Goed en netjes geholpen en snelle levering

Zeer net bedrijf met goede contacten En zeer netjes geholpen.

Great service by Kijoo!

We bought an induction hub last week that we haven't installed yet. Nevertheless, we were very satisfied with the customer service and advices given by Wil who was very reactive!

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen

Ik heb binnen paar dagen koelkast en oven

Bedankt

Komen afspraak na

11 juni gebeld met Ron, ik zag namelijk een Siemens kookplaat met afzuiging staan met tekst op voorraad. maar omdat in Nederland geen kookplaat leverbaar is van Siemens met afzuiging toch eerst gebeld of ze deze wel op voorraad hadden! Omdat 10 dagen geleden hun nieuwe website werd opgestart stond deze nog op voorraad maar was hij er niet. Wel hoor ik op de achtergrond iemand zeggen dat de Bosch “ eigenlijk zelfde kookplaat “ er wel was. Deze besteld maar tot mijn schrik was deze de volgende dag er niet. Maandag 14 juni gebeld. Ron aan de lijn met verontschuldigen dat de vrachtauto niet gekomen was met de spullen uit buitenland maar hij zou woensdag of donderdag binnenkomen. Daar ik veel geld had betaald zat ik wel in de piepzak. Maar donderdag 18 juni bericht dat de kookplaat aanwezig was en dat de sticker erop kon om te worden opgestuurd of dat ik hem kwam halen. Na bezorg maar zei ik. Donderdag middag beld de baas op met de mededeling dat er ook een Siemens was en of ik daar nog interesse in had. Nou dat was zo dus ik bijbetaald. Volgende dag mail van Post NL dat de bestelling in de auto zat. Ik blij, maar volgende dag om 10.00 een mail dat de bestelling niet door kon gaan omdat er schade was ontstaan in transport centrum. Wtf. Ik teleurgesteld de eigenaar van webshop gebeld en hij vertelde dat er nog een kookplaat onderweg was naar hem toe. Deze was maandag 20 juni binnen en kon hem gisteren ophalen. De eigenaar van de webshop heeft er alles aan gedaan zodat ik verder kon met afbouwen van mijn nieuwe keuken. Werkelijk Wil en Ron dank voor de service. Bij deze webshop durf ik in vervolg gelijk weer een artikel te bestellen als ik iets nodig heb. Vriendelijke groet,

Absolute top aflevering

Dit geeft veel vertrouwen voor de toekomst!

• Afspraken nakomen

Super vriendelijke en correcte winkel

In de huidige markt met gigantische tekorten viel op dat Kijoo als een van de weinige zaken een voorraad had van de door ons gezochte inductiekookplaat met afzuiging! Hierna toch wat twijfel, om die reden even contact gezocht om te bevestigen of er inderdaad sprake was van een korte levertijd en voorraad. Binnen 1 uur reactie gekregen dat dit inderdaad het geval was. Product is inmiddels keurig bezorgd volgens afspraak. Daarna nog gebeld met Kijoo omdat ik ook op zoek was naar een bosch inbouw oven, die inmiddels besteld is! Werknemer stond mij hierbij uiterst vriendelijk en kundig te woord. Al met al, fijne zaak dit doen wat ze beloven op een fijne wijze.

• Afspraken nakomen

Top service! Echte Professionals!

Top Service! Maanden lang was ik op zoek naar Siemens apparaturen. Nergens was ee Siemens apparaturen meer te vinden, maar bij Kijoo heb je echt alles ! Ben er super blij mee ! Ik raad zeker iedereen Kijoo aan !

Super snelle levering.

volgende dag koffiemachine Jura geleverd, Net in huis maar voor nu zijn wij er erg blij mee.

• Afspraken nakomen

De meest perfecte levering van mijn product en aan de laagste prijs!

Op KiJoo.nl vond ik niet alleen mijn inductie kookplaat aan de goedkoopste prijs; de website vermeldt alle noodzakelijke informatie, zoals inbouwmaten etc. De levering naar België was ongehoord snel en dit werd ook netjes aangekondigd. KiJoo.nl was een ontdekking en zeker eentje om te onthouden!

Goede kwaliteit

Levert zoals beloofd

Snelle levering keurig op tijd

Fantastische ervaring bij Kijoo

Ze hebben mij zo goed geholpen met het opvragen van hun voorraad over het product wat nauwelijks meer verkrijgbaar is(Bosch kompakt oven). Vandaag besteld en daadwerkelijk volgende dag in huis.

