Filters

10

Tevreden klant!

Aankoop en levering zijn vlot verlopen

  • Aanbevelen? Ja
1

klacht wordt NIET opgelost!

Mijn klacht wordt maar niet opgelost ; nu via de Consumentenbond @klachtencompas ga ik mijn RECHT halen ! Ik ben er zo klaar mee met de geleverde Koel-Vriescombinatie van het Merk Diamond uit Belgie ... Ook vanaf begin contact gehad met Diamond ; wordt steeds van het kastje naar de muur gestuurd . Diamond is Totaal waardeloos . Ongeveer 10 maanden na aankoop had ik een vaag vermoeden dat er "iets " niet klopte aan de zeer lange werkingstijd ; nu pas blijkt dat een GAS-LEKKAGE het probleem is . Nu in Maart aangevuld ; werking was voor ongeveer 2 weken prima . Gas-Druk wordt nu steeds minder door het lek ; gevolg is dat de compressor WEER méér dan 18-20 minuten moet werken om de (volle) Vrieskast van -19.5 naar -22.5 C . te krijgen .

  • Aanbevelen? Nee
10

wat op de site staat klopt en het was inderdaad snel binnen super

uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service

Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering met super service

Koelkast netjes en snel geleverd , we hadden een probleem met de draairichting maar dit werd keurig opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
1

Bestelling niet geleverd, geen antwoord telefonisch of per mail

Ik heb 1 maand geleden een bestelling geplaatst. Deze gingen de dag erna geleverd worden. Hier was al iets fout gelopen. Na lang zoeken hebben ze mij verteld dat de levering 3 dagen later geleverd ging worden. Tot op heden nog niets ontvangen. Telefonisch, per mail of via de chat krijg ik geen antwoord, 07/06 ontvangen dat de bestelling geleverd ging worden, Op 13/06 mail ik dat ik nog niets heb ontvangen. Tot op heden nog geen antwoord ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee
9

Net bedrijf, snelle levering

Duidelijke site, mooie producten, snelle levering!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

Snelle en correcte levering

  • Aanbevelen? Ja
8

snelle service, fijne koelkast

bestellen ging makkelijk levering was snel goede communicatie Top geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
8

Alles perfekt

Die Lieferung kam pünktlich an, es gab keine Schäden an den Produkten. Jedoch fehlt mir sehr die deutsche Sprache, wie zum Beispiel in der Homepage . Dass man auch Ansprechpartner hat mit deutschsprachigen Kundenbetreuer. Ansonsten würde ich gerne noch mal bestellen aber mit eine Information auf Deutsch.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top in al zijn facetten

Zeer tevreden van mijn geleverde product! Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitermate goede service, problemen worden snel opgelost en denken graag mee..

Fijn contact gehad met horecavoordeelshop, bij vragen kun je snel terecht en ze denken graag met je mee om de meeste geschikte oplossing te vinden. Wij zijn erg tevreden over de samenwerking!

  • Aanbevelen? Ja
9

Super voordelig

Mijn bestelling was na veel uitpluizen maar liefst 40 % goedkoper dan elders.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles volgens afspraak

Klantvriendelijk, hulp gehad bij de bestelling

  • Aanbevelen? Ja
10

goed

werd keurig en snel geholpen . een 9

  • Aanbevelen? Ja
4

Maken de levering op de eerst volgende werkdag niet waar

Heb vier (werk)dagen moeten wachten op mijn bestelling terwijl de eerst volgende werkdag beloofd was. Uiteindelijk kwam de het maar dat bleek alleen het onderhoudsmiddel te zijn. Wat onderhouden moet worden zat er niet bij. Over de kwaliteit kan ik dus niet oordelen. Geen idee hoe het af gaat lopen, we zijn nu op vakantie dus we kunnen de tafel niet in ontvangst nemen. Uitermate teleurstellend.

  • Aanbevelen? Nee
9

Prima product

.Het door mij bestelde artikel, de tuintafel, is prachtig. Makkelijk in elkaar te zetten en staat heel stevig . De levering verliep ook naar wens. Kortom, alles ging helemaal naar volle tevredenheid. Super. Met vr.gr. A.C.Reinders.

  • Aanbevelen? Ja
1

te laat geleverd

Een week na de verwachte leverdatum krijg ik een deeltje van de zending. Ons terras is dan al een week open. En dus nog heb ik mijn stoepbord en krijtstiften niet. De andere zaken die ik bestelde ben ik snel snel nog eens gaan kopen, in de de winkel om de hoek. Kortom: stress en 300 EUR quasi verspild.

