Wat rommelig, maar prima verlopen

Ik was, eerlijk gezegd, wat skeptisch gezien de ervaringen hier en daar en toen de leverdatum 3 dagen opschoof werd ik wat nerveus. Maar, het moet gezegd, Wil heeft zijn uiterste best gedaan om zijn belofte na te komen en dat is gelukt. Ook het persoonlijke contact heeft bijgedragen aan een uiteindelijke positieve ervaring, en daar gaat het om.

• Afspraken nakomen

super goed geholpen en snel

Snel en direct prijs en kwaliteit verhouding uitmuntend .

• Afspraken nakomen

Grandioos die service bij KIJoo!

Bij het bestellen van een TV liet een grote webwinkel mij lelijk zitten met een niet levering. Duurde 3 dagen voordat het vast stond dat zij niet konden leveren. Na enig googlewerk kwam ik terecht op de website van KIJoo. Vandaag besteld, morgen in huis. Ik belde ze op en vroeg of de TV ook opgehaald kon worden in Uden. Zeker was het antwoord, als je hem online nu besteld staat de TV over een half uurtje gereed. Ik bestelde de TV en stapte in Harderwijk in de auto en spoedde me naar Uden. Daar aangekomen stond de TV inderdaad kant en klaar, werd zelfs in de auto gezet en een paar uurtjes later kon ik weer genieten van de prachtige beelden van deze geweldige TV (Samsung QE43Q60T). KIJoo nogmaals enorme dank voor deze geweldig service!!

• Afspraken nakomen

Bestelling geplaatst, even een vraag over de betaling waarbij ik snel te woord werd gestaan door de klantenservice. Top. Tv werd snel geleverd in afgesloten doos zonder schade.

Moeizaam

Circa 5 weken geleden heb ik een Samsung Qled gekocht. Ik had bij de aankoop expliciet aangegeven dat ik de TV op 29-06 geleverd wilde hebben. Tot 2 weken voor de levering had ik nog steeds geen bericht mbt het tijdstip dat de tv bezorgd zou worden. Ik heb er tot de dag van levering 4x achteraan gebeld om te informeren hoe laat de tv bezorgd zou worden. Iedere keer kreeg ik te horen dat ze dat niet aan konden geven, omdat deze door een extern bedrijf bezorgd zou worden. Ze zouden doorgeven dat ik had gebeld en vragen om mij terug te bellen over het tijdstip. In de middag werd ik uiteindelijk gebeld door het externe bedrijf, die doodleuk aangaf dat de eerstvolgende levermoment op de daaropvolgende woensdag zou zijn. Hier ging ik niet mee akkoord, omdat ik had aangegeven de tv op 29-06 te willen ontvangen. Toen ik de order wilde annuleren werd ik gebeld door de eigenaar van Kijoo. Hij is persoonlijk voor mij aan de slag gegaan om er voor te zorgen dat de tv alsnog geleverd wordt.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen

Geweldige service van Wil en team!

Samsung Qled TV besteld via internet en volgende ochtend al bezorgd!

• Afspraken nakomen

Op tijd, goede ondersteuning, prachtig product

In het begin had ik even wat moeite met bestellen, maar perfect te woord gestaan en opgelost. Levering vlekkeloos en op tijd! TV werkt perfect.

• Afspraken nakomen

Heb tv opgehaald, alles prima in orde

Gebeld, gelijk teruggebeld. Tv stond klaar, prima prijs en service. Geen buitenlandse rommel producten, gewoon nieuw uit de EU.

Super winkel en service

Aardige man die top service en kwaliteit levert. Er staan negatieve recensies op internet echter kloppen deze niet. Er wordt ten alle tijden helder gecommuniceerd over de status van je bestelling. Kortom bestel hier uw nieuwe tv

Gemengde gevoelens

Morgen in huis werd helaas na 10 dagen. In contact komen is niet makkelijk. Let op bij the frame, het model is geen Benelux model dus de lijst kan niet gratis bij Samsung verkregen worden. De vraag die daarover gesteld is bleef helaas onbeantwoord. Lage prijs maar verder niet top.

• Afspraken nakomen

Beste Jonathan, U geeft in uw beoordeling aan dat u niet de gratis lijst kon bestellen bij Samsung daar dit toestel geen Benelux model zou zijn. Wij hebben u ook verteld dat deze actie alleen geldig is bij een aankoop in het reguliere winkelkanaal ( BCC, Mediamarkt enz...) en dat een webshop is uitgesloten van deze actie maar in de winkel ligt de verkoopprijs dan ook beduidend hoger van dit toestel. En daarnaast leest u ook op onze website dat wij uitsluitend modellen verkopen voor de Nederlandse markt en dat kunt u ook terug vinden op de code die op de doos staat vermeld, en staat dan ook los van de gratis lijst die u bij Samsung kunt bestellen. U geeft in uw beoordeling aan dat de levering van dit nieuwste Samsung Frame model 10 dagen heeft geduurd terwijl bij het artikel stond vermeld een " Levertijd van 7 dagen " en dat is uiteindelijk 3 dagen later geworden waarvoor ons excuses en hebben u hier zelfs een financiële compensatie voor toegestuurd! Daarnaast wensen wij u veel plezier met uw nieuwe aankoop. Team KiJoo.nl

TOP!! Fijn bedrijf .

