Overtrof mijn toch al hoge verwachting

De foto werd snel geleverd, afdruk was prima, kleuren zoals gehoopt, scherpe druk. Het opplakken ging buitengewoon makkelijk en snel. Resultaat was prima.

Niet best

Op de print zit een lichtere, opvallende baan. Gevraagd om een reactie maar niet gekregen. Om daarvoor het volledige bedrag te betalen vind ik teveel. Maar, geen reactie dus.

De klant heeft inderdaad een mail op vrijdag jl. gestuurd. Wij moesten intern nog overleggen wat er precies aan de hand was. Inmiddels is de klant geïnformeerd en een passende oplossing is geboden.

Duidelijke en goede dienstverlening

Dank voor de positieve reactie! Met vriendelijke groet, het youpri team

snel geleverd wat werd besteld en heel mooi resultaat

Leuke duidelijke website, makkelijk te bestellen en snel geleverd

Snelle levering netjes verpakt

Print ziet er goed uit. Afwerking materiaal om op te hangen laat te wensen over

Mooi product

Lamp ziet er mooi uit, van goede kwaliteit.

Top, mooi product en goede service

YouPri, hebben mooie artikelen. Kwaliteit prijs verhouding vind ik een echte aanrader. Zijn er vragen of problemen, dan lossen zij dit perfect op, dus een echte AANRADER!

Geweldige service en klantvriendelijkheid

Erg goed geholpen tijdens het ontwerpen van de sticker. Vooraf drukproef, top! Aflevering: netjes en zorgvuldig verpakt.

Goeie kwaliteit naadjes sluiten mooi aan. Is wat ik gehoopt had

Canvas van eigen foto besteld

Mooie afdruk op canvas zeer goede kwaliteit en goed ingepakt verzonden. Ik ben er erg blij mee!

Uitstekende service, prijs en kwaliteit

Duidelijke communicatie. Snelle levering en goede kwaliteit.

Fijne communicatie en mooie deursticker!

De deursticker besteld en kreeg al snel een mailtje dat de levertijd wat langer zou zijn wegens onderbezetting. Fijn om daar bericht van te krijgen en ook gewoon eerlijk! De deursticker precies verzonden op de dag die in het mailtje stond. Netjes verpakt aangekomen en hij zit heel mooi en strak op de deur! :)

Ja we proberen zo 'transparant en helder mogelijk te communiceren'. Voor ons belangrijk dat de klant uiteindelijk krijgt waar hij om vraagt en binnen de gestelde termijn. Hartelijk dank voor de mooie woorden! Het youpri team.

Geduldig en behulpzaam

En bovendien nog informatief ook!

Perfect wij doen ons best om de klant zo goed mogelijk te helpen. Fijn deze waardering. Bedankt! Het youpri team.

super tevreden

Super goede kwaliteit, goede service en erg klantvriendelijk, denken met je mee, snelle levering! alles top

Wat een mooie recensie. De productie is er blij mee! Het youpri team.

Mooie lampenkap !

Goed geleverd !

Hartelijk dank voor de beoordeling. Het youpri team.

bestelling en levering goed

De bestelling was eenvoudig en ging snel. Direct een drukproef ontvangen en na bevestiging volgde de levering sneller dan verwacht. De rolgordijnen zien er heel goed uit, alleen zijn ze nog niet opgehangen.

Hartelijk dank voor de feedback! En veel plezier van de rolgordijnen. Het youpri team.

Snel geleverd, mooi product

Snel geleverd, goede keuze aan deurposten. Het product is ook heel simpel aan te brengen als je de gegevens instructies en tips volgt. Top!

Kijk dat horen wij graag. Veel plezier van de deursticker. Het youpri team.

Tot nu prima

Ik heb nog geen tijd gehad om hem op de deur te plakken maar het bestellen en levering was helemaal goed. Hij ziet er ook goed uit.

Succes met plakken en dank voor de feedback! Het youpri team.

Vlotte levering mooi product

Hartelijk dank voor de feedback! Het youpri team.

Goed contact en snel geleverd.

Na bestelling netjes opgebeld om te bevestigen zodat het met de productie meekon. Daarna waren ze al snel met leveren. Als postNL geen fout had gemaakt was het al met 2 dagen in huis. Print van het rolgordijn was goed en de kwaliteit lijkt in orde. Je kunt hier veilig bestellen.

In deze week is er door een verkeerde scan van een pakketpunt vertraging in de verzending geweest. Gelukkig is het toch nog snel opgelost. Met ca. 1 dag vertraging. Toch bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, het youpri team

Goeie ervaring

Het pakje was wel wat latere geleverd omdat er binnen het systeem wat fout ging bij het versturen Het is wel goed opgelost

In deze week is er door een verkeerde scan van een pakketpunt vertraging in de verzending geweest. Gelukkig is het toch nog snel opgelost. Met ca. 1 dag vertraging. Met dank voor de positieve feedback. Met vriendelijke groet, het youpri team

Minder dan ik had verwacht

Vlotte levering maar de kleuren vallen wel tegen zijn veel fletser dan op de foto

De lampenkap komt overeen met de afbeelding. Wij hanteren altijd dezelfde instelling voor de kleuren. Het materiaal is transparant om het licht van de lamp door te kunnen laten, wellicht dat daardoor de kleur iets minder intens is. Namens het youpri team

Great customer service and quality of products

Great assistance, easy ordering, broad selection of products. I have bought twice and I highly recommend it.

Wat een mooie reactie. Tot de volgende keer, Rosa! Met vriendelijke groet, het youpri team

Nette website

Mooie poster binnengekregen en netjes op te plakken gaat goed

Hartelijk dank voor jouw positieve review. Veel plezier van de poster. Met vriendelijke groet, het youpri team.

Fantastisch!!!

Geweldige kwaliteit en service. Lampenkap kwam 2x behoorlijk beschadigd aan :-(. Maar de zeer vriendelijke medewerkster Corina heeft ons fantastisch geholpen en uiteindelijk was 3x scheepsrecht en hebben wij nu een hele blije zoon die eindelijk zijn mooie dino lamp heeft. En elke keer Whoaaaaaaa roept als hij zijn slaapkamer binnenkomt.

Heel graag gedaan ook wij vonden het zo vervelend, leek de wet van Murphy wel. 2x beschadigde lampenkap en dan ook daarna nog eens een probleem met late levering. Uiteindelijk toch goedgekomen en altijd fijn om te horen dat het zo gewaardeerd wordt! Veel plezier nog van de lampenkap! Met vriendelijke groet, het youpri team

Over YouPri

YOUPRI maakt jouw print persoonlijk! Fotobehang, rolgordijn, deurstickers, lampenkappen, tafelstickers en meer op maat gemaakte fotoproducten voor in huis. Kijk in onze uitgebreide collectie van meer dan 3000 beelden of maak het helemaal persoonlijk met jouw eigen foto. Onze designers staan voor je klaar om een uniek behang met fotocollage, een deursticker met collage, een rolgordijn met foto of een gepersonaliseerde lampenkap te ontwerpen. Je ontvangt altijd een gratis digitale drukproef, zodat je precies kunt zien hoe jouw gekozen product eruit komt te zien. En daarbij leveren wij ook razendsnel. Een op maat gemaakt product binnen 5-7 werkdagen in huis. Voor Nederland en België! Ga snel naar onze shop voor meer informatie of bestellen.