Aan lijntje houden

Medio november 2023 heb ik 2 items besteld, na 5 x een leverdatum niet te zijn nagekomen half januari beide orders geannuleerd en geld teruggevraagd. Na 2 weken wachten geïnformeerd wanneer wordt teruggestort ? Geen reactie, telefonisch niet bereikbaar, na weer de zoveelste mail versturen met vragen wanneer en dreigen met aangifte politie ,werd ik volgende dag ( maandag ) gebeld door ene Ton , veel spijt en sorry maar geld zou uiterlijk vrijdag einde van de week op mijn rekening staan. Uiteraard niets gebeurd, daarna aangifte gedaan bij politie en volgende dag ( vrijdag ) na aangifte werd ik weer gebeld , zelfde Ton, Hij zou persoonlijk zorgen dat maandag geld zou worden teruggestort en mij ook opbellen dat het op mijn rekening staat, met de vraag of ik dan de aangifte wou intrekken. Maandag ( 4 maart ) uiteraard weer niets , weer mail gestuurd en antwoord was : er wordt met spoed aan gewerkt !! Spoed !! ze hebben vanaf half januari de tijd gehad. Veel vertrouwen heb ik er niet meer in vandaar deze slecht review.

Retour snel geregeld

Tv meubel ontvangen maar niet onze kleur. Binnen 48 uur gratis opgehaald top service

Na contact eindelijk een positieve ontwikkeling

Na veel heen en weer gebericht eindelijk contact gehad met Tom. Super klant vriendelijk en komt gelijk met een oplossing. Jammer dat de communicatie niet zo soepel is verlopen. Maar blij dat ik nu eindelijk mijn product ontvang.

Zeer slechte ervaring

Op 19 oktober 2023 heb ik een eettafel besteld. Ordernummer 4620. De levertijd was 3 weken. Dit werd steeds uitgesteld. Uiteindelijk zou de tafel 30 januari 2024 binnenkomen en de eerste week van februari geleverd worden. Helaas bleek dit ook weer een loze belofte. Ik heb de bestelling geannuleerd en aangegeven dat ik het betaalde bedrag binnen 14 dagen terug wilde ontvangen. Dat werd toegezegd maar ook nu gebeurde niets. Toen ik aangaf een negatieve review te gaan plaatsen reageerde Tom direct met het verzoek dit niet te doen. Het geld zou uiterlijk maandag 26 februari 18.00 uur gestort zijn. Helaas. Na nog twee beloftes per mail om telefonisch contact met mij op te nemen ( is niet gebeurd) is wel heel duidelijk dat dit bedrijf beloftes totaal niet nakomt. Ik wil gewoon mijn geld terug.

Komt beloftes niet na

Helaas hebben ook wij een zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Op 25 november hebben we 2 kastjes besteld. Toen de verwachte levertijd ruim was overschreden maar eens een mail gestuurd. Het zou nog ca 3 weken duren was het antwoord. Na overschrijding van die tijd nog maar eens een mail gestuurd. Nog eens 3 weken wachttijd was het antwoord. Toen ook dat verstreken was, een volgende mail gestuurd. In het antwoord stond nu zelfs een datum vermeld voor levering: maandag 12 februari. Maar er kwam geen track & trace, en geen levering. Omdat ons vertrouwen in een levering daarmee volledig was verdwenen, hebben we de levering geannuleerd. Na aandringen daar een bevestiging van gekregen, inclusief de datum waarop ons geld zou worden teruggestort. Geheel in lijn met de eerdere beloftes, is ook dit niet gebeurd. We wachten dus nog steeds op ons geld. Hopelijk helpt deze beoordeling te voorkomen dat meer mensen in deze situatie terecht komen. Zo te lezen zijn we niet de enigen, helaas. Ons dringend advies is dus ook: zoek voor je meubels een andere leverancier. Mocht de terugbetaling alsnog gebeuren, zullen we dit hier aanpassen.

