zoals iedereen het wil , snelle en correcte levering

correcte en snelle bezorging van het bestelde materiaal

Zeer goede ervaring

Correct advies op vragen en supersnelle levering. Dus voor mij de maximale score

Niets op aan te merken. Bestellen en volgende dag in huis.

Super vlotte verzending

Praktische usb-c out/input met 2 usb-a output. Extra service multikabeltje gratis meegeleverd voor Samsung/Apple/laptops. Zelf laden en ontladen. Top.

Zeer snel geleverd ( volgende dag). Kwaliteit van verpakking zeer goe ( niet teveel gewoon veilig). En het belangrijkst , de producten zijn van een hoge kwaliteit.

Zeer snelle levering (de volgende dag al). Correcte correspondentie. Goed verpakt.

fijne webshop

duidelijke webshop, scherpe prijzen, goede levering, fijn

Bestel bij een specialist.....

Externe batterij besteld bij een supergroot internationaal webshop... Werkte voor geen meter... stopte gelijk bij zeer geringe afname (fijnstofmeter) dan uiteindelijk lees je de reviews en je bent niet de enige... Bij externebatterij.nl lees je alles wat je wilt weten en toont aan dat je beter bij een specialist kan bestellen.... Je besteld een A merk..... Een snelle levering.... keurig verpakt met wat extra's in de doos (toeval wilde dat ik dat ook nog nodig had) Aanrader.....

Goede en snelle levering. Prima service en leuke producten voor goede prijzen.

Prachtig product

Ben heel tevreden. Snelle levering en product voldoet ruimschoots aan mijn verwachtingen.

Ik las op internet negatieve berichten over deaflevering Fabeltje ! Goede verpakking keurig op tijd en ik werd via E-mail Goed op de voortgang op de hoogte gehouden Topple !!

Goede ervaring

Het begon met een chat en kwam tot een koop.

Goede snelle service

Goede en snelle service,

Top levering..........

Man man man je besteld iets op woensdag en ik zie elke dag het weer een dag opschuiven. Vrijdag zou de eerste levering zijn maar nee. Dan zaterdag en helaas dan maandag en weer helaas nu kijk ik en wordt het weer dinsdag. Wat een gedoe en product hard nodig voor mijn werk. Fijn dat je een mailtje krijgt hoe de bevindingen zijn en je product laat nog steeds op zich wachten. Beetje vreemd bij andere webshops heb ik die woensdag producten besteld en die waren netjes de volgende dag binnen.

Beste, Ik zie dat PostNL er langer over gedaan heeft dan normaal. Toch blijft het binnen de verwachte levertermijn van het door u bestelde artikel van 1-3 werkdagen. We zetten alles op alles in deze tijden en hopen dat u ook begrip heeft op de logistieke druk momenteel. Met vriendelijke groet, Team ExterneBatterij

Goed product. Laat verstuurd

Betrouwbare PowerBank

Pas mijn 3e PowerBank NI besteld en goed verpakt en snel ontvangen. Na opladen een fijn gevoel om tijdens het reizen er één bij je in de tas te hebben. Laatste uitvoeringen nu met 2 usb uitgangen, dus de laptop én de telefoon gelijktijdig opladen. Top! Kortom een tevreden gebruiker. Aanbevolen.

Prefect

Prima bent blij mee

Blij mee

Duidelijke site, makkelijk bestellen, snelle en correcte levering. Goede aanbiedingen. Heb hier nu voor de tweede keer iets besteld.

zeer goede service.

Ik had de pech dat mijn bestelde toestel niet werkte. Nadat ik hiervan melding had gemaakt heb ik zeer snel zonder probleem een nieuw exemplaar ontvangen.

Matig tot slecht

Ik krijg nu al een verzoek om een reactie, terwijl ik het bestelde nog niet eens ontvangen heb en ook nog geen bericht wanneer ik dat wél kan tegemoet zien.

Levering was verlaat

Zou geleverd worden op donderdag 24 december tussen 14.00 en 18.00 uur Is op zondag 27december alsnog geleverd. Tevreden over het product Ziet er prima uit en werkt uitstekend

Prima geregeld.

De powerbank is groter (en zwaarder) dan ik dacht. Het voelt solide aan, meer dan verwacht. En voor de prijs hoef je het niet te laten. Fijn. Bedankt! Ik ga deze gebruiken om thermosokken te voeden tijdens het fietsen in de kou.

Overzichtelijke en duidelijke site. Wat je bestelt krijg je ook geleverd. Hele snelle levering. Ik had de powerbank al de volgende dag in huis. Ze communiceren constant over de status. Echt een TOP bedrijf!! Bedankt voor de goede service en zeker tot de volgende keer!

Prima service erg behulpvaardig

Voor mijn keuze van een powerbank kreeg ik uitgebreide hulp. Hierdoor kon ik een juiste keuze maken en ben ik nu erg blij met mijn powerbank!

Snelle levering, prima verpakt. Gewoon, zoals je mag verwachten (maar helaad niet overal vanzelfsprekend is).

Over Externebatterij.nl

Wij zijn specialisten op het gebied van powerbanks. Bij ons tref je: ✓ Kwaliteit - A-merken ✓ Ruime voorraad - actuele voorraad indicatie ✓ Service - Advies tot afterservice ✓ Snelle levering We kunnen het ons voorstellen dat je advies wilt over de juiste keuze powerbank. Daarom kan je ons bereiken per telefoon, e-mail of livechat. Zo kan je zelf kiezen wat je het prettigst vindt. Wij doen er alles aan om al je vragen snel en naar tevredenheid te beantwoorden zodat je weet waar je aan toe bent. Benieuwd naar interessante nieuwtjes of tips & tricks voor powerbanks? Bekijk ons blog op ExterneBatterij.nl/Blog