Tot de puntjes geregeld

Snelle levering duidelijke communicatie en een aardige chauffeur. top

• Afspraken nakomen

Je kunt tientallen mails sturen of bellen , ze zijn niet te bereiken.

klantenservice is nooit te bereiken. Ze bellen ook nooit terug als je mailtjes heb gestuurd.

• Afspraken nakomen

Super service en geweldig product!

Vlak voor de jaarwisseling besloten een nieuwe tv te kopen. Na wat oriënteren kwam ik bij Kijoo terecht naar aanleiding van de goede recensies. Ik heb een mooie LG oled besteld en werd na bevestiging netjes gebeld door Kijoo dat het levering de volgende dag waarschijnlijk niet ging lukken i.v.m. de enorme drukte met online bestellingen op dit moment en dat de tv niet bij hun zelf op voorraad was. Heel netjes dat Kijoo hierover informeert. Ik besloot toen ook maar een nieuwe surround set aan te schaffen en tot ‘s avonds laat was Kijoo nog bezig om mij advies hierin te geven en uiteindelijk een hele mooie set besteld (LG DSN11RG) Het was uiteindelijk een weekje wachten maar dankzij veel moeite achter de schermen door Kijoo heb ik alles zoals beloofd netjes ontvangen. Eenmaal geïnstalleerd is niks gelogen over de kwaliteit van het beeld en het geluid. Wat een waanzinnige set! Het geeft echt de thuisbioscoop ervaring waar ik naar op zoek was! Ben je aan het zoeken naar een nieuwe tv of surround set? Bel naar Kijoo en je zult absoluut niet teleurgesteld worden! Ze maken waar wat ze beloven en ze zijn zeer klant vriendelijk

Zeer slecht

Voor de bestelling eerst gebeld of het product geleverd kon worden. Telefonisch werd mij verzekerd dat dit het geval was, wellicht niet binnen 3-5 dagen maar zeker binnen 14 dagen. Bestelling vervolgens geplaatst. Na twee weken bericht dat het product niet geleverd kon worden en ook geen zicht op wanneer wel. Alternatieven waren voor ons geen optie dus bestelling geannuleerd. Vervolgens radiostilte. Geen reactie op mails met verzoek om terugbetaling. Uiteindelijk op 21/12 een creditfactuur ontvangen maar bedrag tot op vandaag (3/1) niet teruggestort. Mails gestuurd met vraag wanneer we betaling tegemoet kunnen zien maar ook geen enkele reactie of antwoord terwijl wordt verzocht om te mailen en wordt aangegeven dat je binnen 24 uur reactie krijgt. Waardeloos, je mag op zijn minst een antwoord op de mail geven.

• Snelheid/Levertijd N.v.t.

Oplichting!

In november 2021 heb ik een TV+soundbar gekocht met levering een week later. Voordat de levering kon plaatsvinden heb ik de order geannuleerd en dit is ook door Kijoo bevestigd via een creditfactuur. Echter, geen terugbetaling! Telefonisch is Kijoo onbereikbaar en op emails wordt nauwelijks of niet gereageerd. Sinds eind november vraag ik om terugbetaling van ruim EUR 2.300, maar hierop wordt niet gereageerd. Op de website staat dat er een klachtenprocedure is met een reactietijd van 48 uur. Dit is niet het geval. Echt een slechte zaak die veel ellende veroorzaakt. Dit zijn malafide praktijken van een onbetrouwbare leverancier die zijn klanten misbruikt! Oplichters zijn het! Hier NIETS bestellen! Is gewoonweg 100% fraude!

Super snelle levering

• Afspraken nakomen

Credit nota’s worden vooralsnog niet terugbetaald

Ik wacht inmiddels ruim 6 weken op terugbetaling van 700 euro voor een koffiemachine die niet tijdig geleverd kon worden. 3 weken geleden eindelijk een creditnota ontvangen maar bedrag is nog steeds niet betaald. Bedrijf is telefonisch onbereikbaar en reageert niet op e-mails. Ik zal deze review updaten als er ontwikkelingen zijn.

