Inductiekookplaat online besteld met de optie 'betalen bij afhalen'. Al snel, na het plaatsen van de order, werden we gebeld om een afhaalafspraak te plannen. We waren ook nog benieuwd naar een bepaalde afzuigkap. Die mochten we dan ter plaatse bekijken. Bij afhalen bestelling vriendelijk te woord gestaan. Nette locatie waar ze alles op orde lijken te hebben.

• Afspraken nakomen

Tijdens transport was een deel van de levering zoek geraakt. Direct door klantenservice opgepakt. Binnen 24 uur ontbrekende deel ontvangen. Product boor een goede concurrerende prijs kunnen kopen. Ik beveel KiJoo van harte aan als leverancier van huishoudelijke producten

• Afspraken nakomen

Retour kookplaat opgehaald nog steeds geen geld ontvangen!

Bij het aanmelden van de retour werd er snel geantwoord maar, nadat de retour was opgehaald heb ik niets meer gehoord en dat is 18 dagen geleden! twee keer een mail gestuurd en er is nog steeds niet geantwoord op mijn mijn mail en ik heb geen geld ontvangen.

• Afspraken nakomen

Aan ieder aan te bevelen en snelle levering uit voorraad.

Bij alle grote en bekende leveranciers een offerteaanvraag ingediend voor het leveren van alle apparatuur voor in onze nieuwe keuken. We kregen halve offertes of apparatuur aangeboden die we helemaal niet aangevraagd hadden, of we werden voor het gemak naar een website verwezen. De heer Wil Verhagen van KiJoo is de enige die een volledige offerte aanbood en alles binnen een week kon leveren. Een top bedrijf, aardige mensen en goede adviezen. Aan ieder aan te bevelen.

• Afspraken nakomen

Snelle en concrete service!

Ik kende de site niet waardoor ik in het begin mijn twijfels had over de betrouwbaarheid. Uiteindelijk zag ik een adres en nummer staan en ben ik verder gaan zoeken naar mijn gewenste product. Site is erg overzichtelijk en werkt goed, alles staat omschreven qua benodigde informatie. Ik had nog een aantal vragen over het product zelf. Heb een mail gestuurd naar KiJoo waarna er vrij snel telefonisch contact opgenomen werd met mij. Duidelijke en goede hulp wat betreft het product. Even later heb ik het product besteld maar omdat dit via een bouwdepot uitbetaald moest worden, gaat dit niet via de normale manier. Hier waren ze heel makkelijk en toegankelijk in. Dit laatste is vooral voor mij erg belangrijk geweest: de snelle en goede service en klantvriendelijkheid!

• Afspraken nakomen

Prima service en prijzen!

Vanwege een defecte vaatwasser op zoek naar een nieuwe, en na veel zoekwerk op het wijde web uitgekomen bij de juiste vaatwasser. Om vervolgens uit te komen bij Kijoo, want die had absoluut ver de laagste prijs! En goede beoordelingen, dus keuze was snel gemaakt. En wat ook heel netjes was: de communicatie. Echt van A tot Z geïnformeerd over de bezorging, en de oude netjes meegenomen. Ook 1 hoog was geen probleem. Had ook nog een belletje naar de klantenservice gedaan, ook vriendelijkheid ten top! Wat mij betreft echt een aanrader, ik kom hier zeker nog eens terug!

• Afspraken nakomen

Perfecte service met scherpe prijzen

Zeer correcte Webshop, met scherpe prijzen. Wij hebben een kookplaat van Elica in de late avond besteld en konden deze de dag nadien al direct ophalen. Kregen ook nog een korte uitleg bij het product bij afhaling. Antwoord ook heel snel op de mails. Aanrader!

• Afspraken nakomen

Snel en accuraat geholpen met de door mij afgehaalde bestelling

Snel en accuraat geholpen met de door mij afgehaalde bestelling.

Alles volgens afspraak, top

Alles volgens afspraak, top

Komen afspraken niet na

In augustus oven besteld. In oktober was deze nog niet binnen en heb de bestelling geannulleerd terwijl deze inmiddels weer op voorraad was. Ze beloofden de vooruitbetaling binnen 2 weken terug te storten (wat al onnodig lang is). Na veel mislukte pogingen de klantenservice te bellen, heeft het uiteindelijk bijna een maand geduurd voor ik het terug op mijn rekening had. Wanneer het lukt om contact te krijgen is de klantenservice wel heel vriendelijk. Jammer dat de zaken zo slecht op orde zijn. PS. KiJoo heeft laten weten dat ze te kampen hebben met onderbezetting. Helaas is deze review gebaseerd op hoe mijn bestelling is verlopen en niet op hoe ze het hadden willen laten verlopen. Ik gun het KiJoo van harte dat dit soort problemen in de toekomst niet meer gebeuren.

Goede snelle service

Afgelopen vrijdag onze inbouw diepvries opgehaald die netjes op voorraad was met een extraatje ivm black friday actie.

• Afspraken nakomen

Professionele uitleg over ons product

Vriendelijk personeel met verstand van zaken..

Betrouwbaar

Goedkoopste en betrouwbaar en makkelijk te bereiken

Snelle reactie

Reageerden meteen op de vragen die ik had over mijn bestelling. Dat is prettig.

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

10/10

Very satisfied

Goed prijs. Sneller antwoord

• Prijs N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Prima webwinkel

Service is prima, vriendelijke mensen. Product is zoals beschreven, tegen een redelijke prijs.

