Niet ontvangen

Kreeg mail bijna jaar later. Na paar maanden zelf contact op moeten nemen en andere gekregen. Krijg nu random mail van de bestelling maar niks ontvangen.

Ik kan geen order vinden op basis van uw e-mailadres. Onze klantenservice zal met u contact opnemen en u informatie omtrent ordernummer / leveradres vragen. We lossen dit graag met u op!

Topspullen en dito service !!!

Hetgeen ik had besteld was voorlopig niet leverbaar en kreeg ik een prima alternatief dat ietsje duurder was… het verschil in prijs (rond de 15 euro) wilden ze voor de helft bijleggen, hoe klantvriendelijk is dát. Ben heel blij met het product (powerbank voor mobiele telefoon en tablet) Powercore III-20K (Anker).

Vlotte levering en product helemaal volgens verwachting

De betreffende powerbank was nergens op voorraad behalve bij externebatterij.nl. De powerbank werd vlot geleverd en voldoet aan alle verwachtingen. Het is, in tegenstelling tot eentje die ik eerder bij de bekende chinese reus (ali) heb besteld, wél een echte. Deze powerbank kan mijn laptop met een vermogen van 50W opladen. En levert ook daadwerkelijk een capaciteit van 74Wh. Ik heb dit gemeten met een Yojock usb tester.

Snel geleverd en makkelijk afgerekend

Prima ervaring bij externebawterij.nl. Tweede keer dat ik hier een pokerbank heb gekocht. Makkelijke site en snel bezorgd.

Perfecte service!

Heb hier een Xiaomi powerbank besteld. Helaas werd hij door een vergissing een dag later dan normaal verzonden, maar dit werd meteen op vriendelijke, snelle en goede wijze opgelost! Fouten maken Kan, maar hie je ze oplost; daar gaat het om. Dank ExterneBatterij.nl!

Vlotte levering, netjes verpakt, giede communicatie.

Goede ervaring.

Goede prijzen, snelle levering.

Webshop met een ruim assortiment, goede prijzen en snelle levering.

Top service!

Prima service.Goede site. Op tijd geleverd. Leuke extra in het pakketje.

Prima product, snel geleverd

Via de heldere website snel bestelt en de volgende werkdag in huis. Zoals het hoort bij een goede webshop.

Niks ontvangen en niet bereikbaar

Wacht ondertussen 11 dagen op mijn bestelling (Anker Powerbank). Reageren niet op mail (3x gemaild) of Whatsapp en zijn telefonisch niet bereikbaar. Kan me voorstellen dat er iets fout gaat of niet op voorraad is. Maar zorg in ieder geval voor een klantenservice. Dit is ronduit beroerd.

Bedankt voor uw beoordeling! We hebben u hierover meerdere keren gemaild, de bestelling had een levertijd van 1-3 werkdagen. Zijn onze e-mails wellicht in uw spambox gekomen? Helaas is de inkooporder kwijt geraakt in het magazijn en is deze nog altijd niet boven gekomen. Inmiddels hebben we nieuwe voorraad gekregen en is het artikel nu weer direct leverbaar.

Te laat binnen gekomen

Als je op de site aan geeft dat iets de volgende dag in huis is moet dat ook zo zijn. Zet het er anders niet op.

Bedankt voor uw beoordeling. Helaas zie ik dat er een 'gesloten verklaring' is voor het weekend, PostNL komt dan niet met de zaterdag levering. De eerstvolgende leverdag is dan maandag. U kunt hiervoor het beste contact opnemen met PostNL om dit aan te passen.

Alles helemaal goed, alleen is mijn beloofde track & trace code niet doorgekomen dus ik wist niet wanneer het pakje kwam. Maakte verder niet uit, want het kon door de brievenbus :-)

Late levering, geweldige powerbank

De powerbank werkt naar behoren, jammer dat deze met usb-poort oplaadt, nu zijn mijn iPhone lader en heodphones nutteloos... Levering was 3 dagen laat, waarschijnlijk eerder de schuld van PostNL

Te laat geleverd

De aflevering duurde 4 dagen. Daardoor kon ik de batterij niet op de geplande vakantie gebruiken. Over de kwaliteit heb ik nu dus nog geen mening

Bedankt voor uw beoordeling. Het heeft helaas 2 dagen langer geduurd, ik zal hierover contact opnemen met DHL en een klacht neerleggen. Desondanks hoop ik dat u nog wel veel plezier van de powerbank mag hebben!

Komt de afspraken na

Mail vragen binnen 24 uur beantwoord en alles binnen 24uur geleverd

Correct product, vertraagde levering

De powerbank die ik bestelde voldoet volledig aan de verwachtingen. Duidelijke communicatie met verkoper. Enkel met de levering liep het niet 100%, maar ligt eerder aan PostNL dan aan verkoper.

Snelle levering, prima product, goede prijs

Eerste ervaring met dit bedrijf, zeker voor herhaling vatbaar.

Positief

Door drukte duurde de bezorging iets langer dan verwacht. Na 1 mailtje keurig en snel geantwoord en volgende dag pakket in huis.

Snelle en duidelijke communicatie. De levering keurig en compact verpakt en snel geleverd.

Goed, professioneel en vriendelijk.

Ik had een powerbank besteld welke niet meer in productie was. Kreeg ik netjes een e-mail met de alternatieven. Deze is hierna vrij snel opgestuurd! Top geregeld!

Ondanks een fout bij de verzending binnen een kwartier antwoord op de mail en direct geholpen!

snel en correct

Veel te duur

Snelle levering, maar producten zijn veel te duur. Net een adapter besteld voor 34 euro, die bij een andere nederlandse winkel 17,95 kost. Dat is gewoon het dubbele van de prijs.

werkt goed, doet wat moet.

perfecte levering

Goede en snelle service

Over Externebatterij.nl

'Power on the move' Wij zijn specialisten op het gebied van powerbanks. Bij ons krijg je: ✓ Kwaliteit - A-merken ✓ Ruime voorraad - actuele voorraad indicatie ✓ Service - Advies tot afterservice ✓ Snelle levering We kunnen het ons voorstellen dat je advies wilt over de juiste keuze powerbank. Daarom kan je ons bereiken per telefoon, e-mail of livechat. Zo kan je zelf kiezen wat je het prettigst vindt. Wij doen er alles aan om al je vragen snel en naar tevredenheid te beantwoorden zodat je weet waar je aan toe bent. Benieuwd naar interessante nieuwtjes of tips & tricks voor powerbanks? Bekijk ons blog op ExterneBatterij.nl/Blog