Goede service, goede qualiteit voor een goede prijs

Goede service, goede qualiteit voor een goede prijs

Super tevreden volgens afspraak

Bosch inbouw koffiemachine gekocht! Kiyoh was de enige die hem had en was allemaal volgens afspraak verlopen

• Afspraken nakomen

Goede en persoonlijke service!

Dankbaar voor de goede en persoonlijke service! Heb bij Kijoo een Liebherr koelvriescombinatie gekocht. Door een fout, zeer waarschijnlijk bij de fabrikant, was er een verschil in kleur tussen de twee delen. Wil van Kijoo heeft zich persoonlijk ingezet om naar tevredenheid een oplossing te vinden; hij heeft ons zeker niet “in de kou laten staan”. Klasse! (kopie van bericht op Trustpilot)

Uitzonderlijke verkoop service.

Heb een AEG IKB64301XB inductie kookplaat besteld, bleek niet leverbaar door AEG. KiJoo stelde een duurdere van AEG IKB64431XB voor en verschil kosten in ons voordeel gedeeld. Ben heel tevreden met deze deal. Bedankt KiJoo!

Pas op, fraudeurs !

ik kocht een dure liebherr koelkast bij de heren, 5.549 euro. Ik had tevoren op schrift bevestiging gevraagd dat het ding bij de NL importeur gekocht was en er dus NL garantie op verleend zou worden. Ook zou bij klachten direct het geld teruggestort worden, lettterlijk 'zonder mitsen en maren'. Het ding werd bij de voortuig gedumpt en niet binnen afgeleverd. De bezorgers reden gewoon weg. Na klachten gaf Kijoo niet thuis. De bevestiger van garanties en loze beloften was 'op vakantie'. Na klachten bij de importeur van Liebherr, gaf deze aan de fa Kijoo helemaal niet te kennen, en er dus ook geen garantie in Nederland op verleend zou worden. Ik ga aangifte doen van oplichting, maar ik hoop dat deze ellende anderen bespaard blijft. Koop hier dus niet !

• Afspraken nakomen

Beste Martin We begrijpen dat u boos bent, ook wij vinden de gang van zaken niet helemaal goed gegaan. U draait wel enkel zaken om. De bezorgers kunnen geen oude koelkast mee terugnemen die nog is aangesloten en waar water en ijs in zit. Het vocht zou de nieuwe producten die ook in die wagen staan kunnen beschadigen. Dat wij niet bij die importeur aangesloten zijn zegt niets over de garantie wij kunnen de lage prijs alleen krijgen als we niet bij die importeur kopen aangezien we dan verplicht zijn aan hun prijzen te voldoen. Uw aanschaf valt volledig onder de garantie. Sterker nog het is nooit de fabrikant of de importeur maar altijd de winkel die de garantie moet verlenen. En die garantie verlenen wij. We proberen met u tot een oplossing te komen maar u kunt ook begrijpen dat wanneer u aangeeft dat als wij de koelkast op willen halen en uw geld terug storten en u aangeeft ik heb niks in ontvangst genomen er staat een koelkast in mijn tuin, dat wij daar niets mee kunnen. Het kan niet zo zijn dat u zegt niks te hebben ontvangen, en dat de koelkast in uw tuin staat dat wij aan u geld overmaken en maar hopen dat we de koelkast terug krijgen. U geeft namelijk zelf aan dat u hem niet heeft ontvangen en dus ook niks kan terugsturen. Nogmaals wij willen samen met u tot een redelijke oplossing komen. Het apparaat ophalen en uw geld terug storten. Hiervoor is echter wel uw medewerking nodig. Groet webcare team Kijoo

Heteluchtoven besteld. Zeer snelle levering. Alle afspraken prima nagekomen. Kijoo, ga zo door!

• Afspraken nakomen

Een TV besteld via Kijoo en keurig netjes thuis afgeleverd binnen 48 uur.

• Afspraken nakomen

Reageren op vragen? Dat doet Kiyoh niet..

Voor Kiyoh gekozen vanwege de prijs. Service zou volgens de reviews ook dik in orde zijn. Bestelling zou de volgende dag verzonden worden. Vervolgens meerdere dagen helemaal niets horen. Klantenservice telefonisch niet te bereiken. Reactietijd van 24 uur op een mail was ook allang verstreken. Uiteindelijk toch een reactie. De levering had vertraging opgelopen, we verzenden zo snel mogelijk. Geweldig, maar ik ben op vakantie. Kan ik dan iets wijzigen mbt adres of datum? Ik wacht na bijna 2 weken nog steeds op een reactie. Inmiddels het product wel binnen, maar dat is alleen dankzij een goed functionerende klantenservice van de bezorger. Volgende keer liever een paar tientjes meer betalen, want bij Kiyoh is een antwoord op een simpele vraag te lastig..