• Afspraken nakomen

Beste prijs en snelle levering

Nadat ik ergens anders een kookplaat bestelde, maar ze mij lieten weten dat de levertermijn meer dan 2 maanden bedroeg kwam ik terecht bij KiJoo. Ik vond hier dezelfde kookplaat aan een betere prijs en kreeg ze één dag later al thuis geleverd. Bedankt voor de uitstekende service!

• Afspraken nakomen

Snelle levering en goede kwaliteit

Goed gemarkeerd op breekbaarheid

Ik begin te twijfelen...

Op 19 8-2022 een Siemens-inbouw koelkast gekocht. Inclusief montage en deurwisseling. Postnl extra @ home bezorgde de koelkast en monteerde deze ook. Na vertrek zag ik dat 1 schuifdeur scharnier los op de keukendeur zat, en er ontbrak een afdekkapje. De andere dag gebeld en het zou goed komen. Ik keek nog even op de bijgevoegde energiesticker en zag dat de koelkast niet de klasse D had welke ik besteld en betaald had. En ook het typenummer kwam niet overeen. Gebeld en gemaild maar ik kwam er niet doorheen. Eindelijk lukte het wel. De koelkast zou worden omgeruild en opnieuw gemonteerd worden. Daarna bleef het angstig stil, ik werd ook niet op de hoogte gehouden, belde ik werd de telefoon niet opgenomen en geen reactie op mijn mails. Uiteindelijk met een andere telefoon gebeld... en er werd gelijk opgenomen. Toeval zullen we maar zeggen. De koelkast moest uit Duitsland komen en er gingen weer weken overheen. Geen enkele update gehad en eind oktober opnieuw gebeld. Zelfde verhaal... En nu is het 7 november 2022 en nog steeds geen andere koelkast ontvangen! Ik verbaas mij hierover om reden dat dezelfde koelkast bij allerlei leveranciers, o.a Bolcom, Mediamarkt, BBC en Expert op voorraad staat! Ik heb afgelopen weekend opnieuw een mail gestuurd en tot nu toe geen reactie. Ik ben door de reviews te lezen van KiJoo eigenlijk best enthousiast geworden, maar een beetje twijfel slaat nu toch wel toe. Sorry KiJoo...

Top onthaal

Top onthaal en aangekocht product is wat we verwacht hebben, prijs/kwaliteit boven verwachting.

• Afspraken nakomen

Hier kan je met een gerust hart kopen.

Bedrijf was telefonisch goed bereikbaar voor advies. Daarna heb ik het product zelf opgehaald. Werd geholpen met inladen. Gezellig praatje en binnen een paar uur had ik weer een nieuwe inductie kookplaat die die ochtend kapot was gegaan. Heel blij mee. I’m zou hier zeker nog eens kopen.

• Afspraken nakomen

Antwoorden meteen op je vragen

Er was een klein probleem met de levering, wat altijd kan gebeuren. Maar heb me nooit zorgen hoeven te maken, ze antwoorden meteen op mijn vragen. Per mail en zelfs telefonisch. Ik raad ze ten sterkste aan. Zeer klantvriendelijk.

• Afspraken nakomen

Zeer behulpzaam en goede service

Geweldig goeie ervaring met KiJoo

Een aantal weken geleden een inductie kookplaat gekocht, bij de montage pas geleden bleek deze net niet te passen, kon hem zo omruilen voor een magnetron, mensen van KiJoo denken geweldig mee…, ik vind het een super bedrijf, zeker een aanrader….

Over KiJoo.nl

Witgoed en TV’s voor een scherpe prijs Bij KiJoo draait alles om hoogwaardige elektronica en witgoed. Bij ons profiteert u van uitstekende service met een persoonlijk advies. En dat allemaal voor een zeer scherpe, aantrekkelijke prijs! Witgoed en huishoudelijke apparaten KiJoo heeft een breed assortiment aan keukenapparatuur en huishoudelijke apparaten. Van een nieuwe vaatwasser of wasmachine tot aan een koelkast, magnetron of airco. Bij Kijoo vindt u ongetwijfeld wat u zoekt. Wij leveren bekende merken, zoals AEG, Miele, Bosch, Siemens, Samsung en Liebherr. Wij hebben constant 75% van het assortiment van deze fabrikanten direct op voorraad in ons eigen magazijn ! Verder heeft u ruime keuze uit diverse modellen. Ook voor televisies, audio apparatuur en de bijbehorende accessoires bent u bij KiJoo aan het juiste adres. Bent u op zoek naar een OLED-TV, QLED-TV of 4K-tv? KiJoo heeft een uitgebreid aanbod aan smart-TV’s van verschillende merken, zoals LG, Samsung, Philips en Sony. Wij helpen u graag Komt u er niet helemaal uit? Onze specialisten helpen u graag persoonlijk verder en geven u passend advies! Zij bepalen samen met u de gewenste functies en vinden mogelijkheden passend bij uw wensen. Stel uw vragen via onze chat of neem contact met ons op via 0413 – 232024 of info@kijoo.nl. Bij KiJoo willen we dat u tevreden bent over uw aankoop en productkeuze. En daar hoort uiteraard ook een uitstekende service bij. Daarom staan onze specialisten altijd voor u klaar. Zo kunt u straks optimaal genieten van uw producten!