Tevreden met mijn keus

Klantvriendelijk, goedeservice

• Afspraken nakomen

Goede communicatie en snelle levering

Nadat ik en dubbele order had gedaan werd ik teruggebeld en werd alles verder geregeld. Goede communicatie en snelle levering van de mooie en voordelige Samsung tv.

• Communicatie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Correcte afwikkeling.

Zeer tevreden.

• Afspraken nakomen

Alles goed en prettig geregeld.

Uitstekend, en duidelijke communicatie

Nvt

• Afspraken nakomen

Snelle reactie bij terugbelverzoek. Uiterst vriendelijke medewerkster klantenservice. Ik kende het bedrijf niet maar zou er zeker weer An En mee doen

Goed geregeld !

Ik had een vraag en werd direct op gereageerd en geregeld. Echt goed gedaan, zeer tevreden Overveen gehele afhandeling.

Perfect geholpen

Heel netjes telefonisch geholpen en de TV was mooi op tijd geleverd.

• Afspraken nakomen

Ik ben zeer tevreden over de service en tv doet het super! Alleen een min puntje de meegeleverde muurbeugel was niet geschikt voor de geleverde tv ik heb zelf een andere muurbeugel aan moeten schaffen omdat de mee geleverde beugel niet de juiste schroeven in de verpakking had! Maar verder goede service!

Supergoeie deal

Heb hier een topklasse Samsung 75" Q90R gekocht. De prijs was zoveel lager dan bij andere bekende winkels dat het haast te mooi leek om waar te zijn. Gebeld en werd me duidelijk uitgelegd over praatjes zoals buitenlands model etc. Gewoon besteld en een weekje later ofzo (niet zo gek in zon drukke maand) ontvangen. Paar dagen later keurig opgehangen en aangesloten door zeer vakkundig monteur. Heb een mooie tv aan de muur hangen voor meer dan 1000 euro! minder bij de bekende winkels.

• Afspraken nakomen

Zeer vriendelijk en correct geholpen

Wij zijn zeer vriendelijk en correct geholpen. Zowel aan de telefoon als bij het ophalen. De tv voldoet aan onze verwachtingen. 1 minpuntjes. De gebruiksaanwijzing is compleet in onbegrijpelijke taal. Gelukkig kan je veel met de handleiding op de tv zelf.

• Afspraken nakomen

Zeer tevreden over de ganse lijn

Ik ben tijdens de aanschaf goed bijgestaan. Goede communicatie , correcte levering en een prijs/kwaliteit uitstekend toestel. Bedankt Wil

Snelle afhandeling.

• Afspraken nakomen

zeer snelle levering volgens afspraak prima

de bestelling die ik plaatste was correkt uit gevoerd

Prima ervaring

Tv ben ik meer dan tevreden over. Communicatie is meer dan goed. Gastvrijheid is hoog, zeker voor een niet fysieke winkel Ik geef vier sterren omdat ik de tv pas heb en eigenlijk pas na een lange periode* een echt goede beoordeling kan geven. Zeker omdat ik opzoek was naar een Benelux model, wat mij meer vertrouwen (gevoelsmatig) geeft maar nu dus wel enorm op de prijs drukt wat ook een belangrijke drempel is bij de aanschaf van een tv. Maar tot dusver meer dan tevreden met de aankoop. *(met name het moment dat je op het punt staat een nieuwe tv te halen, en je dan bij jezelf bedenkt, hoe is mijn "huidige" tv mij bevallen).

Goeie kwaliteit en prijzen

Telefonisch deskundig advies gekregen, daarna bestelling geplaatst. Kreeg de tv op tijd binnen. Ben er blij mee!

• Afspraken nakomen

Goede serivce netjes afgeleverd.

Goed afgeleverd

De aflevering was niet tussen 15 en 18 uur. Alleen werd hij pas afgeleverd om 21 uur.

Bijzonder klantvriendelijk

Voor de verjaardag van mijn man was ik op zoek naar een tv. KiJoo bleek niet alleen de beste aanbiedingen te hebben, maar bleek bovendien zeer klantvriendelijk en de gemaakte afspraken werden nagekomen.

• Afspraken nakomen

Prima prijs, goede communicatie.

Eenvoudig te bestellen via de website.

• Afspraken nakomen

Topbedrijf! Goede Service! en heel vriendelijk :)

Lage prijzen voor topmodel televisies! Snel antwoord op mijn vragen. Voor herhaling vatbaar!

