fijne oplader snelle service

De externe batterij voor de iphone 11goed ontvangen , er zit geen oplaadkabel bij en opladen moet met een usb kabel, gewoon het kabeltje waarmee je ook je iphone 11 mee oplaadt. en betaalbaar Top

Prima en snelle service

Pakketje snel en keurig verpakt ontvangen, Powerbank is zeer degelijk en toch scherp geprijsd.

Zie mijn ervaring

Erg traag met terugbetaling van retourzending. Na een maand op aandringen. Wettelijk is binnen 2 weken. Vind ik niet klantvriendelijk.

Slechte connectie

Batterij op zich goed bevonden. Kan je telefoon meermaals mee opladen. Maar de connectie van batterij naar iPhone slaat tegen. Als er stof tussen kruipt, laadt hij niet meer bij en hoor je de iPhone heel de tijd geluid maken dat hij wil opladen. Oplossing: iPhone er uit en er terug in. Maar dat is nu niet bepaald kwaliteit te noemen.

Veel te zwaar

Veel te zwaar

Slecht

Heel slecht 2 maanden moeten wachteb

Als cadeau gekocht

Prijs was een meevaller :9.99 ipv 19.99. Zelf niet getest want als cadeau gekocht Bezorging was snel

Snelle levering en het ding is echt heel goed. Doet wat het doen moet

Snel geleverd, werkt als een trein. De telefoon “ gaat veel langer mee”

Powerbank voor een klein prijsje!

Snelle en goed verpakte levering. De 20.000mAh MI met 2 uitgangen is een prima Powerbank voor mijn vakantie om nooit zonder power te zitten. Dit is mijn 2e MI Powerbank al, de 1e pikt mijn vrouw steeds in. HaHaHa. Kortom, ik ben tevreden met deze Powerbanks.

snel geleverd

Prima product, met 45 Wh oplader in 21/2 uur vol

Groot assortiment

Brede keuzemogelijkheden; snel geleverd.

Makkelijk besteld en vlot in huis!

Duidelijke beschrijving van producten en snel geleverd.

Krachtig en voldoet aan mijn eisen

Voldoet als powerbank aan omschrijving. Kan diverse malen moeiteloos opladen.

Goed product

Maakt soms raar geluid

Prima doet wat ik er van verwacht had.

Doet wat ik er van verwacht. Kan deze powerbank makkelijk in mijn zak steken en externe apparatuur werkt erop zodat ik niet steeds battarijen hoef te wisselen.

Snelle levering voor een goede prijs.

2 Powerbanks besteld, 1 voor vakantie en 1 voor dagelijks gebruik. zelfs nog 1 gratis ivm bestelbedrag. Eenvoudige bestelprocedure en snelle levering. Aanrader !!

Goed verhaal en snel geleverd

Even online zoeken bracht me al snel op de site van externebatterij.nl, De site is overzichtelijk, geeft ruim technische specs en nog wat leuke combinatie aanbiedingen. Het waarborg geeft vertrouwen. Bestellen was makkelijk en ging snel. Net als de levering. Netjes verpakt. Helemaal happy!

Top powerbank

Snelle bezorging, en na 10 uur goed opladen heb ik er zeker 5 keer de gsm mee opgeladen. Zeer tevreden

1ste keer werd probleem perfect opgelost, op 2de mail zelfde probleem werd niet meer gereageerd

Jammer satin geen reactie kreeg op 2de mail

Top goede service prima product

Snelle levering en prima product

Prima servive en artikel!

Snelle en duidelijke website. Makkelijk en overzichtelijk. Heel prettig om iets te bestellen. Zeer tevreden over aankoop.

Is snel bezorgd

Vanwege sinterklaas moet ik nog gaan zien of het cadeau goed aanslaat. Tot dusverre tevreden met de service en snelheid van leveren

Top geleverd

Ik was erg tevreden hoe het product aangeleverd werd ziet er erg goed uit ook het product

Goede ervaring

Ik ben tevreden met mijn batterij.

Super, zeer snel geleverd voor de beste prijs online

Powerbank besteld, die goed omschreven was op de site. Goede en duidelike communicatie. Snel geleverd, en de prijs was de beste die ik online kon vinden. De powerbank Xiaomi Xiaomi 20.000 mAh V2 werkt perfect.

Over Externebatterij.nl

Wij zijn specialisten op het gebied van powerbanks. Bij ons tref je: ✓ Kwaliteit - A-merken ✓ Ruime voorraad - actuele voorraad indicatie ✓ Service - Advies tot afterservice ✓ Snelle levering We kunnen het ons voorstellen dat je advies wilt over de juiste keuze powerbank. Daarom kan je ons bereiken per telefoon, e-mail of livechat. Zo kan je zelf kiezen wat je het prettigst vindt. Wij doen er alles aan om al je vragen snel en naar tevredenheid te beantwoorden zodat je weet waar je aan toe bent. Benieuwd naar interessante nieuwtjes of tips & tricks voor powerbanks? Bekijk ons blog op ExterneBatterij.nl/Blog