Kwalitatief Uitermate Teleurstellend

Had een Televisie besteld via kijoo maar het model bleek niet meer leverbaar. Hierom verzocht ik mijn geld terug te storten. Kreeg meteen een creditnota maar mijn geld is na 7 weken nog steeds niet teruggestort!!! Op e-mails reageert het bedrijf niet en telefonisch zijn ze onbereikbaar. (Callcenter dat alleen terugbelverzoeken plaats, die het bedrijf vervolgens niet na komt) Zojuist heb ik alles overdragen aan de rechtsbijstandsverzekering. Wat een gedoe! Heb werkelijk waar nog nooit zo iets mee gemaakt en vindt de gang van zaken meer dan bedroevend te noemen!! Zou iedereen stellig willen adviseren om niet bij deze webwinkel een bestelling te plaatsen!!

NIET HIER BESTELLEN!!!

Slechtste slechtste service ever!!!!!!! We zitten nu weken lang ZONDER tv die werkt. 10273883 keer gebeld en email gestuurd. Enige wat je hoort”ik zal een aantekening maken met dat zij u zo spoedig mogelijk terug bellen” Maar dat gebeurd nooit dus!!!!!!! Wees gewaarschuwd!!!!!

super

Bedankt voor de goede service Super tevreden Vriendelijke groeten Dhr Veekens Boxmeer

• Afspraken nakomen

Ik haal altijd mijn spullen bij Kijoo en naar tevredenheid

• Afspraken nakomen

Geld nog steeds niet terug

Televisie besteld via kijoo, het model bleek niet opvoorraad te zijn dus werd er door kijoo een andere model voorgesteld maar ik wou liever toch de model ik ik besteld had . Toen heb ik kijoo gevraagd om annulering and natuurlijk om het bedrag terug te storten maar ik ben nu ruim 6 weken verder en ik heb nog steeds mijn geld niet ontvangen . Ik heb inmiddels al 5 a 6 keer gebeld met klantenservice en zij zeggen dat ze al vaker bericht hebben gestuurd naar kijoo en dat zij niet meer voor me kunnen betekenen . Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt bij online aankopen, Wel jammer dat er mensen zijn die klanten zo met dingen opzadelen en daar ook niet voor schamen. Ik zou kijoo helemaal boycotten en raat het niemand aan om bij deze gasten wat te bestellen ook al zie je mooi actie want al dat stress is achteraf is niet waard.

• Afspraken nakomen

geachte heer Muddassae, Hier gaat duidelijk iets mis en ga dit per omgaande voor u doorzetten naar onze financiële administratie en zal er voor zorgen dat dit z.s.m. is opgelost voor u. Ons excuses voor dit ongemak. John KiJoo.nl

Nog steeds mijn geld niet terug

In maart is mijn nieuw gekochte televisie retour gegaan geheel volgens de procedure. Credit nota gekregen maar nooit mijn geld. Contact via mail wordt genegeerd en contact per telefoon is niet mogelijk omdat daar een andere club voor is ingehuurd die niets kunnen doen dan beloven dat ik wordt teruggebeld wat vervolgens niet gebeurd. Het is nu Augustus en heb nog steeds geen contact kunnen krijgen. Ik zie dit als de enige mogelijkheid om nog in contact te komen.. Kijoo, als je meekijkt, benader mij a.u.b. Jullie hebben meerdere mails gekregen op info@kijoo.nl

• Afspraken nakomen

Beste Marius, Hier gaat duidelijk iets mis en ga dit per omgaande voor u doorzetten naar onze financiële administratie en zal er voor zorgen dat dit z.s.m. is opgelost voor u. Ons excuses voor dit ongemak. John KiJoo.nl

Topservice!

Hele goede klantenservice! Had tv besteld maar mijn model werd niet meer geleverd door de leverancier. Werd meteen gebeld door Wil van Kijoo om dit door te geven en zijn excuses voor het ongemak. Wil vroeg of ik interesse had om de opvolger van mijn tv, modeljaar 2021 als plaatsvervanger aan te schaffen. Deze heeft een snellere processor en nog een aantal verbeteringen. Deze was alleen €110 duurder We hebben de meerkosten van dit model door tweeën gedeeld en een dag later stond mijn nieuwe tv al in de huiskamer. Dus kortom zeer klantvriendelijk, slagvaardig en een snelle service!

• Afspraken nakomen

Bij kijoo.nl een mooie oled 65 inch gekocht. Deze is gister besteld en vandaag al geleverd door PostNL @ Home. Kortom top service Voor het bestellen nog even een leuk gesprek gehad met de eigenaar. Vandaag belde hij nog even hoe de bezorging verlopen was. Kortom top :) Tot zo ver zeker geen min punten te benoemen. Eerste volgende x dat ik weer een nieuwe tv nodig ben kom ik zeker terug. Alleen zal dit eerst nog lang niet nodig zijn aangezien ik nu eerst een aantal jaren ga genieten van me prachtige oled tv Je hoeft hier ook niet bang te zijn dat je een buitenlandse model krijgt want de eigenaar van kijoo is daar zelf ook fel op tegen. Dat is mij wel duidelijk geworden na ons leuke telefoongesprek van gister ;) Moet zeggen dat ze slecht bereikbaar zijn zoals sommige hier beweren in een slechte review. Dikke onzin is. 2x gebeld 2x netjes te woord gestaan en duidelijke antwoorden gekregen. Waarvan de meeste werknemers daar nu ook vakantie hebben. Alsnog wordt de telefoon snel beantwoord Ik kan deze winkel zeker aanraden.

