Slecht service

Ik heb tv gekocht en zou op de gewenste datum geleverd worden echter niet ontvangen vervolgens sturen ze mail dat het zaterdag zou geleverd worden, weer niks ontvangen helledag thuis voor gebleven. Vervolgens bel ik met het verzoek om mij te laten weten wanneer het geleverd word en niemand die mij terug belt. Ze hebben een bedrijf die de telefoon voor hun opneemt. Die kunnen alleen mailen met ze. Eindelijk tv ontvangen en wat blijkt is dat tv open is en er iets mis mee is weer gebeld en kan niemand van bedrijf bereiken weer een tussen bedrijf. Dus geen aanrader

• Afspraken nakomen

Betrouwbaar en aan te raden, goede service!

Ik wil jullie nog even bedanken voor de goede service! Ik kreeg wel geen sms'je 3o minuten van te voren Maar ik wist al wel dat de tv zaterdag bezorgd zou worden en ik was gewoon thuis, geen probleem. Wat ik ook mooi vind is dat jullie zo snel reageren. (En dat zelfs in deze tijd waarin veel ondernemers in zwaar weer verkeren, kan ik dat zeker waarderen.) Ik ben heel blij met de tv en ook dat alles , zoals ook de pluggen en schroefjes er al bij zaten! Hij hangt al en kijkt hartstikke mooi! Zeer betrouwbaar en aankopen bij jullie webshop is zeker een aanrader!

• Afspraken nakomen

Eind 2020 een Oled TV 55 inch gekocht bij Kijoo. Keurig afgeleverd in complete doos. Verkoper attendeerde ook op montage instructie via Youtube. Daarmee de TV goed geïnstalleerd en gemonteerd. De TV bevalt ons zeer

Erg slechte service

Dit bedrijf geeft erg slechte service. Een TV gekocht waarbij bij levering bleek dat een HDMI poort het niet goed deed. Verschillende malen gebeld en wordt afgewimpeld met 'we werken thuis' en 'u wordt zo snel mogelijk teruggebeld', wat niet gebeurd. Mijn advies: koop niet bij zulk soort bedrijven maar betaal liever 50,- meer en bestel bij Bol.com. Dan weet je in ieder geval zeker dat als er iets niet goed is, je de volgende dag een vervanging in huis hebt staan.

• Afspraken nakomen

Prima levering, communicatie minder.

Na het vergelijken en uitzoeken van waar ik het beste een LG OLED TV kon bestellen kwam ik uit bij Kijoo.nl. Verkoper gaf mij prima advies. Bestelling duurde langer dan verwacht. Reviews op internet gaven mij een wat onbehaagelijk gevoel, omdat er soms niet geleverd werd of dat annulering van de order veel problemen gaf. Uiteindelijk wel gebeld door verkoper dat levering langer ging duren. Volgende dag levering was dus niet zoals beloofd, maar 5 dagen later werd het toestel alsnog keurig geleverd. Dus communicatie is niet de beste, maar uiteindelijk scheelt het enorm in de aanschafprijs. Overall dus prima service.

Top!!

Top geregeld! Thanks

In 1 woord geweldig

Super service !!goed advies en netjes afgeleverd

• Afspraken nakomen

Langer moeten wachten maar goede oplossing

Een paar keer moeten bellen wanneer de tv zou arriveren. Had 2 weken vertraging i.v.m dat mijn bestelde tv er niet meer was. Na 2 keer bellen kwamen ze met een oplossing om mij een nieuwere tv te sturen voor hetzelfde geld. Ik moest langer wachten maar hebben het netjes opgelost.

• Afspraken nakomen

Zeer goede service. Snelle levering. Belde uit zichzelf dat we gebruik konden maken van een aanbieding. Top bedrijf. Dikke 10!

