Mooi afgewerkt product en netjes geleverd

Folow up na bestelling is prima met duidelijke Check en snelle levering. Printafdruk resolutie mag iets scherper

Helemaal super tevreden

Heb al meerdere keren bij youpri besteld. Eerst een rolgordijn en nu een fotobehang en een lampenkap. Had zelf een foutje gemaakt in het opmeten en ik kon dit gelukkig nog wijzigen. Kreeg een proef per mail gestuurd waardoor ik dat zag. Gelukkig! Daarna ook heel snel alles ontvangen. Het behangen ging heel goed en samen met de lamp is het echt heel mooi geworden. Ben er heel blij mee.

Zeer slechte service 1x maar nooit meer

Jammer maar het is helaas niet mogelijk om de foto van hun website te tonen en het afgeleverd product. De geleverd print zou oud hout moeten zijn in grijstinten ( wordt als zodanig in hun website aangeprezen) wat de kleur was die we ontvangen hebben ( Geel/Rood ) foutje kan gebeuren zou je denken, even een belletje naar de medewerker van YouPri .zijn antwoord : wilt u een paar foto’s maken wat u gezien heeft op onze website en foto’s wat u ontvangen heeft natuurlijk geen probleem hierop netjes een mail terug naar 2 werkdagen krijgt u een antwoord.

De klant heeft de deursticker https://youpri.nl/product/deursticker-rustiek-hout/ besteld. Wij melden dit zodat u als 'kijker' zelf kunt beoordelen welke kleuren er in de afbeelding zitten. Ook wij hebben vergeleken wat de klant had gestuurd en dit was in overeenstemming met het beeld op de site. Wij hebben gemeld binnen 2 werkdagen antwoord te geven dit was 3 werkdagen omdat er een weekend tussen zat. Op onze site melden wij juist heel duidelijk dat de kleuren kunnen afwijken, aangezien dit toch echt te maken heeft met 1. de beeldscherminstelling 2. het materiaal. Uiteraard doen wij ons best dit zoveel mogelijk af te stemmen. Echter de perceptie van een klant daar kunnen wij niets aan doen. De klant verwachtte van ons dat wij de deursticker zouden aanpassen op de kleurstelling zoals hij het graag had gezien. Dat is voor ons niet mogelijk, aangezien het dan zou kunnen voorkomen dat de afbeelding weer te rood of te geel zou kunnen zijn en alsnog niet naar wens zou zijn. U kunt ook in onze recensies lezen dat mensen wel tevreden zijn over onze producten. Zeer tevreden zelfs. Helaas vinden wij deze reactie niet conform waar wij voor staan. Onze klanten reageren juist dat wij heel persoonlijk communiceren en heel veel meedenken en werken. Dat is waar wij voor staan en wij vinden het daarom jammer dat deze klant ons zo beoordeeld. Het youpri team.

Snelle levering, prima behang!

Op zoek naar behang met rode accenten kwam ik bij Youpri. Formaat print aangepast aan onze wens en snelle levering. Opbrengen ging heel goed!

Het fotobehang is een echte aanwinst!

Na de bestelling zijn we correct en duidelijk geholpen met de foto print voor de wijnkelder. De print is op tijd en keurig compleet geleverd met een goede gebruiksaanwijzing. We hadden er ook behanglijm voor het vliesbehang maar die bleek erg lastig te verwerken. Het resultaat is super geworden.

Kwaliteit matig

Het is zeer snel geleverd en de service is ook goed, maar ik vind het systeem waardeloos. De buis in het doek is niet mooi afgewerkt en daardoor passen de stukjes om het gordijn te kunnen bevestigen niet goed.

Wij hebben contact met de klant opgenomen, aangezien de klant zich niet bij ons heeft gemeld. Voor ons is belangrijk te weten of het rolgordijn wel goed is gemonteerd. In afwachting van de reactie van de klant. 24-11 De klant heeft tot op heden nog niet gereageerd. Het youpri team

Ik ben tevreden

Ik ben tevreden met de lampenkap die ik besteld heb Hij is heel mooi Alleen jammer dat de bezorgers het beneden in de centrale hal neer zet en ik boven aan het wachten ben en op den duur maar eens ga kijken en gelukkig stond hij er nog Maar daar kan Youpri niets aan doen Dus in het kort Youpri ik ben zeer tevreden

Fantastisch!

Ik heb een deursticker besteld voor mijn inbouwkastdeur. Ik was bang dat het moeilijk zou zijn om het goed te plakken, maar ik heb het echt heel snel geplakt zonder bubbels. De handleiding was duidelijk. De sticker is echt heel mooi en van uitstekende kwaliteit, ik geniet er heel erg van.

