Snelle levering, goed product

Volgende dag in huis. Batterij cover voor mijn Samsung, slechts 9,95, gratis verzonden. Is steviger en degelijker dan ik verwacht had en werkt goed. Het opladen ervan duurt alleen lang en het schuifje aan de bovenkant dat omhoog moet om je telefoon te plaatsen gaat moeizaam en lijkt wat kwetsbaar.

uitstekend

Een bestelling gedaan en zoals ze beloven een snelle levering. Ook prijstechnisch positief De volgende dag al in huis. Zeer zeker aan te raden als u u iets zoekt

Snelle levering, goed verpakt. Kwaliteit product prima!

Uitstekend produkt

Keurig bedrijf!!!

Ondanks voorbehoud, toch op tijd

Netjes conform verwachting geleverd. Jammer van het achteraf onnodig voorbehoud dat door de leverancier gemaakt is voor de lever vertraging. Alles netjes geleverd. Mijn onrust bleek voor niets.

Prima oplaadbaar hoesje

Hoesje laad makkelijk op met 1 druk op de knop. Alleen veel te zwaar voor een hoesje.... en om het hoesje zelf op te laden duurt het heel erg lang..

Keurig volgens afspraak

niet heel bijzonder, gewoon volgens afspraak geleverd, dus niets op aan te merken. Toch geen 5 sterren want het product was net niet helemaal goed verpakt. Niet helemaal rondom met folie beschermd in de verzend verpakking, daardoor kleine beschadiging aan de doos waar het product weer in zat (maar die gooi je toch weg) Het product zelf was dus gewoon in orde hoor.

Top snel bezorgd!

Zeer snel het gewenste geleverd. Voldeed goed aan mijn verwachtingen. Jammer dat het assortiment nog beperkt is.

Duidelijke website met goede uitleg

Makkelijk besteld en snel geleverd

uitstekende service en klantgericht

Externe Batterij heeft een uitstekende service, is klantgericht en in verbinding. Houdt de klant uitstekend op de hoogte over bestellingen. Levert prima producten. m. vr. gr, arie vreugdenhil

Zeer slechte service en communicatie

Toen ik mijn bestelling plaatste op 9 april stond er netjes op de site aangegeven dat deze in backorder was en binnen 1-3 weken geleverd zou worden. Aangezien mijn bestelling boven een bepaald bedrag kwam zou ik ook een kleine powerbank cadeau krijgen. Toen ik na een maand mijn bestelling nog niet had, nam ik contact op met de klantenservice via het Whatsapp nummer op de website, daar is nooit een reactie op gekomen. Uiteindelijk heb ik op 27 mei een email gestuurd naar de klantenservice met de vraag of ze mij konden vertellen wanneer mijn bestelling geleverd zou worden aangezien bijna twee maanden wel een hele lange wachttijd is. Nog dezelfde dag ontving ik de automatisch gegenereerde email dat mijn bestelling werd verzonden. Echter heb ik ook op deze poging tot contact met Externe Batterij nooit een persoonlijke reactie gekregen. Enkele dagen later ontving ik een pakketje van Amazon met daarin mijn bestelling, echter zonder de beloofde extra powerbank. Aangezien ExterneBatterij mijn pakketje via Amazon bestelde is mijn advies, bestel direct bij hen en sla deze tussenpartij over.

Gemakkelijke bestelling en snelle levering!

Producten voldoen perfect aan verwachtingen en beschrijvingen. Bestellen was heel vlot en levering was heel snel (2e dag na bestelling).

Super product

Goed product, kan gsm meerderen malen heropladen. Zelfs mijn gsm kan samen met de gsm van mijn vrouw opgeladen worden. Zeer gebruiksvriendelijk. Blij met de keuze die we gemaakt hebben.

IN Love met EB

Deze powerbank is inshallah goed, nooit beter gehad. Hopelijk gaat het goed met de besetellingen nog!

Goede bereikbaar, snelle levering.

Na enkel vragen gesteld te hebben via de WhastApp, bestelling geplaatst voor 2 powerbanks. Deze werden snel gevoerd. Prima service!

bestelde artikelen werden vlot geleverd en mijn vraag over het product werd vlot en goed beantwoord

Het is een prachtige goede powerbank met prima Aukey snellader. Ook stelde ik het erg op prijs dat er een apart bericht kwam dat het versturen in twee aparte verzendingen zou gebeuren. Zo voorkom je onrust bij de klant...

bezorging slecht, chinese gebruiksaanwijzing

Bezorging slecht. Ma besteld, zou di moeten komen, bericht dat het woensdag bezorgd is. Was niet zo, uiteindelijk donderdag, zonder bericht van bezorging. DHL, al vaker zo geweest. Verder zit er een chinese gebruiksaanwijzing bij, waar ik dus niets mee kan.

Zeer goed geholpen!

Na mijn bestelling contact gezocht met de klantenservice vanwege latere levering van de powerbank die ik besteld had ivm mijn vakantie. De medewerker dacht mee aan en het werd opgelost met het opsturen van een vergelijkbaar product. Dit werd geregeld en de volgende dag al in huis. Het verschil in aankoopbedrag werd gelijk teruggestort. Zeer tevreden klant dus!

levering loopt even mis bij Postnl, maar wordt snel hersteld door Externebatterij

Na een paar dagen nog niks ontvangen, maar het blijkt bij Postnl even mis te gaan. Direct wordt door Externebatterij actie ondernomen! Een nieuwe zending wordt aangemaakt en de volgende dag komt de zending aan. Perfect op tijd nog! Goeie actie!

Levertijd te lang!

Levertijd te lang. Verder uitstekend, prima product, goed verpakt.

Snelle levering, prima service

Bestelling meteen verwerkt, snelle levering, goede services en prima kwaliteit product.

Geweldig product en snel geleverd top

Geweldig ....

Makkelijk bestellen, snel geleverd

En dank voor de gratis powerbank bij mijn bestelling!

Snelle levering en prima spullen voor een goede prijs.

Snelle levering en prima spullen voor een goede prijs.

Over Externebatterij.nl

Wij zijn specialisten op het gebied van powerbanks. Bij ons tref je: ✓ Kwaliteit - A-merken ✓ Ruime voorraad - actuele voorraad indicatie ✓ Service - Advies tot afterservice ✓ Snelle levering We kunnen het ons voorstellen dat je advies wilt over de juiste keuze powerbank. Daarom kan je ons bereiken per telefoon, e-mail of livechat. Zo kan je zelf kiezen wat je het prettigst vindt. Wij doen er alles aan om al je vragen snel en naar tevredenheid te beantwoorden zodat je weet waar je aan toe bent. Benieuwd naar interessante nieuwtjes of tips & tricks voor powerbanks? Bekijk ons blog op ExterneBatterij.nl/Blog