Mooi tv meubel

Ontzettend snel geleverd en een prachtig tv meubel

Geen levering en geen terugbetaling

Op 26-02-2023 twee eetkamerstoelen besteld (bestelnummer 5187) met een leveringstermijn van 2 weken. Gezien de feestdagen had ik er rekening mee gehouden dat dit wat langer zou kunnen duren. Het bleef alleen duren dus besloten een bericht te sturen. Netjes geholpen en er werd verteld dat de levering uitgesteld zou worden. Nadat de levering dus 4x was uitgesteld heb ik aangegeven dat ik de bestelling wilde annuleren en mijn geld terug zou willen. De stoelen waren namelijk voor mijn salon en ik heb meerdere keren afspraken af moeten zeggen om sfeerbeelden in mijn salon te shooten. Bevestiging ontvangen dat mijn bestelling zou worden geannuleerd en het geld teruggestort zou worden. Op de site staat vermeld dat dit 14 dagen duurt. De 14 dagen zijn voorbij en ik heb contact gezocht om te vragen wanneer ik mijn geld terug kan verwachten. Nadat er altijd snel reactie kwam op mijn berichten is dat nu niet. Heel erg jammer want inmiddels begin ik het vertrouwen ook te verliezen dat mijn geld terug kan verwachten. Ik wil mensen waarschuwen via deze weg om geen bestelling te plaatsten. De levertijd van de stoelen die ik had besteld is namelijk ongewijzigd op de site en staat dus nog steeds op 2 weken. Op dit moment kunnen mensen dus nog steeds dezelfde stoelen bestellen als die ik had besteld terwijl ze 2 maanden later nog steeds niet geleverd konden worden. Geld terugkrijgen lijkt ook erg lastig te zijn wat erg jammer is. Het gaat voor mij namelijk wel om een groot bedrag.

Prima winkel

Leuke meubels , goed verpakt. Levering duurde iets langer maar daar werd ik over geïnformeerd via mail.

Waardeloos!!! Wachten nog steeds.

Sinds december wachten wij op onze eettafel (ordernr 5068), die tot op heden nog steeds niet geleverd is. In de plaats van een fatsoenlijk contact krijg ik gewoon geen reactie over hoe en wat. De chat werkt waardeloos. Vage toezeggingen ipv een concrete toezegging of oplossing. We willen graag afzien van de koop en ons geld terug, maar ook hier geen reactie op. Als je iets niet leveren kan, prima, los het dan netjes op en geen de mensen hun geld terug.

Zeer slechte ervaring

Ik ben serieus al een jaar bezig met dit bedrijf. Vorig jaar een eettafel en 2 salontafels besteld. Na maanden aan het lijntje te zijn gehouden niets ontvangen. Uiteindelijk mijn orders geannuleerd om mijn geld terug te krijgen. Maar ook hier weet steeds loze beloftes die ze niet nakomen en dus nog steeds niet mijn geld terug. Dus mensen echt koop hier niet!!!!!

Keurig geleverd

Onze salontafel mangohout zondag besteld en gisteren al geleverd

Blijven beloftes doen maar er gebeurt niets

Heb op 9.11.23 2 tafeltjes besteld. Worden nooit geleverd en steeds wordt via de mail beloofd dat ze onderweg zijn en binnenkort worden geleverd. Hetzelfde verhaal, dat zo vaak over dit bedrijf wordt aangegeven. Als je iets bestelt, verwacht je dat het snel wordt geleverd of op de hoogte wordt gehouden. Niet bij dit flutbedrijf. Wacht nu al maanden en wil mijn geld terug, tenzij er nu écht iets wordt geleverd. Telefonisch niet bereikbaar, chatbot en dan maar hopen dat er iemand reageert. Via de chat contact gehad met medewerker en er werd opnieuw beloofd dat in de 2e week van maart e.e.a. zal worden geleverd en wij een discount krijgen op de aankoopprijs. Zodra dat is gebeurd, zal ik mijn review misschien nog een keer mogen aanpassen.

Keurig volgens afspraak bezorgd. Blij met de acurate afhandeling.

Geld weg en geen product.

Van tevoren reviews opgezocht. Deze waren destijds 50/50. Dus voor de bestelling nog contact opgenomen met de website over de levertijden. Ik werd verzekerd van de 2 weken levertijd en kreeg een screenshot van het bestelsysteem. (Geen idee uiteindelijk of dit echt was of niet). Toch besloten om te bestellen (10-11-2023), gezien ik de desbetreffende stoel nergens anders kon vinden. Na 12 dagen heb ik al contact opgenomen om te vragen welke dag het dan geleverd zou worden, gezien ik hier rekening mee moest houden qua werk. Ik kreeg terug dat het de week erop geleverd zou worden. Uiteraard hoorde ik weer niet. Ik denk dat ik uiteindelijk wel 30 e-mails tot en nu heb gestuurd. Waarvan er 25 waren met loze beloftes. Kijk, wat ik het ergste vind zijn de leugens. Dat een bedrijf interne problemen heeft of in zwaar weer zit.. heb ik zelfs nog begrip voor. Maar de leugens? Nee. Ik wil gewoon mijn geld terug. Het gaat om een bedrag van 322,15. Waar ik een andere leuke stoel van kan kopen, die wél geleverd kan worden. Vorige week contact gehad. Ze zouden overgaan op terug betalen. Donderdag zou het er op staan..... niets! Donderdag contact gehad... wordt er gezegd vrijdag of zaterdag. Wat denkt u? Niets uiteraard. Maandag (vandaag 26/02/2024) stond er nog steeds niets op.... werd er gemaild dat ik om 18:00 nog een keer moest kijken. Uiteraard niets. En ook fijn dat ik dan geen contact meer kan opnemen uiteraard. Wat ik bijzonder vind is dat ik zelf gebeld ben door dit bedrijf. En het best een vriendelijke man was die beloofde terug te betalen. Ergens had ik nog hoop.... maar wat bezielde mij eigenlijk? Want tot op heden 0 euro terug ontvangen. Hoe zeer ik ondernemers ook wil supporten en begrip wil hebben. 300 euro is voor mij veel geld. Ik werk daar hard voor. En om het dan op te zien gaan in rook, is pijnlijk. Dus ga hier niet mee in zee.

