God price quick service great product

My wife has a Casco ski helmet. |Mine is a Salomon. I envied her protective case. I was delighted to find I could purchase one separately. TopSnowShop delivered at a good price and quite quickly. We have only to hope we can ski next season with Covid 19 gone!

Zeer vriendelijk en deskundig.

Floris de eigenaar weet waar het overgaat, hij verkoopt niets waar die niet achterstaat. Wij zijn zeer tevreden over de adviezen en over het geleverde product ( cp helmen).

snelle levering, prima product

in de bevestigingsmail werd verder niet aangegeven wanneer het product verzonden zou gaan worden, zou misschien een tip zijn, net als een link naar het product dat je hebt besteld, nu staat er enkel een omschrijving, voor de rest ben ik zeer tevreden over de snelle levering en het product zelf, prima

Excellent service en goede productkwaliteit

In mijn vorige score gaf ik aan dat ik teleurgesteld was vanwege een foutieve levering. Vrijdags email gestuurd en maandag een reactie ontvangen met daarin aangegeven dat zij een fout hadden gemaakt en excuses. Binnen 3 werkdagen was het omruilen (GLS vervoerder) naar tevredenheid gerealiseerd. Dit bewijst de flexibiliteit en kwaliteit van dit bedrijf en in het bijzonder hun directeur Floris Boer. Met vriendelijke groeten. Wim van Rest

Heel tevreden

Onderdeel voor mij skihelm bestelt en binnen 3 dagen in huis.

Snelle correcte levering

Duidelijke website en snelle en correcte levering.

Mooi product.

Ben zeer tevreden over de behandeling van mijn bestelling en aflevering. Het product voldoet aan de verwachting die ook zo beschreven staat.

Top service, vlotte communicatie, zeer verzending

Sehr gut Qualität der Skihelm-Tasche!

Günstiger Preis bei guter Qualität! Super schneller Versand! Top!

Levering was niet goed, klantenservice zeer mager

Helaas is mijn ervaring met deze webshop niet goed. Het begon al met dat ik bij een product op de website een korting zag maar die niet gegeven werd. Daarna kregen we het pakket, gelukkig wel op tijd, maar niet compleet. Nogal een pijnlijk verschil, in plaats van 2 tassen zat er maar 1 in het pakket en daarnaast was ook het andere product anders dan verteld(daar had ik over nagevraagd..) Bij het melden van dit pijnlijke verschil kwam er een nogal lakoniek antwoord. Hmmm niet echt heel klantvriendelijk. Op een volgende mail heb ik nooit antwoord gekregen. Nee dit is niet klantvriendelijk en ik raad deze webshop dan ook niet aan anderen aan.

mevrouw heeft dit antwoord ontvangen, maar inmiddels zijn de tassen elders gekocht en is het bedrag terug gestort. Ook retourkosten zijn terugbetaald al doen we dat normaal alleen bij ruilen. Jammer dat je niet tevreden bent en de klantenservice mager vindt. Klantenservice is voor ons juist heel belangrijk, we staan niet voor niets op een 9.4. Maar we hebben inderdaad een fout gemaakt, helaas maken wij die ook weleens, waarvoor excuus. Je geeft aan op een volgende mail nooit antwoord te hebben gehad, maar die mail was 1 dag geleden en wilden we nu beantwoorden. Je was niet helemaal tevreden over de tas, zullen we je 2 betere sturen? en voor de te retourneren tas: normaal kunnen we een gratis retourlabel sturen maar GLS heeft nu een probleem met hun retour systeem. Je kunt dit oplossen door het pakje zelf te retourneren en ons een foto van het bonnetje te sturen, dan wordt dat overgemaakt. Ik hoor graag van je, we willen alleen tevreden klanten.

Prima website en snelle reactie op mijn vragen

Helm voldoet precies aan verwachtingen. Mail is snel en duidelijk beantwoord.

Correcte, klantvriendelijke en op maat dienstverlening.

Bij bestelling van de CP Carachillo had ik maat Medium () besteld. Dit omdat mijn maat 57cm betreft. Ook had ik bevraagd om een helmtas/hoes/zak erbijgeleverd te krijgen. Bij aanname van deze bestelling heeft een zeer vriendelijke medewerker contact met me opgenomen om te bevragen of dit de correcte maat is. Toen ik doorgaf wat mijn maat is, zei hij dat de CP maat Large beter zou passen. Hij nam voor de rest de opmerkingen door die ik bij de bestelling had geplaatst (voornamelijk de vraag naar een hoes, en de vraag om de levering tegen een uiterlijke datum te doen plaatsvinden) Bij tijdige en spoedige ontvangst van de complete bestelling, werd de hoes kosteloos bijgevoegd. Toen ik de helm voor de eerste maal paste, zat hij als gegoten. Ik heb een sterk vermoeden dat de Medium echt iets te klein zou zijn geweest. Bij deze dan ook een pluim voor de zéér klantgerichte en vriendelijke aanname en bespreking van de bestelling. Deze (web)shop raad ik dan ook sterk aan.

Snelle levering en website goed te volgen.

snelle correcte service

snelle levering, overzichtelijke site, topmateriaal

Top geholpen, vriendelijk en accuraat

Heel erg goed geholpen, leuk bedrijfje.

Betrouwbaar en correct!

Nadat ik eerst telefonisch informatie heb opgevraagd, heb ik een losse vizier voor een Kask-helm besteld. Keurig op tijd geleverd.

kwaliteit

zit comfortabel de cp helm met vizier

Top kwaliteit helmen

Om goed te kunnen passen zijn we er met ons gezin heen gereden. Voor de jongens en mijn man een nieuwe helm gekocht. De helmen voor de kinderen zijn iets duurder dan bijvoorbeeld een Salomon, maar ZO veel meer kwaliteit, dat het eigenlijk niet eens heel duur is. Ze hebben alle drie een helm van CP gekocht. Kan niet anders zeggen dan een heel mooi product.

Belde netjes op omdat één kleur niet leverbaar was.

Zeer snelle levering

Zeer vriendelijk personeel. Denkt mee met de klant! Keep up the good work!

Schnelle Lieferung, Top Qualität!

Sehr guter Service, habe ein Ersatzvisier von CP gekauft.

‘s middags besteld en de volgende dag kon ik het bestelde vizier al ophalen. Goed verpakt. Top.

Vlotte en goede service

Alles perfect verlopen

Helemaal top!

Mooie opvolging. Ook toen er met mijn betaling iets niet lukte werd ik persoonlijk gecontacteerd en volgde er een snelle en correcte levering!

Enorm snelle levering

👍goed

Over TopSnowShop.nl

TopSnowShop is al jaren Nr.1 voor je Skihelm met Vizier of zonder. Met ons aanbod van bijna 300 soorten skihelmen en skibrillen behoren we tot de grootste aanbieders in EU. We zijn gespecialiseerd in de skihelm met vizier, met zijn vele voordelen de skihelm van de toekomst. We hebben meer dan 250 soorten skihelmen met vizier van topmerken. Van het zwitserse top merk CP (beste vizierhelmen op de markt) kunnen we zelfs de skihelm met vizier op maat maken, met het gewenste vizier! Dit kan online, maar je kunt ook komen passen bij ons met deskundig advies. We helpen je graag!