Goed geholpen en meegedacht

Resultaat zeer teleurstellend.

Diverse websites gevonden met plakfolie steigerhout motief. Ondanks de veel duurder prijs koos ik voor YouPri. Het resultaat valt mij ontzettend tegen. (zacht uitgedrukt) Doordat het vergroot is lijkt het totaal niet meer op steigerhouten planken.. Heb het dus ook NIET gebruikt voor de deur waarvoor gepland. Ligt nu zonder bestemming op de kast. Weg ruim 100 euro.

Erg jammer dat de klant de sticker zo beoordeelt. Deze is inmiddels namelijk al meerdere keren verkocht. En nog nooit is er een dergelijk bericht op binnengekomen. Deze klant heeft zich inmiddels op meerdere kanalen zeer negatief uitgelaten. Jammer, want wij proberen altijd hoge kwaliteit te leveren. Helaas lukt dat niet voor iedereen. Het youpri team

Lijnen

Jammer dat er op de banen dunne witte lijnen zaten aan beide kanten.

Dit betreft een full colour beeld in kleur. Wat wij kunnen bedenken dat hiermee is gebeurd, is dat de behangnaden licht zichtbaar zijn. Het narollen met een behangroller, geven wij altijd als advies mee, maar helemaal onzichtbaar kan het niet. Het zijn behangbanen die stotend geplakt moeten worden. Het youpri team

Boven verwachting

Een op maat gemaakt rolgordijn voor mijn tuindeur. De kleuren zijn in het echt nog mooier dan op het scherm. Ik ben heel tevreden met de service van YouPri en erg blij met het rolgordijn. Het is iets heel bijzonders geworden.

Bedankt voor de mooie reactie. Wij wensen je nog veel plezier van het rolgordijn Pauw tussen bloemen. Het youpri team

Teleurgesteld

Foto behang voor de badkamer besteld, compleet met lijm en coating. De lijm was met openmaken helemaal verhard. We hebben er over gebeld dat deze verouderd is. ( er staat geen datum op) Dit was niet mogelijk gezien het veel verkocht wordt. ( wij hebben 20 jaar een schilders bedrijf gehad dus het is niet nieuw voor ons) De adviseur liet weten de lijm goed door te roeren, maar dit betekend dat er klonten inkomen en dat dit zichtbaar zal zijn onder het behang. Wij hebben er voor gekozen om de bovenste laag eraf te halen om zoveel mogelijk klontjes te voorkomen. Het behang is geplakt en zien we een donkere streep precies door het hoofd van de schotse hooglander, ook is er zichtbaar kleur verschil in de 3 banen. We hebben een mail gestuurd met de foto,s waarop we bericht hebben gekregen dat de klacht in behandeling is dit duurt wel 3 tot 5 werkdagen. De badkamer is nieuw en de nooddouche inmiddels is opgehaald dus besluiten we wel de coating erop te doen ...en deze is (ook) over de datum ! (3 maanden )Dit is voor een coating minder erg dus hebben deze wel gebruikt. We kunnen inmiddels douchen maar de muur is een grote teleurstelling. We hadden gehoopt op een directe oplossing gezien het om een badkamer gaat en je daar niet lang buiten kunt. Onze badkamer is prachtig geworden en dit moest de blikvanger worden maar werd een teleurstelling. We zijn nog in afwachting voor een gepaste oplossing.

snelle goede levering

Goede levering, goed mail contact.

Bedankt voor de positieve feedback en wij wensen je nog veel plezier van het Badkamer behang Bladeren in zachte tinten! Het youpri team.

Top!!

Prachtig Rolgordijn. Zoals beschreven en mooie kwaliteit. Goed, degelijk materiaal en goed verpakt. Een aanrader!

Bedankt voor de mooie review en nog veel plezier van jouw Rolgordijn Oude wijnkelder! Het youpri team.

In een woord fantastisch! Mooi geprint, fijn om te plakken en snel geleverd,het ziet er super mooi uit heel blij mee!

Bedankt voor de terugkoppeling op het Fotobehang Straaljager met vliegdekschip en wij wensen je er nog veel plezier van. Het youpri team

Bijna een mooi eindresultaat.

Op 30 april 2024 het behang van zeer mooie kwaliteit op de muur geplakt. Helaas rechtsboven 2 blauwe balken van ongeveer 2 bij 40 centimeter door het groene bos en blad heen. Dat is wel jammer bij papier wat toch best prijzig was.

Wij begrijpen de reactie niet helemaal want we hebben geen foto's ontvangen. Wat we wel weten is dat het mogelijk is dat er 'blauw' in dit behang zit, aangezien er zonnestralen (strepen) in het beeld zijn. Het gaat om het Fotobehang Zonnig bos. Het youpri team.

Alles op tijd en top afgeleverd

Gemakkelijke bestelling plaatsen en beloftes worden waargemaakt.

Fijn dat de Lampenkap Retro patroon druppels mooi in de smaak valt! Het youpri team.

Goede levering

De print is zo als op de site. En goed verpakt.

Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Het youpri team

Veel keuze, fantastische service met prachtig resultaat.

Ons rolgordijn werd keurig volgens afspraak geleverd, helaas was het niet in orde. Geen probleem, na contact werd er een nieuwe gestuurd. Helaas bleek ook deze niet in orde. Wederom contact opgenomen en driemaal is scheepsrecht. Een derde rolgordijn werd opgestuurd en deze hangt werkelijk fantastisch. Dank jullie wel voor de geweldige service. Jullie krijgen van ons een 10. Houden zo!

