Goed afgehandeld

Miscommunicatie over levertijden super goed opgelost door de klantenservice. Fijn contact gehad

Geen spullen maar wel geld kwijt

Order wordt maar niet geleverd. Na talloze loze beloften de order laten annuleren. Hier wel bevestiging van ontvangen, maar nog steeds geen geld terug. Zijn dit oplichters, in financieel zwaar weer?? Niet bestellen!! Wij hebben de kwestie uit handen gegeven aan een advocaat.

Één en al ellende

Woneninterieur heeft zich aan geen afspraak die ze gemaakt hebben met mij gehouden. Mijn geannuleerde order (#5314) is tot op heden niet terugbetaald. Berichten over levering, terugbellen, contact opnemen of geld terugbetalen worden gedaan als je maar vaak genoeg in hun mailbox verschijnt, maar daar blijft het bij. Deze mensen liegen de boel bij elkaar met loze beloften en houden zo klanten aan het lijntje. Ik raad mensen aan verder te kijken en aangifte te doen bij de politie als je gedupeerde bent. Ik heb intussen ook juridische hulp ingeschakeld.

NIET bestellen

NIET bestellen!! In november een hocker besteld. Na 5 weken eerste contact gehad en daar wordt steeds beloofd dat ze de volgende maand gaan leveren. Krijg pas een mail als ik een bericht stuur. Nu na 5 maanden !!! Nog steeds niets geleverd. Op de vraag of ik mijn geld terug mag ontvangen, krijg ik geen reactie. Zeer teleurstellend Order 4873

Kwaliteit top

Mooie stoel van home67 besteld en snel ontvangen. Verrassend mooie kwaliteit

Geld kwijt

Bezorging werd 2 keer uitgesteld. Daarna geef ik aan dat ik mijn bestelling wil annuleren en mijn geld terug wil, dan laten ze niks meer van zich horen..

Totale deceptie

Bestelde artikelen worden niet geleverd en geld wordt niet teruggestort, ondanks toezegging. Zijn hier inmiddels al meer dan 5 maanden mee bezig.

Woneninterieur: NIET bestellen, doen beloftes, maar leveren niet

11-2 Order geplaatst 2x levering niet nagekomen, ondanks concreet afgesproken afleverdata. Misbruik van vertrouwen met loze beloftes. Zelf constant achter de informatie aan moeten gaan. Status is nu order geannuleerd en verwacht retour aanbetaling.

Keurig geleverd

Bestelling werd keurig op tijd geleverd en goed van kwaliteit

Komen afspraken niet na.

Op 18 november besteld kast Britt a 509,15 euro bestelnummer 4895 na vele niet nagekomen leverdata, geld teruggevraagd. Na de in acht genomen 14 dgn response tijd nog steeds niets gehoord. Telefonisch niet bereikbaar en op mail bijna geen reactie. Op 8 maart aangifte gedaan bij politie en toen wel reactie. Ik zou worden gebeld, uiteraard niet gebeurd. Op 12 maart bericht dat geld definitief zou worden overgemaakt/ teruggestort, maar nog steeds niets ontvangen. Vandaar deze slechte review. Men dreigt met blokkade van teruggave geld, maar het is toch wel duidelijk dat zij in gebreke blijven.

Retour snel

Retour snel verwerkt en keurig geld terug ontvangen binnen 2 dagen

Disappointing Experience with Order #5631 at WonenInterieur.nl

Disappointed with my experience at WonenInterieur.nl. Ordered a product that never arrived (Order #5631). After cancelling due to non-delivery, I'm still waiting for a refund. Despite the reputable standards in the Netherlands, this situation has left me bewildered and without my money. I'm giving the company until the end of March to resolve this, or I will seek help from relevant authorities to recover my funds and any additional costs. This issue needs urgent attention to avoid further escalation. Feedback for WonenInterieur.nl: Immediate action is required to maintain consumer trust and uphold service standards.

• Would you recommend us? No

NOOIT BESTELLEN, ZE LEVEREN NIETS!!!!

Op 26 november 2023 hebben we een fauteuil besteld met ordernummer 4970. Deze is nooit meer aangekomen, terwijl de levertijd maar 5 weken was. Vanaf 16 januari begon het mailen. Ze reageerden netjes, maar hebben ons daarna nog twee maanden aan het lijntje gehouden met continu nieuwe levertijden waarop echt nog wel iets zou binnenkomen. Op een gegeven moment geloofden we dat niet meer en hebben we koop herroepen. Zij moesten binnen 14 dagen het geldbedrag terugbetalen volgens de wet. Ook dit is niet gebeurd. Nu ga ik ze dagvaarden als jurist (geen loos dreigement). Maar echt bizar dat dit kan, dit bedrijf moet sluiten. Ik ga ook aangifte doen. Bestel alsjeblieft niets hier, ik zie ook geen enkele review op andere websites waaruit blijkt dat wel iets is geleverd. De positieve reviews dat meerdere keren is nagebeld over stoelen zijn gewoon ongeloofwaardig. Welk meubelbedrijf gaat je meerdere keren bellen over je aankoop? Juist, dit is gewoon een malafide bedrijf. VER WEG VAN BLIJVEN!!

Waardeloos bedrijf, koop hier niets!!

