Over het algemeen goede service het enigste minpunt is dat ze het behang beter kunnen nummeren wat niet het geval was. Wel heel mooi resultaat gehaald met het behang

Supermooi en snel resultaat

Ben snel en heel goed geholpen en zijn erg blij met het eindresultaat!!!

Nog veel plezier van jouw deursticker eigen foto! Het youpri team

Correcte informatie gekregen

We hebben proefprints ontvangen waarvan de print veel kleiner is dan op de site getoond wordt. De bloemen zijn vele malen kleiner. Blijkt dat de grootte van de print zelf bepaald kan worden. Dus prima opgelost.

Oplossingsgericht

1e levering was niet helemaal ok. Gordijn was scheef. Vervolgens zeer oplossingsgericht en e.e.a. snel en goed hersteld.

Wij bedanken onze klant voor het begrip en geduld en natuurlijk het mooie cijfer! Het youpri team

snelle, goede service.

wij bestelde een fotocollage behang met allemaal foto's uit 1900. Niet alle foto's waren van goede kwaliteit en hierover zijn we vooraf ingelicht om te zoeken naar een oplossing. Tussentijds ontvingen we proefdrukken. We konden aanpassingen doorgeven en deze werden snel verwerkt. Het uiteindelijke resultaat is super, we zijn er heel erg blij mee.

Dat is heel mooi om te horen. We hebben er in ieder geval ons best voor gedaan. En wensen jullie veel plezier van de mooie fotomuur met eigen foto's. Het youpri team

Super goed

Goede commmunicatie, snelle en nette levering

Bedankt voor de feedback en nog veel plezier van het rolgordijn! Het youpri team

Snel geregeld en was goed gelukt!!

Veel plezier van de lampenkap met eigen foto's! Het youpri team

Mooi dik behang

Mooie dik behang, zat snel op de muur. Makkelijk om mee te behangen.

Bedankt voor deze reactie. Altijd belangrijk om te horen dat ons behang van goede kwaliteit is en ook goed te verwerken. Nog veel plezier van jouw fotobehang! Het youpri team

Goed , beetje lange levertijd

Bedankt voor de feedback en nog veel plezier van de lampenkap! Het youpri team

Makkelijk besteld, snel geleverd, duidelijke instructies! Helemaal blij!

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met het Fotobehang Jungle bladeren met goudkleurig accent! Veel plezier nog van het fotobehang. Het youpri team

Prachtig rolgordijn

Rolgordijn besteld met lotusprint dat past bij onze jungle overgordijnen. Duidelijke print als of je in een vijver vol lotussen kijkt wij kozen licht doorlatend dan doet de zon het beeld ook versterken. Als je iets persoonlijks wil dan moet je bij YouPri zijn, netjes verpakt en duidelijke beschrijving ingesloten.

Bedankt voor de mooie recensie :). En nog veel plezier van jouw rolgordijn! Het youpri team

Geweldig resultaat!

We wonen in Frankrijk en hebben een nieuwe zaal gebouwd. Voor de lange muur van 7 meter is ons oog gevallen op het mooie fotobehang van YouPri. Een hele sfeervolle dandelion die passend is voor de (rouw) begeleiding die wij daar gaan bieden. Het materiaal was heel stevig en de afbeelding heel scherp. Dus we zijn dik tevreden!

Gerrianne heeft ons ook mooie foto's van het eindresultaat gestuurd. En dat mag er zeker zijn. De ruimte heeft een heel eigen 'gezicht' gekregen. Zeker voor het doel waar het voor gebruikt gaat worden. Het youpri team

Mooie producten, goede service en kwaliteit. Snelle levering.

Fijn om te horen. En wij wensen je veel plezier van de lampenkap! Het youpri team

Erg blij met onze fotowand!

Erg blij met onze fotowand met ruim 300 foto's!

