Mooie winkel maar verschrikkelijke service

De kindercompagnie is zeker een mooie winkel met een ruim aanbod. Vriendelijk personeel. Maar de service is echt verschrikkelijk. Ik ben inmiddels al 6 weken aan het wachten op een commode waarvan de gemiddelde levertijd 1-2 weken zou zijn. ik heb ze inmiddels al zeker 6x gebeld, maar ik krijg iedere keer iemand aan de lijn die ook niets weet. Als ze zeggen dat ze terug zullen bellen dan gebeurt het niet. Kortom, een hele slechte beurt wat mij betreft. Ik denk dat ik de commode zelf maar op ga halen aangezien het leveren niet lijkt te lukken…

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goede service, voorraad niet op orde

Product dat ik wilde stond nog beschikbaar in de webshop, maar was er helaas niet meer. Wel snel mijn geld terug gekregen. Verder ruime keuze van spullen, fijne website.

Goed!

Ze zien er mooi uit en passen goed bij het interieur! Ik ben er blij mee

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie website, mooie producten. Producten komen overeen met de foto's.

Bij de vlaggetjes stonden de kleuren niet vermeld. Ik dacht dat het iets andere kleuren waren (de witte leek op de foto roze).

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Kindercompagnie heeft ons ontzettend geholpen om een oplossing te vinden voor onze (tijdens een reis) beschadigde kinderwagen. Uiteindelijk hebben ze kosten noch moeite gespaard waardoor wij nu weer schadevrij kunnen rondrijden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Een super leuk handgeschreven kaartje bij mijn bestelling :) Wordt gewaardeerd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, persoonlijke benadering

Gratis verzending. Als ik echt iets miet noemen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, correcte afhandeling

Het moet een feestje zijn om een artikel voor een baby te ontvangen, echter het is verpakt in een zak niet voorzien van enige feest verpakking of doos!!! Met transparante plakband beplakt op een onprofessionele manier. Mijn advies laat een leuke doors en of verpakking maken voor verzending.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Het persoonlijke kaartje!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Trendy producten Goed advies Prima service Mooie setting

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Leuk dat er een persoonlijk kaartje bij zat en nog een extraatje.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Telefonisch goed bereikbaar. Ik werd direct goed, eerlijk en vriendelijk geholpen. Producten snel verzonden. Prima webshop ga zo door!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Supervriendelijke service, de producten die ik nodig had stonden nergens ook goedkoper. Normaliter moest ik nog een tijd wachten op de kast voor de kinderkamer van m’n zoontje, maar omdat ik zijn kamertje na vier maanden eindelijk op orde kon maken, belde Dick me op met het voorstel om het toonzaalmodel (dat in perfecte staat verkeerde) meteen naar ons toe te sturen. De vriendelijke chauffeur kwam deze zaterdag naar ons toegereden (Mechelen in België) en heeft de kast zelfs terug mee gemonteerd. Het zijn de kleine dingen die het vaak doen. Ik bestel zeker opnieuw bij jullie! Bedankt voor de uitstekende zorgen!

Ze waren me enkel vergeten terug te bellen om de levering te confirmeren, maar dit was snel vergeten en vergeven.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed bereikbaar, vriendelijke medewerker, komt afspraken na

Geen, ben heel tevreden. Misschien iets minder verpakkingsmateriaal gebruiken? Stoel was wel heel goed ingepakt ;)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Pakket wordt netjes ingepakt geleverd. Het bedrijf voegt een hand geschreven kaart toe, dit vond ik een erg toffe actie!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wij zijn geholpen door Amanda! Erg fijn en professioneel. Ook fijn dat er zoveel keus is!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Klantvriendelijkheid en een goede en snelle service staan bij de Kindercompagnie hoog in het vaandel. Bij het bestelde product zat nog een extra kadootje en een heel leuk persoonlijk kaartje.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooi product, goed servicev en leuk persoonlijk bericht bij de bestelling.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Persoonlijk, snel en leuke spullen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed klantcontact toen 1 artikel niet leverbaar bleek te zijn. Spullen zeer goed en zorgvuldig verpakt, persoonlijke benadering. Geld voor het artikel wat niet leverbaar was snel retour.

Voorraad van webshop was niet helemaal actueel (een bepaald artikel was er nog maar 1x terwijl ik er 2 kon bestellen). Ik had het laatste exemplaar van een bepaald artikel. Er werd keurig aangegeven dat er geen verpakking meer bij was (en ze hebben het goed verpakt). Toch zie je een heel klein beetje (wat vage kleine vlekjes) dat ie niet nieuw in doos was.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Het persoonlijke belde met een vraag over wat de levertijd van de kinderkamer was de gene die de telefoon op nam wist het niet ze moest het even na kijken werdt na 15 min al terug gebeld het antwoord. Groot plus punt ze vervoeren zelf hun spullen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Geweldige vlotte service en met zorg en smaak ingepakt dekbed-cadeautje ontvangen. Ook nog voorzien van lief kaartje. Ga zo door!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super snelle levering. En er werd netjes voor levering even gebeld door de bezorger.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De producten zaten goed en stevig verpakt.

Bij een opmerking over de bestelling, heeft Kindercompagnie onmiddellijk initiatief genomen om dit kleine issue recht te zetten. De opvolging en klantvriendelijkheid worden hoog in het vaandel gedragen.

Over Kindercompagnie.nl

Filter op Taal