• Afspraken nakomen

Beste Taco, Allereerst onze welgemeende excuses, we begrijpen je frustratie heel goed. Het geld is als het goed is op 3 januari op uw rekening bijgeschreven. De maanden november en december zijn heel drukke maanden voor ons, deze maanden zijn altijd al wat chaotisch maar nu hadden we ook nog eens te kampen met regelmatige uitval van mensen ivm de coronamaatregelen. Ook hebben we enkele openstaande vacatures die we niet opgevuld krijgen. Al met al is het allemaal niet vlekkeloos gegaan en dat spijt ons.

Uitmuntend

Afgelopen maandag hier een Lg Soundbar besteld de dsn11rg van Lg de best verkrijgbare maar er is een nieuwe uit die uit de testen minder goed als deze blijkt. Maar hiervoor dezelfde te hebben gehad alleen de 9 serie waar ik losse achter speaker's bij had gekocht. Is dit niet met elkaar te vergelijken. En daarnaast is de service kijoo in deze tijd uitmuntend te noemen want ik heb ook een nieuwe tv gekocht waar ik nu al 3 weken op wacht en er totaal van hun kant zelf geen informatie komt. Terwijl ik deze Soundbar nu al twee dagen thuis heb en daarnaast door ik geloof zelfs de eigenaar zonder dat ik ook nog maar iets uit mezelf gevraagd had kwa levering werd gebeld dat er een of twee dagen vertraging zou zijn. En daar kunnen 95% van alle bedrijven nog een voorbeeld aan nemen. En achteraf heb ik spijt dat ik mijn televisie ook niet hier gekocht heb. Dus ga zo door kijoo jullie zijn een voorbeeld voor bijna elk bedrijf waar ik afgelopen jaar wat besteld heb en er pakketten waaronder ook een Soundbar is zoek geraakt en tot op de dag van vandaag nog steeds niet terecht is en bij een groot bekend bedrijf gekocht en ik zelf maar eerst van alles moest ondernemen. En uiteindelijk na bijna een maand pas m’n geld heb terug gekregen omdat ik uit principe van hun al helemaal niks meer wilde.

mega snel geleverd

bestel betaal en volgende dag in huis. top tv van lg erg blij mee.

• Afspraken nakomen

Ontzettend goed geholpen en fijn en eerlijk advies gekregen aan de telefoon. Super service en snel en netjes geleverd.

• Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Geweldig service en klantvriendelijkheid

Het bedrijf dat mijn keuken gaat leveren kon op het laatste moment niet alle apparatuur leveren. Of we moesten nog weken wachten. Even internet op en ik kwam bij KiJoo uit. 1 belletje en het was op voorraad. Toen keukenboer gebeld. Die wilde geen zaken met andere doen. (Dat mag) dus apparatuur gecanceld en weer terug naar KiJoo. Daar was het druk aan de tel. Dus ik besloot later terug te bellen. Dat hoefde niet. Zij belde zelf terug na een gemiste oproep dat is nu service. Alles besteld en....de volgende dag in huis. Kortom geweldig.

• Afspraken nakomen

Goed, snel en betrouwbaar.

Netjes de volgende dag afgeleverd. Bezorger controleerde zelf op schade. Prima service!

• Communicatie N.v.t.

Mooi design en beeld.

• Afspraken nakomen

Betere service bestaat niet.

Had nog enkele bedenkingen en vragen in verband met mijn juiste keuze te maken , Heb hier direct een degelijk antwoord op gekregen. Levering ging perfect en was ook zéér snel in huis. Dit verdient 5 sterren

Betrouwbare webwinkel !!!

Mijn complementen voor Kijoo, bestelling binnen 2 dagen netjes geleverd en in perfecte staat. Prijs was de goedkoopste van allemaal zelfs met 15% voordeliger!!! Zeer goede en aardig klanten service. Zeer tevreden en blijf zeker een vertrouwde klant bij Kijoo.

• Afspraken nakomen

Goed persoonlijk advies,(telefonisch) eerlijk over prijs!

