Snel geregeld.

Zondag besteld, maandag al in huis. Informatie mails met bijlagen ontvangen. Status van het pakket kunnen volgen. Top informatie, snelle levering...

Updated: gelukkig contact!

Update 10-12 Vrijdag 6-12 belde de eigenaar Wil gelukkig om mij gerust te stellen. Helaas heeft lg problemen te voldoen aan de vraag. Op dit moment is het onduidelijk wanneer het toestel geleverd zal gaan worden maar na een tweede telefoon gesprek met Wil heb ik vertrouwen in dat het product volgende week geleverd gaat worden. Communicatie had overal in dit proces beter gekund: enkele tips, meld op website over de drukte, ook bij contact momenten. communiceer eerder als er leverings problemen zijn of dreigen te ontstaan en zorg dat leverings indicatie actueel is (waarschijnlijk besteld terwijl ze deze aan het aanpassen waren) En laat extern call center gaan toezeggingen doen die niet nagekomen worden. —————— Komen afspraken niet na, bellen niet terug en weet nog steeds niet of mijn tv morgen geleverd wordt of dat ik een chargeback moet indienen...

• Prijs N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Afspraken nakomen

Na interventie door de eigenaar kwam het toch nog goed

Nadat ik mijn TV had besteld werd het stil.... Het bleek dat er landelijk op black Friday zeer veel bestellingen voor LG OLED TV's waren binnengekomen waardoor zelfs LG Nederland niet meer kon leveren. KIJOO had daar ook last van. Na een klacht mijnerzijds werd ik gebeld door de eigenaar. De eigenaar beloofde mij telefonisch dit te zullen oplossen met een levering op zaterdag en die werd correct nagekomen. Op zondag belde de installateur (ik had installatieservice meebesteld) en morgen wordt de TV geinstalleerd. Communicatie had beter gekund nadat KIJOO zeer veel bestellingen had binnengekregen, echter ze hebben het na mijn klacht op een goede manier opgelost.

• Afspraken nakomen

Perfect geregeld vanaf bestelling tot en met levering .

Ben meer dan tevreden over dit bedrijf , afspraken zijn geheel nagekomen , perfect op tijd geleverd . Een eventuele volgende bestelling zal ik zeker bij dit bedrijf plaatsen . Kortom : ten zeerste aan te bevelen om bij KiJoo in te kopen .

Snel en goedkoop

Mijn nieuwe LG smart-tv werd snel geleverd en tegen de laagste prijs op internet. De bezorging werd keurig aangekondigd en met een steeds betere tijdsindicatie. Klein verbeterpuntje: geef bij de eerste aankondiging (die aangeeft op welke dag wordt geleverd) alvast aan dat er scherpere indicaties volgen.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen

Je word goed op de hoogte gehouden van je bestelling En de prijzen zijn zeer scherp velen malen goedkoper als de MediaMarkt

• Afspraken nakomen

Top service en goede prijs!

Webwinkel met service!

Goed product snel geleverd

Goed product snel geleverd

• Afspraken nakomen

Zat heel erg te twijfelen over de grote vd tv, ff langs gereden en hij nam alle tijd voor me ondanks dat het geen winkel is maar een webshop, uiteindelijk de knoop doorgehakt en gewoon een geweldige service. Heb echt krom gelegen van het lachen toen we de tv op gingen halen.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen

duidelijke info telefonisch prima geholpen supersnelle levering, binnen 16 uur correcte levering

Helemaal top!

Bij KiJoo streven ze - tegen de laagste prijzen - naar 100% klanttevredenheid, en dat merk je vanaf het eerste contact dat ik had met Will; hij wilde precies weten wat mijn wensen waren. Uiteindelijk heb ik via zijn bemiddeling een schitterende LG OLED tv gekocht. Ook afterservice is uitstekend. Ik kon eenvoudig mijn Vogel next beugel ruilen. Bedankt KiJoo!

Klantvriendelijk!