Kan alleen maar aanrader

Hadden een vraag over de gratis beugel die je krijgt (een 75inch tv) mail gestuurd werden gelijk gebeld door een super vriendelijk persoon die ons geruststellend zei dat ze zeker geen beugel zouden mee geven dat niet voor onze nieuwe tv zou passen. Hadden bij de bestelling ook kleine miscommunicatie over de levering, op de site stond vandaag besteld morgen in huis helaas was vandaag tot 19u dus dat ging even in de mist, maar weer even gemaild hiervoor en weer gelijk terug gebeld door een super vriendelijk persoon. Tv netjes ontvangen alles dik oke en eerlijk ik denk dat ze meer zot van mij kwamen ha ha. Dus heb je bang om zo een grote en dure aankoop online te doen ( wat ik toch wel een beetje had) zeker niet hebben, klantenservice top en als ik de prijs vergelijk ook zeker top. Dank je wel en ik geniet elke dag weer van mijn cinema:-)

Helemaal geweldig

Snel besteld en super snel geleverd. Heb problemen met iets en werkt perfect. Zeker een aanrader

• Afspraken nakomen

Geen levering en geen contact

Ik heb een tv gekocht via Kijoo.nl Ik heb een sms en mail ontvangen waarin de levering werd bevestigd voor 2-1. Ik heb de hele dag zitten wachten, maar er is geen tv geleverd. Ik heb gelijk gebeld naar de koeriersdienst, maar vanwege Black Friday (ruim 1 maand geleden) waren zij niet bereikbaar. Hierna heb ik gemaild, maar geen reactie. Hierna heb ik 3x gebeld naar Kijoo en zou ik met spoed terug gebeld worden. Tot op heden geen contact en de telefoniste kon mij ook niet verder helpen. De tv is betaald, maar ik heb geen tv geleverd gekregen en krijg geen contact. Koop hier niks!!

geen tv en geen contact

Ik heb een tv gekocht die op zondag. Op maandag zijn thuisbezorg (04/01/2021) had moeten staan, helaas is er geen tv en geen contact met de koerier. Ik heb 2 e-mails geschreven en ook geen antwoord. Ik vraag om een ​​snel antwoord als er een levering of een terugbetaling is.

Slechte communicatie

30-12 tv besteld 31-12 al bezorg, heel fijn. Met het aansluiten van de tv zie ik dat het een verkeerd model is. Gelijk voor gebeld maar dan krijg je een helpdesk die je verteld dat je word teruggebeld. Word niet gedaan. Zelf klonken ze ook niet vol over het bedrijf. Na 3 keer vragen voor een terugbel actie nog steeds geen reactie. Wat ik dus niet snap, je kan een tv binnen 24 uur op de stoep zetten maar een simpel belletje kan niet worden gedaan? Pay in 3 ook gelijk gecontact dat ik niet eerder verder ga betalen totdat ik het juiste product heb of er vanuit jullie een ander voorstel word gedaan waar ik tevreden mee ben. Als dit word opgelost zou het een top bedrijf zijn maar aan de reviews te zien heb ik er weinig vertrouwen in

Niet zo als verwacht

Tv gekocht met installatie service ( €79,95 voor betaald) tv op afgesproken dag afgeleverd echter zonder aangesloten te worden. Twee keer hierover gebeld, vriendelijke dame aan de telefoon die beloofd dat ik zo snel mogelijk hierover wordt terug gebeld. Helaas nu 10 dagen later en nog een e-mail verder nog steeds geen enkele reactie. De tv is inmiddels met behulp van mijn zoons aangesloten en doet het prima

• Afspraken nakomen

Beste heer Gardenbroek, Op onze website stond duidelijk vermeld dat wij geen installatie werkzaamheden mogen uitvoeren bij onze klanten tijdens deze lockdown periode dit is in het belang van iedereen en ook voor u en onze installateurs. Wij hebben u voor de installatiekosten een creditfactuur toegestuurd en die is inmiddels ook weer aan u terug betaald. Verder fijn dat het toch voor u is opgelost en wensen u heel veel plezier met uw nieuwe LG OLED TV. Team KiJoo.nl

