Vlotte service, ophalen en brengen prima geregeld

Top bedrijf

Snelle goeie service, zefs in de vacantieperiode!

Snelle goeie service, zefs in de vacantieperiode!

helemaal niks op aan te merken

afspraken makkelijk en duidelijk, komen die ook na!..

Keurig netjes geregeld!!

Goed geregeld! Top!!

Top service een bedrijf waar je afspraken mee kunt maken

Geen gezeur, wordt geregeld

Ze zijn bijzonder vriendelijk, behulpzaam.

Bij het telefonisch contact omdat we wat vraagjes hadden waren ze bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Ook het brengen en ophalen van de puincontainer verliep vlekkeloos. N topbedrijf ­čĹŹ

Vriendelijke chauffeur Container goed geplaatst en zelfs op zaterdag op gehaald

Vriendelijke chauffeur Container goed geplaatst en zelfs op zaterdag op gehaald

Snel, vriendelijk en goedkoop

We werden vriendelijk geholpen en de container werd de dag erop bezorgd. Verlengen was ook geen probleem en de chauffeur belde een half uurtje voor hij er was. Perfecte service.

Al meerdere keren gebruik gemaakt van dit bedrijf. Vriendelijke mensen, snel geregeld en ook nog eens de goedkoopste hier in de regio.

Perfecte service

Ik had snel een container nodig. Mail savonds laat en volgende morgen stond hij is er al. ophalen hetzelfde

Alles snel geregeld

Goed geregeld komen afspraken na

Alles goed en snel geregeld

Een zeer vriendelijke dame aan de lijn die alles netjes regelde

Prima geregeld

Alles precies volgens afspraak vriendelijk personeel.

Gewoon goed

Goed geholpen door de dame aan de telefoon, geleverd en opgehaald volgens afspraak. Niks op aan te merken

Precies volgends afspraak, goede prijzen en snel kunnen schakelen! Totaal niks op aan te merken. Vrolijk personeel op de vrachtwagen en de telefoniste heeft een prettige stem en was erg behulpzaam! Gewoonweg een goed bedrijf!

Loopt alle keren perfect

Prettig en hulpzaam bedrijf

Al eerder gebruik gemaakt van de diensten van Euromilieu en dat met volle tevredenheid. Wordt altijd netjes en vrolijk te woord gestaan aan de telefoon en de plaatsing van de container werd vlotjes en professioneel gedaan.

Netjes en prima afspraken na gekomen

Netjes en prima afspraken na gekomen.

Snel en perfect geleverd

Container besteld voor vroeg in de morgen. Kreeg een telefoontje dat het vanwege de drukte niet heel vroeg werd, maar pas rond tien uur. Kom ik de volgende dag op locatie om acht uur, staat de container er al. Geweldig.

Alleen maar positieve ervaring.

Nette en correcte bezorging en ook weer netjes opgehaald, niets op aan te merken.

Snel, vriendelijk, goedkoop

Diervriendelijk door iedereen te woord gestaan en geholpen. Snelle levering van container. TOPWERK

Goed geregeld

Prijs is goed. Container bestellen en weer op laten halen gaat allemaal makkelijk via de website. Keurig op tijd volgens afspraak geleverd.

Firma, containers, prijzen enz prima in orde,

Al vaker containers besteld, prijs enz. dik in orde, maar de laatste chauffeur mag direct zijn ontslag hebben. hij kon de container niet met de opening in de juiste richting krijgen ( moest ie even omdraaien aan einde straat) hoop gezeik dat het allemaal niet kon waar ik wilde. Maar laat ik nu nog foto;s hebben dat daar vorig jaar ook exact op die plek containers hebben gestaan van hun. Koste ons zo dubbele tijd om alles ingeladen te krijgen.. De man is dus totaal niet bekwaam voor zijn werk...

Mooi in prijsklasse en volgens afspraak geleverd en opgehaald