Net Bedrijf met goede prijzen !!!

Werd snel opgenomen toen ik een technische vraag had en werd 2 minuten later al teruggebeld, waardoor ik kon beslissen de aankoop te doen. De TV kwam de volgende dag al binnen wat ik fijn vond, daar mijn oude stuk was gegaan. Verder een Top-TV, model 2021 en een Nederlands model, wat andere aanbieders vaak niet hebben. afz, debakkerij......

• Afspraken nakomen

Ben een hele tevreden klant!!

Goeie service.. ben echt heel tevreden en ook de snelle levering is top!!

Szybko i sprawnie !

• Poleciłbyś nas? Yes

Prima ervaring en service

We zijn erg tevreden over de service van Kiyoh. Voor de levering werd contact opgenomen. Vriendelijk geholpen. Het product zoals besteld ontvangen.

Perfect!

Doen wat ze zeggen te doen. Prima service, zeer snelle levering. Geen verrassingen! Top!

zeer aangenaam

snelle levering, goedkoper dan de rest. en een goede service!

• Afspraken nakomen

Nieuwe televisie via de website besteld. Erg fijne en overzichtelijke website en de levering was ook erg snel!

• Afspraken nakomen

Top service en top prijs

oede prijs voor kwaliteit product. Was qua prijs de goedkoopste van ten opzichte van andere (internet)winkels Goede en vriendelijke klantenservice Prima levering volgens afspraak En prima service

Fantastische mooie beeldscherm

Fantastische mooie tv. De beeldkwaliteit is super scherp. En de grote past perfect in mijn huis.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen

Ik wacht voor mijn terugbetaling sinds één maand

Ik wacht voor de betaling van mijn creditfactuur voir nu bijna één maand en krijg ik nu geen antwoord aan mijn berichten meer. De service van Kijoo is heel slecht.

• Prijs N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Toppie

Super goed geslaagd Snelle reactie zelfs nog gebeld zodat we niet voor de gesloten deur zouden komen .hebben er een 100 km voor gereden zeker geen spijt blij met onze aankoop

• Afspraken nakomen

Credit factuur kan je lang op wachten.

Afhandeling van bestelling is snel, maar als het gaat om een credit factuur zit het tempo er niet meer in. Als deze überhaupt nog wordt terug betaald. Verschillende medewerkers gesproken en iedereen beloofd het direct op te lossen, maar tot op heden nog geen geld terug gezien. Het terug bel beleid werkt ook voor geen meter. Ik ben misschien 2 van de 6 keren terug gebeld. Slechte afhandeling ik had beter verwacht.

• Afspraken nakomen

Helder, zwart wit. Duidelijk.

Duidelijke website. Buiten sluitingstijd toch teruggebeld worden. Harde afspraken kunnen maken. Deze nakomen. Op zaterdagochtend op lokatie kunnen afhalen. Andere winkels hebben niet de voorraad, is niet leverbaar; kijoo wel. Verwacht geen stroopsmeerders maar gewoon “what you see is what you get” Top.

Nooit meer

Een bestelling geplaatst die normaal 22 april ging worden geleverd. Hier van kwam niet in huis, als we contact opnamen met de firma kregen we externe telefonistes aan de telefoon die ons niet verder kunnen helpen. 26 april krijgen we telefoon dat het toestel niet meer leverbaar is en we ons geld terug konden krijgen. Tot op heden nog steeds geen terugbetaling ontvangen en niemand te bereiken die ons kan helpen.

Perfecte levering en service

Heb een LG Oled TV bij Kijoo gekocht inclusief een CI+ module. Ziggo verplichte mij echter de Ziggo plus module te gebruiken. Geen probleem, kreeg bij Kijoo direct een creditnota en kon de module per post terug sturen. Perfecte levering, service en communicatie. Een mogelijk volgende TV komt zeer zeker van Kijoo.

Tijd voor herstructurering!!

Enkele weken geleden een tv besteld, niets ontvangen op afgesproken datum. Gemaild, geen antwoord, bellen maar daar weten ze niets! Waarom daar volk zetten als ze toch niets weten. Na een week of 2 eindelijk een mail met het antwoord dat de televisie niet in voorraad meer is dus heb ik de bestelling geannuleerd. Nog altijd mijn geld niet ontvangen. Gebeld,... gemaild.... geen antwoord! Niet aan te raden! Service = 0!

• Afspraken nakomen

Goede service en kwaliteit!!

Goede service en persoonlijk contact bij vragen. Goed te woord gestaan! Prijs kwaliteit verhouding is perfect!! Ik kom hier zeker terug.