Wij zijn ook blij dat we het hebben kunnen oplossen. Bedankt voor het geduld en het mooie cijfer! En nu maar genieten van het mooie rolgordijn Zee strand duinen in avondschemer! Het youpri team

prachtig badkamerbehang

Nog nooit behangen, en gelijk voor ruim 500 euro voor de leeuwen gegooid, kon dus goed mis gaan maar boven verwachting gelukt. Prima beschrijving erbij en hoog kwalitatief materiaal.

Wat fijn om te horen dat het goed gelukt is met het Badkamer behang Romantische bloemen aquarel! Het youpri team

Nog steeds niets ontvangen.

Al een week geleden kreeg ik de mail dat mijn bestelling verzonden zou zijn. Nog niets gekregen. Het had al veel eerder binnen moeten zijn.

De klant heeft zich niet bij ons gemeld, door deze review hebben wij een onderzoek gestart. Naar nu blijkt is het pakket op 20 maart afgegeven op een pakketpunt. Dit pakket is daar nog niet opgehaald. De pakketdienst heeft blijkbaar geen bericht achtergelaten, dus was ook niet bekend dat het pakket daar lag. Na een nieuwe bestelling is de klant alsnog tevreden! Het youpri team

super kwalteit en service

Ik heb besteld, binnen de termijn geleverd, voorbeeldmail gehad, kortom gewoon top.

Fijn dat de deursticker eigen foto zo goed gewaardeerd wordt! Veel plezier ervan. Het youpri team

Mooie kap,staat mooi op mijn oude lampenvoet. Staat heel gezellig als de lamp aan is.Ik ben er heel blij mee.Ga beslist nog kapjes bestellen voor boven de tafel.

Wij wensen je nog heel veel plezier van jouw lampenkap vintage hout gekleurd! Het youpri team

Mooi product dat eruit ziet als verwacht

Bestellen gaat makkelijk en de digitale proefdruk is prettig.

Nog veel plezier van het Fotobehang Mysterieus bos! Het youpri team

Paar keer gebeld over het perfectioneren van de proefdruk. Heel vriendelijk en goed geholpen. Mooie kwaliteit behang.

Dit was geen standaard behang want er waren enkele objecten. Fijn dat de klant onze service en het fijn linnen fotobehang Dandelion detail zo waardeert! Het youpri team

Grote keuze en snelle levering

Bij Youpri vond ik de meest uitgebreide keuze in stoffen. De levering was zeer snel, sneller dan in de bevestigingsmail was aangekondigd. Ik ben zeer tevreden met de lampenkap. Absoluut wat ik ervan had verwacht.

Wij hebben een zeer uitgebreide collectie lampenkappen. Dan is het toch altijd goed om te horen dat deze Lampenkap Hibiscus botanisch patroon zo goed in de smaak valt! Het youpri team

Vlotte levering

Bestelling was heel overzichtelijk.

Fijn dat je tevreden bent over het fotobehang Retro patroon beige bruin. Wij wensen je veel plezier ervan. Het youpri team

Top bedrijf

Prachtige deur poster ,super kwaliteit ,kost wat ,maar is het echt waard ,mooie matte beschermlaag ,snelle levering ,een echte aanrader !!

Mooie recensie dank daarvoor. Wij wensen je veel plezier van de deursticker! Het youpri team

Prachtig materiaal maar

de twee delen van de print sloten qua print niet netjes aan elkaar. Bovenaan passend en onderaan loopt het meer dan 2 cm uit

Wij hebben deze beoordeling ontvangen en inmiddels contact met de klant. Ons is onduidelijk wat er precies aan de hand is. Wordt vervolgd... Na contact met de klant hebben wij, in samenspraak, een passende oplossing kunnen bieden. Het youpri team

Makkelijk

Wij zijn ontzetten blij met de deursticker . Jet is heel dik papier en makkelijk aan te brengen. Wij hadden een foto. van Giraffe van onze reis naar Afrika. . . Nu hebben we Afrika een beetje naar ons huis gebracht.

Wij wensen je veel plezier met jouw Afrika look in huis! Het youpri team

Prima kwaliteit deursticker

Goede communicatie over de vooraf aangevraagde digitale drukproef. Prima verpakt geleverd. Mooie kwaliteit van de drukprint op een stevige ondergrond en het is met een beetje handigheid gemakkelijk aan te brengen op de deur.

Bedankt voor de positieve feedback! Wij wensen je veel plezier van jouw deursticker Saxofoon speler. Het youpri team

Alle alle opzichten zeer positief

Mijn ervaringen zijn in alle opzichten zeer positief omtrent benadering en afwikkelingen etc.

Dat is fijn om te horen. Wij wensen je nog heel veel plezier van het badkamer behang! Het youpri team

Bedrijfsgegevens

0172 230 641

[email protected]

Over YouPri

YOUPRI maakt jouw print persoonlijk! Fotobehang, badkamer behang, kinderbehang, bedrukte rolgordijnen, deurstickers, bedrukte lampenkappen, tafelstickers en meer. Op maat gemaakt! Kijk in onze uitgebreide collectie van meer dan 3000 beelden of maak het helemaal persoonlijk met jouw eigen foto. Onze designers staan voor je klaar om een uniek fotobehang met eigen foto, een deursticker met eigen foto, een rolgordijn met foto of een bedrukte lampenkap te ontwerpen. Je ontvangt altijd een gratis digitale drukproef. Ga snel naar onze shop voor meer informatie of bestellen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.