zeer snelle levering

bij telefonisch contact zeer vriendelijk en correct te woord gestaan

Goede communicatie!

Verzendbevestiging is wel fijn als dit min. 24 uur van te voren zou worden verstuurd.

Goed. Levertijd zou iets sneller kunnen.

Vlotte levering !

Snelle en goede service !

Top materiaal

Goede service & goede kwaliteit van bestelde materialen!

Niet de snelste levering maar goed.

Vlot

De levering ging zeer vlot, alsook de navigatie op de website. Één van de goedkopere opties online.

zeer tevreden over de afhandeling bestelling

vlotte afhandeling, goede bereikbaarheid help-desk bij bestelproblemen

Netjes hoor HorecaVoordeelshop.nl

Mooi product. Goede omschrijving en de levering was top. Ik had nog even een verduidelijkingsvraag maar via Whatsappen kreeg ik prima en snel antwoord.

Heel vlotte levering

De levering is heel vlot verlopen. En we kunnen meteen met ons materiaal aan de slag.

Snel geleverd, super service/servies ;)

Na bestelling gechat, voor aanpassing, maar het was al onderweg. Meteen maar een extra bestelling er achteraan gestuurd, deze is ook al bijna binnen.

hoopvol bij aanvang, teleurgesteld bij afloop

Ik bestelde aluminium bolero stoelen, op voorraad. Hoopvol wachtte ik op de levering. Bij levering ontving ik enkel de tafel, de stoelen waren niet op voorraad. Dit betekent 10 dagen wachten! Teleurstellend omdat ik bezoek verwachtte.

Goed product correcte service

Correcte prijs vlotte levering

Prettig geholpen in Bergen op Zoom

Geen moeite was teveel

prima product, prima prijs

De tafels waren eenvoudig te monteren, alles paste perfect, en er was een beknopte doch duidelijke handleiding. Het zijn stevige terrastafels, precies geschikt voor het doel waarvoor ze gemaakt zijn. Weerbestendig, makkelijk schoon te maken.

Zeer goede en klantvriendelijke service!

Product was niet direct leverbaar maar werd hier keurig en snel over geinformeerd. Kreeg de keus of ik op mijn bestelling wilde wachten of wilde annuleren. Gekozen om te wachten en keurig mijn bestelling ontvangen.

uitstekend

goed product, goede en snelle levering en via chat correcte en goede uitleg.

Er zat wel een deuk maar wordt wel netjes omgeruild

Er zat wel een deuk maar wordt wel netjes omgeruild

Netjes verzorgd

vertraging bij de levering, maar wel goed geïnformeerd bij navraag

Precies wat ik zocht was direct te vinden

Snel gevonden wat ik nodig had en al even snel geleverd..

Toppie

Prima communicatie betreffende het iets latere levering kort door de bocht duidelijke correcte service !

Goede snelle service

Per direct een goed alternatief gekregen toen een bepaalde tafel niet op voorraad was. Hierdoor meteen geprofiteerd van de opening van de terrassen eind april! Top!!

Zeer tevreden!

Prima prijs, duidelijke omschrijving, goede en snelle levering

Teleurstelling

6 bakvormen besteld en betaald, slechts twee geleverd!

Onze excuses voor het ongemak, wij hebben u een passend voorstel gedaan via de mail om de juiste afwikkeling te verzorgen, wij vernemen graag uw reactie. Helaas was er een probleem met een uitlopend artikel en een voorraadverschil.

Over HorecaVoordeelshop.nl

De HorecaVoordeelshop is de nummer 1 horeca groothandel m.b.t. horeca non-food artikelen en horeca apparatuur. Van horeca keukenapparatuur, horeca kleding en keukengerei tot interieur en exterieur aankleding, wij hebben het allemaal opgenomen in ons ruime assortiment. Alle artikelen zijn zeer scherp geprijsd en hier wordt nog eens extra kracht aan gegeven door regelmatig onze aanbiedingen te verversen. Wij verkopen uitsluitend A-merken, waarbij het assortiment iedere maand verder groeit. Uiteindelijk is het ons doel om uit te groeien tot een one-stop-shop horeca groothandel. HorecaVoordeelshop is onderscheidend door het servicelevel naar een hoger plan te trekken.