Grandioos

Gedwongen door Corona , om online te kopen ben ik bij kijoo terecht gekomen , wat voor mij geen straf was. Mijn contact met dhr Wil, is was zeer informatief en ze hebben verstand van zaken. ook op sociaal vlak een dikke 10 , betrokken bij de mens zelf en niet alleen maar een product verkopen . Ik zal zeker mijn kennissen kring adviseren om op hun site te kijken om er een product te gaan kopen. Mvg William R

Slecht

Mijn televisie zou een dag na bestelling geleverd worden. Dit is helaas niet gebeurd. Dat kan ik in deze tijden ook nog wel begrijpen. Ik zou het echter wel zo netjes vinden om mij te informeren óf en wanneer het toestel dan wél geleverd zal worden. Na een telefoontje werd mij beloofd dat ik teruggebeld zou worden, ook niet gebeurd.

DRAMA

Op 27-11-'20 een espresso machine besteld en netjes aanbetaald bij Kijoo. Verwachte levertijd 05-12-'20. Helemaal prima wat mij betreft! Geduldig afgewacht maar tot 11-12-'20 nog niks binnen gekregen dus heb ik er maar een mailtje aan gewaagd naar de klanten'service'. U raad het al, geen reactie. Op 15-12-'20 maar eens gebeld maar op dat moment kon niemand mij verder helpen. Ik zou z.s.m. terug gebeld worden. U raad het al, geen reactie. Vervolgens op 17-12'20 zelf weer contact gezocht en kreeg wederom dezelfde belofte. Tot 21-12'20 nog niks gehoord dus nogmaals gebeld naar de klanten'service'. Mij werd beloofd dat ik diezelfde dag nog terug gebeld werd. Mevrouw snapte mij volkomen en zoiets kon natuurlijk niet gebeuren. Niet terug gebeld.. Dit herhaalde zich de dag erna en tot op de dag van vandaag nog geen duidelijkheid over mijn espressomachine. Ik begrijp dat het een drukke periode is maar wees a.u.b. transparant en doe zeker geen loze beloftes! Ik kan voor nu zeggen dat ik er behoorlijk klaar mee ben. Ik hoop dat ik binnenkort mijn review kan aanvullen met een wat hoopvoller bericht maar ik heb er een hard hoofd in.. Dit is mijn eerst geschreven review ooit. Normaal ben ik er niet van. Maar hopelijk trekt dit wat aandacht. UPDATE. We zijn een week verder en na verschillende telefoontjes nog steeds 0 reactie.

• Afspraken nakomen

29 december de LG 55cx6la besteld bij Kijoo. De tv zou de volgende dag geleverd worden. Van de vervoerder kreeg ik dezelfde avond nog een email dat ze hem wegens grote drukte nog niet konden leveren. Jammer, maar dat had ik ook wel een beetje verwacht. Een dag later op oudjaarsdag kreeg ik een telefoontje nan de eigenaar van KiJoo en zei dat hij het sneu vond dat enkele klanten met Nieuwjaar niet van hun nieuwe tv konden genieten en dat zijn vrouw nu onderweg was met een bestelbus om vanmiddag nog te leveren. Dat is nog eens service. De tv samen met mijn schoonzoon uitgepakt, opgehangen en ingesteld wat ook heel erg meeviel en nu genieten we al enkele dagen van een schitterend beeld met ook nog een prachtig geluid. KiJoo bedankt, grote klasse.

ONGELOOFLIJK VEEL SPIJT

Op 8 december tv besteld, was op voorraad, en zou uiterlijk 10 december geleverd worden. 11 december nog niets gehoord. Telefoniste wimpelt je af omdat ze van n extern buro zou zijn. Op 12 december koop geannuleerd omdat Kijoo onbereikbaar is. nog steeds niks gehoord. uiteindelijk na 10!! dagen een mail dat de tv geannuleerd werd. Echter 3 weken later nog steeds geen geld retour. En nog steeds reagereerd Kijoo helemaal nergens op. Rechtsbijstand ingeschakeld. NOOOOIT MEER KIJOO Uden.

