Rolgordijn onvoldoende afgewerkt

Prima rolgordijn maar niet in elkaar te zetten zonder eerst de bramen van de rol weg te vijlen.

behang krimp

Behang krimpt flink waardoor naden ontstaan. kleuren zijn wel erg mooi

Het drogen heeft een belangrijke invloed op naden in het behang. Dit geldt eigenlijk voor alle soorten behang, maar met name voor vinyl. Dus om naden in het behang te voorkomen, moet de temperatuur in de ruimte tijdens het droogproces zo constant mogelijk zijn en niet te hoog. Verwarmen van ruimtes is sowieso een afrader: naden in het behang ontstaan vaak bij de verwarmingsbuizen en radiators. Een andere tip om naden in het behang te voorkomen, is door alle materialen 48 uur voorafgaand aan het behangen, in de desbetreffende ruimte te bewaren. Het youpri team

De contacten verliepen snel en plezierig en ik was erg blij met het resultaat.

Dank voor jouw reactie en wij wensen je nog veel plezier van de deursticker met fotocollage. Het youpri team

Snelle service en goede communicatie

Goed product, niet goedkoop maar past perfect volgens de opgegeven afmetingen. Kwalitatief stukken beter dan een standaard rolgordijn van de bouwmarkten. Absolute aanrader

Bedankt voor je uitgebreide review. Onze producten zijn altijd van hoge kwaliteit. Wij gaan niet voor de 'goedkoopste optie'. Uiteindelijk is dit toch een product waar je lang plezier van wilt hebben. Wij wensen je nog veel plezier van het rolgordijn. Het youpri team

Voldoet aan de verwachting

Mooi rolgordijn. Precies geleverd zoals wij dat in gedachten hadden. Miste alleen wat bevestigings schroefjes.

Bedankt voor de feedback. Wij wensen je nog veel plezier van het rolgordijn strand. Het youpri team

Mooie producten!

Snelle levering en goede prijs kwaliteit.

Dank voor de recensie. Wij wensen je nog veel plezier van jouw deursticker. Het youpri team

Heel mooie deurstickers! Blij mee

Dank voor het mooie cijfer van de recensie. Veel plezier van de deurstickers! Het youpri team.

Prima. Mooie afbeelding

Het was meer karton dan behang maar het resultaat was prima. Netjes afsnijden van de randen was wel lastiger doordat t zulk dik materiaal was.

Wij hebben vliesbehang in ons assortiment. Dat is zeer stevig en voorkomt dat het gaat scheuren tijdens het plakken. (tip: gebruik een goed scherp hobbymes voor het snijden van het behang) Bedankt voor jouw feedback Marieke. het youpri team.

Prachtig resultaat

Het fotobehang werd sneller dan verwacht geleverd. Ik zag bij openen dat het heel onscherp was, na overleg bleek dat dit echt zo hoorde ivm de dieptewerking. Dat klopte, het is prachtig geworden en geeft echt het gevoel dat mijn ruimte groter is geworden. Het behang is heel stevig en de verwerking is heel gemakkelijk. Top product

Deze foto had een zogenaamde scherpte/diepte instelling waardoor het beeld vooraan scherp is en de achtergrond minder scherp. Van dichtbij kan dit dan als onscherp ervaren worden, maar wanneer je het beeld op kijkafstand ziet, dan is het totaalbeeld heel goed. Bedankt voor jouw reactie en nog veel plezier van het fotobehang! het youpri team

Niet de gevraagde afmeting

In de bestelling gaf ik mijn afmetingen die ik wens. Ik kreeg een andere afmeting geleverd . Das wreed lastig , veel geld voor de vuilbak Jammer, en teleurstelling want dit was een cadeau

Wij ontvingen de reactie en waren verbaasd omdat in de bestanden alle maten klopten. Intern zijn we gaan bekijken waar het mis is gegaan. Bij het omzetten van het bestand naar een printbestand is door de software een aanpassing gedaan. Dit was de 'boosdoener'. Inmiddels hebben wij u gemaild en een passende oplossing wordt uiteraard geboden. Met onze welgemeende excuses! Het youpri team

goed verzorgde levering

wel even geduld moeten hebben voor een levering in België maar blij met het geleverde product. Wel wat onduidelijke communicatie rond de verzending maar dat was maar een kleinigheid.

Dank voor je reactie Heidi. Doordat we naar een andere software zijn overgestapt, zijn de track en trace meldingen direct verzonden. Dit zorgde voor verwarring. Wij wensen je veel plezier van jouw lampenkap. Met vriendelijke groet, het youpri team

Fantastisch!

Snelle levering ondanks de Kerstdagen. Een heel duidelijke website waar je alles op kunt vinden. Toch nog even met ze gechat over welke afmeting ik het best zou kunnen nemen. Ik kreeg vlot reactie en netjes een paar drukproeven toegestuurd en toen was je keus snel gemaakt. Het resultaat is prachtig, zelfs bovenverwachting.

Dank voor de mooie recensie! Veel plezier van jouw fotobehang Sophia Loren. Het youpri team.

Zeer vriendelijk en goede service en goede kwaliteit

Blij jullie te hebben leren kennen

Heel veel plezier van jouw deursticker Miranda! Het youpri team

Prachtig geworden

Niets op aan te merken. Goede service en levering

Dank voor jouw feedback over het glasweefsel behang. Veel plezier van de mooie print op de muur. Het youpri team

Altijd een goede en snelle service

Inmiddels al diverse keren iets bij Youpri besteld en naar volle tevredenheid!

Wat fijn dat je als onze 'trouwe klant' zo tevreden bent Marieke! Dat waarderen we enorm. Ook dit keer wensen we je weer veel plezier van jouw fotobehangen. Het youpri team

Goede kwaliteit

Makkelijk aan te brengen , we hebben de deurposter zonder hulp middel op de deur geplakt met een doek de luchtblazen goed kunnen weg wrijven , wij zijn tevreden

Weer iemand blij gemaakt met een mooie youpri deursticker ;) Veel plezier ervan! Het youpri team

Mooie lampenklap

Wij zochten een lampenkap voor een staande lamp. De poot van de lamp is meer dan 50 jaar geleden speciaal voor het huwelijk van mijn schoonouders gemaakt. Er zit ook het teken van huisarts in. Nu gecombineerd met een moderne lampenkap past hij goed in ons interieur en qua kleur heel goed bij onze gordijnen. ik raad YouPri aan aan iedereen die iets speciaals voor zijn interieur zoekt.

Wat fijn dat de lampenkap zo'n succes is. Bedankt voor de recensie en nog veel plezier ervan! Het youpri team

Was goed kiezen in de database en het resultaat is heel mooi geworden. De definitieve maat werd door een wandkast kleiner als dat we besteld hadden en de proefdruk aangaf, dit was geen probleem en kregen ook nog het verschil bedrag terug. Echt een aanrader

Wij vinden het resultaat altijd belangrijker dan alleen maar een 'bestelling' maken en verzenden. En dan is het altijd fijn om dit van onze klant terug te horen. Bedankt voor de mooie reactie. Het youpri team

snelle levering en een mooi product.

ik heb de deurposter met oude benzinepomp besteld om dat het industriële me aanspreekt. de poster is precies zoals verwacht en ik ben er blij mee.

Bedankt voor de mooie feedback! Het youpri team

Fijne samenwerking. Eerst proefdruk, dan definitieve bestelling. Snel geleverd. Mooi behang, mooie kleuren, alles prima.

Fijn om te horen. Wij vinden klantcontact ook echt heel belangrijk en begeleiden de klant waar mogelijk om zo een perfect behang te kunnen maken. Wij hopen dat je nog veel plezier hebt van het stadion behang! Het youpri team

Prachtige kwaliteit

Deursticker besteld en geleverd. Wat een supermooie kwaliteit! Op YouTube filmpje van YouPri bekeken en goed kunnen plakken op de deur.

Bedankt voor de mooie feedback. Zo weten we tenminste dat het filmpje 'werkt' en duidelijk genoeg is. Wij wensen je veel plezier van de deurposter. Het youpri team

Goede service, snelle reactie, prachtig haarscherp foto behang

Wanneer je je bestelling plaatstkrijg je eerste en proefdruk. Wij wilde de foto iets anders afgedrukt en mailde dat naar You Pri. Zeer snel antwoord terug met een nieuwe proefdruk in de mailbox. Deze goed gekeurd en binnen een week het foto behang binnen. Haarscherp foto behang! Stevig verpakt en snel geleverd. Niets dan lof!

Super bedankt voor de mooie lovende woorden! Jij koos voor ons glad vliesbehang met een mooie koeienprint erop. En natuurlijk wensen wij je er heel veel plezier mee. Het youpri team

Mooi behang, snelle service en zeer fijn contact.

Wij vinden kwaliteit belangrijk en daarom is onze 'voordelige keus' glad vliesbehang niet alleen voordelig maar ook gewoon een zeer goed behang. Nog veel plezier van het mooie stadion behang. Het youpri team

Mooie site met veel mogelijkheden

De order makkelijk te plaatsen en levering is volgens de planning uitgevoerd. prima organisatie

Goed te horen dat alles prima verlopen is. Wij wensen je veel plezier van de deursticker. Het youpri team

goede service

Ze denken mee en bij vragen doen ze alles om je te helpen ,en goede site.

Bedankt voor de feedback en nog veel plezier van jouw deursticker! Het youpri team

Over YouPri

YOUPRI maakt jouw print persoonlijk! Fotobehang, rolgordijn, deurstickers, lampenkappen, tafelstickers en meer op maat gemaakte fotoproducten voor in huis. Kijk in onze uitgebreide collectie van meer dan 3000 beelden of maak het helemaal persoonlijk met jouw eigen foto. Onze designers staan voor je klaar om een uniek behang met fotocollage, een deursticker met collage, een rolgordijn met foto of een gepersonaliseerde lampenkap te ontwerpen. Je ontvangt altijd een gratis digitale drukproef, zodat je precies kunt zien hoe jouw gekozen product eruit komt te zien. En daarbij leveren wij ook razendsnel. Een op maat gemaakt product binnen 5-7 werkdagen in huis. Voor Nederland en België! Ga snel naar onze shop voor meer informatie of bestellen.