Top service!

Fijne service geboden door Wanna sup. Prijs van het supboard in de FB shop kwam niet overeen met de website prijs. Na een berichtje aan wanna sup, kreeg ik dezelfde avond nog een emailtje met een persoonlijke kortingscode! Enige minpunt: bij een bestelling van ruim €340 moet je nog nog wel verzendkosten betalen.

Naadje leek een beetje los te zitten. Foto gestuurd en binnen paar uur reactie en alles geregeld. Nieuwe sup toegestuurd gekregen!

prima service, goed produkt

Via de mail advies gevraagd over de elec. pomp. Die werd keurig beantwoord. De pomp is keurig geleverd, en voldoet heel goed: de sup wordt nu veel beter en sneller volgepompt (scheelt gauw 0.2 bar i.v.m. handpomp)

Net voor de zomer mijn board gekocht bij WannaSup en ben er echt super blij mee! Heel de zomer en nazomer plezier van gehad. Het board is stabiel maar ook voor onervaren suppers heel fijn! Via WannaSup koop je een hele set, dus je bent gelijk klaar om te starten en hebt geen extra uitgave aan een peddel, pomp etc. Dikke aanrader!

Goed product, goede voorlichting oa. via app

—————////

GE-WEL-DIG

Onwijs leuk contact met wanna sup, toegankelijk en altijd vriendelijk. Kan niks anders zeggen dan dat ik su(p)per blij met mijn sups! Voel me ook echt een gewaardeerde klant!

Fijne stabiele sup

Hele mooie sup. Ligt stabiel in het water. Ben er echt heel blij mee! Heerlijk om ‘s avonds na het eten met één van de kinderen nog even te genieten op het water. Moet nog wel een beetje oefenen om iets betere bochten te maken, maar door de handige filmpjes op de app lukt dat ook steeds beter!

Snel geleverd en prima hulp!

De sup besteld en de andere dag al afgehaald. Daar konden we zelfs nog wisselen van kleur als we dat zouden willen. Niet gedaan maar alles uitgepakt in de rugzak gestopt waar alles bij zat.. inclusief tas en telefoonhoesje. Toen op de (bak)fiets met 2 kids richting huis. Veel info gekregen zodat we meteen konden suppen!

Fantastische sup board

Heel blij dat ik de overstap heb gemaakt naar deze sup. Super blij mee, ziet er mooi uit, maar belangrijkst is dat je er goed en stabiel op staat en mijn dochtertje met tas er ook nog op passen en hij dan nog steeds stabiel ligt en soepel door het water gaat. Top!

Super ervaring! gewoon genieten op de plank en hartelijk dank voor de filmpjes :)

Dankzij jullie filmpjes en opvolging van de bestelling hebben we genoten van een eerste sup ervaring. De plank werkte perfect en was ook eenvoudig in gebruik. Voor herhaling vatbaar!

betrouwbaar en goede service

Bestelling opgehaald in winkel.

Goede service en snel geleverd

Heel prettig, alles goed geregeld en perfect aangeleverd

Leuk!

Internet afgezocht naar een sup board waarmee je ook kunt kayakken. Uitgekomen bij Wannasup. Op basis van de reviews én de ontwikkelde app, twee boards aangeschaft incl. de dubbele peddel + sup board zitje. Sups zien er prima uit, liggen stabiel in het water. Heb mij laten vertellen dat dit een double layer plank is, daardoor steviger. Ik ben benieuwd of de sups ook de beloofde 5 jaar mee zullen gaan ! Na een middagje suppen wel de dual action sup pomp omgewisseld voor een elektrische pomp, nu duurt het een minuut of 7 voordat 1 sup 15 psi/1 bar is.

Fijn sup board!

Blij met het stabiele sup board van WANNAsup. De sup kon in een compleet pakket gekocht worden, waardoor het een goede prijs-kwaliteit verhouding heeft. Ook ideaal dat alles opgehaald kon worden in Breda. Aardig personeel en een goede service!

Goed geregeld!

Telefonisch contact gehad! Heel fijn, helder gesprek. Het was snel geregeld en op de afgesproken tijd had ik de sub in huis!

Super!!

Wat een heerlijke ervaring op dit fijne board!

Snelle levering en goede kwaliteit

Super bord met extra's. Heel mooi en degelijk materiaal.

Vriendelijke mensen.

Na een enthousiaste collega over suppen en een sup van Wannasup, was ik toch wel wat nieuwsgierig geworden. Ik had via de website contact gehad of een bezoek mogelijk was omdat ik nog nooit een sup had gezien. En dat was mogelijk, eenmaal daar aangekomen stonden de 2 sups met attributen uitgestald in een soort van ( show ) stukje van hun kantoor. Ik werd te woord gestaan door een vriendelijke jonge man. Goede nette service tot op heden. Heb zelf nog geen problemen ondervonden met het bord.

Snelle verzending, scherpe prijzen

Scherpe prijs, snelle verzending, duidelijke communicatie over verzending en goede kwaliteit product

Fijn board

Board snel geleverd en compleet. Vandaag voor het eerst gebruikt, snel opgepompt.

zeer goed

We hebben een subbord gekocht met extra pedel en zitje De pedel werd niet onmiddelijk geleverd. we hebben een e-mail gestuurd en ze hebben een nieuwe pedel gestuurd. Deze was stuk gegaan tijdens transport De plank zelf is heel stevig we kunnen er makkelijk met 3 personen en een hond op; Hij is zeer stabiel en ook op zee is het zeer leuk.

Fijne en stabiele sup

Erg fijne sup. Je kan er makkelijk met 2 personen (50kg ieder). Het enige nadeel was dat de vin er lastig op en af gaat

Top bedrijf

In 1 woord een super bedrijf. Erg klantvriendelijk en een goede service

Leuk

Mooie sup, mooie actie, leuk personeel

Snelle en goede levering!

Vóór 13 uur besteld, betekende ook echt de volgende dag in huis. Leuk, duidelijk, enthousiast en goed bedrijf! Handige tips via de mail en een overzichtelijk assortiment.

Over WANNAsup

Met een sup board van WANNAsup kies je voor kwaliteit en gemak! Onze sup boards zijn ontwikkeld in Nederland op grond van onze ervaringen. De boards zijn gemaakt met drop stitch technologie. Hierbij worden beide kanten door duizenden 'draden' van zeer stevig materiaal bij elkaar gehouden. Dit zorgt voor een zeer stevige constructie, waardoor onze sup boards een lange levensduur hebben. Daarnaast hebben we ook veel accessoires erbij ontwikkeld die handig zijn als je gaat suppen en zorgen voor gemak. Denk hierbij aan een (elektrische) pomp, lichte peddels, etc. Ook heeft ons board standaard 4 ringen, zodat je een zitje kunt bevestigen en je je sup kunt ombouwen naar een kajak. Wij willen zorgen dat iedereen die een druk bestaan heeft de mogelijkheid krijgt om zowel geest als lichaam te ontspannen door een paar keer per week te suppen. Door een sup board te ontwikkelen/designen in Nederland dat zich onderscheidt in gemak (stabiel, features en ontzorging) proberen we met WANNAsup een merk/sup board te lanceren waar een beginnende tot gevorderde supper jarenlang plezier van heeft. We onderscheiden ons doordat we niet uit de watersport wereld komen, maar juist uit de dienstverlening en internationale productie. Daarom ligt de focus op gemak en alles wat hierbij komt kijken om niet alleen een “hufter proof” board te ontwikkelen maar alle klanten ook te inspireren.