Koop daar nooit meer

Heel lang moet wachten op de bestelling en het is helemaal niet wat ik had verwacht voor die prijs! Daar had ik gemakkelijk 2 stuks van kunnen kopen !

Helaas is de zending vertraagd geweest door de vakantieperiode, daarnaast ook nog eens omdat de pakketdienst een fout maakte. Wij hebben de klant daarover meerdere keren geinformeerd. Maar helaas was de klant voorafgaand aan de ontvangst al van mening dat het 'te lang duurde'. Uiteraard doen wij altijd ons best. De lampenkappen maken wij zelf met de hand en handwerk duurt nu eenmaal langer. Het youpri team

nette afhandeling

Gelukkig ben ik handig genoeg om het mechanisme erin te zetten, dat kan alleen met een overzet pijpje en wat rustige maar ferme tikken! Voor de rest een goede correspondent en goed spul! Duim omhoog Een emoticon mag niet :(

Bedankt voor de feedback. Ja het rolgordijnmechanisme moet er stevig ingezet worden, ander zou het rolgordijn uit het mechanisme kunnen 'lopen' tijdens het oprollen. Wij wensen je veel plezier van het rolgordijn. Het youpri team

Uitstekend bedrijf

Duidelijke info en mooie digitale proefdruk. Snelle productie en levering. Goede communicatie over de voortgang van het proces van bestelling tot levering.

Goede service en goed materiaal.

Goede service, netjes geleverd en het is precies zoals getoond.

Fijn om te horen dat de deursticker goed bevalt. Wij wensen je er nog veel plezier van! Het youpri team

goede service- geweldig resultaat

we kregen een goed advies

Wij hopen dat je nog veel plezier zult hebben van de deursticker eigen foto. Maar dat zal vast goedkomen! Het youpri team

x

Als vaste klant heeft Han al heel wat rolgordijnen mogen bestellen. Dank daarvoor wij zijn blij dat ze zo goed bevallen! Het youpri team

Heel tevreden

Mooie en kwaliteit poster.

Ben tevreden.

Ik ben goed geïnformeerd geworden over mijn bestelling. Alles is naar wens gegaan.

Bedankt voor de feedback en nog veel plezier van jouw rolgordijn. Het youpri team

Goed geregeld

Beetje langer gewacht door vakantie periode. Geen probleem voor ons.

Mooi product, goede service

Super tevreden!

Prachtig fotobehang... lekker dik en daardoor makkelijk te plakken. Voor herhaling vatbaar!

Heel mooi behang, en duidelijke levering

Het bestelproces is heel duidelijk, en het behang is erg mooi. Het is makkelijk te behangen, en een fantastisch resultaat.

Heb de juiste beslissing genomen om het door jullie te laten uitvoeren Snel en perfect

Dat is fijn om te horen. Nog veel plezier van het rolgordijn! Het youpri team.

Wij zijn zeer goed geholpen ook zijn ze zeer behulpzaam

Persoonlijk contact is voor het opmaken van een fotobehang met eigen foto's eigenlijk bij ons standaard. Want je wilt er per slot van rekening nog lang van kunnen genieten. Wel heel fijn dat dit op prijs gesteld wordt. Wij wensen je nog heel veel plezier van het fotobehang! Het youpri team.

Prachtige deursticker van hoge kwaliteit

Na het inzenden van een eigen foto werd er door YouPri een uitsnede van gemaakt - die vervolgens voor beoordeling werd gemaild. Ik kon desgewenst nog van alles wijzigen. Na de beoordeling kon ik met 1 simpel mailtje de bestelling bevestigen. Ik hoefde slechts een paar dagen te wachten voordat de deursticker er was. De deursticker zag er prachtig uit - en was meer dan groot genoeg. Het opplakken was wel wat lastig maar met twee mensen is het te doen. Ik ben heel blij en tevreden met het eindresultaat.

Goede service en duidelijke communicatie

Alles is prima geregeld. Het enige nadeel is dat de kleuren niet helemaal goed overkomen en in het echt toch iets afwijken

Prachtig rolgordijn op tijd geleverd.

Standaard rolgordijnen zijn saai en in één kleur. YouPri heeft een grote collectie afbeeldingen die op het rolgordijn geprint kan worden

Heel mooie tuinposter.

Snelle afhandeling en levering. Mooie tuinposter die perfect voldoet aan de verwachtingen.

Flexibel en meedenkend

Na een bestelling te hebben gedaan bleek dat we het motief te druk vonden. Fijn dat dit gecheckt werd zodat we zeker wisten of we het behang wilden aanpassen. Na meerdere keren gemaild te hebben kwamen uit op een ander design. Inmiddels zit het behang op de muur en zij we blij met het resultaat.

Heel goede eerste ervaring

Duidelijk bestelproces, flexibele opzet van het ontwerp, duidelijke communicatie over de productie en levering. En vooral een heel goede eindresultaat.

Mooi product en snel geleverd.

De deurposter maakt de hele ruimte geweldig mooi.

Een hele mooie poster

Helaas was de start niet heel positief ( door slecht communicatie van de pakketbezorger) maar Youpri heeft er alles aangedaan om de poster toch te kunnen leveren. Wij zijn er heel blij mee.

Het pakket is tot 2x toe (binnen het aantal werkdagen dat wij hanteren) aangeboden door de pakketdienst. De klant was niet thuis en het pakket ligt reeds klaar om opgehaald te worden op het pakketpunt.

Super mooie poster

Mooie deurposter

Goede begeleiding en prachtige druk

Mijn grootste waardering gaat uit naar de wijze waarop YouPri het bestelproces ondersteunt, onder meer met een drukproef. Het rolgordijn ziet er prachtig uit, precies zoals de ingestuurde afbeelding was. De montage viel wel tegen, zowel om het mechanisme te plaatsen als om het gordijn goed te bevstigebn. Meer hulp zou zeer welkom zijn.

ik heb een beeldschonen lampenkap

goede service en korte levering ben heel tevrede het was een verjaardags cadeautje voor mijn moeder en die was er erg blij mee

Melkstraat 2

1406 NX Bussum

Over YouPri

YOUPRI maakt jouw print persoonlijk! Fotobehang, badkamer behang, kinderbehang, bedrukte rolgordijnen, deurstickers, bedrukte lampenkappen, tafelstickers en meer. Op maat gemaakt! Kijk in onze uitgebreide collectie van meer dan 3000 beelden of maak het helemaal persoonlijk met jouw eigen foto. Onze designers staan voor je klaar om een uniek fotobehang met eigen foto, een deursticker met eigen foto, een rolgordijn met foto of een bedrukte lampenkap te ontwerpen. Je ontvangt altijd een gratis digitale drukproef. Ga snel naar onze shop voor meer informatie of bestellen.