijn bestelde Buffalo oven werd vlot geleverd, goed verpakt en is zonder butsen aangekomen. De prijs voor deze oven was aanzienlijk lager dan bij andere winkels. Top!

Heel positief

Erg prettig zaken doen met deze firma Verschillende vragen gesteld met betrekking op aankoop artikel en alleen maar correcte antwoorden gehad. Snelle levering en vriendelijkheid staat hoog in t vaandel Kortom een aanrader!

snelle en correcte levering, het product voldoet aan de eisen.

in de werkplaats gebruiken wij het poetspapier met volle tevredenheid.

Prima, snelle levering

Goed verpakt en vlot geleverd. Prima in orde!

Blij met aankoop

Blij met aankoop, en aankoopproces verliep naar wens.

Goed Product - Value For Money

Snel Geleverd. Fijne communicatie. Aanvulling voor mijn terras.

Fijne website en snelle afhandeling

Ik kon mijn artikel makkelijk vinden en de prijs was echt heel scherp. De afhandeling was ook prima geregeld.

Goed, snel levering, kwaliteit Led verlichting helaas niet 100%

Ik heb een menukast gekocht met Led verlichting. Helaas deden enkele lampjes het niet. We hebben hem toch maar in gebruik genomen. Verder prima product. Groet, Jeroen de Haan.

Heel goed!

Zeer snelle reactie via de chat, snelle levertijd. Heel erg tevreden

Overzichtelijke website , goede service en vlotte bezorging .Kwaliteit zoals staat beschreven in info .

Over HorecaVoordeelshop.nl

De HorecaVoordeelshop is de nummer 1 horeca groothandel m.b.t. horeca non-food artikelen en horeca apparatuur. Van horeca keukenapparatuur, horeca kleding en keukengerei tot interieur en exterieur aankleding, wij hebben het allemaal opgenomen in ons ruime assortiment. Alle artikelen zijn zeer scherp geprijsd en hier wordt nog eens extra kracht aan gegeven door regelmatig onze aanbiedingen te verversen. Wij verkopen uitsluitend A-merken, waarbij het assortiment iedere maand verder groeit. Uiteindelijk is het ons doel om uit te groeien tot een one-stop-shop horeca groothandel. HorecaVoordeelshop is onderscheidend door het servicelevel naar een hoger plan te trekken.