Altijd nieuwe kleding en makkelijk te bestellen

Dit vind ik een super site. Je besteld, stuurt soms wat retour. Het retour bedrag heb je zeer snel weer op de bankrekening staan.

mijn bestellingen zijn snel en goed bezorgd en ook de retouren worden snel en goed afgehandeld.

Ik ben zeer tevreden over de levering en de kwaliteit van de producten. als ik iets retour zend, wordt het snel afgehandeld en wordt het geld ook snel weer terug gestort. Er is veel keuze op de website.

super

snelle levering leuke kleding voor een leuke prijs

Verzenden

Voordat het verzonden wordt duurt erg lang.

Snelle levering en de retouren snel verwerkt merkt snelle terug betaling

Het artikel de volgende dag geleverd, en precies zoals op de foto

Alles netjes en op tijd ontvangen

Mijn bestelling was keurig op tijd en mijn bestelde artikelen waren naar wens. Top, tot de vlg keer.

Goede ervaringen.

Leuke vlotte kleding. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Verzending gebeurd snel en retourzending worden snel en netjes afgehandeld.

Perfekt

Bestellen via jullie website gaat super makkelijk, snelle levering en mooie kleding

Goede kwaliteit!!

Goede service , maten zijn altijd goed voor mij. Klantvriendelijk bij het afhandelen van een probleem.

Leuke mode, snelle levering. Kwaliteit/prijs is goed

Slechte pasvorm

Grote maat valt heel klein en mouwen zijn extreem kort

Goede prijs kwaliteit verhouding en goede service!

Mooie kleding

Mooie trendy kleding .

Erg tevreden

Snelle levering. En altijd blij met mijn vesten

Hele fijne webwinkel

Snelle bezorging,mooie kleding en goede prijs/kwaliteit

Was altijd super veel keus, laatste tijd veel minder.

Heb regelmatig besteld en super goed bevallen vooral leuke jurkjes. Laatste tijd minder keus .

Super leuke dingen en snelle levering.

Heerlijke site om te winkelen. Super leuke dingen die in het echt ook nooit tegenvallen. Netjes verpakt. Qua maatvoering klopt het ook echt. Nog nooit iets terug hoeven sturen. Snelle levering is ook altijd fijn.

Mooie kleding en betaalbaar. Top

Geen tijd om te shoppen. Kleding is goed omschreven, en afgebeeld. Bijna nooit iets retour. Perfect als je het de druk hebt voor te shoppen en en leuk gekleed wil zijn.

Altijd goed spul en snel geleverd !

Ik bestel al jaren bij Kenza Moda en altijd naar dikke tevredenheid. Nog nooit een miskoop gehad en de levering is altijd keurig op tijd.

Fijne kleding

Fijne kleding en snelle service en snelle terugbetaling

Mooie webshop

Positief

Dag, bestelling werd snel geleverd.. product precies als de foto... erg mooi

Altijd goede ervaring

Ik ben altijd tevreden met deze webshop ze leveren goede kwaliteit en snel

Prettig

Helaas had ik mijn bestelling moeten retourneren. De afhandeling hiervan geen heel vlot en het geld stond ook snel op mijn rekening.