Het maken van een fotobehang met eigen foto's is voor ons ook altijd een intensief 'klusje'. Samen met de klant proberen we er altijd iets heel moois van te maken. Want persoonlijke herinneringen aan de muur is toch ook iets heel bijzonders. Fijn dat de klant het zo waardeert! Het youpri team

Goede service en kwaliteit

Kort maar krachtig. Deze klant is heel blij met het fotobehang! Dat horen wij natuurlijk graag. Het youpri team

Mooie upgrade van de deuren

Mooi resultaat met de deurtickers. Alleen jammer dat de scharnieren van de deuren er niet helemaal op stonden. Men moet in het scherm bepalen hoe de deursticker er uit komt te zien. Je kunt dat niet scherp instellen vind ik. Tenminste, het resultaat was niet geheel naar tevredenheid. Men zou vanuit Youpri er voor moeten waken dat, na opgave van de maten, de deur compleet is, en niet met halve scharnieren. Tevens heb ik een rechtsdraaiende en linksdraaiende deur opgegeven. De scharnieren zaten bij beide stickers aan de rechterzijde. De kwaliteit van de stickers lijken mij zeer goed.

Wij nemen deze opmerkingen zeker mee. Bedankt voor de feedback en toch het mooie cijfer. Het youpri team

Prima service, snelle reactie en prachtig behang!

In onze besluitfase heb ik via de mail contact gehad en kreeg ik steeds heel snel een duidelijk antwoord. Het behang werd ondanks de feestdagen snel geleverd en was netjes verpakt. Mooie kwaliteit behang, dik tevreden!

Fijn dat je zo tevreden bent met ons fotobehang. Wij wensen je er nog heel veel plezier van. Het youpri team

Mooi behang aanrader!

Mooi behang aanrader! Ik heb fotobehang besteld en ben zeer tevreden over de kwaliteit en stevigheid. Het was ook goed te plakken. Zeker omdat ik zelf niet veel ervaring ermee heb. Het ziet er heel mooi uit. Blij mee!

Kwaliteit kan beter

Het is onmogelijk om het patroon passend te maken. Aan de boven kant matcht ie goed maar dan beneden niet of andersom, jammer want het is niet goedkoop.

Geweldig .

Na mijn fotobehang in de slaap kamer nu ook in de keuken foto behang bij jullie besteld. Weer zeer tevreden. Bij een volgend project bestel ik weer bij jullie.

Wij waren op zoek naar een mooie lampenkap, die hebben we gevonden bij YouPri en zijn er erg blij mee!

Super goed!!

Was onbekend met het bedrijf, goed overleg over de juiste foto, meedenken, snelle service en super kwaliteit en nee, ze betalen mij niet voor deze recensie, het is zoals het is. Een aanrader!

Uitstekende kwaliteit deursticker!

Voor de 2e keer een deursticker gekocht en erg tevreden met de intense kleur en de goede kwaliteit van de folie. Onze bestelling was met extra beschermlaag, dat heeft een prachtige glans.

Deursticker Steigerhout Beach - Prima verlopen + Naar verwachting!

Bestelling en bezorging deursticker Beach verliep beide prima. Gekozen deursticker kwam overeen en was naar wens. Instructievideo is goed opgesteld. Onze deur lag horizontaal op een tafel tijdens plakken. Prima te doen! Mooi en vrolijk resultaat op deur en 2 kastdeuren!

Top service!

Persoonlijk contact gezocht en ik werd zeer vriendelijk geholpen. Behang helemaal naar wens ontvangen. Zeker 5 sterren waardering meer dan waard!

Bedrijfsgegevens

0172 230 641

[email protected]

Over YouPri

YOUPRI maakt jouw print persoonlijk! Fotobehang, badkamer behang, kinderbehang, bedrukte rolgordijnen, deurstickers, bedrukte lampenkappen, tafelstickers en meer. Op maat gemaakt! Kijk in onze uitgebreide collectie van meer dan 3000 beelden of maak het helemaal persoonlijk met jouw eigen foto. Onze designers staan voor je klaar om een uniek fotobehang met eigen foto, een deursticker met eigen foto, een rolgordijn met foto of een bedrukte lampenkap te ontwerpen. Je ontvangt altijd een gratis digitale drukproef. Ga snel naar onze shop voor meer informatie of bestellen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.