UItstekende bereikbaarheid en service

Ik ben erg goed geholpen en de vlotte handeling is wat ik erg waardeer!

Snel en correct

Snel en correct, niets op aan te merken

Ik heb een groot stoepbord besteld. Deze werd snel geleverd, was goed verpakt en het product is top. Ben er heel blij mee

Prima en mooi product

Een trancheerblad gekocht bij HorecaVoordeelshop. Dit levering volgde snel en het blad was goed ingepakt, zodat het onbeschadigd in de keuken kon worden geplaatst. Het trancheerblad zit er kwalitatief goed uit en reden om een tweede blad te bestellen. Prima product en goede service.

Snelle levering van extra ondelelen

Koelkast gekocht en extra rekje erbij besteld. Deze was snel in huis.

Makkelijk te bestellen,snel geleverd

x

goede service , snelle levering

tevreden over aanbod en kwaliteit.

Betrouwbare webshop

Goede prijzen, bereikbare klantendienst

Snelle levering, mooi product

Het stoepbord voldoet aan de verwachtingen en is mooi. De krijtstiften moet ik nog ontvangen, worden separaat verzonden schijnbaar maar nog geen bericht van gehad. Komen misschien met de post? Op de site stond dat levering op een zelfgekozen moment kon plaatsvinden maar bij bestelling kwam ik nooit in een menu waarin ik dit kon aangeven. Of heb ik dat gemist? Met als gevolg dat het stoepbord binnen 1 dag op mijn stoep stond (waar hij natuurlijk ook hoort). Wel snelle service natuurlijk maar we waren niet thuis. Gelukkig ging het allemaal goed, de postbode liet het bord achter.

Goede koelkast voor die prijs!

Mooie koelkast om te zien. Wat ik ideaal vind is dat je de temperatuur in kan stellen voor in de koelkast en niet achterop waardoor je hele koelkast weer in je handen moet hebben. Hij koelt ook super. En met de lichtjes in de koelkast maak je het helemaal af.

Beschadigd product geleverd, geen reactie op mails

Product is beschadigd geleverd, heb twee keer gemaild naar de klantenservice met foto's. Een week later heb ik nog niets van ze vernomen terwijl ze zeggen dat ze er naar streven om binnen 24 uur te antwoorden. Laat ook maar.

Slecht

Zeer slechte kwaliteit koksjassen. Enorm stug om te dragen. Zeer goedkope stof en zoals te zien Komt het uit China en omstreken.2 koksbuisen ontvangen. Maar gaan beide retoer afzender. Je kan deze absoluut niet dragen in een warme keuken. De stof is zo stug en hard En ventileerd niet. Totale score is nul comma nul

Perfect alles verliep top.

Mijn ervaring is zeer positief. Geen onnodige communicatie en alles volgens de afspraken op de site.

Snelle en vlotte service

Mijn bestelling was sneller geleverd dan verwacht!

We hebben het product snel ontvangen.

adequate assistentie en service bij het vinden van het goede product en

Prettige behandeling tijdens het telefoongesprek om samen goede product te vinden. en daarna effectieve afhandeling en bezorging.

Heel slechte service

Na meer dan 2 weken zit ik op de bestelling te wachten, eindelijk heb ik ontvangen maar niet compleet ( deel van ) Contact met hun opgenomen en ze weten niks daarover, meer dan 5 keer gebeld en mails gestuurd, maar krijg geen oplossing, daarom heb ik besloten om de bestelling terug te sturen. En uiteindelijk moet ik toch de verzendkosten zelf betalen ondanks dat hun schuld is dat de bestelling niet compleet geleverd. Nooit meer bestellen van dit bedrijf.

Duurde even maar verder ok

Snel geleverd & goede kwaliteit

Alles top, zowel de levering als telefonisch

kwalitatief goede koelkast

product keurig verpakt geleverd , prima kwaliteit product ,voldoet aan de verwachtingen

Top product aan een zeer goede prijs

De gas bbq die ik zocht stond hier met een leuke korting. Bestelling geplaatst en 3 werkdagen later stond de koerier met het pakket aan de deur. Enige minpuntje was dat de bestelling op de website in behandeling bleef staan ook al was hij reeds verzonden.

Super snel en betrouwbaar

Ik heb voor het eerst bij horecavoordeelshop.nl besteld. Mijn bestelling was heel snel bezorgd. Wij zijn erg tevreden met ons nieuwe snij apparaat.

Fijne snelle sercive

Voor de zaak een stoepbord aangeschaft. Kwaliteit-prijsverhouding is uitstekend!

Artemisweg 145 C

8239DD Lelystad

0320-320032

Over HorecaVoordeelshop.nl

De HorecaVoordeelshop is de nummer 1 horeca groothandel m.b.t. horeca non-food artikelen en horeca apparatuur. Van horeca keukenapparatuur, horeca kleding en keukengerei tot interieur en exterieur aankleding, wij hebben het allemaal opgenomen in ons ruime assortiment. Alle artikelen zijn zeer scherp geprijsd en hier wordt nog eens extra kracht aan gegeven door regelmatig onze aanbiedingen te verversen. Wij verkopen uitsluitend A-merken, waarbij het assortiment iedere maand verder groeit. Uiteindelijk is het ons doel om uit te groeien tot een one-stop-shop horeca groothandel. HorecaVoordeelshop is onderscheidend door het servicelevel naar een hoger plan te trekken.