Alles bestens

Große Auswahl schnelle Lieferung sehr zu empfehlen

Goed advies, kwaliteit en service

Goed advies, kwaliteit en service

Prima service en zeer deskundig

Skihelm ter plaatse in Nieuwerbrug gaan uitzoeken. Zeer goed geadviseerd en geholpen en uiteindelijk met nieuwe skihelm naar huis gegaan.

duidelijke website, snelle, correcte afhandeling

Er wordt waar gemaakt wat afgesproken is.

Super service, veel keuze

Mooie website, heel veel keuze. Nadat ik de vizierhelm had besteld, werd ik gebeld dat de helm helaas niet meer op voorraad was. Er werd goed meegedacht over een alternatief dat wel op voorraad was. Hoewel het alternatief iets duurder was, hoefde ik niets bij te betalen. Gisteren ontving ik de helm, en ik ben dik tevreden! Nu nog wachten op een dik pak sneeuw in Oostenrijk :).

Onproffesionele afhandeling van bestelling

Na plaatsen van een bestelling krijg je de melding dat met in verlof is en de levering pas na vakantie het order zullen behandelen. Daarna blijkt maar 1 stuks meer in vooraad te zijn terwijl op de website nog altijd volop kan besteld worden (koppeling bestelling - voorraad ???). Er wordt lakoniek een mailtje gestuurd dat met bij derden opnieuw gaat bestellen en dat het "enkele weken" kan duren. Men zegt niet hoeveel. Maar dan gaat met alles zo snel mogelijk opsturen. Betaald hebben we wel al direct gedaan natuurlijk. Na het lezen van deze beoordeling toch nog de bestelde hoesjes gevonden en onmiddellijk opgestuurd samen met een presentje.

Beste heer, Helaas zag ik een slechte beoordeling, dat is natuurlijk niet de bedoeling want we willen alleen tevreden klanten. U gaf aan dat de melding over de vakantie na de bestelling verscheen. Dit is onjuist, de melding verscheen als pop-up op het moment van bezoeken van de site. We bestellen overigens het vizierhoesje niet bij derden maar rechtstreeks. Zoals aangegeven konden we één hoesje tijdelijk niet leveren, die met de eerste zending weer leverbaar zou zijn. Binnen 2 weken komt de eerste grote zending, waarvan we exact niet de exacte datum weten. Wat betreft de voorraad, hier stond helaas een instelling verkeerd. Er kon nu ook besteld worden als voorraad onder 0 kwam, dit hebben we direct aangepast en het product is nu niet meer zichtbaar tot het binnenkomt. Normaal hebben we er overigens meer dan 100 op voorraad. Ik zal afsluiten met goed nieuws.. Heb nog eens goed in het magazijn gezocht en heb toch ook nog een 2de vizierhoesje gevonden! De 2 hoesjes zijn naar u opgestuurd, samen met een extraatje voor het ongemak. Onze excuses voor het ongemak en het niet zo bedoelde laconieke bericht.

Pluspunten

Zeer correcte levertijd. Bestelde vizier bij CP-helm bleek het foute model doch na een telefoontje werd dit zeer snel en correct opgelost.

Pluspunten

Five stars: perfect

Five stars: recommended

Pluspunten

Perfect and fast delivery, perfect product.

Pluspunten

reageert snel, denkt mee, geeft goed advies

UPDATE 13 mei 2019: Naar aanleiding van de onderstaande review werd er uiteindelijk toch nog contact met me opgenomen m.b.t. het uitblijvende contact over de gemaakt kosten om een verkeerd bezorgd product retour te zenden. Blijkbaar was de mailbox van de webshop volgelopen en werden mijn mails daardoor niet gelezen en beantwoord. Er is uiteindelijk ook een vergoeding retour gestort ter compensatie van de gemaakte kosten plus een beetje, dus gewoon een nette oplossing. ------ Wat een slechte webwinkel zeg. Ik had een paar teenwarmers besteld en kreeg binnen enkele dagen netjes een pakketje van TopSnowShop.nl binnen. Maar er zaten geen teenwarmers in maar handwarmers. Ik heb gelijk gebeld en werd vriendelijk te woord gestaan. Er zouden gelijk teenwarmers opgestuurd worden en ik moest de handwarmers terug sturen. De kosten die ik zou moeten maken voor het terugsturen van de foutief geleverde producten zou daarna vergoed worden. Na het terugsturen van de foutief geleverde producten heb ik netjes gemaild en de kosten vermeld die ik heb moeten maken om de door TopSnowShop.nl verkeerd geleverde spullen terug te sturen. Nooit meer reactie gehad van TopSnowShop.nl, ook niet na herhaaldelijke reminder mails van mijn kant. Echt schandalig. Het gaat me echt niet om het bedrag maar als ze de verkeerde spullen sturen en ik kosten moet maken om ze terug te sturen, verwacht ik wel netjes vergoed te worden zoals afgesproken. Ik raad iedereen af hier iets te kopen

