bezorging slecht, chinese gebruiksaanwijzing

Bezorging slecht. Ma besteld, zou di moeten komen, bericht dat het woensdag bezorgd is. Was niet zo, uiteindelijk donderdag, zonder bericht van bezorging. DHL, al vaker zo geweest. Verder zit er een chinese gebruiksaanwijzing bij, waar ik dus niets mee kan.

Zeer goed geholpen!

Na mijn bestelling contact gezocht met de klantenservice vanwege latere levering van de powerbank die ik besteld had ivm mijn vakantie. De medewerker dacht mee aan en het werd opgelost met het opsturen van een vergelijkbaar product. Dit werd geregeld en de volgende dag al in huis. Het verschil in aankoopbedrag werd gelijk teruggestort. Zeer tevreden klant dus!

levering loopt even mis bij Postnl, maar wordt snel hersteld door Externebatterij

Na een paar dagen nog niks ontvangen, maar het blijkt bij Postnl even mis te gaan. Direct wordt door Externebatterij actie ondernomen! Een nieuwe zending wordt aangemaakt en de volgende dag komt de zending aan. Perfect op tijd nog! Goeie actie!

Levertijd te lang!

Levertijd te lang. Verder uitstekend, prima product, goed verpakt.

Snelle levering, prima service

Bestelling meteen verwerkt, snelle levering, goede services en prima kwaliteit product.

Geweldig product en snel geleverd top

Geweldig ....

Makkelijk bestellen, snel geleverd

En dank voor de gratis powerbank bij mijn bestelling!

Snelle levering en prima spullen voor een goede prijs.

Snelle levering en prima spullen voor een goede prijs.

Snelle levering en product is naar wens

Product is helemaal naar wens, alleen bezorging door DHL minder. Pakket zo voor de deur gezet terwijl we niet thuis waren.

Goede prijs en snelle verzending zoals beloofd

Voor de batterij die ik zocht vond ik bij jullie de beste prijs. De verzending was ook zoals beloofd op de afgesproken dag aangekomen zonder problemen. Als ik iets zou moeten uitkiezen wat een beetje minder was zou ik de verzend opties zeggen. Bij het bestellen staat bij geen verzendingskosten, maar nadien bij alle opties voor verzending merkte ik dat uit de vijf of zestal opties enkel DHL maar kostenlose verzending was. Deze keuze zou dan een dag later aankomen dan ik oorspronkelijk wilde (via PostNL).

Een snelle en nette bestelling. Product zat in een precies passende verpakking!

Vlot geleverd kwaliteitsproduct

Levering binnen 12 uur na bestelling. Goed afgewerkt product. Laadt snel op.

Snel en net geleverd

Snelle levering. Goed op de hoogte gehouden via mail. Binnen 24uur had ik mijn externe batterij in huis.

Netjes afgehandeld.

Gratis een upgrade van een powerbank gekregen op initiatief van EB. Ben er heel blij mee

In een zeer korte termijn van nog geen 24 uur heb ik mijn bestelling ontvangen. Ik ben over de snelheid van levering bijzonder tevreden. Ik zou zelf nog een keer als dat nodig mocht zijn bij jullie aankloppen. En ik zal anderen een koop bij jullie zeker aanraden. M.v.g., Peter Satumalaij

Perfect bedrijf.

Snelle levering en ondanks door mijzelf verkeerd ingevoerd afleveradres toch alsnog de volgende dag zonder extra kosten het juiste onderdeel in hius!!

Top !

Snelle levering en uitstekende kwaliteit

Snel, juist, en goed prijs

Prima product, makkelijk te vinden en snel geleverd.

Een mailtje over mijn bestelling en 3 dagen later bezorgd. Goede service

Gewoon zoals je verwacht.

Vlotte service, prijs kwaliteit goed product

Snelle en vlotte bestelling. Levertijd iets langer (invloed van Corona) maar een kwalitatief product maakt dat goed.

Degelijk produkt, mooi strak uiterlijk en handzaam.

Snelle en prima levering.

Hij laadt diverse apparaten snel op.

Hij laadt diverse apparaten snel op. Het opladen van de powerbank neemt iets meer tijd in beslag. Maar eenmaal opgeladen gaat hij lang mee!

De dag na de bestelling was het product binnen. Goede kwaliteit en precies zoals de afbeeldingen op de site

Over Externebatterij.nl

Wij zijn specialisten op het gebied van powerbanks. Bij ons tref je: ✓ Kwaliteit - A-merken ✓ Ruime voorraad - actuele voorraad indicatie ✓ Service - Advies tot afterservice ✓ Snelle levering We kunnen het ons voorstellen dat je advies wilt over de juiste keuze powerbank. Daarom kan je ons bereiken per telefoon, e-mail of livechat. Zo kan je zelf kiezen wat je het prettigst vindt. Wij doen er alles aan om al je vragen snel en naar tevredenheid te beantwoorden zodat je weet waar je aan toe bent. Benieuwd naar interessante nieuwtjes of tips & tricks voor powerbanks? Bekijk ons blog op ExterneBatterij.nl/Blog