Leuke kleding met super superrappe levering!

Echt binnen dag in huis

Weer een leuk setje gekocht❤ Jog Jeans zit heerlijk.

fijne broek

weer een fijn broek gekocht en de volgende dag al ontvangen!

Blij met Kenza Moda

Bestel al jaren bij Kenza Moda.En altijd heel tevreden.Jurkje wat was uitverkocht binnen 2 dagen geld terug

Oplichting

Vanavond op TROS opgelicht ontmanteld als oplichter.

Geen reactie op mail

Reageren niet op vragen via de mail gesteld. Héél irritant. De omschrijving bij het kledingstuk is Onvoldoende. De foto's op de website bewegen te snel. Stilstaand beeld is beter zodat je dan kunt inzoomen. Of is dit juist bedacht tégen het inzoomen.

Bestelling snel geleverd echter geen reactie op retour formulier

De bestelling is netjes geleverd. Ik wil graag retouren binnen de de gestelde 14 dagen, maar ik krijg geen reactie van het bedrijf op de mailtjes...ik heb al wel betaald! Graag een spoedige reactie en oplossing!

Mooie kleding

Zulke mooie kleding,goede pasvorm,blijf mooi van kleur,krimp niet

Oplichting!

Kenza Mode zorgt ervoor dat je een foutmelding krijgt bij het betaalgedeelte van het bestelproces waardoor het bedrag uiteindelijk 2x wordt afgeschreven. Kenza Mode geeft aan dat er geen bestelling is ontvangen en levert de bestelde artikelen niet omdat zij geen geld hebben ontvangen! Geven vervolgens de schuld aan de bank, geven aan dat zij contact hebben opgenomen met de bank en dat de bank het bedrag terugstort. Nadat ik contact heb gehad met de bank geeft de bank aan dat Kenza Mode het bedrag terug moet storten omdat Kenza Mode het bedrag heeft ontvangen. Kenza Mode reageert vervolgens nergens meer op!

Onbetrouwbaar!

Kenza Mode incasseert wel geld, maar stuurt de bestelling vervolgens niet op. Geeft de schuld aan de bank, maar dit is om tijd te rekken om de klant weer even zoet te houden! We zijn een week verder. Ik ben €230,- armer en ik heb geen artikelen ontvangen!

Gewoon goed

Shirt en broek besteld. Kwaliteit is goed. Snelle levering. Geen op of aanmerkingen

De foto’s zijn niet realistisch

De foto’s zijn niet realistisch! Teveel aan stof wordt vakkundige weggewerkt achter de oksels, waardoor het kledingstuk lijkt te passen. Pas je de trui/blouse thuis, dan is het opeens een heel wijd model. Dus retour. Een broek wat bv wijd valt op de dijen daar wordt dan een hand opgelegd en iets strak getrokken. Een blouse met strik. Op de foto zie je de leuke strik. Bij het passen blijkt dat de blouse óók een lage V hals heeft, wat op de foto niet te zien is omdat het weggewerkt met de strik. Dus blouse weer retour. Enz. Kortom de foto’s zijn niet realistisch. Heel jammer want het meerdere wat er wordt besteld gaat dan weer retour. Zonde van de tijd en de verzendkosten. Bij het retour zenden moet je zelf opschrijven wat er retour gaat, maar ook het orderformulier waarop de artikelen met foto staat bijvoegen. Dubbel op dus. Waarom dan nog een keer opschrijven wat er retour gaat het staat toch op het orderformulier? Vakje erbij maken op het orderformulier en de klant kan dan aanvinken wat retour gaat. Dit is klantvriendelijker.

Zeer tevreden over de goede service en kwaliteit. Ziet er mooi uit.

Leuke kleding en goede service. 1 minpuntje het jammer dat niet overal betere omschrijving bij staat o.a. lengte maten.

Uitstekende service, veel keus, goede prijs en kwaliteit!

Er is veel keus in kleding. Kleding is van goede kwaliteit, niet te duur. Mail wordt meteen beantwoord.

Fijne winkel,voor ieders wat wils. Betaalbaar,en goeie kwaliteit. Ben zeer tevreden.

Fijn bedrijf met leuke mode

Fijne prijs/ kwaliteit ervaring Leuke kleding voor ieder wat wils Retour gaat makkelijk Sale is leuk (mag vaker😉)

Goede kwaliteit .

Snelle levering . Goed en netjes verpakt . Ik ben erg blij met mijn aankopen . Jammer dat jullie in vesten maar een maat hebben want die vallen meestal te groot en ja dat vind ik zonde van de verzendkosten .

Trendy

Mooi nieuwe site, snelle levering. Trendy kleding. Retour sturen gaat makkelijk.

Top kleding en snel bezorgd

Altijd leuke kleding en negen van de tien keer past het precies

Duidelijke site,altijd de nieuwste mode.

Mooie kwaliteit, snelle levering en goede service. Top.

Trendy kleding voor zachte prijs

Wow ik wordt er helemaal gelukkig van.Het past perfect! En de prijzen zijn ook leuk.

Prachtige broeken en snel in huis

Fijn om nu weer joggingbroeken te hebben die écht mooi van kleur zijn. Mijn vorige heb ik zo vaak aan gehad dat de kleur wat vervaagde dus nu weer helemaal blij met de nieuwe!

Leuke kleding

Mooie kleding erg leuke kleding wat je zoekt super mooi

Super webshop met super service!

Hele leuke betaalbare kleding! En echt een super super service! Zeer snelle verzending, zeer snelle bevestiging van retouren en geld terug. Terugsturen gemakkelijk met antwoordnummer. Kleding superleuk, maten kloppen, goede kwaliteit. Ik ben heel erg blij!