Goeie service en snelle verzending

Mijn bestelling heb ik super snel ontvangen en zeker een goeie service, ook telefonisch.

Een man een man, een woord een woord

Bestelling op voorraad, snel in huis.

Goedkoopste aanbieder

HorecaVoordeelshop had de goedkoopste prijs op het web.

Mooi product, snel geleverd

Fraaie tafels die luxe ogen. Al snel gebruikt voor een eerste feestje. De nodige complimenten mogen ontvangen over de mooie uitstraling. De tafels zijn multifunctioneel, om aan te kletsen maar ook als voorraadtafeltje etc.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit stof en zit comfortabel.

Duidelijk, vlot en niet duur

* duidelijk omschrijving website * snel besteld * goed verpakt geleverd

Good experience

Quality professional products sold at fair prices. I asked for a delayed delivery and it went smoothly and efficiently. Keep the good work up!

Voordelig alleen verzending is minder

Artikel besteld, bericht gekregen dat het verzonden was, blijkt later dat het toch niet leverbaar was.

Artikelen zoals verwacht. Duidelijke communicatie over de tijd van levering. Prima dus

Makkelijk te bestellen en af te rekenen

We moeten nog ervaring opdoen met het gebruik maar de blikopener ziet er professioneel uit de vooruitzichten zijn goed.

Goede prijs/kwaliteit verhouding snelle levering Zeer tevreden

Snelle bezorging en heel goed materiaal

Zeker aan te bevelen.

goede keus

makkelijk web site om te kiezen wat je nodig hebt

Er was een heel goeie communicatie rond de levertermijn in Corona tijden.

Algemeen zijn er veel leveranciers met stock problemen. Bij Horecavoordeel konden ze me heel correct informeren. Zo had ik realistische verwachtingen. Dit is niet evident in corona tijden.

Nog niets ontvangen dus geen positieve ervaring.

Niets ontvangen na 3 dagen

Mijn eerste ervaring met deze shop

Zeer snel afgeleverd met goede verpakking en mooi product. Enkel nadeel boutjes schroefdraad moest ik vijlen om moertjes er recht op te krijgen . Verder zeer aan te bevelen.

Prima koelkast tot nu toe, levering duurde ff.

Na 2x gebeld te hebben wanneer de koelkast geleverd werd, uiteindelijk mail gekregen. Tijdvak: tussen 9 en 17uur. Dus de hele dag thuis gebleven. Beetje jammer. Chauffeur heeft wel netjes geholpen bij het op de juiste plek zetten. Na de koelkast uitgepakt te hebben bleken er 2 deukjes in de zijkanten te zitten. Waarschijnlijk bij het meermaals vervoeren/laden/lossen gebeurt. Prima koelkast tot nu toe!! Ga er vanuit dat dat zo blijft! Kan lekker veel in.

Super snelle levering

Blij met mijn aankopen Echt een aanrader

Gemakkelijk bestellen en snel geleverd.Voortaan bestel ik bij horecavoordeelshop

Bestelling op zondag dinsdag in huis!

Maandag de bestelling verwerkt netjes een mail gekregen en bezorgen op dinsdag gebeld door vervoerder goed afgeleverd.

Waardeloos

Barkoelkast besteld, maar na 2 weken nog altijd geen levering. Wel betaald. Geen respons op email, niemand die de telefoon opneemt.

Perfecte levering en communicatie

Prima bedrijf

teleurstellend; daarna naar tevredenheid "opgelost"

de parasol was in eerste instantie snel leverbaar. snel daarop een bericht dat de parasol niet leverbaar zou zijn maar pas halverwege de zomer zou komen. afgelopen vrijdag arriveerde het bestelde, maar bleek het mechaniek kapot te zijn, d.w.z. er was een kapot haakje geplaatst, dat nooit heeft kunnen functioneren. (telefonisch is men des vrijdags na 15 uur niet meer aanspreekbaar) de klacht is vervolgens serieus genomen, en is empathisch gehandeld.

Over HorecaVoordeelshop.nl

De HorecaVoordeelshop is de nummer 1 horeca groothandel m.b.t. horeca non-food artikelen en horeca apparatuur. Van horeca keukenapparatuur, horeca kleding en keukengerei tot interieur en exterieur aankleding, wij hebben het allemaal opgenomen in ons ruime assortiment. Alle artikelen zijn zeer scherp geprijsd en hier wordt nog eens extra kracht aan gegeven door regelmatig onze aanbiedingen te verversen. Wij verkopen uitsluitend A-merken, waarbij het assortiment iedere maand verder groeit. Uiteindelijk is het ons doel om uit te groeien tot een one-stop-shop horeca groothandel. HorecaVoordeelshop is onderscheidend door het servicelevel naar een hoger plan te trekken.