Uitstekend!

Heel blij met mijn kussen.

Onbeschoft

Jammer dat er twee dames meenden ons af te mogen z..k..n terwijl wij bij de kassa stonden. Hadden niet in de gaten dat wij het hoorden. Dit is zo verschrikkelijk naar dat wij er NOOIT meer zullen komen !!!!!! Wat een nare ervaring was dit.

Super ervaring!

Ze geven de klant het gevoel dat ze speciaal zijn!

Vriendelijk geholpen en snel geleverd!

Even gebeld met de klantenservice over de voorraad van een artikel. Vriendelijk geholpen, ben daarna zelfs nog opgebeld om te vertellen dat mijn bestelling aan de post was meegegeven. En de volgende dag werd m'n bestelling bezorgd. Goed verpakt. Fijne (web)winkel!

Bestelling binnen 2 werkdagen in huis, ondanks de huidige drukte. Attent dat er een handgeschreven kaartje bij de producten zat. Ook fijn dat de bestelling is verzonden in een reeds gebruikte doos, scheelt weer. Een van de producten (klamboe) ruikt muf, alsof het lang op een bepaalde plek heeft gestaan, kan gewassen geworden dus geen mega ramp.

Mooie webshop voor kinderspullen

Een heel fijne webshop met een mooi gevarieerd aanbod. Ook heel vriendelijke klantenservice en snelle verzending. Een aanrader :-)

helemaal happy!

Opzoek gaande naar een specifiek kinderbedje kwam ik uit bij kindercompagnie. Het leek bijna onmogelijk om dit bedje nog te kunnen krijgen ergens. Na telefonisch contact is deze vriendelijke meneer direct in het magazijn gaan kijken of er nog voorraad was. En ja hoor, een van de laatste! Direct voor mij gereserveerd. Ik natuurlijk helemaal HAPPY!! Dankjewel voor de top service!

Heel tevreden!

Mooie maxi-cosi besteld. Ben goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Maxi-cosi is keurig geleverd in een grote stevige doos. Met een kleine attentie voor de baby en een met de hand geschreven kaartje. Super attent! Heel erg tevreden over het product, de wijze van bestellen, afhandeling van de bestelling, communicatie en levering!

Niet geloofwaardig

Een Stokke Scoot v2 kap besteld, maar omdat ik de gehele wagen niet gekocht hebt zeggen ze dat de kap niet meer op voorraad is, gevraagd voor ander kleur. Zeggen ze dat dit niet mogelijk is. Maar op de site staat de kap na 1 week nog wel gewoon op voorraad. Tevens ook na een week nog geen terugbetaling gehad.

Super snel, erg vriendelijk geholpen bij telefonisch overleg. Gewoon top.

Erg goede service!

Erg goede service. Laatste kinderwagen voor ons vast gehouden van een bijna niet te krijgen type elders ook stuk duurder.

Servicegericht en snel!

Na mijn online bestelling belden ze me nog na om te checken of ik zeker de juiste familyfix had besteld voor onze autostoel. Allemaal erg vriendelijk! De bestelling was er erg snel en helemaal na tevredenheid. Het persoonlijke kaartje erbij maakte het af, dank!

Winkel met goede service en vriendelijk, geduldig en meedenkend personeel.

Via de webshop wilde ik een stoeltje bestellen voor de verjaardag van mijn kleinzoon. Omdat ik zeker wilde zijn of het nog voorradig was hebik de winkel gebeld. De medewerkster isde winkel doorgelopen of het er nog was, en bleef wachten aan de telefoon totdat ik de bestelling online had geplaatst en betaald en heeft deze meteen op de post gedaan. Door de drukte ivm het corona virus was deze niet aangekomen en na een dikke week weer retour gezonden. De medewerkster heeft meteen een mailtje naar mij gestuurd, waarop ik meteen actie kon ondernemen. Hetzelfde pakje heeft ze toen direct naar mijn zoon gestuurd, die m na twee dagen heeft mogen ontvangen.

Snelle levering, mooi en goed verpakt en bestelde items zijn conform verwachting en beschrijving op de website! Niet alleen een leuke winkel om te bezoeken maar ook om online te bestellen. Aanrader!

wisselend

Wij hadden cadeaubonnen gekregen en wilde deze graag inwisselen. Dit was online erg moeilijk maar uiteindelijk na verschillende keren contact te hebben gehad is dit opgelost. We hadden een loopautootje besteld deze was redelijk snel binnen en alles zag er goed uit. echter nadat we er baterijen in hadden gestopt, kwamen we er achter dat het autootje muziekjes speelt in een rare onherkenbare taal. Dit was helaas nergens vermeld op de website.

Super goed geholpen

Telefonisch als via de website snel geholpen. Ook een super snelle levering.

Makkelijk en snel

Makkelijk om te bestellen en snelle levering ondanks de coronacrisis. Mooie producten op website

Snelle levering en beloofde kwaliteit.

Super snelle levering, en mooie kwaliteit! Erg blij mee!

Superfijn geregeld

Snelle levering van mijn felicitatie kaartjes, vriendelijke behandeling aan de telefoon en lief kaartje bijgevoegd

Super mooie stoere artikelen

Mooie site, duidelijk! Stoere artikelen en snelle levering

Product zoals omschreven snelle hulp bij bellen

Muis van maileg besteld, Had alleen geen track n trace code gekregen. Heb gebeld en binnen 10 minuten was alles nagekeken en geregeld. Nu met alles rondom t corona virus duurde t bij postnl iets langer, dankzij de snelle service van de winkel kon ik zien wanneer mn pakket binnen kwam. Artikel zoals omschreven en netjes verpakt. Leuk persoonlijk kaartje en kortingsbon bij mn bestelling

Hmm

Twee artikelen besteld die niet leverbaar waren, artikelen die niet goed afgebeeld stonden op de website, en jammer dat je de retourkosten zelf moet betalen. Verder is het personeel wel vriendelijk en zijn de spullen die ik geleverd heb gekregen wel mooi.

Goede service.

Snelle bezorging. Goede kwaliteit