Mooi product. Top levering.

Geleverd volgens afspraak. Mooi product. Doet wat het zegt. Ongeveer 4x snel opladen is makkie. Helaas niet meer in bezit. Te kort van genoten. De powerbank is gejat. Blijkbaar vond niet alleen ik het een mooi product. Ik zou hem graag weer aanschaffen.

Kabel

Ik heb er geen kabel bij gekregen

De perfecte Camper Accu.

Door het ruime aanbod in semi-tractie accu's heb ik de perfecte huishoud accu voor onze camper gevonden. 12 volt met krachtige 100AH in de juiste afmetingen waardoor hij prima viel weg te werken. Tevens snelle en nette aflevering!

Prima power bank kan er de hele week mijn telefoon en mijn gopro mee opladen .

Heb de powerbank nu al een poosje en heb er al veel plezier van gehad .

fijne powerbank

bestelde een powerbank op advies van mijn zus, die powerbank heeft mijn weekendje lowlands beduidend makkelijker gemaakt

Prima service en schappelijke prijs

De bestelde Xiaomi powerbank, 10.000 mAh V3 in combinatie met Blitzwolf lader en snoertje werd de volgende dag al bezorgd. De combi-prijs was al schappelijk maar tot mijn aangename verrassing zat er nog een extra korting op. Ik woon zelf buiten Nederland en liet naar een familielid bezorgen waar ik het pakketje korte tijd later kon ophalen. Omdat ik geen Nederlandse BTW hoef te betalen werd na opsturen van de door de douane afgestempelde factuur, dat bedrag probleemloos aan mij overgemaakt. Uitstekende service! De powerbank werkt vlekkeloos; in de geleverde combinatie was hij binnen 3-4 uur volledig opgeladen.

Super service en snelle levering!

Goede producten en uitleg, super snelle levering en goede service!

Zeer goede service

Bedankt voor je beoordeling!

Een snel, goed gestructureerd zoek, bestel en bezorgproces

Duidelijk beschrijvingen in de shop. correct en snel geleverd. Feed back op alle stappen van het order proces. Goede prijs.

Bedankt voor je beoordeling!

Goed verpakt, volgende dag in huis

Bedankt voor je beoordeling!

Zeer tevreden over dit product

Een weekje ardennen zonder stroom? Geen probleem. Deze powerbank heeft mij de hele week van stroom voorzien had elke dag een volle batterij in mn telefoon. Goed product dit voor weinjg geld

Snel en duidelijk

Makkelijk en overzichtelijke webshop Het mooie is als je iets zoekt er altijd daarnaast alternatieve en combi mogelijkheden aangeboden worden

TOP product

Wat een snelle levering en wat een goed product. Ben er heel blij mee en had dit veel eerder moeten aanschaffen.

Perfect!

Al meerdere malen betsteld bij Externebatterij.nl en altijd tot volle tevredenheid. Tevreden klant dus...............aanrader dit bedrijf! Snelle en goede levering en goede service en leveren kwaliteitsproducten.

Bedankt voor je beoordeling, we zien je graag weer terug in onze webshop!

Bijna oke

Plus: Snelle levering, volgende dag. Vraag om beoordeling was er zelfs nog sneller, dezelfde dag als de bestelling! Min: geen beschrijving bij het apparaat behalve dan de Chinese! Gelukkig kom ik met de handleiding van de vorige versie van het apparaat een heel eind.

Bedankt voor je beoordeling! Dat kan niet helemaal de bedoeling zijn... Ik ga even na wat er mis gegaan is.

ik had hetgeluk een partner aan de lijn te krijgen die mij compenseerde voor de frutrerende ervaring bij het invullen van de website. daar liep ik door onduidelijkheid ("VAT number not correct", terwijl mijn BTW nummer correct was maar er niet aangegeven stond dat ik daar "NL" voor moest zetten). En de Triodos bank werd geweigerd bij betaling en daarna reageerde het vinkje "Ideal" helemaal niet meer zodat ik omslachtig met de bank moest betalen. Op dat moment was er ook nemand aan de telefoon te krijgen. Maar een aardige man die me bergreep en een stick bijvoegde (wat is een mens toch een klein kind) maakte het aardig goed. Vandaar een 3,5

Bedankt voor je beoordeling! Goed om te horen dat de klantenservice het voor u heeft kunnen oppakken en kunnen oplossen.

Bedankt voor je beoordeling

Zeer snelle correcte levering!

Erg blij met mijn aankoop. Zeer snelle levering!

Ik ben tevreden

Snelle bezorging, goed product

Duidelijk

Duidelijke site. Makkelijk betalen. Alles overzichtelijk. Aanrader!

Bedankt voor je beoordeling

Snelle bezorging en top service

Product zelfde dag verzonden, duidelijke communicatie over levertijd en sneller geleverd dan beloofd! Topservice

Bedankt voor je beoordeling

Bestelling om 22:30 geplaatst en ongeveer een half uur later al een bericht dat het was gepakt, een kwartier daarna was het ingepakt en de volgende dag was het binnen. Kortom een snelle levering en goede service van externebatterij.nl!

Supersnel geleverd en geladen

Binnen 12 uur geleverd en opgeladen. Klaar voor gebruik en doet precies wat je ervan verwacht.

Bedankt voor je beoordeling

Kabel doet het niet in Samsung

Powerbank is fijn in gebruik voor mijn iPhone. Ik heb er een kabel bij gekregen met 4 oplaadpunten, ook voor de Samsung. Als ik hem in de Samsung doe krijg ik elke keer melding dwt er vocht in de lader gedetecteerd is, dus werkt het niet... Na een mailtje hebben gestuurd krijg ik als het goed is een nieuwe opgestuurd.

De snelste steeds maar weer

Dik tevreden. Prima producten en supersnel afgehandeld.

Over Externebatterij.nl

Wij zijn specialisten op het gebied van powerbanks. Bij ons tref je: ✓ Kwaliteit - A-merken ✓ Ruime voorraad - actuele voorraad indicatie ✓ Service - Advies tot afterservice ✓ Snelle levering We kunnen het ons voorstellen dat je advies wilt over de juiste keuze powerbank. Daarom kan je ons bereiken per telefoon, e-mail of livechat. Zo kan je zelf kiezen wat je het prettigst vindt. Wij doen er alles aan om al je vragen snel en naar tevredenheid te beantwoorden zodat je weet waar je aan toe bent. Benieuwd naar interessante nieuwtjes of tips & tricks voor powerbanks? Bekijk ons blog op ExterneBatterij.nl/Blog