Alles helemaal goed, alleen is mijn beloofde track & trace code niet doorgekomen dus ik wist niet wanneer het pakje kwam. Maakte verder niet uit, want het kon door de brievenbus :-)

Late levering, geweldige powerbank

De powerbank werkt naar behoren, jammer dat deze met usb-poort oplaadt, nu zijn mijn iPhone lader en heodphones nutteloos... Levering was 3 dagen laat, waarschijnlijk eerder de schuld van PostNL

Te laat geleverd

De aflevering duurde 4 dagen. Daardoor kon ik de batterij niet op de geplande vakantie gebruiken. Over de kwaliteit heb ik nu dus nog geen mening

Bedankt voor uw beoordeling. Het heeft helaas 2 dagen langer geduurd, ik zal hierover contact opnemen met DHL en een klacht neerleggen. Desondanks hoop ik dat u nog wel veel plezier van de powerbank mag hebben!

Komt de afspraken na

Mail vragen binnen 24 uur beantwoord en alles binnen 24uur geleverd

Correct product, vertraagde levering

De powerbank die ik bestelde voldoet volledig aan de verwachtingen. Duidelijke communicatie met verkoper. Enkel met de levering liep het niet 100%, maar ligt eerder aan PostNL dan aan verkoper.

Snelle levering, prima product, goede prijs

Eerste ervaring met dit bedrijf, zeker voor herhaling vatbaar.

Positief

Door drukte duurde de bezorging iets langer dan verwacht. Na 1 mailtje keurig en snel geantwoord en volgende dag pakket in huis.

Snelle en duidelijke communicatie. De levering keurig en compact verpakt en snel geleverd.

Goed, professioneel en vriendelijk.

Ik had een powerbank besteld welke niet meer in productie was. Kreeg ik netjes een e-mail met de alternatieven. Deze is hierna vrij snel opgestuurd! Top geregeld!

Ondanks een fout bij de verzending binnen een kwartier antwoord op de mail en direct geholpen!

snel en correct

Veel te duur

Snelle levering, maar producten zijn veel te duur. Net een adapter besteld voor 34 euro, die bij een andere nederlandse winkel 17,95 kost. Dat is gewoon het dubbele van de prijs.

werkt goed, doet wat moet.

perfecte levering

Goede en snelle service

Duidelijke tracking van bezorging pakket. Veel betalingsmogelijkheden.

Snelle en uitstekende service!

Bij problemen doet Externebatterij.nl er alles aan om tot een juiste oplossing te komen. Ze denken erg met je mee en bieden snelle en goede service. Daarnaast hebben ze een zeer ruim assortiment met fijne merken en producten.

Ik wacht al 2,5 weken op bestelling.

Ik had snel powerbank nodig. De beloofde bestelling volgende dag kwam er niet. Product bleek niet in stock. Kreeg alternatief voorgeschoteld. Nu zijn we 2,5 weken verder en ondanks verschillende reminders nog steeds niet aangekomen. Hun helpdesk op whatsapp wordt ook niet bekeken.

Beste Bram, We hebben inmiddels goed contact gehad met u en de powerbank is in uw bezit. Vervelend dat de e-mails in spam zijn gekomen, hier kunnen wij helaas niet veel tegen doen. De whatsapp service wordt minimaal 1x in de 48uur bekeken, vandaar dat reactie hier iets langer kan duren. Met vriendelijke groet, Peter Hendricks Team ExterneBatterij

Alleen de artikeltjes die gratis zijn bijgevoegd is troep.

Prima powerbank en snel geleverd.

Powerbank werd binnen enkele dagen geleverd. Eerste ervaringen met de powerbank zijn uitstekend.

De door mij bestelde powerbank bleek niet voorradig. Ik werd de dag na mijn bestelling via e-mail daarvan op de hoogte gebracht en er werd meteen een alternatief geboden: een duurdere variant voor de prijs van de door mij bestelde batterij. De volgende dag had ik m in huis. Dat heet klantenservice! Chapeau, Externebatterij.nl!

Had een bestelling geplaatst die niet meer leverbaar was ,kwamen met een goede oplossing en werd zeer snel geleverd Ik ben erg tevreden

Snel, correct,en extra cadeau

Mijn product werd de volgende dag geleverd, het product is van goede kwaliteit en werkt perfect! In de toekomst ga ik zeker nog bestellen bij externebatterij.nl

Ze doen wat ze beloven

Ze doen wat ze beloven

Mijn artikel bleek niet op voorrraad en toen snel en doortastend een alternatief gekregen

Over Externebatterij.nl

Wij zijn specialisten op het gebied van powerbanks. Bij ons tref je: ✓ Kwaliteit - A-merken ✓ Ruime voorraad - actuele voorraad indicatie ✓ Service - Advies tot afterservice ✓ Snelle levering We kunnen het ons voorstellen dat je advies wilt over de juiste keuze powerbank. Daarom kan je ons bereiken per telefoon, e-mail of livechat. Zo kan je zelf kiezen wat je het prettigst vindt. Wij doen er alles aan om al je vragen snel en naar tevredenheid te beantwoorden zodat je weet waar je aan toe bent. Benieuwd naar interessante nieuwtjes of tips & tricks voor powerbanks? Bekijk ons blog op ExterneBatterij.nl/Blog