• Afspraken nakomen

Beste Boaz, Wat vervelend dat u het zo ervaren heeft. Wij hebben het anders ervaren. We hebben u geïnformeerd dat het later zou worden, u heeft zelf aangegeven dat u dan eerst op vakantie zou gaan. U wilde dat het dan bezorgd zou worden op 5-5 wat dus ook gebeurde. We hebben zelf uw bestelling achter gehouden en pas later meegegeven aan de bezorger. Hier had de bezorgdienst niets mee van doen. Dat elektronica op dit moment langere levertijden kan hebben is inmiddels wel bekend bij de meeste mensen. Het is niet de schuld van de verkopers, ongeacht welke winkel of webshop. Wij vinden deze situatie ook alles behalve leuk, we moeten vertrouwen op de informatie van onze leveranciers maar het is momenteel niet te doen. Onze excuses voor de eventuele vervelende ervaring maar we hopen ook op een beetje begrip van uw zijde. Met vriendelijke groet webcare team Kijoo.nl

Geweldige snelle levering

Bij kijoo een vaatwasmachine gekocht,en die was snel geleverd,vriendelijke bezorgers die het kwamen brengen en op de aangewezen plek neergezet. bij mij staat ie tijdelijk nog in de schuur ivm de verbouwing van de keuken,zodra die aangesloten is volgt derest van de review over de werking van het produkt maar tot nu toe ben ik zeer tevreden

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Uiterst tevreden

Had een Boschkoelkast besteld maar die kon niet geleverd worden. In datzelfde mailtje stelden zij mij een andere (beter nog) Liebherr voor maar die was dan wel iets duurder. Het verschil hebben KiJoo en ik gedeeld. Dat vond ik erg klantvriendelijk. Heb ook 1 man aan de telefoon gehad en die was ook erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom een 10 van mij voor KiJoo.

Scherpe prijs, goede service

Alle producten zijn scherp geprijsd, reviews zijn goed en service bleek ook snel te zijn. Hier kom ik zeker weer terug!

Top serice, Snelle levering

Na andere artikelen voor onze keuken elders besteld te hebben met oplopende wachttijden van wel een half jaar besloten we na de belofte het artikel binnen 3 dgn te leveren bij Kijoo te bestellen Na 2 dagen was onze 90cm kookplaat binnen, top service De prijs was ook nog eens scherper dan bij andere aanbieders

• Afspraken nakomen

Snel geleverd, alle afspraken nagekomen. Service zoals het hoort !

Over KiJoo.nl

Witgoed en TV’s voor een scherpe prijs Bij KiJoo draait alles om hoogwaardige elektronica en witgoed. Bij ons profiteert u van uitstekende service met een persoonlijk advies. En dat allemaal voor een zeer scherpe, aantrekkelijke prijs! Witgoed en huishoudelijke apparaten KiJoo heeft een breed assortiment aan keukenapparatuur en huishoudelijke apparaten. Van een nieuwe vaatwasser of wasmachine tot aan een koelkast, magnetron of airco. Bij Kijoo vindt u ongetwijfeld wat u zoekt. Wij leveren bekende merken, zoals AEG, Miele, Bosch, Siemens, Samsung en Liebherr. Verder heeft u ruime keuze uit diverse modellen. TV’s en accessoires Ook voor televisies, audio apparatuur en de bijbehorende accessoires bent u bij KiJoo aan het juiste adres. Bent u op zoek naar een OLED-TV, QLED-TV of 4K-tv? KiJoo heeft een uitgebreid aanbod aan smart-TV’s van verschillende merken, zoals LG, Samsung, Philips en Sony. Wij helpen u graag Komt u er niet helemaal uit? Onze specialisten helpen u graag persoonlijk verder en geven u passend advies! Zij bepalen samen met u de gewenste functies en vinden mogelijkheden passend bij uw wensen. Stel uw vragen via onze chat of neem contact met ons op via 0413 – 232024 of info@kijoo.nl. Bij KiJoo willen we dat u tevreden bent over uw aankoop en productkeuze. En daar hoort uiteraard ook een uitstekende service bij. Daarom staan onze specialisten altijd voor u klaar. Zo kunt u straks optimaal genieten van uw producten!