Mooie webshol

Fijne webshop veel keuzes

• Communicatie N.v.t.
  • Afspraken nakomen

Betrouwbaar, scherpe prijzen. Snel geleverd.

TV gekocht. Zeer goede service.

Heel slecht

Koffiemachine gekocht die defect is nu al 6 maanden bezig om mijn geld terug te krijgen of een ander koffiemachine word elk keer gezegd ja we gaan het oplossen nog steeds niks opgelost nu maar juridisch aanpakken om mijn aankoop geld terug te krijgen niet in zee gaan met dit bedrijf heel slecht ervaring mee.

BLIJF HIER WEG!!!!!

Nadat ik een TV had besteld bleek deze plotseling niet meer leverbaar. Ik kreeg wel een uitnodiging om een duurder model te kopen (300 euro extra). Ik vroeg mijn geld terug, maar kreeg met moeite een antwoord, laat staan mijn geld waar ik naar kon fluiten. Als je je geld echt kwijt wil, steek het dan in brand, dan heb je er tenminste nog de warmte van.

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Afspraken nakomen

Mooie ruime keuzes ik ben goed geholpen door de bezorger echt top kom zeker weer kopen bij jullie.

• Afspraken nakomen

Goede prijs, uitstekende levertijd.

Niet op voorraad, toch binnen twee werkdagen binnen. Kanttekening, gevraagd of deze op woensdag geleverd kon worden, postbode stond toch dinsdag al voor de deur, maar buurvrouw was zo vriendelijk het pakket aan te nemen.

Geweldige ervaring!

Mijn bestelling is snel en goed afgehandeld. Bezorger nam echt de tijd om alles uit te pakken en te controleren. Contact met de klantenservice was ook perfect. Ze denken graag met je mee en helpen de juiste keuzes te maken. Kortom zeer goede ervaring!

Betrouwbare KiJoo!

Na een melding te hebben ontvangen dat mijn TV niet meer leverbaar was, is KiJoo met een fijn en goed alternatief gekomen. Bleek dit ook nog eens een beter en goedkoper model te zijn! Levering volgens afspraak. Credit binnen 2 weken ontvangen. Heel fijn! Bedankt voor de goede service, betrouwbare KiJoo!

Ben zeer tevreden

Top kwaliteit, snelle levering vriendelijk afgeleverd!

• Prijs N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Prima service en volgens afspraak geleverd

Snelle levering super

Goede tv geleverd qled is erg mooi na wat instellingen ben ik super tevreden

Betrouwbaar, aanbevelen waard!

Na zeer prettig telefonisch contact voorzien van de juiste informatie. Snelle levering. Erg goede ervaring gehad bij de aankoop, ze hebben een uiterst betrouwbare indruk achter gelaten.

• Afspraken nakomen

Geweldig en super service !

Super snelle levering netjes en optijd volgens afspraak thuis bezorgd en fijne vriendelijke en behulpzame klantenservice.

Top prijs en levering van de sony XR-A90J

De sony XR-A90J was bij een bekende leverancier al weken in bestelling. Deze heb ik daar gecanceld en vervolgens voor dezelfde kortingsbedrag besteld bin Kijoo. Binnen 48uur geleverd gekregen incl. gratis muurbeugel. Bij de levering kon ik ook nog gratis gebruik maken van het uitpakken en plaatsen van de tv. Zeer te spreken over de levering en service!

• Afspraken nakomen

Top service en scherpe prijzen!

Verschillende sites bekeken en ik kwam terecht bij Kijoo omdat de prijzen hier vrij scherp zijn. Ik heb de recensies nagelezen over dit bedrijf en vond het de moeite waard hier onze bestellingte plaatsen. Telefonisch contact gehad omdat wij toch wat nog wat advies nodig hadden. Telefonisch zo goed geïnformeerd, meegedacht en er is zelfs nog informatie nagestuurd zodat wij een juiste keuze konden maken. Vervolgens heb wij een keuze gemaakt. Wij hebben gekozen voor het laten plaatsen van de televisie (Samsung 75q80a) via Kijoo. De service vanuit Kijoo was echt geweldig van begin tot eind goede service en zelfs nagebeld nadat televisie was geplaatst. De TV hangt prachtig (vakwerk). Wij zijn tevreden en zullen zeker vaker de site van Kijoo in de gaten houden.

De longhi mobiele airco

Een de longhi mobiele airco besteld waarbij ik deze de volgende dag al kon ophalen ook zit er een goede klantenservice bij deze had ik gebeld omdat ik mijn ophaal dag wilde verzetten. De verkoper had kennis van zaken en ik zal zeker hier nog meer artikelen bestellen. Goede service en scherpe prijzen.

• Afspraken nakomen

Heb inmiddels 3 tv gekocht en ben zeer tevreden, ook over evt extra accessoires valt prima te onderhandelen

Over KiJoo.nl

Bij KiJoo draait alles om televisies, audio apparatuur en de bijbehorende accessoires. De televisiemarkt blijft zich in een rap tempo ontwikkelen, waardoor innovatieve en vernieuwende producten blijven komen zoals LG met zijn OLED-TV’s en Samsung met zijn QLED-TV’s Alle mogelijkheden, technieken en functies van tegenwoordig zijn geweldig, maar voor u als consumenten soms ook ingewikkeld. Dat hoeft helemaal niet moeilijk te zijn, zolang u het maar goed uitgelegd krijgt. En dat is een punt waarin KiJoo zich onderscheidt. We bieden een groot assortiment met voornamelijk high-end televisies, audio en de bijbehorende accessoires en staan u graag te woord zowel telefonisch, chat of per email.