Snelle en goede levering van een mooi product

Via de mail contact gehad over wat ik wilde bestellen en snel een proefdruk gehad. Na goedkeuring is het rolgordijn binnen enkele dagen geprint en geleverd. Het ziet er goed en netjes uit. De kleuren komen overeen met wat ik had verwacht.

Precies zoals ik hoopte.

Ik heb een foto behang van een golfbaan geplakt, en daarin zit een raampje. Deze viel in de lucht. Na een poosje zoeken had ik bij YouPri een bedrukt verduisterings gordijn gevonden van een wolken lucht. Deze past GEWELDIG binnen mijn foto behang. Het lijkt alsof het dezelfde print is. Een prachtige wolkenlucht, ipv een raam. Wij zijn er super bijj mee. Eigenlijk zou je het moeten zien, tis geweldig. Één dingetje, het zit ....iets scheef op de rol, en dat is een klein jammer dingetje. Daardoor valt het net niet helemaal gelijk. Maarrrrrr ik neem het voor lief, want ben er SUPER BLIJ mee. Vr gr Anja vd Harg

Hartelijk dank voor de feedback. Dat stellen wij zeer op prijs. Wij wensen je nog veel plezier van het rolgordijn! Het youpri team

Snelle service en mooie kap.

Snelle levering en goede kwaliteit product.

Nog niet gebruikt.

Besteld, ontvangen, allemaal prima gegaan. Maar de kleur is iets anders dan op het voorbeeld dus even afwachten hoe het eruit gaat zien straks. Denk dat het wel ok is.

Super goede service en kwaliteit

Super goede service. Duidelijke communicatie, mooie kwaliteit van de poster goed verpakt. Zeer tevreden, deze zal een blik vanger zijn voor mijn praktijk ruimte

Veel plezier van de deursticker Zonnestralen in zomerbos. Het youpri team

Folie is lastig aan te brengen en beschadigd snel

Ik mag mijzelf gerust een handige en ervaren klusser noemen. Maar het aanbrengen van de folie op een opdekdeur viel mij vies tegen. Er ontstaan heel gemakkelijk luchtbellen. Volgens gebruiksaanwijzing moet je de folie dan even terugtrekken maar dat lukt echt niet, dan trek je de folie kapot. Als je probeert de folie aan te wrijven dan beschadigd het oppervlak snel. Tijdens bestelproces kun je de folie laten voorzien van een beschermlaag, dat had ik niet gedaan en daar heb ik nu spijt van. Het eindresultaat bij mij geef ik een 5 en dat is jammer...

De klant heeft een deursticker zonder beschermlaag besteld en ons is niet bekend hoe de klant deze heeft aangebracht. Er is namelijk geen speciale rakel meebesteld. De rakel heeft een viltje waardoor de deursticker zonder beschadiging op de ondergrond geplakt kan worden. Een andere tip die te lezen valt bij onze instructies is het eerst licht natmaken van de ondergrond met een plantenspuit. Daarna voorzichtig stukje voor stukje met de rakel van binnen naar buiten toe aanwrijven. Dan zou de deursticker zonder problemen op de deur gemonteerd kunnen worden. De extra beschermlaag is er inderdaad voor de eventuele krassen, maar het ligt er ook aan hoe er met de sticker wordt omgegaan. Dat is hier lastig uit op te maken, hoewel het lijkt dat dit met de nodige kracht gedaan is.

Netjes verpakt en goede communicatie

Het product lijkt mij van goede kwaliteit en was netjes verpakt en goed te verwerken

Snel en accuraat

Wel ervaring met behangen en niet met posters. De deurposter voelde zeer solide aan. Deze was zodoende zonder vervormingen, strak en haaks op de deur te plaatsen.

Dank voor de feedback. Wij wensen je veel plezier van de deursticker. Het youpri team

Slecht

De werkelijkheid komt niet overeen met het proefdruk. Niet qua kleur niet qua print. Na meerdere keren contact had ik de hoop dat ze me begrepen. Helaas. Ik heb nu voor 400 euro behang in de garage staan. En YouPri reageert niet op mijn verzoek samen een oplossing te vinden.

