Snel geregeld en was goed gelukt!!

Veel plezier van de lampenkap met eigen foto's! Het youpri team

Mooi dik behang

Mooie dik behang, zat snel op de muur. Makkelijk om mee te behangen.

Bedankt voor deze reactie. Altijd belangrijk om te horen dat ons behang van goede kwaliteit is en ook goed te verwerken. Nog veel plezier van jouw fotobehang! Het youpri team

Goed , beetje lange levertijd

Bedankt voor de feedback en nog veel plezier van de lampenkap! Het youpri team

Makkelijk besteld, snel geleverd, duidelijke instructies! Helemaal blij!

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met het Fotobehang Jungle bladeren met goudkleurig accent! Veel plezier nog van het fotobehang. Het youpri team

Prachtig rolgordijn

Rolgordijn besteld met lotusprint dat past bij onze jungle overgordijnen. Duidelijke print als of je in een vijver vol lotussen kijkt wij kozen licht doorlatend dan doet de zon het beeld ook versterken. Als je iets persoonlijks wil dan moet je bij YouPri zijn, netjes verpakt en duidelijke beschrijving ingesloten.

Bedankt voor de mooie recensie :). En nog veel plezier van jouw rolgordijn! Het youpri team

Geweldig resultaat!

We wonen in Frankrijk en hebben een nieuwe zaal gebouwd. Voor de lange muur van 7 meter is ons oog gevallen op het mooie fotobehang van YouPri. Een hele sfeervolle dandelion die passend is voor de (rouw) begeleiding die wij daar gaan bieden. Het materiaal was heel stevig en de afbeelding heel scherp. Dus we zijn dik tevreden!

Gerrianne heeft ons ook mooie foto's van het eindresultaat gestuurd. En dat mag er zeker zijn. De ruimte heeft een heel eigen 'gezicht' gekregen. Zeker voor het doel waar het voor gebruikt gaat worden. Het youpri team

Mooie producten, goede service en kwaliteit. Snelle levering.

Fijn om te horen. En wij wensen je veel plezier van de lampenkap! Het youpri team

Erg blij met onze fotowand!

Erg blij met onze fotowand met ruim 300 foto's!

Het maken van een fotobehang met eigen foto's is voor ons ook altijd een intensief 'klusje'. Samen met de klant proberen we er altijd iets heel moois van te maken. Want persoonlijke herinneringen aan de muur is toch ook iets heel bijzonders. Fijn dat de klant het zo waardeert! Het youpri team

Goede service en kwaliteit

Kort maar krachtig. Deze klant is heel blij met het fotobehang! Dat horen wij natuurlijk graag. Het youpri team

Mooie upgrade van de deuren

Mooi resultaat met de deurtickers. Alleen jammer dat de scharnieren van de deuren er niet helemaal op stonden. Men moet in het scherm bepalen hoe de deursticker er uit komt te zien. Je kunt dat niet scherp instellen vind ik. Tenminste, het resultaat was niet geheel naar tevredenheid. Men zou vanuit Youpri er voor moeten waken dat, na opgave van de maten, de deur compleet is, en niet met halve scharnieren. Tevens heb ik een rechtsdraaiende en linksdraaiende deur opgegeven. De scharnieren zaten bij beide stickers aan de rechterzijde. De kwaliteit van de stickers lijken mij zeer goed.

Wij nemen deze opmerkingen zeker mee. Bedankt voor de feedback en toch het mooie cijfer. Het youpri team

Prima service, snelle reactie en prachtig behang!

In onze besluitfase heb ik via de mail contact gehad en kreeg ik steeds heel snel een duidelijk antwoord. Het behang werd ondanks de feestdagen snel geleverd en was netjes verpakt. Mooie kwaliteit behang, dik tevreden!

Fijn dat je zo tevreden bent met ons fotobehang. Wij wensen je er nog heel veel plezier van. Het youpri team

Mooi behang aanrader!

Mooi behang aanrader! Ik heb fotobehang besteld en ben zeer tevreden over de kwaliteit en stevigheid. Het was ook goed te plakken. Zeker omdat ik zelf niet veel ervaring ermee heb. Het ziet er heel mooi uit. Blij mee!

Kwaliteit kan beter

Het is onmogelijk om het patroon passend te maken. Aan de boven kant matcht ie goed maar dan beneden niet of andersom, jammer want het is niet goedkoop.

Geweldig .

