Leuke betaalbare kleding

Goeie service, snelle levering. Leuke smaakvolle en betaalbare kleding.

Je bestelt het en de volgende dag is het in huis

Goede kwaliteit Mooie betaalbare kleding

Geweldige site

Mooie kleding, modieus, goed prijs/kwaliteit verhouding, maatvoering wordt juist aangegeven. Zit altijd goed!

Prima snelle levering kwaliteit/prijs is goed En retoubetalingen snel en goed

T-shirts beetje te strak maar de broeken zijn goed

Leuke kleding maar jammer dat er vaak geen uitleg van de maten bij zit

Alleen maar lof!

Leuke vlotte kleding voor een betaalbare prijs! Snelle levering, keurig verpakt en duidelijk hoe je retour kunt sturen. Snel je geld weer terug. De combinaties zijn ook erg leuk, daar leer je zelf weer meer van door de kleuren te combineren.

Bestelling ging goed

Werd snel geleverd

Snelle levering en mooie kleren

Snelle levering ,goede service

Idd

Leuke betaalbare kleding

Voor het eerst besteld maar dik tevreden! Kleding zoals beschreven en ook op de foto’s te zien is. Supersnelle levering!!

Top service !!!

Snelle levering na bestellen en snelle afwerking na retour sturen.

Goede service!

Mooie kleding en goede service. Wanneer een artikeluit is verkocht: kun je via een mail-service vragen wanneer die weer voorradig is: werkt ook goed! Storten snel geld terug bij retour!

Mooie kleding prima kwaliteit en goede service

Aanrader

Eerste bestelling gedaan op 22 september en al geleverd op 24 september. Leuke kleding,fijne materialen en maten vallen goed. Jullie hebben er een klant bij! Enige verbeterpunt is dat ik een ander t shirt heb gekregen dan besteld...(andere print!) alhoewel deze ook erg leuk Is twijfel ik wat ik hier mee doe..

Hele mooie kleding voor iedereen zit er wel wat bij en met een super service en snelle verzending

Hele mooie kleding voor een mooie prijs. Gaat lang mee en mocht er iets mis mee zijn wat kan, dan hele snelle vervanging van het product indien nog voorraadig. Een klein min puntje, er word steeds meer geadverteerd met 1 mt, t ene past wel n het andere helemaal niet.

Buitengewoon goed!

Een zeer goed ervaring, snelle levering, netjes verpakt. Maar beter nog een heel mooi enkellaarsje. https://www.dameskleding-webshop.nl/dameskleding/enkellaarsjes-camel-cisca+8635105

uitstekend

de kleding zit bij mij altijd goed mooie kwaliteit en ook leuk de setjes dan zie je ook hoe het bij elkaar past . de levering is heel vlot en netjes super ik ben er erg blij mee .en ga er nog veel meer kopen .

Verschillende kleding voor iedereen wat, en regelmatig nieuw artikrken

Ik slaag hier eigenlijk altijd, verschillende maten, verschillende modellen. Past t een keer niet dan is het bedrag ook lekker snel terug gestort

Tevreden klant!

Hele mooie en betaalbare kleding van goede kwaliteit. Top!

Echt een geweldige webshop. Mooie kleding voor een leuke prijs. En super snelle levering!

Kenza Moda is een geweldige webshop. Maten kloppen altijd. Mooie kleding Voor een leuke prijs en een super snelle levering.

snel versturen...

De producten worden snel opgestuurd dat vind ik erg fijn. Wanneer je een vraag hebt wordt er helaas niet op gereageerd: ik had een blouze besteld maar er zat een vlek op; gevraagd of ik die kon ruilen maar niets terug gehoord. Daarom weer retour gestuurd. Ze storten nu ook snel terug bij retourzending...

Slechte Service

Heb altijd goed kunnen kopen de afgelopen jaren. Helaas is hun service niet goed. Laatst jurkje gekocht wat in mijn retourtermijn was afgeprijsd. Verzoek ingediend om het verschil terug te laten betalen, zodat ik niet weer een nieuw jurkje hoefde te bestellen en het "oude" te retourneren. Scheelt voor Kenza tenslotte ook weer verzendkosten. Nu al 3 mailtjes gestuurd en nog steeds geen reactie. Ik denk dat ze liever een klant kwijt zijn dan dat ze 15 euro terug moeten betalen. Jammer!

Eerst top zaak maar nu ben ik niet zo te vrede meer

Ik heb 14 dagen geleden 2 jurkjes terug gestuurd van € 34,95 per stuk. heb van 1 het geld retour gekregen maar van de andere niet gelijk gemaild en tot nu toe dus iedere dag een mail gestuurd maar nog steeds geen antwoord erop gekregen en nog steeds mijn geld niet terug van het andere jurkje. Erg jammer want ik bestelde best aardig wat daar en het ging altijd goed vond het een fijne winkel.

Keurig en snel geleverd!

Heel tevreden! Versturen snel. Ook retouren worden netjes en snel afgehandeld! Een aanrader!