Ivm drukte van Black Friday is de tv 1 dag later geleverd als in eerste instantie was opgegeven. Hiervoor heb ik persoonlijke excuses ontvangen en als goedmakertje zat er een extra presentje bij de levering! Leuk klantvriendelijk gebaar!

Komt afspraken na

LG TV gekocht om 20.00u Meteen bevestiging per mail, nog tel. Contact gehad met Kijoo, een dag later de TV ontvangen

Was goed

Helaas was de nieuwe tv kapot maar is goed opgelost

• Afspraken nakomen

Snel, zowel met antwoorden als verzenden!

's Avonds een vraag gesteld over de voorraadstatus en direct antwoord gekregen dat de TV's voorradig waren. De volgende ochtend direct besteld en de dag erna werden de TV's al geleverd. Wel iets duurder dan sommige andere webshops, maar KiJoo heeft de TV's wel voorradig en heeft direct de volgende dag geleverd.

• Afspraken nakomen

Perfecte service en super prijs

Kon direct de tv ophalen tegen prima prijs. Goede communicatie.

• Afspraken nakomen

Goede correcte service en snelle levering!

Televisie zonder problemen besteld en de volgende dag keurig in huis. Ook de tijdvakken van de leverancier waren erg handig, hierdoor hoefde ik niet de hele dag thuis te blijven. Als gratis extra heb ik gekozen voor het accessoires pakket, hierin zat een hoge kwaliteit HDMI kabel met ethernet ondersteuning en een reiniging set voor het scherm van de televisie.

Top bedrijf

• Afspraken nakomen

KiJoo doet wat ie beloofd

Een tv op deze site gekocht, om de prijs maar ook omdat er als extra een muurbeugel er gratis bij zat. Nog nooit van KiJoo gehoord maar ze doen echt wat ze beloven en wat betreft levering kan ik alleen maar zeggen geweldig! Ze houden je goed op de hoogte en zelfs 30 minuten van te voren laten ze je weten dat de chauffeur eraan komt. Zeer tevreden dus.

• Afspraken nakomen

Eindelijk iemand die meedenkt.

Gebeld met de eigenaar en onze “fijne” relatie met Mediamarkt uitgelegd. Eigenaar bood ons de juiste oplossing. Fijn dat er ondernemers zijn die luisteren. Levering? Top! Tv? Top! Geluid? Top! Prijs?? Helemaal Top!! Dank..

Goede informatie, snelle levering

Ik belde met de klantenservice, omdat ik wilde weten of een t.v echt op voorraad was. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en er werd me verzekerd dat ik het toestel de volgende dag in huis zou hebben. De volgende ochtend had ik al bericht dat de bezorger onderweg was. Top service, levering volgens afspraak de volgende dag.

Gewoon goed.

Bijzonder snel en fijn geholpen door de eigenaar. Super

• Afspraken nakomen

Een aanrader om bij dit bedrijf te kopen.

Nadat we wisten welke TV wij graag wilden hebben, gingen we op zoek naar de beste deal en kwamen bij KiJoo.nl uit. Met een foutje dat ik als eerste maakte bij de bestelling leek de Wet van Murphy te zijn geactiveerd. Er zijn een paar dingetjes niet perfect gegaan maar de manier waarop hiermee werd omgegaan, was meer dan fantastisch. Ik heb zelden zo'n betrokkenheid gevoeld en inzet gezien om alles toch op tijd in orde te laten komen. Ze waren altijd vriendelijk en correct en ik heb echt veelvuldig contact gehad. Elke afspraak of belofte werd nagekomen. Ook een prima ervaring met de installateur die zijn werk op een prettige manier prima heeft gedaan. Ik kan dit bedrijf uit de grond van mijn hart aanbevelen en heb nu een fantastische TV voor een zeer concurrerende prijs .

Goede service en klantvriendelijk

Ervaring zeer goed en keurig netjes afgehandeld

• Afspraken nakomen

Goede communicatie (snelle reactie op vragen) en vriendelijke eigenaar!

Goede communicatie (snelle reactie op vragen) en vriendelijke eigenaar! Tv komt overeen met beschrijving, dus origineel Nederlands toestel (en dat voor die prijs)!