Veel keuze, fantastische service met prachtig resultaat.

Ons rolgordijn werd keurig volgens afspraak geleverd, helaas was het niet in orde. Geen probleem, na contact werd er een nieuwe gestuurd. Helaas bleek ook deze niet in orde. Wederom contact opgenomen en driemaal is scheepsrecht. Een derde rolgordijn werd opgestuurd en deze hangt werkelijk fantastisch. Dank jullie wel voor de geweldige service. Jullie krijgen van ons een 10. Houden zo!

prachtig badkamerbehang

Nog nooit behangen, en gelijk voor ruim 500 euro voor de leeuwen gegooid, kon dus goed mis gaan maar boven verwachting gelukt. Prima beschrijving erbij en hoog kwalitatief materiaal.

Nog steeds niets ontvangen.

Al een week geleden kreeg ik de mail dat mijn bestelling verzonden zou zijn. Nog niets gekregen. Het had al veel eerder binnen moeten zijn.

De klant heeft zich niet bij ons gemeld, door deze review hebben wij een onderzoek gestart. Naar nu blijkt is het pakket op 20 maart afgegeven op een pakketpunt. Dit pakket is daar nog niet opgehaald. De pakketdienst heeft blijkbaar geen bericht achtergelaten, dus was ook niet bekend dat het pakket daar lag. Uiteraard zullen wij dit z.s.m. oplossen. Het youpri team

super kwalteit en service

Ik heb besteld, binnen de termijn geleverd, voorbeeldmail gehad, kortom gewoon top.

Fijn dat de deursticker eigen foto zo goed gewaardeerd wordt! Veel plezier ervan. Het youpri team

Mooie kap,staat mooi op mijn oude lampenvoet. Staat heel gezellig als de lamp aan is.Ik ben er heel blij mee.Ga beslist nog kapjes bestellen voor boven de tafel.

Wij wensen je nog heel veel plezier van jouw lampenkap vintage hout gekleurd! Het youpri team

Mooi product dat eruit ziet als verwacht

Bestellen gaat makkelijk en de digitale proefdruk is prettig.

Nog veel plezier van het Fotobehang Mysterieus bos! Het youpri team

Paar keer gebeld over het perfectioneren van de proefdruk. Heel vriendelijk en goed geholpen. Mooie kwaliteit behang.

Dit was geen standaard behang want er waren enkele objecten. Fijn dat de klant onze service en het fijn linnen fotobehang Dandelion detail zo waardeert! Het youpri team

Grote keuze en snelle levering

Bij Youpri vond ik de meest uitgebreide keuze in stoffen. De levering was zeer snel, sneller dan in de bevestigingsmail was aangekondigd. Ik ben zeer tevreden met de lampenkap. Absoluut wat ik ervan had verwacht.

Wij hebben een zeer uitgebreide collectie lampenkappen. Dan is het toch altijd goed om te horen dat deze Lampenkap Hibiscus botanisch patroon zo goed in de smaak valt! Het youpri team

Vlotte levering

Bestelling was heel overzichtelijk.

Fijn dat je tevreden bent over het fotobehang Retro patroon beige bruin. Wij wensen je veel plezier ervan. Het youpri team

Top bedrijf

Prachtige deur poster ,super kwaliteit ,kost wat ,maar is het echt waard ,mooie matte beschermlaag ,snelle levering ,een echte aanrader !!

Mooie recensie dank daarvoor. Wij wensen je veel plezier van de deursticker! Het youpri team

Prachtig materiaal maar

de twee delen van de print sloten qua print niet netjes aan elkaar. Bovenaan passend en onderaan loopt het meer dan 2 cm uit

Wij hebben deze beoordeling ontvangen en inmiddels contact met de klant. Ons is onduidelijk wat er precies aan de hand is. Wordt vervolgd... Na contact met de klant hebben wij, in samenspraak, een passende oplossing kunnen bieden. Het youpri team

Makkelijk

Wij zijn ontzetten blij met de deursticker . Jet is heel dik papier en makkelijk aan te brengen. Wij hadden een foto. van Giraffe van onze reis naar Afrika. . . Nu hebben we Afrika een beetje naar ons huis gebracht.

