Top service en prachtige collectie

Medewerkers zijn ontzettend aardig en denken mee. Collectie is net even leuker dan de standaard winkels.

Heel vlotte service, ze mailen jou ook met de verwachte levertijden en bellen nadien om een afspraak te maken om het meubel te leveren. De levertijden zijn ook heel correct. Heel vriendelijke mensen ook.

Kinderwagen besteld en met grote zorg snel bezorgd

Prachtig winkel

Prachtige zaak die alles heeft wat je nodig hebt voor baby en kind. Mijn dochter heeft er alles kunnen vinden. Maar ook online makkelijk te bestellen en vriendelijke familie. Wij krijgen nu een 2e kleinkind, minder nodig want alle meubeltjes en wagens nog mooi maar gaan de extra daar zeker weer bestellen.

Goede service!

Ik had een commode besteld die pas later leverbaar bleek. Ik werd opgebeld door de Kindercompagnie om te vragen wanneer ik mijn kindje verwachtte en de commode nodig had. Dit bleek dicht op de verwachte leverdatum te zitten. Kindercompagnie heeft rondgebeld en zo de leverdatum naar voren kunnen halen, zodat ik de commode ruim op tijd binnen had. Ik heb niks hoeven vragen, alles werd proactief opgepakt en geregeld. Echt een super service. Aanrader!

Goed advies en fijn contact

Ik was nog op zoek naar een voetenzak en heb er uiteindelijk nog eentje bij de Kindercompagnie gevonden. Telefonisch hebben ze mij goed geadviseerd en via de mail foto’s gestuurd waardoor ik goed kon kijken of de kleur en het model goed was. Heel blij met m’n voetenzak van Yoolz! Bedankt voor de goede service.

Top’!

Snel verzonden super attente klantenservice en inpakmedewerkers! Leuk persoonlijk kaartje erbij! Een woord top!

Communicatie met klantenservice is top!

Besteld artikel kon niet direct verzonden worden. Door de klantenservice per telefoon én mail benaderd om dit te bespreken. Top!

Leuke spullen, goede service.

Meerdere aankopen gedaan bij Kindercompagnie. Goed advies en fijne service.

Goedkoopste en snel gratis geleverd. Kortom helemaal top

Goed functionerende traphekjes

Mooi design en super degelijk niet alleen voor de kinderen maar ook voor huisdieren ;)

Mooie winkel en met goede en fijne service

In deze winkel vond ik precies wat we nodig hadden. Hebben eerst rustig rondgekeken in deze mooie grote winkel en werden daarna goed en fijn geholpen.

Prachtige winkel met alles wat je nodig hebt voor de baby

Ik werd goed ontvangen in de winkel. Werkelijk alles wat je nodig hebt bij de geboorte van een baby is daar te vinden. Rustig een bakje koffie en duidelijke uitleg.

Prachtige winkel!

Mijn eerste bezoek aan een babywinkel en meteen helemaal enthousiast! De sfeer en de uitstraling van de verschillende, ingerichte babykamers vond ik erg inspirerend. Goed geslaagd!

Kast perfect gemonteerd, daarna hebben wij de kast verschoven waardoor deze scheef stond. Vervolgens zijn ze teruggekomen om deze weer recht te stellen. super Service!

Inspirerende winkel en fijne webshop

De winkel en webshop zijn zo bijzonder inspirerend ingericht dat je er letterlijk uren kan rondkijken en rondklikken. Ik kan iedereen kindercompagnie.nl van harte aanbevelen.

fantastisch

Helaas werd onze schommelstoel, die we bij een andere webshop besteld hadden, voor de kinderkamer op het allerlaatst nogmaals uitgesteld (kwam neer op een half jaar levertijd waar er 3-5 dagen vermeld stond) en kwam de uitgerekende datum wel erg dichtbij.. Daarom gebeld met kindercompagnie. Zij hebben zich hard gemaakt om te kijken of de desbetreffende stoel die ik op hun site had gezien toch nog via de leverancier op tijd geleverd kon worden. Dit kon en ik had de stoel binnen een week binnen. Ik werd daarover zelfs nog telefonisch geïnformeerd. Alleen maar lof. Bedankt!

Heel fijn shoppen voor je kindje

Het is een mooie locatie en goede indeling van het pand. Wij zijn fijn geholpen door Vera, zij kon ons alles vertellen wat we wilden weten en wij hebben bij hen een kinderkamer, wandelwagen, autostoeltje, schommelstoel en wat kleine spulletjes aangeschaft. De levering en montage is professioneel, 1 lade had wat schade en er werd meteen geregeld dat we een nieuwe toegestuurd kregen. Wij zijn blij met de producten en de service.

Top producten en goede service

Snelle levering en ik werd gebeld omdat mijn adres niet klopte. Netjes dus.

Top! Snel, persoonlijk, goeie prijs :)

Top! Snel, persoonlijk, goeie prijs :)

Zoals altijd, klantvriendelijk, meedenkend, mooie spullen, goede kwaliteit.

Goed.

Fantastisch!

Wat een klantgericht bedrijf in één woord fantastisch!

Uitstekend!

Heel blij met mijn kussen.

Onbeschoft

Jammer dat er twee dames meenden ons af te mogen z..k..n terwijl wij bij de kassa stonden. Hadden niet in de gaten dat wij het hoorden. Dit is zo verschrikkelijk naar dat wij er NOOIT meer zullen komen !!!!!! Wat een nare ervaring was dit.

Wat vervelend, zoals al eerder met u besproken, er is inderdaad overleg geweest aan de kassa met een collega over het product waar u interesse in had. Heel jammer dat de indruk gewekt is dat onze personeelsleden dingen over u bespraken. Nogmaals onze excuses,

Super ervaring!

Ze geven de klant het gevoel dat ze speciaal zijn!

Over Kindercompagnie.nl

Babywinkels vind je in heel Nederland, maar er is maar één Kindercompagnie. Onze sfeervolle winkel van maar liefst 5.000 m2 is gevestigd in een oud klooster vlakbij Den Bosch en Oss. Net zo bijzonder als de locatie is het uitgebreide assortiment. In onze winkel vind je meer dan 100 ingerichte baby- en kinderkamers. En naast producten van gerenommeerde merken vind je hier ook veel producten die nergens anders te koop zijn. Een mooi voorbeeld hiervan is onze eigen meubellijn KC Exclusief. Ben je op zoek naar een complete babykamer, bijzondere accessoires of wil je gewoon goed advies krijgen bij de aankoop van een kinderwagen? Dan moet je bij Kindercompagnie zijn!