Na mijn fotobehang in de slaap kamer nu ook in de keuken foto behang bij jullie besteld. Weer zeer tevreden. Bij een volgend project bestel ik weer bij jullie.

Wij waren op zoek naar een mooie lampenkap, die hebben we gevonden bij YouPri en zijn er erg blij mee!

Super goed!!

Was onbekend met het bedrijf, goed overleg over de juiste foto, meedenken, snelle service en super kwaliteit en nee, ze betalen mij niet voor deze recensie, het is zoals het is. Een aanrader!

Uitstekende kwaliteit deursticker!

Voor de 2e keer een deursticker gekocht en erg tevreden met de intense kleur en de goede kwaliteit van de folie. Onze bestelling was met extra beschermlaag, dat heeft een prachtige glans.

Deursticker Steigerhout Beach - Prima verlopen + Naar verwachting!

Bestelling en bezorging deursticker Beach verliep beide prima. Gekozen deursticker kwam overeen en was naar wens. Instructievideo is goed opgesteld. Onze deur lag horizontaal op een tafel tijdens plakken. Prima te doen! Mooi en vrolijk resultaat op deur en 2 kastdeuren!

Top service!

Persoonlijk contact gezocht en ik werd zeer vriendelijk geholpen. Behang helemaal naar wens ontvangen. Zeker 5 sterren waardering meer dan waard!

mixed feelings

de deursticker die ik had besteld bleek lastig aan te brengen ivm een dun papierlaagje dat ongezien achterbleef op de sticker tijdens het anabrengen, terwijl het leek alsof de papierlaag helemaal van de sticker los kwam. Kan zijn dat het de rol al een tijdje in het magazijn heeft gelegen en het papier daardoor broser is geworden. Maar heb eerlijk gezegd geen idee. Normaal pel je de achterkant van een sticker makkelijk eraf. Mogelijk had ik pech met dit item, maar dit exemplaar was helaas niet goed.

De klant heeft het hier over de achterzijde van de sticker. Deze moet voorzichtig afgerold worden. Wij doen dit zelf altijd door het materiaal op te rollen en zo langzaam stuk voor stuk af te rollen. Op die manier scheurt het materiaal niet. Dit is ook te zien op de instructievideo. https://youpri.nl/plakinstructie-deursticker/ Ons advies is om deze stappen goed te volgen. Het youpri team

Zeer positief

Goede service, snelle levering en mooi product!

Ondanks fotografisch bewijs van misdruk *** euro kwijt

Bleek verkeerd geprinte levering met fotobewijs van kleurverschil en zowel bij YouPri als bij PayPal geen geld terug. Ik had niet alle verpakking geopend (ben ondernemer: drukte, dus behang nog niet verwerkt. 1 Verpakking geopend voor checken, maar niet alles geopend om beschadiging behang te voorkomen). 2 Van de 8 rollen bleken kleurverschil te hebben bij verwerking. Fotobewijs kleurverschil gestuurd. Reactie YouPri? Geen excuses, geen "wat vervelend ̈. Youpri bood alleen 5% (!!!) "korting" op nieuwe bestelling. Ze wilden dus nóg meer geld. Geschil via Paypal. Alles omschreven, fotos gestuurd. Paypal oordeelt ̈beslist in voordeel YouPri omdat u niet gereageerd had op een email met informatieverzoek". Paypal gevraagd om verzendbewijs van die email die ik niet ontvangen heb: geven ze niet. Ik heb mijn mailserver laten zoeken: bewijs dat Paypal mij nooit dat informatieverzoek gemaild heeft. Paypal zegt, ok, we heropenen geschil: diezelfde dag afgewezen omdat ik voor ̈product is niet zoals omschreven ̈ had gekozen als duidelijk meest passend v/d 3 opties. Onzin dus: Paypal's belangen zijn niet altijd die v/d consument, zélfs als Paypal foto's van misdruk heeft gezien. Juridisch Loket zei dat ze dit vaker met Paypal tegenkomen. Over bedrijven als YouPri zeiden ze: niet aangesloten bij keurmerk, dus ze weten dat mensen bij bedrag onder *** niet naar advocaat gaan. Daar heeft JL gelijk in. YouPri wilde me nóg een herhaalbestelling laten doen, ondanks hun fout. Beter elders bestellen dus. En pak deze les van mij gratis mee: alleen bij een keurmerk aangesloten bedrijf, dan kun je de geschillencommissie inschakelen, die zijn meer betrouwbaar dan PayPal.

