super

Commande conforme . Livraison rapide. Parfait.

Goede service, goede producten

Slecht

Ik heb via het menu de juiste skottelbraai gekozen en een pandrager besteld , waarbij geen afmeting stond. In de veronderstelling dat dit oké was. Echter is deze te klein. Nu kan ik deze retour sturen , maar wel op eigen kosten. De verzendkosten zijn duurder dan de pandrager.

Positief

Alles wat wij zochten stond op de site. Wij hadden zwenkwielen nogdig voor meridian 4. U krijgen wij wielen met m10 aansluiting terwijl het m8 is. Verstandig om dit op de site er bij te zetten.

Au top

Impeccable

Zonder carri chef geen eten op de camping!

Wij zijn al zeker 10 jaar in onze nopjes met de Cadac. Niet alleen op de camping maar ook thuis op onze veranda. En nu met de nieuwe bakplaat en pizzasteen kan onze vakantie niet meer stuk! s' morgens wentelteefjes, s' middags gebakken broodjes en s'avonds ga ik helemaal los met pizza's entrecotes,nasi goreng etc etc..... kortom: de Cadac mag niet ontbreken bij de kampeeruitrusting!

Een nieuwe casac grill gekocht, perfecte grill alleen de deksel was zwaar beschadigd geleverd. Foto's opgestuurd en na 1 week een nieuwe deksel gehad. Geen gezeur geen moeilijkheid gewoon direct actie zoals het hoort. Zeer goed geregeld!

Klasse Abwicklung

Kurz und knapp gehaltene Erledigung einer Reklamation, einfach gut!!

Trés bon produit..

... conforme à mes attentes. Le service et la livraison ont été à la hauteur. Le tout de qualité..

Ontbrekende producten worden zonder moeite opgestuurd, terwijl het niet een fout van Cadac was. Super snelle reacties op mail en snelle service door het product op te sturen.

Een vraag met missende onderdeel direct opgelost

Vriendelijke medewerker, met prima oplossing

Zie het cijfer hierboven.

Snelle levering ondanks corona.

Super! Correcte levering

Vlotte en correcte levering

Suivi de livraison !

le suivi est déficient mais la livraison ce fait bien dans les délais annoncés, il faut donc accepter de ne pas avoir de nouvelles de sa commande jusqu'au coup de sonnette du livreur! Matériel parfait !

Snelle service - product naar verwachting

Product werd snel geleverd en was zoals verwacht

impeccable

attente téléphonique raisonnable, tout de suite en relation avec un conseillé qui parle français, très bons conseils. MERCI

Snelle oplossing zonder gedoe

Slechts 1 minpuntje. Geleverde pootje had toch de verkeerde kleur voet. Ondanks dat ik nog doorgegeven had dat voetje grijs en niet blauw moest zijn. Anders waren het 5 sterren geworden. Ben oprecht tevreden dat probleem van kapotte poot zo soepel en op tijd is opgelost.

Livraison rapide

J’ai eu un gros problème à la réception de mon cadac. Le couvercle avec une bosse, la housse du chef pan abîmée et le chef pan également abîmé. Sous garantie je n’ai eu aucun problème et tout reçu en 1 semaine. Merci beaucoup

Levering binnen 1 dag.

Parfait mais ne correpond pas à mon barbecue !!!

Je souhaite échanger le produit reçu...

Snelle bezorging, prima levering en track en tracé code ideaal

Het fijne was dat je via de track en tracé code kon kijken hoeveel stops de chauffeur nog had voordat hij jouw pakketje zou bezorgen

Telefonisch keurig te woord gestaan en geholpen

Bij een probleempje met de Cadac chef 2 keurig te woord gestaan en voorzien van bestelnummer van het onderdeel in de webshop. Terwijl ik achter de pc zat werd er even meegekeken of ik het juiste besteld had en er zou voor directe verzending worden gezorgd. Andere dag al het product in huis.

top !!!

top ¡¡¡

Keurig!

Snelkoppeling en draagtas besteld, was volgens de website op voorraad, maar nog dezelfde dak keurig opgebeld met de mededeling dat de tas toch niet op voorraad was. Mocht kiezen geld terug of 2 weekjes wachten. Gekozen voor het laatste. Werd keurig ingepakt geleverd! Netjes

Sehr freundlich und hilfsbereit

Kauf eines Braai Grills

Over Cadac International

CADAC has been in business for 70 years and is known for product quality and innovation. We have the widest range of products and have won international awards for product innovation and excellence over the years. We design and manufacture products that maximise the enjoyment of the BBQ experience with family and friends. You can create exciting dishes on our BBQs, which is something else that sets us on fire; ‘barbequing’ or ‘braaiing’ as we call it in CADAC, is not just about grilling a hamburger, it is the experience of being able to create delicious and interesting meals. With our many cooking tops, we offer unparalleled versatility. From grilling, to baking, boiling, slow cooking, argentine grilling, paella-pan cooking, teppanyaki-style cooking, oven-style cooking and roasting, to what the Spanish love as ‘Plancha’ grilling.