Top service en dienstverlening!

Fijn dat je hier ook als particulier terecht kunt!

Betrouwbaar en heel klantvriendelijk bedrijf

Werd zeer prettig te woord gestaan, juiste informatie over de zending en afspraken worden perfect nagekomen. Een verademing!!

Goed, snel en probleemloos

Zoals altijd snel ontvangen en goed verpakt voor transport. Prijs is altijd scherp.

prima aankoop

Mooie kwaliteit kaarsen, goed verpakt en snel geleverd. Prima aankoop. De website mag nog iets handiger qua shoppen want ik kwam steeds in de winkelwagen uit bij het bestellen van een artikel terwijl ik nog niet wilde afrekenen maar verder wilde winkelen.

correct afgeleverd en op tijd

De bestelling is goed afgeleverd en precies op het afgesproken moment. Daarbij ook voor een mooie prijs

Goede snelle service

Goed bedrijf ! Voordelig met de refill kaarsen en snelle verzending.

Bezorging duurde iets langer maar mooie kaarsen houders ter compensatie.

geweldig

4 dozen kaarsen besteld, werden 2 dagen later al keurig verpakt afgeleverd. Prima service. we zullen er vaker gebruik van maken.

Sehr gutes Angebot und Qualität.

Sehr freundlich und kompetent und eine schnelle Abwicklung.

Snelle levering en goede kwaliteit

Verlässlich, günstig, schnell

Ich kaufe immer wieder gerne bei KaarsenPlus. Die Preise sind günstig, die Ware ist original und sehr gut. Der Versand erfolgte wie immer schnell sowie sauber und sicher verpackt. Fazit: ganz klare Empfehlung

makkelijk te bestellen en snel geleverd

makkelijk te bestellen en snel geleverd

freundlich, kompetent, schnell. Top.

Sehr cooler, Ansprechpartner. Top Service.

Foutje bij bestelling, konden het kostenloos retour sturen. Juiste artikel binnen 2 dagen binnen + extra presentje,Top !!

Snel geleverd, kaarsen net te klein voor de kandelaars

Ik zocht de Gouda torpedo’s ivoor standaard maat en deze leken de vervanging daarvan. Echter ze zijn een millimeter slanker en dat is toch wel irritant. Zeker nu ik er 200 heb gekocht

Prijs - kwaliteit dik in orde…

Zéér makkelijk serviet-pochetten besteld, Snelle levering aan zéér scherpe prijs en bovendien top-kwaliteit

Ok

Ok

Gewoon goed

Correcte en snelle levering

Prima prijzen, snelle levering!

Veel keus, scherpe prijzen en snel en netjes geleverd!

Vlotte levering,heel tevreden!

Goede keuze. Snelle bestelling/tevens snelle levering. Uitstekend. Groetjes.

Heel klantvriendelijk en goede snelle service!

Heel klantvriendelijk en goede snelle service!

Prima 1e ervaring en zeker niet de laatste

Prima ervaring en ook persoonlijk contact was fijn

Over KaarsenPlus

Kaarsen Plus is een familiebedrijf dat begonnen is met de verkoop van kaarsen aan (met name) horecabedrijven. Maar ook consumenten weten ons inmiddels te vinden. Ons assortiment is de laatste jaren uitgebreid met o.a. servetten, bestekzakjes en andere disposables. Kaarsen Plus is gericht op het leveren van kwaliteitsproducten tegen een lage prijs. Daarnaast staat het bieden van een goede service bij ons hoog in het vaandel. Wij vinden het dan ook erg belangrijk wat onze klanten van ons vinden, zodat wij, indien nodig, onze dienstverlening nog verder kunnen verbeteren. Op deze pagina leest u de beoordelingen. Ervaar zelf het gemak en de voordelen van bestellen bij Kaarsen Plus: