Tv netjes geleverd volgens afspraak met de bijbehorende beugel

SUPERSERVICE!

Besteld en volgende ochtend al in huis! Topservice voor een topprijs! En nog een gratis muurbeugel ook die perfect aan de muur zit! Ik zeg zo doorgaan kiyoh! Zeker aan te raden om hier te bestellen;) veel kijplezier!

Goede service en advies

Nette service en advies

• Afspraken nakomen

Slechte communicatie, niet nakomen op beloftes

Wij hebben 6 weken geleden een tv besteld alleen was die verkeerd geleverd, precies na 1 week kon ik alles regelen om het tv terug te gaan sturen. De bedrijf heeft zo een slechte communicatie dat alles uitloopt ik heb mijn eerste stappen al gezet met de consumentenbond zelf maar toch krijg ik een nare email van ze terug dat het bedrag binnen 14 dagen wordt gestord alleen nog steeds niks omtvangen dus mensen houd je ogen goed open voordat je wat gaat bestellen lees eerst de revieuws van een webwinkel voordat je wat gaat bestellen en voorkom misverstanden. Wanneer we vanuit een andere webwinkel wat bestellen en gaan retouren krijgen we het wel binnen een paar dagen ontvangen op ons bankrekening maar dit is gewoon niet te doen. Wij rennen gewoon achter ons bedragen terwijl zij dat moeten doen om geen klanten te missen.

Een goed bedrijf ,goede klantenservice

Ik had bij kijoo.nl bestelt en zat toch wel een beetje in de stress door alle reviews die ik gelezen had achteraf nergens voor nodig als ik een vraag had keurig de zelfde dag nog terug gebelt of gemailt Tv werd op tijd bezorgd vriendelijke jongens de bezorgers al met al achteraf was de stress nergens voor nodig 4,5 ster in totaal omdat er altijd ruimte is voor verbetering Kijoo tip doe zelf de klantenservice zonder terug bel verzoeken Erg fijn bedrijf ga zo door

• Afspraken nakomen

Zaterdag besteld en dinsdag netjes thuisbezorgd. Helemaal top!

• Afspraken nakomen

Zeer persoonlijke en uitstekende service

Zaterdag een TV gekocht bij KiJoo en mijn ervaring met Wil was zeer aangenaam, wij kregen een zeer uitgebreide uitleg over de verschillen en kregen uiteindelijk een zeer mooie aanbieding. Thuis gekomen en na uitpakken van de televisie schrok ik vanwege het feit dat (naar wat ik dacht) er krassen op het beeldscherm zaten en aangezien de zaak al dicht was en er ook nog een lang weekend tussen zat de TV weer ingepakt en een mail richting KiJoo gestuurd met het geconstateerde. 5 Minuten later hing Wil al aan de telefoon en die gaf aan dat het bijna niet mogelijk was dat er krassen op het beeldscherm zaten en hij vroeg mij of ik de folie van het beeldscherm had gehaald (huh folie op het beeldscherm? dat had ik niet gezien, het zit er erg strak op. en daar ik de vermeende kras in het midden had geconstateerd had ik de beschermende foam laag niet helemaal van de televisie afgehaald en je raad het al het lipje van de folie zat dus onderin :-() Met het schaamrood op mijn kaken Wil teruggebeld en hem verteld dat hij gelijk had. Hij gaf ook nog aan dat indien het wel het geval geweest zou zijn hij gelijk in zijn auto zou springen en een nieuwe TV zou komen afleveren, dus ik kan wel zeggen dat het een Super service is.

Uitstekende service !!!

Ik kreeg zeer snel een reactie op al mijn vragen ( zelfs laat in de avond ). Een uitstekende aanbieding gekregen omdat ik twee tv’s kocht. De volgende dag al op tijd geleverd. Al met al een uitstekende service!

Conform afspraak geleverd.

Conform afspraak geleverd.

Communicatie

Werd teruggebeld binnen een 1 uur. Volgende dag TV geleverd...super

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen

Slechte tot geen communicatie !!!!

Leuk om te lezen dat mensen zeer tevreden zijn . Dit is dan wel alleen als je een apparaat besteld en dan het goede toestel geleverd krijgt. De door mij bestelde LG 55Nano916 kwam binnen als een 55NANO913 ( raar wat deze is op de website niet te vinden ...) Dus dan is er op dat moment geen garantie omdat de juiste factuur mist ,want daar staat op 55Nano916 .... Het verkeerde toestel wordt bewust gestuurd want het typenummer is vakkundig afgeplakt met de verzendstikker .Dit is moedwillig de boel bedonderen . Helaas was het toestel dan ook nog defect en is retour gehaald. Daarna kan je mailen en bellen wat je wilt ,maar je komt niet door de "Belbuffer" ... er wordt niet teruggebeld of op e-mail gereageerd . Dus voor dat je besteld .... lees even alle negatieve beoordelingen ! Bestellen bij KiJoo is een gok . Krijg je geleverd wat je besteld hebt zal je een prima ervaring hebben ,bij problemen is het ook echt een probleem om je centjes weer terug te krijgen ....

