Komen de afspraak goed na

Snelle en juiste levering

Product en support uitstekend

Zoals altijd een prima powerbank ontvangen. Telefonische bereikbaarheid kan verbeterd worden. Ook zouden powerbanks die niet meer leverbaar zijn van de website moeten worden gehaald. Hun aanwezigheid is verwarrend. Een review lezen van iets dat niet meer verkrijgbaar is lijkt me zinloos.

Verkeerd product geleverd en geen reactie op mijn e-mail/vraag.

Ik heb een ander product geleverd gekregen dan besteld. Ik had een witte "Movadi Movadi ZM10 10.000 mAh" power bank besteld en ik ontving een zwarte "Zmi Mi Power Bank 10000Mah" power bank. Omdat ik geen zin had in gedoe over het terugzenden van het pakket en wachten op vervanging/terugbetaling, heb ik dat maar zo gelaten. Echter, bij de power bank die ik toegestuurd kreeg, zat alleen een Chinese handleiding. Op mijn e-mail aan Externebatterij.nl of ik een Nederlands- of Engelstalige handleiding toegestuurd kon krijgen, is niet gereageerd.

Prima powerbank

uitstenkende levrling

goede en snelle levering en de powerbank is goed

Geweldige service! Gewoon zoals je hoopt teverwachten.

Ik had nog niet eerder van jullie gehoord, maar jullie leveren op korte termijn goede kwaliteit powerbanks. Ik ben zeer tevreden, want jullie waren de enigen op dat moment die Anker 20000 mAh beschikbaar hadden. Hierdoor kan ik straks met genoeg batterij op zak backpacken!

Makkelijk te bestellen, snelle levering en goed resultaat

Slecht, nog niks geleverd

Slecht, nog niks geleverd

Heel goed!

Goed apparaat degelijk en kan zowel de telefoon als laptop mee opladen!

Laad snel op (zowel de powerbank als de telefoon)

Kwalitatief goed, snel geleverd en goedkoop

Heb een powerbank besteld die pass-through charging moest ondersteunen. Op externebatterij.nl vond ik als enige website duidelijk aangegeven of dit zo was, en kon ik zelfs tegen een erg goede prijs een powerbank bestellen. Die werd al de volgende dag bezorgd, terwijl ik op zondag bestelde.

Dik tevreden!

Via de mail om een advies gevraagd en heel snel antwoord gekregen waardoor de keuze voor mij makkelijk werd. Product was tijdelijk niet op voorraad, maar zodra het er was kreeg ik een verzendbericht. Helaas was er geen track and trace ingevuld, maar na een mailtje kreeg ik binnen een uur een reactie met alsnog de track and trace. Dezelfde avond kwam het binnen en er dik tevreden mee!

Niet tevreden?

Ook dan prima service

de helft van de producten doet het niet

ik heb 2 powerbanks besteld in nieuwstaat en 1 doet het niet.

Voor een externe monitor een 30.000 mAh powerbank en een USB-C PD lader aangeschaft. Duidelijke omschrijvingen op de site zorgden voor een snelle keuze, die ook in de praktijk goed uitpakt. Pakje werd keurig de volgende werkdag bezorgd.

Goed persoonlijk advies

Goed persoonlijk advies gekregen over powerbank en snellader voor fietsnavigatie op gsm

Perfecte service

Snel geleverd en goede kwaliteit

GEWELDIG WAT EEN SENEEL LEVERING

supersnelle en goede levering van de 2 bestelde Xiaomi Powerbank 20.000 mAh V3 USB-C PD. zeer tevreden

Super kontent !

Vlugge levering + goeie communicatie

Super snel geleverd in prima materiaal.

Kopen op het internet is altijd een beetje gokken! Deze shop krijgt van mij 10 op 10!

zoals iedereen het wil , snelle en correcte levering

correcte en snelle bezorging van het bestelde materiaal

Zeer goede ervaring

Correct advies op vragen en supersnelle levering. Dus voor mij de maximale score

Niets op aan te merken. Bestellen en volgende dag in huis.

Super vlotte verzending

Praktische usb-c out/input met 2 usb-a output. Extra service multikabeltje gratis meegeleverd voor Samsung/Apple/laptops. Zelf laden en ontladen. Top.

Zeer snel geleverd ( volgende dag). Kwaliteit van verpakking zeer goe ( niet teveel gewoon veilig). En het belangrijkst , de producten zijn van een hoge kwaliteit.

Over Externebatterij.nl

Wij zijn specialisten op het gebied van powerbanks. Bij ons tref je: ✓ Kwaliteit - A-merken ✓ Ruime voorraad - actuele voorraad indicatie ✓ Service - Advies tot afterservice ✓ Snelle levering We kunnen het ons voorstellen dat je advies wilt over de juiste keuze powerbank. Daarom kan je ons bereiken per telefoon, e-mail of livechat. Zo kan je zelf kiezen wat je het prettigst vindt. Wij doen er alles aan om al je vragen snel en naar tevredenheid te beantwoorden zodat je weet waar je aan toe bent. Benieuwd naar interessante nieuwtjes of tips & tricks voor powerbanks? Bekijk ons blog op ExterneBatterij.nl/Blog