Snelle levering van leuke kleding

Goede zorg

Snelle levering van mijn broeken. Makkelijk te bestellen.

Top levering

Leuke kleding

Slechte website en kleding kwaliteit is als de prijs :laag

Website functioneerd slecht. Erg lastig om dat te bestellen wat je voorbij zag komen op Facebook. De prijzen zijn laag, maar de geleverde kwaliteit is evenredig laag.

Snelle levering maar vind de kwaliteit slecht, heb 2 shirts en na 2x wassen niet meer mooi en jump shuit bij de gsls sl de draadjes eruit

Snel, goede en keurige levering

Als ik iets bestel,is het er meestal binnen 2 dagen. Retourneren ook geen enkel probleem.

Snelle levering! Leuke kleding met prima prijzen.

Mooie en fijne kleding voor een betaalbare prijs en service

Top bedrijf

Top bedrijf met mooie kleren en vooral mooie combinaties. En niet te vergeten een hele fijne klantenservice

Top!!!

Snelle levering, mooie kleding. Super

Goeie service

Snelle levering!

Pasvorm goed

Ik krijg steeds complimenten over mijn laatste aankoop

Prima en volgens afspraak geleverd

Na mijn bestelling is het pakketje conform afspraak de volgende dag geleverd. Gewoon top.

Prima, geen klachten

Alles wat ik bij Kenza bestel, past ook. De kwaliteit is goed, levering snel. Ik ben erg blij met Kenza Moda! Vooral met de shop de look. Echt top!

S n El in huis

Niet goed

Verkeerde jurk geleverd Telefonisch werd toegezegd dat de juiste jurk opgestuurd zou worden. Na retourzending geld terug gevangen en geen jurk ontvangen. Had het ook nog op retourformulier geschreven. Kon hem wel opnieuw bestellen en dan weer verzendkosten betalen. Dus niet gedaan!

Fijne internet winkel

Artikelen worden snel geleverd en ze zitten fijn.

Koop hier al mijn kleding!

Ik koop alleen bij kenza! Superleuke kleding voor betaalbare prijzen! Steeds afwisselende collectie! Heb ik net grote bestelling gedaan komen er weer nieuwe dingen op website! Lastig kiezen zeg maar!

Zeer tevreden.

Snelle levering en snel weer je geld terug als iets jjuuet goed is. Leuke kleding.

Bestel nooit meer wat

Een vestje gekocht wat ontzettend pluist. Mail gestuurd, krijg ik als antwoord dat ik het dan maar op een wit shirt moet dragen. Niet netjes.

Nvt

Super goed

Fijne webshop met mooie betaalbare kleding. Bestel er regelmatig.

Goede, mooie betaalbare mode

Ze hebben een gevarieerd, kleurrijk aanbod aan kleding, het is betaalbaar en je loopt er altijd trendy bij. Ik ben een zeer tevreden over.