• Snelheid/Levertijd N.v.t.

Geweldige ervaring

Na 5 jaar met volle tevredenheid de Samsung UE55KS7000 televisie in bezit te hebben gehad vond ik het tijd voor een opvolger met de nieuwste technische snufjes. Na het lezen van diverse tests en reviews viel mijn keus op de nieuwste Samsung, de QE55QN95A. De volgende vraag was: waar koop ik hem. Uiteraard ging ik voor de laagste prijs maar dan wel bij een betrouwbaar adres. Ik kwam terecht op de website van KiJoo. Die boden de tv € 500 goedkoper aan dan de meeste andere webshops. Maar dan gaan natuurlijk alle alarmbellen bij mij rinkelen. Hoe kan dat!? Wat is er aan de hand met die tv’s? Refurbished? Van de vrachtwagen gevallen? Zo’n groot prijsverschil! Dus ik stuurde een berichtje naar KiJoo.nl of ze mij het prijsverschil konden verklaren. Binnen een half uur werd ik gebeld door de eigenaar van KiJoo. Hij legde mij uit waarom andere webshops zoveel duurder zijn met de Samsung. Gaandeweg het gesprek maakte mijn achterdocht plaats voor een goed gevoel en besloot ik met KiJoo in zee te gaan. En nu, een week later, ben ik superblij met deze aankoop. De tv heeft een weergaloos helder en scherp beeld (bedankt Samsung!) én ik kocht hem voor een héle mooie prijs (bedankt KiJoo!)

Heeeeellll slecht

Had paar weken een tv besteld voor een verjaardag.. een verrassingscadeau.. ook vermeld dat het op de 26e april geleverd en geinstalleerd kon worden... De week voor de 26e nog gebeld met de fa... werd me medegedeeld... komt helemaal in orde... En ja hoor.. de 26 e wachten vanaf 08;00 uur s ochtends... helaas werd ik gebeld door postnl om een afspraak te maken voor de donderdag... Gelijk gebeld met de fa Kijoo... Teleurstelling... geen Tv... de jarige moet zonder tv te zitten...

• Afspraken nakomen

De eerste kennismaking was top.

Toen ik herhaaldelijk belde omdat t accesoire niet meegeleverd was is telkens gezegd dat men terug zou bellen. Maar helaas, na bijna een maand wachten, nog geen reactie.

• Afspraken nakomen

Beste Esther, Door alle drukte waren wij vergeten het gratis accessoires set aan je te versturen, maar is inmiddels vorige week al opnieuw aan je verstuurt en ons excuses daarvoor en nog heel veel plezier met je nieuwe TV! Team KiJoo.nl

Geweldige service!

TV besteld op Koningsdag, en omdat ik er zeker van wou zijn dat het voor het weekend binnenkwam, heb ik een paar keer gebeld. Elke keer kreeg ik dezelfde persoon aan de lijn, de elke keer vriendelijk en behulpzaam was, zelfs met mijn blond moment op vrijdag. Zelfs het advies gekregen om van bezorgservice te veranderen zodat de TV zeker op tijd binnen zou zijn. Ik kan niets anders zeggen dat dit bedrijf een geweldige service geeft, en raad ze dan ook zeker aan mocht iemand twijfelen of ze hier een aankoop willen doen.

• Afspraken nakomen

Super snelle reactie en top snelle service

Ik heb een lg oled gx65 gekocht en super televisie goede service en vriendelijke mensen gr ruben

Geweldige eigenaar

Hele fijne mens

• Afspraken nakomen

Leuke en makkelijke afhaal locatie

• Afspraken nakomen

Snelle levering en geweldig dat je in 3 termijnen kan betalen zonder rente!

Snelle levering en geweldig dat je in 3 termijnen kan betalen zonder rente

Over KiJoo.nl

Bij KiJoo draait alles om televisies, audio apparatuur en de bijbehorende accessoires. De televisiemarkt blijft zich in een rap tempo ontwikkelen, waardoor innovatieve en vernieuwende producten blijven komen zoals LG met zijn OLED-TV’s en Samsung met zijn QLED-TV’s Alle mogelijkheden, technieken en functies van tegenwoordig zijn geweldig, maar voor u als consumenten soms ook ingewikkeld. Dat hoeft helemaal niet moeilijk te zijn, zolang u het maar goed uitgelegd krijgt. En dat is een punt waarin KiJoo zich onderscheidt. We bieden een groot assortiment met voornamelijk high-end televisies, audio en de bijbehorende accessoires en staan u graag te woord zowel telefonisch, chat of per email.