Je krijgt waarom je vraagt. Heel fijn

Ik ben bekend met dit bedrijf en wilde graag een tweede bestelling doen. Dat is wederom goed bevallen.

Goede en snelle levering

Bestelling was makkelijk te volgen en aflevering was binnen 2 dagen. Netjes verpakt en duidelijke app voor allerlei informatie

Fijn geholpen

Fijn geholpen in de zoektocht naar een juiste Sup

Snelle levering, goede communicatie. Leuke app die je veel info geeft qua routes en tips. Mooi, degelijk product.

Kwaliteit voor een mooie (actie)prijs!

Zeer tevreden met de snel geleverde Sup!

Prima sup

Alles wat je nodig hebt zit er bij. Prima service. Alleen de stang van de peddel is een stukje korter dan van mijn andere sup.

Hoi Wendy, Goed om te horen dat je tevreden bent. We hebben ook video's op de website hoe je de stang van de peddel kunt aanpassen. Bekijk hier hoe je dat kunt doen: https://www.wannasup.nl/instructievideos/gebruik-accessoires/sup-board-peddel-lengte/ Veel supplezier toegewenst! Team - WANNAsup

Door de verkeerde postcode in te vullen zou mijn pakket op een totaal ander adres aankomen. Na mailcontact is het geregel dat het naar mijn adres gestuurd werd. Ook werd ik hier nog over gebeld.

Vriendelijke mensen die bereid zijn om mee te denken

Netjes geholpen, er werd ook mee gedacht en worden goede tips gegeven. Mensen met kennis en passie voor wat ze doen

Prima geregeld

Past precies en snel geregeld

Beste John, Wat vervelend om te horen dat uw vin niet is bezorgd. Ik heb u losstaand even een mail gestuurd met de track and trace informatie (wellicht is deze niet goed aangekomen of in uw spam beland), want de DPD heeft het pakket afgegeven bij een ophaallocatie bij u in de buurt. Hopelijk kunt u het daar ophalen. Met vriendelijke groet, Team Wannasup

Prima service bij wannasub zeker een aanrader voor mij een dikke 10

Besteld en de volgende dag al in huis. Producten precies zoals vermeld op de site.

Geen problemen, exact zoals het hoort. Snelle levering, goede kwaliteit.

Kan niet beter

Uitmuntend

Snelle en goede levering

Fijn bedrijf, 2 sup’s besteld Werden snel geleverd Wij kunnen op vakantie

Duidelijk, snel en zeer vriendelijk en behulpzaam

Snel besteld. Opgehaald in Breda. Leuk praatje met medewerker en hij tilde de sup naar mijn auto ondertussen allerlei nuttige info delend. In Frankrijk al paar keer de sup gebruikt. Hartstikke fijn ding.

Heerlijk suppen voor ons

Een super stabiele sup voor mij en mijn hond. Als beginnende supper was het best even spannend met een hond voorop. De Sups van Wanna sup zijn super stabiel en ook nog eens mooi in uitvoering. Wij gaan hier veel plezier van hebben. 1 klein verbeterpuntje het hondenmatje is iets te groot. Maar niet hinderlijk. Zou hier zeker weer bestellen!

Na een bezoek in Beda hebben we eenn sup gekocht. Het pakket is zeer compleet en zover ik het kan beoordelen van goede kwaliteit. Er op staan was eerst nog wel een dingetje maar gaat steeds beter!

Snelle levering, mooie sup

Ik heb de sup nog niet kunnen testen, maar wel opgeblazen. Snel geleverd, gemakkelijk allemaal in elkaar te zetten. Werkt allemaal goed. Helemaal blij mee.

Top geregeld voor een top prij

Mooie peddelset sup voor aantrekkelijke prijs .

Soepel contact en fijne website.

Ik had het team van WANNAsup een email gestuurd met een vraag, en op de volgende werkdag was die al beantwoord, hartstikke fijn! Meteen mijn bestelling geplaatst, en die kwam in 2 pakketten. Deel 1 kwam de volgende dag al, en deel 2 de dag er na, maar dat lag hoogstwaarschijnlijk aan dpd. Alles was goed ingepakt en in perfecte conditie.

Hele goede sup en uitstekende service

Vriendelijke , snel en toegankelijk contact met de medewerkers van WANNAsup. Geven extra tips via e-mail en app. Ik heb nu een 2e sup voor mijn partner erbij gekocht. Beide van WANNAsup. Zeer goede kwaliteit en heel stabiel (ook als er veel golven zijn). En ik vind het zo fijn dat je de sup in de rugzak overal mee naartoe kan nemen en dat je hem zo hebt opgepompt en als je klaar bent ook zo weer opgerold hebt.

1 keer de sup van mijn schoonzus geprobeerd en ik was om. Wat is het heerlijk om te suppen. Gelijk een sup besteld en heel snel in huis. Ontzettend blij met het volledige pakket. Ik heb nu gelijk alles in huis voor heel veel sup plezier.

Gewoon geweldig

Prima ding

Goede service en ruime keuze

Overzichtelijke website en ruime keuze. Perfecte service

Over WANNAsup

WANNAsup is een Nederlands bedrijf gevestigd in Breda. Wij vinden het belangrijk dat iedereen met een druk bestaan, lichaam en geest kan ontspannen door middel van suppen. Onze sup boards worden in Nederland ontworpen en ontwikkeld. Hierbij hebben we rekening gehouden met de beste sup board technologieën. Zo beschikken al onze opblaasbare sup boarden over drop-stitch fusion technologie waarbij duizenden draden de boven- en onderkant van het board met elkaar verbinden. Zo zijn we er in geslaagd een board te ontwikkelen wat zeer stevig is, een lange levensduur heeft en geschikt is voor zowel een beginnende als een ervaren supper. Sup accessoires Daarnaast hebben we een ruim aanbod aan accessoires binnen ons assortiment. Zo kun je extra ontzorgd worden tijdens het suppen. Denk bijvoorbeeld aan een snelle elektrische pomp, lichte peddels, maar ook een zitje waarmee je jouw board in een kajak kunt veranderen. Service We vinden het belangrijk dat iedere supper het maximale uit zijn of haar sup ervaring haalt. Daarom stellen we hoge eisen aan onze service. We zullen altijd met je meedenken of snel op jouw vragen reageren. Omdat we zelf fanatieke suppers zijn, hebben we ook een gratis sup app ontwikkeld. Hierin zijn vele sup routes door Nederland en België te vinden. Maar ook tips over het gebruik en onderhoud van je board en accessoires. De app download je eenvoudig via de App store of Google Play. Wij hopen dat je ontzettend veel plezier hebt van jouw WANNAsup sup board. Bij vragen staan we graag voor je klaar!