Pluspunten

Zeer correcte levertijd. Bestelde vizier bij CP-helm bleek het foute model doch na een telefoontje werd dit zeer snel en correct opgelost.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Five stars: perfect

Five stars: recommended

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Perfect and fast delivery, perfect product.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

reageert snel, denkt mee, geeft goed advies

• Zou u ons aanbevelen? Ja

UPDATE 13 mei 2019: Naar aanleiding van de onderstaande review werd er uiteindelijk toch nog contact met me opgenomen m.b.t. het uitblijvende contact over de gemaakt kosten om een verkeerd bezorgd product retour te zenden. Blijkbaar was de mailbox van de webshop volgelopen en werden mijn mails daardoor niet gelezen en beantwoord. Er is uiteindelijk ook een vergoeding retour gestort ter compensatie van de gemaakte kosten plus een beetje, dus gewoon een nette oplossing. ------ Wat een slechte webwinkel zeg. Ik had een paar teenwarmers besteld en kreeg binnen enkele dagen netjes een pakketje van TopSnowShop.nl binnen. Maar er zaten geen teenwarmers in maar handwarmers. Ik heb gelijk gebeld en werd vriendelijk te woord gestaan. Er zouden gelijk teenwarmers opgestuurd worden en ik moest de handwarmers terug sturen. De kosten die ik zou moeten maken voor het terugsturen van de foutief geleverde producten zou daarna vergoed worden. Na het terugsturen van de foutief geleverde producten heb ik netjes gemaild en de kosten vermeld die ik heb moeten maken om de door TopSnowShop.nl verkeerd geleverde spullen terug te sturen. Nooit meer reactie gehad van TopSnowShop.nl, ook niet na herhaaldelijke reminder mails van mijn kant. Echt schandalig. Het gaat me echt niet om het bedrag maar als ze de verkeerde spullen sturen en ik kosten moet maken om ze terug te sturen, verwacht ik wel netjes vergoed te worden zoals afgesproken. Ik raad iedereen af hier iets te kopen

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Een aanrader. Betrouwbaar . Goeie degelijke producten. Ruime keus; Vlotte en correcte communicatie. Snelle levering . Interessante prijsaanbiedingen.

Geen negatieve opmerkingen over dit bedrijf.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle en correcte levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Overzichtelijke site en snelle levering

In de bevestigingsmail een foto opnemen van het bestelde product.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Parfait

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle afhandeling.

In plaats van doosje hadden de spullen in een envelop gepast. Scheelt verzendkosten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede advies. Super helm

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima opgelost.

Meerdere malen gemaild over ruil cq retour omdat de helmen niet pasten of ventilatie misten. Geen enkele reactie. Voor €8,60 terug gestuurd met commentaar in verpakking geen reactie. Had al een pasafspraak gemaakt heb deze gecanceld omdat ik niks van jullie gehoord heb. Echt heel slecht

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijk webshop en snelle levering in een deugdelijke verpakking.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima gegaan Bestelling op tijd gekregen en voldoet aan de verwachtingen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Bestelling werd, zoals aangegeven, na twee dagen bezorgd. Je kunt na bericht over verzending kiezen voor afhalen bij PostNL, erg fijn! Slokker helm ziet er degelijk uit, pasvorm is goed. Nog niets te zeggen over het vizier, omdat ik er nog niet mee geskied heb.

- bestelling is niet zichtbaar in je account, dus het aanmaken van een account heeft weinig zin. - je ontvangt geen factuur, alleen een bestelbevestiging. Beetje gek.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie producten

De retour-mogelijkheden staan niet op de website. Het is niet duidelijk hoe je een product kunt wisselen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service.

Nvt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

zeer service-minded, komen duidelijk uit voor keuze die het belang van klant écht dient en dat kunnen dankzij jarenlange ervaring ook hard maken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levertijd! Product top

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijk en snel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heel tevreden over de snelle levering en het bericht per mail dat pakket bij de buren is afgeleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed advies, snelle levering. Super tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over TopSnowShop.nl

TopSnowShop is al jaren Nr.1 voor je Skihelm met Vizier of zonder. Met ons aanbod van bijna 300 soorten skihelmen en skibrillen behoren we tot de grootste aanbieders in EU.
Skihelm met Vizier passen met deskundig advies? Dat kan, we helpen je graag!

Filter op Taal