Wij wensen je veel plezier met jouw Afrika look in huis! Het youpri team

Prima kwaliteit deursticker

Goede communicatie over de vooraf aangevraagde digitale drukproef. Prima verpakt geleverd. Mooie kwaliteit van de drukprint op een stevige ondergrond en het is met een beetje handigheid gemakkelijk aan te brengen op de deur.

Bedankt voor de positieve feedback! Wij wensen je veel plezier van jouw deursticker Saxofoon speler. Het youpri team

Alle alle opzichten zeer positief

Mijn ervaringen zijn in alle opzichten zeer positief omtrent benadering en afwikkelingen etc.

Dat is fijn om te horen. Wij wensen je nog heel veel plezier van het badkamer behang! Het youpri team

Top ervaring !!

Ik ben heel tevreden over Youpri, ik koos voor een product waar ik niet zeker van was en de medewerker van Youpri heeft mij daar ontzettend mee geholpen waardoor het resultaat uitmuntend was . Dankuwel Youpri .Top Top webshop Grtjs Erik

Wij hebben deze klant 'geholpen' met zijn eigen ontwerp rolgordijn. Natuurlijk fijn om te horen dat dit zo gewaardeerd wordt! Het youpri team

Super mooi lampenkap

Lampenkap online bestellen is lastig, en vooral 1 die nog gemaakt moet worden. Maar wat een mooie kap echt super blij mee. Goede kwaliteit

Wij wensen je nog veel plezier van jouw lampenkap Bladeren goud blauw! Het youpri team

Top kwaliteit

Uitzoeken, meten, bestellen en klaar. Goede kwaliteit op tijd geleverd en een mooie print. We zijn helemaal tevreden.

Over het algemeen goede service het enigste minpunt is dat ze het behang beter kunnen nummeren wat niet het geval was. Wel heel mooi resultaat gehaald met het behang

Supermooi en snel resultaat

Ben snel en heel goed geholpen en zijn erg blij met het eindresultaat!!!

Nog veel plezier van jouw deursticker eigen foto! Het youpri team

Correcte informatie gekregen

We hebben proefprints ontvangen waarvan de print veel kleiner is dan op de site getoond wordt. De bloemen zijn vele malen kleiner. Blijkt dat de grootte van de print zelf bepaald kan worden. Dus prima opgelost.

Oplossingsgericht

1e levering was niet helemaal ok. Gordijn was scheef. Vervolgens zeer oplossingsgericht en e.e.a. snel en goed hersteld.

Wij bedanken onze klant voor het begrip en geduld en natuurlijk het mooie cijfer! Het youpri team

snelle, goede service.

wij bestelde een fotocollage behang met allemaal foto's uit 1900. Niet alle foto's waren van goede kwaliteit en hierover zijn we vooraf ingelicht om te zoeken naar een oplossing. Tussentijds ontvingen we proefdrukken. We konden aanpassingen doorgeven en deze werden snel verwerkt. Het uiteindelijke resultaat is super, we zijn er heel erg blij mee.

Dat is heel mooi om te horen. We hebben er in ieder geval ons best voor gedaan. En wensen jullie veel plezier van de mooie fotomuur met eigen foto's. Het youpri team

Super goed

Goede commmunicatie, snelle en nette levering

Bedankt voor de feedback en nog veel plezier van het rolgordijn! Het youpri team

Snel geregeld en was goed gelukt!!

Veel plezier van de lampenkap met eigen foto's! Het youpri team

Mooi dik behang

Mooie dik behang, zat snel op de muur. Makkelijk om mee te behangen.

Bedankt voor deze reactie. Altijd belangrijk om te horen dat ons behang van goede kwaliteit is en ook goed te verwerken. Nog veel plezier van jouw fotobehang! Het youpri team

Over YouPri

YOUPRI maakt jouw print persoonlijk! Fotobehang, badkamer behang, kinderbehang, bedrukte rolgordijnen, deurstickers, bedrukte lampenkappen, tafelstickers en meer. Op maat gemaakt! Kijk in onze uitgebreide collectie van meer dan 3000 beelden of maak het helemaal persoonlijk met jouw eigen foto. Onze designers staan voor je klaar om een uniek fotobehang met eigen foto, een deursticker met eigen foto, een rolgordijn met foto of een bedrukte lampenkap te ontwerpen. Je ontvangt altijd een gratis digitale drukproef. Ga snel naar onze shop voor meer informatie of bestellen.