TOP bezorging komen afspraken netjes na en bellen nog even half uurtje voor de bezorging.Zelfs tv die behoorlijk groot en zwaar was mee naar boven getild. Dank je wel.Gaan ervan uit dat mocht er iets zijn we altijd terecht kunnen.

• Afspraken nakomen

Denken goed mee aan een oplossing

Wij hadden een oled tv besteld, we kregen vrij snel na de bestelling keurig een mail dat de tv niet was geleverd en dat hij later werd geleverd. Na een week werden we keurig gebeld dat de tv niet meer leverbaar was, dit vonden ze zelf ook erg vervelend. Er werd een voorstel gedaan om een andere nieuwere tv te leveren. Wij hebben dit voorstel zelf niet aangenomen omdat we graag de andere tv wilden. Was geen probleem, bestelling werd geannuleerd, en we krijgen ons geld terug. Ook mochten we ter compensatie de muurbeugel houden, die ons al wel was toegestuurd. Het contact verliep prettig en vriendelijk. Nu hopen dat we ons geld vlot terugkrijgen....

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Afspraken nakomen

Alhoewel late levering, snelle respons op email

op zo 31-05 de Samsung QE65Q90T besteld. Levering liet helaas wat lang op zich wachten (zou 'onder voorbehoud' op di 02-06 bezorgd worden, maar kwam uiteindelijk pas op 10-06). Wel werd er steeds snel op email gereageerd en levering op 10-06 was verder prima.

• Afspraken nakomen

Administratie was wat traag maar netjes opgelost

Ik had een LG TV besteld. (ze hadden de beste prijs). De levering zou 1 dag zijn. De volgende dag kreeg ik bericht dat het toch een aantal dagen langer ging duren. Omdat ik de TV eerder nodig had heb ik de order geannuleerd. Ik vond het te lang duren voordat ik mijn geld terug had, maar uiteindelijk is het binnen de gestelde 14 dagen allemaal afgehandeld.

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Afspraken nakomen

Snelle afhandeling! Zeer tevreden.

Snelle afhandeling! Zeer tevreden.

Goede ervaring

Goede service en uitleg

Super zaak

Eerst muurbeugel kapot . Daarna service door een nieuwe persoonlijk gebracht

mooie tv goede service

ik heb een LG oled tv besteld na een duidelijk en goed advies via de telefoon. en zoals beloofd was hij er de volgende dag. wat hangt die mooi aan de muur een wat een mooi beeld dank voor jullie advies en snelle en goede sevrive

Vergelijken en bestellen

65 inch q led besteld en binnen 20 uur in huis geleverd volgens afspraak. Gratis accesoires of tv meubel. #toptv #topprijs #kijkvergelijkenbestellenmaar

• Afspraken nakomen

Niet aan de afspraak gehouden, pas na 3 dagen geleverd.

Tv was op voorraad en zou de volgende dag geleverd worden. De dag van leveren een mail gehad van de vervoerder, tv was niet aangeleverd door KiJoo. Na telefonisch contact en beloofd dat het de volgende dag geleverd zou worden, een mail van KiJoo dat de vervoerder te laat was om te laden. Op de derde dag tv geleverd.

• Afspraken nakomen

Beste Marcel, Allereerst ons excuses dat je toestel niet binnen 24 uur is geleverd maar door alle drukte in logistiek Nederland i.v.m. de Corona crisis was de levering van dit toestel te laat binnen in ons magazijn om nog aansluiting met onze vervoerder te hebben om de volgende dag te kunnen bezorgen. We hebben je hier ook van op de hoogte gesteld dat we door deze oorzaak een kleine vertraging hadden in je levering en dat spijt ons dan ook. We wensen je veel plezier met je nieuwe TV. Team KiJoo.nl

Snelle levering en goedkoopste prijs.

Op dag om 16:00 uur besteld en dag erna helemaal op tijd geleverd. Top !

Binnen 1 dag geleverd

Prima webshop

Goede keuze en dienstverlening

Zeer goed geholpen

Tv via internet gevonden, zelf opgehaald bij winkel. Wij werden zeer vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen meneer hielp ons zelf met inladen van de tv. Al met al een zeer goede ervaring

Over KiJoo.nl

Bij KiJoo draait alles om televisies, audio apparatuur en de bijbehorende accessoires. De televisiemarkt blijft zich in een rap tempo ontwikkelen, waardoor innovatieve en vernieuwende producten blijven komen zoals LG met zijn OLED-TV’s en Samsung met zijn QLED-TV’s Alle mogelijkheden, technieken en functies van tegenwoordig zijn geweldig, maar voor u als consumenten soms ook ingewikkeld. Dat hoeft helemaal niet moeilijk te zijn, zolang u het maar goed uitgelegd krijgt. En dat is een punt waarin KiJoo zich onderscheidt. We bieden een groot assortiment met voornamelijk high-end televisies, audio en de bijbehorende accessoires en staan u graag te woord zowel telefonisch, chat of per email.