Ik wilde een nieuwe tv kopen,maar geen idee waar ik op moest letten? Dus even gebeld met kijoo,en kreeg de eigenaar aan de lijn die me het beste advies heeft gegeven ooit! Zo op vertrouwen van het advies een 65inch tv besteld en de volgende dag opgehaald. Netjes behandeld en een gratis muurbeugel en schoonmaaksetje erbij gekregen. Eenmaal thuis de tv geïnstalleerd en aangezet dan merk je echt dat het een Nederlandse tv is!!!! Alles gaat vanzelf, alleen je wifi code en klaar!!! Dus geen grijze import zoals de grote winkels MEDIA MARKT EN BCC. Al met al zeer tevreden over deze zaak, kijk er nu al 5 dagen naar en hij is elke euro waard. Als ik nog iets nodig heb wat betreft witgoed en dergelijke bel ik eerst met kijoo voor een goed advies en een eerlijke prijs! En let op!!!! Op de website staat lang niet alles ,dus bellen voor een advies en prijs op maat!!!!! Mvg Randy uit Den Bosch

• Afspraken nakomen

They sell returded products without checking them

I bought a Jura E6 in 25th of November. It was a Christmas gift. They sent a returned item with the box all damaged by an old label and tapes. I just checked if it turned on and that was OK, but today (25th of December), the person who received the gift tried to set it and it doesn't work. It is broken! They resell returned items without checking them. I just contacted the customer service and I hope they will respond soon and solve the problem. I will update the review if they solve it

• Communicatie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Hallo We are sorry to hear this. Your ordered Jura Espresso machine was delivered to you on November 26, and you report your complaint on December 25, ie one month after delivery. Damage to packaging or equipment must always be reported within 48 hours. In addition, we do not like that you do not first submit your complaint to us before you write on various internet forums that we sell used items! We have been selling consumer electronics via the internet for almost 10 years and we do not sell used items. We would like to receive photos from you regarding the packaging and the defect on your Jura machine. Team KiJoo.nl

Fantastische levering, snel en alles conform afspraak!

Snelle levering en bezorgdienst mooi op tijd! Artikel volledig naar wens, kortom dik te vreden!

Prima service.

Goede tv. Redelijk snelle service! Aan te raden.

Gewoonweg een fantastisch service

Wilde een nieuwe tv en Dee was niet voorradig een andere aanbevolen. En zeer tevreden mee.

bende dieven

Wacht na 6 weken nog altijd op mijn €1549. Telefonisch niet bereikbaar, mails worden niet beantwoord. Yvan Pirotte Oostende

• Afspraken nakomen

Ik zou hier niet bestellen

TV besteld van 2000 euro. Direct geannuleerd, ontvang netjes een credit factuur maar dat was het ook. Geen reactie op mails, ook niet op voicemails in te spreken. Inmiddels bijna 4 weken verder. Ik heb al aangifte gedaan bij de politie en een betwisting via de crecit card gestart. Dit laten weten, geen reactie. Ik ben benieuwd of het opgelost wordt. Direct na het plaatsen van de review werd er ineens wel contact opgenomen en heb ik het geld retour. Blij dat ik het geld terug heb, maar zo zou het niet moeten gaan.

• Snelheid/Levertijd N.v.t.

Goede prijs

Een dikke 10

Onze tv begaf het net voor de feestdagen. Hier zit je natuurlijk niet op te wachten. Na wat speurwerk twijfelde we nog tussen 2 toestellen, maar door het deskundige advies van Wil was de keus snel gemaakt. We zijn zo blij met de tv. Hadden we deze maar eerder gekocht. Op maandag besteld en dinsdag hadden we de tv al in huis! Voor een ontzettend scherpe prijs en met muurbeugel.

• Afspraken nakomen

Alles goed gegaan. Zou hier zo weer bestellen!

Over KiJoo.nl

Bij KiJoo draait alles om televisies, audio apparatuur en de bijbehorende accessoires. De televisiemarkt blijft zich in een rap tempo ontwikkelen, waardoor innovatieve en vernieuwende producten blijven komen zoals LG met zijn OLED-TV’s en Samsung met zijn QLED-TV’s Alle mogelijkheden, technieken en functies van tegenwoordig zijn geweldig, maar voor u als consumenten soms ook ingewikkeld. Dat hoeft helemaal niet moeilijk te zijn, zolang u het maar goed uitgelegd krijgt. En dat is een punt waarin KiJoo zich onderscheidt. We bieden een groot assortiment met voornamelijk high-end televisies, audio en de bijbehorende accessoires en staan u graag te woord zowel telefonisch, chat of per email.