Beste Rolf, erg vervelend dat je terecht teleur gesteld bent, maar het is niet zo bedoeld. We reageren normaal heel snel op mail, maar de mail is niet binnen gekomen. Na onderzoek bleek dat het de laatste tijd niet lukte omdat de inbox propvol was, wat inmiddels is opgelost. Natuurlijk willen we de kosten vergoeden als wij iets fout hebben gedaan. We hebben dan ook inmiddels 10 euro terug gestort, lijkt me voldoende voor de retourkosten. Nogmaals excuus voor het ongemak. want we willen alleen tevreden klanten.

Pluspunten

Een aanrader. Betrouwbaar . Goeie degelijke producten. Ruime keus; Vlotte en correcte communicatie. Snelle levering . Interessante prijsaanbiedingen.

Geen negatieve opmerkingen over dit bedrijf.

Pluspunten

Snelle en correcte levering.

Pluspunten

Pluspunten

Overzichtelijke site en snelle levering

In de bevestigingsmail een foto opnemen van het bestelde product.

Pluspunten

Parfait

Pluspunten

Snelle afhandeling.

In plaats van doosje hadden de spullen in een envelop gepast. Scheelt verzendkosten.

Pluspunten

Goede advies. Super helm

Pluspunten

Prima opgelost.

Meerdere malen gemaild over ruil cq retour omdat de helmen niet pasten of ventilatie misten. Geen enkele reactie. Voor €8,60 terug gestuurd met commentaar in verpakking geen reactie. Had al een pasafspraak gemaakt heb deze gecanceld omdat ik niks van jullie gehoord heb. Echt heel slecht

Beste mevrouw, Heb u inmiddels gesproken. Bij deze bestelling was helaas de wet van murphy van toepassing. We reageren normaal heel snel op mail, maar de mail was niet binnen gekomen. Na onderzoek bleek dat het niet lukte omdat de inbox propvol zat, wat inmiddels is opgelost. Voor de retour kosten en het ongemak hebben we mevrouw een cadeau gestuurd, want we willen alleen tevreden klanten. Nogmaals excuus voor het ongemak.

Pluspunten

Duidelijk webshop en snelle levering in een deugdelijke verpakking.

Pluspunten

Prima gegaan Bestelling op tijd gekregen en voldoet aan de verwachtingen

Pluspunten

Bestelling werd, zoals aangegeven, na twee dagen bezorgd. Je kunt na bericht over verzending kiezen voor afhalen bij PostNL, erg fijn! Slokker helm ziet er degelijk uit, pasvorm is goed. Nog niets te zeggen over het vizier, omdat ik er nog niet mee geskied heb.

- bestelling is niet zichtbaar in je account, dus het aanmaken van een account heeft weinig zin. - je ontvangt geen factuur, alleen een bestelbevestiging. Beetje gek.

Pluspunten

Mooie producten

De retour-mogelijkheden staan niet op de website. Het is niet duidelijk hoe je een product kunt wisselen.

Pluspunten

Goede service.

Nvt

Over TopSnowShop.nl

TopSnowShop is al jaren Nr.1 voor je Skihelm met Vizier of zonder. Met ons aanbod van bijna 300 soorten skihelmen en skibrillen behoren we tot de grootste aanbieders in EU. We zijn gespecialiseerd in de skihelm met vizier, met zijn vele voordelen de skihelm van de toekomst. We hebben meer dan 250 soorten skihelmen met vizier van topmerken. Van het zwitserse top merk CP (beste vizierhelmen op de markt) kunnen we zelfs de skihelm met vizier op maat maken, met het gewenste vizier! Dit kan online, maar je kunt ook komen passen bij ons met deskundig advies. We helpen je graag!