  • Aanbevelen? Nee
2

Slechte service

Ik heb een toestel bij jullie gekocht en die lekte langst alle kanten. Toen ik op jullie beroep wilde doen hebben jullie mij in de steek gelaten. Jullie hebben voor mij nix gedaan. En dus ik als klant. Daar sta ik dan. Ik moest alles zelf regelen. Materiaal zo inpakken dat er nix mee kan gebeuren bij transport terwijl ik daarvoor geen inpak materiaal voor heb (groot hoog elektrische toestel) betekend dat ik dat speciaal moest gaan kopen. En transport was ook veel en die moest ik dan betalen. Eerlijk ik ben hier den domme die nog een bestelling heeft geplaatst. Jullie hebben het geld al binnen dus waarom zouden jullie helpen. Maar ondertussen hebben we een andere winkel gevonden hopelijk dat hun service beter is dan die van jullie.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Karim, Jammer dat u dit zo ervaren heeft, we hebben namelijk wel een oplossing geboden, als u het kapotte apparaat naar ons toe zou sturen, zouden wij na ontvangst een gloednieuw apparaat naar u toe sturen. U heeft hier geen gebruik van gemaakt. Wij hebben niet gevraagd om speciale inpak materialen, papier, kranten en bijvoorbeeld karton is voldoende, zolang het apparaat maar niet verder beschadigd. Wij betreuren deze review dan ook en hebben naar ons inzicht voldoende service geboden. Hopelijk heeft u veel plezier van het nieuwe apparaat en als we nog wat voor u kunnen betekenen dan horen wij dat graag, we wensen u een fijne dag verder!

5

Leveringstermijn komt niet overeen

Ik heb via horecavoordeelshop besteld omdat het de goedkopere is en het artikel zou binnen 1 - 3 dagen verzonden worden. Helaas ik heb het na 11 dagen nog niet mogen ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee
8

fijne webshop

ze leveren snel

  • Aanbevelen? Ja
5

Eenzijdige communicatie

Mijn product was slecht leverbaar door oorlog en Corona. Alternatief wilden wij niet. Wij kozen te wachtten. Echter updates over verschoven verschijningsdatum moesten wij zelf keer op keer om vragen. Overigens als je het vroeg kreeg je wel netjes antwoord, maar met open eind helaas. Verder goed bedrijf denken wij!

  • Aanbevelen? Ja
10

Product en levering zoals het hoort

Product en levering zoals het hoort, top!

  • Aanbevelen? Ja
7

Uiteindelijk toch nog goedgekomen

Had een order geplaatst voor 5 rvs afvalbakken welke met spoed nodig. Had e.e.a. telefonisch nagevraagd en kreeg te horen dat deze op voorraad waren en binnen 3 tot 4 dagen geleverd konden worden. 27/5 de betaling gedaan, faktuur hiervoor direct ontvangen. Na 3 dagen navraag gedaan en het bleek dat de order nog niet was verzonden. Veel contact gehad met Jesse die heeft getracht het alsnog te regelen. Helaas kwam order 1 1/2 dag te laat binnen. Bij navraag bleek het schip waarvoor het bestemd was nog niet te zijn vertrokken en hebben we de order nog kunnen leveren. Heeft ons bedrijf alleen een extra rit Rotterdam - Delfzijl gekost. Klant tevreden en is uiteindelijk alles nog goedgekomen.

  • Aanbevelen? Ja

Over HorecaVoordeelshop.nl

De HorecaVoordeelshop is de nummer 1 horeca groothandel m.b.t. horeca non-food artikelen en horeca apparatuur. Van horeca keukenapparatuur, horeca kleding en keukengerei tot interieur en exterieur aankleding, wij hebben het allemaal opgenomen in ons ruime assortiment. Alle artikelen zijn zeer scherp geprijsd en hier wordt nog eens extra kracht aan gegeven door regelmatig onze aanbiedingen te verversen. Wij verkopen uitsluitend A-merken, waarbij het assortiment iedere maand verder groeit. Uiteindelijk is het ons doel om uit te groeien tot een one-stop-shop horeca groothandel. HorecaVoordeelshop is onderscheidend door het servicelevel naar een hoger plan te trekken.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd