Powerbank gemakkelijk te bestellen en snel bezorgd

De powerbank was gemakkelijk te bestellen en werd snel bezorgd. Het product was naar behoren.

Ongelooflijk snel geleverd

Het proces kan gewoon niet beter, sneller of duidelijker!

goede service zonder prima problemen kunnen bestellen.

goed, bestelling was er vrij vlot en kon zo heel snel een account aanmaken om mijn bestelling te plaatsen.

Geweldige shop

Een heel mooie website, strak en overzichtelijk. Prima producten en geweldige prijsstelling!! Supersnelle gratis levering en besteltraject is continue te volgen: Iedere webshop zou hier een voorbeeld aan moeten nemen.

Supersnel

‘S avonds besteld en de volgende ochtend geleverd. Goed verpakt. Ik heb de powerbank net binnen, nog niet gebruikt. Ziet er goed uit, voelt degelijk aan.

Prima afgehandeld!

Gister besteld, vandaag geleverd. Well done!

Goede aanbiedingen en snel bezorgd

Site is netjes en overzichtelijk. Aanbiedingen zijn goed. Bezorging gaat erg snel. Gewoon, Super!

Goede, snelle en duidelijke service

Je wordt bij elke stap op de hoogte gesteld en krijgt ook nog een foto van het product als de order is gepicked.

Goed product en supersnelle levering!!

Prima prijs en snelle levering, aan te raden !!

Supersnelle levering van kwalitatief prima producten!!

Mijn online bestelling van een powerbank en een quick charger werd, ondersteund door heldere e-mailberichten, supersnel geleverd. Prima prijs-/kwaliteit van de geleverde producten, terwijl tevens goed aandacht is besteed aan de verpakking van mijn bestelling.

Werkt prima, wordt niet warm, laad snel op.

Kan een iPhone er snel mee opladen. Handig dat je kan zien hoever de externe batterij nog opgeladen is.

Snelle levering maar met Chinese handleiding

Ik had de Movadi ZM10 powerbank besteld omdat ie lekker compact en licht was. Bestellen ging soepel en al snel had ik 'm in huis. Aangeleverd als brievenbuspakket maar er werd toch voor aangebeld. Bij mijn andere powerbank (een best lompe) moet ik de knop indrukken om stroom te laten leveren aan mijn apparaat. Echter je Chinees moeten kunnen lezen als je dat uit de meegeleverde handleiding wil halen. Bij Xiaomi kan je overigens een overeenkomstig model vinden waarvan ook een handleiding in het Engels is. Bij de powerbank was gratis een multikabel geleverd van USB naar diverse aansluitingen als USB-C en Apple Lightning. Hoe de powerbank z'n werk gaat doen ga ik nog ervaren.

zondag avond besteld maandag ochtend in huis

Top levering netjes verpakt. Powerbank net binnen dus daar kan ik nog niets overzeggen.

Probleemloze bestelling

Beste Hollanders Als ik bij jullie iets bestel, dan is de afhandeling van de bestelling echt perfect ! Daar kunnen wij Belgen zeker nog iets van leren. Mvg J bauwens Een Vlaming

Zeer goede aankoop!!

Ik ben ontzettend tevreden van deze aankoop!! relatief goedkoop in verhouding met de kwaliteit. deze batterij heeft een groot vermogen. de functie van snel opladen (80% in 30min) Deze batterij kan je gelijktijdig opladen en gebruiken. de juiste keuze als je opzoek bent naar een grotere capaciteit (+-5x volledig opladen van Iphone 8)

Snelle levering,krachtige powerbank

Werkt heel erg goed. Ik kan mijn telefoon 5 a 6 keer opladen . Kan niet meer zonder!!

Zeer goed.

Het meeste ging soepel, echter twee kleine verbeterpuntjes: 1. Het postpakketje kwam echt beschadigd aan. De inhoud was wel gewoon onbeschadigd. 2. De handleiding was alleen Chinees en daarom moest ik bellen met de klantenservice voor uitleg. Prima antwoord gekregen, echter in beginsel wil ik niet hoeven te bellen. Aanrader. Ze doen wat ze zeggen en goede prijzen. Misschien laatste verbeterpuntje: ik had in de omschrijving gezet dat ik geen gratis kabeltje erbij wou ontvangen. Maar toch gekregen. Volgende keer dus graag wel de opmerkingen in acht nemen die de klant erbij zet. En ja, ik weet dat ik een van de weiniger Nederlanders ben die niet altijd blij wordt van gratis.

Ik ben tevreden met snelheid en communicatie

Zou aanbevelen aan iedereen. Prijs goed en bezorging ook ! Top service

zie onderstaand

Correcte bevestiging en factuur van de bestelling en bezorging volgens afspraak. Jammer dat er geen Nederlandse handleiding bijzit; zelfs niet op internet.

Snel

De levering verliep snel maar de vraag om mijn beoordeling ook, die was binnen voordat ik de powerbank binnen had 😉.

Twee powerbanks besteld, snel geleverd en duidelijke voortgangscommunicatie van de bestelling.

Doet gewoon wat je er van verwacht mijn telefoon is al iets ouder en door deze powerbank zorgt er voor dat ik de hele dag bereikbaar blijf top

Kan nog geen mening over product geven want dat is nog niet in huis. Maar de afhandeling van de koop is in ieder geval snel en zonder problemen verlopen

Prima geholpen toen het pakje bij Bpost verloren was gegaan

De verzending verliep perfect, maar nadien ging er het een en ander fout bij de leverancier Bpost. Daar konden ze me tot nu weinig verder helpen, maar toen ik het aan externebatterij.nl liet weten, kreeg ik meteen een persoonlijk en erg behulpzaam antwoord. Ze namen ook zelf contact op met Bpost. Toen ook zij te horen kregen dat Bpost hen nog niet verder kon helpen, stuurden ze me prompt een nieuw exemplaar. Enfin, dat is net gebeurd... Nu nog hopen dat het pakje nu wel aankomt. Maar ik ben dus heel tevreden over de service van externebatterij.nl! En minder over die van Bpost ;-)

Over Externebatterij.nl

Wij zijn specialisten op het gebied van powerbanks. Bij ons tref je: ✓ Kwaliteit - A-merken ✓ Ruime voorraad - actuele voorraad indicatie ✓ Service - Advies tot afterservice ✓ Snelle levering We kunnen het ons voorstellen dat je advies wilt over de juiste keuze powerbank. Daarom kan je ons bereiken per telefoon, e-mail of livechat. Zo kan je zelf kiezen wat je het prettigst vindt. Wij doen er alles aan om al je vragen snel en naar tevredenheid te beantwoorden zodat je weet waar je aan toe bent. Benieuwd naar interessante nieuwtjes of tips & tricks voor powerbanks? Bekijk ons blog op ExterneBatterij.nl/Blog