Super webshop!

Snelle levering, leuke site

Kwaliteit en goede service

Kwaliteit van kleding, blijft mooi. De service van de levering is top. Snel en eenvoudige retourzending

geweldig

Super leuke betaalbare mode

Fijne webshop met leuk geprijsde kleding

Koop graag bij deze webshop. Leuke kleding voor een goede prijs. Snel en keurig geleverd!

Leuke kleding en snelle levering

Leuke kleding voor een betaalbare prijs. Op de site staat alles keurig beschreven ook met sales en retouren. Ik beveel Kenza Moda aan bij iedereen.

Goeie service

Fijne ervaring ,alles wordt netjes afgehandeld

Goed en vertrouwd

Keurige en snelle levering Ik ben een tevreden klant En erg blij met mijn eerste bestelling En wie weet ......komen er nog meer Met regelmaat kijk ik bij kenza Of er nog wat leuks bij is Ik blijf jullie volgen Tot de volgende bestelling En met vriendelijke groet

Betrouwbaar

Als ik kleding bestel komt het altijd op tijd. Goede kwaliteit en goede prijs!

Mooie kleding

Hele mooie kleding voor een betaalbare prijs en super service!!

Snelle levering en mooie kwaliteit

Snelle levering Leuke mode en goede kwaliteit

Snelle levering, keurig verpakt en bij een retour supersnel geld retour, fijne goed bereikbare klantenservice,koop al jaren bij Kenza en nooit een klacht of probleem,superfijne,leuke kleding

Aanrader!

Snelle service, mooie website en perfecte afhandeling retouren

Netjes verzorgd verzonden

Ik heb het pakketje netjes verpakt ontvangen. Communicatie is goed. En pakket was op afgesproken tijdsduur geleverd.

Modieuse kleding. Mooie verpakking en snelle levering

Leuke kleding voor leuke prijs

Snelle levering van leuke kleding, goede service

Ben vaste klant

Altijd heel tevreden. Mooie producten snelle levering en gemakkelijk te retourneren. Top!

Uitstekende service, mooie producten, snelle levering

Uitstekende service, goede prijzen, bij retouraanmelding 1 dag later geld al retour ontvangen. Vriendelijke dame p. Na een blunder van mezelf werd het snel en makkelijk opgelost. Eerlijk bedrijf! Ik ben een nieuwe klant.

Had de verkeerde maat gekregen, na een mail zonder verdere kosten de juiste maat gehad, dus goede se

Goede service.

Leuke kleding en snelle levering

Zeer leuke website. Ik bezoek en bestel regelmatig

Zeer goede en snelle levering. Kleding met goede prijs kwaliteit verhouding

Altijd leuke kleding voor een goede prijs, snelle levering.

Als ik wat koop is het altijd goed

Als ik wat bestel zijn de maten goed en ik vind de bloesjes en shirtjes erg leuk . Heb nog geen ervaring met broeken dat vind ik moeilijk ik pas altijd liever in de winkel

Snelle levering Geen kortingen of spaarpunten Levering+retourkosten Vooraf betalen

Mooie kleding, snel en netjes geleverd, eenvoudig retourneren.

Mooie kleding, snel en netjes geleverd, eenvoudig retourneren.