Snel geregeld.

Zondag besteld, maandag al in huis. Informatie mails met bijlagen ontvangen. Status van het pakket kunnen volgen. Top informatie, snelle levering...

• Afspraken nakomen

Komt gemaakte afspraken niet na

Maandag 6 december heb ik een bestelling geplaatst met hierin een Samsung Frame televisie. Op de webshop stond vermeld dat het product "direct op voorraad was" en de volgende dag kon worden bezorgd, dus ik plaatste de bestelling. Na mijn geplaatste bestelling heb ik direct gebeld om te verifiëren of ik mijn bestelling de volgende dag kon verwachten, omdat dit een sinterklaascadeau betrof. Ik kreeg een mevrouw aan de lijn die mij verzekerde dat ik dezelfde dag teruggebeld zou worden. Dit is niet gebeurt en de volgende dag werd de televisie dan ook niet niet bezorgd. Dinsdag nogmaals gebeld om te vragen naar de levertijd en mevrouw gaf aan dat ik dezelfde dag teruggebeld zou worden. Dit is wederom niet gebeurd... Woensdag werd ik dan eindelijk 's avonds teruggebeld. Conclusie: ze hadden het erg druk gehad tijdens Black Friday, (waar ik overigens alle begrip voor heb). Wel gaf meneer aan dat donderdag mijn pakket verstuurd zou worden en ik deze vrijdag kon verwachten (vandaag dus). Ik heb vrijdag vrij genomen zodat ik het pakket in ontvangst kon te nemen. Vanmiddag nog even gebeld om te vragen hoe laat ik het pakket kon verwachten. Hier had mevrouw geen antwoord op en zij gaf aan dat ik met spoed gebeld zou worden, wederom niet gebeurd. Dat er met een bestelling iets mis kan gaan heb ik alle begrip voor, maar deze gang van zaken heb ik niet eerder meegemaakt. Deze TV was overigens een sinterklaascadeau, niet helemaal geslaagd. Hopelijk hoef ik dit cadeau niet te transformeren naar een kerstcadeau...

• Afspraken nakomen

geachte heer van Bodegom, Allereerst nogmaals onze verontschuldiging voor uw teleurstelling in uw geplaatste order waar we u de afgelopen week ook een paar keer over hebben gesproken. Maar we willen dit graag nogmaals uit een zetten daar wij de situatie ook niet als prettig te hebben beschouwd. Daar u een TV had besteld met onze installatieservice is het nooit mogelijk om dit de volgende dag gerealiseerd te krijgen en dat word ook vermeld in de orderbevestiging die u heeft ontvangen waar niet over een afleverdatum word gesproken dit i.v.m. de afspraak die met u moet worden gemaakt voor de installatie van uw TV. Dat er niet adequaat werd terug gebeld naar u had alles te maken met het overbelast zijn met betrekking tot het Black Friday weekend en is ook absoluut niet onze stijl en dat vinden wij ook niet prettig. Inmiddels is uw TV aan het begin van de week bij u bezorgd en is onze installatie monteur al bij u geweest om uw toestel te installeren en op te hangen. Daar wij ons bij de hele situatie ook niet prettig voelde hebben we u de installatie service waarvoor u € 99,95 had betaald aan u gecrediteerd wat u dan ook een mooi gebaar vond in deze. Wij wensen u nogmaals heel veel plezier toe met uw nieuwe TV en wensen u alvast hele fijne feestdagen toe. met vriendelijke groet, Team KiJoo.nl

Updated: gelukkig contact!

Update 10-12 Vrijdag 6-12 belde de eigenaar Wil gelukkig om mij gerust te stellen. Helaas heeft lg problemen te voldoen aan de vraag. Op dit moment is het onduidelijk wanneer het toestel geleverd zal gaan worden maar na een tweede telefoon gesprek met Wil heb ik vertrouwen in dat het product volgende week geleverd gaat worden. Communicatie had overal in dit proces beter gekund: enkele tips, meld op website over de drukte, ook bij contact momenten. communiceer eerder als er leverings problemen zijn of dreigen te ontstaan en zorg dat leverings indicatie actueel is (waarschijnlijk besteld terwijl ze deze aan het aanpassen waren) En laat extern call center gaan toezeggingen doen die niet nagekomen worden. —————— Komen afspraken niet na, bellen niet terug en weet nog steeds niet of mijn tv morgen geleverd wordt of dat ik een chargeback moet indienen...

• Prijs N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd N.v.t.