PAS OP! Levert niet volgens afspraak en vervolgens onbereikbaar

Tv defect en nieuwe gekocht en betaald bij Kijoo. Aflevering niet de volgende dag zoals website vermeldt, maar een week later. Oke kan door drukte. Maar niks en geen enkel afbericht. Vervolgens contact opgenomen belooft ene Ron telefonisch, met een vaag verhaal over leverantie van fabriek en vertraging etc.., per e-mail bebestigd; de week erop maandag de 14e dan krijgt u bericht van de transporteur. Weer niks en ook geen enkele reactie of contact mogelijk meer daarna. Servicedame is een inhuur en doet, kan of wil niets doen. E-mail en belverzoek of doorverbinden met bedrijf wordt genegeerd of is niet mogelijk. Geen enkel contact mogelijk. Nu maar via creditcardbedrijf melding van oplichting en beroep op geldterugservice gedaan en melding bij consumentenbond. Kassa inmiddels contact mee. Reviews hier met 1 ster zijn betrouwbaarder dan die bovenaan staan. Dit bedrijf verdient geen ster! Fijn zo de feestdagen. Bedankt Kijoo!

• Afspraken nakomen

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Communicatie slecht.

Mijn gekochte LG-tv bevalt uitstekend. Ben er erg blij mee. De aflevering vond ook correct op de afgesproken tijd plaatst. Alleen de afspraak dat de bezorger de tv zou uitpakken en plaatsen tegen het niet afnemen van de extra's liep dus fout. Tegen de afspraak in moest ik de plaatsingskosten wel betalen. Om de chauffeur niet in problemen te brengen heb ik die dus betaald. Op mijn melding per mail aan KIJoo heb ik geen reactie ontvangen.

• Afspraken nakomen

Bied geen goede Service na aankoop!

Ik had met een goed gevoel hier een oled tv te hebben gekocht. Echter kreeg ik net buiten mijn garantie termijn van 2 jaar ingebrande strepen in het paneel wat niet mag gebeuren bij normaal gebruik. Je gaat er vanuit dat een tv z,n 6 jaar mee gaat toch? Ik had ik een mail en berichtjes gestuurd om te vragen voor een oplossing/ coulanceregeling. Maar helaas zonder resultaat. Ook dat ik paar keer heb gebeld werd ik vriendelijk te woord gestaan door de klantenservice en zou ik weer snel terug worden gebeld. Ook na paar mnd daarvan nog niets vernomen. Die gene die dit gericht leest. Ik kan alleen maar zeggen dit bedrijf wil alleen maar verkopen en heeft totaal geen luisterend oor naar de klant, en komt de afspraken niet na als u een defect product heeft. Ik wacht nog steeds op een reactie.

• Snelheid/Levertijd N.v.t.

Heel goede service

Nadat ik de tv geïnstalleerd had was het beeld heel slecht. Volgens Ziggo lag dit aan de tv , maar we hebben heel goede begeleiding gekregen van KIJoo per telefoon want het bleek aan de verouderde module te liggen. Had Ziggo ook moeten weten maar gelukkig hebben we na het advies van Kijoo super beeld.

Zeer goede ervaring.

Klant vriendelijk,snelle reactie op de vragen, en erg goede afhandeling service, ook de transporteur, is super.

Over KiJoo.nl

Bij KiJoo draait alles om televisies, audio apparatuur en de bijbehorende accessoires. De televisiemarkt blijft zich in een rap tempo ontwikkelen, waardoor innovatieve en vernieuwende producten blijven komen zoals LG met zijn OLED-TV’s en Samsung met zijn QLED-TV’s Alle mogelijkheden, technieken en functies van tegenwoordig zijn geweldig, maar voor u als consumenten soms ook ingewikkeld. Dat hoeft helemaal niet moeilijk te zijn, zolang u het maar goed uitgelegd krijgt. En dat is een punt waarin KiJoo zich onderscheidt. We bieden een groot assortiment met voornamelijk high-end televisies, audio en de bijbehorende accessoires en staan u graag te woord zowel telefonisch, chat of per email.