Wij ontvingen deze reactie en zijn zeer verbaasd hierover. Dit verhaal heeft 'twee kanten' en wij willen dit ook graag uitleggen. De klant bestelde een behang van 500 x 263 cm terwijl de muur in zijn totaliteit 777 cm was. Maar de klant had enkele deuren en uitsparingen zelf maar weggelaten. Wij hebben daarop aangegeven dat er wel een heel behang van 777 cm gemaakt moet worden, aangezien dit een foto is en wij niet zomaar delen weg kunnen laten/snijden. Daarop zijn 4 drukproeven heen en weer gestuurd, waarbij de klant zelf diverse aanpassingen aan ons heeft doorgegeven en de klant gaf vervolgens akkoord. Het behang is daarop conform de digitale drukproef geproduceerd en het was precies zoals het voorbeeld op de website, behalve de aanpassingen die de klant zelf wilde en die ook zo gecommuniceerd zijn. De klant was dus op de hoogte. Wij kunnen onmogelijk een behang waar niets aan mankeert terugnemen, aangezien het maatwerk is. Wij zouden het dan ook moeten vernietigen. De klant had ook de mogelijkheid om eerst, voordat zij ging bestellen, contact met ons op te nemen, zodat een digitale drukproef gemaakt kon worden. Vervolgens een sample aanvragen etc. Dit heeft de klant echter niet gedaan. Het youpri team

Prachtig mooi strak op de muur

Mooi behang echt of je een bos inloopt toppie

Wij wensen je veel plezier in het 'bos'! Het youpri team

Mooi product

Mooie lamp en snelle levering. Zeker een aanrader.

Dank voor de reactie en nog veel plezier van jouw lampenkap! Het youpri team.

zeer professioneel, klantgericht en kwaliteit leverend

Mooie website met zeer uitgebreide keuze waar makkelijk in te zoeken valt. Professionele verwerking van mijn opdracht en zeer klantgerichte focus. Ik kreeg een proefdruk opgestuurd, en werd vriendelijk na gebeld over de proefdruk die ze per mail hadden opgestuurd. Ondanks mijn vertraagde reactie, kreeg ik mijn prachtige rolgordijn toch op tijd. Hij staat nog mooier dan we gedacht hadden en is heel makkelijk te monteren met de bijgevoegde stevige (wit metalen) houders. Ik denk er nu over na om de rest van mijn huis ook met rolgordijnen van YouPri te doen (in plaats van mijn gordijnen)

Bedankt voor de uitgebreide review dat stellen wij zeer op prijs! Wij wensen je veel plezier van het rolgordijn en zie je uiteraard graag nogmaals terug :) Het youpri team

Mooie kwaliteit fotobehang en snelle levering #youpri

Uitgebreid assortiment fotobehang. Makkelijk zoeken op thema's. Duidelijke info over hoe te bestellen. Goed en snel reactie op mailtjes bestelling. Snelle levering. Mooi resultaat

mooie lampenkap

lampenkap met strandopgang besteld goede communicatie en vlot geleverd ziet er schitterend uit

Tevreden, maar beslist niet goedkoop

Nette lampenkap besteld, alleen de prijs-kwaliteit verhouding had beter gemoeten om een betere score te geven

Dank voor jouw reactie. De lampenkap is met een zogenaamde diffuser / blender besteld (allemaal handwerk), dit maakt de aanschaf van de lampenkap misschien duurder. Toch zijn we blij met de reactie dat je aangeeft dat het een 'nette lampenkap' is. Dat nemen we zeker mee! Het youpri team

Koop daar nooit meer

Heel lang moet wachten op de bestelling en het is helemaal niet wat ik had verwacht voor die prijs! Daar had ik gemakkelijk 2 stuks van kunnen kopen !

Helaas is de zending vertraagd geweest door de vakantieperiode, daarnaast ook nog eens omdat de pakketdienst een fout maakte. Wij hebben de klant daarover meerdere keren geinformeerd. Maar helaas was de klant voorafgaand aan de ontvangst al van mening dat het 'te lang duurde'. Uiteraard doen wij altijd ons best. De lampenkappen maken wij zelf met de hand en handwerk duurt nu eenmaal langer. Het youpri team

nette afhandeling

Gelukkig ben ik handig genoeg om het mechanisme erin te zetten, dat kan alleen met een overzet pijpje en wat rustige maar ferme tikken! Voor de rest een goede correspondent en goed spul! Duim omhoog Een emoticon mag niet :(

Bedankt voor de feedback. Ja het rolgordijnmechanisme moet er stevig ingezet worden, ander zou het rolgordijn uit het mechanisme kunnen 'lopen' tijdens het oprollen. Wij wensen je veel plezier van het rolgordijn. Het youpri team

Melkstraat 2 1406 NX Bussum

Over YouPri

YOUPRI maakt jouw print persoonlijk! Fotobehang, badkamer behang, kinderbehang, bedrukte rolgordijnen, deurstickers, bedrukte lampenkappen, tafelstickers en meer. Op maat gemaakt! Kijk in onze uitgebreide collectie van meer dan 3000 beelden of maak het helemaal persoonlijk met jouw eigen foto. Onze designers staan voor je klaar om een uniek fotobehang met eigen foto, een deursticker met eigen foto, een rolgordijn met foto of een bedrukte lampenkap te ontwerpen. Je ontvangt altijd een gratis digitale drukproef. Ga snel naar onze shop voor meer informatie of bestellen.