Snelle en nette levering

Snelle en nette levering

Verborgen kosten.

Over de kaarsjes valt weinig te zeggen maar wel over de 21 % BTW die er mog eens boven op kwam. Nog nooit bij een webwinkel meegemaakt. Jammer.

Vlotte en snelle levering.

Prima geregeld snel geleverd

Alles goed en supersnel geregeld.

Gouda waxinelichtjes besteld, en volgende dag al in huis.

Snel en netjes afgeleverd.

Er was twijfel of het echte Gouda theelichtjes waren. Maar het is gewoon goed en goed van prijs.

Alles zur besten Zufriedenheit

Hat alles gut gepasst

Netjes en op tijd geleverd

Goede prijs, snelle levering

Is alles goed gegaan. En snelle levering.

Super ervaring.

Snelle en goede service !!!

Webshop, Bestelling, Betaling en Levering zonder problemen. Zo hoort het.

TOP

Prima ervaring

Goed bereikbaar Heel klantvriendelijk Bereid om fout van vervoerder recht te trekken Advies: keuze van vervoerder heroverwegen

Voordelig

Uit gemaakte zaak, de goedkoopste dus gekocht.

je krijg wat je koop

zoals het hoort

Gewoon goed!

Gewoon goed!

Snel en perfect geleverd

Bestelling is snel en erg perfect afgeleverd, alles dubbel verpakt , maar ook de bezorging was op en top

Super snel en voordelig

Goede website ,eenvoudig te bestellen ook van uit Duitsland en een hele snelle levering. Kan ik 100% aanbevelen!

Prima waxinelichtjes

Niks op aan te merken

Erg goed

Snel en goed geleverd

Ik kon de firma tel niet bereiken maar werd keurig terug gebeld en kreeg een duidelijk, steekhoudend advies. De bestelling is gelijk verzorgd en heb ik twee dagen later al ontvangen.

Snel en prima spullen

Snel en prima spullen

Prima ervaring. Al eerder bestellingen in het verleden gedaan. Snelle levering en fijn dat get je ook als particulier kunt bestellen.

Super snelle service!

Omdat mijn hoofdleverancier ineens geen liquid candels meer verkocht, was ik met spoed op zoek naar een neiuwe leverancier. Het eerste contact was al super. Ik kon via een mobiel nummer (meneer was aan het rijden maar heeft direct de auto voor me aan de kant gezet om mijn vragen te beantwoorden) mijn vragen stellen en kon zo snel een zakelijk account aanmaken. Mijn eerste levering was zoals beloofd erg snel binnen. Fantastische service!

super snel en correct

zeker een aanrader voor een ieder ben er zeer tevreden over

Over KaarsenPlus

Kaarsen Plus is een familiebedrijf dat begonnen is met de verkoop van kaarsen aan (met name) horecabedrijven. Maar ook consumenten weten ons inmiddels te vinden. Ons assortiment is de laatste jaren uitgebreid met o.a. servetten, bestekzakjes en andere disposables. Kaarsen Plus is gericht op het leveren van kwaliteitsproducten tegen een lage prijs. Daarnaast staat het bieden van een goede service bij ons hoog in het vaandel. Wij vinden het dan ook erg belangrijk wat onze klanten van ons vinden, zodat wij, indien nodig, onze dienstverlening nog verder kunnen verbeteren. Op deze pagina leest u de beoordelingen. Ervaar zelf het gemak en de voordelen van bestellen bij Kaarsen Plus: