Filters

9

Verschillende kleding voor iedereen wat, en regelmatig nieuw artikrken

Ik slaag hier eigenlijk altijd, verschillende maten, verschillende modellen. Past t een keer niet dan is het bedrag ook lekker snel terug gestort

  • Aanbevelen? Ja
9

Tevreden klant!

Hele mooie en betaalbare kleding van goede kwaliteit. Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Echt een geweldige webshop. Mooie kleding voor een leuke prijs. En super snelle levering!

Kenza Moda is een geweldige webshop. Maten kloppen altijd. Mooie kleding Voor een leuke prijs en een super snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
7

snel versturen...

De producten worden snel opgestuurd dat vind ik erg fijn. Wanneer je een vraag hebt wordt er helaas niet op gereageerd: ik had een blouze besteld maar er zat een vlek op; gevraagd of ik die kon ruilen maar niets terug gehoord. Daarom weer retour gestuurd. Ze storten nu ook snel terug bij retourzending...

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte Service

Heb altijd goed kunnen kopen de afgelopen jaren. Helaas is hun service niet goed. Laatst jurkje gekocht wat in mijn retourtermijn was afgeprijsd. Verzoek ingediend om het verschil terug te laten betalen, zodat ik niet weer een nieuw jurkje hoefde te bestellen en het "oude" te retourneren. Scheelt voor Kenza tenslotte ook weer verzendkosten. Nu al 3 mailtjes gestuurd en nog steeds geen reactie. Ik denk dat ze liever een klant kwijt zijn dan dat ze 15 euro terug moeten betalen. Jammer!

  • Aanbevelen? Nee
5

Eerst top zaak maar nu ben ik niet zo te vrede meer

Ik heb 14 dagen geleden 2 jurkjes terug gestuurd van € 34,95 per stuk. heb van 1 het geld retour gekregen maar van de andere niet gelijk gemaild en tot nu toe dus iedere dag een mail gestuurd maar nog steeds geen antwoord erop gekregen en nog steeds mijn geld niet terug van het andere jurkje. Erg jammer want ik bestelde best aardig wat daar en het ging altijd goed vond het een fijne winkel.

  • Aanbevelen? Nee
10

Keurig en snel geleverd!

Heel tevreden! Versturen snel. Ook retouren worden netjes en snel afgehandeld! Een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht

Heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen , zou op 12 mei geleverd worden kreeg ik een mail , maar tevergeefs , ik heb nog steeds niets ontvangen, al een paar mails naar Kenza gestuurd , maar ik krijg geen antwoord , zeer onbeleefd om niet te antwoorden op de 2 gestuurde mails Mertens Jose Duivelsbroek 14 Mol

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen, We hebben het voor u nagekeken. Wij hebben het pakket 11-05-2020 verstuurd. We zien dat 19-05-2020 het pakje in België is aangekomen. Vandaag of morgen kunt u het pakje verwachten. Bij Post Nl is het op dit moment enorm druk. Helaas is hierdoor een vertraging van uw pakket opgelopen. Met vriendelijke groet, Kenza Moda

10

Geweldig!

Super leuke kleding en snelle levering. Ik ben fan!!! Bedankt Kenza.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering

Producten werden snel geleverd en retourneren ging makkelijk en snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie kwaliteit , betaalbaar en mooi.

Mooie betaalbare kleding, en een snelle levering. Dik tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snelle service

Leuke website met leuke kleding. Het enige wat ik misschien soms mis is de maatvoering van de kleding...zoals bijvoorbeeld de lengte van een jurk. Verder is het een duidelijke site met leuke mode voor een hele goede prijs. En wanneer je iets retourneerd wordt je geld heel snel terug gestort. Dit vind ik echt een pré!! Snelle levering ook en snelle reactie via de e-mail. Écht een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super leuke kleding en uitstekende service

Er is altijd een ruime keuze aan betaalbare kleding. Er is voor ieder wat wils. Kwaliteit is ook goed. Service is prima. Al regelmatig kleding besteld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering!

Duidelijke site, snel in huis

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima!

De kleding ziet eruit zoals het eruit ziet.op de foto.De maten kloppen goed en de prijzen zijn best laag. Vadaag besteld morgen in huis. De minpuntjes. De kwaliteit is soms vrij slecht. Na 1 seizoen kan het weggegooid worden. Álles wordt in een te kleine doos gepropt. Losse draadjes aan kleding . Soms een maatje groter zou fijner zijn. Model in maat 44 in the shop the look. En iets van een klantenkaart voor vaste klanten

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel veel keus voor een leuke prijs!

Snelle levering en bij retour de volgende dag al op je rekening! TOP!

  • Aanbevelen? Ja
10

Leuke kleding met super superrappe levering!

Echt binnen dag in huis

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Weer een leuk setje gekocht❤ Jog Jeans zit heerlijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

fijne broek

weer een fijn broek gekocht en de volgende dag al ontvangen!

  • Aanbevelen? Ja
9

Blij met Kenza Moda

Bestel al jaren bij Kenza Moda.En altijd heel tevreden.Jurkje wat was uitverkocht binnen 2 dagen geld terug

  • Aanbevelen? Ja
1

Oplichting

Vanavond op TROS opgelicht ontmanteld als oplichter.

  • Aanbevelen? Nee
1

Geen reactie op mail

Reageren niet op vragen via de mail gesteld. Héél irritant. De omschrijving bij het kledingstuk is Onvoldoende. De foto's op de website bewegen te snel. Stilstaand beeld is beter zodat je dan kunt inzoomen. Of is dit juist bedacht tégen het inzoomen.

  • Aanbevelen? Nee
4

Bestelling snel geleverd echter geen reactie op retour formulier

De bestelling is netjes geleverd. Ik wil graag retouren binnen de de gestelde 14 dagen, maar ik krijg geen reactie van het bedrijf op de mailtjes...ik heb al wel betaald! Graag een spoedige reactie en oplossing!

  • Aanbevelen? Nee
10

Mooie kleding

Zulke mooie kleding,goede pasvorm,blijf mooi van kleur,krimp niet

  • Aanbevelen? Ja
1

Oplichting!

Kenza Mode zorgt ervoor dat je een foutmelding krijgt bij het betaalgedeelte van het bestelproces waardoor het bedrag uiteindelijk 2x wordt afgeschreven. Kenza Mode geeft aan dat er geen bestelling is ontvangen en levert de bestelde artikelen niet omdat zij geen geld hebben ontvangen! Geven vervolgens de schuld aan de bank, geven aan dat zij contact hebben opgenomen met de bank en dat de bank het bedrag terugstort. Nadat ik contact heb gehad met de bank geeft de bank aan dat Kenza Mode het bedrag terug moet storten omdat Kenza Mode het bedrag heeft ontvangen. Kenza Mode reageert vervolgens nergens meer op!

  • Aanbevelen? Nee

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd