Efficient en snel geleverd uit ruime keuze

Snel kunnen vinden wat ik zocht uit een ruime keuze en de volgende dag geleverd zeer efficiënt

Bestelling goed ontvangen

Mijn bestelling goed en snel ontvangen. Vind het alleen slecht dat de afbeelding op de website niet overeenkomt met het artikel. Er staat een afbeelding van wandplank inclusief beugels voor te monteren terwijl deze appart besteld moeten worden. Doe dan ook een afbeelding van alleen een wandplank!

Prima service, snelle levering

Gewoon een goede webshop die nakomt wat ze beloven.

verrassend goed en voordelig

gevarieerd aanbod tegen redelijke prijzen en redelijke verzendkosten

Bestelling geplaatst en netjes op de hoogte gehouden van de orderstatus. Bij aankomst op pakkingsbon duidelijk te zien wat geleverd wordt en wat op nalevering is. Kortom, bedrijfvoering zoals het hoort

Goede leverancier maar niet altijd even snel

Ik heb 10 verschillende producten besteld. Blijkbaar komt dit dan uit verschillende magazijnen waardoor ik 3x een pakket op verschillende dagen heb ontvangen. Dit vind ik best irritant. Wel is het dan zo dat deze bestelling echt veel voordeliger was dan bij de concurrent.

Het bestelde artikel was niet op voorraad. Maar heel netjes op de hoogte gehouden. En alsnog snelle levering.

Heel positief

Leuke, overzichtelijke website met keuze uit een breed assortiment. Mijn bestelling kwam netjes op tijd! Daarom een 10!

Top winkel

Bestelling voldoet aan de verwachting en is keurig snel bezorgd.

Lekker praktisch

Makkelijk in elkaar te zetten maar de afwerking van de platen bij de montage punten had ‘netter’ gekund. Daar was het lastig de beschermfolie te verwijderen. Maar wie ziet dat als het in elkaar is gezet ?

KHN lid

Via KHN ben ik hier terecht gekomen en het bevalt mij prima

Ik ben tevreden met mijn aankoop

Stoepborden van het merk Montrer gekocht. Deze staan erg mooi bij onze winkel.

Dik in orde

hier hebben ze het goed voor elkaar

problemen met minimale afname

Ik heb een maatschenker besteld en ineens kreeg ik er 6. Toen ik contact opnam hierover kwam ik erachter dat ik er minimaal 6 moest kopen. Okay het staat wel online, maar ik had dit snel over het hoofd gezien dus vind ik dit wel een beetje misleidend. Nu zit ik dus met 5 maatschenkers waar ik niets aan heb. Gelukkig was het heel goedkoop maar toch zonde. Jullie hadden van mij een tien gekregen als je de overige maatschenkers retour zou nemen. Maja helaas niet het geval.

Online shoppen zoals het hoort

Tot dusver zijn al mijn bestellingen goed verlopen. 1 keer een probleem met de levering bij Postnl maar dat gebeurd in principe overal.

Zeer goede klantenservice!

Bedankt voor de hulp aan de telefoon. Jesse is echt een topper die je goed kan adviseren over het aankopen van een product.

Prettige en duidelijke communicatie

Bestellen gaat super en je wordt goed op de hoogte gehouden over de status van je bestelling.

Goede ervaring

Ik ben tevreden met mijn bestelling bij Horecavoordeelshop. Ik heb mondkapjes besteld die 1 heel snel geleverd zijn en 2 niet belachelijk duur zijn zoals op andere websites.

Goed en snel

Wij hebben een prullenbak besteld, bij een andere leverancier was deze duurder en exact hetzelfde. Goed en snel geleverd!

geheel geleverd volgens afspraak. prettig adres om zaken mee te doen. ga zo door

Prima webshop

Prima webshop

fantastische winkel met fantastisch personeel

Goed geadviseerd en geholpen bij het kopen van mijn oven.

Snelle leveringen

Paar keer besteld en altijd snel geleverd

Over HorecaVoordeelshop.nl

De HorecaVoordeelshop is de nummer 1 horeca groothandel m.b.t. horeca non-food artikelen en horeca apparatuur. Van horeca keukenapparatuur, horeca kleding en keukengerei tot interieur en exterieur aankleding, wij hebben het allemaal opgenomen in ons ruime assortiment. Alle artikelen zijn zeer scherp geprijsd en hier wordt nog eens extra kracht aan gegeven door regelmatig onze aanbiedingen te verversen. Wij verkopen uitsluitend A-merken, waarbij het assortiment iedere maand verder groeit. Uiteindelijk is het ons doel om uit te groeien tot een one-stop-shop horeca groothandel. HorecaVoordeelshop is onderscheidend door het servicelevel naar een hoger plan te trekken.