Netjes geleverd

Heb op vrijdag besteld en zo als verwacht op dinsdag gekregen

Tevreden over de produkten

Alleen de gratis witte kabel, met allerlei uitgangen is een hele trage.

Goede powerbank snelle bezorging

Goede externe batterij en snelle bezorging

Snelle levering, scherpe prijs en extra oplaadkabel cadeau

Snelle levering, scherpe prijs en extra oplaadkabel cadeau

snelle levering, goede prijs, prima contact!

Snelle levering.

Helaas gebruiksaanwijzing in het Chinees. Misschien een sticker op de verpakking of vermelding op de site dat een gebruiksaanwijzing is te vinden op het internet. Verder een goed product die ik zeker kan aanbevelen.

Betrouwbare, serieuze webshop waar de klant Koning is!

Uitstekende webshop die kwaliteitsproducten snel, goed verpakt met cadeautje levert. Heb een paar minuten nagedacht maar kan geen minpuntje ontdekken.

Late levering, slecht bereikbare klantenservice

Mijn mi-band stond op voorraad. Achteraf bleek dit niet zo te zijn. Kan gebeuren. Maar bellen, kom je op voicemail. Chat dan kom je gewoon nergens uit. Whatsapp beantwoorden ze pas dagen later. Uiteindelijk mail gehad dat voorraad niet klopte. Zou 1-3 werkdagen duren. Ook dat lukte niet. Al met al niet echt klant gericht. Product was overigens wel prima. Misschien een incident door drukte rond de feestdagen maar zou wel beter mogen.

Beste Mandy, Vervelend om te horen dat je bestelling vertraging opgelopen had. Ik zie dat mijn collega's van de klantenservice je wel gemaild hebben over deze vertraging. Rond de jaarwisseling is het altijd erg druk en loopt het aantal tickets rap op. Hopelijk is inmiddels alles naar tevredenheid geleverd en kun je de Mi Band 4 met veel plezier dragen. Met vriendelijke groet, Team ExterneBatterij

Zeer snelle levering!

Op zondag besteld maandag in huis!!!

Niks mis mee, maar dan ook echt niets.

Goede info op de website. Powerbank besteld, volgende dag in huis. Apparaatje werkt prima, telefoon laad supersnel op met deze powerbank.

Correct en zeer klantvriendelijk Artikel niet voorradig, alternatief bekomen met compensatie

Sterke powerbank met mooi design

Deze powerbank is een van de krachtigste en prijskwaliteit zit erg goed. Hij is alleen een beetje aan de zware kant.

Meer dan 33 verder, geen product ontvangen

Na 16 dagen wachten heb ik een mail gestuurd met de vraag of er mogelijk iets mis is gegaan. Tot op heden heb ik nog geen product, reactie of verzendbevesting ontvangen. Erg vervelend, hopelijk wordt dit snel opgelost.

Prima android box

Werkt naar behoren, mooi klein design

beste service voor de beste prijs

Keuze uit een prima assortiment, goede prijs/kwaliteit, zeer transparant in facturering en logistieke levering.

keurige afhandeling

Bij verzending rond de feestdagen is er blijkbaar iets niet goed gegaan, Na reclamatie binnen dag reactie en volgende dag werd een nieuwere en duurdere versie van de batterycase geleverd. Keurig afgehandeld!

Goed opgelost.

Mi band 4 besteld alleen was deze helaas niet meer op voorraad in het magazijn. (Verkeerde telling) Mailtje gestuurd met verwachte levertijd vanuit de leverancier. Oud en nieuw zat er tussen dus nog een mailtje gedaan. Werd direct op gereageerd en volgende dag mijn mi band 4 in huis. Goed opgelost Externebatterij.nl

super snelle service

De accu was makkelijk te bestellen via de website en netjes op afgesproken datum geleverd. Omdat het een cadeau is, heb ik hem nog niet uit kunnen proberen.

Keurig volgens afspraak geleverd. Zo hoort het.

Prima aanschaf van mijn powerbank. Goed advies gekregen over pass through charging. Bij met min aankoop. Volgende keer weer hier bestellen

Robuust ontwerp

+ voelt robuust aan + ligt goed in de hand - het klepje die de telefoon in het hoesje houdt zit erg strak: fijn als de telefoon erin zit, maar de eerste keer weet je niet of dat normaal is en of je door teveel kracht te zetten het klepje er afbreekt. - bezorging door DHL was verlaat met 1 dag ? Kan nog niets zeggen over accuprestaties omdat ik het hoesje vandaag ontvangen heb

De batterij werkt niet

Levering supersnel alleen werkt de oplaadfunctie niet

geen handleiding ingesloten

Snelle en correcte levering

Snelle levering Via mail op de hoogte gehouden van verloop toezending

Verkeerde adres

Mijn order was verstuurd naar een verkeerd adres en nergens was de optie om het teveranderen.

Beste, Vervelend om te horen. Helaas ben je zelf als klant verantwoordelijk voor het juiste adres invoeren, wij kunnen dit niet per order nagaan. Met vriendelijke groet, Team ExterneBatterij

Bestelling geplaatst en ondanks de feestdagen heel snel in huis👍🏻

Over Externebatterij.nl

Wij zijn specialisten op het gebied van powerbanks. Bij ons tref je: ✓ Kwaliteit - A-merken ✓ Ruime voorraad - actuele voorraad indicatie ✓ Service - Advies tot afterservice ✓ Snelle levering We kunnen het ons voorstellen dat je advies wilt over de juiste keuze powerbank. Daarom kan je ons bereiken per telefoon, e-mail of livechat. Zo kan je zelf kiezen wat je het prettigst vindt. Wij doen er alles aan om al je vragen snel en naar tevredenheid te beantwoorden zodat je weet waar je aan toe bent. Benieuwd naar interessante nieuwtjes of tips & tricks voor powerbanks? Bekijk ons blog op ExterneBatterij.nl/Blog