Kan beter met de bezorging

Mijn aankoop bij Horeca Voordeelshop was dikke prima. Makkelijke en duidelijke website. Maar het ging mis bij het leveren van mijn bestelling....zonder een track & trace nummer was het natuurlijk niet te voorspellen wanneer het geleverd zou worden. Tot wij bericht van de buren kregen dat er al twee dagen een pallet op de stoep lag en of deze van ons was? Deze was inderdaad voor ons en de verpakking was helemaal doorweekt door de regen! Heel erg jammer als je je bedenkt dat het toch een heel bedrag was wat al twee dagen in de regen lag. Zou beter zijn als er een goed werkende track & trace code verstuurd werd zodat je weet wanneer jou pakket bezorgd wordt zonder dat het verregend.

Katten verkeerde Tostiapparaat besteld die eigenlijk te klein was contact opgenomen Zonder enige twijfel goed geholpen goed advies gegeven en inmiddels een andere A besteld nog groter Netjes afgehandeld retour label gekregen om alles netjes weer te retourneren vooral het advies van een heel prettig

Perfect. De bestelling werd netjes verzorgt

Netjes vooraf beschreven bij de bestelling hoe de bestelling zou worden geleverd. Top

Snelle levering, goede communicatie, producten van zeer goede kwaliteit

De producten voldoen aan verwachtingen waardoor ik altijd eerst op de site kijk om te zien of horecavoordeelshop het gewenste product heeft.

Snelle levering zonder problemen

Op vrijdag een bestelling gedaan van een koelvitrine. Deze werd op maandag keurig bezorgd, ondanks de moeilijke bereikbaarheid van het afleveradres. De chauffeur van de grote vrachtwagen wist met ongelofelijke precieze vaardigheid zijn voertuig maar de juiste plek te manoeuvreren. Met vriendelijkheid te top in onze zaal afgeleverd. Top!

super

Bestelling compleet geleverd binnen 24 uur! Top!

Gerweldige service

Voor onze club hebben wij een koelkast besteld, deze ontvingen wij volgens afspraak. Na het verwijderen van de verpakking bleek dat er een lichte beschadiging aan de koelkast werd geconstateerd. Direct contact opgenomen met de horecavoordeelshop, we kregen iemand aan de lijn die onze gegevens heeft vastgelegd waarna de afspraak werd gemaakt om de volgende dag te worden terug gebeld omdat de verantwoordelijke persoon niet aanwezig was. Daadwerkelijk contact gehad de volgende dag met het verzoek om een foto van de beschadiging te sturen hetgeen is gebeurd. Daarna is via mail contact een schade vergoeding aangeboden wat door is geaccepteerd.

Slecht

3 weken moeten wachten op een filter voor koelwerkbank die bij het bestellen voorradig zou zijn en volgende dag geleverd zou worden. Meermaals klantenservice aan de lijn gehad!

Goed geregeld

Geweldige mooie mappen!

De menukaartmappen zien er prima uit goede kwaliteit!

Snel geleverd.

Makkelijk en duidelijk omschrijving

Snel en gemakkelijk

Dikke prima

Een spoelkraan besteld en twee dagen later werd het afgeleverd. Dus netjes binnen de tijd zoals op de website vermeld stond.

Goede, correcte service

Makkelijk in elkaar te steken.

Snelle levering Verpakking zou wat kleiner kunnen

Vlotte service

Na telefonisch contact over de levertijd van een koelkast, welke 1 - 3 werkdagen zou zijn, op donderdagmiddag de koelkast besteld. Deze werd de volgende middag geleverd, volgens afspraak. Tijdens bestelling konden we ook aangeven dat we een koelkast hadden die ze mochten innemen. Dit scheelde ons weer een hoop gedoe!

snelle, correcte levering

wat ik heb besteld was goedkoop, snel geleverd en in goede staat

Snelle levering en mooi product

Niet precies, maar wel behulpzaam.

Op basis de website een vervanger gekocht voor het heetwater-apparaat in onze kantine dat stuk ging en met met spoed moest worden vervangen. Zelfde apparaat. Na twee dagen een reactie dat het apparaat niet meer leverbaar was (stond op de site als op voorraad). Een opvolger werd voorgesteld, dit in eerste instantie geaccepteerd, maar na ontvangen van de specificaties bleek het toch niet dezelfde functies te hebben. Net voor het opsturen kon het apparaat toch nog omgewisseld worden voor een ander met de goede functies. Dus kwam de bestelling op tijd aan.

Supersnel geleverd

Koelkast besteld. De volgende ochtend om half 9 stond de chauffeur al op de stoep. Keurig afgeleverd en meegeholpen de koelkast naar binnen te brengen.

Super prijs/kwaliteit op een duidelijke website!

Alles correct verlopen!

Goede en snelle service.

Producten werken goed.

Vlotte service

De bestelling werd snel verzonden en adequaat ingepakt geleverd. DHL had wel een dag vertraging, maar daar kan horecavoordeelshop niets aan doen.

Grote klasse,

Mijn bestelling, een stoepbord, raakte zoek bij PostNl. Direct nadat ik gebeld had werd een nieuwe opgestuurd die de volgende dag arriveerde. Mooi op tijd dankzij deze super service van HorecaVoordeelshop. Een heel mooi product dat prima voldoet!

Op tijd ontvangen

Bestelde goed (trolly) was perfect voglens verwachting; makkelijk ineen te steken en op tijd geleverd.

Artemisweg 145 C

8239DD Lelystad

0320-320032

Over HorecaVoordeelshop.nl

De HorecaVoordeelshop is de nummer 1 horeca groothandel m.b.t. horeca non-food artikelen en horeca apparatuur. Van horeca keukenapparatuur, horeca kleding en keukengerei tot interieur en exterieur aankleding, wij hebben het allemaal opgenomen in ons ruime assortiment. Alle artikelen zijn zeer scherp geprijsd en hier wordt nog eens extra kracht aan gegeven door regelmatig onze aanbiedingen te verversen. Wij verkopen uitsluitend A-merken, waarbij het assortiment iedere maand verder groeit. Uiteindelijk is het ons doel om uit te groeien tot een one-stop-shop horeca groothandel. HorecaVoordeelshop is onderscheidend door het servicelevel naar een hoger plan te trekken.