Kiyoh biedt bedrijven de mogelijkheid om elders verzamelde reviews te archiveren. Deze externe reviews worden niet opgenomen in de berekeningen van Kiyoh. De reviews zijn daarnaast alleen afkomstig van partijen die net als wij een Google Certified partnership hebben.

Score 10

Prettige contacten, order werd persoonlijk benaderd. We zijn meerdere keren gebeld of gemeld met informatie. Erg tevreden net de stoelen, ze zitten heerlijk en zijn perfect.

Score 10

Mooie tafeltjes, snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding

Score 10

Het werd snel geleverd en netjes . Vragen per mail werden vriendelijk beantwoord

Score 10

Geeft duidelijke info over bestelling. Komt afspraken na. Product is heel goed en prijs kwaliteit is uitstekend

Score 1

Ik heb een slechte ervaring. Ik zou binnen 2 weken een bank binnen krijgen. Inmiddels een maand later en nog steeds geen bank gezien! Hier over een chat gestuurd en ik zou 2 weken terug uiterlijk wel een bericht krijgen over de bezorging is mij verteld. Nog steeds niks gezien. Later een mail gestuurd die na 2 werkdagen wel beantwoord zou worden. Inmiddels een week verder en nog steeds niets gehoord. Later nog gebeld en een voicemail ingesproken en daar zou ik ook nog antwoord op krijgen. Ook nog niks over gehoord. Na nog wat telefoontjes nog steeds geen reactie. Ik zou hier niks bestellen want ten eerste komen ze hun beloftes niet na en ten tweede krijg je geen contact met ze als je hun nodig ben. Zeer ontevreden??"

Score 2

Heel slecht ik wacht allang op mijn bestelling en nog niks .ook communicatie is niet goed

Score 10

Leuk geholpen en snelle levering

Score 10

Hele goeie ervaring.mooie meubels,snelle levering.maar heel belangrijk betaalbaar.raad deze webshop dan ook ten zeerste aan

Score 10

Amazing service, great contact and good quality of products! My coffee table is just perfect and fits great in my interior design.

Score 2

Waardeloos en onbetrouwbaar. Te slecht voor woorden, twee keer loze beloftes. Compleet gebrek aan communicatie, gewoon helemaal niets! Ik wacht nog steeds op mijn (dure) bestelling en ben zwaar teleurgesteld. Dit heb ik daadwerkelijk nog nergens zo meegemaakt. Ipv snel op de chat te zitten loze beloftes te maken liever concreet zorgen dat de klant zijn product krijgt!

Score 10

Correcte levering, goede communicatie!

Score 10

Heel erg blij met onze nieuwe stoel en hocker. Zit heerlijk en is een mooi setje. Andere tip vind ik nog: de mogelijkheid om kleurstaaltjes te bestellen zodat je thuis eerst kunt bekijken hoe dit staat in het interieur."

Score 10

Goed op de hoogte gehouden aangaande de levering. Leuk persoonlijk contact ook via de Live Chat

Score 9

Hele snelle en goede live chat. Binnen een minuut antwoord. Super!

Score 10

Tafels besteld en heel snel geleverd super service .

Score 9

Duidelijke info over bestelling. Komen afspraken na. Product is super en prijs kwaliteit is uitstekend

Score 8

Goede service na beschadigde tafel

Score 10

Snel antwoord gekregen via chat

Betrouwbaar

Score 10

Super zaak met een zeer prettige service richting de klanten.

Score 10

Heel goed, netjes geholpen via de chat. Ontbrekende onderdelen werden heel snel verzonden.

Positief

Score 8

best sympatiek en behulpzaam en zeker de dame die de chat verzorgt.