Gewoon goed

Shirt en broek besteld. Kwaliteit is goed. Snelle levering. Geen op of aanmerkingen

De foto’s zijn niet realistisch

De foto’s zijn niet realistisch! Teveel aan stof wordt vakkundige weggewerkt achter de oksels, waardoor het kledingstuk lijkt te passen. Pas je de trui/blouse thuis, dan is het opeens een heel wijd model. Dus retour. Een broek wat bv wijd valt op de dijen daar wordt dan een hand opgelegd en iets strak getrokken. Een blouse met strik. Op de foto zie je de leuke strik. Bij het passen blijkt dat de blouse óók een lage V hals heeft, wat op de foto niet te zien is omdat het weggewerkt met de strik. Dus blouse weer retour. Enz. Kortom de foto’s zijn niet realistisch. Heel jammer want het meerdere wat er wordt besteld gaat dan weer retour. Zonde van de tijd en de verzendkosten. Bij het retour zenden moet je zelf opschrijven wat er retour gaat, maar ook het orderformulier waarop de artikelen met foto staat bijvoegen. Dubbel op dus. Waarom dan nog een keer opschrijven wat er retour gaat het staat toch op het orderformulier? Vakje erbij maken op het orderformulier en de klant kan dan aanvinken wat retour gaat. Dit is klantvriendelijker.

Zeer tevreden over de goede service en kwaliteit. Ziet er mooi uit.

Leuke kleding en goede service. 1 minpuntje het jammer dat niet overal betere omschrijving bij staat o.a. lengte maten.

Uitstekende service, veel keus, goede prijs en kwaliteit!

Er is veel keus in kleding. Kleding is van goede kwaliteit, niet te duur. Mail wordt meteen beantwoord.

Fijne winkel,voor ieders wat wils. Betaalbaar,en goeie kwaliteit. Ben zeer tevreden.

Fijn bedrijf met leuke mode

Fijne prijs/ kwaliteit ervaring Leuke kleding voor ieder wat wils Retour gaat makkelijk Sale is leuk (mag vaker😉)

Goede kwaliteit .

Snelle levering . Goed en netjes verpakt . Ik ben erg blij met mijn aankopen . Jammer dat jullie in vesten maar een maat hebben want die vallen meestal te groot en ja dat vind ik zonde van de verzendkosten .

Trendy

Mooi nieuwe site, snelle levering. Trendy kleding. Retour sturen gaat makkelijk.

Top kleding en snel bezorgd

Altijd leuke kleding en negen van de tien keer past het precies

Duidelijke site,altijd de nieuwste mode.

Mooie kwaliteit, snelle levering en goede service. Top.

Trendy kleding voor zachte prijs

Wow ik wordt er helemaal gelukkig van.Het past perfect! En de prijzen zijn ook leuk.

Prachtige broeken en snel in huis

Fijn om nu weer joggingbroeken te hebben die écht mooi van kleur zijn. Mijn vorige heb ik zo vaak aan gehad dat de kleur wat vervaagde dus nu weer helemaal blij met de nieuwe!

Leuke kleding

Mooie kleding erg leuke kleding wat je zoekt super mooi

Super webshop met super service!

Hele leuke betaalbare kleding! En echt een super super service! Zeer snelle verzending, zeer snelle bevestiging van retouren en geld terug. Terugsturen gemakkelijk met antwoordnummer. Kleding superleuk, maten kloppen, goede kwaliteit. Ik ben heel erg blij!

Uitmuntend!

Vrijdag middag besteld. Zaterdag middag in huis. Producten zijn zoals ze beschreven staan op de site. Maten kloppen. Pasvorm perfect! Leuke kwaliteit goede kleding!

10 super snel geleverd, en als je iets retour stuurt super snel geld terug. Helemaal top.

Super snelle levering, en als je het retour stuurt heel snel geld retour. Ik ga hier vast vaker bestellen. Helemaal top een 10 van mij.

Super goed

Ik heb al meerdere kleding besteld. Is snel bezorgd en is leuke kleding. Past goed. Ik beveel het iedereen aan

Zeer snelle levering. Verhouding Prijs en kwaliteit is top.

Volkomen tevreden.

Leuke artikelen, betaalbaar, goede service en snelle levering

Prima ervaring met deze webshop. Snelle levering en ook weer snel geld retour als de maat niet goed is. Ook vriendelijk aan de telefoon te woord gestaan en ik ben .blij met mijn linnen jurkjes!

Super goed! Heel tevreden!

Super goed! Heel tevreden!

Leuke betaalbare mode

Ik koop geregeld bij Kenza, ben super tevreden, Leuke mode artikelen voor een betaalbare prijs. Goede service en de artikelen worden goed verpakt.

Goede service, als er iets vervangen moet worden de andere dag in huis, top

Snelle levering, terug betaling heel snel. Mocht t voorkomen dat er iets beschadigd is, de andere dag al iets nieuws in huis. Zeer tevreden over de service. Iedere x weer nieuwe outfits, je kan gelijk zien hoe je het kan combineren. Jammer genoeg gebeurt het ook wel eens dat ik tussen twee maten in zit, weet nu ong bij welk merk dat is, dat scheelt. Vernieuwende site, duidelijk.

Goede service en hele goede Prijs-Kwaliteit verhouding!

Mooie nieuwe website, erg overzichtelijk!

Perfecte pasvorm

Alles boven verwachting. Prima pasvorm.

Bedankt voor de leuke reactie! Veel plezier ermee! groeten Kenza Moda