Goede en snelle service

Twee producten besteld. Effe een belletje omdat niet 2x dezelfde kleur aanwezig was. Zeer klantvriendelijk!

The store is OK

The item arrive in very good condition, it take long time to send, but the item arrive finaly.

Gute Kommunikation

Bei der Suche nach einem SKIHELM mit Visier fand ich TopSnowShop. Das war ein Einkaufserlebnis. Ich war mir nicht sicher welche Größe optimal passen könnte und welches Visier für die beste Sicht ermöglicht. Kurzerhand einen Termin vereinbart, was bei web-Shops nicht selbstverständlich ist, und während einer Urlaubsreise einen Abstecher in den Shop. Es wurden unterschiedliche Modelle gezeigt und so konnte ich mir das optimale aussuchen. Der Shopbetreiber hat mir kompetent und freundlich zu meinem neuen Helm verholfen. Dieser wurde dann vereinbarungsgemäß an meine Adresse geliefert. Danke

Easy to select and buy....

It was a surprise to receive different emails asking about the product or other things. It was a great experience.

Good looking helmet, confortable and with an excellent visión area

It looks cool, the fit on the head is very good, it is light helmet, the thing that I liked the most and that I have not seen in other brands is its wide vision area.

Skihelmkoffer op tijd en perfect geleverd

De enige site waar ik deze Casco skihelmkoffer gevonden heb. Perfect alternatief voor de koffer van HMR die nergens te vinden is.

Sehr guter Shop

Alles prima geklappt

Alles prima geklappt

Prima webshop, irritante dagelijkse spam over webshop beoordeling

Prima webshop, irritante dagelijkse spam over webshop beoordeling

We bedelen niet om een beoordeling. Als je het niet wilt invullen, doe het dan niet.. Je krijgt eenmalig de vraag om het product te beoordelen en de winkel. Elke webwinkel doet dit omdat het voor klanten prettig is om te zien of ze goed geholpen worden en of het een goed product is. Als je dit vervelend vindt, kun je in de toekomst beter niets meer van een webwinkel kopen. Stap dan maar in de auto op zoek naar een gespecialiseerde winkel. In ieder geval hebben we de bestelling correct verzonden en wensen je veel plezier ermee.

Efficient service

Efficient service

Eenvoudige bestelling en betaling en vlotte levering.

Spullen werden snel en correct geleverd

Betrouwbaar, alert en perfecte service

Zeer goed en snel in afhandeling, direct benaderbaar en proactief in oplossing. Product uitstekend

Snel, goed product

Schroeven voor ski helm visie waren snel gevonden en verzonden

Ich bin sehr zufrieden!

Perfekter Eingabebildschirm, telefonischer Kontakt mit kompetenten Firmenchef, schnelle Lieferung, gutes, preiswertes Produkt.

Schnell und günstig

*****

Gute Qualität

Die gelieferte Ware hat meine Erwartungen vollumfänglich erfüllt.

Super aardig en snelle service

Snel, betrouwbaar, en prettige dienstverlening

Topervaring

Even gebeld en zeer klantvriendelijk geholpen en had bestelling de volgende dag in huis! Aanrader!

Sehr toller Service

alles Perfekt - von der Nachbestellung bis zur super schnellen Extra-Lieferung Vielen Dank

sorgfältigere Lagerhaltung empföhlen

bei der telefonische Auskunft sehr freundlich. Leider wurde ein Artikel angeboten, welcher nicht mehr auf Lager war. Lagerhaltung besser auf aktuellen Stand halten !!!

Super schnell geliefert

Super schnell geliefert

Over TopSnowShop.nl

TopSnowShop is al jaren Nr.1 voor je Skihelm met Vizier of zonder. Met ons aanbod van bijna 300 soorten skihelmen en skibrillen behoren we tot de grootste aanbieders in EU. We zijn gespecialiseerd in de skihelm met vizier, met zijn vele voordelen de skihelm van de toekomst. We hebben meer dan 250 soorten skihelmen met vizier van topmerken. Van het zwitserse top merk CP (beste vizierhelmen op de markt) kunnen we zelfs de skihelm met vizier op maat maken, met het gewenste vizier! Dit kan online, maar je kunt ook komen passen bij ons met deskundig advies. We helpen je graag!