goede service

altijd optijd mer bezorgen qua afgesproken datum

Prima, 2e keer wandvulling met canvas 2.5 x 4 mtr

Goed meedenken altijd vriendelijke zeer tevreden

De medewerker staan al tijd klaar voor je denken met je mee. Wie je ook aan de telefoon krijgt een top team Gerrie

Service, kwaliteit en levering is top!

Vriendelijke mensen die met je meedenken in het ontwerp en materiaal. Dat zie je terug in het eindresultaat. Vlotte communicatie en levering. Volgende keer bestellen wij weer hier.

uitstekend

ik ben goed geholpen en de vlag ziet er super goed uit. er miste helaas wel nog een deel, maar toen ik had gemaild hebben ze het gelijk opgestuurd.

Ik ben blij met de vlag die volgens mijn specificaties is ontworpen. de ontvangers wilden een vlag voor hun huis in Canada, het drakenhuis of hol. ze stuurden me een proefexemplaar van het voltooide ontwerp. het was perfect. Mijn vrienden arriveerden in Nederland op dezelfde dag dat de vlag werd afgeleverd. ze vinden het prachtig. Bedankt.

De service en levering van bestelde artikelen Toppie

Mooi product, altijd snel geleverd, prima communicatie.

Reclamespecialisten maakt steeds opnieuw een mooi product (vlag in mijn geval). Ze produceren en leveren snel, altijd keurig binnen de afgesproken termijn. Daarbij communiceren ze prettig, ook als er iets misgaat. De wijze van uploaden van bestanden is echt voor verbetering vatbaar!

superfrr

super servicr

Snel en mooi

Vlotte levering, prachtige doeken!

Goede services, mooie designs

geweldig goed bedrijf

zeer goed bedrijf die kwaliteits vlaggen levert binnen de gestelde levertijd

Door hen gemaakte vergissing prompt hersteld.

Raamstickers besteld voor binnenkant raam. Geleverd: stickers voor buitenkant raam. Na 1 mail zonder mitsen en maren de juiste stickers geleverd. Klasse.

Prima kwaliteit en service

Jaarlijks bestel ikmn vlag voor ons huis. Nu de 5de.

Jullie werken uitstekend !

De titel van "Reclamespecialisten" is terecht. Vlotte en correcte behandeling van de vraag. Leveringstermijn...ongelooflijk; bij het leger zou men spreken van "in looppas". Resultaat...ik zou niet weten hoe het beter kan!

Gewoon goed. Echt goed!

Wist het al. En het werd weer bevestigd. Reclamespecialisten doen het gewoonweg supergoed. Goede ondersteuning bij ontwerp en keuze. Tot de volgende keer.....

Uitstekende samenwerking

Wij bestellen met een zekere regelmaat onze spandoeken bij ze. De kwaliteit is zeer goed en de levertijd relatief snel. Wanneer er wat is, is de communicatie goed. Wij zijn fan!

Zeer goed werk, service en vriendelijk.

Al enkele jaren zijn wij klant bij dit bedrijf. De ervaring is dat, als er ook maar iets fout gaat. Wat natuurlijk iedereen kan overkomen, ze het met veel zorg en toewijding oplossen. Voor ons, HET BEDRIJF waar je moet zijn.

Mooi spandoek en snel geleverd

Het spandoek ziet er keurig uit, mooie bedrukking. De levering van het doek was snel en netjes. Super tevreden dus.

Keurig geholpen en snel

Helaas ging er iets mis bij de verzending en kwam ons spandoek een dag te laat. Echter bij de Reclamespecialisten keurig te woord gestaan en nadien alles keurig afgehandeld.

Super service. Denke met je mee en de kwaliteit is echt mooi

Snelle service en goede ontwerp pagina

Snel geleverd. Ontwerpservice is top. Mooie ontwerpen en snelle terug koppeling.

super

super goed geholpen Denken met je mee snel afhandeling leuke medewerkers .

BAM!

Ik hou ervan om regelmatig te veranderen met gevelzeilen in een thema, door de mogelijkheid om zelf te ontwerpen kan ik dit snel en tegen een zeer scherpe prijs.

goed kwaliteit van de vlaggen

na nog een navraag bij hun via de mail over het wassen en drogen van de vieze vlag kreeg ik super snel een antwoord voor het was advies en het droog advies van de vlag(gen) super service gewoon

Over Reclamespecialisten.nl

Reclamespecialisten is hét bedrijf voor al uw reclamemiddelen. Wij hebben alle productie in eigen beheer en staan daarom garant voor de kwaliteit. We bieden echt persoonlijke service en zelfs montage op locatie als dat gewenst is. Ons assortiment bestaat uit allerlei verschillende soorten vlaggen, spandoeken, magneetplaten, raamstickers, textieldoeken, banners, fotobehang en nog veel meer.