Goede kwaliteit fietsen en snelle service

• Welk Halfords filiaal betreft het? Steenwijk

Wederom snelle en goede service

Mijn aankoop is netjes en zorgvuldig door het filiaal zelf thuisbezorgd. Hierdoor had mijn dochter haar nieuwe fiets mooi optijd binnen (verjaardagscadeau) maar vooral ook zonder schade. Dit is mijn derde bestelling bij Halfords en als er tussendoor wat is staan ze je altijd vriendelijk en behulpzaam te woord. Bij problemen wordt er gedacht in oplossingen en daar heb je wat aan. Tot op heden zeer tevreden!

• Welk Halfords filiaal betreft het? Breda

Een tevreden kleindochter

Fiets voor kleindochter van 3. Helemaal roze, met mandje en zitje… Ze rijdt erop als een queen. De service betreffende montage en korte levertijd waren super.

• Welk Halfords filiaal betreft het? Oss

Een kinderfiets besteld en tot mijn verbazing was deze al na een paar uurtjes gereed om op te halen. Ik hoopte het fietsje binnen twee dagen op te halen dus dit was een welkome verrassing. Supersnelle service dus en bovendien erg vriendelijk personeel bij het filiaal in Zoetermeer. Een tevreden klant!

• Welk Halfords filiaal betreft het? Zoetermeer

Leuke fiets en snelle levering

We hebben een fiets voor ons zoontje online gekocht, omdat deze niet in een filiaal dichtbij verkrijgbaar was. Snelle levering, leuke fiets waar hij heel blij mee is.

• Welk Halfords filiaal betreft het? N.v.t.

producten passen niet zo goed.

Ik heb een eenvoudig fietsenstoeltje (rugsteun) gekocht en twee voetensteuntjes. Deze heb ik gemonteerd, maar de bijhorende materialen waren niet voldoende. - Mijn achterrekje heeft net te dunne stangen zodat de klemmen van de rugsteun te ruim zaten. heb dit opgelost met twee stukjes hout ertussen. - de klemmen van de voetensteuntjes draaien alsnog om de stang heen, ondanks dat ik deze zo strak mogelijk had aangedraaid. - Bij het zitkussen stond: 'eenvoudig te monteren' Maar vervolgens stond er niet, hoe dan. Uiteindelijk zelf maar tie-wraps gekocht en daarmee gedaan. Het zit allemaal wel, maar het ging allemaal niet zo vanzelfsprekend.

Bestelling fietshoes

Ja zeer tevreden met de hoes. Aangezien dat ik een nieuwe e-bike heb gekocht is deze hoes een uitkomst om hem te beschermen tegen weersinvloeden. En de levertijd klopt precies. Dus een zeer tevreden klant.

Gewoon top

NL stickers besteld voor kenteken, waren optijd binnen dus top

• Welk Halfords filiaal betreft het? N.v.t.

Prima op tijd geleverd wat ik besteld heb tegen prima prijs

Prima dus.

• Welk Halfords filiaal betreft het? Drachten

Snelle service, goed product

Mooie hoes

Groot genoeg in ieder geval. Nog niet hoeven uittesten.

snelle en perfecte levering

Ik werd zelfs gebeld door Halfords of ik op een bepaald tijdstip thuis zou zijn.

• Welk Halfords filiaal betreft het? Zoetermeer

Had een bestelling gedaan maar helaas waren ze niet geschikt voor mijn auto.

• Welk Halfords filiaal betreft het? Steenwijk

Goed geholpen

Goed product en ik ben er mee tevreden mee

• Welk Halfords filiaal betreft het? Sneek

Eenvoudig bestellen en snel beschikbaar in de winkel; goeie prijs kwaliteitsverhouding.

Positief

• Welk Halfords filiaal betreft het? Amsterdam

vakkundig

ik belde met filiaal Hilversum en kreeg iemand aan de lijn die me precies kon vertellen wat er verschillen waren tussen de fietsendragers op de website. Netjes!

• Welk Halfords filiaal betreft het? Hilversum

normaal altijd goed maar ik heb nu een eigen merk van VW caravan spiegels

snelle levering , maar het betrof een ander model Caravan spiegels (VW)

Alles prima

Snel, betrouwbaar, prijswaard.

Snelle levering!

Snel geleverd in stevige verpakking!

Prima producten, geleverd als verwacht

Prima producten, geleverd als verwacht

Goede en snelle afhandeling

Goede en snelle afhandeling, verkoper echter een beetje kortaf. En niet omdat het zo druk was, waren maar twee mensen in de winkel.

• Welk Halfords filiaal betreft het? Breda

Supersnelle levering

Supersnelle levering, ben super tevreden

• Welk Halfords filiaal betreft het? N.v.t.

Verkeerd geleverd maar goed opgelost

Verkeerde bestelling binnen gekregen maar dezelfde dag netjes opgelost en gerolen

• Welk Halfords filiaal betreft het? Eindhoven

Deels tevreden

ik ben tevreden over de onloine bestelde produkten jammer dat ik het niet in het filiaal in Drachten kon ophalen nu werd het met het heel slechte DHL verstuurd wat een waardeloos bedrijf

Palladiostraat 37

3066 AH Rotterdam