Is een fijne duidelijke site en een vlotte afhandeling.

Ik ben zeer tevreden ,duidelijke uitleg en beschrijving op de site van onderdelen en een snelle levering..

Handige webshop

Handige webshop

We zijn blij met de mooie ovenhandschoenen. Ze zijn van goede kwaliteit.

Correct

Menu kaarten waren niet meer beschikbaar. Direct een alternatief voorgesteld gekregen. Correct oplossing.

Goede en snelle service

Ik had nieuwe vuilbakken nodig voor in mijn zaak. Ik kwam deze tegen en had ze onmiddellijk beseteld.Duurde niet lang en alles was heel duidelijk!

Snelle en correcte afhandeling.

Mijn bestelling kon niet worden geleverd omdat de stock op was. Bij bestelling stond nochtans dat er voorraad was. Dit is misleidend. Maar jullie hebben het snel en goed opgelost, waarvoor dank.

Overzichtelijke webshop en vlotte levering

De waterproof krijtstiften die ik wilde bestellen zijn niet in heel veel webwinkels te koop, maar hier gelukkig wel! Ze werden vlot geleverd. Heel fijn! Ik kan de ramen van de school waar ik werk en van de verzorgingshuizen in de buurt weer in herfst-, Sinterklaas-, kerstsferen brengen.

Duidelijke website en de levering is soepel verlopen. Ik heb hier nu 1x besteld maar als ik iets nodig heb dan kom ik hier zeker nog een keer.

Goed geholpen

Fijn bedrijf met scherpe prijzen en duidelijk informatie m.b.t. de levering

Alles in orde

Prima & snel, groot assortiment en goede prijzen!

Prijs-kwaliteit in orde, snel, fijne website en groot assortiment

veel (mis)communicatie, vertraagde levertijden, maar ik hoop dat het word opgelost

Koelkast zou eind augustus binnen zijn, helaas koelkast moeten huren in september, begin oktober koelkast nog niet binnen en transporteur nog niet kunnen bereiken. Hopelijk wordt het snel opgelost. Ondertussen is er wel contact met de horecavoordeelshop en proberen zij het op te lossen. Het product zelf is hopelijk wel goed.

Prima in orde

Tevreden, snelle levering en werden goed op de hoogte gehouden

Mooie grote oven.

Wij waren op zoek naar een grote oven, deze oven paste precies in het plaatje. Makkelijk verplaatsbaar maar ook groot genoeg voor grote groepen. Ook netjes verpakt en verzonden. Tevreden!

Prima ervaring

Doen wat ze beloven. Volgende dag lag mijn bestelling in de brievenbus!

Ik ben blij met Horecavoordeelshop.nl

Simpelweg goed te noemen en leuke unieke producten

Heel snel geleverd

Zelfde dag nog de levering ontvangen

Superservice

Fantastisch! Tafel had een kleine beschadiging opgelopen tijdens de verzending. Dachten heel goed met me mee. Boden eerst een terugbetaling aan, toen ik aangaf liever een nieuwe te willen was dit geen enkel probleem. Kon de tafel met beschadiging kosteloos retour sturen en kreeg binnen enkele dag een nieuwe tafel zonder beschadigingen binnen. Zeer tevreden met de service!

Goeie service

Het product dat ik had besteld was niet in stock, ik kreeg redelijk snel een mail met hulp en advies.

Snelle vlotte service

Heel vlotte levering en afwerking

Perfect!

Vaak besteld en altijd goed

om blij van te worden

Goeie shop met prima spullen

Goeie prijs en snelle verzending!

Op zoek naar fijne snijplanken hier terecht gekomen. Netjes en snel verzonden!

Gewoon goed

Prima levering en keurig verpakt.

Goede service, snelle levering

Over HorecaVoordeelshop.nl

De HorecaVoordeelshop is de nummer 1 horeca groothandel m.b.t. horeca non-food artikelen en horeca apparatuur. Van horeca keukenapparatuur, horeca kleding en keukengerei tot interieur en exterieur aankleding, wij hebben het allemaal opgenomen in ons ruime assortiment. Alle artikelen zijn zeer scherp geprijsd en hier wordt nog eens extra kracht aan gegeven door regelmatig onze aanbiedingen te verversen. Wij verkopen uitsluitend A-merken, waarbij het assortiment iedere maand verder groeit. Uiteindelijk is het ons doel om uit te groeien tot een one-stop-shop horeca groothandel. HorecaVoordeelshop is onderscheidend door het servicelevel naar een hoger plan te trekken.