In september vorig jaar stoelen besteld (order 4480) met levertijd 4-5 weken volgens de website. Ik heb ze in februari dit jaar geannuleerd omdat ze gewoon niet werden geleverd. In de tussentijd hebben ze meerdere keren, op mijn verzoek, willekeurige data doorgeven waarop het zogenaamd geleverd zou worden. Contact verloopt nooit vanuit dit bedrijf maar je moet er continu zelf achteraan en dan krijg je weer allerlei loze beloftes. Echt bizar hoe zij met klanten omgaan! Nu zou ik m’n geld terugkrijgen maar ook dit is inmiddels al meerdere weken geleden. Echt een onbetrouwbaar bedrijf, ongelooflijk hoe jullie te werk gaan! KOOP HIER NIKS!

Zeer klantvriendelijk

Helaas moest ik mijn bestelling annuleren. Was geen probleem. Binnen minuut bevestiging annulering. En aanbetaling zeer snel terug ontvangen. Zeer klantvriendelijk

We zijn super tevreden met de levering van onze recente bestelling en de kwaliteit van de stoelen

Niets geleverd

September 2023 kast besteld. Al maanden bezig met ze. Mijn kast zou per abuis bij iemand verkeerd geleverd zijn. Mail ontvangen met een tracking nummer en dat zou dan het bewijs moeten zijn. Blijkt een administratiekantoor te zijn. Maar de kast daar ophalen lukt volgens Woneninterieur niet. Geld terug betalen, lukt ook niet. Al meerdere malen beloofd dat het op mijn rekening zou staan. Kortom: ik kom er bedrogen uit. Geen geld terug en geen kast.

zeer onder de maat

Zeer snelle respons op mijn vraag via de klantenservice. Maar na annulering van een bestelling binnen 4 dagen wordt er niet terugbetaald en de levering die open staat is geen info van bekend tot op heden. Onbetrouwbaar!

Waardeloos

Voorafgaand zeer prettig in gesprek via de chat. Snel antwoord en nog een tip gekregen betreft de kortingscode. Gezien de noodzaak meermaals gevraagd of het product echt op voorraad was door de komst van een baby. Er zouden 2 producten op voorraad zijn en levering dus binnen 7 dagen plaatsvinden. Na bestelling kreeg ik geen bevestiging/link om de levering in te plannen en daarom contact opgenomen. Wederom snel te woord gestaan via de chat en de update zou volgen. Vanaf dit moment niets ontvangen en werd het contact steeds moeilijker. Geen of late reactie via de chat, verschillende antwoorden etc. Levering zou ingepland worden (niet gebeurd) ik zou terug gebeld worden (niet gebeurd). Inmiddels heb ik de hoop opgegeven en zal ik de order vandaag annuleren wanneer ik niet word terug gebeld. Dit valt dan binnen mijn 14 dagen bedenktijd. Ik hoop dat het bedrijf het netjes afhandelt en ik de review kan aanpassen naar een beter einde.. door alle reviews heb ik het gevoel dat ik kan fluiten naar mijn geld maar hier zal ik het dan niet bij laten zitten.

Geen geld en geen tafel!

Je wordt aan het lijntje gehouden! Pas op mensen! Geen geld en geen tafel

Prima retour beleid

Salontafel niet naar smaak. Binnen 2 dagen zonder vragen opgehaald en terugbetaald

Niet bij bestellen!

Order 5056 Begin december heb ik een kast besteld, de kast is niet gelvererd, ik heb de bestelling geannuleerd. Ik heb nog steeds mijn geld niet terug, als er al contact is dan verloopt het uiterst moeizaam. Ik ga procedure starten.

Oplichters!!!

Ga aub niet met ze in zee!! Zeer grote oplichters!! Leveren niets, houden zich niet aan afspraken. Houden klanten niet op de hoogte etc. Reageren ook niet op mail en berichten!! Helaas zijn er heeeeeeel veel gedupeerden.

Oplichters

Na één jaar na bestelling nog steeds geen tuinstoelen. Krijg m'n geld ook nog niet terug. Nog één laatste belofte tot terugstorting waarvan ik hoop dat ze die waarmaken. Anders pas ik deze review aan naar zeer slecht. Update: hier verkopen ze geen meubels, alleen leugens en praatjes. Als ik je een advies mag geven, doe hier geen aankopen.

Geen kast, geen geld, geen reactie

Ik heb in november een kast aangeschaft. In de week van 14 december 2023 zou hij binnenkomen, toen 30 december...toen week 3...Na meerdere keren contact opgenomen te hebben en te vragen of er leverproblemen waren, kreeg ik een reactie 'nee hoor, gewoon druk'. Hij zou dan eindelijk op 6 februari geleverd worden. Nog een paar keer bevestiging gevraagd. Hij zou echt komen op 6 februari 2024. Op de dag zelf kreeg ik, na zelf contact te zoeken een 'nee toch niet'. Ik besloot mijn order te annuleren. Geen reactie, uiteindelijk een paar dagen later kreeg ik verontwaardigd bericht omdat ik gerechtelijke stappen zou nemen. Daarna nog een paar keer contact gezocht maar ze reageren niet meer. Geen kast, geen geld, geen reacties. Mocht ik mijn geld terug krijgen, dan kan de review een beter cijfer krijgen. Voor nu is het dit.