Goede snelle levering

Word netjes op tijd geleverd

Leveren niet

Leveren niet de bestelling

Beste Wim, Bedankt voor je feedback, wellicht heb je de mail die we je hebben gestuurd nadat je de order had geplaatst gemist. In deze mail hebben we je aangegeven dat door een storing in ons systeem de Multi Health Zwanger onterecht op € 0,- kwam te staan en dat dit, zoals je wellicht kunt begrijpen, niet de juiste prijs is voor dit product. We hebben om deze reden dan ook jouw order van 20 potten van dit product geannuleerd. We zullen je vandaag voor de zekerheid nogmaals de desbetreffende mail doorsturen en hierbij ook nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Zeer snelle levering

En deskundig advies. Er werd goed meegedacht bij de zoektocht naar een alternatief middel. Heel prettig. Veel dank daarvoor!

simpelweg TOP

goed advies ,goede service ,snelle levering ,prima

Goede producten

Goede service, aardige mensen en prima producten! Echt blij mee

Snelle levering en netjes

Mooie producten

Producten waar je kunt op bouwen.

Duidelijke communicatie en snelle levering

Zie bovenstaand

Heel snelle service

Heel blij mee.

Duidelijke informatie verpakt in een klein (10 dagen) kookboek

Duidelijk informatie die in het kleine kookboek nog verder wordt toegelicht.

Top kwaliteit & snelle bezorging

Helemaal prima

Snelle service product helemaal zoals beschreven en niet duur

Kwaliteit !

Zeer goede multivitamines, duidelijk beschrijving en snelle service !

Gebruik 5 HTP is top

Helemaal goed

Prima product

kwalitatief hoogwaardige producten

Het bedrijf levert kwalitatief hoogwaardige producten voor een eerlijke prijs.

Goede producten

Proces is strak, teksten niet bepaald

Proces met pakketje, spulletjes en coach loopt allemaal goed. De teksten van de boekjes en brochures zijn van een matige kwaliteit. Daarbij zijn deze zeer commercieel ingericht om meer kuurtjes en poedertjes te verkopen. In de tekst lijd de waarheid en nuance daaronder. Ik heb met tegenzin en gefronste wengbrauwen nog even doorgelezen, maar t werd me te gortig en alles weggemikt. Wel blij met het strak uitgedachte dieeet en coach.

Vlotte levering

Duidelijke site en vlotte levering

Fijne producten

En supersnelle levering

Top producten en snelle respons bij vragen

De andere dag had ik de producten al in huis.

Zeer snelle levering, goed verpakt.

Prin=ma service, prima product.

mijn enige opmerking is de verpakking, dat kan milieu en klant vriendelijker. Als voorbeeld: ik heb van jullie gehad vitamine B 12 Adenosyl 3000 (60 zuigtabletten) in een kleine platte verpakking, en heb nu Vitamine B12 1000 mcg 90 zuigtabletten in potje maar slechts 1/8 gevuld. Het potje kwam via post nl in een onwijs grote doos!!, en moest ik voor naar een afgifte punt( omdat ik niet thuis was( werk). Als de tabletten in een kleine verpakking kunnen( het past, er kunnen zelfs 10 tabletten in) dan kan het in een enveloppe met de gewone post bestelling mee. veel voordeliger en beter voor het milieu.

Goede producten en uitstekende service

De bestellingen komen keurig op tijd. De website is helaas iets gebruiksonvriendelijk.

Snel geleverd. Al had van mij de pouches ook door de brievenbus geleverd mogen worden ipv in een doos

Over Fittergyshop.nl

Fittergyshop.nl is onderdeel van Fittergy Group (EHF Nutrition B.V.) en ontwikkelt al meer dan 20 jaar lifestyleprogramma's en voedingssupplementen voor zowel topatleten als consumenten om je fitter, gezonder en energieker te laten voelen. De inhoudelijke kennis van medeoprichter en Medisch Bioloog Drs. Remco Verkaik vormt de basis van de huidige Fittergy lifestyle programma's zoals Sportvasten.nl en alle Fittergy voedingssupplementen die je op Fittergyshop.nl vindt. Bij Fittergy staat alles in het teken van de energiestofwisseling en maximale vitaliteit. Wij zijn specialist in het behalen van gezondheidswinst middels het activeren van de oergenen - dit staat centraal in alles wat we doen. Onze programma’s en supplementen worden inmiddels door heel Nederland en Belgie gebruikt en door consumenten en aanbevolen door meer dan 300 Fittergy Coaches.