Beste Priscilla, Bedankt voor deze beoordeling echter is deze niet juist. Jij hebt keurig bericht ontvangen 2 dagen geleden en ook is de betaling al verwerkt. Met vriendelijke groet, Klantenservice Woneninterieur

Goede chat communicatie.

Goede duidelijke communicatie en, belangrijk, goede antwoorden op de vragen.

Koop hier zeker niets! Je bent je geld kwijt! Beloftes komen ze niet na.

Men belooft al maanden dat men mijn geld zal terugstorten. Iedere week beloven ze me om me telefonisch te contacteren maar men belt me nooit op. Gelieve hier niets te bestellen want je bent je geld kwijt. Ik schrijf deze review om toekomstige klanten te verwittigen om niet hetzelfde mee te maken. Bestel de producten via een andere firma zodat je zeker bent dat je de goederen zal ontvangen.

Beste Dimitri, Bedankt voor deze beoordeling echter is deze niet juist. Jij hebt keurig bericht ontvangen 2 dagen geleden en ook is de betaling al verwerkt. Met vriendelijke groet, Klantenservice Woneninterieur

Snel en duidelijk

Snel Duidelijk Vriendelijk

Salontafels besteld

Service top op heden top. Snel en vriendelijk geholpen. Kan niet wachten tot de door mij bestelde tafels in huis zijn.

Van koude douche naar warme douche

Helaas liep er vanalles spaak met foutieve en onhaalbare toezeggingen en uitspraken over de levering van m'n stoelen, waardoor de hoop op een goede afloop inmiddels aardig in m'n schoenen zakte en ik besloot de order te annuleren. Nadat Tom zich er mee ging bemoeien echter, werd mijn probleem adequaat en meer dan correct opgepakt en behandeld, met uitleg, excuses en concrete info. Binnen 24 uur werd de bestelling geannuleerd en werd het bedrag teruggestort. Het is nare en unheimliche gevoel wat ik in de afgelopen dagen van hun online klantenservice kreeg de afgelopen dagen was daarmee gelukkig weg. Dankjewel Tom voor het oppakken van mijn zorg en wegnemen van mijn ontstane frustratie. Zo kan (en hoort) het ook! En dat mag dus ook gezegd worden. Van koude douche naar warme douche dus. Eind goed, al goed. Tom, succes met je onderneming en nu snel in gesprek met je bel-panel ;-)

Positieve ervaring

Wij hebben een positieve ervaring gehad met woneninterieur. De levertijd van onze dressoir schoof wel op dus hebben we deze na een tijdje geannuleerd. We hebben het bedrag netjes binnen de termijn van 14 dagen op onze rekening gestort gekregen. Via mail en telefonisch contact hebben we deze zaak keurig afgehandeld.

Kast loek

Hebben onze kast ontvangen (deze was zelfs al in elkaar gezet). Omdat de levering iets uitliep was het fijn dat we samen gedurende proces duidelijk konden communiceren. De kast is van hoge kwaliteit en mooi afgewerkt.

Onbetrouwbaar

Levering had in november moeten zijn, 2023. Je wordt niet op de hoogte gehouden en moet zelf navragen waar de bestelling blijft. Laatste belofte is leveren over een paar dagen terwijl levertijd al maanden op 2 weken staat. Ook al aangegeven dat we de koop willen ontbinden, geld natuurlijk ook nog niet terug. Ben benieuwd wat er het eerst komt, geld terug of de stoelen die dan al weer 10 jaar uit de mode zijn.. Liefst gaf ik een halve ster, voor de moeite die ze doen om zo veel mensen geld afhangen te maken.

Goed afgehandeld en nette communicatie

Wegens omstandigheden de bestelling geannuleerd. De teruggave duurde iets langer dan gehoopt maar ondanks dat altijd vlotte en nette communicatie met uiteindelijk een hele nette afhandeling.

Good service, fantastic range and pricing

Good customer support and a fabulous range of products. Prompt, professional and very happy overall with the interaction. Keep up the good work!

SNELLE EN KORDATE AFHANDELING VIA CHAT

SNEL EN GOED VERDER GEHOLPEN DOOR DE PERSOON AAN DE CHATBOX

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.