Een 'bijzondere' recensie ontvingen wij waarop wij graag reageren. Inderdaad worden alle fotobehangen op dezelfde machines gemaakt. Maar daar zijn de machines ook speciaal voor. Het materiaal wat de klant bestelde is badkamer behang (geen een geheel, maar allemaal kleine stukken van ca. 1 meter of iets meer). Het behang voor de badkamer heeft een grove structuur, dat is ook te zien op de website bij de afbeeldingen. De afbeelding die besteld is. Het is een heel lichte afbeelding waarbij de lijnen in het ontwerp ook heel licht zijn. Dat is ook wat we laten zien op onze site. Er bestaat ook een mogelijkheid om eerst een sample aan te vragen en op basis daarvan een bestelling te doen. Uiteraard nemen wij elke recensie zeer serieus en zullen onze uiterste best blijven doen om een zo perfect mogelijk product te kunnen blijven leveren. Het youpri team

Mooi afgewerkt product en netjes geleverd

Folow up na bestelling is prima met duidelijke Check en snelle levering. Printafdruk resolutie mag iets scherper

Helemaal super tevreden

Heb al meerdere keren bij youpri besteld. Eerst een rolgordijn en nu een fotobehang en een lampenkap. Had zelf een foutje gemaakt in het opmeten en ik kon dit gelukkig nog wijzigen. Kreeg een proef per mail gestuurd waardoor ik dat zag. Gelukkig! Daarna ook heel snel alles ontvangen. Het behangen ging heel goed en samen met de lamp is het echt heel mooi geworden. Ben er heel blij mee.

Zeer slechte service 1x maar nooit meer

Jammer maar het is helaas niet mogelijk om de foto van hun website te tonen en het afgeleverd product. De geleverd print zou oud hout moeten zijn in grijstinten ( wordt als zodanig in hun website aangeprezen) wat de kleur was die we ontvangen hebben ( Geel/Rood ) foutje kan gebeuren zou je denken, even een belletje naar de medewerker van YouPri .zijn antwoord : wilt u een paar foto’s maken wat u gezien heeft op onze website en foto’s wat u ontvangen heeft natuurlijk geen probleem hierop netjes een mail terug naar 2 werkdagen krijgt u een antwoord.

De klant heeft de deursticker https://youpri.nl/product/deursticker-rustiek-hout/ besteld. Wij melden dit zodat u als 'kijker' zelf kunt beoordelen welke kleuren er in de afbeelding zitten. Ook wij hebben vergeleken wat de klant had gestuurd en dit was in overeenstemming met het beeld op de site. Wij hebben gemeld binnen 2 werkdagen antwoord te geven dit was 3 werkdagen omdat er een weekend tussen zat. Op onze site melden wij juist heel duidelijk dat de kleuren kunnen afwijken, aangezien dit toch echt te maken heeft met 1. de beeldscherminstelling 2. het materiaal. Uiteraard doen wij ons best dit zoveel mogelijk af te stemmen. Echter de perceptie van een klant daar kunnen wij niets aan doen. De klant verwachtte van ons dat wij de deursticker zouden aanpassen op de kleurstelling zoals hij het graag had gezien. Dat is voor ons niet mogelijk, aangezien het dan zou kunnen voorkomen dat de afbeelding weer te rood of te geel zou kunnen zijn en alsnog niet naar wens zou zijn. U kunt ook in onze recensies lezen dat mensen wel tevreden zijn over onze producten. Zeer tevreden zelfs. Helaas vinden wij deze reactie niet conform waar wij voor staan. Onze klanten reageren juist dat wij heel persoonlijk communiceren en heel veel meedenken en werken. Dat is waar wij voor staan en wij vinden het daarom jammer dat deze klant ons zo beoordeeld. Het youpri team.

Over YouPri

YOUPRI maakt jouw print persoonlijk! Fotobehang, badkamer behang, kinderbehang, bedrukte rolgordijnen, deurstickers, bedrukte lampenkappen, tafelstickers en meer. Op maat gemaakt! Kijk in onze uitgebreide collectie van meer dan 3000 beelden of maak het helemaal persoonlijk met jouw eigen foto. Onze designers staan voor je klaar om een uniek fotobehang met eigen foto, een deursticker met eigen foto, een rolgordijn met foto of een bedrukte lampenkap te ontwerpen. Je ontvangt altijd een gratis digitale drukproef. Ga snel naar onze shop voor meer informatie of bestellen.