LgC155inch binnen 1 dag geleverd

Gewoon even gebeld, vraag of er voorraad was, nog wat technische vragen, goed beantwoord klantvriendelijk goed product en nette prijs

Snelle en goede service

Ik ben super tevreden met mijn aankoop. Ook over de snelle en goede service. Ik zal hier zeker weer een aankoop doen!

• Afspraken nakomen

Zoals het eigenlijk hoort, snel correct en goede communicatie top.

duidelijke site, zeer snelle levering super.

Geen communicatie

Heb een tv besteld en betaald, achteraf bleek deze toch niet op voorraad te zijn, geld zou binnen 2 weken terug gestort worden nu meer dan 4 weken laten nog geen geld retour ontvangen 8 telefoontjes later zou het weer door gestuurd worden Tot heden nog geen antwoord. Meneer Verhagen schaam u

Top !! Zeer en zeer tevreden

Tv werd volgens afspraak , de volgende dag geleverd , de jonge man, welke het toestel kwam brengen was net zo vriendelijk als de persoon waar ik advies aan had gevraagd over mijn wensen , waar het toestel aan moest voldoen . Meer dan goede prijs- kwaliteit verhouding ! Echt een aanrader !! Firma KiJoo chapeau !!!!

Helemaal top

Top tv, top levering, helemaal bij

Zeer Slecht

Tv besteld zou twee weken later bezorgd worden, tv is niet bezorgd paar keer gebeld en naar reden gevraagd maar telefoniste kon geen antwoord op geven en zou iemand anders mij binnen 24 uur terug bellen. ze hebben mij niet teruggebeld. week later kreeg ik een mail en daar in stond Samsung heeft achterstand met leveren het kan nog even duren maar we hebben een andere serie tv van Samsung op voorraad als je wil mag je die kopen voor X bedrag. Alleen het zelfde TV was bij TV Reus €70 goedkoper dus ik wou niet meer betalen dan dat bij TV Reus kost, maar dat kon niet dus ze hebben mijn order in overleg met mij geannuleerd. Alles Bij Elkaar Ben Ik Nu 6 WEEKEN verder en heb mijn GELD nog steeds NIET TERUG!!! In overleg met mijn Advocaat ga ik morgen samen met mijn advocaat aangifte doen.

Top shop!

Veel TV voor weinig geld. Wat ik super vind, vandaag besteld en ook echt de volgende dag in huis!

Top!!!!

Makkelijk besteld en snel in huis Top service erg blij mee ;-)

• Afspraken nakomen

De klantenservice is top! Bij een vraag krijg je snel en persoonlijk antwoord.

Wij hebben bij KiJoo in korte tijd 3 televisies gekocht. Iedere keer viel de vriendelijkheid op van de medewerkers en de snelle en deskundige reactie op een vraag (zowel telefonisch als via de mail). Ook de gunstige prijs was een reden om wederom voor KiJoo te kiezen.

• Afspraken nakomen

heel slecht, onbetrouwbaar, geen levering en geen geld terug!!!!

misleidende reclame, valse beloftes. geen geld terug. communicatie: GEEN

• Afspraken nakomen

Goede service en persoonlijke aandacht

Top service!

Vanwege een aantal slechte recensies twijfels gehad over de bestelling. Het tegendeel is bewezen! Wat een net bedrijf. Bestelling is netjes geleverd op het bekendgemaakte tijdstip. Je wordt netjes van te voren gebeld, heel fijn! Product word netjes bij je binnen gebracht. Verkoper heeft contact opgenomen met mij ivm mijn twijfels. Hierdoor kreeg ik alsnog een warm en vertrouwd gevoel. Een echte AANRADER

Aanrader

Blij met men aankoop (oled tv) Goede prijs en met gratis muurbeugel. Snelle levering zonder problemen.

Over KiJoo.nl

Bij KiJoo draait alles om televisies, audio apparatuur en de bijbehorende accessoires. De televisiemarkt blijft zich in een rap tempo ontwikkelen, waardoor innovatieve en vernieuwende producten blijven komen zoals LG met zijn OLED-TV’s en Samsung met zijn QLED-TV’s Alle mogelijkheden, technieken en functies van tegenwoordig zijn geweldig, maar voor u als consumenten soms ook ingewikkeld. Dat hoeft helemaal niet moeilijk te zijn, zolang u het maar goed uitgelegd krijgt. En dat is een punt waarin KiJoo zich onderscheidt. We bieden een groot assortiment met voornamelijk high-end televisies, audio en de bijbehorende accessoires en staan u graag te woord zowel telefonisch, chat of per email.